Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Nice guy länsimaissa:

-Nostaa naisen jalustalle
-Antaa naisille koko ajan validaatiota
-Maksaa aina kaiken esim. treffeillä
-"Jahtaa" naista. Lähettää kymmeniä viestejä päivässä ja vastaa aina naisen viesteihin välittömästi
-Ei uskalla asettaa minkäänlaisia sääntöjä tai rajoja suhteessa

Eli periaatteessa perus simppi. Jos kysyt naisilta millaisen miehen ne haluaa, ylläoleva lista on melko tarkka kuvaus siitä, mitä naiset muka haluavat. Tämän takia miesten ei koskaan pidä kysyä parisuhdeneuvoja naisilta. Naiset puhuvat toista ja tekevät sitten ihan muuta.

Mulla on frendinä yksi tuollainen nice guy. Jätkä on ihan asiallisen näköinen, pukeutuu siististi ja hänellä on hyvä duuni ja lompakko kunnossa. Naisten kanssa sillä ei ole mitään peliä. Pääsee helposti treffeille ulkonäkönsä takia, mutta ilmestyy sitten ruusupuskan kanssa yleensä illalliselle johonkin helvetin kalliiseen ravintolaan ja saa illan jälkeen kaverikortin kouraan maksettuaan useamman sata euroa treffeistä. Ne toimintatavat, joita romanttisissa komedioissa viljellään, eivät toimi todellisessa elämässä.

^ Be nice to women, but don't be a "nice guy". Yksinkertaisuudessaan tiedät oman arvosi sekä laitat terveet rajat. Et ole ovimatto. @melville kiteytti aika hyvin tuon.

Ja teot > puheet, AINA. Se on iha sama kumpi sukupuoli kyseessä.

Ja mitä tuohon treffailuun ruusupuskan ja satasen maksamisen kanssa lienee se, että jos mies pohjimmiltaan näin haluaa tehdä ilman, että yrittää "ostaa" naista itselleen, niin tämä ok. Kun siinä ei yhtää paista läpi se, että yritetään jotain. Eli näissä kandee miettiä se eroavaisuus mitä sisimmässään haluat tehdä. Jos kukkapuska + satasen ravintolaillallisen lasku miehelle antaa tälle oikeasti arvoa ja tyytyväisyyttä omaan elämään ja olemukseen, sillä lopputuloksella ei pitäisi olla mitää vaikutusta, että tuleeko parisuhde -vai kaverikortti.

Lisään vielä tähä sen, että itse en lähtisi tähän. Kyllä se nainen täytyy osoittaa arvonsa ennenkuin tulee kukkapuska ja satasen lasku mun kouraan. Toki joskus olen maksanut naisenkin kahvin ja pullan tms, ja siinä nähdään arvostaako nainen tätä vai ei (green vai red flag).
"Nostaa jalustalle", "antaa validointia". Nämä on kanssa sellaisia hokemia joita saat koko ajan lukea mutta koskaan ei kukaan tarkenna mitä ne tarkoittavat. Samoin "simppi". Tai se on jo vähän paremmin määritelty mutta sitten on niitä joiden mielestä jokainen positiivinen ele naisen suuntaan on "simppaamista".

Omat rajat, naisen jahtaaminen, okei. Kuulostaa jo järkevämmältä.

Paitsi että sitten saatiin vähän toisenlainen määritelmä sille nice guylle, naiselta. :smoke: Että mitä tässä pitäisi uskoa.


Nice guy ei tarkoita tätä.
Nice guy on tyyppi, joka esittää kohteliasta ja mukavaa, mutta todellisuudessa odottaa vaan saavansa pesää, ja saatuaan alentaa naista tai ei-saatuaan alentaa naista.
Nice guy luulee olevansa oikeutettu seksiin, jos toimii mukavasti.

Oikeasti ei ole kovinkaan asiallinen, on läpinäkyvä ja huono esittämään, ei saa koskaan seuraa/pesää ja katkeroituu valittamaan netissä.

Helpoimmin nice guyn tunnista siitä, että se haukkuu naisen huoraksi, jos ei saa tältä seksiä. Miesten logiikka vissiin.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Avaanpa sanaisen arkkuni tähän ketjuun. Oon lukenut tätä mielenkiinnolla silloin tällöin ja aattelin, että voisin miehisen näkökulmani tuoda 2,5v tinderin käytön ja deittailun kokemuksella.

Olen lapsesta saakka tutustunut helposti naispuolisiin ihmisiin. Nykyisinkin läheisimmät ystävät ovat naisia. Heistä kaksi on sinkkuja ja jaammekin toisillemme paljon tinder-/deittikokemuksia. Tinder on keskimäärin täysin eri peli naisille ja miehille. Siinä missä naispuolinen ystäväni saa uutena käyttäjänä kuukaudessa 4000 tykkäystä, saan itse pari-kolme sataa. Olemme suurinpiirtein samantasoisia ulkonäöllisesti eikä ikäeroakaan ole isosti. Molemmat kuitenkin yli kolmekymppisiä.

Hämmentyneenä ja turhautuneena seuraan ystäväni deittailua. Hän saa käytännössä treffi- tai seksiseuraa milloin haluaa ja itseään "laadukkaampienkin" miesten kanssa. Toisaalta hänellä on runsaudenpula, eli hyvää miestä voi olla vaikea löytää valtavan joukon keskeltä. Lisäksi miehissä on paljon pelkän seksin perässä kulkevia, eivätkä he välttämättä sano asiaa heti.

Itse menestyn kohtuudella deittirintamalla. Pituuteni "puute" ja jälkikasvu jonkin verran rajoittaa kiinnostusta naisissa. Toki ulkonäköpelikin tinder on ja se karsii valmiiksi top-luokan naiset kokonaan pois nähtäviltäni. Laskeskelin, että tapaan keskimäärin 1 uuden naisen kuukaudessa. Näistä suurin osa on jäänyt ensimmäisiin treffeihin. En kysele koskaan kiinnostuksen puutteen syytä, joten en tiedä mitkä asiat johtavat siihen, ettei toisia treffejä tule. Monesti nainen on omatoimisesti sanonut treffien lopussa haluavansa nähdä uudelleen, mutta tulevat toisiin aatoksiin pari yötä nukuttuaan. Arvostan itseäni ja toista, joten toivotan lyhyesti hyvät jatkot ja menen eteenpäin.

Mutta eipä nyt tämän enempää yhdessä viestissä.
Pari kolme sataa tykkäystä kuussa taitaapi olla huikeasti enemmän kuin keskivertomiehellä.

Tosta treffimenestyksestä en osaa sanoa mutta kuulostaa vähän paremmalta kuin keskivertomiehellä sekin.

"Top-luokan" naisia, siis niitä joita yleisesti pidettäisiin "top"-luokassa olevina, saat kyllä tinderissä nähdä, mäkin saan. Ehkä jopa aika ensimmäisten joukossa. Mutta ne eivät välttämättä näe sinua eikä niillä ole tarvetta antaa tykkäyksiä kuin ihan parhaiksi katsomilleen miehille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 698
Paitsi että sitten saatiin vähän toisenlainen määritelmä sille nice guylle, naiselta. :smoke: Että mitä tässä pitäisi uskoa.
No niin no. Jos joku nainen tai mies määrittelee uudestaan jonkin käsitteen, onko se sitten just niin?

Onko se nice guy jonkinlainen sika tai latentti raiskaaja tai vähintään setämies? Niinhän se kai yleensä on käsitetty miten epävarma tai itseä halvemmaksi arvioitu mies koetaan tai ainakin leimataan.

Eiköhän se yleensä kuitenkin oikeasti tarkoita pelissä epäonnistunutta, joka enimmäkseen jää kokonaan huomioimatta eikä joudu edes tällaisen nolaamistaktiikan kohteeksi.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Miehille kiltteys tuntuu olevan halveksuttava piirre ja kiltti mies mielletään kynnysmatoksi. Minulle taas tulee nice guystä, tai kilttimiehestä, mieleen henkilö joka pitää itseään kilttinä vain siksi, ettei ole tuomittu rikollinen tai muuten räikeän epävakaa kusipää. Hän siis mieltää itsensä "jännämiehen" vastakohdaksi. Kilttimies on katkera, koska naiset eivät ymmärrä hänen arvoaan ja kumppanipotentiaaliaan. Kilttimieskin on pinnan alla toksinen kusipää, vaikka yrittää sen peittää. Passiivisaggressiivinen käytös ja väkisin suusta pääsevät myrkylliset kommentit kuitenkin paljastavat todellisen karvan.

Aidosti empaattisen ihmisen ei tarvitse kiltteyttään korostaa. Todellinen "kiltteys" näkyy sanoissa, teoissa ja arvoissa - eikä sillä ole mitään tekemistä kynnysmaton kanssa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 860
Miehille kiltteys tuntuu olevan halveksuttava piirre ja kiltti mies mielletään kynnysmatoksi. Minulle taas tulee nice guystä, tai kilttimiehestä, mieleen henkilö joka pitää itseään kilttinä vain siksi, ettei ole tuomittu rikollinen tai muuten räikeän epävakaa kusipää. Hän siis mieltää itsensä "jännämiehen" vastakohdaksi. Kilttimies on katkera, koska naiset eivät ymmärrä hänen arvoaan ja kumppanipotentiaaliaan. Kilttimieskin on pinnan alla toksinen kusipää, vaikka yrittää sen peittää. Passiivisaggressiivinen käytös ja väkisin suusta pääsevät myrkylliset kommentit kuitenkin paljastavat todellisen karvan.

Aidosti empaattisen ihmisen ei tarvitse kiltteyttään korostaa. Todellinen "kiltteys" näkyy sanoissa, teoissa ja arvoissa - eikä sillä ole mitään tekemistä kynnysmaton kanssa.
En sanoisi ihan näin, "kiltteys" on läheistä sukua kynnysmattouden kanssa, vaikkei tarkalleen sama asia olekaan (jälkimmäinen on yli menevää kiltteyttä). Mutta kieltämättä näyttää just siltä, että yllättävän monet, varsinkin amistaustaiset odottaa miesten olevan semmoisia kovia karjuja, jotka osaa tarvittaessa mylviä ja kukkoilla. :smoke:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 640
Mä en usko mihinkään "universumien haluihin" eikä tämä elämänkokemus ole antanut sellaisiin uskomuksiin oikein mitään aihettakaan.

Jos ajatellaan ihan kylmän loogisesti, niin varmaan naisille juttelu kirjastossa tms. voi joskus jotain kipinää herättää, ja sitten tarvitaan mieletöntä tuuria, että samaan naiseen törmää myöhemmin uudestaan.
Mulle on käynyt vastaavaa, yllättävin oli ehkä kun joskus kävi pikku "äksidentti" ja jouduin sairaalaan ja leikkuriin. Siellä menikin hienosti pari viikkoa aivan pää jumissa kaikista lääkkeistä. No, siitä muutaman kuukausi niin menin kavereiden kanssa baariin niin joku tosi hämmentävän etäisesti tutuhkon näköinen mimmi tuli juttelemaan - sattui olemaan yks niistä hoitajista jotka oli tarkkailleet että kaikki on meikällä ookoo. Oli todella mukava tavata tuo mimmi ja ilmeisesti hänenkin mielestään näin vaikutti olevan. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 555
Miehille kiltteys tuntuu olevan halveksuttava piirre ja kiltti mies mielletään kynnysmatoksi. Minulle taas tulee nice guystä, tai kilttimiehestä, mieleen henkilö joka pitää itseään kilttinä vain siksi, ettei ole tuomittu rikollinen tai muuten räikeän epävakaa kusipää. Hän siis mieltää itsensä "jännämiehen" vastakohdaksi. Kilttimies on katkera, koska naiset eivät ymmärrä hänen arvoaan ja kumppanipotentiaaliaan. Kilttimieskin on pinnan alla toksinen kusipää, vaikka yrittää sen peittää. Passiivisaggressiivinen käytös ja väkisin suusta pääsevät myrkylliset kommentit kuitenkin paljastavat todellisen karvan.

Aidosti empaattisen ihmisen ei tarvitse kiltteyttään korostaa. Todellinen "kiltteys" näkyy sanoissa, teoissa ja arvoissa - eikä sillä ole mitään tekemistä kynnysmaton kanssa.
No kuvitellaan että on sanoissaan, teoissaan ja arvoissaan empaattinen ja muutenkin symppis 160 cm mies ja 180 cm mies. Kumpi jää todennäköisemmin lehdellä soittelemaan, mitä se tekee empaattisuudelle ja kenen syytä se on. :) Luulen että tässäkin asiassa nuo empaattisuudet sun muut on lähinnä plussaa tälle jälkimmäiselle ja onnistuisi ilmankin niitä.. Tuolta pätkältä samat ominaisuudet nähdään jonain kompensaationa kenties.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
No kuvitellaan että on sanoissaan, teoissaan ja arvoissaan empaattinen ja muutenkin symppis 160 cm mies ja 180 cm mies. Kumpi jää todennäköisemmin lehdellä soittelemaan, mitä se tekee empaattisuudelle ja kenen syytä se on. :) Luulen että tässäkin asiassa nuo empaattisuudet sun muut on lähinnä plussaa tälle jälkimmäiselle ja onnistuisi ilmankin niitä.. Tuolta pätkältä samat ominaisuudet nähdään jonain kompensaationa kenties.
Höpö höpö. Maailma on pullollaan tyytyväisiä ja tasapainoisia miehiä, jotka ovat parisuhteessa siitä huolimatta, että ovat keskipituutta lyhyempiä. Jos aina menee sellaisten ominaisuuksien kuten pituuden taakse, joihin ei itse voi vaikuttaa, niin kyllä varmasti katkeroittaa.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Höpö höpö. Maailma on pullollaan tyytyväisiä ja tasapainoisia miehiä, jotka ovat parisuhteessa siitä huolimatta, että ovat keskipituutta lyhyempiä. Jos aina menee sellaisten ominaisuuksien kuten pituuden taakse, joihin ei itse voi vaikuttaa, niin kyllä varmasti katkeroittaa.
Tinderissä on paljon lyhyitä miehiä (170 tai alle), joilla on lapsia: selkeesti he on jollekin kelvanneet parisuhteeseen ja vanhemmuuden jakamiseen asti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 314
Höpö höpö. Maailma on pullollaan tyytyväisiä ja tasapainoisia miehiä, jotka ovat parisuhteessa siitä huolimatta, että ovat keskipituutta lyhyempiä. Jos aina menee sellaisten ominaisuuksien kuten pituuden taakse, joihin ei itse voi vaikuttaa, niin kyllä varmasti katkeroittaa.
Aivan varmasti on, mut pitkällä on aina enemmän valinnanvaraa ;) Tosin, nää on tämmösiä mihin ei itse voi vaikuttaa joten sinällään ei keskustelunarvoinen asia.
Vähänku toiset naiset on siunattu leveämmällä lantiolla ja isommilla tisseillä. Ovatko edukseen? Maybe.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 490
Tinderissä on paljon lyhyitä miehiä (170 tai alle), joilla on lapsia: selkeesti he on jollekin kelvanneet parisuhteeseen ja vanhemmuuden jakamiseen asti.
Ne on niitä vanhan ajan ja vanhan maailman peruja.

Kuinka helppoa olisi tänä päivänä vuonna 2024? Jaa-a. Ihmiset ei yleensäkään enää mitään lapsia saa Suomessa, joten voi vähän nihkeää olla "pituudellisesti haasteellistuneilla" miehillä. Vaikeaa on haasteellistumattomillakin miehillä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
878
Ne on niitä vanhan ajan ja vanhan maailman peruja.

Kuinka helppoa olisi tänä päivänä vuonna 2024? Jaa-a. Ihmiset ei yleensäkään enää mitään lapsia saa Suomessa, joten voi vähän nihkeää olla "pituudellisesti haasteellistuneilla" miehillä. Vaikeaa on haasteellistumattomillakin miehillä.
Varsin helppoa tänäkin päivänä. Eikä tarvii kompensaationa edes sitä isoa parrua, jolla voi pitkin foorumeita mainostaa itseään.
Jatkakaa...
 
Liittynyt
03.02.2024
Viestejä
11
Varsin helppoa tänäkin päivänä. Eikä tarvii kompensaationa edes sitä isoa parrua, jolla voi pitkin foorumeita mainostaa itseään.
Jatkakaa...
Et varsinaisesti todennut, että homma hoituisi helposti nimenomaan deittiappien kautta. Kuitenkin Erkki_erikeepperi vastas Tinderistä tehtyyn havaintoon ni pistetäänpä omia kokemuksia jakoon ja vähän yleisemmän tason mietteitäkin.

Tällei alle keskipitusena ja lapsettomana miehenä homma meni Tinderissä suunnilleen niin et sovelluksen asennuspäivänä tuli muutamaa vajaat parikytä tykkäystä. Maksoin Goldista suurin piirtein hyvän kebab-ravintolan pitsan hinnan (50 % alennus) ja katoin ne profiilit tykkäysten takana. Puolet tykkäyksistä oli joltain aasialaisilta 7000 km päästä ja melkein kaikki loput oli ulkona omasta ikähaarukasta. Niissä oletettavasti legiteissä ja ikähaarukkaan osuneissa profiileissa oli sitten muita juttuja, joista tiesin ettei leikkiin parane ryhtyä. Oisko pari-kolme viikkoa ollu toi asennettuna eikä ekan kahen päivän jälkeen oo tullu yhtäkään tykkäystä tai matchia. Ihan odotettu tulos, koska oli joskus menneisyydessä Tinder about kuukauden käytössä ja aika samanlainen käyttökokemus oli sillonkin.

Yritin kyllä tehdä hyvän, mutta kuitenkin todenmukasen käsityksen antavan profiilin sinne itestäni eli näin sen profiilin luontiin kohtuullisesti vaivaa: muutama selkee kuva ja pari tekstikappaletta - mitä siihen nyt mahtuu. Tulos on kuitenkin se, ettei ollu ainakaan mulle helppoa löytää Tinderin kautta seuraa tällä tarkastelujaksolla.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Aivan varmasti on, mut pitkällä on aina enemmän valinnanvaraa ;) Tosin, nää on tämmösiä mihin ei itse voi vaikuttaa joten sinällään ei keskustelunarvoinen asia.
Vähänku toiset naiset on siunattu leveämmällä lantiolla ja isommilla tisseillä. Ovatko edukseen? Maybe.
Newsflash: naisten keskipituus on miesten keskipituutta vielä vaatimattomampi. Periaatteessa niitä itseä lyhyempiä naisia - tai naisille itseä pidempiä miehiä - löytyy aina. Sikäli mikäli pituudella on yksilölle ylipäätään merkitystä, kaikille kun ei ole. Olen itse lyhyt eikä ole suotu suurta rintavarustusta, eikä tämä ole ollut ongelma. On vain hyvä, etten osu niiden miesten tutkaan, joille rintojen koko naisessa on tärkeä ominaisuus. Mä olen aina ajatellut niin, etten edes halua minusta kiinnostuttavan ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Minusta tuntuu, että ne vähän lyhyemmät miehet, jotka myös vähät välittävät vain pitkiä miehiä halajavista naisista, ovat ihan tyytyväisiä elämäänsä ja naismenestykseensä.

Mä en edelleenkään ymmärrä, miksi kaikkien pitäisi kiinnostua kaikista tai miksi "valinnanvaran" pitäisi olla maksimaalinen, kun kuitenkin pyritään yleensä löytämään vain se yksi hyvä. Joillekin lasi ilmeisesti on vain aina puoliksi tyhjä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 860
Newsflash: naisten keskipituus on miesten keskipituutta vielä vaatimattomampi. Periaatteessa niitä itseä lyhyempiä naisia - tai naisille itseä pidempiä miehiä - löytyy aina. Sikäli mikäli pituudella on yksilölle ylipäätään merkitystä, kaikille kun ei ole. Olen itse lyhyt eikä ole suotu suurta rintavarustusta, eikä tämä ole ollut ongelma. On vain hyvä, etten osu niiden miesten tutkaan, joille rintojen koko naisessa on tärkeä ominaisuus. Mä olen aina ajatellut niin, etten edes halua minusta kiinnostuttavan ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Minusta tuntuu, että ne vähän lyhyemmät miehet, jotka myös vähät välittävät vain pitkiä miehiä halajavista naisista, ovat ihan tyytyväisiä elämäänsä ja naismenestykseensä.

Mä en edelleenkään ymmärrä, miksi kaikkien pitäisi kiinnostua kaikista tai miksi "valinnanvaran" pitäisi olla maksimaalinen, kun kuitenkin pyritään yleensä löytämään vain se yksi hyvä. Joillekin lasi ilmeisesti on vain aina puoliksi tyhjä.
Joo mutta ilmeisesti yllättävän monilla naisilla on juttu että miehen pitää olla selvästi pidempi. En kanssa ymmärrä sitä.

Mutta valinnanvara vaikuttaa myös todennäköisyyteen että löytyykö sitä yhtäkään hyvää, vai joutuuko tyytymään edes jotakuinkin kelvolliseen (veikkaan että moni mies tekee näin). Ja tässä näkyy miesten ja naisten valinnanvaran mittakaavan ero...
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
In all fairness, sopivan kumppanin löytäminen tietysti aina vähän vaikeutuu kun deittipooli pienenee. Siksi en itse harrasta näitä kriteerilistoja mitä täälläkin kuvitellaan naisilla olevan. Avoimin mielin ja mahdollisuus kaikille jotakuinkin järkeville tapauksille.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 555
Joo mutta ilmeisesti yllättävän monilla naisilla on juttu että miehen pitää olla selvästi pidempi. En kanssa ymmärrä sitä.
Kai se on jotain biologiaa, isompi luo turvaa, hujopit olleet heimossa johtajia/alfoja jne. :) On kai nytkin vaikka liike-elämässä johtajat enemmän pitkiä kuin lyhyitä. Liekö tuota ihan tutkittukin tai näin muistelen. Tokikaan ei kaikki naiset varmaan niin paljon miehen pituutta arvota, tai jos muu paketti reilusti plusmerkkinen lyhyys ei niin haittaa. Mutta sitten jos on valittavana yhtä hyvä mutta pitkä, siinä pätkä jäänee usein rannalle.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 490
Kai se on jotain biologiaa, isompi luo turvaa, hujopit olleet heimossa johtajia/alfoja jne. :) On kai nytkin vaikka liike-elämässä johtajat enemmän pitkiä kuin lyhyitä. Liekö tuota ihan tutkittukin tai näin muistelen. Tokikaan ei kaikki naiset varmaan niin paljon miehen pituutta arvota, tai jos muu paketti reilusti plusmerkkinen lyhyys ei niin haittaa. Mutta sitten jos on valittavana yhtä hyvä mutta pitkä, siinä pätkä jäänee usein rannalle.
Joe Biden on 183 cm, Donald Trump 190 cm ja Alexander Stubb 189 cm...

Obama on 187 cm ja Clinton 189 cm...

Putin on vain 170 cm (tai vähemmän) ja Medvedev on vielä lyhyempi. Mutta näiden herrojenpa ei tarvinnutkaan vapaita vaaleja voittaa, ja kyllähän pituuskompleksi näkyy kirkkaasti heidän käytöksestään... :smoke: On toki saavutus sinänsä, että Putin on lyhyenä miehenä noin paljon valtaa saanut edes rikollisella tavalla, mutta sehän onkin kusipäiden kuningas.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Kai se on jotain biologiaa, isompi luo turvaa, hujopit olleet heimossa johtajia/alfoja jne. :) On kai nytkin vaikka liike-elämässä johtajat enemmän pitkiä kuin lyhyitä. Liekö tuota ihan tutkittukin tai näin muistelen. Tokikaan ei kaikki naiset varmaan niin paljon miehen pituutta arvota, tai jos muu paketti reilusti plusmerkkinen lyhyys ei niin haittaa. Mutta sitten jos on valittavana yhtä hyvä mutta pitkä, siinä pätkä jäänee usein rannalle.
Mulla jäis kyllä rannalle se kumpaa on hankalampi pussata.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
878
Avoimin mielin ja mahdollisuus kaikille jotakuinkin järkeville tapauksille.
Tällä pääsee hyvin pitkälle ja mahdollisuudet on erittäin hyvät päästä sinne maaliin asti. Ylläreitä (positiivisia) osuu matkan varrelle väkisinkin, kun on avoimin mielin liikenteessä, eikä vedä väkisin laput silmillä ja ennakkoluuloja pää täynnä.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
"Nostaa jalustalle", "antaa validointia". Nämä on kanssa sellaisia hokemia joita saat koko ajan lukea mutta koskaan ei kukaan tarkenna mitä ne tarkoittavat. Samoin "simppi". Tai se on jo vähän paremmin määritelty mutta sitten on niitä joiden mielestä jokainen positiivinen ele naisen suuntaan on "simppaamista".

Omat rajat, naisen jahtaaminen, okei. Kuulostaa jo järkevämmältä.

Paitsi että sitten saatiin vähän toisenlainen määritelmä sille nice guylle, naiselta. :smoke: Että mitä tässä pitäisi uskoa.
Jos haluat kuunnella naisten deittivinkkejä mieheille, niin siitä vaan. Naiset puhuvat paljon kaikenlaista ja tekevät ihan eri juttuja reaalimaailmassa. Edelleen jos haluat kalaa, kysytkö kalalta, miten kala pyydystetään, vai kysytkö kalastajalta? Jokainen positiivinen ele naisen suuntaan ei ole simppaamista, mutta jos olet treffeillä, näytä sille naiselle, että et ole totaalisen kiinnostunut juuri siitä treffinaisesta. Jos käyt baaritiskillä tilaamassa lisää juomia, juttele muiden naisten kanssa kasuaalisti ja pöydässä nojaa taaksepäin. Jos nainen nojaa eteenpäin ja koskettelee esim. hiuksiaan, sen on hyvä merkki, että nainen on kiinnostunut. Tämän takia kävin treffeillä Suomessa mun vakkaribaarissa, jossa naiset antavat mulle validaatiota ja se treffinainen näkee, että muutkin naiset on mun perässä(oikeasti eivät olleet), koska koskettelivat mua ja hymyilivät. koska oltiin nähty siinä baarissa vuosia. Nuo naiset olivat mun wingmaneja tietämättään :cigar:

Miehen ei ikinä pidä näyttää, että on kiinnostunut välittömästi treffeillä. Kun nainen ilmaisee kiinnostuksensa, voit antaa jotain positiivisia signaaleita, että olet myös kiinnostunut. Simpit tuovat kukkia ensitreffeille ja antavat validaatiota välittömästi naiselle kuin naiselle. "Oi kun sä olet kaunis blaa blaa" Naiset eivät lähde tuommoisten miesten mukaaan, vaikka näissä keskusteluissa kertovat, että tuo on unelmajamppa. Nää jutut ovat oikeasti helppoja, jos sulla on pienintäkään peliä ja tiedät mistä naiset tykkäävät.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Miehille kiltteys tuntuu olevan halveksuttava piirre ja kiltti mies mielletään kynnysmatoksi. Minulle taas tulee nice guystä, tai kilttimiehestä, mieleen henkilö joka pitää itseään kilttinä vain siksi, ettei ole tuomittu rikollinen tai muuten räikeän epävakaa kusipää. Hän siis mieltää itsensä "jännämiehen" vastakohdaksi. Kilttimies on katkera, koska naiset eivät ymmärrä hänen arvoaan ja kumppanipotentiaaliaan. Kilttimieskin on pinnan alla toksinen kusipää, vaikka yrittää sen peittää. Passiivisaggressiivinen käytös ja väkisin suusta pääsevät myrkylliset kommentit kuitenkin paljastavat todellisen karvan.

Aidosti empaattisen ihmisen ei tarvitse kiltteyttään korostaa. Todellinen "kiltteys" näkyy sanoissa, teoissa ja arvoissa - eikä sillä ole mitään tekemistä kynnysmaton kanssa.
Kaikki näkyy vain teoissa. Sanoilla ei ole mitään merkitystä. Naiset unohtavat tämä usein. Kilttimies on simppi, joka tekee kaiken minkä nainen haluaa ja sen jälkeen hänestä tulee se epävakaa kusipää, kun huomaa tehneensä kaiken päin vittua. Ehkä seuraavassa suhteessa kilttimies tekee kaiken toisin, mutta yleensä kilttimiehet eivät tajua tehneensä väärin, vaan ajattelevat, että tekemällä samat virheet, lopputulos on erilainen
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Asiaton käytös - henkilökohtaisuudet, olkiukkoilu
Mulla jäis kyllä rannalle se kumpaa on hankalampi pussata.
Veikkaan että sulla jää kaikki rannalle ja siksi olet tälläkin hetkellä sinkku. Kaikki ovat liian toksisia, misogynisteja, antifeministeja jne. Sorry mutta suurin osa miehistä eivät ole kiinnostuneista naisita, jotka viljelevät noita sanoja. Sitten taas toiset ovat liian pitkiä tai lyhyitä, tai liian laihoja tai lihavia. Tämä on se ongelma, miksi nykyään ei muodostu pareja tai perheitä. Sun pitää tehdä musta onnellinen tai sitten erotaan. Jokainen ihminen tekee itsestään onnellisen, kukaan toinen ihminen ei voi tehdä susta onnellista. Tämän takia 70% avioeroista tehdään naisten toimesta, koska he kuvittelevat, että mies tekee heistä onnellisen.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
302
Treffailusta yleensä, niin itselle jo pelkkä mielikuva asiasta on, että tapahtuma on vaivaannuttava ja teennäinen - en tiedä olenko ainut, jolle tulee tällainen mielikuva asiasta.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Nää melvillen jutut kuulostaa joltain teineille sopivilta ohjeilta ja taas joltain youtube-dating-gurun ohjeilta.

Kyllä mä oon saanu hyvin vastakaikua treffeillä, jossa olen ollut läsnä ja aidosti kiinnostunut.
Eiköhän naisetkin tiedä jo tollaset muka-kikat, niin väittäisin, että on vaan iso riski nolata ittensä, kuin onnistua.

Eipä sillä, jos toi toimii sulla, niin hyvä hyvä!
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 682
Huomautus - foorumilla ei ole tarkoitus analysoida toisia käyttäjiä
Eekös tää melville ollut siellä battajalla. . Eli syöttökala lammesta onkija neuvoo miten hommat hoidetaan merellä. pertti pertti.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Nää melvillen jutut kuulostaa joltain teineille sopivilta ohjeilta ja taas joltain youtube-dating-gurun ohjeilta.

Kyllä mä oon saanu hyvin vastakaikua treffeillä, jossa olen ollut läsnä ja aidosti kiinnostunut.
Eiköhän naisetkin tiedä jo tollaset muka-kikat, niin väittäisin, että on vaan iso riski nolata ittensä, kuin onnistua.

Eipä sillä, jos toi toimii sulla, niin hyvä hyvä!
Naiset ajattelevat tunteiden kautta treffeillä, vaikka he tietävät kaikki miesten kikat, sillä ei ole mitään väliä. Jos nainen tykkää miehestä kuka käyttää näitä "kikkoja", naiset lähtevät kikkamiehen matkaan. Itse en ole teinien perässä ja olen ihan parisuhteessa. Naurattaa vaan nämä naisten treffivinkit miehille. Ihan fuulaa. Mun poika on 22v ja mun vinkeillä on onnistunut erittäin hyvin, vaikka ei ole enää teini ja on keskimääräistä lyhyempi kundi omassa ikäluokassaan.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
Eekös tää melville ollut siellä battajalla. . Eli syöttökala lammesta onkija neuvoo miten hommat hoidetaan merellä. pertti pertti.
Juu täällähän minä olen edelleenkin. Tervetuloa vaan jos kiinnostaa. Ei tämä varsinaisesti ole syöttökalalampi, jos haluat jotain muuta kuin pro kohtaamisia. Ihan tavallisia normaaleja työitä tekeviä naisia löytyy ja edelleen hieman konservatiivisemmat kannat parisuhteeseen. Misogynia, naisviha ja feminismi. Mitäs nämä ovat? Eivät ole moisista jutuista kuulleetkaan :psmoke: Toki sinkkumiehelle täällä löytyy pro naisia halvemmalla kuin mitä treffit maksavat Suomessa tai edes täällä Thaimaassa, koska täällä mies maksaa aina , joten FWB ja ONS kannattaa jättää väliin kokonaan, koska tyttöystäväkokemuksen saa halvemalla ammattilaiselta, kuin itse tyttöystävän lyhyellä aikavälillä ;)
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
En oikeen saanut melville kiinni tuosta analogiasta. Eikös siltä kalalta kuitenkin kannata kysyä, että mistä se tykkää? Auttaa kovasti imo.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 555
En oikeen saanut melville kiinni tuosta analogiasta. Eikös siltä kalalta kuitenkin kannata kysyä, että mistä se tykkää? Auttaa kovasti imo.
Voi kysyä mutta saatko vastausta jolla saat naisen iskettyä on eri juttu.. Veikkaan että ne toimivat jutut on enimmäkseen jotain muuta kuin kukkia, kivaa käytöstä tms. "Kalastajat" tietänee paremmin :)
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Joo mutta ilmeisesti yllättävän monilla naisilla on juttu että miehen pitää olla selvästi pidempi. En kanssa ymmärrä sitä.
Koska niin hirveän moni mies haluaa itseään isomman naisen...?
Syyllinen eittämättä löytyy sirojen pariisitarien nostamisesta muoti/trendimaailman ikoneiksi, n'est-ce pas ?
(Pierre-hymiö)
Oui, kaikenlainen kulttuuri joo. Mutta kyllähän täälläkin saa kuulla, että max. 50 kiloa saa painaa "kuten ennen", vaikka myös naisten keskipituus on kasvanut.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 490
Oui, kaikenlainen kulttuuri joo. Mutta kyllähän täälläkin saa kuulla, että max. 50 kiloa saa painaa "kuten ennen", vaikka myös naisten keskipituus on kasvanut.
@Mehtikkö oli ilmeisen sarkastinen.

Ja mitä keskipituuteen tulee, niin vuoden 2016 tutkimuksen mukaan sen kasvu on pysähtynyt ja esimerkiksi USA:ssa naisilla huippu saavutettiin jo vuonna 1988. Paljonkohan massa on kasvanut tuon jälkeen? Riittääkö 20 kiloa? Entä 30? :smoke:

 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 860
Koska niin hirveän moni mies haluaa itseään isomman naisen...?
Eipä noita juuri edes näy suunnilleen normaalipainon puolella olevissa. :smoke:

Mutta vakavasti sanoen, naisille toi näyttää olevan paljon isompi juttu kuin useimmille miehille.

Oui, kaikenlainen kulttuuri joo. Mutta kyllähän täälläkin saa kuulla, että max. 50 kiloa saa painaa "kuten ennen", vaikka myös naisten keskipituus on kasvanut.
Mustakin noi BMI 20 -vaatimukset on typeriä, mutta eiköhän ne ole vaan röllisetien juttu...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 490
Mustakin noi BMI 20 -vaatimukset on typeriä, mutta eiköhän ne ole vaan röllisetien juttu...
Vaatimukset ja toiveet voi olla kaksi eri asiaa.

Vaatimuksiin ei monella kuolevaisella miehillä ole varaa, mutta kai saa silti toivoa.

Ja sitten taas toisaalta. Mun treffaamat naiset on kyllä olleet aika lailla tuota BMI+-20 luokkaa. Nykyään kuten aina ennenkin.

Elämä olisi noin miljoona kertaa helpompaa, jos voisi tuosta tinkiä ilman mitään rajaa, mutta kun ei pysty (vaan jossain se raja menee). Miljardi kertaa helpommaksi elämä muuttuisi kun pystyisi tinkimään vielä sukupuolestakin.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Mutta vakavasti sanoen, naisille toi näyttää olevan paljon isompi juttu kuin useimmille miehille.
No vakavasti sanoen, miehille toi tuntuu olevan paljon isompi juttu kuin useimmille naisille.

Meistä tuskin kumpikaan voi sanoa yhtään mitään, miesten nettihuutelut "kaikista naisista" ei kymmenenkään vuoden jankkaamisen jälkeen kosketa kaikkia naisia. Miksi emme näe useammin pareja, joissa nainen on miestä pidempi? No ihan niiden eri senttimääriin kuuluvien keskipituuksien takia.
On naisia, jotka vaatii pidemmän miehen, on naisia, jotka ei. On miehiä, jotka vaatii lyhyemmän naisen, on miehiä, jotka ei.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 490
On naisia, jotka vaatii pidemmän miehen, on naisia, jotka ei. On miehiä, jotka vaatii lyhyemmän naisen, on miehiä, jotka ei.
Ja sitten kun palataan tälle planeetalle, niin se ei todellakaan mene noin yksi yhteen kuin annat ymmärtää.

Miehillä on ylipäätään vähemmän varaa nirsoilla ulkonäön, tai naisen ominaisuuksien suhteen ylipäätään. Aika harvalle miehelle naisen pituus on varmaankaan mikään kynnyskysymys tai juuri mikään kysymys. Naiset sen sijaan täysin luonnollisista syistä suosivat A) pitkiä miehiä ja B) itseään pidempiä miehiä nyt ainakin.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Ja sitten kun palataan tälle planeetalle, niin se ei todellakaan mene noin yksi yhteen kuin annat ymmärtää.

Miehillä on ylipäätään vähemmän varaa nirsoilla ulkonäön, tai naisen ominaisuuksien suhteen ylipäätään. Aika harvalle miehelle naisen pituus on varmaankaan mikään kynnyskysymys tai juuri mikään kysymys. Naiset sen sijaan täysin luonnollisista syistä suosivat A) pitkiä miehiä ja B) itseään pidempiä miehiä nyt ainakin.
Enhän mä ole puhunut lukumääristä mitään. Sanomani pitää sataprosenttisesti paikkansa. On olemassa erilaisia ihmisiä. Myös erilaisia miehiä kuin sinä. Shocker.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 860
No vakavasti sanoen, miehille toi tuntuu olevan paljon isompi juttu kuin useimmille naisille.
Miksi näin arvelet? :hmm:

Meistä tuskin kumpikaan voi sanoa yhtään mitään, miesten nettihuutelut "kaikista naisista" ei kymmenenkään vuoden jankkaamisen jälkeen kosketa kaikkia naisia. Miksi emme näe useammin pareja, joissa nainen on miestä pidempi? No ihan niiden eri senttimääriin kuuluvien keskipituuksien takia.
On naisia, jotka vaatii pidemmän miehen, on naisia, jotka ei. On miehiä, jotka vaatii lyhyemmän naisen, on miehiä, jotka ei.
Joo, on yksinkertaisesti melko harvinaista että nainen olisi miestä pidempi ihan jo siksi koska keskimääräinen nainen on melko lyhyt. Mutta edelleenkin, eiköhän se ole selvää että on yleisempää että nainen vaatii miehen olevan selvästi itseään pidempi, kuin että mies vaatisi naisen olevan selvästi itseään lyhyempi.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Miksi näin arvelet? :hmm:

Joo, on yksinkertaisesti melko harvinaista että nainen olisi miestä pidempi ihan jo siksi koska keskimääräinen nainen on melko lyhyt. Mutta edelleenkin, eiköhän se ole selvää että on yleisempää että nainen vaatii miehen olevan selvästi itseään pidempi, kuin että mies vaatisi naisen olevan selvästi itseään lyhyempi.
No mistä sä näin arvelet? En tunne yhtäkään naista, joka tällaista vaatii, ja väitän tietäväni enemmän naisten vaatimuksista ja ei-vaatimuksista. Sen sijaan moni nainen on saanut kuulla olevansa liian pitkä jolllekin miehelle. Preferointi on sitten eri, moni preferoi pidempää miestä ja siitä on jo juteltu viitisensataa kertaa näissä ketjuissa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 860
No mistä sä näin arvelet? En tunne yhtäkään naista, joka tällaista vaatii, ja väitän tietäväni enemmän naisten vaatimuksista ja ei-vaatimuksista. Sen sijaan moni nainen on saanut kuulla olevansa liian pitkä jolllekin miehelle. Preferointi on sitten eri, moni preferoi pidempää miestä ja siitä on jo juteltu viitisensataa kertaa näissä ketjuissa.
Jaa, olen taas itse kuullut juttua että kuinka pitkille naisille, esim. 175-senttisille on vaikeaa löytää riittävän paljoa itseään pidempää miestä. :hmm: Vahva preferointi on myös melko lähellä vaatimusta, että se menee lähinnä jaaritteluksi.

Mutta kuinka pitkiä noi naiset, jotka on tuota saanut kuulla on oikein ollut? Kuulostaa musta aika yllättävältä...
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Jaa, olen taas itse kuullut juttua että kuinka pitkille naisille, esim. 175-senttisille on vaikeaa löytää riittävän paljoa itseään pidempää miestä. :hmm: Vahva preferointi on myös melko lähellä vaatimusta, että se menee lähinnä jaaritteluksi.

Mutta kuinka pitkiä noi naiset, jotka on tuota saanut kuulla on oikein ollut? Kuulostaa musta aika yllättävältä...
En kyllä mitenkään muista jokaisen pituutta, koska tapauksia on useita ja ihan kattavasti tässä parikymmentä vuotta. Mutta varmasti pääosin sinne 175 yläpuolelle. Eikä kaikille miehille kelpaa liian lähelläkään oleva, vaikka olisi lyhyempi. Kai siinäkin joku alistamis-miehuus-kuvio on.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 454
Viestejä
4 284 409
Jäsenet
71 669
Uusin jäsen
dormer666

Hinta.fi

Ylös Bottom