Ensimmäisiä kertoja ko joudun itse perumaan reffit. Stressi erinäisist asioista ja ei yhtään fiilistä siihe perään. Silloin ei vain voi pakottaa itseään tekee jotain. Toinenhan ei ottanut sitä niin hyvin vastaa, mut elämä on tällästä ja etenkin Tinderin tai deittailun suhteen kun se ei ole elämän first priority.
Mimmit tuntuu tekevän tätä säännöllisen usein ja ymmärrän aina tilanteen.
Nyt muuten on varmaa tästä syksystä ja harmaudesta johtuen muutenkin aika pitkälti jarrut päällä. Ei vaan jaksa tutustua ihmisiin. Joidenki kanssa sillee sovitellut että katsotaan tyylii joku päivä ja sit hiljaiseloa noin muuten.
Hyvä ottaa aikaa ja ajatusta itselle välillä ja pistää jarrut deittailuun. Grindais tätä omaa elämää ja kattoo millo taas laittas itseään kunnolla likoon.
Eikä nyt millään pahalla Markqqu, mutta mitä ehmettiäHuomaa kanssa miten tuuliajolla moni nainen on. Nyt kun on Tinderissä se vaihe että en vaa jaksa löpistä turhia väkisin. Pitäs varmaa kertoa vaa suoraa naiselle että palaan asiaan lähempänä treffipäivänä tai jotain. Jos alustavasti sovitaan ja lyödään lukkoon treffipäivä, niin iso osa tapauksista on jo unohtanut mun olemassaolon jos ei muutamaan päivään laita viestiä, ghostaa, ja pari päivitettyä kuvaa perään, vaikka tämä etsisikin pitkäaikaista kumppania.
Noh, eipähä sen enempää tarvii omaa aikaa ja energiaa näihi laittaa mutta.. En mä turhaa viittis reffipäivää sopia Ei helvetti nyt soikoon..
Olihan tässä toki 24 tuntia jo välissä, mutta lähtikö käsijarru nyt luistamaan? Eipä silti, sinun sepustuksia on ollut mielenkiintoista lukea. Luotan siihen että sinultakin joskus tähän ketjuun tulee _se_ päivitys. Tsemppiä!