Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Ehkäpä isoin kynnys ja "turhautuminen" tässä Tinderöinnissä on aina aloittaa alusta.

Joo, säännöllisen epäsäännöllisesti menee päätyyn asti jonkun kanssa tai treffeille ylipäätään, vaikka mitään pysyvää ei ole löytynyt. Näissä ei voi sinällään valittaa, koska vastapuoleen on tutustuttu, ja nähty onko jatkoa vai ei.

Mut ko suurin osa tapauksista menee niin, että nainen ghostaa, piste. Toiset tapaukset ovat näitä jotka poistaa mätsistä aivan yhtäkkiä. Erään mimmin kanssa tuli juttuun oikein hyvin ja soviteltiin treffejä, sit oli kadonnut. Toki mahdollisuus, että mimmi lens pihalle tinderistä.

Mun mätsit ovat aina sellaisia joiden kanssa tulen keskustelemaan, teen jo haravoinnin ennakkoon tai sitten mä swaippaan vaa vasemmalle. Mä en siis likimain koskaan ghostaa ketään. Tapauksia juttu loppuu kuin seinään tapahtuu yleensä vain sen takia, että välimatkaa nyt onkin niin paljon, ettei vaan sit motivaatio riitä tutustumiseen - näille usein ottanut asian myös esille jonkun ajan päästä. Tai nainen on siirtynyt jo seuraavaan, koska juttu loppui, tiedä näistä aina. Toisille kerron suoraan mikä meininki. Pari viikkoa sitten kävin treffeillä ja kerroin mimmille suoraan, jos ei natsaa.

Summarum: Mä en jätä ihmisiä roikkumaan tai epätietoisuuteen. Naiset saa jokaisesta oikealle swaippaamisessa mätsin, ja miehet spämmää inboxin täyteen, joten ymmärrän täysin ettei kaikille ehdi vastaa ja supliikimmat sekä komeimmat vie muiden edestä huomion.

Game is tough, näillä mennään eteenpäin.

PS: Mä en edelleenkää oikee tiedä mitä pitäs tehdä jos oon kiinnostunut toisesta. Kiinnostuminen vie toisen pois ja jos sitä ei osoita ollenkaan, miten voi edes tutustua? Olisiko sitten niin että jos nyt sattumalta jonkun kanssa klikkaa molemmin puolin, annan naisen olla se joka esittää kiinnostuksensa ja sitten olen mukana niin, etten vaikuta liian kiinnostuneelta?

^ En yliajattele, vaan elän elämääni normaalisti. Täällä on sit kiva pohtia mitkä voisi toimia tai ei.

:hmm: Markun pohdintoja jälleen
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Ehkäpä isoin kynnys ja "turhautuminen" tässä Tinderöinnissä on aina aloittaa alusta.

Joo, säännöllisen epäsäännöllisesti menee päätyyn asti jonkun kanssa tai treffeille ylipäätään, vaikka mitään pysyvää ei ole löytynyt. Näissä ei voi sinällään valittaa, koska vastapuoleen on tutustuttu, ja nähty onko jatkoa vai ei.

Mut ko suurin osa tapauksista menee niin, että nainen ghostaa, piste. Toiset tapaukset ovat näitä jotka poistaa mätsistä aivan yhtäkkiä. Erään mimmin kanssa tuli juttuun oikein hyvin ja soviteltiin treffejä, sit oli kadonnut. Toki mahdollisuus, että mimmi lens pihalle tinderistä.

Mun mätsit ovat aina sellaisia joiden kanssa tulen keskustelemaan, teen jo haravoinnin ennakkoon tai sitten mä swaippaan vaa vasemmalle. Mä en siis likimain koskaan ghostaa ketään. Tapauksia juttu loppuu kuin seinään tapahtuu yleensä vain sen takia, että välimatkaa nyt onkin niin paljon, ettei vaan sit motivaatio riitä tutustumiseen - näille usein ottanut asian myös esille jonkun ajan päästä. Tai nainen on siirtynyt jo seuraavaan, koska juttu loppui, tiedä näistä aina. Toisille kerron suoraan mikä meininki. Pari viikkoa sitten kävin treffeillä ja kerroin mimmille suoraan, jos ei natsaa.

Summarum: Mä en jätä ihmisiä roikkumaan tai epätietoisuuteen. Naiset saa jokaisesta oikealle swaippaamisessa mätsin, ja miehet spämmää inboxin täyteen, joten ymmärrän täysin ettei kaikille ehdi vastaa ja supliikimmat sekä komeimmat vie muiden edestä huomion.

Game is tough, näillä mennään eteenpäin.

PS: Mä en edelleenkää oikee tiedä mitä pitäs tehdä jos oon kiinnostunut toisesta. Kiinnostuminen vie toisen pois ja jos sitä ei osoita ollenkaan, miten voi edes tutustua? Olisiko sitten niin että jos nyt sattumalta jonkun kanssa klikkaa molemmin puolin, annan naisen olla se joka esittää kiinnostuksensa ja sitten olen mukana niin, etten vaikuta liian kiinnostuneelta?

^ En yliajattele, vaan elän elämääni normaalisti. Täällä on sit kiva pohtia mitkä voisi toimia tai ei.

:hmm: Markun pohdintoja jälleen
Täti-ihmisen kokemuksella: sen oikeanlaisen ihmisen kanssa kaikki vaan sujuu, helposti ja yliajattelematta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Täti-ihmisen kokemuksella: sen oikeanlaisen ihmisen kanssa kaikki vaan sujuu, helposti ja yliajattelematta.
Kait se täytyy vaa hyväksyä, että 99% potentiaalisista kumppaneista on vaan epäsopivia :) Ja se aika tai vaiva minkä deittailuun käyttää on sit loppupeleissä sen väärti!

Vaikka ei mitää löytyiskään niin onhan se energisoivaa tavata mimmejä positiivisella energialla, kokemuksia!
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Vaikka ei mitää löytyiskään niin onhan se energisoivaa tavata mimmejä positiivisella energialla, kokemuksia!
Joo ja jokainen lyhytkin suhde opettaa jotain susta itsestäsi ja muista ihmisistä, ja muuttaa sua jollain tavalla. Mulla tyssäsi just parin viikon intensiivinen tapailu, kun ei ajoitukset ja tavoitteet osuneet ihan yksiin. Vaikka vähän harmittaakin ettei se kiinnostava ja lupaava juttu lopulta edennyt pidemmälle, niin siltikin päällimmäisenä on kiitollisuus siitäkin kokemuksesta.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
35
Täti-ihmisen kokemuksella: sen oikeanlaisen ihmisen kanssa kaikki vaan sujuu, helposti ja yliajattelematta.
Setä-ihmisenä komppaan. Ja lisää vielä oman, maskaukseen turhankin paljon kykenevän diplomaattisen introvertin, näkökulman. Se ettei toisen seurassa esitä mitään muuta kuin sitä mikä ihan aidon oikeasti on ja jos toinen vastaa saman tason rehellisyydellä, niin se on sitten menoa. On aika huumavan vapauttavaa huomata mihin kykeneekään kun häpeä, pelko ja muut rajoittavat tunteet on poissa. Lyhennettynä - jos joudut treffeillä miettimään hurjasti puheenaiheita niin mitäs jos kertoisit toiselle mitä sun päässä just sillä hetkellä liikkuu?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
170
Niinpä. Ja kun kaiken lisäksi se ei ole edes totta, että korkeasti koulutetut ja kaikin puolin kivat miehet kuolaisivat parikymppisten perään. Toki osa kuolaa, mutta sepä tiputtaakin heidät pois sieltä kivojen ja fiksujen miesten kategoriasta.
<provo>Väittäisin että suurin osa miehistä kuolaa kaksikymppisten ulkonäön perään universaalisti sekä omasta mielestäni että tämän datan perusteella. Se että miehestä tulee sinulle tuollaisen preferenssin perusteella ns. ei-kiva tai ei-fiksu eli saat yök-efektin johtuu vain ehkä omasta näkökannastasi ja siitä ettei se hyödytä enää sinua kuten ennen - Miehestä tulee ihan kökkö kehdonryöstäjä ja naisvihaaja, jos hän pitää nuoren naisen ulkonäöstä enemmän? Me miehet olemme heti henkisiltä ominaisuuksiltamme siis ihan melkein peräkuraa, jos nuorempi nainen näyttää meidän silmiin fyysisesti vanhempaa naarasta paremmalta - miksi meidän miesten preferenssiä naisen fyysisestä kauneudesta yritetään demonisoida?</provo>
Totuus on, että me miehet kiinnitämme siihen naisen ulkonäköön ensimmäisenä huomiota sukupuolienvälisen kiinnostuksen vesiputousmallissa (sekä F2F kuten myös Tinderissä) ja jos se miellyttää niin sen jälkeen alamme vasta tutkimaan mitä siellä pääkopassa on -> tuon putkiprosessi-filtteröinnin (mitä muutakaan voi tehdä putkiaivolla?) jälkeen nainen on joko mahdollisesti a) vaimomatskua b) mahdollisesti vain huvikäyttöön vaikka tarkoitus olisikin hakea kumppania. Harva kahlitsematon mies kieltäytyy seksistä tutustuttuaan mukavan ja kauniin naisen kanssa, jos nainen antaa siihen mahdollisuuden.
***poistettu typoja***
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 588
Kait se täytyy vaa hyväksyä, että 99% potentiaalisista kumppaneista on vaan epäsopivia :) Ja se aika tai vaiva minkä deittailuun käyttää on sit loppupeleissä sen väärti!

Vaikka ei mitää löytyiskään niin onhan se energisoivaa tavata mimmejä positiivisella energialla, kokemuksia!

Sitäkin voi miettiä, että millaisiin ihmisiin itse kiinnittää huomiota ja ottaa yhteyttä Tinderissä. Jos nämä ovat 99 % epäsopivia, niin onko oma valikointi jotenkin vinossa?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Sitäkin voi miettiä, että millaisiin ihmisiin itse kiinnittää huomiota ja ottaa yhteyttä Tinderissä. Jos nämä ovat 99 % epäsopivia, niin onko oma valikointi jotenkin vinossa?
Vaikea sanoa. Ihan tavallisenoloisia mimmejä sieltä mätsäytyy (yleensä) täytetyllä profiililla sekä pitkäaikaisella kumppanihaulla. Joten ei tässä nyt ihan metsään ainakaan Tinderin perusteella ole tähän päivää mennyt. Toki joukkoon mahtuu myös muitakin.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
35
data vs. yksilöt - Itsellä oman tyttärenkin jo tultua täysi-ikäiseksi ovat nuoremmat naiset yllättävän laajallakin ikähaitarilla(upto +40v) ruvenneet vaikuttaan jollain tasolla 'lapsellisilta' ja tunnen ihan selkeästi luontaisesti vetoa noin itseni ikäisiin naisiin (~50v). Ihan kauhean paljon ei ole kaveriporukassa tullut vertaistukea vastaan joten jo ihan uteliaisuudesta kiinnostaisi kuinka luonnotonta tämä tämmöinen on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
170
Sitäkin voi miettiä, että millaisiin ihmisiin itse kiinnittää huomiota ja ottaa yhteyttä Tinderissä. Jos nämä ovat 99 % epäsopivia, niin onko oma valikointi jotenkin vinossa?
:D
Sitähän ei voi etukäteen tietää pelkästään Tinderin kuvissa esitetyn ulkonäön ja melkeinpä aina olemattoman profiilitekstin perusteella? Me miehet emme ole valitettavasti selvännäkijöitä.
Ja @Markqq :lle en toivota tämän perusteella edes onnea, koska töitä ja peltoa on John Deeren perävetolaitteelle jäljellä - joka päivä joku uusi täyttää 18v. :cool::rofl:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 386
Ei muuten naura:



Terveisin Erkki-faktojen tarkastaja :)
Kyllä ne vaan nauraa edelleen.

Match Group’s IPO
Match Group became a publicly traded company on 19 November 2015 on NASDAQ Global Select Market. Each share cost $12 at that time, and the company sold 33.3 million shares, generating $400 million. The stock’s price increased by over 20% on the same day it first became available for trading. Currently, each Match Group’s stock trades above $40.


Mitä itse viime aikaiseen keskusteluun tulee, niin on kyllä todella vaikea allekirjoittaa väitettä että Tinder on jotenkin paska paikka suht normaalille miehelle. Pidän itseäni aikalailla keskivertojamppana ulkoiselta habitukseltani, mutta kohta kahden vuoden sinkkuiluun näin nelikymppisenä mahtuu kolme parisuhdetta ja useampi lyhyempi tapailu. Sitä Erkin hehkuttamaa seksiäkin on ollut tarjolla vähintäänkin riittävästi, jos sen määrää nyt halutaan jonkunlaisena Tinder-menestyksen mittarina käyttää.

Kokemusteni mukaan naiset arvostaa ihmistä, joka on heistä aidosti kiinnostunut ja jonka kanssa on helppo olla, eikä vaan juokse pillun perässä. Siinä ehkä tärkein yksittäinen asia jolla omia osakkeitaan voi parantaa pariutumisen osalta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
data vs. yksilöt - Itsellä oman tyttärenkin jo tultua täysi-ikäiseksi ovat nuoremmat naiset yllättävän laajallakin ikähaitarilla(upto +40v) ruvenneet vaikuttaan jollain tasolla 'lapsellisilta' ja tunnen ihan selkeästi luontaisesti vetoa noin itseni ikäisiin naisiin (~50v). Ihan kauhean paljon ei ole kaveriporukassa tullut vertaistukea vastaan joten jo ihan uteliaisuudesta kiinnostaisi kuinka luonnotonta tämä tämmöinen on.
En osaa sanoa luonottomuudesta, muttet yksin ole. Itse olen seukannut 10v vanhemman ja parisuhteillut 5v vanhemman kanssa. Nuorin seurustelukumppani ollut n.2v nuorempi. En usko että jaksaisin 20v nuorempaa vaikka näyttäisi miltä, tosin jos 20vee olisi päänsisäisesti samaa ikää itseni (45v) kanssa niin sitten : )
 
Liittynyt
15.03.2017
Viestejä
78
Voihan sillä olla vaikka sydänsuruja tms.

Anyway, ihan omasta moraalista ja panetustilasta kiinni, miten matalalla kynnyksellä haluaa millaisiin tapauksiin sekaantua.

Henkilökohtaisesti olen käyttänyt tilanteet hyväkseni, jos se on ollut logistiikan puolesta mahdollista. Ei pillua niin paljon ole saatavilla, että olisi paljon varaa nirsoilla.

Tähän liittyen yksi hieman hassu juttu viime kesältä. Oli perjantaiksi sovittu treffit 300 kilometrin päähän erittäin innokkaan naisen luokse, se tuntui olevan melkein rakastunut muhun ennen kuin oltiin edes nähty. No, sitten torstaina yksi toinen muija ilmoittelikin, että olisi toosaa tarjolla 200 kilometrin päässä sinä iltana. Mä tietenkin otin tilaisuudesta vaarin ja lähdin sitten sinne. Naisella oli niin pieni suu, että hampaat höyläsi mun parrun aika tehokkaasti vereslihalle. Ei se siitä kunnolla parantunut yli viikkoon. Piti kuitenkin seuraavana päivänä siis lähteä tämän neiti A:n luokse 300 kilometrin päähän. Oli muuten ihan kivaa, mutta hemmetti kun oli vehje hellänä eikä pystynyt kunnolla nauttimaan...

Tarinan opetus on se, että... Olisi voinut jättää sen pienen suun hyödyntämättä tällä kertaa, tai viheltää pelin poikki hyvän sään aikana.

Samalla viikolla oli aiemmin kolmaskin muija. Mutta sitten sen viikon jälkeen ei mitään toimintaa 3 kuukauteen. Jännästi menee nämä jutut, ei millään yhtään tasaisemmin voisi jakautua... Kävin kyllä muutamilla treffeillä, mutta ne arvat ei voittaneet.

Mutta kaipa tässä nyt ensi vuoteen jo pärjäilee pikku hiljaa, olenhan sentään saanut tänäkin vuonna useita kertoja, härre guud sentään. Ensi vuonnakin jos muutaman kerran saisi. Ei kalenterivuotta ilman panoa tai paria, siinä motto... Kuten todettua, ei paljon ole varaa jättää tilaisuuksia käyttämättä ainakaan tällä herralla.
Mitä sinulle "kertoo" mm. seuraavat termit/käsitteet, hmm?:hmm:
  • Omahyväisyys
  • Pinnallisuus
  • Deflektointi
  • Mahtailevuus
  • Hyväksikäyttö
  • Katkeruus
  • Empatia
  • Putkinäkö
 
Liittynyt
15.03.2017
Viestejä
78
Tiedä mistä johtuu. Jotenkin hämärästi tuntuu että ala/yläasteella opittu tapa siellä mielen varjoissa kummittelee. Älä ole liian kiinnostunut mistään, älä varsinkaan vääristä asioista. Muuten olet outo. Piiloudu massaan, pidä turpasi kiinni. Sellaista saatoin oppia.
Paljon siellä sai korvaamattomia oppeja, mutta epäilen että paljon myös sellaista minkä takia olen nyt sellainen kuin olen.
Voi olla että analysoin kanssa liikaa mitä tulee sanottua ja pelkään lopputulosta. Pelko sitten hiljentää sen vähänkin mitä olisi sanottavaa. :dead:
Heh kun kuulostaa vastakkaiselta mitä itse kannatan varsinkin näinä päivinä:) Toki itsekin olin paljon herkempi vielä yläasteikäisenä, mutta hiljalleen sen jälkeen olen omaksunut elämänfilosofiakseni nimeeonomaan ole kiinnostunut kaikesta, kyseenalaista kaikki jo oppimasi, ole outo ja ylpeä siitä, älä ole lammas vaan rohkeasti oma itsesi ja mene omaa moraalista polkuasi välittämättä mitä muut siitä ajattelevat, pyri aina olemaan rehellinen ja mahdollisimman totuudenmukainen (toki järkeä käyttäen), älä mieti liikoja ja uskalla rohkeasti mennä mukavuusalueen ulkopuolelle säännöllisen epäsäännöllisesti ja ennenkaikkea, älä ikinä pelkää ilmaista itseäsi aidosti!:)
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Tällainen naisviha ja naisten syyllistäminen omista pariutumisvaikeuksista on ainakin minulle aika tuore ilmiö, johon tutustuin ensimmäistä kertaa vasta joitain vuosia sitten. Pian mediakin alkoi nostaa sitä laajemmin esiin ja aiheesta alkoi ilmestyä myös laadukasta tieteellistä tutkimusta mm. sosiologian alalta. Seurailen aihetta jonkin verran, ja olen Ylilautaläksytkin lukenut. Tunnistan naisvihan ja incel-retoriikan, enkä epäröi tehdä sitä joka kerta näkyväksi kun sitä näen. Miksi teen niin?

Ilmiö on oikeasti todella vaarallinen ja haitaksi kaikille osapuolille, eikä vähiten niille miehille itselleen, joilla on vaikeuksia löytää kumppani. Incel-foorumeilla hengailu ja kaikenlainen tasoteorioiden pyörittely ja niillä oman itsetunnon pönkittäminen on pakkasella housuun kusemista. Hetken se lämmittää kun saa vertais"tukea" toisten katkeroiden vakuutellessa, ettei vika ole sinussa vaan niissä naisissa, jotka tavoittelevat enemmän kuin mitä markkina-arvollaan ansaitsisivat. Pitkässä juoksussa alkaa paleltaa, sillä katkeruus näkyy ja haisee kauas, ja karkottaa loputkin naiset. Tässä yksi lukemisen arvoinen juttu, jos pääsee maksumuurin taakse:

Laatikkoleuoista, tasoista, markkina-arvosta ja hypergamiasta yms. puhuminen kannattaa lopettaa kahdesta syystä: ensinnäkin siksi, että incel-retoriikan ja sitä kautta naisten syyllistämisen ja naisvihan normalisointi on yhteiskunnan tasolla vaarallinen ilmiö, ja toiseksi siksi, että katkeruus myrkyttää ensisijaisesti oman mielen, mikä taas edelleen vie loputkin edellytykset kumppanin ja parisuhteen löytämiseksi.
Siis otatko tuon kehotuksen kehittää itseä vittuiluna? Mutta kun se ihan oikeasti on paras tie. Tätähän jopa monet miehet, kuten @Markqq rummuttaa, koska sen lisäksi että se tekee susta kiinnostavamman ihmisenä, se parantaa myös omaa itsetuntoa ja fiiliksiä. Et voi muuttaa Tinderiä etkä naisia. Jäljelle jää vain sinä itse, johon voit vaikuttaa.

Kyllä mä tunnen myötätuntoa kaikkia heitä kohtaan, jotka eivät saa kumppania vaikka sellaista toivoisivat. Mun myötätunto kuitenkin laimenee huomattavasti, jos tilanteesta syytetään muita ja katkeroidutaan. Mä ihan mielelläni jaan täällä omaa näkökulmaani siihen, miten omia asemia voisi parantaa. Sitä ei vain aina haluta kuulla, koska ratkaisut eivät ole aina helppoja.
Tähän kommentoitava, että vaikka usein näen incelfoorumien opeissa sellaista mikä näyttää käyvän järkeen, mulle ei yleensä tule mieleen syyttää ketään siitä että tilanne on mikä on. Ei naisia eikä miehiä. Yhteiskunnassa ja kulttuurissa saatan nähdä jotain vikaa kyllä, mutta ei siitä oikein saa ketään tiettyä syytettyä. Se on mitä se on ja mitäs sille voisi tehdä. Valtamedia kyllä usein rummuttaa niiden mallien puolesta, joita joku voisi pitää syynä siihen, miksi nykyään useat varsinkin miehet kokevat pariutumisessa vaikeuksia.

Jos olisi pakko joku syytettävä väkisin keksiä niin esim. tinderin perustaja voisi olla yksi ehdokas. :smoke:

Tosin juuri itseni kohdalla sekään ei kävisi selitykseksi, koska ei mulla sen paremmin naisten kanssa mennyt ennen tinderin olemassaoloakaan. Oma nuoruus, ja täysi-ikään tuleminen taisi olla vielä sitä aikaa jolloin Erkinkin mielestä mahdollisuuksia oli vielä olemassa.

Silloin, kun itse kävin baareissa/yökerhoissa, niin kyllä se sukupuolijakauma oli aikalailla 50:50. Nykyään ei ole hirveetä kiinnostusta lähteä, kun tietää mites paska olo tulee laskuhumalasta - jo parin kaljan jälkeen. Eikä baareissa/yökerhoissa käymisessä kyllä muutenkaan mitään iloa ja järkeä ole itselleni.
Juuh, muistelen kanssa että kyllä baareissa ja yökerhoissa on naisia aina ollut kun sinne on joskus päätynyt... Ne ei vain ole meikäläisestä kiinnostuneet, epäilen että olen jopa näkymätön niiden silmissä. :dead: Ei tule paljoa mentyä nykyään, samasta syystä jonka sanoit.


Kaikesta tämän foorumin negatiivisuudesta huolimatta, yksi onnistumistarina täällä. :D
Aika tarkaan vähän reilu puolivuotta tinderissä oltu eron jälkeen ja nyt joutuu (saa) laittaa pelit ja vehkeet kiinni.

Eilen kysäisin neitoselta yhdessä vietetyn viikonlopun päätteeksi, että miten olisi jos mietittäis tulevaisuutta pidemmällä tähtäimellä yhdessä :)
Ja kyllä se "yes!" sieltä tuli!

Hauskaa sinäänsä vaikka on onnesta soikeana, niin jotenkin tuli sellainen haikea fiilis tästä koetusta kesästä jne. Sinkkuilu on ollut hauskaa, mutta rakkauden tunne ja sen löytäminen on ollut vielä ihanampaa. Ehkä tavallaan "harmittaa" se että vannoi nyt tämän kerran että olisi antanut mennä vaan pidempään sinkkuna, koska en ole koskaan ollut pidempään tässä statuksessa.

Mutta kyllä "toivottavasti hyvä" parisuhde voittaa saalistamisen.
Mulla oli koko loppukevät ja kesä aikaa ainakin yrittää tehdä jotain aloitetta. En tehnyt, nyt taitaa olla taas kerran myöhäistä. :lonely:

No siis tämän neidin kanssa tultiin juttuun noin yleisellä tasolla hyvin, muttei sykähdyttänyt "se jokin" kumpaakaan. Oli hyvä jutusteltutuokio tosin ja sai vaihdettua ajatuksia näppärästi. Heitinkin tuon lainausmerkkeihin sen takia, että mielestäni kyseessä oli aika perustason jantterit (ei mitään salikuvia, mutta geenilotto on kasvojen kohdalla onnistunut). Osa oli selkeästi itseäni komeampia näin vapaasti arvioiden ja osa selkeästi omaa tasoa alempia, toki mulla on mamuna se etu täällä, että tuon sitä kuuluisaa eksotiikkaa näihin asioihin. Joka tapauksessa, tuo väheksyvä ja suorastaan ilkeä käytös naisia kohtaan oli aika yleistä. Mitä näytti tekstejä, niin alussa oli yhden kanssa jutellut jotain ja todennut et nyt ei ole ihan kiinnostukset ja muut samat, ettei ole oikein yhteistä tekstin perusteella. Sieltä tulikin jo vastauksena, että "jäät huora sitten yksin". Silleen, et anteeksi mitä ihmettä? Aikuiset ihan oikeasti pistää tuollaisia viestejä? Ja tääki oli jantteri joka oli profiililtaan ainakin päällisinpuolin "ihan ok" ettei mikään jännämies. Onneksi tuli käytyä deiteillä, niin kivasti avartui naisten kokemukset näistä deittiappeista.
Tuo on sellainen juttu josta olen kanssa autuaan tietämätön mutta ilmeisesti sitä kuitenkin tapahtuu aikas paljon. Ja ihmetyttää että mistä se sikiää, kun en millään saa väännettyä itseäni sellaiseen tilanteeseen että itse menisin tuollaista tokaisemaan yhtään kenellekään.

Yhden ravintolassa duunia tehneen naisen juttuja kuuntelin joskus ja se meni vähän siihen tyyliin että sekä suomalaiset että ulkomaalaiset yrittävät lähestyä, mutta ulkomaalaiset tekee sen positiivisessa hengessä ja suomijuntit sitten juuri tuolla tavalla räkäisesti ja epäkunnioittavasti.

Että jotain vikaa on aika monen päässä ilmeisesti, mistä sitten johtuukaan. Itsetunnon puutteita vai mitä. Onhan tämä koko suomi yksi iso junttila.


Aika sekavasti kirjoitettu viesti taisi tulla, ehkä pitäis postata siihen toiseen ketjuun. :dead:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Jos olisi pakko joku syytettävä väkisin keksiä niin esim. tinderin perustaja voisi olla yksi ehdokas. :smoke:

Tosin juuri itseni kohdalla sekään ei kävisi selitykseksi, koska ei mulla sen paremmin naisten kanssa mennyt ennen tinderin olemassaoloakaan. Oma nuoruus, ja täysi-ikään tuleminen taisi olla vielä sitä aikaa jolloin Erkinkin mielestä mahdollisuuksia oli vielä olemassa.
Nettideittailu on ollut juttu jo viimeiset neljännesvuosisataa, itsekin olen siihen sen ajan osallistunut, mutta Tinder tuotteisti asian nykymuotoonsa vähän kuin Apple teki iPhonella älypuhelimille vuonna 2007.

On kyllä aika luultavaa, että tähän suuntaan palvelut olisi joka tapauksessa kehittyneet. Oikeastaan Tinderin konseptista tulee mieleen takavuosien webbipalvelu "Hot or Not", jonne laitettiin kuva ja sitten ihmiset pisteytti sen. Ihan sama ajatus kuin Tinderissä, paitsi että deitti-ulottuvuus siitä taisi alunperin puuttua tai oli sivuroolissa.


Mun on vaikea sanoa, että onko Tinderin olemassaolo ollut mulle henkilökohtaisesti enemmän plussa vai miinus. Kun ei ole sellaista taikapalloa, josta näkisi rinnakkaistodellisuuteen. Sanoisin, että aluksi oli plussa, mutta nyt ja jatkoa ajatellen yhä enemmän miinus. Ikää alkaa olla sen verran ja kilpailu sen verran kovaa, että vaikeaa on pärjätä edes A-luokan pelillä tällä keskivertonaamalla. Vanhan ajan maailmassa voisin jututtaa tyttöjä baarissa ja varmaan aina joskus kävisi flaksi, koska kilpailu siellä olisi kuitenkin rajallisempaa. Tai vanhan ajan nettideitissä voisin käyttää verbaalista lahjakkuuttani maksimaalisesti hyväksi (ja sitä, ettei palvelut olleet ihan mainstream vielä eikä täynnä janoisia miehiä).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Mutta mutta, törmäsin tuossa yhteen naiseen, jota pidän, noh, ainakin erittäin viehättävänä.

Juteltiin niitä näitä ja mielestäni pysyin jopa yllättävän rauhallisena. Enkä mennyt ihan täysin jäykäksi ja mykistynyt, niinkin on nimittäin joskus saattanut käydä.
Mutta silti jo siinä keskustelun aikana ja varsinkin sitten kun oltiin jo lähdetty omille teillemme, tuli mieleen kaikkea mistä olisikaan voinut keskustella. Olisi voinut vastata vähän enemmän kuin "jöö", jatkaa juttua, kysellä jotain...

Olisi voinut treffeillekin pyytää, epäilen tosin että tällä naisella saattaa olla poiccis, mutta sehän selviäisi vain selvittämällä. Oli vähän sellainen "ohimennen" tilanne, ja siinä pyöri naisen kavereitakin, että ei ollut oikein tilaisuutta siihen. Tai ainahan on tilaisuus jos on supliikkimies, mutta en tästä nyt kuitenkaan itseäni syytä.

Mutta tuo miten jumiin sitä kuitenkin meni ihan jutellessa, se kuvastaa kyllä kuinka jotenkin olen vieraantunut normaalista kanssakäymisestä. Tai jos pitäisi toisten miesten kanssa kilpailla, kuinka pitkältä takamatkalta sitä joutuu lähtemään.
Tällä menolla loppuu elinvuodet kesken ennen kuin pääsen edes esikarsinnasta jatkoon. :dead:

Tuo nainen tapaa varmasti miehiä, en tiedä onko hän varattukin, eikä mitään hajua miten hän oikeastaan meikäläisen näkee. Luultavasti ei pidä ihan luotaantyöntävänä tyyppinä ainakaan kun tuli kuitenkin itse juttelemaan minulle eikä toisin päin.

Ei ole tämän naisen yhteystietoja mutta tapaan hänet ehkä taas joskus uudestaan.


Tämmöisiä tällä kertaa :lonely:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Mutta mutta, törmäsin tuossa yhteen naiseen, jota pidän, noh, ainakin erittäin viehättävänä.

Juteltiin niitä näitä ja mielestäni pysyin jopa yllättävän rauhallisena. Enkä mennyt ihan täysin jäykäksi ja mykistynyt, niinkin on nimittäin joskus saattanut käydä.
Mutta silti jo siinä keskustelun aikana ja varsinkin sitten kun oltiin jo lähdetty omille teillemme, tuli mieleen kaikkea mistä olisikaan voinut keskustella. Olisi voinut vastata vähän enemmän kuin "jöö", jatkaa juttua, kysellä jotain...

Olisi voinut treffeillekin pyytää, epäilen tosin että tällä naisella saattaa olla poiccis, mutta sehän selviäisi vain selvittämällä. Oli vähän sellainen "ohimennen" tilanne, ja siinä pyöri naisen kavereitakin, että ei ollut oikein tilaisuutta siihen. Tai ainahan on tilaisuus jos on supliikkimies, mutta en tästä nyt kuitenkaan itseäni syytä.

Mutta tuo miten jumiin sitä kuitenkin meni ihan jutellessa, se kuvastaa kyllä kuinka jotenkin olen vieraantunut normaalista kanssakäymisestä. Tai jos pitäisi toisten miesten kanssa kilpailla, kuinka pitkältä takamatkalta sitä joutuu lähtemään.
Tällä menolla loppuu elinvuodet kesken ennen kuin pääsen edes esikarsinnasta jatkoon. :dead:

Tuo nainen tapaa varmasti miehiä, en tiedä onko hän varattukin, eikä mitään hajua miten hän oikeastaan meikäläisen näkee. Luultavasti ei pidä ihan luotaantyöntävänä tyyppinä ainakaan kun tuli kuitenkin itse juttelemaan minulle eikä toisin päin.

Ei ole tämän naisen yhteystietoja mutta tapaan hänet ehkä taas joskus uudestaan.


Tämmöisiä tällä kertaa :lonely:
Sepä se, että livenä pitäisi olla nokkela ja ajatuksen toimia kuin salama, jotta osaa sanoa oikeat asiat oikeaan aikaan eikä vasta sitten illalla nukkumaan käydessä saa "ahaa"-elämyksiä...

Viestaillessa on sentään paremmin aikaa miettiä mitä sanoo. Virheisiin ei siinäkään ole juuri varaa, tai toisesta ei kohta enää kuulu mitään.

Karua on peli. Onnekkaita ovat luonnonlahjakkuudet.

Ja siis mä olen henkilökohtaisesti ollut kuvioissa mukana 25+ vuotta, ja paljon on naista kaatunut, mutta paljon on jäänyt kaatumattakin, ja tavallaan koen olevani yhä ihan avuton aloittelija. Tavallaan en. Mutta toisaalta kyllä. Ihan yhtä satunnaista on onnistuminen kuin aikoinaankin.

Se mitä mä tarvitsisin olisi matkan Aasiaan, jossa pääsisi pelaamaan peliä easy-moodissa. Tekisi kyllä hyvää vaihteeksi, ai että.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 800
Heh kun kuulostaa vastakkaiselta mitä itse kannatan varsinkin näinä päivinä:) Toki itsekin olin paljon herkempi vielä yläasteikäisenä, mutta hiljalleen sen jälkeen olen omaksunut elämänfilosofiakseni nimeeonomaan ole kiinnostunut kaikesta, kyseenalaista kaikki jo oppimasi, ole outo ja ylpeä siitä, älä ole lammas vaan rohkeasti oma itsesi ja mene omaa moraalista polkuasi välittämättä mitä muut siitä ajattelevat, pyri aina olemaan rehellinen ja mahdollisimman totuudenmukainen (toki järkeä käyttäen), älä mieti liikoja ja uskalla rohkeasti mennä mukavuusalueen ulkopuolelle säännöllisen epäsäännöllisesti ja ennenkaikkea, älä ikinä pelkää ilmaista itseäsi aidosti!:)
Samanlainen ajattelu, tai ennemminkin se ettei ajattele mitä muut susta ja sun tekemisistä ajattelee on ohjannut omaakin (deittailu)elämää viimeiset ainakin 15 vuotta. Siis hitto, parhaat treffit on ollut yhtä myötähävettävän häsläämisen riemukulkua, kun huomaa välittämösti että sen toisen tyypin kanssa voi tehdä, puhua ja häseltää ihan mitä mieleen tulee. Miettimättä mitään deittailuetikettejä, keskusteluetikettejä tai ylipäätään yhteiskunnan jäykkiä konventioita - sitä miten 30 tai 40 täyttäneen ihmisen pitäisi käyttäytyä.

Nykyisen kumppanin kanssa ekat nopeat tinder-treffit kesti 10 tuntia pari vuotta sitten, eikä edes saatille asti silloin päässyt. Aiemmista vastaavista päräyttävistä treffikumppaneista on parista tullut hyviä ystäviä, vaikka yhteistuumin totesimmekin että ei meistä mitään romanttista kyllä synny väkisin yrittämälläkään.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 610
Nykyisen kumppanin kanssa ekat nopeat tinder-treffit kesti 10 tuntia pari vuotta sitten, eikä edes saatille asti silloin päässyt. Aiemmista vastaavista päräyttävistä treffikumppaneista on parista tullut hyviä ystäviä, vaikka yhteistuumin totesimmekin että ei meistä mitään romanttista kyllä synny väkisin yrittämälläkään.
Eikös noin se pidäkin olla ja mennä? En minä itse ainakaan mene minnekään treffeille sillä asenteella, että tulee jatkot jommankumman luona tai löytyy jotain uskomattoman koskettavaa vuosituhannen rakkaustarinaa. Parhaimpia treffejä ehkä näin valtavirran odotuksia vasten on olleet nämä, että yhteistä juttua on ollut paljonkin, mutta seksuaalista kiinnostusta ei. Joitakin FWB ehdotuksia on myös tullut, mutta ei oikein ole kiinnostusta sellaiseen, vaan sitä hakee jotain muuta. Plus itsellä täytyy synkata henkisellä tasolla aika vahvasti, ennen kuin edes tulee mieleen mitään muuta - tämäkin on asia joka ei ihan ehkä sovi jollekin. Ongelmahan ei myöskään ole etteikö miehenä voisi "suoriutua" ilman henkistä yhteyttä, mutta sitten se on vähän sama juttu kuin tekisi käsihommia.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 769
Täällä sitä incelit huutelee että naiset saa seksiä vaikka wolttikuskeilta. Kun jättää ne pornhubin "i seduced a pizza guy naked with a blowjob" yms fantasiat pois ja googlaa vaikka "käännyin ovella" niin voidaan olla lähempänä totuutta.

Ja tarkotan siis oikeasti sitä totuutta.. Jos on @wanderer_ in oloinen kaunis solakka tyttö niin kyllä varmasti eron jälkeen kaveripiiristä tai muualta löytyisi lohduttajia. Mutta kun kaikki ei ole missinmallisia tai mallinmittaisia niin heille voi olla hyvinkin hankalaa saada edes sitä yhdenyön seuraa.. Jos ei ole kovin kevyitä kenkiä jaloissa niin siinä joutuu miettimään sitäkin että miten alas on valmis alentumaan, ei kukaan halua haisevaa jodel-juoppoa jalkojensa väliin puuskuttamaan. Tai mistä minä tiedän, ehkä voi halutakin.

Onhan minutkin joku joskus halunnut vaikka muistutan Tommi Korpelaa ja olen myöskin tuottanut erittäin paljon pettymyksiä kun olen ollut ns "avuksi" mutten lähtenyt jatkoille "viettämään iltaa".
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Mutta kun kaikki ei ole missinmallisia tai mallinmittaisia niin heille voi olla hyvinkin hankalaa saada edes sitä yhdenyön seuraa.. Jos ei ole kovin kevyitä kenkiä jaloissa niin siinä joutuu miettimään sitäkin että miten alas on valmis alentumaan, ei kukaan halua haisevaa jodel-juoppoa jalkojensa väliin puuskuttamaan. Tai mistä minä tiedän, ehkä voi halutakin.
Ei ole minkäänlaista tieteellistä tai empiiristä todistetta siitä, että naisilla olisi vaikeuksia saada seksiä, jos haluaa nyt ihan vaan seksiä saada.

Päinvastoin Tinderissäkin tehdyt selvitykset ja kokeilut ovat osoittaneet, että rumienkin naisten on helppo saada mätsejä (ja epäilemättä myös seksiseuraa).

Se on sitten eri asia, että haluaako tyypillinen nainen vain seksiä. Eivät oikein taida haluta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Ensimmäisiä kertoja ko joudun itse perumaan reffit. Stressi erinäisist asioista ja ei yhtään fiilistä siihe perään. Silloin ei vain voi pakottaa itseään tekee jotain. Toinenhan ei ottanut sitä niin hyvin vastaa, mut elämä on tällästä ja etenkin Tinderin tai deittailun suhteen kun se ei ole elämän first priority.

Mimmit tuntuu tekevän tätä säännöllisen usein ja ymmärrän aina tilanteen.

Nyt muuten on varmaa tästä syksystä ja harmaudesta johtuen muutenkin aika pitkälti jarrut päällä. Ei vaan jaksa tutustua ihmisiin. Joidenki kanssa sillee sovitellut että katsotaan tyylii joku päivä ja sit hiljaiseloa noin muuten.

Hyvä ottaa aikaa ja ajatusta itselle välillä ja pistää jarrut deittailuun. Grindais tätä omaa elämää ja kattoo millo taas laittas itseään kunnolla likoon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Kirjoittelukumppani häipyi yhtäkkiä ja ihmettelin tietysti, koska hyvin meni. Juuri oltiin jo vaihtamassa numeroita... Vaihdoin tietokoneesta puhelimeen ja puhelin oli tietysti ostettu käytettynä ja varmaan näkyi sitten vanhan omistajan nimi, jota nainen sitten ihmetteli ja katosi :D Eipä tuo onneksi haittaa, koska olisi ollut mahdottomasti välimatkaakin, mutta täytyy vaihtaa omistajan nimi puhelimeen nyt ainakin. Hieman tietysti harmitti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Kirjoittelukumppani häipyi yhtäkkiä ja ihmettelin tietysti, koska hyvin meni. Juuri oltiin jo vaihtamassa numeroita... Vaihdoin tietokoneesta puhelimeen ja puhelin oli tietysti ostettu käytettynä ja varmaan näkyi sitten vanhan omistajan nimi, jota nainen sitten ihmetteli ja katosi :D Eipä tuo onneksi haittaa, koska olisi ollut mahdottomasti välimatkaakin, mutta täytyy vaihtaa omistajan nimi puhelimeen nyt ainakin. Hieman tietysti harmitti.
Mä oon tullu siihe lopputulokseen yli vuoden pillurallilla, että mitä lähempänä nainen sen parempi. Siihe touhuun vaa kyllästyy :D Ongelmaksi koituukin sitten tämä paikkakunta. Pakko muuttaa lähitulevaisuudessa isoon kaupunkiin niin jaksais sit enemmänki reffailla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Mä oon tullu siihe lopputulokseen yli vuoden pillurallilla, että mitä lähempänä nainen sen parempi. Siihe touhuun vaa kyllästyy :D Ongelmaksi koituukin sitten tämä paikkakunta. Pakko muuttaa lähitulevaisuudessa isoon kaupunkiin niin jaksais sit enemmänki reffailla.
Tarkemmin kun mietin, niin ei hän tiennyt nimeäni, joten ei se voinut olla syy ja lisäksi ei hän voinut oikein nähdä omistajan nimeäkään siellä palvelussa ja syyksi jää se, että poistui vain jostain syystä.

Kävin kuitenkin pitkästä aikaa ihmisten ilmoilla viikonloppuna ja huomasin, että välittömästi pääsi keskustelemaan aivan tosi kauniiden naisten kanssa, joten täytyypä jatkaa samalla linjalla. Se täytyi vain kertakaikkisesti uskaltautua lähtemään.
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Kaupungissa on kyllä mahtavaa deittailla (kunhan pysyy poissa Tinderistä?) kun naisia on niin paljon, useimmat ovat niin fiksuja, monet kauniitakin, useimpien kanssa synkkaa hyvin, jne. Sarkaa on oltava loputtomasti kynnettäväksi, sillä samalla kun itse vanhenee, myös nämä kissanaiset vanhenevat. Tosin nyt taidan olla varmaan aika optimaalisessa iässä, kun ikähaarukka treffeillä on ollut 20 vuotta. Tästä on suunta vain alaspäin? :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Tarkemmin kun mietin, niin ei hän tiennyt nimeäni, joten ei se voinut olla syy ja lisäksi ei hän voinut oikein nähdä omistajan nimeäkään siellä palvelussa ja syyksi jää se, että poistui vain jostain syystä.

Kävin kuitenkin pitkästä aikaa ihmisten ilmoilla viikonloppuna ja huomasin, että välittömästi pääsi keskustelemaan aivan tosi kauniiden naisten kanssa, joten täytyypä jatkaa samalla linjalla. Se täytyi vain kertakaikkisesti uskaltautua lähtemään.
Siihen mätsin poistamiselle on usein semmoset syyt mitä ei kannata edes lähteä sen isommin miettimään. Mitäs tämä ihmisten ilmoilla käytännössä tarkoittaa? Harrastustoimintaa, baarit vai mitä?
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 451
Ei sen välimatkan välttämättä tarvitse olla este... (~3000km välimatka itsellä tällä hetkellä)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Siihen mätsin poistamiselle on usein semmoset syyt mitä ei kannata edes lähteä sen isommin miettimään. Mitäs tämä ihmisten ilmoilla käytännössä tarkoittaa? Harrastustoimintaa, baarit vai mitä?
Bändikeikalla kävin katsomassa, olin roudarina ja tutustuin samalla useisiin bändeihin plus yleisöön, mutta kun ei ollut alunperin tarkoitus lähteäkään vaan oli sellainen yhtäkkinen lähtö, niin ei tullut mitenkään valmistauduttua ja olihan sitä täysin roskalaatikosta heränneen näköinen :D
Ensi kerralla valmistaudun kyllä paljon paremmin.
Kokemus oli silti melkoinen näin muutaman kymmenen vuoden jälkeen.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Bändikeikalla kävin katsomassa, olin roudarina ja tutustuin samalla useisiin bändeihin plus yleisöön, mutta kun ei ollut alunperin tarkoitus lähteäkään vaan oli sellainen yhtäkkinen lähtö, niin ei tullut mitenkään valmistauduttua ja olihan sitä täysin roskalaatikosta heränneen näköinen :D
Ensi kerralla valmistaudun kyllä paljon paremmin.
Kokemus oli silti melkoinen näin muutaman kymmenen vuoden jälkeen.
Joku video tuli taannoin vastaa missä 90% tapauksista riittää että vaan ilmaantuu paikalle niin saattaa jotai tapahtua. Toki kyl se vaatii myös panostusta omasta itsestään sosialisoitumisen merkeissä. Mut esim. jotain tapahtumaketjuja ja sitten kohtaa jonkun elämässä, siis näitä ennustamattomia tilanteita voi tulla vastaan. Mutta ei voi tulla jos kotona on suurimman osan ajasta tai ei käy missään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Joku video tuli taannoin vastaa missä 90% tapauksista riittää että vaan ilmaantuu paikalle niin saattaa jotai tapahtua. Toki kyl se vaatii myös panostusta omasta itsestään sosialisoitumisen merkeissä. Mut esim. jotain tapahtumaketjuja ja sitten kohtaa jonkun elämässä, siis näitä ennustamattomia tilanteita voi tulla vastaan. Mutta ei voi tulla jos kotona on suurimman osan ajasta tai ei käy missään.
Juuri olin tulossa kirjoittamaan, että yhtä vaikeaa se on siltikin, koska ovat yleensä varattuja, todella vähän naisia, pitäisi olla hieman edes samaa ikäluokkaa ja vielä pitäisi jotain molemminpuolista ihastustakin sitten olla...
Mutta jos kerran tuo 90% tapauksista riittää, että jotain voisi tapahtua, niin sittenhän se kannattaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Juuri olin tulossa kirjoittamaan, että yhtä vaikeaa se on siltikin, koska ovat yleensä varattuja, todella vähän naisia, pitäisi olla hieman edes samaa ikäluokkaa ja vielä pitäisi jotain molemminpuolista ihastustakin sitten olla...
Mutta jos kerran tuo 90% tapauksista riittää, että jotain voisi tapahtua, niin sittenhän se kannattaa.
Ongelmaksi toki syntyy se että ainakin oma elämä pyörii just nyt semmosten tekemisten kanssa että en hirveesti lähde extemporee pyörii muualle. Toki kesällä meno on yleensä vähä erilainen. Kaikki hyvät tuntuu olevan varattuja :geek: No ei siin, sinkkuna on hyvin aikaa rakentaa sitä omaa elämää kunnes..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Mutta mitä tohon ylempään, itsehän toivotan hyvät jatkot enkä sekoile sen enempää. Joskus heitän jotain hauskaa vitsiä siihen ohelle, mut eipä näillä ole naisen mielipide muuttunut vime käänteessä.
Olisipa mukava nähdä se tilanne ja se mitä vitsiä heität naisille :D Onhan sitä muutaman kerran joutunut jotain heittämään treffien jälkeen ja ei tosiaan ole mielipide muuttunut.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Olisipa mukava nähdä se tilanne ja se mitä vitsiä heität naisille :D Onhan sitä muutaman kerran joutunut jotain heittämään treffien jälkeen ja ei tosiaan ole mielipide muuttunut.
No siis jos tulee pakit tai muuten asia ei etene, usein se on just "kiitos ja hyvää jatkoa" tms.. Mutta välil tilanteeseen riippuen saatan heittää jotain muuta.. Yksi case oli salilla taannoin. Nainen katsoi silmiin ja hymyili parikin kertaa (itseasiassa nämä on tosi mukavia kohtaamisia ja silloin yleensä lähestyn suoriltaan, koska vaikka se ei olisikaan suora kutsu, niin se osoittaa, että tätä henkilöä voi lähestyä ilman että tilanne olisi jotenkin outo), menin treenin päätteeksi sitte rupattelee niitä näitä ja lopuksi pyysin kahveille. No, hän tokaisi, että on varattuna. Mie siihe heitin jotain että ei se mitää, ota poikkis mukaa, tms.. Naurut siihen loppuun. Mut heitti sit että arvosti tosi paljon ku lähestyin ja tuli hyvä mieli.

Mut sitte 95% naisista tosiaan kattoo lattialle tai puhelintansa, joten näitä on iha sika vaikee yleensä lähestyä. Se tilanne on täysin "cold". Että jos kylmästi lähtee, on melkee hyvä oltava jotai siinä mielessä jo valmiiksi. Salilla esim. pyytää varmistaa tai sitten vaan menee keskustelee jotai treenin ympäriltä.. Eihä se helppoa tietenkään ole :) Mut kieltämättä kyllä "pitäisi" lähestyä livenä naisia enemmän. Ensinnäkin yleensä aina siitä tulee hyvä mieli vaikka mitään ei tapahtuisikaan. En oo tähä päivää mennes vielä saanut yhtään huonoa keskustelua aikaseks tai että olisi jollai tavalla "awkward".. Se 5 sekuntia kun lähestyt naista yleensä muodostuu sitten ihan luonnolliseksi keskusteluksi itsestään kun se pahin jännitys katkeaa siitä heti. Tätä voi verrata jollain tasolla myös tinder deiteille ku ihan ekaa kertaa tapaat toista. Vaikka siinä on se "warm approach" niin kyl se silti jännittää ja ennakkoon pää on iha tyhjä. Sitten kun sen mimmin on nähnyt, alkaa se "flow" itestään muodostua. Voin uskoa tämän tapahtuvan myös ihan luonnossakin.

Deittailu ei koskaa helpota. Mua aina jännittää ennakkoon. Mut se helpottaa sitten kun on toisen nähnyt. Varmaa tää introverttiys tekee osansa.

E: Korjailtu typoja
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Itse treenasin tätä livelähestymistä lauantaina, harmillisesti kävi sitten ilmi, että targettini oli jo naimisissa :D vanhan tuttuni kanssa, no less. No mutta palaute oli kyllä muuten ihan positiivista, joten harjoitukset jatkukoon kun sopivia kohteita ilmaantuu näköpiiriin. Tällaisena etätyöläisenä ja ylipäätään kotihiirenä näitä tilaisuuksia ei ihan hirveästi kyllä tule.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Yksi case oli salilla taannoin. Nainen katsoi silmiin ja hymyili parikin kertaa (itseasiassa nämä on tosi mukavia kohtaamisia ja silloin yleensä lähestyn suoriltaan, koska vaikka se ei olisikaan suora kutsu, niin se osoittaa, että tätä henkilöä voi lähestyä ilman että tilanne olisi jotenkin outo), menin treenin päätteeksi sitte rupattelee niitä näitä ja lopuksi pyysin kahveille. - - -

Mut sitte 95% naisista tosiaan kattoo lattialle tai puhelintansa, joten näitä on iha sika vaikee yleensä lähestyä. Se tilanne on täysin "cold". Että jos kylmästi lähtee, on melkee hyvä oltava jotai siinä mielessä jo valmiiksi. Salilla esim. pyytää varmistaa tai sitten vaan menee keskustelee jotai treenin ympäriltä..
Nää salilähestymiset on 2-teräinen miekka. Jos nainen ei anna mitään signaalia eli ei ota katsekontaktia tms. niin antakaa please treenata rauhassa. Ne naiset on siellä salilla treenaamassa, eivät miesten silmäkarkkeina eivätkä varsinkaan kumppania hakemassa, ja yllättävä pariutumismielessä lähestyminen on silloin lähinnä ahdistelua. Tämä ei ole oma mielipiteeni - en ole sekasaleilla käynyt 20 vuoteen - vaan paljon puhuttu ja kirjoitettu aihe viime vuosina. Ja syy, miksi naisten salit ovat niin suosittuja: saa olla rauhassa katseilta ja ei-toivotuilta lähestymisiltä.


 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Nää salilähestymiset on 2-teräinen miekka. Jos nainen ei anna mitään signaalia eli ei ota katsekontaktia tms. niin antakaa please treenata rauhassa. Ne naiset on siellä salilla treenaamassa, eivät miesten silmäkarkkeina eivätkä varsinkaan kumppania hakemassa, ja yllättävä pariutumismielessä lähestyminen on silloin lähinnä ahdistelua. Tämä ei ole oma mielipiteeni - en ole sekasaleilla käynyt 20 vuoteen - vaan paljon puhuttu ja kirjoitettu aihe viime vuosina. Ja syy, miksi naisten salit ovat niin suosittuja: saa olla rauhassa katseilta ja ei-toivotuilta lähestymisiltä.
Jos naisten omat salit on niin suosittuja tästä syystä, niin eikö silloin voi johtaa, että "sekasaleilla" käyviä naisia haittaa miesten huomio keskimääräistä vähemmän?
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Jos naisten omat salit on niin suosittuja tästä syystä, niin eikö silloin voi johtaa, että "sekasaleilla" käyviä naisia haittaa miesten huomio keskimääräistä vähemmän?
Ei. Kaikkialla ei ole naisten saleja tai ne voivat olla liian kalliita tms. Pointti on, että lähestyminen ei ole toivottavaa ellei henkilö mitenkään viesti että asia on toisin. @Markqq un kuvaamat tapaukset, joissa nainen tuijottaa lattiaa/kännykkää tms. on aika selkeä viesti, ettei lähestymisiä varsinaisesti toivota vaan henkilö keskittyy omaan juttuunsa. Mielestäni ihan yleisiä sosiaalisen kanssakäymisen normeja nämä. Myös muussa kuin pariutumiskontekstissa, mutta erityisesti silloin kun miehellä (tai naisella, tätähän tapahtuu myös toisin päin eivätkä kaikki ole heteroita) on taka-ajatuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 318
Nää salilähestymiset on 2-teräinen miekka. Jos nainen ei anna mitään signaalia eli ei ota katsekontaktia tms. niin antakaa please treenata rauhassa. Ne naiset on siellä salilla treenaamassa, eivät miesten silmäkarkkeina eivätkä varsinkaan kumppania hakemassa, ja yllättävä pariutumismielessä lähestyminen on silloin lähinnä ahdistelua. Tämä ei ole oma mielipiteeni - en ole sekasaleilla käynyt 20 vuoteen - vaan paljon puhuttu ja kirjoitettu aihe viime vuosina. Ja syy, miksi naisten salit ovat niin suosittuja: saa olla rauhassa katseilta ja ei-toivotuilta lähestymisiltä.


No siis nimenomaan mä kunnioitan muiden tilaa ja en lähesty ellei se toinen sit anna edes pienenpientä signaalia. Eri juttu pyytää oikeesti varmistaa jotai mimmiä vaik siitä viereltä, ja täähän on taas tilanne eri. Tässäkin on oltava tilannelukua että oliko tässä nyt vain varmistus vai voikohan jatkaa keskustelua.

Kuntosali on huono paikka, mutta ei mahdoton.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Ei. Kaikkialla ei ole naisten saleja tai ne voivat olla liian kalliita tms. Pointti on, että lähestyminen ei ole toivottavaa ellei henkilö mitenkään viesti että asia on toisin. @Markqq un kuvaamat tapaukset, joissa nainen tuijottaa lattiaa/kännykkää tms. on aika selkeä viesti, ettei lähestymisiä varsinaisesti toivota vaan henkilö keskittyy omaan juttuunsa. Mielestäni ihan yleisiä sosiaalisen kanssakäymisen normeja nämä. Myös muussa kuin pariutumiskontekstissa, mutta erityisesti silloin kun miehellä (tai naisella, tätähän tapahtuu myös toisin päin eivätkä kaikki ole heteroita) on taka-ajatuksia.
Jos ihmiset jätetään lähestymättä siksi, että ne tuijottaa kännykkää tms., siinä jää aika moni kohde sitten pelistä pois heti kättelyssä ja mahdollisesti turhaan.

Hyvin harvoin naisilla on sellaiset ilmeet ja eleet, että tervetuloa iskemään, tässä mä nyt olen!!!! Edes baareissa, joissa tyypillisesti pidetään tiukasti seuraa kavereille ja/tai tuijotetaan sitä kännykkää.

Ei naiset tätä todellakaan helpoksi tee miehille.

Ajattelepa itseäsikin. Onko sulla yleensä sellaiset eleet ja elkeet, että olet avoin sille vihervasemmistolaiselle humanistihurmurille tulla sua iskemään? Okei, sua ei enää edes kiinnosta miehet, mutta silloin kun vielä kiinnosti.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Jos ihmiset jätetään lähestymättä siksi, että ne tuijottaa kännykkää tms., siinä jää aika moni kohde sitten pelistä pois heti kättelyssä ja mahdollisesti turhaan.

Hyvin harvoin naisilla on sellaiset ilmeet ja eleet, että tervetuloa iskemään, tässä mä nyt olen!!!! Edes baareissa, joissa tyypillisesti pidetään tiukasti seuraa kavereille ja/tai tuijotetaan sitä kännykkää.

Ei naiset tätä todellakaan helpoksi tee miehille.

Ajattelepa itseäsikin. Onko sulla yleensä sellaiset eleet ja elkeet, että olet avoin sille vihervasemmistolaiselle humanistihurmurille tulla sua iskemään? Okei, sua ei enää edes kiinnosta miehet, mutta silloin kun vielä kiinnosti.
Minussa on sellainen valuvika, että olen ystävällinen, kohtelias, hymyilevä, puhelias ja (näennäisen) avoin kaikille. Tämä sitten johtaa helposti väärintulkintoihin, ja etenkin nuorempana se oli toisinaan todellinen ongelma. Yhä vieläkin minua tulkitaan väärin ja helposti ajatellaan, että olen vähintäänkin kiinnostunut vaikka olisin vain oma itseni. Olen siis jotenkin tahattomasti flirtti tai flirtiksi tulkittava. Olen oppinut elämään asian kanssa, enkä syytä väärintulkinnoista miehiä, koska tiedostan että miehet usein tulkitsee kaltaiseni naiset väärin.

Olit siis jälleen kerran totaalisen väärässä minuun liittyvine ennakkoluuloinesi.

Edit. Olen myös sitä ihmistyyppiä, jolle tuntemattomatkin ihmiset, sukupuoleen ja ikään katsomatta, saattavat alkaa avautumaan murheistaan ja henkilökohtaisista asioistaan. Olen siis yleisemminkin kuin vain flirttimielessä helposti lähestyttävän oloinen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 509
Minussa on sellainen valuvika, että olen ystävällinen, kohtelias, hymyilevä, puhelias ja (näennäisen) avoin kaikille. Tämä sitten johtaa helposti väärintulkintoihin, ja etenkin nuorempana se oli toisinaan todellinen ongelma. Yhä vieläkin minua tulkitaan väärin ja helposti ajatellaan, että olen vähintäänkin kiinnostunut vaikka olisin vain oma itseni. Olen siis jotenkin tahattomasti flirtti tai flirtiksi tulkittava. Olen oppinut elämään asian kanssa, enkä syytä väärintulkinnoista miehiä, koska tiedostan että miehet usein tulkitsee kaltaiseni naiset väärin.

Olit siis jälleen kerran totaalisen väärässä minuun liittyvine ennakkoluuloinesi.

Edit. Olen myös sitä ihmistyyppiä, jolle tuntemattomatkin ihmiset, sukupuoleen ja ikään katsomatta, saattavat alkaa avautumaan murheistaan ja henkilökohtaisista asioistaan. Olen siis yleisemminkin kuin vain flirttimielessä helposti lähestyttävän oloinen.
Tuskin sinäkään aktiivisesti katselet vieraita miehiä kadulla silmiin hymyillen tms.

Jos kuitenkin näin teet, niin totta tosiaan se tulkitaan väärin!

Pääasiassa naiset ei tee lähestymistä helpoksi miehille.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Tuskin sinäkään aktiivisesti katselet vieraita miehiä kadulla silmiin hymyillen tms.

Jos kuitenkin näin teet, niin totta tosiaan se tulkitaan väärin!

Pääasiassa naiset ei tee lähestymistä helpoksi miehille.
No en sentään. Ja olisi vähän hemmetin creepyä jos joku random-vastaantulija tulisi iskemään, hymyilin sitten tai en.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 633
Viestejä
4 287 926
Jäsenet
71 706
Uusin jäsen
mäkkis12

Hinta.fi

Ylös Bottom