Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
No en sentään. Ja olisi vähän hemmetin creepyä jos joku random-vastaantulija tulisi iskemään, hymyilin sitten tai en.
Jaa, kyllä toi on ainakin maailmalla ihan yleistä toimintaa.

Mua ei haittaisi yhtään, vaikka naiset tulisi kadulla iskemään joka päivä. Ja jos joka päivä tulisi, niin varmaan joku päivä voisi olla ihan pantavakin yksilö.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Huomaa kanssa miten tuuliajolla moni nainen on. Nyt kun on Tinderissä se vaihe että en vaa jaksa löpistä turhia väkisin. Pitäs varmaa kertoa vaa suoraa naiselle että palaan asiaan lähempänä treffipäivänä tai jotain. Jos alustavasti sovitaan ja lyödään lukkoon treffipäivä, niin iso osa tapauksista on jo unohtanut mun olemassaolon jos ei muutamaan päivään laita viestiä, ghostaa, ja pari päivitettyä kuvaa perään, vaikka tämä etsisikin pitkäaikaista kumppania.

Noh, eipähä sen enempää tarvii omaa aikaa ja energiaa näihi laittaa mutta.. En mä turhaa viittis reffipäivää sopia :D Ei helvetti nyt soikoon..
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Huomaa kanssa miten tuuliajolla moni nainen on. Nyt kun on Tinderissä se vaihe että en vaa jaksa löpistä turhia väkisin. Pitäs varmaa kertoa vaa suoraa naiselle että palaan asiaan lähempänä treffipäivänä tai jotain. Jos alustavasti sovitaan ja lyödään lukkoon treffipäivä, niin iso osa tapauksista on jo unohtanut mun olemassaolon jos ei muutamaan päivään laita viestiä, ghostaa, ja pari päivitettyä kuvaa perään, vaikka tämä etsisikin pitkäaikaista kumppania.

Noh, eipähä sen enempää tarvii omaa aikaa ja energiaa näihi laittaa mutta.. En mä turhaa viittis reffipäivää sopia :D Ei helvetti nyt soikoon..
Mulle kävi kesällä niin että sovittiin treffit huomiselle, ja sitten kun huominen tuli, niin nainen vaan selitti että luuli mun vitsailleen. Ai jaa.

Vielä pahempi oli eräs toinen tapaus, joka treffi-aamuna kilahti päästään ihan totaalisesti ja väitti, että olen asentanut (etänä) jotain haittaohjelmia hänen puhelimeensa tms... Toisaalta ihan hyvä että selvisi ajoissa tuonkin naisen mielenterveystilanne. Huh huh.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
997
Ensimmäisiä kertoja ko joudun itse perumaan reffit. Stressi erinäisist asioista ja ei yhtään fiilistä siihe perään. Silloin ei vain voi pakottaa itseään tekee jotain. Toinenhan ei ottanut sitä niin hyvin vastaa, mut elämä on tällästä ja etenkin Tinderin tai deittailun suhteen kun se ei ole elämän first priority.

Mimmit tuntuu tekevän tätä säännöllisen usein ja ymmärrän aina tilanteen.

Nyt muuten on varmaa tästä syksystä ja harmaudesta johtuen muutenkin aika pitkälti jarrut päällä. Ei vaan jaksa tutustua ihmisiin. Joidenki kanssa sillee sovitellut että katsotaan tyylii joku päivä ja sit hiljaiseloa noin muuten.

Hyvä ottaa aikaa ja ajatusta itselle välillä ja pistää jarrut deittailuun. Grindais tätä omaa elämää ja kattoo millo taas laittas itseään kunnolla likoon.
Huomaa kanssa miten tuuliajolla moni nainen on. Nyt kun on Tinderissä se vaihe että en vaa jaksa löpistä turhia väkisin. Pitäs varmaa kertoa vaa suoraa naiselle että palaan asiaan lähempänä treffipäivänä tai jotain. Jos alustavasti sovitaan ja lyödään lukkoon treffipäivä, niin iso osa tapauksista on jo unohtanut mun olemassaolon jos ei muutamaan päivään laita viestiä, ghostaa, ja pari päivitettyä kuvaa perään, vaikka tämä etsisikin pitkäaikaista kumppania.

Noh, eipähä sen enempää tarvii omaa aikaa ja energiaa näihi laittaa mutta.. En mä turhaa viittis reffipäivää sopia :D Ei helvetti nyt soikoon..
Eikä nyt millään pahalla Markqqu, mutta mitä ehmettiä ;)

Olihan tässä toki 24 tuntia jo välissä, mutta lähtikö käsijarru nyt luistamaan? Eipä silti, sinun sepustuksia on ollut mielenkiintoista lukea. Luotan siihen että sinultakin joskus tähän ketjuun tulee _se_ päivitys. Tsemppiä!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Eikä nyt millään pahalla Markqqu, mutta mitä ehmettiä ;)

Olihan tässä toki 24 tuntia jo välissä, mutta lähtikö käsijarru nyt luistamaan? Eipä silti, sinun sepustuksia on ollut mielenkiintoista lukea. Luotan siihen että sinultakin joskus tähän ketjuun tulee _se_ päivitys. Tsemppiä!
Mulla on tuolla muutama vanhempi mätsi mitkä kortit katson läpi tässä. Vähä ennakoin tulevaa siis :) Ja kerron menneisyyttä. Aikajanat hajoaa kun ajatukset laukkaa.

Mutta siis, ei ole hatusta vedetty se, että pitäs treffaa mahdollisimman pian. Ihmiset ei vaa jaksa odottaa ja tutustua.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Mutta saa nähdä oikeesti kauan tää jarru kestää. Menneisyyttä katsoen ei taida olla viikkoa pidempää ollut hiljaiselo xD
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 372
Nää salilähestymiset on 2-teräinen miekka. Jos nainen ei anna mitään signaalia eli ei ota katsekontaktia tms. niin antakaa please treenata rauhassa. Ne naiset on siellä salilla treenaamassa, eivät miesten silmäkarkkeina eivätkä varsinkaan kumppania hakemassa, ja yllättävä pariutumismielessä lähestyminen on silloin lähinnä ahdistelua. Tämä ei ole oma mielipiteeni - en ole sekasaleilla käynyt 20 vuoteen - vaan paljon puhuttu ja kirjoitettu aihe viime vuosina. Ja syy, miksi naisten salit ovat niin suosittuja: saa olla rauhassa katseilta ja ei-toivotuilta lähestymisiltä.


jos menee itse julkiselle paikalle niin sillon asettaa ittensä myös alttiiksi sille, että joku saattaa tulla puhumaan sulle niitä näitä, oli se julkinen paikka sitte mikä vaan. Ahdistumisesi on ihan oma ongelmasi tossa kohtaa, mistä kannattaisi minun mielestäni päästä eroon jos julkisilla paikoilla haluaa olla.

Nämä tän tyyppiset toki avaa enemmän ja enemmän sitä miksei niitä naisia tosiaan missään julkisilla paikoilla ollut, kun joku olisi voinu tulla jutteleen just sillon kun olis halunnu olla rauhassa niin parempi hikikomeroitua kotona. Sinne ei kukaan tuu jutteleen.
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 372
Minussa on sellainen valuvika, että olen ystävällinen, kohtelias, hymyilevä, puhelias ja (näennäisen) avoin kaikille. Tämä sitten johtaa helposti väärintulkintoihin, ja etenkin nuorempana se oli toisinaan todellinen ongelma. Yhä vieläkin minua tulkitaan väärin ja helposti ajatellaan, että olen vähintäänkin kiinnostunut vaikka olisin vain oma itseni. Olen siis jotenkin tahattomasti flirtti tai flirtiksi tulkittava. Olen oppinut elämään asian kanssa, enkä syytä väärintulkinnoista miehiä, koska tiedostan että miehet usein tulkitsee kaltaiseni naiset väärin.

Olit siis jälleen kerran totaalisen väärässä minuun liittyvine ennakkoluuloinesi.

Edit. Olen myös sitä ihmistyyppiä, jolle tuntemattomatkin ihmiset, sukupuoleen ja ikään katsomatta, saattavat alkaa avautumaan murheistaan ja henkilökohtaisista asioistaan. Olen siis yleisemminkin kuin vain flirttimielessä helposti lähestyttävän oloinen.
Huomaatko, että tiedostat missä ongelma on, mutta yrität saada muut toimimaan jotenkin ongelmasi ympärillä viittaamalla johonkin "normaalin sosiaalisen kanssakäymisen normeihin" ,mitkä eivät ole normaaleja, mutta joiden haluaisit olevan normaaleja kohdallasi. Ikävä juttu vaan on, että sun pitää joko muuttaa omaa käytöstäsi tai sitten vaan hyväksyä se, että sulle tulee juttelemaan sellasetkin ihmiset kenen jutut ei kiinnosta yhtään.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Heh, harvemmin naisilta mitään merkkiä saa että on ok lähestyä. Miehenä se on vaan mentävä jututtamaan niitä, ja avaamaan peli. Muuten jää tyhjä arpa käteen.

Silloin kun vielä baarissa kävin niin oli näitä tapauksia jotka oli aluksi just todella nihkeitä, pienen jututtelun jälkeen ehdottivat itse että lähdetään jatkoille. Tuo on nihkeys on usein vaan naisten joku typerä testi miehille.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
jos menee itse julkiselle paikalle niin sillon asettaa ittensä myös alttiiksi sille, että joku saattaa tulla puhumaan sulle niitä näitä, oli se julkinen paikka sitte mikä vaan. Ahdistumisesi on ihan oma ongelmasi tossa kohtaa, mistä kannattaisi minun mielestäni päästä eroon jos julkisilla paikoilla haluaa olla.

Nämä tän tyyppiset toki avaa enemmän ja enemmän sitä miksei niitä naisia tosiaan missään julkisilla paikoilla ollut, kun joku olisi voinu tulla jutteleen just sillon kun olis halunnu olla rauhassa niin parempi hikikomeroitua kotona. Sinne ei kukaan tuu jutteleen.
Huomaatko, että tiedostat missä ongelma on, mutta yrität saada muut toimimaan jotenkin ongelmasi ympärillä viittaamalla johonkin "normaalin sosiaalisen kanssakäymisen normeihin" ,mitkä eivät ole normaaleja, mutta joiden haluaisit olevan normaaleja kohdallasi. Ikävä juttu vaan on, että sun pitää joko muuttaa omaa käytöstäsi tai sitten vaan hyväksyä se, että sulle tulee juttelemaan sellasetkin ihmiset kenen jutut ei kiinnosta yhtään.

1. kuntosali ei ole "julkinen paikka". Se on suljettu tila, jonne edellytetään yleensä mm. pääsymaksua, jäsenyyttä tms. Niissä ei myöskään saisi mm. kuvata muita.
2. minulla henkilökohtaisesti ei tosiaan ole mitään ongelmia näiden asioiden kanssa, koska en käy sekasaleilla enkä ole herkästi ahdistuvaa tyyppiä. Sinulla sen sijaan tuntuu olevan ongelmia paitsi sisälukutaidossa, myös kyvyssä erottaa keskustelussa yleinen ja henkikökohtainen taso.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 884
1. kuntosali ei ole "julkinen paikka". Se on suljettu tila, jonne edellytetään yleensä mm. pääsymaksua, jäsenyyttä tms. Niissä ei myöskään saisi mm. kuvata muita.
2. minulla henkilökohtaisesti ei tosiaan ole mitään ongelmia näiden asioiden kanssa, koska en käy sekasaleilla enkä ole herkästi ahdistuvaa tyyppiä. Sinulla sen sijaan tuntuu olevan ongelmia paitsi sisälukutaidossa, myös kyvyssä erottaa keskustelussa yleinen ja henkikökohtainen taso.
Ei kai tässä kuvaamisesta puhuttu mitään? Ja vaikkei kuntosali olisikaan virallisen määritelmän mukaan julkinen tila, kyllä sielläkin pitää varautua siihen, että joku *gasp* saattaa tulla puhumaan jotain.

Ja itsehän sanoit juuri ettei (naisille) olisi toivottavaa mennä juttelemaan, ellei nämä signaloinnin ja muun sanattoman viestinnän kautta anna ns. poikkeuslupaa? :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Faktahan on se, että voit lähestyä mimmejä sitten salilla, kaupassa tai kadulla, mutta se ihmisen lukutaito on oltava. Sen aistii heti, että kannattaako tässä jatkaa jutustelua vai poistua tilanteesta arvostaen toisen tilaa. Toiset toki sitten keskustelee ihan siksi, että ei viitsi olla tökerö, mut jos toinen jatkuvasti on laittamassa kuuloketta takaisin, toinen jalka lähdössä pois, jne, on siinä hyvä lukea toista.

Näin introverttina toki ymmärrän toisen tilaa ja itsehän en usein toivo muiden lähestyvän mua esim. salilla, mutta on niitä päiviä, jolloin olen sosiaalisesti avoimempi ja mielellä vastaanottaisinkin lähestymistä - miehiltä tai naisilta - tai sitten itse otan härkää sarvista.

Uskoisin myös naisten fiilis vaihtelevan tuon sosialisoitumisen osalta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
mutta se ihmisen lukutaito on oltava.
Naisethan on aina tulleet juttelemaan koko elämän ajan, mutta yleensä ei ole tullut ajateltua, että olisiko se nyt jotain flirttiä ja varsinkaan ei kyllä kehtaisi kysyä, että mahdatkohan olla vapaa.
Tietysti on voinut menettää tuhansia mahdollisuuksia, mutta ei sille oikein mahda mitään. Jälkeenpäin on joskus tullut mieleen, että olipa todella kummallista :D
 
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
41
Näin täällä. Pitkän aikaa ollut Tinder ihan hiljaisena ja vimeinen tykkäyskin oli varmaan 4 päivän takaa. No, poistin sitten tänään sovelluksen ja latasin uudestaan. Perhana heti alkoi tykkäyksiä tulemaan ja tuntui ainakin, että näytti alueelta paljon uusia profiileita, yhdeltä tuli jopa viestiäkin ja niitä muutama vaihdettiin.
Kirjoituksen helppoudesta vaihdoin puhelimesta läppärin selaimeen Tinderin (läppärissä VPN). Niin saman tien tuli; varmista kuvasi 2kpl. Sen tein ja ilmestyi teksti; kestää pari sekuntia varmistus. Taisi mennä 8h ja nyt möllöttää Tinder tilisi on estetty: Et voi enää käyttää Tinder tiliäsi ja luoda uusia tilejä tulevaisuudessa
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 372
1. kuntosali ei ole "julkinen paikka". Se on suljettu tila, jonne edellytetään yleensä mm. pääsymaksua, jäsenyyttä tms. Niissä ei myöskään saisi mm. kuvata muita.
2. minulla henkilökohtaisesti ei tosiaan ole mitään ongelmia näiden asioiden kanssa, koska en käy sekasaleilla enkä ole herkästi ahdistuvaa tyyppiä. Sinulla sen sijaan tuntuu olevan ongelmia paitsi sisälukutaidossa, myös kyvyssä erottaa keskustelussa yleinen ja henkikökohtainen taso.
1. kyllä se kuntosali vaan on julkinen paikka samoin kuin esimerkiks elokuvat, huvipuisto, ravintola vaikka niihinkin edellytetään pääsymaksu ja näin, esim. kotisi ei ole julkinen paikka. Kuvaamisesta ei ollut puhe, vaan juttelemaan tulemisesta.
2. Hyvä.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Ettei tarvitsisi vääntää aiheesta enempää, kysyin kaikkitietävältä ChatGPT:ltä, onko kuntosali julkinen paikka:

"Kuntosali voi olla julkisesti avoin tai yksityinen tila riippuen omistajuudesta ja pääsyoikeuksista. Julkisella paikalla tarkoitetaan yleensä paikkoja, jotka ovat avoimia yleisölle eikä niihin vaadita erillistä kutsua tai jäsenyyttä. Julkisia paikkoja voivat olla esimerkiksi puistot, kadut, kirjastot, museot ja kuntosalit, jotka tarjoavat avoimia jäsenyyksiä tai päiväkäyntejä.

Jos kuntosalilla on rajoitettu jäsenyys tai se edellyttää maksullista liittymistä, se voi olla yksityinen tila, vaikka se ei olekaan suljettu yksittäisille henkilöille. Kuntosaleilla on erilaisia käytäntöjä, ja ne voivat olla osa liikekeskusta, hotellia tai itsenäinen yritys. On tärkeää tarkistaa kunkin kuntosalin säännöt ja ehdot selvittääkseen, onko kyseessä julkinen vai yksityinen tila."

Mutta mun mielestä oleellista ei kuitenkaan ole, luokitellaanko alue julkiseksi vai yksityiseksi tilaksi, vaan että jos menet paikkaan jossa on muita ihmisiä, niin väkisin altistat itsesi sosiaalisille kohtaamisille. Jos ei yksityisen kuntosalin säännöissä erikseen kielletä juttelua tuntemattomille, niin ei siinä silloin ole mitään sosiaalisesti väärää.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Ettei tarvitsisi vääntää aiheesta enempää, kysyin kaikkitietävältä ChatGPT:ltä, onko kuntosali julkinen paikka:

"Kuntosali voi olla julkisesti avoin tai yksityinen tila riippuen omistajuudesta ja pääsyoikeuksista. Julkisella paikalla tarkoitetaan yleensä paikkoja, jotka ovat avoimia yleisölle eikä niihin vaadita erillistä kutsua tai jäsenyyttä. Julkisia paikkoja voivat olla esimerkiksi puistot, kadut, kirjastot, museot ja kuntosalit, jotka tarjoavat avoimia jäsenyyksiä tai päiväkäyntejä.

Jos kuntosalilla on rajoitettu jäsenyys tai se edellyttää maksullista liittymistä, se voi olla yksityinen tila, vaikka se ei olekaan suljettu yksittäisille henkilöille. Kuntosaleilla on erilaisia käytäntöjä, ja ne voivat olla osa liikekeskusta, hotellia tai itsenäinen yritys. On tärkeää tarkistaa kunkin kuntosalin säännöt ja ehdot selvittääkseen, onko kyseessä julkinen vai yksityinen tila."

Mutta mun mielestä oleellista ei kuitenkaan ole, luokitellaanko alue julkiseksi vai yksityiseksi tilaksi, vaan että jos menet paikkaan jossa on muita ihmisiä, niin väkisin altistat itsesi sosiaalisille kohtaamisille. Jos ei yksityisen kuntosalin säännöissä erikseen kielletä juttelua tuntemattomille, niin ei siinä silloin ole mitään sosiaalisesti väärää.
Niin. Jutteleminen ei ole kielletty. Jos kuitenkin palataan siihen kontekstiin, josta tämä keskustelu lähti liikkeelle. Sehän oli tilanne, jossa naisenkipeä sinkkumies tiirailee kuntosalilla naisia sillä silmällä. Hän pohtii pitäisikö lähestyä naista, joka tuijottelee lattiaa ja puhelintaan eikä mitenkään viestitä ulospäin toivovansa sosiaalista kontaktia. Vastaus on silloin: jätä rauhaan, ellei sinulla ole ihan oikeaa asiaa. Kuntosali ei ole baari eikä Tinder. Tämä on sitä sosiaalisten tilanteiden lukutaitoa.
 
Liittynyt
03.10.2023
Viestejä
800
1. kyllä se kuntosali vaan on julkinen paikka samoin kuin esimerkiks elokuvat, huvipuisto, ravintola vaikka niihinkin edellytetään pääsymaksu ja näin, esim. kotisi ei ole julkinen paikka. Kuvaamisesta ei ollut puhe, vaan juttelemaan tulemisesta.
2. Hyvä.
Kuvaamisesta oli puhetta mm. lehtijuttujen kommenteissa, ja mun mielestä se on muutenkin hyvä kuvaus paikasta, vaikka olisikin julkinen paikka. Yhtälailla uimahalliin ei mennä ottamaan yleisiä otoksia kuin Kauppatorilla.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Kuvaamisesta oli puhetta mm. lehtijuttujen kommenteissa, ja mun mielestä se on muutenkin hyvä kuvaus paikasta, vaikka olisikin julkinen paikka. Yhtälailla uimahalliin ei mennä ottamaan yleisiä otoksia kuin Kauppatorilla.
Taisi ne artikkelit jäädä monelta lukematta, tai ainakin ymmärtämättä. Suosittelen kyllä, koska jos haluaa olla rohkeasti naisia lähestyvä mies niin olisi hyvä myös ymmärtää hiukan sitä, miten erilaiset naiset kokevat yllättävät lähestymiset erilaisissa tilanteissa. Voisi nostaa onnistumisratiota.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Naisethan on aina tulleet juttelemaan koko elämän ajan, mutta yleensä ei ole tullut ajateltua, että olisiko se nyt jotain flirttiä ja varsinkaan ei kyllä kehtaisi kysyä, että mahdatkohan olla vapaa.
Tietysti on voinut menettää tuhansia mahdollisuuksia, mutta ei sille oikein mahda mitään. Jälkeenpäin on joskus tullut mieleen, että olipa todella kummallista :D
Tuo naisen kanssa oleva kanssakäyminen. Se riippuu monesta tekijästä. Energiasta mikä piilee miehen ja naisen välissä,, keskustelun flow, eleet, signaalit. Mä oon oppinut huomaa naisen signaalit ja eleet aika helposti, mut se ei suoraan tarkoita että toinen olisi kiinnostunut.

On tullut naisia vastaan jotka vaan on tosi ulospäinsuuntautuneita, laittaa jalkoja ristiin, pyörittää koruansa ja heiluttaa tukkaa, jne, mut sitku pyytää kahveille, onkin varattu, tms.

Jos itse kokee kiinnostusta niin aina kandee kysyä ulos, itse ei häviä mitään siinä, päinvastoin.
 
Liittynyt
16.04.2022
Viestejä
298
Tuo naisen kanssa oleva kanssakäyminen. Se riippuu monesta tekijästä. Energiasta mikä piilee miehen ja naisen välissä,, keskustelun flow, eleet, signaalit. Mä oon oppinut huomaa naisen signaalit ja eleet aika helposti, mut se ei suoraan tarkoita että toinen olisi kiinnostunut.

On tullut naisia vastaan jotka vaan on tosi ulospäinsuuntautuneita, laittaa jalkoja ristiin, pyörittää koruansa ja heiluttaa tukkaa, jne, mut sitku pyytää kahveille, onkin varattu, tms.

Jos itse kokee kiinnostusta niin aina kandee kysyä ulos, itse ei häviä mitään siinä, päinvastoin.
Jalkojen ristiminen on kyllä enemmänkin defensiivinen tai etääntynyt merkki keskustelussa, saatikka korun pyörittäminen tai tukan heilutus on hermostumisen eleitä jolla rauhoitellaan itseään.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Jalkojen ristiminen on kyllä enemmänkin defensiivinen tai etääntynyt merkki keskustelussa, saatikka korun pyörittäminen tai tukan heilutus on hermostumisen eleitä jolla rauhoitellaan itseään.
Tarkoitan seisten semmonen pieni asennon muutos, ristiasento ja nainen sen jälkeen työntää lantioo sivummalle. Istualteen jalkojen ristiinlaitto on ehdottomasti etääntymisen tai "ei-avoin" merkki.

Hiuksista niide näpertäminen/pyörittäminen tai nopeasti sivulle heilautus.

Korun hipellys.

Yleensä nainen joka näitä tekee myös katsoo silmiin ja hymyilee.

No siis, edelleenkin se tilannetaju ja energia. Nuo asiat mitä meinasin voi tarkoittaa kahta eri asiaa. Kehonkieli!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Jalkojen ristiminen on kyllä enemmänkin defensiivinen tai etääntynyt merkki keskustelussa, saatikka korun pyörittäminen tai tukan heilutus on hermostumisen eleitä jolla rauhoitellaan itseään.
Mäkään en tajua tätä, kun usein törmää näihin "naisten lukuohjeisiin", joiden mukaan just vaikkapa hiusten oikominen tai kasvojen sipaisu, jonkin näprääminen tai jokin tietty asento olisi muka joku alitajuinen piiloviesti miehelle kiinnostuksesta. Kehonkieli on joo ihan oikea ja olemassaoleva asia, mutta ei ole mitään kaavaa tai sanakirjaa, josta sitä voisi opiskella ja ryhtyä sitten tulkitsemaan yksittäisiä eleitä. Mä teen varmasti esim. kahvilassa istuskellessani ajatuksissani kaikkia näitä kiinnostuksen merkeiksi tulkittuja asioita, eikä se ole ikinä kutsusignaali lähellä mahdollisesti hengailevalle miehelle. Ja tossahan @Markqq itsekin toisaalta sanoo osaavansa lukea näitä merkkejä, mutta että sitten kuitenkin usein menee pieleen.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 451
Mäkään en tajua tätä, kun usein törmää näihin "naisten lukuohjeisiin", joiden mukaan just vaikkapa hiusten oikominen tai kasvojen sipaisu, jonkin näprääminen tai jokin tietty asento olisi muka joku alitajuinen piiloviesti miehelle kiinnostuksesta. Kehonkieli on joo ihan oikea ja olemassaoleva asia, mutta ei ole mitään kaavaa tai sanakirjaa, josta sitä voisi opiskella ja ryhtyä sitten tulkitsemaan yksittäisiä eleitä. Mä teen varmasti esim. kahvilassa istuskellessani ajatuksissani kaikkia näitä kiinnostuksen merkeiksi tulkittuja asioita, eikä se ole ikinä kutsusignaali lähellä mahdollisesti hengailevalle miehelle. Ja tossahan @Markqq itsekin toisaalta sanoo osaavansa lukea näitä merkkejä, mutta että sitten kuitenkin usein menee pieleen.
Mutta varmastikkin yleensä on eri asia tehdä noita eleitä samalla kun katsoo miestä silmiin ja hymyilee kuin että tekee niitä yksikseen kahvilassa kahvikuppiaan tuijottaessa?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Yleensä noita eleitä kannattaa yrittää tulkita silloin kun jo keskustelee naisen kanssa, eikä välttämättä etänä... Sanoisin, että on aika epätodennäköistä, että nainen lähettelee jotain signaaleja random miehille luonnossa. Ikävä kyllä.

Se on eri asia, jos olet joku. Siis julkkis, giga-chad, tms.

Aiemmin kun oli huumorista puhetta, niin tuli mieleen, kuinka nihkeästi naiset keskimäärin lähtee leikkimieliseen flirttiin mukaan Tinderissä. Jotkut on kylmiä kuin jääpuikot, mutta se ei välttämättä tarkoita, etteikö ne haluaisi kuitenkin treffata. No eihän noista lähtökohdista mistään mitään silti tule ikinä.

Ja mulla on sellainen fiilis, että suomalaisnaiset erityisesti on kylmiä kansainvälisessä vertailussa. Tai ei kai se nyt ole mikään salaisuuskaan, että suomalaiset yleensäkin on vähän kylmiä. Mutta siltikin, jos treffisovelluksessa ollaan niin eikö nyt vähän voisi edes yrittää? Eikä keskustella kuin jossain työhaastattelussa.

Naisilla hyvä "sosiaalinen lahjakkuus" MY ASS.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mutta varmastikkin yleensä on eri asia tehdä noita eleitä samalla kun katsoo miestä silmiin ja hymyilee kuin että tekee niitä yksikseen kahvilassa kahvikuppiaan tuijottaessa?
Varmaan joo. Silti kaikki silmiin katsominen ei ole soidinkutsu, ei vaikka sattuisikin samalla sipaisemaan hiuksiaan :D Olen myös taipuvainen uskomaan, että silmäpelin kyllä sitten tunnistaa jos siitä on kyse. Jokin yksittäinen katseiden kohtaaminen ei sitä vielä ole.

Edit. Ja jos mietitään vaikka Tinder-treffejä, niin kyllä mä katsoin silmiin ja hymyilinkin välillä, ja varmasti siirtelin hiussuortuviakin aika ajoin syrjään vaikkei treffikumppani olisi sykähdyttänytkään. Se nyt vaan on ihan normaalia toimintaa keskustellessa toisen ihmisen kanssa.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 451
Varmaan joo. Silti kaikki silmiin katsominen ei ole soidinkutsu, ei vaikka sattuisikin samalla sipaisemaan hiuksiaan :D Olen myös taipuvainen uskomaan, että silmäpelin kyllä sitten tunnistaa jos siitä on kyse. Jokin yksittäinen katseiden kohtaaminen ei sitä vielä ole.
Ei varmastikkaan ja voin kuvitella että tuollaisen reaktion (hymy, hiusten sipaiseminen jne..) saattaa aiheuttaa ihan vain se että menee hieman hämilleen jos huomaa että katseet kohtaa vahingossa.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Ei varmastikkaan ja voin kuvitella että tuollaisen reaktion (hymy, hiusten sipaiseminen jne..) saattaa aiheuttaa ihan vain se että menee hieman hämilleen jos huomaa että katseet kohtaa vahingossa.
Se mitä mä yritän tässä kovasti sanoa on, että vaikka just toi hiusten sipaisun piilomerkitys on ihan urbaanilgendaa tai ainakin kovasti ylitulkittua. Kun etenkin vähänkään pidemmät hiukset nyt vaan saattavat vähän väliä tunkea vaikka kasvoille häiritsevästi ja siksi niitä tulee pyyhkäistyä :D Mä en tunnista itseäni, enkä kyllä kavereitanikaan lainkaan sellaisesta stereotyyppisestä naiskuvasta, että jotenkin häkellyttäisiin aina kun samassa tilassa on joku mies joka saattaa jopa katsoa päin. Ei, vaikka henkilö olisi jollain tapaa ulkoisesti kiinnostavakin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 387
Kehonkielen analysointi tuppaa menemään monesti harakoille etenkin jos ei ole mitään verrokkia asiasta aiemmin. Kyllä sen aistii yleisesti tunnelmasta jos toinen on aidosti kiinnostunut, silloin molempien muut kiireet ja ympäröivä maailma unohtuu tyystin. :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Kehonkielen analysointi tuppaa menemään monesti harakoille etenkin jos ei ole mitään verrokkia asiasta aiemmin. Kyllä sen aistii yleisesti tunnelmasta jos toinen on aidosti kiinnostunut, silloin molempien muut kiireet ja ympäröivä maailma unohtuu tyystin. :)
Ei välttämättä. Mun kokemusteni mukaan naiset on usein aika pidättyväisiä ja kainoja, vaikka olisivatkin kiinnostuneita.

Ja kuten aiemmin totesin, niin edes siis Tinderissä ei välttämättä uskalleta lähteä reippaaseen flirttiin mukaan vaan ollaan kylmiä kuin jääkalikat, vaikka siis on profiilista tykätty ja keskustelu aloitettu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Ei välttämättä. Mun kokemusteni mukaan naiset on usein aika pidättyväisiä ja kainoja, vaikka olisivatkin kiinnostuneita.

Ja kuten aiemmin totesin, niin edes siis Tinderissä ei välttämättä uskalleta lähteä reippaaseen flirttiin mukaan vaan ollaan kylmiä kuin jääkalikat, vaikka siis on profiilista tykätty ja keskustelu aloitettu.
Nyt mä kiinnostuin. Mitä sun mielestä on tämä "reipas flirtti", johon naiset eivät "uskalla" lähteä mukaan? Jotain seksuaalissävytteistäkö siis?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 387
Ei välttämättä. Mun kokemusteni mukaan naiset on usein aika pidättyväisiä ja kainoja, vaikka olisivatkin kiinnostuneita.

Ja kuten aiemmin totesin, niin edes siis Tinderissä ei välttämättä uskalleta lähteä reippaaseen flirttiin mukaan vaan ollaan kylmiä kuin jääkalikat, vaikka siis on profiilista tykätty ja keskustelu aloitettu.
Mulla on kyllä ihan eri kokemukset asiasta, hyvin on lähdetty myös seksuaalissävytteisiin juttuihin mukaan myöhemmin keskustelun edetessä. En yhtään ihmettele että nainen kylmenee samantien, jos jotain seksiin viittaavaa heittää ensi alkuun, ennenkuin on otettu kosketuspintaa siihen minkälainen keskusteluyhteys ihmisen kanssa ylipäätään syntyy. Jos ulosantisi on samaa luokkaa Tinderin puolella kuin täällä, niin siitä voi aloittaa tilanteen korjaamiseksi parempaan suuntaan. Uskaltaisin väittää että suurinta osaa naispuolisista kun ei kiinnosta sinun palliesi pakotus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Mulla on kyllä ihan eri kokemukset asiasta, hyvin on lähdetty myös seksuaalissävytteisiin juttuihin mukaan myöhemmin keskustelun edetessä. En yhtään ihmettele että nainen kylmenee samantien, jos jotain seksiin viittaavaa heittää ensi alkuun ennenkuin on otettu kosketuspintaa siihen minkälainen keskusteluyhteys ihmisen kanssa ylipäätään syntyy. Jos ulosantisi on samaa luokkaa Tinderin puolella kuin täällä, niin siitä voi aloittaa tilanteen korjaamiseksi parempaan suuntaan. Uskaltaisin väittää että suurinta osaa naispuolisista kun ei kiinnosta sinun palliesi pakotus.
Tämä on aiheena mielenkiintoinen. Mä väitän että useampikin daami olisi menneisyydessä ollut valmis seksuaalisempaan sävyyn keskustelussa, mut se on tosi vaikea tehdä oikein. Sinänsä helpompi pitää vaikka keskustelu viinipullon ympärillä flirttimäisesti. Sanoisin että se energia, flirtti ja eleet siinä ympärillä on seksuaalisempaa juttua tärkempi.

Mutta tietenkään seksuaalisävytteinen keskustelu ei nyt tarkoita sitä, että "pippelipimppiin", vaan enemmänkin vihjailevaa ja vähän aiheen sivusta keskusteltuna..(?)

Voin sanoa, että oon aika huono tälläsessä :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Mulla on kyllä ihan eri kokemukset asiasta, hyvin on lähdetty myös seksuaalissävytteisiin juttuihin mukaan myöhemmin keskustelun edetessä. En yhtään ihmettele että nainen kylmenee samantien, jos jotain seksiin viittaavaa heittää ensi alkuun, ennenkuin on otettu kosketuspintaa siihen minkälainen keskusteluyhteys ihmisen kanssa ylipäätään syntyy. Jos ulosantisi on samaa luokkaa Tinderin puolella kuin täällä, niin siitä voi aloittaa tilanteen korjaamiseksi parempaan suuntaan. Uskaltaisin väittää että suurinta osaa naispuolisista kun ei kiinnosta sinun palliesi pakotus.
Jaa, minä taas lähden siitä, että tervehenkinen flirtti kuuluu asiaan myös yhteydenpidon alkuvaiheessa. Sitähän sana "flirtti" oikeastaan tarkoittaa, pilkettä silmäkulmassa suhteessa puolituntemattomiin ihmisiin. Varsinaiset seksikeskustelut on sitten asia erikseen.

Mutta suomalaisnaiset tuntuu olevan aika jäyhiä. Ei kaikki! Mutta pääosa.

Ne, joiden kanssa juttu luistaa heti alusta pitäen ovat juuri niitä, joiden kanssa voi sitten tapahtua hyviä asioita oikeassakin elämässä. Näin se vaan menee (mulla). Muiden mailidgit voi varieeata.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
656
Flirttailemisen ongelmana on, että ihmiset ottavat sen tosissaan! Heitäpä jotain ohimennen, niin joko saat syytteen ahdistelusta tai stalkkerin perääsi.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 844
Mutta tietenkään seksuaalisävytteinen keskustelu ei nyt tarkoita sitä, että "pippelipimppiin", vaan enemmänkin vihjailevaa ja vähän aiheen sivusta keskusteltuna..(?)
Pro:t pystyy jopa keskustelemaan seksuaalisävytteisistä asioista ilman vihjailuja.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Pro:t pystyy jopa keskustelemaan seksuaalisävytteisistä asioista ilman vihjailuja.
Teach me master :)

Parisuhteessa tuota tuliki tehtyä jonku verra aikanaa mut "uusien" kanssa ei, taito tämäkin.. Veikkaisin että se vaatii kyl jo aika hyvää energiaa between ja muuten eleet sekä ilmeet ovat jo sillä tasolla, että homma uppoaa kuin naula arkkuun. Prove me wrong.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 641
Vähän updatea hektisestä arjesta. On tullut jutusteltua nyt yhden tsirbulan kanssa varmaan mitä lie pari viikkoa, koska lie häntäkään ehtisi nähdä. Mutta kyllä tuolta välillä osuu ihan järkevänkin olosia naisia kohdalle. :)

Se mistä aika alkuvaiheessa tuli kiitosta on se että en ole ns. "läähättäjä" tai ala kampeamaan keskustelua seksijuttuihin - tämän kuullessani ajattelin että kyllä, nyt ollaan oikealla tiellä. Jonkinmoinen väsytysvoitto siinä kohden että hän itse jossain kohtaa alkoi viemään keskusteluja enemmän "aikuisten aiheisiin".

Eli tosiaan, minkä olen ehkä ennenkin maininnut niin naiset varmastikin saavat niin paljon paskaviestejä Tinderin kautta että se on puuduttanut heidät - ehkä osin tästäkin syytä myös reaalimaailmassa flirttailu voi olla haastavampaa, ihan siis viatonkin sellainen. Ymmärrän kyllä täysin sen. Liika vaan on liikaa ja jos kiintiö on valmiiksi täynnä niin eka ajatus viattomankin flirtin kohdalla voi olla se "Ei saatana - taas tää alkaa". :)
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Vähän updatea hektisestä arjesta. On tullut jutusteltua nyt yhden tsirbulan kanssa varmaan mitä lie pari viikkoa, koska lie häntäkään ehtisi nähdä. Mutta kyllä tuolta välillä osuu ihan järkevänkin olosia naisia kohdalle. :)

Se mistä aika alkuvaiheessa tuli kiitosta on se että en ole ns. "läähättäjä" tai ala kampeamaan keskustelua seksijuttuihin - tämän kuullessani ajattelin että kyllä, nyt ollaan oikealla tiellä. Jonkinmoinen väsytysvoitto siinä kohden että hän itse jossain kohtaa alkoi viemään keskusteluja enemmän "aikuisten aiheisiin".

Eli tosiaan, minkä olen ehkä ennenkin maininnut niin naiset varmastikin saavat niin paljon paskaviestejä Tinderin kautta että se on puuduttanut heidät - ehkä osin tästäkin syytä myös reaalimaailmassa flirttailu voi olla haastavampaa, ihan siis viatonkin sellainen. Ymmärrän kyllä täysin sen. Liika vaan on liikaa ja jos kiintiö on valmiiksi täynnä niin eka ajatus viattomankin flirtin kohdalla voi olla se "Ei saatana - taas tää alkaa". :)
No joo, kieltämättä reaktio liian aikaisiin seksipuheisiin ja -vihjailuihin on jotakuinkin "voi *****, taas joku pildeä vonkaava ääliö". Myönnän, että se voi olla liian äkkiväärä tulkinta, mutta sellainen mielikuva siitä helposti syntyy ja homma tyssää siihen. Mutta sama se reaktio oli myös 25 vuotta sitten aikana ennen nettideittailua, jos miehet lähestyivät väärällä kulmalla vaikka siellä baarissa. Toki se toimii silloin, jos nainenkin on samalla kärjellä liikenteessä. Naisena suosittelisin @JaySon in taktiikkaa himmailla hiukan seksipuheiden kanssa. Voi jopa yllättyä, kun hieman ensin malttaa mieltään!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 641
No joo, kieltämättä reaktio liian aikaisiin seksipuheisiin ja -vihjailuihin on jotakuinkin "voi *****, taas joku pildeä vonkaava ääliö". Myönnän, että se voi olla liian äkkiväärä tulkinta, mutta sellainen mielikuva siitä helposti syntyy ja homma tyssää siihen. Mutta sama se reaktio oli myös 25 vuotta sitten aikana ennen nettideittailua, jos miehet lähestyivät väärällä kulmalla vaikka siellä baarissa. Toki se toimii silloin, jos nainenkin on samalla kärjellä liikenteessä. Naisena suosittelisin @JaySon in taktiikkaa himmailla hiukan seksipuheiden kanssa. Voi jopa yllättyä, kun hieman ensin malttaa mieltään!
Joo ja sellainen täsmennyksenä että ainakaan itse en ole siellä vonkaamassa yhtään ketään, eli sinänsä ei (onneksi) joudu ns. himmailemaan seksipuheiden kanssa. Se puoli herää - jos on herätäkseen - siinä kohden jos toinen on samalla aaltopituudella, vaikuttaa järkevältä ja hauskalta seuralta sekä löytyy sitä tietynlaista kemiaa ylipäätään.

Se mikä on tosi jännä huomata että useammat juttelukumppanit ovat hämmästyneet jo sitä että joku ihan mielellään tutustuu heihin ylipäätään paremmin - kohtelee yksilönä - ilman mitään vilpillisyyttä tai hyötymistarkoitusta. :)
 
Liittynyt
21.04.2020
Viestejä
1 372
Kuvaamisesta oli puhetta mm. lehtijuttujen kommenteissa, ja mun mielestä se on muutenkin hyvä kuvaus paikasta, vaikka olisikin julkinen paikka. Yhtälailla uimahalliin ei mennä ottamaan yleisiä otoksia kuin Kauppatorilla.
tästä olen samaa mieltä, eikä kauppatorillakaan saa ilman lupaa alkaa kuvaamaan vartavasten ketään ihmistä.
 
Liittynyt
18.01.2019
Viestejä
501
Niin. Jutteleminen ei ole kielletty. Jos kuitenkin palataan siihen kontekstiin, josta tämä keskustelu lähti liikkeelle. Sehän oli tilanne, jossa naisenkipeä sinkkumies tiirailee kuntosalilla naisia sillä silmällä. Hän pohtii pitäisikö lähestyä naista, joka tuijottelee lattiaa ja puhelintaan eikä mitenkään viestitä ulospäin toivovansa sosiaalista kontaktia. Vastaus on silloin: jätä rauhaan, ellei sinulla ole ihan oikeaa asiaa. Kuntosali ei ole baari eikä Tinder. Tämä on sitä sosiaalisten tilanteiden lukutaitoa.
Ei ole tinder eikä baari ei (olipa oikein klassinen olkiukko muuten!). Enkä tajunnut että puhuttiin juuri yksinomaan kuntosaleista, se on mulle täysin vieras skene ja varmaan tosiaan vähän tönkkö paikka alkaa heittää mitään, koska siinä ollaan pitempään samassa tilassa ja vielä suht vähissä/ihonmyötäisissä vaatteissa. Siinä on heti sellainen vähän turhan raskaasti latautunut sävy, jos sitten lopulta tulee jotain jutuntynkää vääntämään. Ostan tämän.

Mutta ajatellaan ihan mitä tahansa geneeristä paikkaa jossa ihmiset ovat lähtökohtaisesti tekemässä vain omia asioitaan. Joskus sitä voi itse olla sellaisella tuulella, että heittää melkein kenelle tahansa siihen osuvalle jotain, oli se mummo, pappa tai omanikäinen nainen. Sen enempää miettimättä tai tiirailematta, olisko tässä nyt joku pariutumisen alku vai ei. Sitten kun toinen reagoi jotain, alkaa se varsinainen tilanteen luku. Joskus näistä on tullut kivoja flirttailevia sananvaihtoja, mutta useimmiten niissä ei ole mitään sen kummempaa kuin molempien päivää piristävä toisen ihmisen huomaaminen. Ja sitähän me suomalaiset osataan ja jaksetaan tehdä ihan liian vähän, jossain muualla maailmassa on rutiinia.

Ei miehetkään sano jokaista kommenttia naisille iskutarkoituksessa. Toisaalta se että ensimmäisessä kommentissa ei ollut mitään tällaista, ei tarkoita etteikö tilanteessa saattaisi syttyä pientä kipinää. Just tätä mä itse ajattelen ihan parhaana flirtin ensiaskeleena: repliikki, jossa ei itse asiassa ollut mitään flirttiä alkuunkaan. Siinä on se oikeanlainen keveys. Ei heti alkusekunnilla ajatella olevamme missään pariutumispelissä.

Ja vähän tätä asennetta mä kaipasin, kun sanoin että tilanteessa kuin tilanteessa juttelun pitäis olla OK.

Tätä vois molemmat sukupuolet oppia harrastamaan, oli sitten parisuhteessa, suhdetta etsivä tai etsimätön. Muuten, nuorilla naisilla on näissä tilanteissa ns. bitch shield yleensä täydessä torjunta-asennossa, ja sen takia ovatkin melkein ainoa ihmisryhmä joille tällaiset arjen kevennykset jäävät sanomatta.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Millaisilla prosenteilla olette yllättyneet iloisesti/saaneet juuri mitä odotitte/pettyneet karvaasti tavattuanne tinder-treffinne? Tästä olis kiva kuulla miesnäkökulmaa. Itse siis pyrin tapaamaan mahdollisimman pian, pitkän viestittelyn sijaan, sillä naamatusten sen vasta tietää onko sillä toisella ne yhteensopivat geenit :D lisäksi olen liikkeellä "pessimisti ei pety" asenteella, koska toistaiseksi yksikään tyyppi ei ole hotsittanut SILLEEN. En mitenkään hirveästi kyllä treffailekaan, ei oikeen oo nyt intoa.

Enkä nyt tarkoita pelkkää ulkonäköä vaan kaikkea muutakin. Onko paperilla täydellinen sitä myös livenä ja millä todennäköisyydellä? Vastaako mielikuvat todellisuutta jne.

edit. musta esim. tuntuu et aika moni mies pyöristää pituutensa vähän ylöspäin :p sinänsä pituus ei oo mulle mikään dealbreaker, tuntuu vaan hassulta kun siitä jää kyllä mun kanssa kii aika nopsaan.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 884
Tätä vois molemmat sukupuolet oppia harrastamaan, oli sitten parisuhteessa, suhdetta etsivä tai etsimätön. Muuten, nuorilla naisilla on näissä tilanteissa ns. bitch shield yleensä täydessä torjunta-asennossa, ja sen takia ovatkin melkein ainoa ihmisryhmä joille tällaiset arjen kevennykset jäävät sanomatta.
Joo, monille naisille ei kieltämättä huvita mennä juttelemaan ihan huvin vuoksi... ja kun ei ole semmoista "pakotusta palleissa" se helposti jää tekemättä. :smoke:
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Millaisilla prosenteilla olette yllättyneet iloisesti/saaneet juuri mitä odotitte/pettyneet karvaasti tavattuanne tinder-treffinne?
Mulle se Jodelin sokkotreffailu, niiden neljän ruman ja/tai tyhmän jälkeen, kun panosti ilmoitukseensa, oli erittäin positiivinen yllätys. Sekä ulkonäön että henkisten ominaisuuksien suhteen seuraavan kuuden deitin skaala oli kouluarvosanoin ehkä jotain 7- > 8,5, painottuen keskiarvoisesti johonkin 8 huitteille.

Siitä tuo lehti-ilmoitustyyppinen alusta vaan on huono, kun kaikki tulevat yhtenä ryppäänä, niin alkuun on vapaa-aika kovin hektistä, ja liian pian on pakko valita jatkoon vain yksi, ja kaikki loput menevät vähän turhaan roskiin. Sitten kun se ei natsaakaan niin voi sitten mielessään jossitella niitä muita ja laitellaan niille sukkasillaan myöhemmin viestiä perään, että mitenhän on viime aikoina mennyt. Olisiko se naisilla sitten Tinderissä vähän näin.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
530
Muuten, nuorilla naisilla on näissä tilanteissa ns. bitch shield yleensä täydessä torjunta-asennossa, ja sen takia ovatkin melkein ainoa ihmisryhmä joille tällaiset arjen kevennykset jäävät sanomatta.
Kommentissasi oli hyvää asiaa, mutta tuosta nuorten naisten asenteesta, ymmärrän oikein hyvin mistä se tulee, koska nuorilla naisilla saattaa olla melko kattava kokemus siitä, että minkään ikäinen (satunnainen vastaantuleva) mies ei lähesty heitä muuta kuin pariutumisasiat mielessä. Enemmän näkisin tuon vain "shieldinä" ja vieläpä melko tarpeellisena, siis näiden naisten omasta näkökulmasta.

Oman kokemuksen mukaan, kun kaupungilla kävelee, etenkin sellaisilla paikoilla missä on vähän vähemmän kulkijoita, tuossa on hyvin selkeitä eroja. Yksinään kulkevat nuoret naiset, arviolta alle kolmekymppiset kulkevat katse maahan (tai puhelimeen) luotuna ja suurella todennäköisyydellä napit korvissa. Tuosta vähän vanhemmissa hajontaa on enemmän ja ainoat jotka saattavat avoimesti katsella vastaantulijoita ja jopa hymyillä vähän ovat eläkeikäisiä tai lähellä sitä. Nuoremmissa naisissa jonkinlaisena poikkeuksena ovat ne, jotka kulkevat joko koiran tai lastenvaunujen kanssa, nämä ilmeisesti ovat koetusti suojia pahimmilta ylilyönneiltä itsessään.

Edit: Ja tässä on siis todella selvä ero miehiin, joissa ei mitään vastaavaa iän mukaista eroa ole havaittavissa. Ihan minkä tahansa ikäiset miehet liikkuvat ja ottavat kontaktia keskimäärin "rohkeammin" kuin naiset. Kontaktina siis esimerkiksi yksinkertainen katsekontakti vastaantullessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 387
Millaisilla prosenteilla olette yllättyneet iloisesti/saaneet juuri mitä odotitte/pettyneet karvaasti tavattuanne tinder-treffinne?
Mä tein jo alusta alkaen profiilin sillä perusteella, että vähemmän mutta laadukkaammin. Tein selväksi että parisuhde on tavoitteena mikäli muuten jutut natsaa. Tämän vuoksi treffeillä ei ole hirveämmin tarvinnut pettyä, kun molemmat ovat liikenteessä samoilla ajatuksilla. Toki tämä ei tarkoita sitä että välttämättä livenä kolahtaisi aina, mutta kyllä tuohonkin tulee toistojen myötä sellainen tatsi että tietää milloin voi lähestyä enemmän ja milloin pitää osata antaa toiselle tilaa. Jos jotain lukuja pitäisi heittää onnistuneista treffeistä (onnistuneilla tässä yhteydessä tarkoitan että juttu sai jatkoa toisten treffien tms. tapaan) niin sellainen 70 pinnaa olisi karkeasti tämän hetkinen track record onnistumisien puolesta viimeiseltä kahdelta vuodelta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 654
Viestejä
4 288 500
Jäsenet
71 709
Uusin jäsen
ibem

Hinta.fi

Ylös Bottom