Mulle kävi kesällä niin että sovittiin treffit huomiselle, ja sitten kun huominen tuli, niin nainen vaan selitti että luuli mun vitsailleen. Ai jaa.Huomaa kanssa miten tuuliajolla moni nainen on. Nyt kun on Tinderissä se vaihe että en vaa jaksa löpistä turhia väkisin. Pitäs varmaa kertoa vaa suoraa naiselle että palaan asiaan lähempänä treffipäivänä tai jotain. Jos alustavasti sovitaan ja lyödään lukkoon treffipäivä, niin iso osa tapauksista on jo unohtanut mun olemassaolon jos ei muutamaan päivään laita viestiä, ghostaa, ja pari päivitettyä kuvaa perään, vaikka tämä etsisikin pitkäaikaista kumppania.
Noh, eipähä sen enempää tarvii omaa aikaa ja energiaa näihi laittaa mutta.. En mä turhaa viittis reffipäivää sopia Ei helvetti nyt soikoon..
Vielä pahempi oli eräs toinen tapaus, joka treffi-aamuna kilahti päästään ihan totaalisesti ja väitti, että olen asentanut (etänä) jotain haittaohjelmia hänen puhelimeensa tms... Toisaalta ihan hyvä että selvisi ajoissa tuonkin naisen mielenterveystilanne. Huh huh.