Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytännössä mikä tahansa preferenssi tekee hommasta vaikeampaa. Et halua ylipainoista -> +30v ikäluokassa 60% karsiutuu. Mitä tulee silmien väriin niin 89% suomalaisista ei ole ruskeita silmiä, siis jos ne eivät miellytä.Preferenssejä toki on kaikilla, mutta että silmien tai hiusten väri olisi joku dealbreaker.. kuulostaa enemmän itsesabotaasilta. Tekee homman niin vaikeaksi itselleen ettei oo mitään riskiä pariutumisesta![]()
En mitenkään erityisen pitkä absoluuttisesti ajateltuna, mutta (ikäisekseni naiseksi eli 40+) varmaan. Olen abt yhtä pitkä kuin suomalainen mies keskimäärin eli 179cm.
Toinen (vähemmän tärkeä) mitä mietin on, että monissa profiileissa on tyhjässä julkisessa vessassa otettu omakuva. Onko se jokin meemi tai muotijuttu vuonna 2023?
Eihän se tarvi geepeeässää. Riittää kun tietää missä se wi-fi sijaitsee. Esim. google tietää heti mun postinumeron haun yhteydessä, jos en käytä VPN:nää. Eli VPN käyttöön, jos haluat piilotella sijaintia.Tinderiin en ole päässyt syöttämään oikeaa sijaintiani, mutta jostain se kuitenkin arvioi sijaintini (melko hyvin) koska tarjoaa täällä päin asuvien naisten profiileja, kun rajoitan etäisyyden alle 50km. Käytän sitä siis vain wifi-tabletissani, eikä siinä ole gpssääkään.
Eihän se tarvi geepeeässää. Riittää kun tietää missä se wi-fi sijaitsee. Esim. google tietää heti mun postinumeron haun yhteydessä, jos en käytä VPN:nää. Eli VPN käyttöön, jos haluat piilotella sijaintia.
Se pitää sanoo kaverilla on 1000+ tykkäystä tinderissä, eikä se oo mikään rikas tai macho. Kumma juttu.
Mä selaan tinderiä kiinnostuksen vuoksi, ei varma pillu oo tullu sieltä kautta![]()
Ja sijaintiin.Playboy tason ulkonäkö? Tinder perustuu 90%sti kuviin.
Tarjosin vain selitystä siihen miksi appi tiesi sijainnin ilman geepeeässää, mutta toki siitäkin täytyi keksiä joku pahastumisen aihe.Tiedoksi sitten että moni (minäkin) pistää vasempaan kaikki sellaiset profiilit joissa ei ole lainkaan sijaintitietoa/kotikaupunkia. Ei kiinnosta mitkään pitkän matkan etäilysuhteet.
Tarjosin vain selitystä siihen miksi appi tiesi sijainnin ilman geepeeässää, mutta toki siitäkin täytyi keksiä joku pahastumisen aihe.![]()
Iän piilottaminen on vielä pöljempää. Vaikea kuvitella mitä ihmettä sillä voi saavuttaa. Erkkikin arvaa, että nyt on kyse vanhuksesta, jolla on jonkinlainen ikäkompleksi.Kommentoin vain sitä "jos haluaa piilottaa sijaintinsa". En keksi siihen yhtään hyvää syytä.
Mietin tänää kotimatkalla YH äitien määrää Tinderissä mut jos YH äitejä on paljon niin eikös silloin ole myös YH isiä? Suurin osa noista lapsosista ainakin toivon mukaan ovat jollain 50/50 setillä.
Melkeen +30wee luokassa se jonkin näköinen YH-hommeli on ihan hyvä. Joku 35wee lapseton muija on yleensä erittäin haastavatapaus.
Kaikki ei vain tykkää niin tiheään viestitellä, jos toinen on vielä "puolituntematon". Ei siinä ole välttämättä mitään peliä mukana.
Joku 35wee lapseton muija on yleensä erittäin haastavatapaus.
Kiinnostavaa, miksi haastavaa?![]()
Ei se vauva-arki varmaan herkkua ole keski-ikäisenä tai vieläkin vanhempana varsinkin jos useamman lapsen haluaa.No miehellä tää mittari ei olekaan ihan niin paha kuin naisella.
Ei se vauva-arki varmaan herkkua ole keski-ikäisenä tai vieläkin vanhempana varsinkin jos useamman lapsen haluaa.
Vaikuttaa tää mimmi on tosi kiireinen mut ei ihme kun käy töissä, opiskelee ja muut päälle. Pistin vaan että palataan asiaan lähempänä. Siis treffejä.
Rupesin kans miettii et onkoha liian kiireinen siihen että molemmilla löytyisi rakoja tutustumiseen. No aika näyttää.
Sanotaan, että jos oikeaa kiinnostusta on niin aikaa löytyy. En tiedä sitten nykyään, kun monet vaikka väkisellä survoo aikataulunsa niin täyteen ettei tosikaan.
Juu näihän se on ja hänel on ainostaan ”vapaata” viikonloppuisin ja kyllä hän noihin selvästi on valmis raivaa aikaaa, opiskelujen ja ystävien näkemisen lisäksi. Arkena on hektisempää.
Eli siinä mielessä homma menee eteenpäin hyvin. Mun parempi vaa mainita suoraa näin miten ylempänä kuin että pitäisi ”väkisin” viestittelyä yllä
Helpompi myös ”chattailija-markulle”. Jatkossa voisi noin muutenkin pitää tuota hiljaisempaa viestittelyä treffikandidaattien osalta ja mennä suoraa asiaan niin että palataan ennen treffejä, peli ois tosi selkeä.
Toki tiedä sit näistä jotka haluaa viestitellä. Kieltämättä kaksi naista ei halunnut mua jatkoon koska halusivat isompaa yhteydenpitoa.
Minä tykkään tosi paljon viestitellä ihan muuten vain - olipa varsinaista asiaa tai ei. Jos tämä ei toiselle käy niin ei tuu mitään.![]()
Voin taata ensimmäisen lauseen epätodeksi. Monet eivät vaan sitä tunnu hyväksyvän / ymmärtävän.Sanotaan, että jos oikeaa kiinnostusta on niin aikaa löytyy. En tiedä sitten nykyään, kun monet vaikka väkisellä survoo aikataulunsa niin täyteen ettei tosikaan.
Sama. Ja kyl se viestittely sit myös osoittaa mun mielestä sitä mielenkiintoa, tai jollain tavalla yhteydenpito. Toki on näitä jotka ei sit tee sitä niin mun mielestä hyvä olis olla selkeä, että Im busy, laitan viestiä kolmen päivän päästä. Ok. Laittaisin itse näin.
Se että kysyy jotain, jättää luetulle ja seuraavana päivänä vastaa ehkä, tulee väistämättä se fiilis että ei vastapuolta kiinnosta kummoisestiJa omalla kohdalla se kiinnostus lakkaa. Vaikka nyt ilmaisin että palataan, en tiiä lähteekö tässä kortit muihin suuntiin pyörii, ja tämä pääsee B-listalle.
Toki jotkut ihmiset on kiireisiä, stressaa, unohtaa, jne, mut onko sit oikea hetki hakea pitkää suhdetta?
Voin taata ensimmäisen lauseen epätodeksi. Monet eivät vaan sitä tunnu hyväksyvän / ymmärtävän.![]()
Voin taata ensimmäisen lauseen epätodeksi. Monet eivät vaan sitä tunnu hyväksyvän / ymmärtävän.![]()
Joo, minulle aktiivinen viestittely on tärkeää ja tosiaan mielenkiinnon osoitusta. Missään nimessä ei tarvitse töistä tai muusta vastaavasta syystä olla viestittämässä. En ole minäkään. Tai, jos kumppani on jotain tyyliin tyttöjen iltaa viettämässä niin saa olla rauhassa. Minäkin tarvitsen hetkeni.
Viestittelyyn on niin tottunut. Muistan vieläkin äidin ilmeen, kun teininä ihanan Nooran kanssa viestitin satasien laskut. Parikymppisenä olin rahaton unelmoija ja sillon viestittelin itseni perintään asti. Romantiikka ennen järkeä.![]()
Aina löytyy se max 5min laittaa viesti johonkin väliin jos se toinen osapuoli vain kiinnostaaja allekirjoitan myös että ei tarvitse laittaa sitä viestiä kesken touhujen vaan sitten kun on itsekseen vaikkapa.
Sä et nyt oikeasti taida oikein hahmottaa, miten turboahdettua monien nuorten naisten elämä nykyään on... Puhumattakaan siitä, että moni heistäkin varmaan haluaisi kuitenkin kunnolla panostaa siihen viestittelyyn jos se toinen osapuoli yhtään kiinnostaa, eikä vaan heittää jotain "joo ok kiva" - kommenttia.
Niin, tuo onkin hyvä kysymys. Aiemman suhteen kohdalla sitä meillä alkoi löytymään, moni olis luovuttanut paaaljon aiemmin. Mutta molemmilla kun on itsetunto kohdillaan ja about yhtä kiireisiä niin se oli iso plussa siinä mielessä.Toki onko hommalla mitään tulevaisuutta, jos sitä aikaa ei vaan löydy...
Tää boomeri tietää kyllä ihan omakohtaisesti, että jos heppu ei kiinnosta, ei löydy aikaa viestimiselle eikä varsinkaan näkemiselle, ja jos kiinnostaa, ni todellakin löytyy tai sitten sitä aikaa raivataan kalenteriin jättämällä pois jotain vähemmän tärkeetä. Ja sen verran löysää on jokaisen ihmisen päivässä, että kiinnostavalle ihmiselle ehtii laittaa viestin tai pari, vaikka jonkun meemin jos ei muuta.
Niin, tuo onkin hyvä kysymys. Aiemman suhteen kohdalla sitä meillä alkoi löytymään, moni olis luovuttanut paaaljon aiemmin. Mutta molemmilla kun on itsetunto kohdillaan ja about yhtä kiireisiä niin se oli iso plussa siinä mielessä.![]()
Rupesin muute miettimään tätä mun toistuvaa kiintymistyyliä ja sitä että miksi mun tunnemaailma alkaa vetää omaa rallia jos en saa viestiä takaisin henkilöltä josta kiinnostun vahvasti tunnetasolla -> Kumpuaa jostain varhaislapsuudesta ja mistä oon jäänyt vaille. Vaikka se on tässä sinkkuaikana reilusti helpottanut ajallaan, se silti elää jonku verran. Lisää vaa itsereflektointia niin eiköhä aukene.
Tai ehkä vaan olet tosi tunteellinen ihminen?![]()
Niin siis naiset on irti todellisuudesta koska saavat niin paljon huomiota, vai miehet on irti todellisuudesta koska tuuttaavat niitä sydänhymiöitä ja ”hei kaunotar, haluutko dickpicin?” Iskulaineja kaikki foorumit täyteen?
Ei sukupuolia välttämättä kannata syyttää, mutta kyllä naiset hyötyvät tästä nykytilanteesta miehiä enemmän.En lähtisi itse syyttämään kumpaakaan sukupuolta suuntaan tai toiseen. Nykyaika on niin hektistä ja kaikkien asioiden tarjonta on saatavilla tai ainakin nähtävillä sekunneissa. Keskittyminen ja omistautuminen johonkin on vaikeutunut. Aikamme uhreja eri tavoin, tokikaan ei millään fatalistisella tavalla, jos tahtoa ja tiedostamista löytyy ja kehittyy.