Nettitreffit + Tinder

Paljos oli kokonaissaldo eli monta ehdokasta lähti suoraan vasuriin jos 5 jäi toistaiseksi odottelemaan vuoroansa?
Enpäs muuten tajunnut vilkuilla! Mutta karkea arvio on vajaa sata, jonkun aikaa sai huispailla vasuriin. En ole sitä profilia jaksanut laittaa minttiin ja kuvat on vähän kämäsiä mutta mieluummin niinpäin kuin liian siloiteltua matskua. :) Itsekään kun en ole siloiteltu ni.. :D

Enpäs muuten tajunnut vilkuilla! Mutta karkea arvio on vajaa sata, jonkun aikaa sai huispailla vasuriin. En ole sitä profilia jaksanut laittaa minttiin ja kuvat on vähän kämäsiä mutta mieluummin niinpäin kuin liian siloiteltua matskua. :) Itsekään kun en ole siloiteltu ni.. :D

100 tykkäystä joista 5 jatkoon? No on ainaki standardit kohdallaan!

100 tykkäystä joista 5 jatkoon? No on ainaki standardit kohdallaan!
No siis ei yksinkertaisesti voinut olla huiskimatta niitä pois - ja kriteerit nyt ei edes ole huikean korkeat. Kaikki tekstittömät, venäjänkielen mongerrukset jne pois. Aiemmin laitoinkin jossain kohden listaa mitkä ainakin menevät vasemmalle niin tuo oli lopputulema tosiaan. Periaatteista en tingi. :D

Viimeksi muokattu:
Kyllä se mullakin oli sen pienen tinderöinnin aikana suurin osa vasuriin. Ja en siis todellakaan edes etsinyt mitään mallikisan voittanutta kansikuvatyttöä.
Jos miehenä etsit "ihan tavallista" naista, niin siellä on sit ne kaikki sotanorsut ja suohirviöt tykkäilemässä.
Sit taas, kun mua ei kiinnosta ne Instagrampeiliselfieviinilasikädessäperseenesittely-tyypit, niin ne kaikki mun mielestä "tavis-naiset" puuttuu tuosta välimaastosta.
Kyllä noiden ääripäiden duckfacejen ja suohirviöiden välimaastoonkin pitäisi osua montakin naista, mutta missä ne on? Ei ilmeisesti treffisovelluksissa.
Tai sit se on just se, että nekin hakee niitä 11/10 äijiä, mene ja tiedä.
Olen samoilla linjoilla @Derzu kommentin kanssa. Livenä vaan on paljon helpompaa törmätä johonkin sellaiseen, johon et Tinderissä törmää, koska todennäköisesti toinen jättää Tinderissä vetämättä oikealle.

Kyllä se mullakin oli sen pienen tinderöinnin aikana suurin osa vasuriin. Ja en siis todellakaan edes etsinyt mitään mallikisan voittanutta kansikuvatyttöä.
Jos miehenä etsit "ihan tavallista" naista, niin siellä on sit ne kaikki sotanorsut ja suohirviöt tykkäilemässä.
Sit taas, kun mua ei kiinnosta ne Instagrampeiliselfieviinilasikädessäperseenesittely-tyypit, niin ne kaikki mun mielestä "tavis-naiset" puuttuu tuosta välimaastosta.
Kyllä noiden ääripäiden duckfacejen ja suohirviöiden välimaastoonkin pitäisi osua montakin naista, mutta missä ne on? Ei ilmeisesti treffisovelluksissa.
Olen samoilla linjoilla @Derzu kommentin kanssa. Livenä vaan on paljon helpompaa törmätä johonkin sellaiseen, johon et Tinderissä törmää, koska todennäköisesti toinen jättää Tinderissä vetämättä oikealle.

Mulla on tullut kyllä vastaan paljon tavallisia naisia. Kai mun profiili huoku sitä sitten ulospäin. Suohirviöt ja duckfacet saa suoran vasurin, myös nämä mallikiiturit. Sit on iha tarpeeks näitä mimmejä joilla on profiilissa vaan IG profiili mainostettu -> instant left.

Tavalliset, perusnätit naiset loistaa poissaolollaan ylipäätään sinkkumarkkinoilta. Miksipä sellaiset nyt kauaa sinkkuna olisi, no ei miksikään, mikäli miesseura ylipäätään kiinnostaa.

Tämä on aika selvää kun tarkkailee vaikka mun exiä. Ei ne mun havaintojen mukaan kovin montaa viikkoa tai kuukautta ole sinkkuna aikaa viettäneet sen koommin kun musta on aika jättänyt. Tai siis ei musta ole aika jättänyt, vaan meidän suhteesta.

Jokuhan nekin vie, toki. Mutta pointti olikin, ettei sinkkumarkkinoilla tällaisia naisia mielin määrin ole, vaan ne viedään nopeasti jos niitä markkinoille ilmestyy. "Ongelmatapaukset" säilyy markkinoilla pidempään.

Mulla on tullut kyllä vastaan paljon tavallisia naisia. Kai mun profiili huoku sitä sitten ulospäin. Suohirviöt ja duckfacet saa suoran vasurin, myös nämä mallikiiturit. Sit on iha tarpeeks näitä mimmejä joilla on profiilissa vaan IG profiili mainostettu -> instant left.
Sun chad-mittareilla taitaa ne sun mielestä tavis-naiset olla kuitenkin niillä peruspulliaisen mittareilla vähän parempaa a-luokkaa.

Uutuutena tuli myös vastaan näitä tuuletin-mainostajia. Tykkäävät ensin ja heittävät jotain aloitetta, mut sit kuitenkin melkein heti paljastuu tuuletin-tyypeiksi.

Oli tuossa @Derzu n postauksessa ihan pointtikin joka sulta meni ilmeisesti viuhuen ohitse tekstisi perusteella.
Ei mennyt pointti ohi ja olen siitä ihan samaa mieltä jopa. En vaan voinut olla tarttumatta tuohon ristiriitaan. Tai oikeastaan kahteenkin ristiriitaan: nimittäin miten tällainen ilmeisesti täysin vilpittömästi ilmaistu halu saada tavismiehenä tosi kaunis nainen kertookaan "hypergamiasta", johon vain naisten katsotaan sortuvan? Eikö tämä sitten ole sitä, mitattava suure vaan on eri?

Ei mulla muuta, jatkakaa :smoke:

Parikin mimmiä kertonut avoimesti että niitä suorastaan ärsyttää miehen profiilissa jos lukee "En tiedä vielä" ja etenkin jos sitä viel korostaa omassa profiilissa tyyliin "katsellaan mitä löytyy". Naisiin vetoo paremmin se mitä mies haluaa elämältä ja se kannattaa osoittaa profiilissa.
Yleisestikin naisiin vetoaa mies, joka tietää mitä haluaa ja kuinka se saavutetaan. Sellainen arjen-corollanharmaa dadbod "kaikki käy" ja "päätä sä" on varmaan aika tossukka lyhellä ja pitkällä aikavälillä. Se on kuin riippakivi, joka seuraa kaikkialle ja "ei oo väliä", kun kysyy mielipidettä. Toki tämä pätee myös toisinkinpäin, ei sellaista naista jaksa katsella jolla ei ole mitään väliä lounaan suhteen tai tekemisen päättämisen kanssa.

Aivan, kyllähän minä OnlyFansin tiedän. No, kai sitä voi noinkin markkinoida, mikäs siinä.

Tuuletinmainostajat :lol:
Olis kyllä helppoa rahaa. Palvelutarjoomaan kun sisällyttäisi vielä huohotuspuhelut, joita voisi "puhua" kätevästi kotitöitä tehdessä sekä pistäisi pystyyn verkkokaupan, jossa myisi jotain "tuhruisia" euron alkkareita 500% katteella ym. krääsää. Rahantuloa ei voisi estää :hmm:
Sorry off topic. Tai oliko edes niin ot, jos näitä kerran on jo Tinderissäkin markkinoimassa.

Ei mennyt pointti ohi ja olen siitä ihan samaa mieltä jopa. En vaan voinut olla tarttumatta tuohon ristiriitaan. Tai oikeastaan kahteenkin ristiriitaan: nimittäin miten tällainen ilmeisesti täysin vilpittömästi ilmaistu halu saada tavismiehenä tosi kaunis nainen kertookaan "hypergamiasta", johon vain naisten katsotaan sortuvan? Eikö tämä sitten ole sitä, mitattava suure vaan on eri?

Ei mulla muuta, jatkakaa :smoke:

Kiinnitin huomiota samaan. Siitä näkökulmasta tosin, että naiselta haettiin ei-pinnallisuutta, mutta heti seuraavassa lauseessa korostettiin, että mieskin voi saada tosi kauniin naisen vierelleen. Sekö se ultimate goal nyt sitten on?

Ja juuri se informaatio sallisi naisen sivuuttaa ne pinnallisemmat seikat. Eli näissä tapauksissa kiva, rehti ja kunnianhimoinen mutta ei sävähdyttävän näköinen eikä pitkä tavismies todellakin voi löytää sen tosi kauniin ja kivan naisen eräänä päivänä viereltään.

miten tällainen ilmeisesti täysin vilpittömästi ilmaistu halu saada tavismiehenä tosi kaunis nainen kertookaan "hypergamiasta", johon vain naisten katsotaan sortuvan? Eikö tämä sitten ole sitä, mitattava suure vaan on eri?
Pitäisi määritellä mitä hypergamialla tarkoitat. Tottakai miehetkin haluavat niin kauniin ja nuoren puolison kuin mahdollista, mutta aika harvalla on oikeasti moisiin mahdollisuuksia. Todellisuus romuttaa haaveet terveelle tasolle hyvin nopeasti.

Mitä yleisesti ottaen hypergamialla tarkoitetaan, eli pariutumisen kautta oman sosiaalisen/rahallisen tason nostoa, niin ei miehet tätä juurikaan tee.

mieskin voi saada tosi kauniin naisen vierelleen. Sekö se ultimate goal nyt sitten on?
Oletko kuullut markkina-arvosta? :zoom:

Kiinnitin huomiota samaan. Siitä näkökulmasta tosin, että naiselta haettiin ei-pinnallisuutta, mutta heti seuraavassa lauseessa korostettiin, että mieskin voi saada tosi kauniin naisen vierelleen. Sekö se ultimate goal nyt sitten on?

Just olin komppaanassa AnnaKoota, pisti sama silmään.

Sittemmin ketjussa tuikitavallisista naisista, mutta ihan yhtä paljon he menevät vasuriin kuin miehet itse.

Onnea on olla ruma, niin tietää, miksi mies on vierellä.

Edith ei nyt osaa lainata

Tottakai miehetkin haluavat niin kauniin ja nuoren puolison kuin mahdollista, mutta aika harvalla on oikeasti moisiin mahdollisuuksia.

Onko näin?

Parempi varmaan naisen elellä sinkkuna, ja näinhän jo enenevissä määrin moni tekeekin :) Henk.koht. en kokisi viehättäväksi ikäistäni miestä, joka haluaa deittailla kaksikymppisiä. (En ole sinkku, mutta jos olisin, niin olisin aika helvetin tarkka siitä, kenen kanssa haluan olla tekemisissä.)

Joo tää ristiriita oli se havainto nro 1, en vaan sitä muotoillut yhtä selkeästi. Melkoista kyllä.

Itse tavisnaisena ja lähinnä vain samanmoisia tuntevana voin todeta, että suurella osalla Tinder-kokeilut jää aika lyhyiksi tai kausittaiseksi. Siitä jää lopulta vaan luu käteen ja usko miehiin ja parisuhteisiin menee. Miehillä kait samat fiilikset, mutta jaksatte paljon sitkeämmin silti yrittää. Ja sitten tosiaan se tilastollisestikin todennettu fakta, että me naiset ollaan useammin tyytyväisiä yksin elämiseen kuin miehet. Paljon on meitä jotka emme etsi mitään.

Joo tää ristiriita oli se havainto nro 1, en vaan sitä muotoillut yhtä selkeästi. Melkoista kyllä.

Itse tavisnaisena ja lähinnä vain samanmoisia tuntevana voin todeta, että suurella osalla Tinder-kokeilut jää aika lyhyiksi tai kausittaiseksi. Siitä jää lopulta vaan luu käteen ja usko miehiin ja parisuhteisiin menee. Miehillä kait samat fiilikset, mutta jaksatte paljon sitkeämmin silti yrittää.

Miehillä varmaan se dopamiinitykitys potentiaalisen naaraan siittämisessä ja se "pistä mahdollisimman monta naista paksuksi" alkukantainen lizardaivo-osio laittaa miehen jaksamaan paljo pidempään Tinderissä.

He ovat näkymättömiä miehille. Tästä syystä toki moni jättäytyy myös Tinderin ulkopuolelle, koska ei sieltä saa kuin pyytämättömiä kuvia. Tämä tosin ehkä jo vuosia sitten koettuna ja ei enää kiinnosta mennä. Harrastuksiin kuuluu kaikenlainen oma tekeminen ja naisvoittoinen porukka. Kuulostaako tutulta?

Muutoin kannustaisinkin juttelemaan ei-alkoholin alaisena naisille, mutta kun miehet todella tuppaavat valitsemaan vain ne kauniit, joita häiritään jo muutenkin ihan tarpeeksi.:lol:

No, kauneushan on katsojan silmässä. Vähän sama kuin "toisen roska on toisen aarre".
Mut ei sillä ulkonäölläkään mitään tee, jos pää on tyhjä. Tai no... tekee sillä sen, että pääsee Tinderissä valitsemaan kenen kanssa tänä viikonloppuna heiluttaa peittoa.

Yleisestikin naisiin vetoaa mies, joka tietää mitä haluaa ja kuinka se saavutetaan. Sellainen arjen-corollanharmaa dadbod "kaikki käy" ja "päätä sä" on varmaan aika tossukka lyhellä ja pitkällä aikavälillä. Se on kuin riippakivi, joka seuraa kaikkialle ja "ei oo väliä", kun kysyy mielipidettä. Toki tämä pätee myös toisinkinpäin, ei sellaista naista jaksa katsella jolla ei ole mitään väliä lounaan suhteen tai tekemisen päättämisen kanssa.
No nää on vähän näitä... halutaan sitä jännämiestä joka vie ja antaa toisen vikistä. Sit se arjen-corollanharmaa kaveri vois pitkässä juoksussa kuitenkin olla se oikein hyvä ja turvallinen vaihtoehto, jonka kanssa kaikki on lopulta aika helppoa.
Kyl mä mieluummin kelpuuttaisin sen naisen jolle "sillä lounaalla ei oo mitään väliä", kuin sen joka haluaa joka kerta listan kanssa vaatia mitä tällä kertaa pitää olla, tai muuten päivä on pilalla.
Eiks se riitä, et joskus ees sanoo "voisko tänää jotain muuta"?

Ja sitten tosiaan se tilastollisestikin todennettu fakta, että me naiset ollaan useammin tyytyväisiä yksin elämiseen kuin miehet. Paljon on meitä jotka emme etsi mitään.
Varmaan riippuu siitäkin, miten "yksin eläminen" määritellään... Fyysisesti saattaa asua yksin keskenään, mutta sosiaalielämä voi olla hyvin vilkasta käytännön tasolla ja etenkin somessa, ja kyrpäparruakin saa tarvittaessa tilattua kotiin koska tahansa (ja vaikkei tilaisikaan, niin mieltä kuitenkin ylentää tieto siitä, että voi tilata).

Puhuttakaan lemmikkieläimistä...

Miehille lienee perinteisesti normaalimpaa ja luontevampaa asua ja pärjäillä yksin. Ja edelleenkin, jos puhutaan siitä, että ollaan aikuisten oikeasti yksin eikä ole juuri mitään kontakteja mihinkään.

Pitäisi määritellä mitä hypergamialla tarkoitat. Tottakai miehetkin haluavat niin kauniin ja nuoren puolison kuin mahdollista
- - -
Mitä yleisesti ottaen hypergamialla tarkoitetaan, eli pariutumisen kautta oman sosiaalisen/rahallisen tason nostoa, niin ei miehet tätä juurikaan tee.
Se jos mikä, että mies haluaa puolisokseen mahdollisimman kauniin ja nuoren naisen vaikka itse olisi riihipeikko, on korkeamman sosiaalisen statuksen tavoittelua kumppanin kautta. Näitä nuorikkopuolisoitahan setämiehet nimenomaan esittelevät ylpeinä kuin jotain näyttelyesineitä.

Edit: epäilemättä mukana on myös biologiaakin, mutta nämähän eivät sulje toisiaan pois. Ja biologiaanhan sosiaalisen toiminnan juurisyytkin voidaan palauttaa, mm. hengissä pysymiseen.

Varmaan riippuu siitäkin, miten "yksin eläminen" määritellään... Fyysisesti saattaa asua yksin keskenään, mutta sosiaalielämä voi olla hyvin vilkasta käytännön tasolla ja etenkin somessa, ja kyrpäparruakin saa tarvittaessa tilattua kotiin koska tahansa (ja vaikkei tilaisikaan, niin mieltä kuitenkin ylentää tieto siitä, että voi tilata).

Ketjun kontekstissa oli minusta ihan päivänselvää, että "yksin eläminen" tarkoitti ilman kumppania elämistä, ei sitä, että elät kokonaan vailla ihmis (tai eläin-) kontakteja. Mikäs tässä tosiaan ollessa. Ei oo pakko tyytyä mihinkään kädenlämpöiseen kun yksin* on hyvä olla.

* ilman sitä parisuhdetta.

Yksin = ilman parisuhdetta. Muun sosiaalisen elämän tarve lienee lähinnä yhteydessä temperamenttipiirteeseen extrovertti/introvertti, eikä niinkään sukupuoleen. Introverttinä olen onnellisin kun omaa tilaa ja aikaa ihan yksin on paljon. Yhdessä asuminen jonkun kanssa on ajatuksenakin ahdistava, mutta nuorempana sitä oli mukautuvampi ja tarvitsevampikin.

Ketjun kontekstissa oli minusta ihan päivänselvää, että "yksin eläminen" tarkoitti ilman kumppania elämistä, ei sitä, että elät kokonaan vailla ihmis (tai eläin-) kontakteja. Mikäs tässä tosiaan ollessa. Ei oo pakko tyytyä mihinkään kädenlämpöiseen kun yksin* on hyvä olla.

* ilman sitä parisuhdetta.
"Ilman kumppania eläminen" ei tarkoita siis naiselle sitä, etteikö miestä saisi aina kun haluaa. Chadin saa kätevästi tilattua kotiinsa aina kun tekee vähän mieli tulla syvältä kairatuksi.

Miehelle sen sijaan yksin eläminen voi olla hyvin konkreettista yksin elämistä, ilman mitään naiskontakteja tai välttämättä oikein mieskavereitakaan. Eikä kyse ole siitä, etteikö todellakin tekisi naista mieli. Lyhyeksi tai pitkäksi ajaksi.

"Ilman kumppania eläminen" ei tarkoita siis naiselle sitä, etteikö miestä saisi aina kun haluaa. Chadin saa kätevästi tilattua kotiinsa aina kun tekee vähän mieli tulla syvältä kairatuksi.

Miehelle sen sijaan yksin eläminen voi olla hyvin konkreettista yksin elämistä, ilman mitään naiskontakteja tai välttämättä oikein mieskavereitakaan. Eikä kyse ole siitä, etteikö todellakin tekisi naista mieli.
Kaikilla seksuaalivietti ei ole niin voimakas, että se ohjaisi elämää. Eikä tarvitse olla edes aseksuaali. Sinulla on TOSI kapea ja mustavalkoinen käsitys seksuaalisuudesta, niin miesten kuin naistenkin. Kuvittelet ilmeisesti kaikki samanlaisiksi kuin itse olet.

Introverttinä olen onnellisin kun omaa tilaa ja aikaa ihan yksin on paljon. Yhdessä asuminen jonkun kanssa on ajatuksenakin ahdistava, mutta nuorempana sitä oli mukautuvampi ja tarvitsevampikin.

Itsekin introverttina voin allekirjottaa näitä. Mut jos joskus eläis yhdessä jonkun kanssa niin yksi tärkeimmistä parisuhteen toimivuuden osalta, että tajuaa antaa toiselle tilaa ja on ne omat jutut! Tätä ei voi korostaa liikaa.

Taitaa se olla ihan yllättävän yleinen ilmiö että naisia kiinnostaa se, että miestä ei kiinnosta. Esim. tulee mieleen useampikin tapaus joissa nainen on kiinnostunut kun oma kiinnostunut on lopahtanut. Yksi tapaus jopa yritti tosi pitkään jotain ihan turhaan, kun en enää siinä vaiheessa edes pitänyt siitä ihmisenä tämän yleisen tympeän asenteen takia. :)
Mä en kyllä allekirjoita tätä itestä tai lähipiiristä. Jo ala-asteelta asti, jos on todettu, että poika ei ole kiinnostunut, niin se on parempi unohtaa.

Mä ihastun helposti ja siihen riittää vain miehen huomiointi ja kivuus. Mut oon myös huomannut, että mun avoimuus ja rentous on myös nostanut kiinnostusta sellaisten poikien/miesten kanssa, jotka eivät ole niin supliikkeja ja ehkä jännittäneet tytöille/naisille puhumista. En oo itekään sosiaalisesti lahjakkain, mutta yllättävän hyvä jäänrikkoja. Nyt aikuisena ehkä vähemmän tulee törmättyä tilanteisiin, mutta esim. yliopistomaailmassa näitä oli paljohkosti. Se on vähän harmillista, jos muhun ihastutaan siksi, että olen vain kohdannut ihmisen ihmisenä.

Sinkkuvaiheessa tapasin nettideittejä. Jos miehestä ei saanut oikein mitään irti, ei mulla herännyt tunteita. Muutaman kanssa tuntui just siltä, että ihan sama minkälainen hamekansalainen olisi, niin kelpaisi. Ei herännyt tunteita sellaisestakaan.

Tässäkin maassa on järkyttävä määrä pareja, jotka vaan laittavat hynttyyt yhteen kun löytyy joku suht siedettävä. Tai kun alkaa ikää tulla. En ihmettele, että naiset laittavat useimmin eron vireille, jos miehelle kerta on kelvannut kuka tahansa tarpeeksi nätti ja naiselle alkaa vuosien päästä paljastua, että ei tässä ollutkaan kuin yksipuolista rakkautta.

Kaikilla seksuaalivietti ei ole niin voimakas, että se ohjaisi elämää. Eikä tarvitse olla edes aseksuaali. Sinulla on TOSI kapea ja mustavalkoinen käsitys seksuaalisuudesta, niin miesten kuin naistenkin. Kuvittelet ilmeisesti kaikki samanlaisiksi kuin itse olet.
No se ei ole mikään suuri salaisuus, ettei naisilla palleja pakota kuten miehillä. Jos kuitenkin pakottaa, niin seuraa saa aina kun haluaa.

Ei kaikilla miehilläkään palleja pakota kuten joillain toisilla miehillä. Siltikin aika vähissä lienee miehet, jotka tyytyväisinä elävät selibaatissa tai puutteessa vuosikaudet. Vaan enemmänkin se on nimenomaan tahdotonta selibatismia. Pärjäillään kun on pakko.

En minäkään seksiä ole "tarpeeksi" saanut kuin pienen osan elämästäni ja kyllä se harmittaa. Silti on pärjäilty, kun on pakko.

Muistan lukeneeni jostain vauvafoorumilta juttua, että miks toiset löytää niin helposti parisuhteen ja toiset ovat aina sinkkuina?
Yksi jäi korostetusti mieleen. Eräs nainen kirjoitti olevansa hyvin ulospäinsuuntautunut ja ilman mitään itsesuojeluvaistoa :D Ja täten ihastuu helposti.

Itse taas on niin varautunut kaikkeen, että montaha potentiaalista kumppania on mennyt sivu suun elämän aikana..

No se ei ole mikään suuri salaisuus, ettei naisilla palleja pakota kuten miehillä. Jos kuitenkin pakottaa, niin seuraa saa aina kun haluaa.

Ei kaikilla miehilläkään palleja pakota kuten joillain toisilla miehillä. Siltikin aika vähissä lienee miehet, jotka tyytyväisinä elävät selibaatissa tai puutteessa vuosikaudet. Vaan enemmänkin se on nimenomaan tahdotonta selibatismia. Pärjäillään kun on pakko.

En minäkään seksiä ole "tarpeeksi" saanut kuin pienen osan elämästäni ja kyllä se harmittaa. Silti on pärjäilty, kun on pakko.

Tämä jankutus seksistä ei juurikaan liity siihen, mistä alun perin oli kyse. Eli yksinäisyydestä tai parisuhteen puuttumisesta. Seksi on pieni osa siitä, ja seksi jonkun tuntemattoman kanssa ei edes sitäkään.

Eikö tää oo käyty sata kertaa läpi?

Itseäni pakottaa kyllä aivan saatanasti, mutta olen suhteessa, jossa haluan olla vaikken saa tarpeeksi, joten tässä sitä sit ollaan ja kärsitään. Ei parisuhteen puuttuminen tai miessukupuoli ole mikään ainoa tila.

Such is life. Ei kukaan ole luvannut, etteikö elämä olisi kärsimystä.

Itseäni pakottaa kyllä aivan saatanasti, mutta olen suhteessa, jossa haluan olla vaikken saa tarpeeksi, joten tässä sitä sit ollaan ja kärsitään. Ei parisuhteen puuttuminen tai miessukupuoli ole mikään ainoa tila.
Naiselle kyseessä on aina enemmän tai vähemmän oma valinta. Josset saa suhteessa tarpeeksi seksiä, niin voit vaihtaa suhdetta. Tai ottaa rinnalle rakastajan (luvan kanssa tai ilman). Se on ihan vapaa valinta.

Yleisemmin kyllä miehet elää puutteessa suhteen sisälläkin. Mikä ei ole kovin suuri salaisuus. Lisäksi miehelle on paljon hankalampaa etsiä tyydytystä muista osoitteista.

Naiselle kyseessä on aina enemmän tai vähemmän oma valinta. Josset saa suhteessa tarpeeksi seksiä, niin voit vaihtaa suhdetta. Tai ottaa rinnalle rakastajan (luvan kanssa tai ilman). Se on ihan vapaa valinta.

Yleisemmin kyllä miehet elää puutteessa suhteen sisälläkin. Mikä ei ole kovin suuri salaisuus. Lisäksi miehelle on paljon hankalampaa etsiä tyydytystä muista osoitteista.
Ei sitä noin vain vaihdeta, se nyt lienee selvää tässä ketjussa. Rakastajan koulutus ei auta tähän hätään. Ihan samalla tavalla se on jokaisen valinta, miten elämäänsä elää - ei omaa oloa voi laittaa muiden toiminnan syyksi.

Sä tunnut kantavat isoa taakkaa muiden miesten (eta. jokseenkin kuvitteellisesta tai ainakin stereotypioin yleistetystä) oloista, ehkä olisi antoisampaa keskittyä siihen omaan oloon. Ja sitäkin kannattaisi pohtia, itse kunkin, mistä se hirmuinen tarve kumpuaa.

Mä en kyllä allekirjoita tätä itestä tai lähipiiristä. Jo ala-asteelta asti, jos on todettu, että poika ei ole kiinnostunut, niin se on parempi unohtaa.

Mä ihastun helposti ja siihen riittää vain miehen huomiointi ja kivuus. Mut oon myös huomannut, että mun avoimuus ja rentous on myös nostanut kiinnostusta sellaisten poikien/miesten kanssa, jotka eivät ole niin supliikkeja ja ehkä jännittäneet tytöille/naisille puhumista. En oo itekään sosiaalisesti lahjakkain, mutta yllättävän hyvä jäänrikkoja. Nyt aikuisena ehkä vähemmän tulee törmättyä tilanteisiin, mutta esim. yliopistomaailmassa näitä oli paljohkosti. Se on vähän harmillista, jos muhun ihastutaan siksi, että olen vain kohdannut ihmisen ihmisenä.

Kyseessä varmaan oli vähän erikoinen tapaus, mutta voi olla että joillain on sitä että on totuttu saamaan todella paljon huomiota. Ja sitten kun sitä ei tulekaan, niin erottuu paremmin joukosta.

Mutta tommosta että ihastutaan vaan koska kohtelee ystävällisesti taitaa tapahtua tosi miesvaltaisissa ympäristöissä, joissa naisille puskee miehiä ovista ja ikkunoista. :hmm:

Tässäkin maassa on järkyttävä määrä pareja, jotka vaan laittavat hynttyyt yhteen kun löytyy joku suht siedettävä. Tai kun alkaa ikää tulla. En ihmettele, että naiset laittavat useimmin eron vireille, jos miehelle kerta on kelvannut kuka tahansa tarpeeksi nätti ja naiselle alkaa vuosien päästä paljastua, että ei tässä ollutkaan kuin yksipuolista rakkautta.
Öö, minkä mukaan se siltikään olis yksipuolista rakkautta? Ehkä korkeintaan nimenomaan se on sitä ollutkin miehen puolelta, jos nainen kerran lähtee lätkimään.
Jotenkin aika heikon itsetunnon omaavan ihmisen selitys tuollainen "sille olisi kelvannut kuka vaan". Kyse on vaan enemmänkin siitä, että monelle naiselle tuntuu suhteen arkipäiväistyminen on jotenkin maailmanloppu. Ja sitä se on varmaan osalle miehistäkin. Pitäisi olla koko ajan sirkushuveja, tai muuten "mies ei rakastakaan".

Ei sitä noin vain vaihdeta, se nyt lienee selvää tässä ketjussa. Rakastajan koulutus ei auta tähän hätään. Ihan samalla tavalla se on jokaisen valinta, miten elämäänsä elää - ei omaa oloa voi laittaa muiden toiminnan syyksi.
No kun koko pointti on juuri se, että miehistä hyvin suuri osa elää tahtomattaan puutteessa, eivätkä voi asialle helposti yhtään mitään. Ja ongelma vaikuttaisi olevan vain kasvamaan päin koko ajan.

Naiset on ylimystöä, jotka elää ihan eri todellisuudessa, eikä käytännössä kenenkään naisen tarvitse pärjätä ilman seksiä ja läheisyyttä ellei halua. Ainakin jos jätetään nyt 80+ vuotiaat pois laskuista. Mutta tässä yli-ikäistenkin dynamiikassa on tapahtunut sellainen muutos, että se rajapyykki vain myöhentyy koko ajan, jonka jälkeen miehet saavuttaa jonkinlaista teoreettista hyvää asemaa suhteessa naisiin. Ennen vanhaan jo 4-kymppiset miehetkin oli varmaan ihan hyvässä asemassa, siis olettaen että olivat hengissä eivät ihan rapajuoppoja. Ei nykyään 4-kymppisellä miehellä ole mitään etua vaan asema on jopa huonompi kuin parikymppisillä parikymmentä vuotta sitten..

Mun kokemusteni ja käsitysteni mukaan Tinderin hinnat on tapauskohtaisia, joten ne voi vaihdella.
miten ihmeessä tollanen hintadiskriminointi voi olla laillista? onko perusteet jossain avoimena tietona??

Vai onko tässäkin kahden kerroksen väkeä, että jos olet joku tietokonealan pöhinäyrittäjä niin ei koske mitkään säännöt, mutta jos joku jossain kylän rautakaupassa sanoo mustalaiselle, läskille, laihalle tms. ulkonäköön perustuen, että hinnat on muuten teille 100 kertaiset niin joku poliisi olisi heti kimpussa vaikka kuin sanoisi että hintamme päättää algoritmi ja tälle nyt tuli vaan 100 kertainen hinta kaikkiin tuotteisiin.

Viimeksi muokattu:
kyllä nuo myös minulle miehenä tuntuu vieraalta. Itselle ne "heikot hetket" silloin harvoin kun niitä tulee, tulee enemmänkin siitä kun yksin ei voi saada lapsia, tämäkään ei ohjaa elämää. mitään seksiä ei tuu mietittyä oikeestaan koskaan.

No kun koko pointti on juuri se, että miehistä hyvin suuri osa elää tahtomattaan puutteessa, eivätkä voi asialle helposti yhtään mitään. Ja ongelma vaikuttaisi olevan vain kasvamaan päin koko ajan.

Naiset on ylimystöä, jotka elää ihan eri todellisuudessa, eikä käytännössä kenenkään naisen tarvitse pärjätä ilman seksiä ja läheisyyttä ellei halua. Ainakin jos jätetään nyt 80+ vuotiaat pois laskuista. Mutta tässä yli-ikäistenkin dynamiikassa on tapahtunut sellainen muutos, että se rajapyykki vain myöhentyy koko ajan, jonka jälkeen miehet saavuttaa jonkinlaista teoreettista hyvää asemaa suhteessa naisiin. Ennen vanhaan jo 4-kymppiset miehetkin oli varmaan ihan hyvässä asemassa, siis olettaen että olivat hengissä eivät ihan rapajuoppoja. Ei nykyään 4-kymppisellä miehellä ole mitään etua vaan asema on jopa huonompi kuin parikymppisillä parikymmentä vuotta sitten..
Kierrämme kehää. Ja foorumi varmaan oikeasti tarvis jonkun seksi- ja suhdeketjun.

Nainen ei välttämättä koskaan elämässään löydä tyydyttävää seksiä. Sä unohdat jatkuvasti sen, kun typistät seksin omasta näkökulmastasi johtuen vain siihen panemiseen/laukeamiseen. Nainen ei välttämättä edes tarvitse orgasmia kokeakseen tyydytystä ja panetuksen loppumista.

Jokin ryhmä jää aina siihen osaan, joka ei saa milloin haluaa. On älytöntä yksinkertaistamista typistää tämä ryhmä miehiin, todellisuudessahan se koostuu joukosta yksilöitä, jossa on kaikkia sukupuolia. Ja miten asioiden sitten pitäisi olla? Vai pitääkö sen olla niin, että vain naiset olisivat tämä ryhmä? Kumpuaako tässä joku naisten kumppanimääräjuttu? Miksei voi olla iloinen siitä, että jotkut ihmiset saavat seksiä (myös miehet)?

Mitä vastaan tässä taistellaan, muuta kuin täysin oman tilan takia kiukutellaan kaikille naisille? Se näkyy kauas tekstissäkin, vaikka kuinka yrittää, ja siinä sitä sitten ollaan.

Kyllä mä tiedän, että saisin esim. Jodelista munaa kotiinkuljetuksella vaikka nyt heti. Se ei vieläkään ole millään tavalla mielenkiintoinen juttu, eikä luultavasti aiheuttaisi kenellekään muulle mitään positiivista, kuin bensamyyjälle. (Panetuksesta päästyään mieskin ymmärtäisi, että oliko tää nyt ihan tarpeellista - jos edes sinne asti pääsisi, kun olisin lopettanut koko homman jo ovelle.)
Onko syytä kadehtia?

Tuo jankkaus siitä, miten naiset voi saada seksiä tilaamalla sitä kotiin on monella tapaa mielipuolista. Jos itsellä on vaikeuksia saada sitä mitä haluaa, vaikka nyt sitä seksiä, niin pitäisikö tehdä jotain asialle? Niinku oikeasti tehdä, eikä jankata netissä miten epäreilua on, ettei saa haluamaansa vaikka on ihmisenä liki täydellinen (et ole) ja että paitsi jääminen on sukupuolen syy (ei ole).

Jos se Tinderin pakkomielteinen selaaminen vuodesta toiseen ei tuota toivottua tulosta, niin olisiko aika vaihtaa taktiikkaa? Olisiko aika pysähtyä, katsoa peiliin ja reflektoida hiukan mikä itsessä voisi mahdollisesti olla pielessä? Entä jos kehittäisikin itseään ihmisenä ja sosiaalisena olentona? Jospa muuttaisikin elämän asennettaan pois katkeruudesta ja kohti avoimuutta ja uteliaisuutta kanssaihmisiä ja ylipäätään elämää kohtaan? Toisin sanoen ryhtyisi aidosti kivaksi ihmiseksi.

Tuo katkera naisvihamielinen sonta ja seksi- ja itsekeskeisyys paistaa siellä Tinderissäkin läpi, ja siksi sellaiset ihmiset eivät koskaan etene muutamia treffejä pidemmälle (ellei toinen ole pahasti läheisriippuvainen ja sietää siksi ihan mitä tahansa, kunnes hänkään ei enää siedä). Kuka nainen haluaa tutustua mieheen, jolle nainen on lähinnä pillunkantoteline (bonusta jos on lisäksi "mukava")? Pro tip: Me naiset halutaan tulla kohdatuksi ja arvostetuiksi yksilöinä, muista(kin) syistä kuin ulkoisista avuistamme.

Osan kohdalla juna on voinut toki jo mennä, mutta ainakin elämänlaatua heikentävästä seksiriippuvuudesta ja pakkomielteisistä ajatuskeloista voi ammattilaisen avulla päästä jossain määrin eroon.

Viimeksi muokattu:
kyllä nuo myös minulle miehenä tuntuu vieraalta. Itselle ne "heikot hetket" silloin harvoin kun niitä tulee, tulee enemmänkin siitä kun yksin ei voi saada lapsia, tämäkään ei ohjaa elämää. mitään seksiä ei tuu mietittyä oikeestaan koskaan.

Minä taas mietin seksiä melkein joka päivä ja ajattelen, että olisipa kiva, kun olisi nyt mukava tyttöystävä siihenkin puuhaan. En silti jostain syystä ajattele, että olen puutteessa. Ei minulla ole mitään pakotusta ja turvotusta lähteä etsimään illan seksiannosta jostain kyliltä. Uskoisin, että saattaisin löytää, mutta olen liian hiljalleen lämpiävä, mielestäni niinkin suureen asiaan kuin seksiin.

Ihastun helposti, mutta seksi vaatii minulle yhteyttä ja kunnolla magneettista vetovoimaa. Luonnekysymyksiä, mutta minusta pelkkä lihallinen kohtaaminen pimeän huoneen sängyssä ja sitten hei hei, on jotain kerrassaan ei minkään arvoista. Mitä arvoa sellaisessa on? En tiedä.

Minä taas mietin seksiä melkein joka päivä ja ajattelen, että olisipa kiva, kun olisi nyt mukava tyttöystävä siihenkin puuhaan. En silti jostain syystä ajattele, että olen puutteessa. Ei minulla ole mitään pakotusta ja turvotusta lähteä etsimään illan seksiannosta jostain kyliltä. Uskoisin, että saattaisin löytää, mutta olen liian hiljalleen lämpiävä, mielestäni niinkin suureen asiaan kuin seksiin.

Ihastun helposti, mutta seksi vaatii minulle yhteyttä ja kunnolla magneettista vetovoimaa. Luonnekysymyksiä, mutta minusta pelkkä lihallinen kohtaaminen pimeän huoneen sängyssä ja sitten hei hei, on jotain kerrassaan ei minkään arvoista. Mitä arvoa sellaisessa on? En tiedä.

Vahtaatko yhtään pornoa? Sillähän se "pakotuksen tunne" purkautuu hetkellisesti, jolloin motivaatio lähteä yhtään mihinkään naisen/parisuhteen/pillun perässä on paljon pienempi kuin ilman sitä.

Jos valita pitää, niin olen itse mieluummin sinkkuna kuin seksittömässä parisuhteessa. Itselleni on karmivaa kidutusta elää henkilön kanssa, jota kohtaan tuntee sekä rakkautta että suurta himoa, mutta jolta ei himoa tipu takaisin. Tuohon ovat pidemmät suhteet kaatuneet (enkä nyt puhu ns. ohimenevistä kuivista kausista, vaan totaalisesta lopahtamisesta).

Tuo jankkaus siitä, miten naiset voi saada seksiä tilaamalla sitä kotiin on monella tapaa mielipuolista. Jos itsellä on vaikeuksia saada sitä mitä haluaa, vaikka nyt sitä seksiä, niin pitäisikö tehdä jotain asialle? Niinku oikeasti tehdä, eikä jankata netissä miten epäreilua on, ettei saa haluamaansa vaikka on ihmisenä liki täydellinen (et ole) ja että paitsi jääminen on sukupuolen syy (ei ole).

Jos se Tinderin pakkomielteinen selaaminen vuodesta toiseen ei tuota toivottua tulosta, niin olisiko aika vaihtaa taktiikkaa? Olisiko aika pysähtyä, katsoa peiliin ja reflektoida hiukan mikä itsessä voisi mahdollisesti olla pielessä? Entä jos kehittäisikin itseään ihmisenä ja sosiaalisena olentona? Jospa muuttaisikin elämän asennettaan pois katkeruudesta ja kohti avoimuutta ja uteliaisuutta kanssaihmisiä ja ylipäätään elämää kohtaan? Toisin sanoen ryhtyisi aidosti kivaksi ihmiseksi.

Tuo katkera naisvihamielinen sonta ja seksi- ja itsekeskeisyys paistaa siellä Tinderissäkin läpi, ja siksi sellaiset ihmiset eivät koskaan etene muutamia treffejä pidemmälle (ellei toinen ole pahasti läheisriippuvainen ja sietää siksi ihan mitä tahansa, kunnes hänkään ei enää siedä). Kuka nainen haluaa tutustua mieheen, jolle nainen on lähinnä pillunkantoteline (bonusta jos on lisäksi "mukava")? Pro tip: Me naiset halutaan tulla kohdatuksi ja arvostetuiksi yksilöinä, muista(kin) syistä kuin ulkoisista avuistamme.

Osan kohdalla juna on voinut toki jo mennä, mutta ainakin elämänlaatua heikentävästä seksiriippuvuudesta ja pakkomielteisistä ajatuskeloista voi ammattilaisen avulla päästä jossain määrin eroon.
Vähän tässä kierretään kehää näiden asioiden kanssa, mutta...
Vaikka liimapurkki provoilevaan sävyyn kirjoitteleekin, niin kyllä se miehenä ja miehen näkökulmasta on sanottava, että tuossa ensimmäisessä väittämässä on perää, koska naisten markkinat on ihan oikeasti erilaiset ja naiset pystyy halutessaan saamaan ns. "sormia napsauttamalla".
Se nyt vaan on isolle osalle miehiä vaikeaa saada mitä haluaa (puhutaan sitten siitä seksistä), vaikka kuinka tekisi ja yrittäisi. Naisena te ette vaan tätä asiaa pysty ymmärtämään, vaikka millä tavalla tätä perustelisi teille.

Mutta se on totta, että jos ei millään pääse puusta pidemmälle, vaikka kuinka swaippailee Tinderiä päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen, niin silloin saattaa olla peiliin katsomisen paikka. Tämä toki koskee molempia sukupuolia.
Mulle Tinderissä tuli vastaan ihan kaunis nainen, jonka profiilissa oli jotain tyyliin "Olen 7v katsellut Moi-viestejä, joten en niihin vastaa. Yritä olla omaperäisempi", niin mitä helvettiä? Jos seitsemän vuotta roikkuu samassa palvelussa, niin joku mättää ja pahasti.
Tai sit tämä eräs toinen nainen josta jo joskus aikaisemminkin tässä langassa kerroin, joka mussutti kuinka vaikeaa on löytää ketään, että "tapaa ite useita kymmeniä miehiä, eikä löydy ketään". Se keskustelu loppui sen jälkeen lyhyeen, kun kehotin katsomaan peiliin, jos ei useista kymmenistä ihmisistä löydy yhtäkään potentiaalista kumppaniehdokasta.

Viimeksi muokattu:
Vahtaatko yhtään pornoa? Sillähän se "pakotuksen tunne" purkautuu hetkellisesti, jolloin motivaatio lähteä yhtään mihinkään naisen/parisuhteen/pillun perässä on paljon pienempi kuin ilman sitä.

Jos valita pitää, niin olen itse mieluummin sinkkuna kuin seksittömässä parisuhteessa. Itselleni on karmivaa kidutusta elää henkilön kanssa, jota kohtaan tuntee sekä rakkautta että suurta himoa, mutta jolta ei himoa tipu takaisin. Tuohon ovat pidemmät suhteet kaatuneet (enkä nyt puhu ns. ohimenevistä kuivista kausista, vaan totaalisesta lopahtamisesta).

Siis toki minua panettaa ja ''joutuuhan'' sitä nyt välillä masturboimaan, mutta en siis koe mitään pakotusta lähteä mitenkään seksiä hakemaan, kun se prosessi kokonaisuudessaan on minulle niin kokonaisvaltainen eli ei toimi ajatus pelkästä seksistä. Nuorempana oli tähän liittyen muutamat kokemukset ja tuloksena valtaisa tyhjyys. Parisuhdetta etsin tai paremminkin pidän itseäni jotenkin avoinna ja koitan olla läsnä arjen kohtaamisissa naisten kanssa. Ehkä sieltä joku tässä vielä.

Se, että voin naisena tilata jonkun random miehen jodelista kotiini panemaan ihan koska sattuu huvittamaan, on ihan täysin teoreettinen "etu", jos kyseinen toiminta eli täysin tuntemattomien ukkojen paneminen ei mua hotsita pätkän vertaa.

Se nyt vaan on isolle osalle miehiä vaikeaa saada mitä haluaa (puhutaan sitten siitä seksistä), vaikka kuinka tekisi ja yrittäisi. Naisena te ette vaan tätä asiaa pysty ymmärtämään, vaikka millä tavalla tätä perustelisi teille.

Nimenomaan ymmärrän sen. Mutta ongelma on siinä, kuten tässä ehti jo ylle tulla ja jonka olen useaan kertaan sanonut langassa, että tossa rinnastuvat väärät asiat. Miehen haluama seksi ja naisen saama seksi eivät ole vertailtavissa. Kun puhutaan randompanoista, tai vaikka vakipanosuhteesta, seksistä kvantitatiivisesti.

Quotematta ketään tässä niin esim. pornoon liittyen ei ole hyvä idea katsella sitä pitkiä aikoja. Toki jos välil eksyy niin ei siinä nyt vahinkoa saa aikaseks mut pitkillä sessioilla dopamiinitykitys aivoissa aiheuttaa pidemmälle aikavälille vaan ahdistusta ja elämänilon feidaamista. Ja kun itse en masturboi kuin aivan äärimmäisissä tilanteissa, kerta vuoteen ehkä, niin se olisi lähinnä vaan kidutusta. Jos tulee kuivempi kausi seksin suhteen ja alakerta sykkii niin yritän kanavoida sitä energiaa sit muuhun. Mulla oli tosiaan omasta tahdosta tuossa viime vuoden lopusta johonkin toukokuuhun asti selibaatti ja sitku rupes vehtaa naisen kanssa niin hitto oli karju olo :D

En ihan sanasta sanaan lukenut viestejä, mutta pyrin ymmärtää naisen näkökulman tuon seksin saamisen suhteen. Miehelle useimmiten seksi tuntuu kuitenkin siedettävän hyvältä ja kun mies pääsee päätyy asti niin se on jollain tavalla "saavutus". Harvoin miehelle jää sitä luuta käteen samalla tavalla. Toki jos ei nyt rueta puhuu näistä emotionaalisen puolen asioista. Mä vaan helposti kiinnyn ihmiseen ainakin hetkellisesti, vissiin ihan humaaninen reaktio kuitenkin.

Itse en ketää haluaisi edes lähetä nysää tuosta noinvain ilman tutustumista ja haluan luoda vähä sitä ilmapiiriä ja jännitystä.

Mut että nainen on käytännössä alusta loppuun se osapuoli joka ohjautuu miehen käsissä. Ei ole ollut montaa tapausta kun nainen ottanut kesken leikkien tai ennen sitä jopa enemmän kontrollia kuin itse. Kyl se aina menee niin että mies aloittaa ja hoitaa loppuun asti, jolloin nainen ottaa vaa niitä käskyjä vastaan. Sammakon vastaantullessa naiselle voi jäädä paskempi mieli kuin ennen seksiä ku sammakko on saanut hoidettua hommat loppuun itseään kohtaan, ja tukkimiehenkirjanpitoon jälleen yhden viivan.

Btw, Tinder kuoli iha täysin. Tuntuu et kaikki mimmit vaa ghostas :D Josko sitä keskittyis omiin juttuihi taas hetken ennenku jatkaa selailua.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 435
Jäsenet
78 663
Uusin jäsen
fuufuu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom