Mutta näinhän se on, ettei niitä kaikkia tuhansia miehiä*, jotka on minusta tykänneet tinderissä, voi tavata. Ei valitettavasti riitä aika eikä energia, joten jotain karsintaa on tehtävä heti kärkeen. Ekaks tosiaan lähtee profiilittomat, kuvattomat, liian vanhat (60+), liian nuoret (-30) , liikunnallista seuraa etsivät, eläinallergiset, ulkomaalaiset, liian kaukana asuvat jne. Jäljelle jääneistäkin pitää vielä karsia: itsesääliä tai negatiivisuutta tihkuvat, seksistiset, muuten vaan inhottavalta vaikuttavat, pelkillä hymiöillä itseään kuvaavat, pienten lasten vuoroviikkovanhemmat, polyt ja avoimissa suhteissa olevat, naimisissa olevat salaseuran etsijät, urheilullista naista etsivät, tyypit jotka ei keksi mitään kerrottavaa itsestään ja kertovat sen, kysymällä lisää-tyypit... karsittavaa on edelleen ja tässä kohtaa alkaa sitten jo itseäkin hirvittää millaisia helmiä on mahdollisesti mennyt ohi näistä melko triviaaleista syistä. Tää on tosi epämiellyttävä ajatuksena, koska lähtökohtaisesti olen avoin hyvin monenlaisille ihmisille koulutukseen, ikään yms katsomatta, kunhan on kiva ja kiltti tyyppi + tietysti se kemia. Siksi ei toi tinderöinti oo oikein inspiroinut viime aikoina. Ne asiat, minkä perusteella siellä pitäs tehdä jotain valintoja, on just niitä, mitkä ei mulle juurikaan merkkaa. Tää yhtälö ei oikein nyt täsmää.
*mulla on gold