Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
517
Tyylikkäät vaatteet. Luulisi, että tämä (tyylikäs/tyylitön juntti)on samoja itsestäänselvyyksiä kuin esim "ole mieluummin lihaksikas kuin laiha/lihava" ja "ole mieluummin varakas kuin köyhä" tai "tuoksu mieluummin hyvältä kuin paskalta". Ihmiset sitten omien kykyjensä/jaksamisen/kiinnostuksen mukaan näihin eri juttuihin panostaa.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
228
Kyllä jokaiselle omansa löytyy, kun tiedostaa oman tasonsa. Eriasia onko heitä sitten vapaana ja missä päin Suomea.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
485
Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta niiden yksien treffien seurauksena voi olla kymmenien vuosien yhdessäolo, ja ihan niiden kenkien takia. Kaikki kun lähtee liikkeelle yksistä treffeistä, jos ei iske ne loppuu, jos iskee ne jatkuu.
Tätä on kyl niin vaikee käsittää. Täntyyppiset detaljit on niin täysin yhdentekeviä mulle. Yritän oikeen miettii mikä voisi olla täysi deal breaker ihmisen ulkoisessa habituksessa enkä kyllä keksi yhtään mitään. No jos on vaikka jotku haisevat likaset vaatteet päällä? Mut se on kyl aika extreme tilanne kyllä sit muutenkin.

Kerran yks herrasmies tuli mun luokse rantasandaaleissa, ja vaikka ehkä vähän kohauttelin kulmiani, mut ei sekään sit mitään haitannut. Toisella tyypillä oli liian pieni t-paita, jonka kainalossa oli reikiä, ei haitannut sekään, oli huipputyyppi :love:
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
228
Tätä on kyl niin vaikee käsittää. Täntyyppiset detaljit on niin täysin yhdentekeviä mulle. Yritän oikeen miettii mikä voisi olla täysi deal breaker ihmisen ulkoisessa habituksessa enkä kyllä keksi yhtään mitään. No jos on vaikka jotku haisevat likaset vaatteet päällä? Mut se on kyl aika extreme tilanne kyllä sit muutenkin.

Kerran yks herrasmies tuli mun luokse rantasandaaleissa, ja vaikka ehkä vähän kohauttelin kulmiani, mut ei sekään sit mitään haitannut. Toisella tyypillä oli liian pieni t-paita, jonka kainalossa oli reikiä, ei haitannut sekään, oli huipputyyppi :love:
Me ihmiset ollaan niin erilaisia, olishan se aika tylsää jos kaikki oltaisiin samasta puusta veistetty. Mikä kenellekin on tärkeää, sen saa onneksi jokainen itse päättää.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Tätä on kyl niin vaikee käsittää. Täntyyppiset detaljit on niin täysin yhdentekeviä mulle. Yritän oikeen miettii mikä voisi olla töysi deal breaker ihmisen ulkoisessa habituksessa enkä kyllä keksi yhtään mitään. No jos on vaikka jotku haisevat likaset vaatteet päällä? Mut se on kyl aika extreme tilanne kyllä sit muutenkin.

Kerran yks herrasmies tuli mun luokse rantasandaaleissa, ja vaikka ehkä vähän kohauttelin kulmiani, mut ei sekään mitään haitannut. Toisella tyypillä oli liian pieni t-paita, jonka kainalossa oli reikiä, ei haitannut sekään, oli huipputyyppi :love:
Mä olen samanlainen. Itselläni on kyllä yleensä puhtaat, ehjät ja siistit vaatteet päällä, ja usein jotain tyyristä merkkiäkin (ei sen merkin takia, vaan koska mä ostan aina samanlaisia hyviksi ja kestäviksi havaittuja vaatekappaleita). Mutta tyylikäs en ole, ja hyvä jos muistan kotoa lähtiessäni vilkaista ettei ole hammastahnat rinnuksilla tms. Olen melko sokea ihmisten habitukselle, koska vaatteet, kampaukset ja meikit eivät vaan ole minua kiinnostavia asioita. En esimerkiksi osaa kuvailla juuri lainkaan, miltä hetki sitten tapaamani ihminen näytti. Olisin tosi paska rikoksen silminnäkijätodistaja; "no oli sillä pitkä takki, ehkä sininen, tai sit keltainen, se kyllä saattoi olla lyhytkin. Vai olikohan sillä sittenkään takkia ollenkaan :hmm:"
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
766
Tätä on kyl niin vaikee käsittää. Täntyyppiset detaljit on niin täysin yhdentekeviä mulle. Yritän oikeen miettii mikä voisi olla täysi deal breaker ihmisen ulkoisessa habituksessa enkä kyllä keksi yhtään mitään. No jos on vaikka jotku haisevat likaset vaatteet päällä? Mut se on kyl aika extreme tilanne kyllä sit muutenkin.

Kerran yks herrasmies tuli mun luokse rantasandaaleissa, ja vaikka ehkä vähän kohauttelin kulmiani, mut ei sekään sit mitään haitannut. Toisella tyypillä oli liian pieni t-paita, jonka kainalossa oli reikiä, ei haitannut sekään, oli huipputyyppi :love:
Usein tämmöstä dealbreakerit kuitenkin taitaa olla vaan jotain syitä, mitä selittelee itselleen tai toiselle, jotain mikä nyt tulee mieleen. Toki jollekin isokin asia.
Ite miellyn vähän enemmän epätrendikkyydestä ja omasta tyylistä. Imo tän hetken miesten housumuoti on kamalaa, kireät reisistä ja pohkeista (jos hyvät pohkeet), lyhyet lahkeet ja istumattomuusryppyjä kaikkialla. Ei se kumppania pahentaisi, mutta vaikuttaa ensivaikutelmaan.

Yhden miehen osalta yksi ei-kiitos tekijä oli sen yksi piirre kasvoissa. Mä en vaan voinut kuvitellakaan katselevani sitä yhtään niitä treffejä kauempaa. Joskus jutellut kavereiden kanssa ja eivät tavoittaneet ongelmaani. Mut minkäs mä sille voin. (Mut oli kyllä vähän daiju tyyppi muutenkin, et ehkä se jotenkin kohdentui siihen naaman kohtaan.)
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
228
Mä olen samanlainen. Itselläni on kyllä yleensä puhtaat, ehjät ja siistit vaatteet päällä, ja usein jotain tyyristä merkkiäkin (ei sen merkin takia, vaan koska mä ostan aina samanlaisia hyviksi ja kestäviksi havaittuja vaatekappaleita). Mutta tyylikäs en ole, ja hyvä jos muistan kotoa lähtiessäni vilkaista ettei ole hammastahnat rinnuksilla tms. Olen melko sokea ihmisten habitukselle, koska vaatteet, kampaukset ja meikit eivät vaan ole minua kiinnostavia asioita. En esimerkiksi osaa kuvailla juuri lainkaan, miltä hetki sitten tapaamani ihminen näytti. Olisin tosi paska rikoksen silminnäkijätodistaja; "no oli sillä pitkä takki, ehkä sininen, tai sit keltainen, se kyllä saattoi olla lyhytkin. Vai olikohan sillä sittenkään takkia ollenkaan :hmm:"
Itse taas kiinnitän huomiota pieninpäänkin yksityiskohtaan, tämän takia kai ammattinikin on se mikä on.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 336
Tulisi kyllä idioottiolo jossain muotivaatteissa ja -kengissä aivan kuin olisi vetämässä jotain roolia. Mutta sitä kai se on, fake it till you make it vai miten sitä sanottiin. terveisin prismalenkkari, halpafarkku jne -mies :)
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Itse taas kiinnitän huomiota pieninpäänkin yksityiskohtaan, tämän takia kai ammattinikin on se mikä on.
Tämä huithapelius ei koske kuitenkaan kaikkea. Joissain visuaalisissa asioissa olen aivan äärettömän tarkka, ja olen myös tehnyt työtä missä se on ollut olennaisen tärkeää. Muoks. Oikeastaan on vähän hassuakin, miten vähän juuri ihmisten ulkonäkö minua kiinnostaa. Muuten olen hyvinkin visuaalinen ihminen.
 
  • Tykkää
Reactions: MI7

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
228
Tulisi kyllä idioottiolo jossain muotivaatteissa ja -kengissä aivan kuin olisi vetämässä jotain roolia. Mutta sitä kai se on, fake it till you make it vai miten sitä sanottiin. terveisin prismalenkkari, halpafarkku jne -mies :)
Eikä siinä ole mitään väärää että niissä Prisman lenkkareissa kulkee, kaikki me kuitenkin ollaan vaan ihmisiä, samanlaisia pohjimmiltaan. Mutta kun katsotaan parin muodostamista, niin sitten niillä alkaakin olla väliä. Ei välttämättä Prisman lenkkareissa kulkeva ja Gianmarco Lorenzin kengissä kävelevä löydä helposti toisiansa.
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 336
Eikä siinä ole mitään väärää että niissä Prisman lenkkareissa kulkee, kaikki me kuitenkin ollaan vaan ihmisiä, samanlaisia pohjimmiltaan. Mutta kun katsotaan parin muodostamista, niin sitten niillä alkaakin olla väliä. Ei välttämättä Prisman lenkkareissa kulkeva ja Gianmarco Lorenzin kengissä kävelevä löydä helposti toisiansa.
Totta ja varmaan ilmenisi muitakin oleellisempia eroja joten parempi katella lenkkarinaisia.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 359
Eikä siinä ole mitään väärää että niissä Prisman lenkkareissa kulkee, kaikki me kuitenkin ollaan vaan ihmisiä, samanlaisia pohjimmiltaan. Mutta kun katsotaan parin muodostamista, niin sitten niillä alkaakin olla väliä. Ei välttämättä Prisman lenkkareissa kulkeva ja Gianmarco Lorenzin kengissä kävelevä löydä helposti toisiansa.
Sukupuolilla on tosin sellainen luontainen ero, että naisia kiinnostaa kengät ja muoti ylipäätään (hetero-)miehiä enemmän...

Ei siis ehkä ole ihan reilua vaatia mieheltä mieletöntä panostusta muotiin, koska miehiä nyt ei vaan kiinnosta niin paljon.

Ja itse näkisin, että brändejä tärkeämpää on se, miten vaatteitaan kantaa. Sopiiko ne, istuuko ne. Mitä väliä, vaikka olisi halvat kengät, jos ne sopii.
 
Viimeksi muokattu:

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
228
Sukupuolilla on tosin sellainen luontainen ero, että naisia kiinnostaa kengät ja muoti ylipäätään (hetero-)miehiä enemmän...

Ei siis ehkä ole ihan reilua vaatia mieheltä mieletöntä panostusta muotiin, koska miehiä nyt ei vaan kiinnosta niin paljon.

Ja itse näkisin, että brändejä tärkeämpää on se, miten vaatteitaan kantaa. Sopiiko ne, istuuko ne.
Jos haluaisi erottua massasta, niin olisiko eduksi että muotiin liittyvät asiat kiinnostaisi?
 
Liittynyt
13.11.2021
Viestejä
1 336
Jos ne halpikset on tyypin päällä jolla oikeanlainen assertiivinen asenne ja raamit muuten kunnossa niin varmaan sama mitkä suomiverkkarit jalassa. Vähemmän "alfa" hukkuu halpiksissa massaan, en tiedä pelastaako että tukka on hyvin ja näkyy kello. Miten naiset suhtautuu treffiehdotuksiin Prismassa? :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 359
Mitä itse ehdottaisit erottuaksesi massasta?
Sehän riippuu ihan persoonasta. Pitää tuntea itsensä hyväksi niissä kuteissa mitä kantaa.

Mutta siis muodin virtauksia vastaan uiminen on yksi tapa erottua joukosta. Vetää ihan eri tyylillä kuin suurin osa muista, niin heti erottuu. Siinä voi toki mennä ojaan ja allikkoonkin, jos vetää ihan vika suuntaan. Pitää olla joku tyylitaju tietenkin.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Miten naiset suhtautuu treffiehdotuksiin Prismassa? :)
Riippuu edeltäneestä tilanteesta. Jos ollaan osuttu samalle hyllylle aprikoimaan ja tutkailemaan samoja purnukoita vartiksi, ja syntyy hedelmällinen keskustelu millä perustein ollaan valikoimassa just niitä samoja niche-tuotteita niin miksipäs ei. Jos taas treffikutsua on edellyttänyt perseeni, tai tennareideni, tuijottaminen kassajonossa niin ei todellakaan tulisi treffejä.
 

MI7

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
228
Sehän riippuu ihan persoonasta. Pitää tuntea itsensä hyväksi niissä kuteissa mitä kantaa.

Mutta siis muodin virtauksia vastaan uiminen on yksi tapa erottua joukosta. Vetää ihan eri tyylillä kuin suurin osa muista, niin heti erottuu.
Oletko koskaan miettinyt poliitikon uraa, suosittelen.
 
Liittynyt
15.09.2020
Viestejä
379
Sitten on sairaita fetissimiehiä jotka kiihoittuvat vanhoista naisista. Läskeistä naisista... Ties mistä.
Mihin vedetään raja "sairaisiin fetissimiehiin"? Onko se kilon ylipaino? Viiden? Kymmenen? Mikä on hyväksyttävää? Itselläni ei ns. viisari värähdäkään sporttimimmeistä pyykkilautavatsalla. Mitä tätä keskustelua on jo pidempään seurannut, niin eikö se ole todellisilla alfauroksille vain etu että jotkut tykkäävät muhkummista tai muuten vain erilaisista ihmisistä? Silloin näille kuningasalfoille jää nämä timanttisimmat "kympin naiset" ja kilpailu vähenee. Kaikki tuhdimmista tytöistä pitävät eivät ole niitä peräkammarin poikia aknenaamalla, se on myös hyvä muistaa. Oon kuullu että jotkut tykkäävät erilaisista elokuvista, ja joku suosii jopa mantelimassaa laskiaspullassa, huhhuh. Mun mielestä on tosi siistiä että meitä on kaikenlaisia, ja jokaiselle löytyy ne omat kiinnostuksen kohteet. Mutta ehkä mä olen vain objektiivisesti väärässä ja sairas fetissimies.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 359
eikö se ole todellisilla alfauroksille vain etu että jotkut tykkäävät muhkummista tai muuten vain erilaisista ihmisistä? Silloin näille kuningasalfoille jää nämä timanttisimmat "kympin naiset" ja kilpailu vähenee. Kaikki tuhdimmista tytöistä pitävät eivät ole niitä peräkammarin poikia aknenaamalla, se on myös hyvä muistaa. Oon kuullu että jotkut tykkäävät erilaisista elokuvista, ja joku suosii jopa mantelimassaa laskiaspullassa, huhhuh. Mun mielestä on tosi siistiä että meitä on kaikenlaisia, ja jokaiselle löytyy ne omat kiinnostuksen kohteet. Mutta ehkä mä olen vain objektiivisesti väärässä ja sairas fetissimies.
Voi kun se käytännössä olisikin niin, että pläskit olisi suuri kiinnostuksen kohde monille miehille, yli kaiken. Eikä "sporttimimmit" väräyttäisi viisaria lainkaan.

Sen sijaan tällä planeetalla, jota "maaksi" kutsutaan, on kyllä preferenssit yleensä vähän toisenlaiset. Ja se paistaa päin näköä koko ajan ja kaikkialla. Tinderissäkin on miltei surkuhupaisaa, että mulle tulevat spontaanit tykkäykset on 99-prosenttisesti ylipainoisilta tai suorastaan lihavilta naisilta. IKÄÄNKUIN nämä naiset olisi vähän "epätoivoisia" ja IKÄÄNKUIN he eivät saisi komeilta miehiltä huomiota ihan niin paljon kuin timmimmät naiset. IKÄÄNKUIN.
 
Liittynyt
15.09.2020
Viestejä
379
Voi kun se käytännössä olisikin niin, että pläskit olisi suuri kiinnostuksen kohde monille miehille, yli kaiken. Eikä "sporttimimmit" väräyttäisi viisaria lainkaan.
Ei varmasti monille, mutta eikö se pienikin kilpailun määrän vähentyminen auta alfoja?

Sen sijaan tällä planeetalla, jota "maaksi" kutsutaan, on kyllä preferenssit yleensä vähän toisenlaiset. Ja se paistaa päin näköä koko ajan ja kaikkialla. Tinderissäkin on miltei surkuhupaisaa, että mulle tulevat spontaanit tykkäykset on 99-prosenttisesti ylipainoisilta tai suorastaan lihavilta naisilta. IKÄÄNKUIN nämä naiset olisi vähän "epätoivoisia" ja IKÄÄNKUIN he eivät saisi komeilta miehiltä huomiota ihan niin paljon kuin timmimmät naiset. IKÄÄNKUIN.
Täähän kuulostaa lupaavalta! Joutunen Tinderin maailmaan lähtemään tässä lähiaikoina (katsoo miten tässä innostuu), joten aika timanttia jos siellä on reippaammin ei-pyykkilauta-atleettisporttimimmejä! Ja joo, en omaa torveani sinänsä halua soittaa, mutta en nyt aivan kaikista vastenmielisin finninaama ole, joten ehkä minullekin on vielä toivoa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 359
Täähän kuulostaa lupaavalta! Joutunen Tinderin maailmaan lähtemään tässä lähiaikoina (katsoo miten tässä innostuu), joten aika timanttia jos siellä on reippaammin ei-pyykkilauta-atleettisporttimimmejä! Ja joo, en omaa torveani sinänsä halua soittaa, mutta en nyt aivan kaikista vastenmielisin finninaama ole, joten ehkä minullekin on vielä toivoa.
Jos tykkäät pläskeistä, niin suosittelen erityisesti Valoa. Siellä niitä saattaa tulla vaikka 40 putkeen, tai niin pitkään kunnes kyllästyy swaippaamaan...

Voi toki olla, että Valossa on vaan algoritmit eri tavalla viritetty kuin vaikka Tinderissä, ja tosiasiassa suurta eroa antimissa ei ole.
 
Liittynyt
15.09.2020
Viestejä
379
Jos tykkäät pläskeistä, niin suosittelen erityisesti Valoa. Siellä niitä saattaa tulla vaikka 40 putkeen, tai niin pitkään kunnes kyllästyy swaippaamaan...

Voi toki olla, että Valossa on vaan algoritmit eri tavalla viritetty kuin vaikka Tinderissä, ja tosiasiassa suurta eroa antimissa ei ole.
Noh noh. Onko se rajanveto heti että on "pläski" jos on hitusenkaan ylipainoa? Nojuu, huudan tässä ehkä tyhjään huoneeseen kun muistan kenelle vastaan. :D Muttajuu, katsotaan kun tilanne tulee ajankohtaiseksi. Silti mielestäni minulla ei ole mitään ns. läskifetissiä (edelleenkin -- mihin vedetään mieltymyksen raja suhteessa fetissiin? Ruskeat silmät, leveämpi takamus, kylkiluut näkyy, jne?). Tykkään että nainen on ns. naisellisen muodokas eikä mikään tomboy. Ei nyt tarvitse yksityiskohtiin lähteä kun niillä ei ole merkitystä. Ehkä sitä Valoakin voisi kokeilla, mutta oliko se joku uskonnollinen juttu? Mä en käytä uskontoa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 359
Noh noh. Onko se rajanveto heti että on "pläski" jos on hitusenkaan ylipainoa? Nojuu, huudan tässä ehkä tyhjään huoneeseen kun muistan kenelle vastaan. :D Muttajuu, katsotaan kun tilanne tulee ajankohtaiseksi. Silti mielestäni minulla ei ole mitään ns. läskifetissiä (edelleenkin -- mihin vedetään mieltymyksen raja suhteessa fetissiin? Ruskeat silmät, leveämpi takamus, kylkiluut näkyy, jne?). Tykkään että nainen on ns. naisellisen muodokas eikä mikään tomboy. Ei nyt tarvitse yksityiskohtiin lähteä kun niillä ei ole merkitystä. Ehkä sitä Valoakin voisi kokeilla, mutta oliko se joku uskonnollinen juttu? Mä en käytä uskontoa.
Valossa on kyllä oikeasti aika karu meininki. Kun sanoin, että saattaa tulla vaikka 40 pläskiä putkeen, niin en edes tarkoita mitään lievästi ylipainoisia (pääasiassa).

Saattaa niitä Tinderissäkin olla ihan samassa suhteessa, eivät vaan tule niin herkästi ruudulle, koska algoritmi hokaa ettei sillä konstilla saada pidettyä miehiä koukuttuneena appiin.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
340
okei :D en mä sitä ihmettele, että saan (ja vissiin kaikki naiset saa, ikähaarukasta viis) paljon seksitarjouksia. Enkä varsinkaan valita asiasta. :D

Sekin on aiemmin monesti todettu, ettei me naiset tarvita miehiä mihinkään. Mä voin ihan hyvin oottaa maailman tappiin että joku 32-50v ihastuu minuun ja tärkeimpänä, minä siihen, ihan vakavasti. Sitä ootellessa sitä seuraa kyllä löytyy kaikenlaiseen kivaan puuhasteluun.
En epäile, mutta jokainen mies jonka kanssa puuhastelet, on ulkona parisuhdelistalta. Miehet eivät halua suhdetta naisen kanssa, jolta saa seksiä ilman sitä suhdetta. Kymmenen vuoden päästä voit unohtaa koko homman ja miettiä mikä meni pieleen.
 
Liittynyt
15.09.2020
Viestejä
379
Pakko tähän vielä alleviivata että en mä ihmisiä etsi pelkän ulkonäön perusteella, mutta ikävä kyllä se on yksi kriteeri minkä perusteella toisesta kiinnostuu, ja varsinkin näissä tindereissä se on ensimmäinen asia mihin kiinnittää huomiota. Jos on aivan timanttinen yhteys ja jutut, niin ulkonäköhommat menee roskiin (kunhan sen yhteyden saa muodostettua). Toki pitää sitä fyysistäkin vetovoimaa olla, että ei se pelkkään siistiin ajatusmaailmaan itsellä perustu. Mutta kaikilla ihmisillä on siistejä juttuja ikään, kokoon, ja sukupuoleen katsomatta. Siksi tää homma onkin niin hienoa että ei voi koskaan tietää millainen tyyppi sen oman kynttilän saa sytytettyä. :)
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
En epäile, mutta jokainen mies jonka kanssa puuhastelet, on ulkona parisuhdelistalta. Miehet eivät halua suhdetta naisen kanssa, jolta saa seksiä ilman sitä suhdetta. Kymmenen vuoden päästä voit unohtaa koko homman ja miettiä mikä meni pieleen.
1890-luku soitteli... jopa sata vuotta sitten, kultaisella 1920-luvulla, oltiin avarakatseisempia kuin käyttäjä @melville n körttipiireissä :D Jos en tuntisi tosielämässä hiukan vastaavaa sovinistista tapausta luulisin kyseessä olevan joku kokeellinen Putous-hahmo. Näissä naisvihapiireissä ylilaudalla ym. tuo asenne on toki yleisempi.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
340
1890-luku soitteli... jopa sata vuotta sitten, kultaisella 1920-luvulla, oltiin avarakatseisempia kuin käyttäjä @melville n körttipiireissä :D Jos en tuntisi tosielämässä hiukan vastaavaa sovinistista tapausta luulisin kyseessä olevan joku kokeellinen Putous-hahmo. Näissä naisvihapiireissä ylilaudalla ym. tuo asenne on toki yleisempi.
Ymmärrän että on helppoa mennä henkilökohtaisuuksiin, kun asiakommentteja ei enää löydy. 2020-luvulla homma pelaa edelleen samalla tavalla kuin tuhat vuotta sitten. Se että joku on kertonut, että ei se mene niin ja uskot sokeasti siihen tarinaan, ei tarkoita, etteikö asiat oikeassa elämässä menisi kuitenkin niin kuin sata, tai tuhat vuotta sitten. Olisi kiva kuulla joltain parisuhteessa, tai naimisissa olevalta naiselta mielipide asioihin. Heiltä noita naisviha kommentteja tuskin tulisi. Edelleen väitän, että noilla naisviha kommenteilla karkoitat viimeisetkin kiinnostuneet miehet ympäriltäsi muodikkaasti uhriutumalla.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Ymmärrän että on helppoa mennä henkilökohtaisuuksiin, kun asiakommentteja ei enää löydy. 2020-luvulla homma pelaa edelleen samalla tavalla kuin tuhat vuotta sitten. Se että joku on kertonut, että ei se mene niin ja uskot sokeasti siihen tarinaan, ei tarkoita, etteikö asiat oikeassa elämässä menisi kuitenkin niin kuin sata, tai tuhat vuotta sitten. Olisi kiva kuulla joltain parisuhteessa, tai naimisissa olevalta naiselta mielipide asioihin. Heiltä noita naisviha kommentteja tuskin tulisi. Edelleen väitän, että noilla naisviha kommenteilla karkoitat viimeisetkin kiinnostuneet miehet ympäriltäsi muodikkaasti uhriutumalla.
:D :D :D :D
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
551
En epäile, mutta jokainen mies jonka kanssa puuhastelet, on ulkona parisuhdelistalta. Miehet eivät halua suhdetta naisen kanssa, jolta saa seksiä ilman sitä suhdetta. Kymmenen vuoden päästä voit unohtaa koko homman ja miettiä mikä meni pieleen.
Miksi esität omia näkemyksiäsi universaaleina faktoina? Nämä väitteesi eivät nimittäin pidä vettä kovinkaan hyvin.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
766
Ymmärrän että on helppoa mennä henkilökohtaisuuksiin, kun asiakommentteja ei enää löydy. 2020-luvulla homma pelaa edelleen samalla tavalla kuin tuhat vuotta sitten. Se että joku on kertonut, että ei se mene niin ja uskot sokeasti siihen tarinaan, ei tarkoita, etteikö asiat oikeassa elämässä menisi kuitenkin niin kuin sata, tai tuhat vuotta sitten. Olisi kiva kuulla joltain parisuhteessa, tai naimisissa olevalta naiselta mielipide asioihin. Heiltä noita naisviha kommentteja tuskin tulisi. Edelleen väitän, että noilla naisviha kommenteilla karkoitat viimeisetkin kiinnostuneet miehet ympäriltäsi muodikkaasti uhriutumalla.
Olen parisuhteessa, mihin asiaan siis haluat mielipiteen? Että kuulostaako naisvihapiirien jutuilta? Kyllä.

Enkä nyt tiedä mitä henkilökohtaista tossa edes oli, mielipiteeseesihän siinä tartuttiin, eikä sinuun. Muistaakseni loukkaannuit joskus aiemminkin samantyylisesti, kun puhuttiin jotain sellaisista miehistä, joiden kuplaan itse mahduit. Sen sijaan suollat itse joka toisessa postauksessa paskaa joko suomalaisista tai naisista.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Olen parisuhteessa, mihin asiaan siis haluat mielipiteen? Että kuulostaako naisvihapiirien jutuilta? Kyllä.

Enkä nyt tiedä mitä henkilökohtaista tossa edes oli, mielipiteeseesihän siinä tartuttiin, eikä sinuun. Muistaakseni loukkaannuit joskus aiemminkin samantyylisesti, kun puhuttiin jotain sellaisista miehistä, joiden kuplaan itse mahduit. Sen sijaan suollat itse joka toisessa postauksessa paskaa joko suomalaisista tai naisista.
Ja aivan erityisesti yhdestä tämän ketjun naisista. Noin niin kuin henkilökohtaisuuksiin menemisestä kun kerran tuli puhetta.

Hauska pointti tuo parisuhteellisuuskin. Kun tässä on lähes koko aikuiskänsä ollut pitkissä parisuhteissa eikä ottajista ole ollut koskaan varsinaisesti pulaa, niin ei oikein osu maaliin nuo vihjailut :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 602
En epäile, mutta jokainen mies jonka kanssa puuhastelet, on ulkona parisuhdelistalta. Miehet eivät halua suhdetta naisen kanssa, jolta saa seksiä ilman sitä suhdetta.
Mitä hittoa täällä saa taas lukea? Ainakin mulla useampi suhde on alkanut juurikin seksin kautta - eli kuittaan väitteesi paskapuheeksi. Toki useampi suhde on saattanut kypsyä pidempäänkin ilman esiaviollista seksiä tai muuta "jumalasta kauemmaksi ajatumista".

Välillä on varsin haastavaa erottaa moniko täällä trollaa tai on ihan tosissaan. :D
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 033
Minkä tyylisiä käyttäytymismalleja tarkoitat noin esimerkiksi? :hmm:

Mutta se toki on eri juttu jos esim. isä joutui työttömäksi ja rupesi ryyppäämään ja vetämään äitiä turpaan kun oli lapsi tjsp...
vaikka sitä että someilu ei kiinnosta tai ole sellanen osa elämää mitä monelle nuoremmalle kenelle se on ollut itsestään selvyys. Printtilehden lukeminen vs. sähköinen ja tälläisiä. Aika monet jutut on tosi ikäsidonnaisia, vaikken nyt kovin häävejä esimerkkejä keksinyt. Mutta jos on vaikka illan 10+ vuotta nuorempien kanssa jossain niin näitä alkaa tulemaan esiin.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 033
Keskimääräisen miehen ei ole varaa heittäytyä turhan nirsoksi vähäpätöisten asioiden takia, koska niitä potentiaalisia deittikumppaneita on niin mitätön määrä, jos ollenkaan.

Se on eri asia naisena, kun siellä on aina tusina ukkoa toisen tusinan perässä odottamassa mahdollisuutta. Silloin on mahdollista määrittää todella pikkutarkat kriteerit.
Miten niin ei ole varaa, koska aina on olemassa "opt out"- optio?

Kuka ja missä tälläistä vässykkäideologiaa levitetään, missä miehiin iskostetaan joku "anything goes"- ajatusmaailma.

Haluaako joku nainen oikeesti tollasia miehiä, ketkä on valinnu naisensa vaan sen vuoksi kun ei muutakaan saanut? Miten jotenkin tuntuu, että ne miehet kenellä on jotain kriteereitä, pariutuu tai opt outtaa ja ne kenellä ei ole jää niihin tindereihin pyörimään.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Miten niin ei ole varaa, koska aina on olemassa "opt out"- optio?

Kuka ja missä tälläistä vässykkäideologiaa levitetään, missä miehiin iskostetaan joku "anything goes"- ajatusmaailma.

Haluaako joku nainen oikeesti tollasia miehiä, ketkä on valinnu naisensa vaan sen vuoksi kun ei muutakaan saanut? Miten jotenkin tuntuu, että ne miehet kenellä on jotain kriteereitä, pariutuu tai opt outtaa ja ne kenellä ei ole jää niihin tindereihin pyörimään.

Haluaako joku mies naisen, joka suostuu parisuhteeseen kun ei muutakaan saa? Ei siis siksi, että naisen mielestä mies olisi kiinnostava ja viehättävä.

Ilmeisesti aika monelle tässä ketjussa moinen kelpaisi
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 359
Haluaako joku mies naisen, joka suostuu parisuhteeseen kun ei muutakaan saa? Ei siis siksi, että naisen mielestä mies olisi kiinnostava ja viehättävä.

Ilmeisesti aika monelle tässä ketjussa moinen kelpaisi
Eiköhän ihmiset hyvin yleisesti hiljaa tiedosta sen, että suhteessa ollaan puolin ja toisin tietyn tyypin kanssa kun ei olla parempaakaan saatu.

Jos ihmiset pääsisivät valitsemaan kumppanin vakuumissa, niin aika monella se varmaan olisi toisennäköinen ja -lainen kuin toteutunut kumppani..
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Eiköhän ihmiset hyvin yleisesti hiljaa tiedosta sen, että suhteessa ollaan puolin ja toisin tietyn tyypin kanssa kun ei olla parempaakaan saatu.

Jos ihmiset pääsisivät valitsemaan kumppanin vakuumissa, niin aika monella se varmaan olisi toisennäköinen ja -lainen kuin toteutunut kumppani..

Sä et vastannut kysymykseen.

"Ei siis siksi, että naisen mielestä mies olisi kiinnostava ja viehättävä."

Tämä on sulle ok? Surullista. Jos kuulisin että mun kanssa ollaan vaikka ajatukset on nämä (naisesta), niin en pystyisi jatkamaan sellaista suhdetta.



Henkilökohtaisesti en ole hakenut mitään henrycavillia enkä tiedä naista, joka hakisi. Aivan naurettavaa. Tavallisissa ihmisissä on paljon viehättäviä yksilöitä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Eiköhän ihmiset hyvin yleisesti hiljaa tiedosta sen, että suhteessa ollaan puolin ja toisin tietyn tyypin kanssa kun ei olla parempaakaan saatu.
Melko surullista, että jonkun kokemukset ja uskomukset parisuhteista ovat tällaisia. Selittää kyllä paljon. Toivottavasti voisit karistaa tuon kaiken kyynisyyden ja kohtaisit sinäkin vielä joskus aidon rakkauden ja parisuhteen, jossa molemmat arvostavat ja kunniottavat toisiaan.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
766
Haluaako joku nainen oikeesti tollasia miehiä, ketkä on valinnu naisensa vaan sen vuoksi kun ei muutakaan saanut? Miten jotenkin tuntuu, että ne miehet kenellä on jotain kriteereitä, pariutuu tai opt outtaa ja ne kenellä ei ole jää niihin tindereihin pyörimään.
Näiden ketjujen ja juttujen takia olen joutunut keskustelemaan asiasta kotona. Mulla ei ole mitään hajua, ollaanko "samalla tasolla" ulkonäöllisesti, ja molemmat tiedostetaan, että puolisolla ei ole mitään suurta menestystaustaa (tai -tulevaisuutta) naisrintamalla. Itse taas koen, että vaihtamalla ei kokonaisuus paranisi mitenkään. Hän kuitenkin erottuu joukosta monin tavoin, jotka tulevat ilmi vasta yhdessä eläessä. Ei toki ole mikään täydellinen ihminen, ei kukaan ole.

Mutta olen kysellyt, onko hän joutunut tyytymään minuun, kun "ei muitakaan saa". Vastaus on toki diplomaattisesti "ei voi tietää miten elämä olisi mennyt ja nythän olen kanssasi", mutta myös huvittuneisuutta paljastuu. TIETYSTI se on vaikuttanut, että toinen on tykännyt itsestä. Kenenpä sielua sellainen ei ruokkisi? Mutta miksi hitossa mä vuosikausien jälkeen miettisin, tai hän miettisi, että no tässä sitä nyt ollaan kun ei muutakaan ollut. Kyllä me molemmat ollaan tehty joka päivä se valinta, että tuon kanssa tahdon olla. Ja kumpikin näkee tämän jatkuvan tulevaisuudessa. Ja kriteereitä on ollut kummallakin, edelleen me usein puhutaankin, miten kiva on, kun ajatellaan asioista vieläkin yhdessä näin. Vaikka ollaankin ajan saatossa muututtu.

Mä olen hyvin varma tästä suhteesta. Ja silti täällä välillä tulee huono olo. Se vaan todistaa sitä, miten vahvasti nämä kaikki vaikuttavat jokaiseen, vaikka kuinka olisi vain tekstiä ruudulla. Joka kerta, kun miehet kirjoittavat, että naiset sitä ja en itse kelpaa, he tekevät siitä totta itselleen, vaikka todellisuudessa näin ei olisi.

(Myös tätä olen koettanut avata ja vastineeksi täällä on toki vihjattu minullekin suoraan, että mieheni on kanssani syistä x ja lähtisi samantien muualle jos voisi. Klassinen pahan olon siirto.)

Mutta siis. Kyllä se näkyisi sitten rakkaushuurujen hälvennettyä, että toinen on siinä, koska ei ollut muutakaan. Voishan se rakkaus sieltä sitten syttyä, mutta koen, että omalla kohdalla lähtisi kaikki perusta suhteesta ja ja jämät jäisivät vain isoksi kynnykseksi seuraavan etsimiseen.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Nyt menee aika henkilökohtaiseksi avautumiseksi, mutta mä olen kyllä ollut suhteessa josta en vielä tänäkään päivänä tiedä, oliko se toiselta osapuolelta tyytymistä paremman puutteessa. Monet merkit viittaavat siihen, että olin jonkinlainen harjoituskappale sitä parempaa ja sopivampaa odotellessa. Mutta ehkä asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Jos hän ei suurta rakkautta minua kohtaan tuntenutkaan, niin kyllä hän ainakin joistain ominaisuuksitani kovasti piti. Parempi kun ei ajattele asiaa liikoja, etenkin kun kyse on menneistä. Mutta kyllä se jonkinlaisen jäljen jätti ja vaikutti mm. siten, etten mielelläni enää tee aloitteita vaan annan miesten hoitaa sen puolen. Teen korkeintaan hienovaraisia syöttöjä lapaan paljastamatta omaa kiinnostustani.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
517
Jos miettii kuinka paljon mahdollisia kumppaneita maa päällään kantaa, niin onhan se melko todennäköistä, että et ole löytänyt kumppaniksesi sitä itselleen "parasta". Eli käytännössä kaikki tyytyy. Mutta pitää löytää vaan sen verran hyvä kumppani, että se nykyinen on tarpeeksi hyvä, jotta ei katkeroidu mahdollisista paremmista eikä niiden perään tarvitse haikailla.

Ja tokihan siinä painaa aina se riski, että löytyykö sitten koskaan sitä parempaa (riittävän ajoissa).Elämää on kuitenkin annettu rajallinen aika. Tyytymisellä on ehkä turhan huono klangi tässä yhteydessä.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
766
Jos miettii kuinka paljon mahdollisia kumppaneita maa päällään kantaa, niin onhan se melko todennäköistä, että et ole löytänyt kumppaniksesi sitä itselleen "parasta". Eli käytännössä kaikki tyytyy. Mutta pitää löytää vaan sen verran hyvä kumppani, että se nykyinen on tarpeeksi hyvä, jotta ei katkeroidu mahdollisista paremmista eikä niiden perään tarvitse haikailla.

Ja tokihan siinä painaa aina se riski, että löytyykö sitten koskaan sitä parempaa (riittävän ajoissa).Elämää on kuitenkin annettu rajallinen aika. Tyytymisellä on ehkä turhan huono klangi tässä yhteydessä.
Totta tämäkin puoli! Pätee elämään ylipäätään, aikamoista tyytymistähän se on. Toki sitä yrittää aina sen verran, että viitsii lähteä metsästämään ja hankkimaan ruokaa, terve ihminen kyllä haluaa sillä tavalla eteenpäin elämässään. Mutta vaikka länkkäriys meinaa sitä, että jatkuvasti pitäisi olla enemmän ja parempi, niin se vain rikkoo ihmiset. On hyvä pysähtyä hetkeen ja tehdä hetkistä miellyttäviä, eikä ajatella, että on paskaa ja sitku asiat muuttuvat, ei enää ole paskaa.

Eli myös hyväksyä se yksinolo - kumppanin ilmestyminen elämään ei automaattisesti paranna koko elämää, vaikka tutkimusten mukaan parisuhteessa olevat miehet ovatkin terveempiä ja onnellisempia. Myös suhteettoman on mahdollista olla. Se juuri näkyy tämmöisenä, että puoliso on saatava mistä vain, ja sitku-elämä voi alkaa ilman, että itse nostaa tikkuakaan ristiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 693
Viestejä
4 238 098
Jäsenet
71 238
Uusin jäsen
Duum

Hinta.fi

Ylös Bottom