Avaanpa sanaisen arkkuni tähän ketjuun. Oon lukenut tätä mielenkiinnolla silloin tällöin ja aattelin, että voisin miehisen näkökulmani tuoda 2,5v tinderin käytön ja deittailun kokemuksella.
Olen lapsesta saakka tutustunut helposti naispuolisiin ihmisiin. Nykyisinkin läheisimmät ystävät ovat naisia. Heistä kaksi on sinkkuja ja jaammekin toisillemme paljon tinder-/deittikokemuksia. Tinder on keskimäärin täysin eri peli naisille ja miehille. Siinä missä naispuolinen ystäväni saa uutena käyttäjänä kuukaudessa 4000 tykkäystä, saan itse pari-kolme sataa. Olemme suurinpiirtein samantasoisia ulkonäöllisesti eikä ikäeroakaan ole isosti. Molemmat kuitenkin yli kolmekymppisiä.
Hämmentyneenä ja turhautuneena seuraan ystäväni deittailua. Hän saa käytännössä treffi- tai seksiseuraa milloin haluaa ja itseään "laadukkaampienkin" miesten kanssa. Toisaalta hänellä on runsaudenpula, eli hyvää miestä voi olla vaikea löytää valtavan joukon keskeltä. Lisäksi miehissä on paljon pelkän seksin perässä kulkevia, eivätkä he välttämättä sano asiaa heti.
Itse menestyn kohtuudella deittirintamalla. Pituuteni "puute" ja jälkikasvu jonkin verran rajoittaa kiinnostusta naisissa. Toki ulkonäköpelikin tinder on ja se karsii valmiiksi top-luokan naiset kokonaan pois nähtäviltäni. Laskeskelin, että tapaan keskimäärin 1 uuden naisen kuukaudessa. Näistä suurin osa on jäänyt ensimmäisiin treffeihin. En kysele koskaan kiinnostuksen puutteen syytä, joten en tiedä mitkä asiat johtavat siihen, ettei toisia treffejä tule. Monesti nainen on omatoimisesti sanonut treffien lopussa haluavansa nähdä uudelleen, mutta tulevat toisiin aatoksiin pari yötä nukuttuaan. Arvostan itseäni ja toista, joten toivotan lyhyesti hyvät jatkot ja menen eteenpäin.
Mutta eipä nyt tämän enempää yhdessä viestissä.
Pari kolme sataa tykkäystä kuussa taitaapi olla huikeasti enemmän kuin keskivertomiehellä.
Tosta treffimenestyksestä en osaa sanoa mutta kuulostaa vähän paremmalta kuin keskivertomiehellä sekin.
"Top-luokan" naisia, siis niitä joita yleisesti pidettäisiin "top"-luokassa olevina, saat kyllä tinderissä nähdä, mäkin saan. Ehkä jopa aika ensimmäisten joukossa. Mutta ne eivät välttämättä näe sinua eikä niillä ole tarvetta antaa tykkäyksiä kuin ihan parhaiksi katsomilleen miehille.