Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Uuteen ihmiseen tutustuessa tulee pakosti tilanteita jolloin molempien toiveet ja teot ei kohtaa, mutta toisaalta nuo on tuhannen taalan paikkoja nähdä miten 'virheistä' päästään eteenpäin ja yli. Vaikka tuo kukkapuska esimerkki - niin on ihan eri asia tyrmätä saadut kukat kuin tyrmätä vaikkapa taustalle ollut toisen kiintymyksen osoitus. Koska tästä päästään sitten vielä tärkeämpään vaiheeseen, pystyttekö kommunikoimaan toisillenne avoimesti sitä mitä ette halua ja sen mitä oikeasti haluatte, miten ja koska. (ja juu eihän nää koskaan ole kenelläkään täysin kirkkaana mielessä, mutta ymmärtänette pointin).
Hyvin sanottu. :thumbsup:
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Vaikka tuo kukkapuska esimerkki - niin on ihan eri asia tyrmätä saadut kukat kuin tyrmätä vaikkapa taustalle ollut toisen kiintymyksen osoitus.
Tämä on just se miina: liian nopeasti tuleva kiintymyksen osoitus. Se on monelle naiselle red flag. Pienempi paha olisi joku muu tarkoitusperä, kuten kohteliaisuus ja huomaavaisuus: äiti opetti ettei saa mennä tyhjin käsin treffeille, tai "emännälle kukkia" jos on saanut kutsun toisen kotiin. Mutta kiintymyksen osoitus liian varhain voi olla deal breaker.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 555
On tuo deittailu yhtä miinaharavaa, teet niin tai näin niin aina väärin päin.. :) No ehkä niitä miinoja on isompia ja pienempiä, kovin moneen jos astuu vasta sitten game over. Ai niin ja "shit testistä" pitää selvitä kans, ei ole helppoa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 490
Mä olen setämiehenä tyytyväinen että treffailemani naiset (tätinaisia) ovat ottaneet treffeille viemäni kukat sellaisena kuin ne ovat tarkoitettu: pienenä romanttisena eleenä. Jos mä haluan ilahduttaa naista viemällä kukkia hänelle ja tästä nainen ahdistuu/loukkaantuu/joku negatiivinen tuntemus niin pitää olla itse onnellinen että väistää luodin.
Mä olen vienyt kukkia slaavittarille ekoilla treffeillä, koska se on niin vahvasti niiden kulttuurissa. Suomalaisille en nykyään vie. Joulun alla vein suklaaboxin, kun ne oli niin tyrkyllä joka paikassa ja se nyt on sellainen vähän neutraalimpi "vieminen" kuin kukat, etenkin joulun alla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 314
Tämä on just se miina: liian nopeasti tuleva kiintymyksen osoitus. Se on monelle naiselle red flag. Pienempi paha olisi joku muu tarkoitusperä, kuten kohteliaisuus ja huomaavaisuus: äiti opetti ettei saa mennä tyhjin käsin treffeille, tai "emännälle kukkia" jos on saanut kutsun toisen kotiin. Mutta kiintymyksen osoitus liian varhain voi olla deal breaker.
Olen myös kuullut, että nainen lämpenee suhteeseen hitaammin kuin mies joten liialla hätäilyllä voi potentiaalisenkin työntää pois.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
136
Tämä on just se miina: liian nopeasti tuleva kiintymyksen osoitus. Se on monelle naiselle red flag. Pienempi paha olisi joku muu tarkoitusperä, kuten kohteliaisuus ja huomaavaisuus: äiti opetti ettei saa mennä tyhjin käsin treffeille, tai "emännälle kukkia" jos on saanut kutsun toisen kotiin. Mutta kiintymyksen osoitus liian varhain voi olla deal breaker.
Ei kai kukaan täysipäinen sentään ensi- toisilla tai kolmansillakaan treffeillä kiintymystään osoita. Jos treffeille tuo jotain tuliaisia niin eiköhän kyseessä ole kohteliaisuus. Jotkut toisen harjoittamat sinänsä viattomiksi tarkoitetut kohteliaisuudet voi oikeasti olla ärsyttäviä muutenkin, kuten takin päälle auttaminen, ovesta ensin päästäminen jne.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 555
Ei kai kukaan täysipäinen sentään ensi- toisilla tai kolmansillakaan treffeillä kiintymystään osoita. Jos treffeille tuo jotain tuliaisia niin eiköhän kyseessä ole kohteliaisuus. Jotkut toisen harjoittamat sinänsä viattomiksi tarkoitetut kohteliaisuudet voi oikeasti olla ärsyttäviä muutenkin, kuten takin päälle auttaminen, ovesta ensin päästäminen jne.
Eikö joku oven avaaminen ja ensin päästäminen ole ihan perus, ei kai siitä nyt voi kukaan suuttua? Ok joku patriarkaatin intomielinen vastustaja kai..
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Jos takin päälle auttaminen tai ovesta ensin päästäminen ärsyttää, niin ärsyttää varmaan tyypissä paljon muutakin eli samaa sarjaa ton kukkapuskan kanssa. En näe kovinkaan realistisena tätä, että harmitellaan kavereille, että "Voi kun oli täydellinen kumppani, mutta sit se avas mulle oven. Törppö. Miksen mä löydä ketään kunnollista?"
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 314
Jos takin päälle auttaminen tai ovesta ensin päästäminen ärsyttää, niin ärsyttää varmaan tyypissä paljon muutakin eli samaa sarjaa ton kukkapuskan kanssa. En näe kovinkaan realistisena tätä, että harmitellaan kavereille, että "Voi kun oli täydellinen kumppani, mutta sit se avas mulle oven. Törppö. Miksen mä löydä ketään kunnollista?"
Kuulin kaverilta, että red flagina on löytynyt väärät kengät ja ja mitä lie muuta joten.. :tup: :tdown:
Women are complicated.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Eikö joku oven avaaminen ja ensin päästäminen ole ihan perus, ei kai siitä nyt voi kukaan suuttua? Ok joku patriarkaatin intomielinen vastustaja kai..
Pitää olla sitten tosi intomielinen - ja vähän vinksahtanut :D
Mä lähden sukupuolineutraaliudesta: huomioi toista tavoilla, joita voisit itsekin kuvitella ja toivoa saavasi osaksesi. Ovia voi ja pitää availla muille, mutta ehkä sen rotsin osaa jokainen jo itse aikuisena pukea. En silti suutu, jos seuralainen herraskaisesti narikassa haluaa sen tehdä. Kaffet ja sapuskat maksetaan itse tai tarjoillaan vastavuoroisesti - laskea ei tarvitse.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Kuulin kaverilta, että red flagina on löytynyt väärät kengät ja ja mitä lie muuta joten.. :tup: :tdown:
Women are complicated.
Eikö tää ollu deal breaker siinä swaippailuvaiheessa vai jopa livetilanteessa? :D Varmaan tässäkin on kokonaisuus vaikuttanut, tuskin pelkät kengät, ne nyt on jääny yksittäisenä asiana mieleen sitten :D
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Eikö tää ollu deal breaker siinä swaippailuvaiheessa vai jopa livetilanteessa? :D Varmaan tässäkin on kokonaisuus vaikuttanut, tuskin pelkät kengät, ne nyt on jääny yksittäisenä asiana mieleen sitten :D
Mua kiinnostaisi nähdä nämä kengät :lol: Ehkä mies saapui stilettokoroissa? Tai kuten siskoni teiniajan poikaystävä: lantasaappaissa. Se seukkailu loppui lyhyeen, mutta poikaparka saappaineen jäi ikuisesti koko perheemme mieliin.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
On siinä eroja onko herrasmies vai "herrasmies" eli avaako oven kasuaalisti vai sorkkaraudalla ja antaako tilaa sateenvarjon alla vai heittäytyykö lätäkköön mahalleen "kävele vaan yli ettei kenkäsi kastu".
Hyvä pointti! Tuleeko toisten huomioiminen luonnostaan, sitä mä ainakin treffeillä katson. Pitääkö ovea auki muillekin kuin mulle, miten puhuu tarjoilijalle jne. Jos on kaikille ystävällinen ja kohtelias, niin iso :tup:
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
342
Olen myös kuullut, että nainen lämpenee suhteeseen hitaammin kuin mies joten liialla hätäilyllä voi potentiaalisenkin työntää pois.
Ehkä olen yksinkertainen, mutta en itse kovin pitkään jaksa mitään 5D-shakkia pelata, missä tapaillaan, mutta kuitenkaan ei saa muodostaa mielipidettä eikä varsinkaan sanoa sitä suoraan, koska se on miina. Nostan erittäin nopeasti ja "aggressiivisesti" kissan pöydälle vaikka luokkaa maailman jokainen pelimiesopas kieltää tekemästä noin.

Tulokset toki puhuvat puolestaan :asif:
 

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
187
Mulla on varmaan vaan käynyt hirveä säkä kun kaikki ovat tykänneet kukista jos olen sellaisia vienyt treffeille.
Tulen viemään tulevaisuudessakin jos musta siltä tuntuu (tai jos on tarvetta niille treffeille), ei sen takia että mä olisin epätoivoinen tai että "ostaisin" naisen sillä. Toki jos naiselle tulee kohteliaisuudesta mieleen ensimmäisenä että "nyt mä olen jotain velkaa" tai "nyt se luulee saavansa pillua tän takia" niin ei me varmaan muutenkaan sovittaisi yhteen.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Mä oon sen verran vanhanaikainen ja epäkapitalistinen, että ystävänpäivä on ystävänpäivä eikä mikään jenkkilästä apinoitu rakastavaisten päivä. Toki puolisoni on paras ystäväni, voin siinä mielessä toivottaa sydämin ihanaa ystävänpäivää.

Jos saisin kukkasia, jotka eivät ole luonnonkukkia, treffeille, jotka eivät ole kotonani, niin pettyisin. Suurin syy: mihin helvettiin minä nämä rehut laitan? Kannan mukanani? Kertois mulle siitä, mikä on yks pahimmista luonteenpiirteistä, eli että mies ei juurikaan ajattele kokonaisvaltaisesti. Ellei sitten olisi keksinyt jotain näille kukille (en nyt tiedä mitä, en ole saanut).
Luonnonkukkakimppu saatesanoin, että tietää, mitä ne ovat ja eivät ole uhanalaisia, olisi söpö juttu ja saisin heittää ne kädestä, kun puolessa tunnissa nuukahtaisivat.

Ja ei mitään taloyhtiön tulppaaneja.

Eleet ja niiden vastaanotto tosiaan riippuu täysin koko tilanteesta ja ihmisestä. Jos ei ukosta olisi saanut minkäänlaista selkoa mihinkään, olisi yhtäkkinen kakkostreffien jalustallenosto kukkasine, tuolinauttamisine ja lepertelyineen todella outoa. En lähtökohtaisesti suutu avunannosta, mutta jos sieltä paistaa asenne, että naiset on heikkoja ja puolisoehdokasta pitää kohdella kuin kallista lasibongia (???), jotta se lämpeäisi, niin ei kyllä herätä lämpimiä tunteita. Teennäisyys.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
669
Kuulin kaverilta, että red flagina on löytynyt väärät kengät ja ja mitä lie muuta joten.. :tup: :tdown:
Women are complicated.
Mulla riitti että tarjosin kokkaustreffeillä matkamuistona ostettua Tokaji viiniä "vääränlaisesta" pullosta. Pullo oli taidepuhallettu ja sisällä oli mies ja nainen seisovassa 69-asennossa. Panolle kyllä pääsi mutta pullo oli kuulemma liikaa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
351
AnnaKoo laittoi vihervassari-tekstin, koska halusi karsia öyhöjä ja Itse skippasin kaikki poliittiset suuntautumisensa ilmoittaneet eli myös nuo AnnaKoon "vihervassari"t juurikin siksi, että tulkitsin ne öyhöttäjiksi :D
Tuleehan ne suuntautumiset melko nopeasti selville, kun nainen heittää näitä triggerwordeja, kuten misogynia, naisviha yms. Jokainen normaali mies juoksee tuollaisten naisten luota nopeammin kuin Forrest Gump, paitsi tietysti "nice guyt" :psmoke:

Erikoista kyllä etsiä miesfeministejä tai vihervassareita, kun ne ovat lähes täysin naisten juttuja. Just oli tutkimusta, että nuoret naiset ovat vihervassareita ja nuoret miehet ovat enimmässä määrin konservatiivisia. Divide and conquer tuntuu toimivan hyvin. Ei tule pareja, kun katsantokannat ovat täysin vastakkaiset.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
26
Avaanpa sanaisen arkkuni tähän ketjuun. Oon lukenut tätä mielenkiinnolla silloin tällöin ja aattelin, että voisin miehisen näkökulmani tuoda 2,5v tinderin käytön ja deittailun kokemuksella.

Olen lapsesta saakka tutustunut helposti naispuolisiin ihmisiin. Nykyisinkin läheisimmät ystävät ovat naisia. Heistä kaksi on sinkkuja ja jaammekin toisillemme paljon tinder-/deittikokemuksia. Tinder on keskimäärin täysin eri peli naisille ja miehille. Siinä missä naispuolinen ystäväni saa uutena käyttäjänä kuukaudessa 4000 tykkäystä, saan itse pari-kolme sataa. Olemme suurinpiirtein samantasoisia ulkonäöllisesti eikä ikäeroakaan ole isosti. Molemmat kuitenkin yli kolmekymppisiä.

Hämmentyneenä ja turhautuneena seuraan ystäväni deittailua. Hän saa käytännössä treffi- tai seksiseuraa milloin haluaa ja itseään "laadukkaampienkin" miesten kanssa. Toisaalta hänellä on runsaudenpula, eli hyvää miestä voi olla vaikea löytää valtavan joukon keskeltä. Lisäksi miehissä on paljon pelkän seksin perässä kulkevia, eivätkä he välttämättä sano asiaa heti.

Itse menestyn kohtuudella deittirintamalla. Pituuteni "puute" ja jälkikasvu jonkin verran rajoittaa kiinnostusta naisissa. Toki ulkonäköpelikin tinder on ja se karsii valmiiksi top-luokan naiset kokonaan pois nähtäviltäni. Laskeskelin, että tapaan keskimäärin 1 uuden naisen kuukaudessa. Näistä suurin osa on jäänyt ensimmäisiin treffeihin. En kysele koskaan kiinnostuksen puutteen syytä, joten en tiedä mitkä asiat johtavat siihen, ettei toisia treffejä tule. Monesti nainen on omatoimisesti sanonut treffien lopussa haluavansa nähdä uudelleen, mutta tulevat toisiin aatoksiin pari yötä nukuttuaan. Arvostan itseäni ja toista, joten toivotan lyhyesti hyvät jatkot ja menen eteenpäin.

Mutta eipä nyt tämän enempää yhdessä viestissä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 314
Avaanpa sanaisen arkkuni tähän ketjuun. Oon lukenut tätä mielenkiinnolla silloin tällöin ja aattelin, että voisin miehisen näkökulmani tuoda 2,5v tinderin käytön ja deittailun kokemuksella.

Olen lapsesta saakka tutustunut helposti naispuolisiin ihmisiin. Nykyisinkin läheisimmät ystävät ovat naisia. Heistä kaksi on sinkkuja ja jaammekin toisillemme paljon tinder-/deittikokemuksia. Tinder on keskimäärin täysin eri peli naisille ja miehille. Siinä missä naispuolinen ystäväni saa uutena käyttäjänä kuukaudessa 4000 tykkäystä, saan itse pari-kolme sataa. Olemme suurinpiirtein samantasoisia ulkonäöllisesti eikä ikäeroakaan ole isosti. Molemmat kuitenkin yli kolmekymppisiä.

Hämmentyneenä ja turhautuneena seuraan ystäväni deittailua. Hän saa käytännössä treffi- tai seksiseuraa milloin haluaa ja itseään "laadukkaampienkin" miesten kanssa. Toisaalta hänellä on runsaudenpula, eli hyvää miestä voi olla vaikea löytää valtavan joukon keskeltä. Lisäksi miehissä on paljon pelkän seksin perässä kulkevia, eivätkä he välttämättä sano asiaa heti.

Itse menestyn kohtuudella deittirintamalla. Pituuteni "puute" ja jälkikasvu jonkin verran rajoittaa kiinnostusta naisissa. Toki ulkonäköpelikin tinder on ja se karsii valmiiksi top-luokan naiset kokonaan pois nähtäviltäni. Laskeskelin, että tapaan keskimäärin 1 uuden naisen kuukaudessa. Näistä suurin osa on jäänyt ensimmäisiin treffeihin. En kysele koskaan kiinnostuksen puutteen syytä, joten en tiedä mitkä asiat johtavat siihen, ettei toisia treffejä tule. Monesti nainen on omatoimisesti sanonut treffien lopussa haluavansa nähdä uudelleen, mutta tulevat toisiin aatoksiin pari yötä nukuttuaan. Arvostan itseäni ja toista, joten toivotan lyhyesti hyvät jatkot ja menen eteenpäin.

Mutta eipä nyt tämän enempää yhdessä viestissä.
Ollaa varmaa aika samalla tasolla näin miehen näkökulmasta. No, 200-300 tykkäystä kuukaudessa en kyllä saa, tosin sijainti varmasti rajoittaa osansa. Mutta pituutta ei ole paljoa, tosin lapsia ei ole. Treffailu jää usein lyhyeen.

Kyl se sopiva viel joskus tärppää :)

Boldasin tuon lauseen. On meinaan itsellänikin käynyt näin. Jatkoa on, mutta ei sittenkää. Asian voi selittää se, että joo oli tosi hauskaa reffeillä/kipinää/mielenkiintoa. Valitettavasti tuo 4000 muuta miestä on siellä jonottamassa, ja ko se mielenkiinto/tsekkaus vaan kohdistuu yhtäkkiä johonkin toiseen - peli on siinä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Ei se mieli välttämättä muuttunut. Sitä vaan ei ole helppoa siinä kasvotusten sanoa, ettei halua enää tavata. Tai ei ole itsekään vielä ihan varma, vaan tapaamista pitää sulatella hetki. Itse en ikinä ottanut treffeillä puheeksi sitä, tavataanko vielä vai ei, enkä muista että ainakaan kovin moni miehistäkään olisi ottanut. Asia sitten viestiteltiin selväksi jonkun ajan kuluttua. Kiiteltiin kohteliaasti treffeistä, "kivaa oli" jne.

Mun mielestä teidän kirjoituksissa nyt paistaa lievä dissaus naisia kohtaan. Että me oltaisiin jotain lapsia karkkikaupassa ryntäilemässä laarilta toiselle, loputtoman valinnanvaran sumentaessa meidän vähäisenkin ajattelukyvyn ja rationaalisuuden. En pidä tästä sävystä.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 430
Mun mielestä teidän kirjoituksissa nyt paistaa lievä dissaus naisia kohtaan. Että me oltaisiin jotain lapsia karkkikaupassa ryntäilemässä laarilta toiselle, loputtoman valinnanvaran sumentaessa meidän vähäisenkin ajattelukyvyn ja rationaalisuuden. En pidä tästä sävystä.
Vaikka ei koskekkaan kaikkia, vaikuttaa siltä että moni nainen käyttäytyy juurikin noin. Eikä pelkästään naiset vaan samaa varmasti tekee moni mieskin.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 682
Tänään kysyin puoli ammattilaisen hinnan lemmenhetkelle. Heti helpotti. Käy siellä, jos alkaa pilsaa tehdä nii kovasti mieli. Tartte leikkiä tinderin kanssa. Kyllä on halpa hinta verrattuna siihen mitä laittaa aikaa ja vaivaa deitti appeihin. Tosin battaja on vielä kokematta. Samalla laskin että avioliiton aikana säästi about puol miljoonaa. Tosin tuo säästö mahollisuus saa kyllä yrittämään taas enemmän. Ku kaikkiha se on kottii päin.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Vaikka ei koskekkaan kaikkia, vaikuttaa siltä että moni nainen käyttäytyy juurikin noin. Eikä pelkästään naiset vaan samaa varmasti tekee moni mieskin.
En mäkään kehdannut naiselle treffien lopuksi sanoa, että eiköhän tämä ollut tässä. Sitten kun se halus toiset treffit samalle yölle ja olis tullu 50km taksilla mun luo, niin oli pakko laittaa stoppi. Tää oli varmaan se "kukkapuska" sitten mulle :D
 
Liittynyt
07.08.2017
Viestejä
162
En mäkään kehdannut naiselle treffien lopuksi sanoa, että eiköhän tämä ollut tässä. Sitten kun se halus toiset treffit samalle yölle ja olis tullu 50km taksilla mun luo, niin oli pakko laittaa stoppi. Tää oli varmaan se "kukkapuska" sitten mulle :D
Tästä tulikin eräs tapaus mieleen ajalta ennen älypuhelimia ja Tinderiä.

Olin viihteellä yksinäni, kohtuulliset pohjat ottaneena päätin sitten lähteä kaupunkiin yöelämään.
Oli vasta alkuilta, ehkä klo 21 tjs, baari oli melko tyhjä. En ehtinyt kuin tiskille niin eräs nuori naikkonen pyysi jo pöytäänsä, siitä sitten edettiin hänen asunnolleen ja yö olikin ihan mukava.

Aamulla tämä alkoi puhua haluavansa lapsia kanssani ja niinkuin ihan kohtapuoliin ja rupesi jo sopimaan äitinsä kanssa puhelimessa päivällistä.
Sanomatta selvää että minulle tuli yllättävä kiire poistua paikalta, ihan en yhden illan kokemuksella aikonut perhettä perustaa. Onneksi Nokialaisessa oli sen verran akkua jäljellä että sain taksin tilattua.
Sen virheen olin tehnyt että olin antanut numeroni, voi prkl sitä soittojen ja viestien määrää seuraavan viikon ajan kunnes luovutti.

Että ei se liiallinen tai liian aikainen kiintymyksen osoitus aina ole vain miesten virhe.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Ei se mieli välttämättä muuttunut. Sitä vaan ei ole helppoa siinä kasvotusten sanoa, ettei halua enää tavata. Tai ei ole itsekään vielä ihan varma, vaan tapaamista pitää sulatella hetki. Itse en ikinä ottanut treffeillä puheeksi sitä, tavataanko vielä vai ei, enkä muista että ainakaan kovin moni miehistäkään olisi ottanut. Asia sitten viestiteltiin selväksi jonkun ajan kuluttua. Kiiteltiin kohteliaasti treffeistä, "kivaa oli" jne.

Mun mielestä teidän kirjoituksissa nyt paistaa lievä dissaus naisia kohtaan. Että me oltaisiin jotain lapsia karkkikaupassa ryntäilemässä laarilta toiselle, loputtoman valinnanvaran sumentaessa meidän vähäisenkin ajattelukyvyn ja rationaalisuuden. En pidä tästä sävystä.
Tämä.

Ei sitä vaan aina tiedä ihan välittömästi, että haluuko uusille treffeille vai ei. Helpointa on tietysti kun kumpikaan ei halua jatkoa, keskustelut ei vaan jatku ja mätsi poistuu kaikessa hiljaisuudessa, mutta sitten tietysti jos toinen haluis nähdä uudestaan ja toinen ei, niin onhan se kiusallista ja ikävää sanoa, että ei nyt kuitenkaan sit kiinnosta. Tässä olisi kyllä parantamisen varaa itse kullakin, että sais sanottuu suoraan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 314
Tässä olisi kyllä parantamisen varaa itse kullakin, että sais sanottuu suoraan.
Moni nainen varmasti pelaa turvallisesti ihan sen takia, ettei voi tietää miten mies reagoi.

Mut joo ymmärrän kyllä tämän. En itsekään ole kyllä kertaakaan sanonut, että "kiitos, mutta ei kiitos". Jos tiedän treffien päätteeksi, että jatkoa ei tule omalta osalta, yleensä vaa jätän siihen, että "kiitos treffeistä" ja jatkan matkaa.

Mun mielestä ei välttämättä edes tarvitse sanoa heti, että jatkoa ei tule. Vaan kiittää siitä ajasta mitä vietti toisen kanssa. Myöhemmin sit voi mutuilla jatkoa jos toinen ottaa esille. Mikäli molemmat ghostaa niin eikai siinä sit mitää ihmeempiä.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Viimeksi kun olin ensitreffeillä, oli kyllä ihan päivänselvää, että jatkoa tulee. Numerot vaihtui saman illan aikana ja jatkotreffitkin jo sovittiin samantien.
edit. toki tässä on kaikenlaisia muuttujia, että aika paljon kaikenlaista saa tapahtua ennenkuin voi puhua parisuhteesta. Edellisestä kerrasta on niin jäätävän pitkä aika, että tuntuu kuin olisi ensimmäistä kertaa asialla :rofl: :lol:
 
Viimeksi muokattu:

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
342
Samalla tavalla kun kiinnostuksenkin ainakin haluaisin tuoda esille melko nopeasti ja suoraan, niin jos ei napostele yhtään, niin sekin sanotaan suoraan ja toisen aikaa tuhlaamatta. Toki ei tökerösti vaan pelisilmää siihenkin.

Ghostaaminen ja homman lopettaminen ilman mitään selkeää lopetusta tuntuu haljulta.
 

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
187
Mulle on ollut aina selvää jo ensitreffeillä tuleeko jatkoa vai ei ja olen sen myös tehnyt selväksi. Samoin kaikki naiset ovat selkeästi tuoneet esille halunsa toisille treffeille eikä niitä ole tarvinut arpoa sen pidempään. Kait siinäkin on käynyt säkä että on tullut vastaan avoimia naisia jotka tietävät sen heti ilman mietintää. Itse näen sen niin että jollei se jatko ole itsestäänselvää jo treffien aikana ei toinen ole kovin kovaa iskenyt itselle (tai vastaavasti toiselle).
Jos sitä pitää miettiä jälkeenpäin miten treffit meni taikka miltä kumppani vaikutti niin voisi sanoa että laitetaan suoraan "ihan kiva"-laariin suoraan eikä siitä sen enempää.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mulle on ollut aina selvää jo ensitreffeillä tuleeko jatkoa vai ei ja olen sen myös tehnyt selväksi. Samoin kaikki naiset ovat selkeästi tuoneet esille halunsa toisille treffeille eikä niitä ole tarvinut arpoa sen pidempään. Kait siinäkin on käynyt säkä että on tullut vastaan avoimia naisia jotka tietävät sen heti ilman mietintää. Itse näen sen niin että jollei se jatko ole itsestäänselvää jo treffien aikana ei toinen ole kovin kovaa iskenyt itselle (tai vastaavasti toiselle).
Jos sitä pitää miettiä jälkeenpäin miten treffit meni taikka miltä kumppani vaikutti niin voisi sanoa että laitetaan suoraan "ihan kiva"-laariin suoraan eikä siitä sen enempää.
Ei tätä voi yleistää, ei kaikkien mieli ja tunteet vaan toimi noin. Minulta olisi jäänyt elämäni hienoin, pitkä suhde ja avoliitto kokematta, jos en olisi katsonut kolmansille treffeille asti, jolloin vasta sytyin. Mulla on aina takaraja 3. treffit, enkä käytännössä ikinä osaa sanoa oikein juuta enkä jaata ekojen treffien jälkeen. Tai no ehdottoman ein tiedän heti, mutta ehdotonta joota ei tule koskaan heti. Vasta toinen tapaaminen alkaa kallistaa vaakaa johonkin suuntaan. Ehkä.

En tiedä onko tämä tyypillistä demiseksuaaleille, jollainen siis itse olen.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Mulle on myös ensitreffeillä jo ihan selvää meneekö jatkoon vai ei. Muutama epävarma keissi on ollut, kenelle oon "antanut mahiksen" mutta pääsääntöisesti sellaiset tapaukset ei vaan lähe, vaikka miten antaisi mahiksen. Joten sillä mennään, et jos ei heti eka tapaamisella herää jonkinlaista kiinnostusta/kipinää/ihastuksenpoikasta tms. niin ei sitä kyllä tuu myöhemminkään.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
26
Ei se mieli välttämättä muuttunut. Sitä vaan ei ole helppoa siinä kasvotusten sanoa, ettei halua enää tavata. Tai ei ole itsekään vielä ihan varma, vaan tapaamista pitää sulatella hetki. Itse en ikinä ottanut treffeillä puheeksi sitä, tavataanko vielä vai ei, enkä muista että ainakaan kovin moni miehistäkään olisi ottanut. Asia sitten viestiteltiin selväksi jonkun ajan kuluttua. Kiiteltiin kohteliaasti treffeistä, "kivaa oli" jne.

Mun mielestä teidän kirjoituksissa nyt paistaa lievä dissaus naisia kohtaan. Että me oltaisiin jotain lapsia karkkikaupassa ryntäilemässä laarilta toiselle, loputtoman valinnanvaran sumentaessa meidän vähäisenkin ajattelukyvyn ja rationaalisuuden. En pidä tästä sävystä.
Siksi korostinkin tuossa, että omatoimisesti mitään kyselemättä on sanottu halu tavata uudelleen. Osa on halunnut antaa numeronsakin. En itse kysele treffien lopulla et onko intoa uusiin treffeihin, koska tiedän että on vaikea sanoa (itselläkin) naamatusten ettei kiinnosta. Siksi onkin hämmentänyt se, että nainen sanoo haluavansa nähdä mutta seuraavana tai sitä seuraavana päivänä ei haluakaan. Toki suurimman osan kanssa olen palannut asiaan 1-3 päivää treffien jälkeen ja joko itse olen maininnut tai toinen on maininnut kiinnostuksen puutteen.

Mulla ei ainakaan ollut tarkoitus dissata naisia tai vihjatakaan siihen suuntaan. Vaikka naispuolisella ystävälläni tosiaan niitä miehiä riittää deittiapeissa, ei se "karkkikauppa" ole ainakaan minun silmiini vaikuttanut mitenkään houkuttelevalta. Jos jostain olen hieman kateellinen hänelle, niin siitä että petiseuraa hän löytää erittäin helposti.
 
Liittynyt
28.10.2017
Viestejä
26
Ollaa varmaa aika samalla tasolla näin miehen näkökulmasta. No, 200-300 tykkäystä kuukaudessa en kyllä saa, tosin sijainti varmasti rajoittaa osansa. Mutta pituutta ei ole paljoa, tosin lapsia ei ole. Treffailu jää usein lyhyeen.

Kyl se sopiva viel joskus tärppää :)

Boldasin tuon lauseen. On meinaan itsellänikin käynyt näin. Jatkoa on, mutta ei sittenkää. Asian voi selittää se, että joo oli tosi hauskaa reffeillä/kipinää/mielenkiintoa. Valitettavasti tuo 4000 muuta miestä on siellä jonottamassa, ja ko se mielenkiinto/tsekkaus vaan kohdistuu yhtäkkiä johonkin toiseen - peli on siinä.
Juu ei mullakaan enää tule tuota määrää kuukaudessa. Mutta uutena käyttäjänä kyllä. Välillä ollut säätöä tai muuten vaan taukoa, jolloin olen apin poistanut. Oon käsittänyt, että asuisimme samoilla seuduilla. Kyllä se joskus tärppää! Lähes poikkeuksetta tosi mukavia tyyppejä olen tapaillut ja palaute naisilta ollut positiivista, vaikkei kipinää olisikaan syntynyt.
 

Lyd

Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
134
Viime tinder-rundin jälkeen päätin etten laita luuriin yhtään mitään vaan menen jonnekin kun alkaa tulla sellainen olo. Joka päivä jonnekin ihmisten sekaan, ihan sama vaikkei kävisi kuin kirjastossa tai kirpputorilla ihmettelemässä. Annan aikaa itselle ja jonkun löytämiselle.
Tilanteet muuttuu välillä hyvinkin nopeasti... Kävin kirjastossa tekemässä kopioita ja ohimennen höpisin jollekin jotain, ei sen enempää muistikuvaa tilanteesta, ei edes päivää mielessä. Nyt sitten viikonloppuna paikallisessa vähän ihmettelin saamaani huomiota ja kuinkas ollakaan, sama neitokainen kyseessä. Numerot on vaihdettu, vähän lenkillä käyty, höpötelty kaikenlaista... Katsotaan mitä tästä tulee, mutta niin se vaan kevät alkaa tuntua rinnassa vaikkei aurinko vielä kovin paljoa lämmitä :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 314
Tilanteet muuttuu välillä hyvinkin nopeasti... Kävin kirjastossa tekemässä kopioita ja ohimennen höpisin jollekin jotain, ei sen enempää muistikuvaa tilanteesta, ei edes päivää mielessä. Nyt sitten viikonloppuna paikallisessa vähän ihmettelin saamaani huomiota ja kuinkas ollakaan, sama neitokainen kyseessä. Numerot on vaihdettu, vähän lenkillä käyty, höpötelty kaikenlaista... Katsotaan mitä tästä tulee, mutta niin se vaan kevät alkaa tuntua rinnassa vaikkei aurinko vielä kovin paljoa lämmitä :)
Sitä kun vähiten odottaa.. vai miten se meni ;)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 314
Jaa että joskus asiat jopa menee kuten leffoissa. Aikamoinen lottovoitto jos näin on.
Emmä tiiä. Oon paljo kuullut just sitä että sittenku luovuttaa ja ei "etsi ketään", nauttii ja elää omaa elämää niin yhtäkkiä palaset loksahtaa.
Ihanku universumi ei halua antaa sulle ketää jos "etsit" mut samantien kun et etsi, kolahtaa.

:tdown:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 490
Emmä tiiä. Oon paljo kuullut just sitä että sittenku luovuttaa ja ei "etsi ketään", nauttii ja elää omaa elämää niin yhtäkkiä palaset loksahtaa.
Ihanku universumi ei halua antaa sulle ketää jos "etsit" mut samantien kun et etsi, kolahtaa.

:tdown:
Mä en usko mihinkään "universumien haluihin" eikä tämä elämänkokemus ole antanut sellaisiin uskomuksiin oikein mitään aihettakaan.

Jos ajatellaan ihan kylmän loogisesti, niin varmaan naisille juttelu kirjastossa tms. voi joskus jotain kipinää herättää, ja sitten tarvitaan mieletöntä tuuria, että samaan naiseen törmää myöhemmin uudestaan.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Kyse on siitä, että jos on kovasti haku päällä, se epätoivo haisee kauas ja ihmiset välttelee sellaisia tyyppejä. Eiköhän tää ole kaikille tuttu ilmiö? Sitten kun on hyvä olla itsensä kanssa, ei tällasta kumppaniehdokkaat karkoittavaa epätoivon löyhkää ole :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 490
Kyse on siitä, että jos on kovasti haku päällä, se epätoivo haisee kauas ja ihmiset välttelee sellaisia tyyppejä. Eiköhän tää ole kaikille tuttu ilmiö? Sitten kun on hyvä olla itsensä kanssa, ei tällasta kumppaniehdokkaat karkoittavaa epätoivon löyhkää ole :D
Ratkaisu on se, että on haku päällä mutta ei epätoivoisesti.

Jos vetäytyy kuoreensa ("ollen hyvä itsensä kanssa") ja viis veisaa naisista, niin tuskin sittenkään mitään tapahtuu paitsi mielettömällä tuurilla. Harvoin asiat itsestään tapahtuu.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Ratkaisu on se, että on haku päällä mutta ei epätoivoisesti.

Jos vetäytyy kuoreensa ("ollen hyvä itsensä kanssa") ja viis veisaa naisista, niin tuskin sittenkään mitään tapahtuu paitsi mielettömällä tuurilla. Harvoin asiat itsestään tapahtuu.
En usko, että tarkoitettiin sitä, että viis veisaa tai vetäytyy mihinkään. Vaan sitä, että osaa olla rento eikä liian päällekäyvä. Varattuna miehet tän varmaan parhaiten huomaa, silloin kun jotenkin mystisesti olis vientiä vaikka kuinka.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 490
En usko, että tarkoitettiin sitä, että viis veisaa tai vetäytyy mihinkään. Vaan sitä, että osaa olla rento eikä liian päällekäyvä. Varattuna miehet tän varmaan parhaiten huomaa, silloin kun jotenkin mystisesti olis vientiä vaikka kuinka.
Toikin lähestymistapa kuitenkin edellyttää sitä, että on ylipäätään tekemisissä (sopivien) naisten kanssa.

Jos käyt kadulla jututtamaan random-naisia, niin se nyt ainakin voi haiskahtaa "epätoivoiselta", vaikka voisi joskus tehotakin. Toki jos tuurilla sattuu "kirjastossa" sopivan naisen viereen ja saa sille jotain sanottua, niin varmaan on parempi jos osaa heittää huolettomasti läppää kuin jäykän epätoivoisesti. No shit.

Itse en ole huomannut suurta eroa siinä, olenko varattu vai en. Ylipäätään äärimmäisen kyynisesti suhtaudun siihen, että tosielämässä voisi tavata ketään randomisti. Ja kyllähän se harvinaista taitaa ollakin ihan tilastollisesti.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 468
Ratkaisu on se, että on haku päällä mutta ei epätoivoisesti.

Jos vetäytyy kuoreensa ("ollen hyvä itsensä kanssa") ja viis veisaa naisista, niin tuskin sittenkään mitään tapahtuu paitsi mielettömällä tuurilla. Harvoin asiat itsestään tapahtuu.
Tämän voin allekirjoittaa. Eivät ole tulleet kotoa hakemaan nyt, kun en ole jaksanut nähdä vaivaa pitkään aikaan koko asian eteen. Kun kiinnostus ihmissuhdesäädöille on nolla, saa olla juuri niin rauhassa kuin haluaa :D
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Toikin lähestymistapa kuitenkin edellyttää sitä, että on ylipäätään tekemisissä (sopivien) naisten kanssa.

Jos käyt kadulla jututtamaan random-naisia, niin se nyt ainakin voi haiskahtaa "epätoivoiselta", vaikka voisi joskus tehotakin. Toki jos tuurilla sattuu "kirjastossa" sopivan naisen viereen ja saa sille jotain sanottua, niin varmaan on parempi jos osaa heittää huolettomasti läppää kuin jäykän epätoivoisesti. No shit.

Itse en ole huomannut suurta eroa siinä, olenko varattu vai en.
Suosittelen vahvasti olemaan tekemisissä naisten kanssa, mikäli niihin on tarkoitus tutustua.

En ehkä etukäteen päättäis, että tänään menen juttelemaan rennosti naisille kadulla :D Mitä enemmän altistaa itsensä mahdollisille tilanteille (esim. kirjasto, katu, tapahtumat jnejne), niin sitä enemmän näitä mahdollisia tilanteita voi tulla eteen, jossa keskustelun voi avata, mutta olis varmaan aina parempi, että nää paikat on valittu jonkun muun syyn takia kuin naistenhaun.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 490
En ehkä etukäteen päättäis, että tänään menen juttelemaan rennosti naisille kadulla :D Mitä enemmän altistaa itsensä mahdollisille tilanteille (esim. kirjasto, katu, tapahtumat jnejne), niin sitä enemmän näitä mahdollisia tilanteita voi tulla eteen, jossa keskustelun voi avata, mutta olis varmaan aina parempi, että nää paikat on valittu jonkun muun syyn takia kuin naistenhaun.
Jos sattuu asumaan paikkakunnalla ja alueella, jossa sopivia sinkkunaisia on hyvin rajallisesti tarjolla, se on ihan se ja sama missä liikkuu ja mitä tekee, zäänssit on sua vastaan joka tapauksessa. "Tapahtumissakin" käy vaan vituttamaan kun ne on joko sausage-festejä, täynnä vanhuksia tai ehkä joskus sitten teinejä. Sieltä kun käyt sopivia sinkkunaisia etsimään, niin nimenomaan etsimään joudut, ei ne sattumalta viereesi pyllähdä.

Voin sanoa, että jos johonkin "kirjastoonkin" tästä nyt lähtisin, niin siellä olisi koko paikassa ehkä 0-1 asianmukaista naishenkilöä paikalla. Lähde siitä sitten ammentamaan.

Tottakai hakeutumalla paikkakunnalle ja tilaisuuksiin, joissa on sopivia naisia läsnä, paranee zäänssit eksponentiaalisesti ja tottakai on täten myös luonnollisempaa olla "luonteva" ja sosiaalinen set...seuramies. No shit.

Mutta on se silti nykypäivänä aika harvinaista, että cold-approach tuottaa tulosta elävässä elämässä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Ehkä niistä tapahtumista kannattais mennä nauttimaan sen tapahtuman takia, eikä hajoilla sukupuolijakaumasta.

Sijainnilla on varmasti vaikutus, olispa joku keino tutustua ihmisiin kotisohvalta.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Naisilta takapuolen saaminen vaatii olemista pelipaikoilla. Eli Helsingissä. Muualla on sausagefesthelvetti vastassa.
Tai sitten olet rikas.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 456
Viestejä
4 284 470
Jäsenet
71 669
Uusin jäsen
dormer666

Hinta.fi

Ylös Bottom