Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Ei se jäänyt vaivaamaan, mutta sä elät jossain rinnakkaistodellisuudessa. Toki ne 30v hunksit panee sua, mutta ei ne ikinä aloita mitään suhdetta mutsinsa ikäisen naisen kanssa. Ihan sama homma täällä Thaimaassa. En minäkään halua suhdetta tyttäreni ikäisten naisten kanssa, vaikka niitä oli tarjolla koko ajan, silloin kun oli haku päällä.

Nyksä on ainoastaan 8v nuorempi ja hänellä ei ole lapsia. Tuota pidän ihan asiallisena ikäerona. Sun range 32-50 on aivan naurettava., jos haluat pysyvämmän suhteen. Täällä yli 35v ovat jämänaisia, jotka eivät ole enää kiinnostavia paikallisten miesten mielestä, jotka haluavat perustaa perheen, eli kun etsin täällä naisia, ikähaarukka oli 35-45. Tämä on se ikäryhmä, joka on mun mielestä realistinen minulle 48 vuotiaana. Aina kannattaa ottaa huomioon realiteetit, eikä pysyä niissä omissa epärealistisissa haavemaailmoissa.

Olen edelleen monessa sinkkuryhmässä jäsenenä FB:ssa ja aina tuo sama homma. Joka ikinen kerta kun sun ikäinen nainen laittaa seuranhakuilmoituksen, ikärange on about tuo sama 30-50v. Jotain realismia ja vilkaisu sinne kuuluisaan peiliin.
Aika monelle miehelle kelpaisi tyttärensä ikäinen nainen. Ja jos ihan realistisesti sanotaan, niin joillekin ämpäripäille ihan minkä ikäinen vaan laista js ihmisoikeuksista riippumatta.

Mutta sä, tai moni muukaan täällä, et edelleenkään voi yleistää omia ajatuksiasi ja kokemuksiasi kaikkiin miehiin. Onneksi te olette kaikki erilaisia. Ihan kuten me naisetkin. Ja sitten kaikki muutkin ovat erilaisia. Yllätys.

Puhutaan nyt kuitenkin pääasiassa Suomesta. Me ollaan jo kuultu miten sulla on asiat siellä. Ootko jutellut nyksälle, että oot sinkkuryhmissä nauramassa muille ihmisille? Eikös siellä olla aika kohteliaita perusluonteeltaakin? Ei kuulosta yhteensopivalta.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
@gramma ärsyttää sillä, kun ei ole kriteereitä ja ikähaarukkakin on laaja, paitsi että haluaisi jotain tunnettakin peliin, mutta se on ihan väärä ja tymä kriteeri :rage: Minä ärsytän sillä, kun kriteereitä on liikaa :angry: Kyllä pitäisi haluta just se keski-ikäinen passiivisaggressiivinen mies, joka ei ole kelvannut muille (suomi)naisille, mutta joka osaa hienosti perustella vuodesta toiseen miksei vika ole itsessä vaan naisissa, Tinderissä, moderneissa arvoissa, maantieteessä ja yhteiskunnan rakenteissa :hammer:
Ja mä ärsytin, kun listasin, etten halua juristia, lääkäriä, mitä siinä nyt olikaan..
Kun todettiin, että tekstini tulevat jostain urheilijoiden kuplasta, niin vastasin kuten vastasin. Ei tässä mitään foolproof argumentointia käydä puolin jos toisinkaan ja omasta puolestani tässä on koko ajan asiat riidelleet.

Sen meriittimuuttujan paikalle voi olympiamitalin sijaan ajatella hetkeksi vaikka Nobelin palkinnon (oli muuten ihan eka listaus kaikista alkuperäsessä viestissä), Oscar-pystin, tms. kovan meriitin - tai jonkun muun sellasen meriitin, jota kenties ite arvostaa. Jos ei arvosta mitään saavutuksia tai meriittejä ni voi olla haastava ajatusleikki. Mitalit tai muut huomionosoitukset on positiivisia sen profiilin erottautumisen kannalta. Se on oleellista sillon, kun niihin profiileihin tutustutaan joitain sekunteja tai joitain kymmeniä sekunteja. Kovan meriitin mainitseminen tai kuvista näkyvä todiste kovasta meritoitumisesta konkretisoi nopeasti sen, että henkilö on myös muutenkin kuin vain omasta ja vanhempiensa mielestä pirun hyvä jossain asiassa. Joku tunnustus tai mestaruus nähdään positiivisena attribuuttina, vaikka ei mietittäisi syvemmin niitä henkilökohtaisia ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä, jotka ovat sen edellytyksenä.

Tietyt meriitit ja/tai kuuluisuus herättää huomiota ja kerää ihmisiä ympärilleen ku paska kärpäsiä, sukupuoleen katsomatta. Ja mitä useampien kanssa on vuorovaikutuksessa, sitä suurempi todennäkösyys on kohdata joku kenen kanssa synkkaa myös romanttisesti. Näin se vaan menee. Tuskin erityismeriitit tai kuuluisuus niiden osumien saamista vaikeuttavat. Näistäkään viesteistä omat preferenssini eivät ole helposti pääteltävissä, eli vaikka tykkään "laatu korvaa määrän" -periaatteella, ei tykkäyksen antamisen kriteerinä ole grecon olympiakulta tai fysiikan Nobel.
Kuten aiemmin sanottiin, harva perustallaaja haluaa maailmalla mainetta niittänyttä ihmistä arkensa jakajaksi. Meriittejä voi arvostaa, mutta parinvalinta on eri asia. Olen hyvin varma, että lajin kuin lajin kultamitalia ensimmäisessä profiilikuvassaan esittelevä menisi puolilukematta vasuriin. En tiedä toki varmaksi. Ei musta ole urheilijan vaimoksi, vaikka luistelutaitoinen mies saakin pikkarit tippumaan.

Osittain suuret meriitit, julkisuus ja hyvännäköisyyskin menee itsellä aika ajattelematta kategoriaan "en kuitenkaan kelpaa". Jokaisesta tapauksesta ei todellakaan jaksa ottaa selvää, vaan on helpompi luokitella näin.

Ja vaikka mulla oli 20-30 vuotta ikäeroa Brad Pittiin ja ihailin häntä 11-vuotiaana, en olisi tuolloin, en 15- tai 25-vuotiaana lähtenyt tai nytkään lähtisi hänen mukaansa. Vaikka onkin kelpo naama edelleen.
(Osaakohan se luistella...)
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Veikkaan, et menis kyllä joku aktiiviurheilija samantien vasempaan, en usko että voitaisiin olla elämäntyyliltämme yhteensopivia kun itseäni ei kiinnosta urheilut ja se urheiluelämä voi olla tosi raskasta myös urheilijan läheisille. Mutta sehän tässä just on, että kun ajattelen näin, saatan swaipata vasempaan juuri sen tyypin, joka olis elämäntyylistään huolimatta mulle täydellinen ja minä sille.

Joku eläköitynyt urheilija sitten taas, miksei, mutta useinhan näille kai jää se urheilullinen elämä päälle, ja siksi on epötodennäköistä, että oltais yhteensopivia. Sitähän ei voi kyllä tietää, kun mennään mielikuvat edellä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mä olen kyllä sitä lika barn leka bäst -koulukuntaa. Todennäköisyyksillähän sitä pelataan kun niukkojen tietojen varassa valintoja tehdään, ja kyllä mä väitän että mitä enemmän yhtymäpintaa henkilöillä ja heidän elämillään on, sitä paremmat edellytykset on toimivalle suhteellekin.
Muoks: jatkan vielä ajatusta. Jos intressit sekä elämäntavat ja -tyyli olisivat kovin erilaiset - kuten nyt vaikkapa just huippu-urheilijan kanssa olisi - niin yhteiselohan vaatisi tosi paljon niitä kompromisseja. Ja jos suhde niitä kovasti paljon vaatii, niin mun mielestä silloin ei nimenomaan olla yhteensopivia. Tai siis... mikä siitä kumppanista tekee silloin yhteensopivan? Se että jakaa vaikka samanlaisia näkemyksiä maailmasta yleisesti tai on jokin yksi yhteinen mielenkiinnon kohde, tai että seksi on hyvää - nämä ei vielä yksittäisinä asioina tee mielestäni henkilöistä riittävän sopivia toisilleen, että suhde voisi niiden varassa pidemmän päälle toimia.
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 503
En usko että urheilija on mikään itseisarvo parisuhdemarkkinoilla. Osa heistä joutuu vielä muuttamaan usein työn perässä (jloukkuelajit) ja enimmäkseen ovat pienituloisia jos ei ole mikään NHL/NBA tähti tai F1 kuski.

Suomen yleisurheilu-huipuillakin (muutamaa poikkeusta lukuinottamatta) tulot ovat lähellä köyhyysrajaa.
 
Liittynyt
29.04.2021
Viestejä
71
Ehkä tuossa suhtautuminen siihen urheiluun on tärkempää - pyöriikö elämä urheilun ympärillä vai löytyykö joustavuutta.

Joillakin voi olla kiveen hakattu ne viikottaiset treenit, sekä ruokavaliot, jotka eivät jousta oli mikä oli. Maanantaina klo 5:30 mennään 30km pyörälenkille, ja päivälliseksi syödään kulhollinen proteeinirahkaa kuun asennosta riippumatta.

Itsekin treenaan useita kertoja viikossa, mutta minulle ei tule tunnontuskia jättää treeniä silloin tällöin väliin ja voin hyvin mennä joskus hetken mielijohteesta vaikka Hesburgeriin. En usko, että itsellenikään sopisi urheiluun kovin tavoitteellisesti suhtautuva kumppani.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
En usko että urheilija on mikään itseisarvo parisuhdemarkkinoilla. Osa heistä joutuu vielä muuttamaan usein työn perässä (jloukkuelajit) ja enimmäkseen ovat pienituloisia jos ei ole mikään NHL/NBA tähti tai F1 kuski.

Suomen yleisurheilu-huipuillakin (muutamaa poikkeusta lukuinottamatta) tulot ovat lähellä köyhyysrajaa.
Urheilussa jos olet 20v nainen ja postaat instaan perseestäsi kuvia tasaisesti. Niin huipputulot on taattu. Urheilulla ei mitään väliä.

Ultrajuoksu mitä itse harrastan. Niin mistään sponsoreista on turha haaveilla.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Tottahan melville puhuu.
Suomessa sukupuolijakauma on niin päin helvettiä. Että 20v miehet deittailee äitiään vanhempia naisia ja se on nykyään normaalia.
Jos rikas 50v setämies deittaisi 18v naista. Se lähetettäisiin heti vankilaan ja niskat väännettäisiin nurin 15min.

Se joku 50v nainen johonkin kassientyhjentelyyn nyt on ok. Jos alapää ei ole STD:tä täynnä ja jotain papereita asiasta on olemassa.
Mutta että miehien pitäisi deittailla itseään paljon vanhempia naisia? Fuck that shit.

Ennen vanhaan miehet deittailivat 10v nuorempia naisia.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Tässä nyt on kuitenkin jatkuvasti jauhettu siitä, että nimenomaan naiset olisivat kaikenmaailman meriittien ja titteleiden perässä
Julkkiksia tuli aika-ajoin Tinderissä vastaan, kuka milläkin saralla meritoituneita. En usko, että he lopulta saavat niin paljon tykkäyksiä kuin voisi luulla.
EDIT. Laitoin pikku tarinan mutta poistin sen nyt kuitenkin. Pointti oli, että olen päässyt todistamaan ylläolevat jutut vääriksi JA tiedostaen että näin ei tietenkään käyttäydy kaikki naiset, vaan vain jokin vähemmistö heistä. Kieltämättä tuo julkkisstatuksen vaikutus vähän hätkähdytti, kun sitä noin pääsi todistamaan. Ei olis kyllä oma juttu... taviksena on ihan hyvä olla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Mistä nyt tuli tämä käsitys, että miesparkojen olis joku pakko deittailla vanhoja haaskoja :rofl:

Ei oo pakko deittailla yhtään ketään. Voi deittailla vain just niin jäätävillä kriteereillä ku haluaa tai olla kokonaan deittaamatta, jos tarjonta ei inspiroi. Siitä vaan, se ei oo kenenkään bisnes.

Itse iloitsen siitä, että suhtaudun avoimesti monenlaisiin ihmisiin ja siten myös löydän monenlaista kivaa seuraa monenlaisiin tarkoituksiin.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Mistä nyt tuli tämä käsitys, että miesparkojen olis joku pakko deittailla vanhoja haaskoja :rofl:

Ei oo pakko deittailla yhtään ketään. Voi deittailla vain just niin jäätävillä kriteereillä ku haluaa tai olla kokonaan deittaamatta, jos tarjonta ei inspiroi. Siitä vaan, se ei oo kenenkään bisnes.

Itse iloitsen siitä, että suhtaudun avoimesti monenlaisiin ihmisiin ja siten myös löydän monenlaista kivaa seuraa monenlaisiin tarkoituksiin.
Olosuhteiden muodostama pakko jos parempaakaan ei saa. Kuin deittailla äitiään vanhempia naisia. Jos yksilö ei pysty lähtemään Suomesta paremmille laitumille, niin tähän on tyytyminen.
Optimi miehelle on 5-10v nuorempi nainen. Mutta Suomessa on normaalia deittailla äitiään vanhempia naisia. Joilla menopaussi on ollut jo aikaa sitten.
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 348
Olosuhteiden muodostama pakko jos parempaakaan ei saa. Kuin deittailla äitiään vanhempia naisia. Jos yksilö ei pysty lähtemään Suomesta paremmille laitumille, niin tähän on tyytyminen.
Optimi miehelle on 5-10v nuorempi nainen. Mutta Suomessa on normaalia deittailla äitiään vanhempia naisia. Joilla menopaussi on ollut jo aikaa sitten.
Suomessa pariskuntien ikäero on tyypillisesti kolme vuotta.
 

Ambrosia

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.12.2023
Viestejä
22
Tottahan melville puhuu.
Suomessa sukupuolijakauma on niin päin helvettiä. Että 20v miehet deittailee äitiään vanhempia naisia ja se on nykyään normaalia.
Jos rikas 50v setämies deittaisi 18v naista. Se lähetettäisiin heti vankilaan ja niskat väännettäisiin nurin 15min.

Se joku 50v nainen johonkin kassientyhjentelyyn nyt on ok. Jos alapää ei ole STD:tä täynnä ja jotain papereita asiasta on olemassa.
Mutta että miehien pitäisi deittailla itseään paljon vanhempia naisia? Fuck that shit.

Ennen vanhaan miehet deittailivat 10v nuorempia naisia.
Mitä väliä? Nämä on täysin teoreettisia asioita sun kohdalla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 364
Olosuhteiden muodostama pakko jos parempaakaan ei saa. Kuin deittailla äitiään vanhempia naisia. Jos yksilö ei pysty lähtemään Suomesta paremmille laitumille, niin tähän on tyytyminen.
Optimi miehelle on 5-10v nuorempi nainen. Mutta Suomessa on normaalia deittailla äitiään vanhempia naisia. Joilla menopaussi on ollut jo aikaa sitten.
Optimi 5-10v nuorempi nainen! :facepalm: Kai mä oon jotenkin peruuttamattomasti pilalla, kun oon kahteen otteeseen seurustellut mua vanhemman naisen kanssa ja nauttinut siitä ihan samalla tapaa kuin nuoremman kanssa ollessa. :thumbsup: Ja voisin todeta lyhyesti ettei se vanhempien naisten kokemus erinäisistä asioista ainakaan huonompi juttu ole. ;)
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Optimi 5-10v nuorempi nainen! :facepalm: Kai mä oon jotenkin peruuttamattomasti pilalla, kun oon kahteen otteeseen seurustellut mua vanhemman naisen kanssa ja nauttinut siitä ihan samalla tapaa kuin nuoremman kanssa ollessa. :thumbsup: Ja voisin todeta lyhyesti ettei se vanhempien naisten kokemus erinäisistä asioista ainakaan huonompi juttu ole. ;)
Tätä tarkoitin ihan varmasti. Mahtavaa luetunymmärtämistä taas kansalaisilta. Triggeröydytään heti johonkin itse keksimään olkinukkeen. Lue mestarin kirjoitukset paremmin.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
257
Nykyisin ollaan huomattavasti suvaitsevaisempia eri ikäisten pariskuntien suhteen kuin esimerkiksi 80-luvulla, jolloin oli normaalia jos mies oli naista huomattavasti vanhempi. Tilanne jos oli toisinpäin, eli mies oli huomattavasti nuorempi naista, puhutaan siis 10-15v ikäerosta, niin sai sen aikaisen lehdistön edustajat kirjoittamaan siitä uutisen Suomessa kun Englannissa oli 18-vuotias mies ja 33-vuotias nainen menneet naimisiin. Tietenkin nyt pitää erotella nämä pelkästään seksiseuraa hakevat nuoret kollit, joilla ei ole tarkoituskaan pariutua vanhemman kanssa vaan ainoastaan kartuttaa kokemuslistaa.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
257
Kerran yhden naispuolisen kaverin kanssa jaoin ajatuksia Tinderöinnistä. Sain mielenkiintoisia näkökulmia naisista. Kuulin, että hänellä oli kaveri joka saattoi tyrmätä todella hyvän yksilön vaan sillä, että oli vääränlaiset kengät, tai jotain muuta vastaavaa, joten en yhtää ihmettele, että yksi "väärä" sana voi riittää menettämään koko tapauksen. Toisaalta voiko tämä olla myös hyvä asia, eipähän astuta miinaan.
Ymmärrän oikein hyvin tuota naista, ja ymmärrän oikein hyvin myös heitä, jotka eivät asiaa ymmärrä tai pitävät sitä jotenkin outona. Kyseinen yksilö ei silloin ole ollut hyvä, koska nainen pitää miestä junttina, koska kengät ei ole olleet oikeanlaiset.
Oma pitkä suhteeni naisen kanssa, joka jatkuu edelleen tänä päivänäkin sai alkunsa kengistä. Asuttiin lähellä toisiamme, käytiin myös läheisessä kaupassa monesti samaan aikaan ostoksilla. Nainen oli pistänyt merkille erilaiset tyylikkäät kenkäni, joista kerran kassajonossa minulle mainitsikin - olin toki itsekin häneen silmäni iskenyt aiemmin. Kertoi minulle silloin että katsoo miehessä aina ensimmäisenä kenkiä, koska kengät kertoo käyttäjästään paljon. Mikä kyllä pitää minunkin mielestä hyvin paikkansa. Voi olla kaksi täysin samoin pukeutunutta miestä rinnan, mutta kengät on erilaiset, toisella vaan junttikengät. Ihmiselle kenellä asialla on merkitystä, tämä ratkaisee kumman valitsee. Toki tämän jälkeen alkaa vasta se persoonaan tutustuminen, mutta jos sen puolesta kaikki on ok, niin asia on kunnossa. Kyllä minullekin on aina merkinnyt paljon se miten nainen pukeutuu ja kengät kuuluu siihen samaan kategoriaan. Ihmiset jotka eivät tätä ymmärrä, on turha hakea sellaista paria jolle sille on merkitystä.
 

Pitkä_ja_hikinen_hevari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.08.2023
Viestejä
460
Idea on kai siinä että pojat kypsyvät 5v tyttöjä jäljessä. Joku 30v mies vastaa henkisiltä tasoiltaan 25v naista. Vaikka olisivat fyysisesti vahvempia jo murrosiässä.
Testot ovat nykyään niin alhaalla, että epäilen että miehillä "kypsymistä" ei tapahdu enää koskaan. Kaikki ovat tyyliin ylipainoisia.
Sitten on sairaita fetissimiehiä jotka kiihoittuvat vanhoista naisista. Läskeistä naisista... Ties mistä.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 842
Jaahas, taas matchit ghoustasi.
Jotenkin sitä luulisi, että näihin turtuisi, mutta ei.
Varsinkin, kun kahden tuoreimman kanssa oli hyviä pitkiä keskusteluja.
Monesta aikaisemmasta on saanut nyhtää yhden lauseen vastauksia irti.

Oudoin ghostaus tapahtui viime keväänä, joka tapahtui vasta about kymmenen livetapaamisen jälkeen. Tapaamiset oli pitkiä lenkkejä, joiden aikana ei ollut yhtään hiljaista hetkeä, vaan juttua riitti ja riitti molemmin puolin. Yritin houkutella toisenlaisiinkin tapaamisiin, mutta ei, aina vain lenkkejä. Annoin numeroni ja ehdotin muita viestikanavia, mutta ei, kaikki viestit vain Tinderin kautta. Lopulta sitten ghostaus Tinderissä. Fiksumpi olisi ehkä osannut odottaa tätä, kun ei sopinut viestittely muissa kanavissa...
 

Erkki_erikeepperi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 469
Oudoin ghostaus tapahtui viime keväänä, joka tapahtui vasta about kymmenen livetapaamisen jälkeen. Tapaamiset oli pitkiä lenkkejä, joiden aikana ei ollut yhtään hiljaista hetkeä, vaan juttua riitti ja riitti molemmin puolin. Yritin houkutella toisenlaisiinkin tapaamisiin, mutta ei, aina vain lenkkejä. Annoin numeroni ja ehdotin muita viestikanavia, mutta ei, kaikki viestit vain Tinderin kautta. Lopulta sitten ghostaus Tinderissä. Fiksumpi olisi ehkä osannut odottaa tätä, kun ei sopinut viestittely muissa kanavissa...
No se halusi lenkkikaveria.

Kymmenen kertaa kävitte lenkillä, eikä mitään muuta tapahtunut, ja sitten oikein "ihmettelet" että mikä oli homman nimi? No se on homman nimi, että jos teidän välillä olisi jotain ollut tapahtuakseen, niin varmaan jotain olisi tapahtunut jo viimeistään toisen tai kolmannen tapaamisen kohdalla...
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Idea on kai siinä että pojat kypsyvät 5v tyttöjä jäljessä. Joku 30v mies vastaa henkisiltä tasoiltaan 25v naista. Vaikka olisivat fyysisesti vahvempia jo murrosiässä.
Testot ovat nykyään niin alhaalla, että epäilen että miehillä "kypsymistä" ei tapahdu enää koskaan. Kaikki ovat tyyliin ylipainoisia.
Sitten on sairaita fetissimiehiä jotka kiihoittuvat vanhoista naisista. Läskeistä naisista... Ties mistä.
Kaikenlaisella on kiva selitellä asioita. Pitäis varmaan vaatia kyllä miehille korkeampaa äänestysikää, saa nähä mitä keskenkasvuiset juipit huomenna ovat saaneet aikaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
370
Silloin kun sinulla on valtavasti valinnanvaraa (niin kuin useimmilla naisilla deittimarkkinoilla on) voit pudottaa ehdokkaan pois noinkin triviaalin asian kuin kenkien takia.

Miehille tämä on täyttä utopiaa, suurin osa ottaa sitä mitä saa. Vaikka ilman kenkiä tarvittaessa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 820
Optimi 5-10v nuorempi nainen! :facepalm: Kai mä oon jotenkin peruuttamattomasti pilalla, kun oon kahteen otteeseen seurustellut mua vanhemman naisen kanssa ja nauttinut siitä ihan samalla tapaa kuin nuoremman kanssa ollessa. :thumbsup: Ja voisin todeta lyhyesti ettei se vanhempien naisten kokemus erinäisistä asioista ainakaan huonompi juttu ole. ;)
Varmaan joskus 18-20 vuotiaana olisi ollutkin kiva seurustella muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa kun se ei silloin ulkonäköön juuri vaikuttanut eikä mitkään vauvakuumeilut olleet ajankohtaisia... Veikkaan että noi on ne isoimmat syyt miksi vanhempia naisia kartetaan jossain määrin. :smoke:
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
350
Saanko mä kysyä miks tää mun ikähaarukka harmittaa sua näin paljon? :D
Ei mua mikään harmita. Sä olet vaan täällä todennut, että jostain syystä miehet haluavat vaan seksiä, eivätkä parisuhdetta. Tossa ikähaarukassa piilee se vastaus miksi näin. Kerroin sulle joku aika sitten, että realistinen ikähaarukka sulla parisuhteeseen on mies ikähaarukalla 55-60v. Nää oli sun mielestä limaisia setämiehiä. Mitä luulet mitä ne kolmekymppiset jannut ajattelee sinusta? Kaksoisstandardit on kivoja siellä oman pään sisällä, mutta todellisuus voi olla karu, jos sitä oikeasti alkaa ajattelemaan realistisesti. Toki voi aina laittaa sormet korviin ja huutaa LAALAALAA, mutta ei se mitään auta.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 406
Ymmärrän oikein hyvin tuota naista, ja ymmärrän oikein hyvin myös heitä, jotka eivät asiaa ymmärrä tai pitävät sitä jotenkin outona. Kyseinen yksilö ei silloin ole ollut hyvä, koska nainen pitää miestä junttina, koska kengät ei ole olleet oikeanlaiset.
Oma pitkä suhteeni naisen kanssa, joka jatkuu edelleen tänä päivänäkin sai alkunsa kengistä. Asuttiin lähellä toisiamme, käytiin myös läheisessä kaupassa monesti samaan aikaan ostoksilla. Nainen oli pistänyt merkille erilaiset tyylikkäät kenkäni, joista kerran kassajonossa minulle mainitsikin - olin toki itsekin häneen silmäni iskenyt aiemmin. Kertoi minulle silloin että katsoo miehessä aina ensimmäisenä kenkiä, koska kengät kertoo käyttäjästään paljon. Mikä kyllä pitää minunkin mielestä hyvin paikkansa. Voi olla kaksi täysin samoin pukeutunutta miestä rinnan, mutta kengät on erilaiset, toisella vaan junttikengät. Ihmiselle kenellä asialla on merkitystä, tämä ratkaisee kumman valitsee. Toki tämän jälkeen alkaa vasta se persoonaan tutustuminen, mutta jos sen puolesta kaikki on ok, niin asia on kunnossa. Kyllä minullekin on aina merkinnyt paljon se miten nainen pukeutuu ja kengät kuuluu siihen samaan kategoriaan. Ihmiset jotka eivät tätä ymmärrä, on turha hakea sellaista paria jolle sille on merkitystä.
Sitten taas itselle tuollainen pakkomielle pukeutumisen suhteen kertoo vähintäänkin epäterveestä tarpeesta näyttää paremmalta muiden silmissä...

Suomessa harvemmin arvostellaan ja tuomitaan ihmisiä pukeutumisen ja ulkonäön vuoksi joka on hyvä asia. Sitten taas esimerkiksi Italiassa tilanne on päinvastainen.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 406
Ei mua mikään harmita. Sä olet vaan täällä todennut, että jostain syystä miehet haluavat vaan seksiä, eivätkä parisuhdetta. Tossa ikähaarukassa piilee se vastaus miksi näin. Kerroin sulle joku aika sitten, että realistinen ikähaarukka sulla parisuhteeseen on mies ikähaarukalla 55-60v. Nää oli sun mielestä limaisia setämiehiä. Mitä luulet mitä ne kolmekymppiset jannut ajattelee sinusta? Kaksoisstandardit on kivoja siellä oman pään sisällä, mutta todellisuus voi olla karu, jos sitä oikeasti alkaa ajattelemaan realistisesti. Toki voi aina laittaa sormet korviin ja huutaa LAALAALAA, mutta ei se mitään auta.
Ei se millään lailla epärealistista ole oman ikäluokan kumppania etsiä.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
257
Sitten taas itselle tuollainen pakkomielle pukeutumisen suhteen kertoo vähintäänkin epäterveestä tarpeesta näyttää paremmalta muiden silmissä...

Suomessa harvemmin arvostellaan ja tuomitaan ihmisiä pukeutumisen ja ulkonäön vuoksi joka on hyvä asia. Sitten taas esimerkiksi Italiassa tilanne on päinvastainen.
Niin kuin sanoin, ei tätä ymmärräkään henkilöt joille sillä ei ole merkitystä. Kysehän ei ole mistään pakkomielteestä vaan normaalista tyylitajusta.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
Niin kuin sanoin, ei tätä ymmärräkään henkilöt joille sillä ei ole merkitystä. Kysehän ei ole mistään pakkomielteestä vaan normaalista tyylitajusta.
Voi olla tyylitajusta kiinni tai sitten siitä, että muoti ja uusimpien tyylien mukana juoksu ei ole tärkeää. Tokihan se karsii tehokkaasti tyylikkäitä ihmisiä hakevat pois, mutta valintojahan nämä on.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
257
Voi olla tyylitajusta kiinni tai sitten siitä, että muoti ja uusimpien tyylien mukana juoksu ei ole tärkeää. Tokihan se karsii tehokkaasti tyylikkäitä ihmisiä hakevat pois, mutta valintojahan nämä on.
Prismassa ja Citymarketissakin vaihtuu mallisto aika ajoin, mutta ei kai kukaan sen pohjalta kuitenkaan väitä että se olisi jotenkin tyylikästä muotia. Tai voihan se kyseiselle yksilölle sitä ollakin, omasta mielestään.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Ei mua mikään harmita. Sä olet vaan täällä todennut, että jostain syystä miehet haluavat vaan seksiä, eivätkä parisuhdetta. Tossa ikähaarukassa piilee se vastaus miksi näin. Kerroin sulle joku aika sitten, että realistinen ikähaarukka sulla parisuhteeseen on mies ikähaarukalla 55-60v. Nää oli sun mielestä limaisia setämiehiä. Mitä luulet mitä ne kolmekymppiset jannut ajattelee sinusta? Kaksoisstandardit on kivoja siellä oman pään sisällä, mutta todellisuus voi olla karu, jos sitä oikeasti alkaa ajattelemaan realistisesti. Toki voi aina laittaa sormet korviin ja huutaa LAALAALAA, mutta ei se mitään auta.
okei :D en mä sitä ihmettele, että saan (ja vissiin kaikki naiset saa, ikähaarukasta viis) paljon seksitarjouksia. Enkä varsinkaan valita asiasta. :D

Sekin on aiemmin monesti todettu, ettei me naiset tarvita miehiä mihinkään. Mä voin ihan hyvin oottaa maailman tappiin että joku 32-50v ihastuu minuun ja tärkeimpänä, minä siihen, ihan vakavasti. Sitä ootellessa sitä seuraa kyllä löytyy kaikenlaiseen kivaan puuhasteluun.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 503
Jos rikas 50v setämies deittaisi 18v naista. Se lähetettäisiin heti vankilaan ja niskat väännettäisiin nurin 15min.
Joo kyllä. Pitää olla vähän vanhempi jos aikoo huomattavasti nuorempaa deittailla. Niinko Renny 64-v tai Danny 81-v. Muutenhan joku saattaisi ajetella että kyseessä on trophy wife.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 306
Mä taas olen huomannut, ettei henkinen yhteensopivuus ole kovinkaan paljon iästä tai ikäerosta kiinni. Itse ole tällainen aika leikkisä setämies, joten leikkisä parikymppinen pimu sopii mulle paremmin kuin joku takakireä keski-ikäinen pirttihirmu tms. uraohjus ja yksinhuoltaja. Jos nyt kärjistetään. Ja miksipä ei.

Toki se nelikymppinen nainenkin voi olla leikkisä ja rento tapaus. Mutta ei ikänsä vuoksi vaan siitä riippumatta pikemminkin.
itsellä on kyllä rajana +-5 vuotta oma ikä suunnilleen. Sillon vielä elää jokseenkin "samassa maailmassa" ainakin sukupolvikokemusten osalta sekä mahdollisten sukupolvitraumojenkin. Poikkeuksiakin varmaan on mutta noin yleisesti
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 306
Silloin kun sinulla on valtavasti valinnanvaraa (niin kuin useimmilla naisilla deittimarkkinoilla on) voit pudottaa ehdokkaan pois noinkin triviaalin asian kuin kenkien takia.

Miehille tämä on täyttä utopiaa, suurin osa ottaa sitä mitä saa. Vaikka ilman kenkiä tarvittaessa.
miksi ei miehillä ole varaa hylätä ehdokasta "triviaalin asian" vuoksi?
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 820
itsellä on kyllä rajana +-5 vuotta oma ikä suunnilleen. Sillon vielä elää jokseenkin "samassa maailmassa" ainakin sukupolvikokemusten osalta sekä mahdollisten sukupolvitraumojenkin. Poikkeuksiakin varmaan on mutta noin yleisesti
Mitä muuten tarkoitat tässä sukupolvikokemuksella tai -traumalla? :hmm:
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 306
Mitä muuten tarkoitat tässä sukupolvikokemuksella tai -traumalla? :hmm:
sanotaan vaikka tiettyjä arkisia käytösmalleja. Ihmiset "jämähtää" kuka mihinkin mitä ne on lapsuudessa oppinut. Samoin sukupolvitraumoja voi olla vaikka 90- luvun lama, finanssikriisin jälkeiset ongelmat, korona, ja sitä rataa jos on "oikeen" ikäisenä osunut johonkin tollaseen tapahtumaan. Luulen että 30 vuotiaalle korona oli aika paljon helpompi, mitä vaikka 14 vuotiaalle.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 406
Niin kuin sanoin, ei tätä ymmärräkään henkilöt joille sillä ei ole merkitystä. Kysehän ei ole mistään pakkomielteestä vaan normaalista tyylitajusta.
On se minusta pakkomielle jos kengät jotka kerran sattuu olemaan jalassa ovat deal breaker.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
370
miksi ei miehillä ole varaa hylätä ehdokasta "triviaalin asian" vuoksi?
Keskimääräisen miehen ei ole varaa heittäytyä turhan nirsoksi vähäpätöisten asioiden takia, koska niitä potentiaalisia deittikumppaneita on niin mitätön määrä, jos ollenkaan.

Se on eri asia naisena, kun siellä on aina tusina ukkoa toisen tusinan perässä odottamassa mahdollisuutta. Silloin on mahdollista määrittää todella pikkutarkat kriteerit.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 820
sanotaan vaikka tiettyjä arkisia käytösmalleja. Ihmiset "jämähtää" kuka mihinkin mitä ne on lapsuudessa oppinut. Samoin sukupolvitraumoja voi olla vaikka 90- luvun lama, finanssikriisin jälkeiset ongelmat, korona, ja sitä rataa jos on "oikeen" ikäisenä osunut johonkin tollaseen tapahtumaan. Luulen että 30 vuotiaalle korona oli aika paljon helpompi, mitä vaikka 14 vuotiaalle.
Minkä tyylisiä käyttäytymismalleja tarkoitat noin esimerkiksi? :hmm:

Mutta se toki on eri juttu jos esim. isä joutui työttömäksi ja rupesi ryyppäämään ja vetämään äitiä turpaan kun oli lapsi tjsp...
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
518
MI7 esimerkkinä, että kaikenlaisia ihmisiä liikenteessä. Jollekin merkkaa parinvalinnassa eniten luonne, toiselle hymy, kolmannelle, että pitää olla iPhone tai trendikengät ja neljännelle horoskooppi. Jokainen saa luoda vapaasti omat kriteerinsä omien mieltymystensä mukaan.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Ei muoti tai pukeutuminen ole kiinnostuksen kohteena ja harrastuksena yhtään sen huonompi tai parempi kuin vaikka postimerkkeily tai kuviokelluntakaan. Toiset mielenkiinnon kohteet näkyy päälle päin, mikä on toisaalta aika kätevääkin.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
Keskimääräisen miehen ei ole varaa heittäytyä turhan nirsoksi vähäpätöisten asioiden takia, koska niitä potentiaalisia deittikumppaneita on niin mitätön määrä, jos ollenkaan.

Se on eri asia naisena, kun siellä on aina tusina ukkoa toisen tusinan perässä odottamassa mahdollisuutta. Silloin on mahdollista määrittää todella pikkutarkat kriteerit.
Vituttaahan se, jos kaikilla on saatanan rumat kengät siinä jonossa.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
257
Onko kukaan katsonut englantilaista ohjelmaa 10 vuotta nuoremmaksi 10 päivässä? Näissä ääriesimerkeissä yleensä sekä naama että vaatetus on poskellaan mutta jos ongelma on pelkästään pukeutumiseen liittyvät seikat, niin siihenhän on paljon helpompi ratkaisu olemassa. Tätä samaa asiaa olen vuosien aikana yrittänyt painottaa tuntemilleni sinkuille, jotka eivät tunnu paria löytävän - sekä miehiä että naisia. Yleensä kun ehdottaa vaatetukseen parannusta, niin saa vastauksen " kyllä sitä on kelvattava sellaisena kun on, jos ei kelpaa niin antaa olla ". Selvä, ehkä ongelma ei sittenkään ollut neuvoissa. Maailma kun on mielestäni mennyt enemmän pinnallisempaan suuntaan, niin en ehkä jättäisi tätä kokeilua käyttämättä.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 406
Tyylitaju ei rajoitu pelkkiin kenkiin, se on vaan yksi osa-alue kokonaisuudesta. Enkä nyt puhu pelkästään pukeutumisesta.
Keskusteluhan lähti siitä että joku tyrmäsi heti jos oli vääränlaiset kengät ja sinä sanoit että ymmärrät oikein hyvin...

Mutta mikä nyt kenellekkin on tärkeää... Ehkä silloin jos tavoitteena on vain yhdet treffit voi takertua näinkin pinnallisiin asioihin.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Satutteko muuten muistamaan, miten tälläkin foorumilla ovat jotkut huumoriveikoiksi itseään tituleeranneet miesoletetut esittäneet, etteivät naiset voi olla hauskoja? En tiedä teistä muista, mutta minusta täällä nämä iotekki-siskot lukeutuvat hauskimpiin ja oivaltavimpiin kirjoittelijoihin :D :tup:
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
257
Keskusteluhan lähti siitä että joku tyrmäsi heti jos oli vääränlaiset kengät ja sinä sanoit että ymmärrät oikein hyvin...

Mutta mikä nyt kenellekkin on tärkeää... Ehkä silloin jos tavoitteena on vain yhdet treffit voi takertua näinkin pinnallisiin asioihin.
Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta niiden yksien treffien seurauksena voi olla kymmenien vuosien yhdessäolo, ja ihan niiden kenkien takia. Kaikki kun lähtee liikkeelle yksistä treffeistä, jos ei iske ne loppuu, jos iskee ne jatkuu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 665
Viestejä
4 275 103
Jäsenet
71 518
Uusin jäsen
Jefe

Hinta.fi

Ylös Bottom