Jaahas, taas matchit ghoustasi.
Jotenkin sitä luulisi, että näihin turtuisi, mutta ei.
Varsinkin, kun kahden tuoreimman kanssa oli hyviä pitkiä keskusteluja.
Monesta aikaisemmasta on saanut nyhtää yhden lauseen vastauksia irti.
Oudoin ghostaus tapahtui viime keväänä, joka tapahtui vasta about kymmenen livetapaamisen jälkeen. Tapaamiset oli pitkiä lenkkejä, joiden aikana ei ollut yhtään hiljaista hetkeä, vaan juttua riitti ja riitti molemmin puolin. Yritin houkutella toisenlaisiinkin tapaamisiin, mutta ei, aina vain lenkkejä. Annoin numeroni ja ehdotin muita viestikanavia, mutta ei, kaikki viestit vain Tinderin kautta. Lopulta sitten ghostaus Tinderissä. Fiksumpi olisi ehkä osannut odottaa tätä, kun ei sopinut viestittely muissa kanavissa...
Jotenkin sitä luulisi, että näihin turtuisi, mutta ei.
Varsinkin, kun kahden tuoreimman kanssa oli hyviä pitkiä keskusteluja.
Monesta aikaisemmasta on saanut nyhtää yhden lauseen vastauksia irti.
Oudoin ghostaus tapahtui viime keväänä, joka tapahtui vasta about kymmenen livetapaamisen jälkeen. Tapaamiset oli pitkiä lenkkejä, joiden aikana ei ollut yhtään hiljaista hetkeä, vaan juttua riitti ja riitti molemmin puolin. Yritin houkutella toisenlaisiinkin tapaamisiin, mutta ei, aina vain lenkkejä. Annoin numeroni ja ehdotin muita viestikanavia, mutta ei, kaikki viestit vain Tinderin kautta. Lopulta sitten ghostaus Tinderissä. Fiksumpi olisi ehkä osannut odottaa tätä, kun ei sopinut viestittely muissa kanavissa...
Kai mä oon jotenkin peruuttamattomasti pilalla, kun oon kahteen otteeseen seurustellut mua vanhemman naisen kanssa ja nauttinut siitä ihan samalla tapaa kuin nuoremman kanssa ollessa.