No kyllä mä hyväksyn naiselle toiveen olla kumppaniaan pienempi ja miehelle toiveen olla isompi. Kyllähän ne jostain juontuu.Oliskohan nää niitä karismaattisia ja vähän dominoivia ns. alfatyyppejä, joille tuo voi olla joku juttu? Itse kuvittelisin ettei useimpia miehiä tuollainen kiinnosta.
Mitä sitten? Ei taida muutkaan asiat mennä tasan kellään, eikä voikaan. Ihan oikeasti, jollain käy aina flaksi, jollan joskus, jollain ei koskaan. Mitä sitten? Tällä planeetalla. Vastaa tähän jo vihdoin, olen kysynyt sata kertaa.Kovin on naisellista tämä, että on hirveän vaikeaa keskustella asioista yleisellä ja keskimääräisellä tasolla, vaan vedotaan yksittäistapauksiin.
"Kyllä miehetkin voivat haluta lyhyen naisen kuten naisetkin pitkän miehen!"
Joo, jos kymmenen naista preferoi pitkää miestä, niin kyllä jokaista kymmentä naista kohti saattaa olla yksi mies, joka myös preferoi lyhyttä naista... Tai ehkä sana "vaatii" olisi parempi kuin "preferoida". Kuitenkin.
Toi on lähempänä sitä, mikä tilanne tällä planeetalla oikeasti on, sen sijaan että liirunlaaritellaan epämääräisesti "kyllä miehetkin kuten naisetkin"!
PS. Ja omalta osaltani sanon, että en kyllä halua itseäni pidempää naista, mutta nämä on kyllä sitten jo sellaisia harvinaisia friikkejä, että eipä ole paljon vaaraa että joutuisi sellaiselle joskus pakit antamaan. Ja jos on yhden sentin pidempi mutta muodollisesti pätevä, niin ok, kelpaa. Sen yli jos menee, niin sitten ei kyllä enää pysty.