Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt alkoi kiinnostaa tämä täysjärkisen naisen määritelmäIte en oo vielä täysjärkistä naista tavannut. Joskus se vaan pitää purra luotia. Tai sitten olla yksin.

Mä yritän screenata läpi näitä, mutta aina pääsee seulasta läpi ne jotka osaa kirjoittaa muttei luonnossa sitten oikein ole lähellekään sitä saatua mielikuvaa. Harmi sikäli et ulkoisesti nämä ovat erittäinkin päteviä ja pelkkä ulkonäkö edellä jos menisi, niin varmasti olisi pari kertaa kivaa. Demiseksuaalina vaan ei pelkkä ulkonäkö riitä, vaan pitää olla jotain muutakin mukana. Ongelma ei ole etteikö saisi itseään pelikuntoon ns epäkiinnostavan ihmisen kanssa, vaan enemmänkin se ettei sellainen ihminen kiehdo, jolloin yhtä helppoa olisi vaan käydä kädellä. Pakko olla jotain kiinnostavaa toisessa.Toi on se hinta, jonka joudutte maksamaan kun ryntäätte treffeille ennen kuin olette hieman tutustuneet naiseen etukäteen...
Mä en kyllä noin hankaliin tapauksiin ole juuri törmäillyt, koska on kommunikoitu riittävästi etukäteen. Yhden luodin onnistuin kyllä täpärästi väistämään tässä viime vuonna... Illan treffit peruuntui saman päivän aamuna, kun paljastui, että nainen onkin ihan sekaisin kuin seinäkello, vaikka aiemmin ei sellaisesta ollut vihiä.
Vastaako mielikuva ikinä/useinkaan kovin hyvin todellisuutta. Kirjoitellessa kai koitetaan esiintyä edukseen + jää niin paljon viestinnästä pois. Mahdollisimman vähän vaan mielikuvien rakentelua ja nopeasti tapaamiseen asenteella että se on fifty-sixty miten käy?Mä yritän screenata läpi näitä, mutta aina pääsee seulasta läpi ne jotka osaa kirjoittaa muttei luonnossa sitten oikein ole lähellekään sitä saatua mielikuvaa. Harmi sikäli et ulkoisesti nämä ovat erittäinkin päteviä ja pelkkä ulkonäkö edellä jos menisi, niin varmasti olisi pari kertaa kivaa. Demiseksuaalina vaan ei pelkkä ulkonäkö riitä, vaan pitää olla jotain muutakin mukana. Ongelma ei ole etteikö saisi itseään pelikuntoon ns epäkiinnostavan ihmisen kanssa, vaan enemmänkin se ettei sellainen ihminen kiehdo, jolloin yhtä helppoa olisi vaan käydä kädellä. Pakko olla jotain kiinnostavaa toisessa.
Taitaa tuollainen demiseksuaalisuus olla miehillä aika harvinaista? Naisillahan tätä kyllä ilmenee, kuten aseksuaalisuuttakin ja mitä niitä nyt on kaiken maailman pihtausseksuaalisuuksia.Mä yritän screenata läpi näitä, mutta aina pääsee seulasta läpi ne jotka osaa kirjoittaa muttei luonnossa sitten oikein ole lähellekään sitä saatua mielikuvaa. Harmi sikäli et ulkoisesti nämä ovat erittäinkin päteviä ja pelkkä ulkonäkö edellä jos menisi, niin varmasti olisi pari kertaa kivaa. Demiseksuaalina vaan ei pelkkä ulkonäkö riitä, vaan pitää olla jotain muutakin mukana. Ongelma ei ole etteikö saisi itseään pelikuntoon ns epäkiinnostavan ihmisen kanssa, vaan enemmänkin se ettei sellainen ihminen kiehdo, jolloin yhtä helppoa olisi vaan käydä kädellä. Pakko olla jotain kiinnostavaa toisessa.
Kyllä ne pahimmat hudit välttää kun malttaa ensin vähän viestitellä. Itse laiskana introverttinä en viitsinyt raahautua treffeille olemattomilla pohjatiedoilla, koska sanoisin ettei se todellakaan olisi ollut fifty-sixty miten käy, vaan pikemminkin 95-5. Treffeille saapuikin ihan fiksun oloisia miehiä, sen suhteen en muista kertaakaan pettyneeni ja se kuitenkin itselläni on se tärkein kriteeri. Lisäksi kaikkien kanssa oli helppo keksiä juteltavaa, koska oli niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita jo valmiiksi tiedossa.Vastaako mielikuva ikinä/useinkaan kovin hyvin todellisuutta. Kirjoitellessa kai koitetaan esiintyä edukseen + jää niin paljon viestinnästä pois. Mahdollisimman vähän vaan mielikuvien rakentelua ja nopeasti tapaamiseen asenteella että se on fifty-sixty miten käy?
On se kai noinkin, se viestittely on vaan semmoista että pidempään vaikka Tinderissä pyöriessä tulee selitettyä samat asiat moneen kertaan eri ihmisille. Sen verran viestintää että tietää onko nyt mitään yhteistä (mielenkiinnon kohdetta) ja sitten tavatessa syventää siitä. Ne läpinät kuitenkin sitten loppuviimeksi turhia jos ei kemiaa jne..Kyllä ne pahimmat hudit välttää kun malttaa ensin vähän viestitellä. Itse laiskana introverttinä en viitsinyt raahautua treffeille olemattomilla pohjatiedoilla, koska sanoisin ettei se todellakaan olisi ollut fifty-sixty miten käy, vaan pikemminkin 95-5. Treffeille saapuikin ihan fiksun oloisia miehiä, sen suhteen en muista kertaakaan pettyneeni ja se kuitenkin itselläni on se tärkein kriteeri. Lisäksi kaikkien kanssa oli helppo keksiä juteltavaa, koska oli niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita jo valmiiksi tiedossa.
En mä ajattele niin, että treffit olisi kokonaan turhat vaikkei kemiaa olisikaan. Joka kerran kun tapaa uuden ihmisen, siinä oppii jotain uutta ihmisistä. Myös itsestään. Kuluttavaa se silti voi olla ja siksi itsekin leikin jätin, mutta turhaksi en silti sanoisi. Eniten opin just itsestäni.On se kai noinkin, se viestittely on vaan semmoista että pidempään vaikka Tinderissä pyöriessä tulee selitettyä samat asiat moneen kertaan eri ihmisille. Sen verran viestintää että tietää onko nyt mitään yhteistä (mielenkiinnon kohdetta) ja sitten tavatessa syventää siitä. Ne läpinät kuitenkin sitten loppuviimeksi turhia jos ei kemiaa jne..
Kuluttavaa tuo kai on jutteli enemmän tai vähemmän riippuen miten paljon lataa odotuksia asiaan. Juttelulla sitä kemiaa ei kai kuitenkaan saa kehitettyä, joko ihminen iskee tai sitten ei oli supliikki miten hyvää tahansa. En ainakaan itse ole keksinyt miten pystyä suhtautumaan kevyesti tapailuun jos siltä jotain enemmän odottaa.. Kai se mahdollista on, ehkä kokemuksen myötä ei odotakaan niin paljoa (pessimisti ei pety)En mä ajattele niin, että treffit olisi kokonaan turhat vaikkei kemiaa olisikaan. Joka kerran kun tapaa uuden ihmisen, siinä oppii jotain uutta ihmisistä. Myös itsestään. Kuluttavaa se silti voi olla ja siksi itsekin leikin jätin, mutta turhaksi en silti sanoisi. Eniten opin just itsestäni.
Joskus aikojen alussa ensimmäisillä nettideiteillä saattoi näin käydä, mutta aika äkkiä sitä oppi olemaan lähtemättä tuohon mielikuvitusleikkiin.Siinä käy vaan helposti niin, että kun juttu luistaa, alkaa visioimaan kaikenlaista siitä toisesta ja/tai teistä yhdessä, ja usein todellisuus on sitten pettymys.
Mulla tais käydä säkä, kun en tällaisiin törmännyt kertaakaanJoskus kyllä se kirjallinen ulosanti ja todellisuus on niin pahassa ristiriidassa ettei voi ku ihmetellä onko kyseessä sama tyyppi ollenkaan.
Joskus on kyllä yllättänyt positiivisestikin. Tekstin tuotanto on saattanut olla aika kylmää ja kankeaa, mutta todellisuudessa on sitten ollut ihan "normaali". (PS. En silti saanut...)Joskus kyllä se kirjallinen ulosanti ja todellisuus on niin pahassa ristiriidassa ettei voi ku ihmetellä onko kyseessä sama tyyppi ollenkaan.
Joo näinkin päin voi hyvin käydä!Joskus on kyllä yllättänyt positiivisestikin. Tekstin tuotanto on saattanut olla aika kylmää ja kankeaa, mutta todellisuudessa on sitten ollut ihan "normaali". (PS. En silti saanut...)![]()
Itse kuulen jatkuvasti valitusta pituudestani kumppaniltani kun ollaan saman pituisia
Ei ole helppoa olla lyhyt mies...
Mutta miksi olla naisen kanssa joka valittaa sun lyhyydestä? Toki jos se pyörii huumorin ympärillä molemmilla osapuolilla niin ei siinä mitää mut muuten en jaksais katsella tuota. Paistaa, että arvostus puuttuu.
Tuossa aikani chattailin yhden kanssa ja flow oli molemminpuolin hyvä. Keskustelu hauskaa ja piti järkkäillä tälle viikolle näkemistä
-> Nainen hävisi / poisti mut Tinderistä..?
Takas soittaa kitaraa, eipähä jätä tyhjäksi
Joskus toi voi olla vain ns. cold feet, eli nainen säikähtää, kun pitäiskin oikeasti nähdä. Itse olin joskus tuollainen.
Toki syitä voi olla vaikka mitä.
Taitaa tuollainen demiseksuaalisuus olla miehillä aika harvinaista? Naisillahan tätä kyllä ilmenee, kuten aseksuaalisuuttakin ja mitä niitä nyt on kaiken maailman pihtausseksuaalisuuksia.![]()
Kalaa tuli myös Suomessa, mutta mulla on omat preferenssit ja sellaisia naisia, jotka osuvat mun preferensseihin, löytyy sata kertaa enemmän täältä Thaimaasta.Jeba. Kalastusvinkkejä henkilöltä, joka ei saa kalaa kuin toiselta puolelta maapalloa.
Kai se parempi/paras aina houkuttaa. Kauhea katumus jos olisi tyytynyt 8:n naiseen kun 9 olisi tykännyt..Eilen naispuolinen kaverini avautui ko miehet ghostaa häntä. Ei ymmärrä tälläistä käytöstä.
No minä sitten tokaisin, että normipäivä miehelläEn ole jaksanut juurikaa Tinderöidä ku kaikki vaan ghostaa.
Päätelmä:
1. Yrittääkö kaikki "top" miesten ja naisten perään? Eli aina löytyy parempi mätsi.
vai
2. Keskusteleeko ihmiset ristiin rastiin koko ajan uusien kanssa ilman että koskaan tapaa ketään?
Onkohan se hankaluus jotain shit testiä että onko oikeasti kiinnostunut tms. Itelläkin tullut näitä että on niin vaikea sopia sitä tapaamista tai sovitaan, perutaan jne. Tai sitten on ollut vaan ns. varamies noissa tapauksissa.Mä kyllä ghostaan silloin tällöin - en välttämättä siksi, etteikö nainen periaatteessa kiinnostaisi, vaan usein siksi, että nainen itse tekee asiat hyvin hankaliksi, ja mä en vaan jaksa siihen savottaan ryhtyä.
Onkohan se hankaluus jotain shit testiä että onko oikeasti kiinnostunut tms. Itelläkin tullut näitä että on niin vaikea sopia sitä tapaamista tai sovitaan, perutaan jne. Tai sitten on ollut vaan ns. varamies noissa tapauksissa.
Luulen kanssa että kiinnostuksen puute. Se vaan on vähän inhaa jos tällit sovittu ja huomio ei ole siinä deittihommassa.. Siis kun ei olla vielä tavattu. Se on se karkkikauppaefekti kai sitten.Vaikea uskoa että mikään testaaaminen olis kyseessä. Ehkä ei vaan kiinnosta tarpeeksi ja siksi ei jaksa motivoitua? Keskustelu ei lähde liikkeelle toivotulla intensiteetillä? Omassa elämässä on jotain mikä vie huomion deittihommista? Ei voi tietää.
Joo ihmisethän tulkitsee eri asiat ghostaamiseksi. Jokin, mikä toiselle on vain chat-keskustelun hiipumista on toiselle ghostaamista. Toiselle pitkät tauot on ghostaamista tai "murustelua", ja sekin riippuu ihan henkilöstä minkä koetaan olevan pitkä tauko keskustelussa; tunti, päivä, viikko vai kuukausi.Ainakin itsellä oli syy ghostaamiseen se, että oli liian monta matchia ja on aika raskasta ja aikaavievää keskustella liian monen kanssa kerrallaan ja on pakko jättää osa vähemmälle huomiolle.
Olikohan yksillä deiteillä kun heitin jonku läpän liittyen toisen kanssa käymään keskusteluun ja totesin, että nyt on liikaa chatteja menossa.
Tosin suurin osa näistä oli ihan se, että keskustelua ei aloitettu/jatkettu niiden moikkujen jälkeen - samasta syystä. Seurustelun alkaessa laitoin kyllä kaikille mukavuuksille, joiden kanssa oli chat-historiaa, pienen briiffin miksi poistun alustalta - saattoi toki olla viivettä jonkun verran eli ghostaamiseksi laskettavaa.
Siis jos tällit on sovittu niin monillahan hiipuu chat ihan siksi, että odotellaan että päästään kasvokkain juttelemaan. Kun ei kaikki nauti niin siitä viestittelystä. Itsellekin kävi välillä niin, etenkin jos oli muita kiireitä siinä välissä. Ei se hiljeneminen ennen treffejä ole aina huono merkki.Luulen kanssa että kiinnostuksen puute. Se vaan on vähän inhaa jos tällit sovittu ja huomio ei ole siinä deittihommassa.. Siis kun ei olla vielä tavattu. Se on se karkkikauppaefekti kai sitten.
Joo ihmisethän tulkitsee eri asiat ghostaamiseksi. Jokin, mikä toiselle on vain chat-keskustelun hiipumista on toiselle ghostaamista. Toiselle pitkät tauot on ghostaamista tai "murustelua", ja sekin riippuu ihan henkilöstä minkä koetaan olevan pitkä tauko keskustelussa; tunti, päivä, viikko vai kuukausi.
Jos siitä pilatestunnista on rahaa maksanut, niin menisi minulla ilman muuta treffien edelle. Mutta onkin ihan eri asia perua treffit kuin siirtää niitä. Tietysti jos siirrellään useasti ja syyt ovat aina hassuja niin toki sekin on syy pistää peli poikki.Toinen on että treffit sovittu mutta sitten ei ehdikään tapaamaan, muisti että onkin se ja se juttu just silloin. No se varmaan on aika varma torjunta jo, jos oikeasti kiinnostaa niin ei mene joku pilatestunti treffien edelle.Ainakin jos jotain vakavampaa on etsimässä. Tai kalenterista ei meinaa löytyä tilaa treffeille, ehdotat niin menee jonnekin 2 viikon päähän. Ei jatkoon
No tämä! Onneksi minulta ei kukaan kysellyt tapailenko muita. Olisin kokenut aika tunkeilevanakin. Hienotunteisuutta oli kyllä aina puolin ja toisin, jotenkin onnistuin väistelemään kaikki luodit.Näistä kalenterin ruuhkaisuuksista tuli mieleen, että itse kerroin kysyttäessä rehellisesti, että on muidenkin kanssa treffejä buukkailtu. Osalle meni tunteisiin, osa ymmärsi hyvin.
Kyllä tuon pitäisi olla ok alkuvaiheessa. Ehkä sitten kun on muutaman kerran tavattu, niin sitten ehkä pitäisin vähän loukkauksena jos vielä buukkaillaan uusia treffejä.
Jos on jonossa ihmisiä keiden kanssa tutustua ja yrittää löytää ittelleen sopivaa, niin pakko siinä on muutamaan tutustua samanaikaisesti, kun muuten menee ikä ja terveys jos kahden viikon välein tapaa yhtä ihmistä kerrallaan ja sitten vasta siirtyy seuraavaan. Ja kesäkin loppuu hyvin pian kesken![]()
Monet kysyivät. Ja myös ennen kuin oltiin edes nähty. Enkä mä sitä mitenkään loukkauksena tai tunkeilevana ottanut. Ainakin siinä selvisi toisen "kypsyys" käsitellä asiaa eli hyvä vaan.No tämä! Onneksi minulta ei kukaan kysellyt tapailenko muita. Olisin kokenut aika tunkeilevanakin. Hienotunteisuutta oli kyllä aina puolin ja toisin, jotenkin onnistuin väistelemään kaikki luodit.
Mä en tiennyt. Monet varmasti, mutta ei kaikki tietenkään. Samoin miehissä.Kaikkihan sen tietää, että naiset sutinoi usean kanssa kokoajan, tapailu vaiheessa. Naivia ajatella muuta. Siitä ei ole vaan kohteliasta puhua.
Tuo on muuten naiselle tietämättään yksi varmin tapa jäädä ns. sex-only-zonelle kiertämään seuraavankin kuuman kesän munakaruselleja teemalla "Missä ne kaikki hyvät miehet on?", sikälimikäli tuota toimintaa harrastaa vielä treffivaiheen jälkeen tapailuvaiheessa.Kaikkihan sen tietää, että naiset sutinoi usean kanssa kokoajan, tapailu vaiheessa. Naivia ajatella muuta. Siitä ei ole vaan kohteliasta puhua.
Joo.. no jonkin verran pelivaraa toki pitää olla mutta pääpiirteissään omasta mielestä niin, että jos deittailuun lähdetään niin sitten pitäisi ehtiä myös näkemään. Jos aika ei riitä, ehkä kannattaa deittailla kun kalenteri ei ole niin täysi tai jopa pudottaa jotain toisarvoisia juttuja sieltä kalenterista. Kummankin pitäisi kai olla toiselleen se ykkösasia ihmissuhteessa ja harrastukset ym. sitten toisella sijalla. Ruuhkavuodet ja tämmöiset taas sitten ovat ihan oikeita syitä, toki nekin jos koko ajan estävät tapaamisen niin ehkä aika deittailulle ei oikea.. Ehkä kumpikin voi vähän tinkiä omista ei niin tärkeistä ajanvietteistään. Sinkkuna voi sitten käydä vaikka joka päivä jumpassa tms.Jos siitä pilatestunnista on rahaa maksanut, niin menisi minulla ilman muuta treffien edelle. Mutta onkin ihan eri asia perua treffit kuin siirtää niitä. Tietysti jos siirrellään useasti ja syyt ovat aina hassuja niin toki sekin on syy pistää peli poikki.
En minä sen takia kuitenkaan ketään luiskaan laittaisi, jos treffit menee parin viikon päähän. Monilla etenkin ruuhkavuosissa kalenteri on oikeasti, noh, ruuhkainen. Ei sinne ensitreffejä varten vielä aleta erikseen tilaa raivaamaan, en sellaista odottaisi toiseltakaan. Sitten jos jotain oikeasti kehkeytyy ja toisesta tulee tärkeä, sen pitäisi tietysti prioriteeteissa jonkin verran näkyä.
Olen ihan samaa mieltä. Alunperin puhuit kuitenkin ensimmäisistä tapaamisista, et seurustelusuhteesta. Ne voi ihan hyvin sovitella sinne minne sattuu sopimaan, eihän ventovieras ihminen voikaan olla vielä samanlainen prioriteetti kuin vakiintuneempi suhde.Joo.. no jonkin verran pelivaraa toki pitää olla mutta pääpiirteissään omasta mielestä niin, että jos deittailuun lähdetään niin sitten pitäisi ehtiä myös näkemään. Jos aika ei riitä, ehkä kannattaa deittailla kun kalenteri ei ole niin täysi tai jopa pudottaa jotain toisarvoisia juttuja sieltä kalenterista. Kummankin pitäisi kai olla toiselleen se ykkösasia ihmissuhteessa ja harrastukset ym. sitten toisella sijalla. Ruuhkavuodet ja tämmöiset taas sitten ovat ihan oikeita syitä, toki nekin jos koko ajan estävät tapaamisen niin ehkä aika deittailulle ei oikea.. Ehkä kumpikin voi vähän tinkiä omista ei niin tärkeistä ajanvietteistään. Sinkkuna voi sitten käydä vaikka joka päivä jumpassa tms.
Toki näinkin, mutta jos tavoitteena on se vakiintuneempi suhde niin itse ainakin priorisoisin sitä tapaamista vaikka ei henkilöä vielä tunnekaan. Tai siis miehenä pakkokin, muuten siihen joku muu kiilaa väliin.eihän ventovieras ihminen voikaan olla vielä samanlainen prioriteetti kuin vakiintuneempi suhde.
Voi tietysti käydä vahinko ja ei varatessa muista että olikin treffit. Mutta jos näin, päästään taas siihen mitkä on prioriteetit.. Tai sitten ilmaantunut parempi treffiehdokas ja antaa nyt jonkun tekosyyn jos ei viitsi antaa pakkeja ennen kuin on tavattukaan.Mut jos on jo ekat treffit sovittu ja sitten ne peruuntuu koska jostain ilmestyykin pilates-tunti.. sitä en ymmärrä.
Verrokkina: koitappa muuten työelämässä ignoorata viestejä esim. päivän kaksi ja kokeile miten käy?Joo ihmisethän tulkitsee eri asiat ghostaamiseksi. Jokin, mikä toiselle on vain chat-keskustelun hiipumista on toiselle ghostaamista. Toiselle pitkät tauot on ghostaamista tai "murustelua", ja sekin riippuu ihan henkilöstä minkä koetaan olevan pitkä tauko keskustelussa; tunti, päivä, viikko vai kuukausi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.