Kumi vaan. Se on monelle vain asennekysymys. Itsellenikin oli aikanaan, nyt ollaan suhteessa kumin ja tietoisen kierron kanssa. Miehenkin mielestä välillä kumi on kivempi, välillä ilman on kivempi. Itellä sama. Hyvä seksi on aika paljon muuta kuin tuntuma alapäässä.
Aikanaan tuli vedettyä pillereitä, kyllähän ne nuorelle on hyvä ja varma. Toisaalta ne kyllä todennäköisesti aiheutti paljon pahaakin.
Kuparikierukka oli menkkojen kannalta ok, mutta eron kyllä huomasin kun siitä luovuin, enkä ottaisi takaisin missään nimessä. Samoin kun huomasin eron pillereistäkin jälkeenpäin. Muutokset tulevat niin salakavalasti, ja kun on vielä kasvava nuori niin voi pistää monen piikkiin.
Muualla maailmassa se saatetaan asettaa jopa nukutuksessa tai edes puudutuksessa, Suomessa ei. Muutama kaveri on pyörtynyt kivusta. Itse selvisin ~5 päivän kipulääkekuurilla, joka siis aloitettiin ennen asennusta.
(Kannattaa muuten puhua kuparikierukasta ja hormonikierukasta ihan erikseen, asennus toki sama, mutta toimintatapa täysin eri.)
Siihen vielä riskit päälle, eli eihän sekään ole 100-prosenttinen ("kierukkalapsi") ja voi aiheuttaa vakavan kohtutulehduksen (tähän kuoltiin ennen).
Harmittaa kondomien vastustus, enkä osaa sanoa, miksi se oli itsellänikin, siis hyvänen aika alle täysi-ikäisenä lapsena. Harmittaa kuulla juttuja miesten mussutusta kumin käytöstä, painostuksesta jne. Kai se edelleen ylläpitää naisissakin sitä, että joo vastuu on vain naisella. Vitut ole.
Miehen laukeaminen sisään on ajatuksena kiva, toteutuksena yleensä aika perseestä, siis jälkimaininki. Tosin sekin riippuu itseasiassa miehestä. Te kun tulette aivan erilailla. Mä myös haluaisin vaatia jokaiselta vaatijalta maistamaan omaa spermaansa, ottamaan kakkoseen jne. Multa ei ole mitään vaadittu, joten en valitettavasti ole saanut nähdä maistelutuokiota tms.
Nykyinen kyllä "vaatii", että en ota mitään hormoneja enkä epämääräisiä vierasesineitä itseeni, ja se lämmittää mun sydäntä niin paljon, että olen aivan sulaa vahaa.