Mul on yks kaveri jolla tuntuu olevan aika hyvä flaksi naisten kanssa noin lähtökohtaisesti - toki jo tekee alkuun karsinnan ja kenen kanssa lähtee reffeille on jo oma juttunsa, kun pysyvää hakee. Hän on mua pidempi ja varakkaampi. Hieno auto löytyy. Nämä varmaan eduksi.
Mutta mitä hänen kanssaan keskustelin niin hän uskoo "low efforttiin" eli siis ei näytä kiinnostusta naista kohtaan juurikaan tai ei kerro omista jutuista paljoa vaan pysyy "mystisempänä", ainakin alkuun. Myös viestittelyt on "low effort" eli ei juurikaa keksi mitää ihmeellisempää vaan konha aloittaa jollain, samalla karsiutuu mimmit, jotka odottaa jotain "suurta". Lisäten vielä tähän just se olemus, että ei tarvi tältä naiselta mitään. Treffipyynnöt on myös "low effort" ja ilman mitään ajatuksia, että jatkoa olisi.
Mä oon usein miettinyt, että miten naisten kanssa voi edes edetä, jos ei itse näytä yhtää kiinnostusta? Ko omalla kohdalla lähinnä sit homma tyssännyt heti siihen
Mut kaippa se dynamiikka on parempi pitää just niin päin, että nainen on se jonka on oltava enemmän kiinnostunut. "Chasing women will just make her run away" -quote jostain.
Mä oon usein itse sanonut treffien lopuksi, että olis jeppis nähdä uusiks. Pitäskö sitä vaan antaa naiselle aina pallo ja jatkaa täysin omaa elämää aina reffien jälkeen. Mielenkiintoista olla laittamatta mitää effortia, mut kaikkea sitä voi kokeilla