Nettitreffit + Tinder

Short-term, non-mono, avoimessa suhteessa olevat on just näitä minkä kanssa en halua juttua. Ei sovi mun arvoille, näitäkin saa päässään pohtia miten ne on nykyään niin ristiriidassa. Itse päässyt just jostain kateuden ajattelemisesta eroon lähinnä.

Preferenssejä toki on kaikilla, mutta että silmien tai hiusten väri olisi joku dealbreaker.. kuulostaa enemmän itsesabotaasilta. Tekee homman niin vaikeaksi itselleen ettei oo mitään riskiä pariutumisesta :geek:
Käytännössä mikä tahansa preferenssi tekee hommasta vaikeampaa. Et halua ylipainoista -> +30v ikäluokassa 60% karsiutuu. Mitä tulee silmien väriin niin 89% suomalaisista ei ole ruskeita silmiä, siis jos ne eivät miellytä.

Viimeksi muokattu:
Se pitää sanoo kaverilla on 1000+ tykkäystä tinderissä, eikä se oo mikään rikas tai macho. Kumma juttu.
Mä selaan tinderiä kiinnostuksen vuoksi, ei varma pillu oo tullu sieltä kautta :D

En mitenkään erityisen pitkä absoluuttisesti ajateltuna, mutta (ikäisekseni naiseksi eli 40+) varmaan. Olen abt yhtä pitkä kuin suomalainen mies keskimäärin eli 179cm.

Ilmeisesti naisten keskipituus on 164cm, eli periaatteessa olet siis yhtä harvinainen kuin 194cm mies. :)

Hyvä pointti toi silmien väri. Itse en ole koskaan pitänyt ruskeista silmistä ja aloin miettimään syytä ja keksinkin yhden. Samalla luokalla (ala- ja yläasteella) oli yksi ruskeasilmäinen tyttö joka oli todellinen kusipää.

En tiedä mikä häntä riivasi mutta pyhitti kouluaikansa toisten haukkumiseen, oli kohteena sitten tyttö tai poika. Oli kyllä suht kivannäköinen mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Klassinen bully (ei koira).

Kuulin että nykyään hän on joku fiftari, käyttääköhän bitch sinisiä piilareita :D

Ps. korostan vielä että silmien väri ei ole itselle mikään master race kysymys…

Toinen (vähemmän tärkeä) mitä mietin on, että monissa profiileissa on tyhjässä julkisessa vessassa otettu omakuva. Onko se jokin meemi tai muotijuttu vuonna 2023?

Miettisin tätä ja kyseessä on varmaan alitajuntainen turvajuttu ja ei haluta laittaa kuvia omasta kodista. Huonolla tuurilla sijainti voidaan paikantaa kuvasta. Tai sitten ei tosiaan vaan ole kotona isoa peiliä…

Jännä, että puhelimella voi itsestään ottaa kuvan ilman peiliäkin. Itehän kerran sain kuulls että oli silmät väärän väriset niin ei jatkoon. No mitään en kyllä menettänyt.

Taisinkin tuomita nettitreffailun paskaksi vähän liian aikaisin, kun viisille ekoille tuli vain "jollain tapaa viallisia" naisia jotka eivät kiinnostaneet minua, tai minä en kiinnostanut heitä.

Pelkällä mainostekstin kunnollisella lyyrisellä personoinnilla viidet seuraavat treffit olivat kuitenkin hyvät, kaikki ehdokkaat olivat hyviä ja treffienkin jälkeen minusta kiinnostuneita, ja minä pääsin valitsemaan seurani useiden pelkkien hyvien vaihtoehtojen joukosta.

Tinderiin en ole päässyt syöttämään oikeaa sijaintiani, mutta jostain se kuitenkin arvioi sijaintini (melko hyvin) koska tarjoaa täällä päin asuvien naisten profiileja, kun rajoitan etäisyyden alle 50km. Käytän sitä siis vain wifi-tabletissani, eikä siinä ole gpssääkään.
Eihän se tarvi geepeeässää. Riittää kun tietää missä se wi-fi sijaitsee. Esim. google tietää heti mun postinumeron haun yhteydessä, jos en käytä VPN:nää. Eli VPN käyttöön, jos haluat piilotella sijaintia.

Eihän se tarvi geepeeässää. Riittää kun tietää missä se wi-fi sijaitsee. Esim. google tietää heti mun postinumeron haun yhteydessä, jos en käytä VPN:nää. Eli VPN käyttöön, jos haluat piilotella sijaintia.

Tiedoksi sitten että moni (minäkin) pistää vasempaan kaikki sellaiset profiilit joissa ei ole lainkaan sijaintitietoa/kotikaupunkia. Ei kiinnosta mitkään pitkän matkan etäilysuhteet.

Se pitää sanoo kaverilla on 1000+ tykkäystä tinderissä, eikä se oo mikään rikas tai macho. Kumma juttu.
Mä selaan tinderiä kiinnostuksen vuoksi, ei varma pillu oo tullu sieltä kautta :D

Playboy tason ulkonäkö? Tinder perustuu 90%sti kuviin.

Tiedoksi sitten että moni (minäkin) pistää vasempaan kaikki sellaiset profiilit joissa ei ole lainkaan sijaintitietoa/kotikaupunkia. Ei kiinnosta mitkään pitkän matkan etäilysuhteet.
Tarjosin vain selitystä siihen miksi appi tiesi sijainnin ilman geepeeässää, mutta toki siitäkin täytyi keksiä joku pahastumisen aihe. :thumbsup:

Mietin tänää kotimatkalla YH äitien määrää Tinderissä mut jos YH äitejä on paljon niin eikös silloin ole myös YH isiä? Suurin osa noista lapsosista ainakin toivon mukaan ovat jollain 50/50 setillä.

Mietin tänää kotimatkalla YH äitien määrää Tinderissä mut jos YH äitejä on paljon niin eikös silloin ole myös YH isiä? Suurin osa noista lapsosista ainakin toivon mukaan ovat jollain 50/50 setillä.

Melkeen +30wee luokassa se jonkin näköinen YH-hommeli on ihan hyvä. Joku 35wee lapseton muija on yleensä erittäin haastavatapaus.

Melkeen +30wee luokassa se jonkin näköinen YH-hommeli on ihan hyvä. Joku 35wee lapseton muija on yleensä erittäin haastavatapaus.

Niin. No itse kun 32v ja lapseton. Toisaalta omasta halusta, toisaalta ei. Menneisyys ei mennyt kuten strömsössä joten siksi ei lapsia, vielä. No miehellä tää mittari ei olekaan ihan niin paha kuin naisella.

Saatiin kolmas reffipäivä sovittua nyt tän naisen kanssa. Menee vasta vajaa parin viikon päähän. Töitä, opiskeluja, rientoja, omaa elämää, joten tää passaa hyvin mulle.

Mitä tässä nyt viestejä vaihdeltu niin selkeästi olen ollut enemmän se kysymyksiä latova osapuoli, toinen kyllä vastannut ja ei siinä mittää ihmeellistä, mut huomannut, että vastakysymyksien määrä on ihan mitätön muhun verrattuna. Samankaltaista viestittelyä oli jo Tinderissä että siinä mielessä peli ole muuttunut, mut ko mä tykkään oikeesti viestitellä, niin siinä tulee sit semmonen "ei tuota varmaa hirveemmin kiinnosta" -fiilis :D Joten ajattelin tässä nyt pittää hiljaiseloa, joka varmasti tekeekin ihan hyvää, ellei toinen laita viestiä mihin luonnollisesti vastaan. Palaa sitten astialle ko oikeesti asiaa vaikka treffiaktiviteetin merkeissä. Livenä kyllä keskustelun flow on ollut hyvä.

Viestittelyn kanssa toki aina lukien toista, että eletään samalla aaltopituudella. Mut mä en näitä "odota 3 tuntia, jotta et vaikuta epätoivoselta" -pelejä jaksa. Mä laitan viestiä lähestulkoon heti jos ei oo muuta meneillään, tai sitten menee 6 tuntia.

Joten, kuten aina, päivä kerrallaan.

Viimeksi muokattu:
Kaikki ei vain tykkää niin tiheään viestitellä, jos toinen on vielä "puolituntematon". Ei siinä ole välttämättä mitään peliä mukana.

Kaikki ei vain tykkää niin tiheään viestitellä, jos toinen on vielä "puolituntematon". Ei siinä ole välttämättä mitään peliä mukana.

Juu ei välttis mitään peliä ole, enkä sitä niinkään ajattele. Ihmisillä on omat elämät ja laittelee sitten viestiä ko laittaa, mikäli ei oo asiaa.
Mul on ehkäpä enemmän takaraivossa se tutustumisen "tanssi", että on selkeää missä mennään, eli esim sanoo suoraan jos ei kiinnostakaan, tai päinvastoin (no liian aikasii ei kannata mielenkiintoansa osoittaa, toinen voi vetää pakin päälle).

Varmaa ko näitä tilanteita on tullut suht paljon menneisyydessä, se on joku tunne/alitajuntainen juttu, että jos ei laita viestiä, kokee ettei toista kiinnosta :D Mut sit taas kavereiden/ystävien osalta voi olla kuukausi ellei kaksikin hiljaiseloa kunnes heretään henkiin.

Peli muuttuu aina vähä erilaiseks kun tulee tunteet esiin ja niitä on hyvä tiedostaa sekä katsella etäältä.

E: Joku joskus kysy että buustaanko vaa egoani Tinderissä. Mul on standardit aika korkeet siinä mielessä miten kiinnostun toisesta, ja niitä kiinnostumisia ei kovin paljoa vuoden aikana tule, mut kyl sitku kiinnostun niin mä keskityn yhteen. Kesä meni kyl kieltämättä pienessä pimperorallissa ku tuli semmonen "eletään hetkessä" fiilis siinä lämmössä, mut nyt jälleen on se tunne, että mielummin pysyvämpää - jos sitä vain löytyy.

Viimeksi muokattu:
Kiinnostavaa, miksi haastavaa? :D

Näin kahden lapsen YH-iskänä on tullut huomattua, että näillä neljänkympin paikkeilla olevilla lapsettomilla naisilla on ollut haasteita ymmärtää että myös lapset tarvitsevat aikaa vanhemmaltaan tai ihan tuosta noin vain ei irtauduta viikonloppureissuun kahdestaan. Hurjin tapaus oli sitä mieltä että kolmen viikon seurustelun jälkeen kaikki viikonloput vietetään yhdessä... Onneksi omat muksut ovat jo nykyään sen verran isoja, että yön yli reissut onnistuvat pitkälti ilmoitusasiana. :)

Tässä pariutumisen haasteena on myös aika isossa roolissa se, että jälkikasvu olisi toivottua. Samalla kun toivon kumppanin olevan hyvä kumppani, toivon myös olevan hyvä äiti lapsille.

Ja vastahan sanomalehdissä viikon sisään oli juttua miesten tahdonvastaisesta lapsettomuudesta, jossa 45-vuotias oli havahtunut siihen, että oho, taisi juna mennä jo. Ei se niin helppoa ole saada 10v nuorempaa naista lapsentekoon, kuin sitä nuorempana luulee.

Ei se vauva-arki varmaan herkkua ole keski-ikäisenä tai vieläkin vanhempana varsinkin jos useamman lapsen haluaa.

Niin. Mut ei oo helppoa ei tää pariutuminen. Ei sitä ihan kaikkien kanssa ryhdy, ja vaatii kiinnostuksen ja etenkin vielä molemminpuolisen. Olishan tässä jo omasta puolesta lähtenyt parisuhteeseen, mutta pakit on pakkeja :D Sydämeen on aikasemmin ammuttu pistoolilla, joten se kynnys heittäytyä on noussut. Siis kun tulisi vastaan ihminen, jonka kanssa olisi molemminpuolinen kiinnostus ja jaksaisi vielä tutustua tämän Tinderin ja miljoonien vaihtoehtojen sumassa.

Pariutuminen on nykypäivänä samalla helpointa ja vaikeinta kuin koskaan ennen, miten sen nyt ottaa.

Vaikuttaa tää mimmi on tosi kiireinen mut ei ihme kun käy töissä, opiskelee ja muut päälle. Pistin vaan että palataan asiaan lähempänä. Siis treffejä.

Rupesin kans miettii et onkoha liian kiireinen siihen että molemmilla löytyisi rakoja tutustumiseen. No aika näyttää.

Vaikuttaa tää mimmi on tosi kiireinen mut ei ihme kun käy töissä, opiskelee ja muut päälle. Pistin vaan että palataan asiaan lähempänä. Siis treffejä.

Rupesin kans miettii et onkoha liian kiireinen siihen että molemmilla löytyisi rakoja tutustumiseen. No aika näyttää.

Sanotaan, että jos oikeaa kiinnostusta on niin aikaa löytyy. En tiedä sitten nykyään, kun monet vaikka väkisellä survoo aikataulunsa niin täyteen ettei tosikaan.

Sanotaan, että jos oikeaa kiinnostusta on niin aikaa löytyy. En tiedä sitten nykyään, kun monet vaikka väkisellä survoo aikataulunsa niin täyteen ettei tosikaan.

Juu näihän se on ja hänel on ainostaan ”vapaata” viikonloppuisin ja kyllä hän noihin selvästi on valmis raivaa aikaaa, opiskelujen ja ystävien näkemisen lisäksi. Arkena on hektisempää.

Eli siinä mielessä homma menee eteenpäin hyvin. Mun parempi vaa mainita suoraa näin miten ylempänä kuin että pitäisi ”väkisin” viestittelyä yllä :D

Helpompi myös ”chattailija-markulle”. Jatkossa voisi noin muutenkin pitää tuota hiljaisempaa viestittelyä treffikandidaattien osalta ja mennä suoraa asiaan niin että palataan ennen treffejä, peli ois tosi selkeä.

Toki tiedä sit näistä jotka haluaa viestitellä. Kieltämättä kaksi naista ei halunnut mua jatkoon koska halusivat isompaa yhteydenpitoa.

Juu näihän se on ja hänel on ainostaan ”vapaata” viikonloppuisin ja kyllä hän noihin selvästi on valmis raivaa aikaaa, opiskelujen ja ystävien näkemisen lisäksi. Arkena on hektisempää.

Eli siinä mielessä homma menee eteenpäin hyvin. Mun parempi vaa mainita suoraa näin miten ylempänä kuin että pitäisi ”väkisin” viestittelyä yllä :D

Helpompi myös ”chattailija-markulle”. Jatkossa voisi noin muutenkin pitää tuota hiljaisempaa viestittelyä treffikandidaattien osalta ja mennä suoraa asiaan niin että palataan ennen treffejä, peli ois tosi selkeä.

Toki tiedä sit näistä jotka haluaa viestitellä. Kieltämättä kaksi naista ei halunnut mua jatkoon koska halusivat isompaa yhteydenpitoa.

Minä tykkään tosi paljon viestitellä ihan muuten vain - olipa varsinaista asiaa tai ei. Jos tämä ei toiselle käy niin ei tuu mitään. :D

Minä tykkään tosi paljon viestitellä ihan muuten vain - olipa varsinaista asiaa tai ei. Jos tämä ei toiselle käy niin ei tuu mitään. :D

Sama. Ja kyl se viestittely sit myös osoittaa mun mielestä sitä mielenkiintoa, tai jollain tavalla yhteydenpito. Toki on näitä jotka ei sit tee sitä niin mun mielestä hyvä olis olla selkeä, että Im busy, laitan viestiä kolmen päivän päästä. Ok. Laittaisin itse näin.

Se että kysyy jotain, jättää luetulle ja seuraavana päivänä vastaa ehkä, tulee väistämättä se fiilis että ei vastapuolta kiinnosta kummoisesti :D Ja omalla kohdalla se kiinnostus lakkaa. Vaikka nyt ilmaisin että palataan, en tiiä lähteekö tässä kortit muihin suuntiin pyörii, ja tämä pääsee B-listalle.

Toki jotkut ihmiset on kiireisiä, stressaa, unohtaa, jne, mut onko sit oikea hetki hakea pitkää suhdetta?

Sama. Ja kyl se viestittely sit myös osoittaa mun mielestä sitä mielenkiintoa, tai jollain tavalla yhteydenpito. Toki on näitä jotka ei sit tee sitä niin mun mielestä hyvä olis olla selkeä, että Im busy, laitan viestiä kolmen päivän päästä. Ok. Laittaisin itse näin.

Se että kysyy jotain, jättää luetulle ja seuraavana päivänä vastaa ehkä, tulee väistämättä se fiilis että ei vastapuolta kiinnosta kummoisesti :D Ja omalla kohdalla se kiinnostus lakkaa. Vaikka nyt ilmaisin että palataan, en tiiä lähteekö tässä kortit muihin suuntiin pyörii, ja tämä pääsee B-listalle.

Toki jotkut ihmiset on kiireisiä, stressaa, unohtaa, jne, mut onko sit oikea hetki hakea pitkää suhdetta?

Joo, minulle aktiivinen viestittely on tärkeää ja tosiaan mielenkiinnon osoitusta. Missään nimessä ei tarvitse töistä tai muusta vastaavasta syystä olla viestittämässä. En ole minäkään. Tai, jos kumppani on jotain tyyliin tyttöjen iltaa viettämässä niin saa olla rauhassa. Minäkin tarvitsen hetkeni.

Viestittelyyn on niin tottunut. Muistan vieläkin äidin ilmeen, kun teininä ihanan Nooran kanssa viestitin satasien laskut. Parikymppisenä olin rahaton unelmoija ja sillon viestittelin itseni perintään asti. Romantiikka ennen järkeä. :D

Voin taata ensimmäisen lauseen epätodeksi. Monet eivät vaan sitä tunnu hyväksyvän / ymmärtävän. :)

Tätäkin voi tulkita. Näkeekö 30min pikaisesti vai 6 tuntia pidemmällä kaavalla vai ollaanko koko viikonloppu yhdessä?

Itse näen mielummin kunnolla omasta ajastani jakamista.

Mut ylipäätään, miksi on deittimaailmassa mukana jos ei olis koskaan aikaa nähdä toista? Se on kompromissia ja myös halu nähdä toista.

Joo, minulle aktiivinen viestittely on tärkeää ja tosiaan mielenkiinnon osoitusta. Missään nimessä ei tarvitse töistä tai muusta vastaavasta syystä olla viestittämässä. En ole minäkään. Tai, jos kumppani on jotain tyyliin tyttöjen iltaa viettämässä niin saa olla rauhassa. Minäkin tarvitsen hetkeni.

Viestittelyyn on niin tottunut. Muistan vieläkin äidin ilmeen, kun teininä ihanan Nooran kanssa viestitin satasien laskut. Parikymppisenä olin rahaton unelmoija ja sillon viestittelin itseni perintään asti. Romantiikka ennen järkeä. :D

Aina löytyy se max 5min laittaa viesti johonkin väliin jos se toinen osapuoli vain kiinnostaa :) ja allekirjoitan myös että ei tarvitse laittaa sitä viestiä kesken touhujen vaan sitten kun on itsekseen vaikkapa.

Aina löytyy se max 5min laittaa viesti johonkin väliin jos se toinen osapuoli vain kiinnostaa :) ja allekirjoitan myös että ei tarvitse laittaa sitä viestiä kesken touhujen vaan sitten kun on itsekseen vaikkapa.

Sä et nyt oikeasti taida oikein hahmottaa, miten turboahdettua monien nuorten naisten elämä nykyään on... Puhumattakaan siitä, että moni heistäkin varmaan haluaisi kuitenkin kunnolla panostaa siihen viestittelyyn jos se toinen osapuoli yhtään kiinnostaa, eikä vaan heittää jotain "joo ok kiva" - kommenttia.

Sä et nyt oikeasti taida oikein hahmottaa, miten turboahdettua monien nuorten naisten elämä nykyään on... Puhumattakaan siitä, että moni heistäkin varmaan haluaisi kuitenkin kunnolla panostaa siihen viestittelyyn jos se toinen osapuoli yhtään kiinnostaa, eikä vaan heittää jotain "joo ok kiva" - kommenttia.

Nimenomaan itsekin panostan eli laitan kyl ajatuksella viestiä. Moti hajoaa samantien jos vastapuoli ei ole keskustelukyvyllinen.

Turboahdettua elämä, voipi olla, mutta miksi?

Tää boomeri tietää kyllä ihan omakohtaisesti, että jos heppu ei kiinnosta, ei löydy aikaa viestimiselle eikä varsinkaan näkemiselle, ja jos kiinnostaa, ni todellakin löytyy tai sitten sitä aikaa raivataan kalenteriin jättämällä pois jotain vähemmän tärkeetä. Ja sen verran löysää on jokaisen ihmisen päivässä, että kiinnostavalle ihmiselle ehtii laittaa viestin tai pari, vaikka jonkun meemin jos ei muuta.

Toki onko hommalla mitään tulevaisuutta, jos sitä aikaa ei vaan löydy...
Niin, tuo onkin hyvä kysymys. Aiemman suhteen kohdalla sitä meillä alkoi löytymään, moni olis luovuttanut paaaljon aiemmin. Mutta molemmilla kun on itsetunto kohdillaan ja about yhtä kiireisiä niin se oli iso plussa siinä mielessä. :)

Tää boomeri tietää kyllä ihan omakohtaisesti, että jos heppu ei kiinnosta, ei löydy aikaa viestimiselle eikä varsinkaan näkemiselle, ja jos kiinnostaa, ni todellakin löytyy tai sitten sitä aikaa raivataan kalenteriin jättämällä pois jotain vähemmän tärkeetä. Ja sen verran löysää on jokaisen ihmisen päivässä, että kiinnostavalle ihmiselle ehtii laittaa viestin tai pari, vaikka jonkun meemin jos ei muuta.

Allekirjoitan tämän. Tämän nykysen kohdalla, kun on treffipäivä sovittu, en mieti asiaa vaikka hiljaiseloa seuraava viikko.

Mä oon itse ollut aika selkeä daamien kanssa että jos ei kiinnosta, niin kerron sen kyllä. Naiset tuntuu usein olevan vaan niin kilttejä etteivät uskalla sanoa mitään, pelaavat mukana ja myötäilevät. Keksii ummet ja lammet, siis näitä tapauksia on ollut aikasemmin ja oppineena vedän linjan selkeäksi siinä kohtaa :D

Rupesin muute miettimään tätä mun toistuvaa kiintymistyyliä ja sitä että miksi mun tunnemaailma alkaa vetää omaa rallia jos en saa viestiä takaisin henkilöltä josta kiinnostun vahvasti tunnetasolla -> Kumpuaa jostain varhaislapsuudesta ja mistä oon jäänyt vaille. Vaikka se on tässä sinkkuaikana reilusti helpottanut ajallaan, se silti elää jonku verran. Lisää vaa itsereflektointia niin eiköhä aukene.

Niin, tuo onkin hyvä kysymys. Aiemman suhteen kohdalla sitä meillä alkoi löytymään, moni olis luovuttanut paaaljon aiemmin. Mutta molemmilla kun on itsetunto kohdillaan ja about yhtä kiireisiä niin se oli iso plussa siinä mielessä. :)

Tää on aika tärkeää että on selkeä yhteys suht alusta asti. Muuten voi tulla yhteydenpidon suhteen erimielisyyksiä ja johtaa aivan väärälle tielle. Jos yhtää alkaa homma syventymään niin yksi tärkeä puheenaihe.

Rupesin muute miettimään tätä mun toistuvaa kiintymistyyliä ja sitä että miksi mun tunnemaailma alkaa vetää omaa rallia jos en saa viestiä takaisin henkilöltä josta kiinnostun vahvasti tunnetasolla -> Kumpuaa jostain varhaislapsuudesta ja mistä oon jäänyt vaille. Vaikka se on tässä sinkkuaikana reilusti helpottanut ajallaan, se silti elää jonku verran. Lisää vaa itsereflektointia niin eiköhä aukene.

Tai ehkä vaan olet tosi tunteellinen ihminen? :hmm:

Tai ehkä vaan olet tosi tunteellinen ihminen? :hmm:

Ehkä. Mut oon paljon tunteettomampi tai pitäskö sanoa tietoisempi tunteistani kuin koskaan ennen. Ja huomannut selvästi että kun mä kiinnostun jostain, niin mä panostan tähän henkilöön. En epäterveellä tavalla. En oo "needy" tai että näkyisi läpi epätoivo tai muutakaan. Teen asioita omasta tahdostani, ei siinä että haluaisin tältä ihmiseltä jotain. Vaan tykkään pläänätä, kysyä kysymyksiä, tutustua ihmiseen, flirtillä höystettynä. Kyllä se sopiva daami sieltä tulee joka oikeesti arvostaa mua ja mun eleitä :) Varmaa myös introverttiydellä omansa. Oon herrasmies -tyyppinen.

"Her loss, not mine"

Ja tää deittailu on nyt muutenkin aivan naisten peliä. Kieltämättä vaikka ronkeli olenkin, kyllä mä olisin jo asettunut suhteeseen tai edes vienyt tutustumisprosessia pidemmälle jopa useamman eri kandidaatin kanssa. Mutta jääneet ihan alkutaipaleeseen.

Naisilla on vain sitä valinnanvaraa aivan liikaa. Toki mä ymmärrän sen jos toisella ei synny tunteita, mutta silti.

Katsoin muute erään shortin IG:ssä. Siinä otettiin aika vakava aihe huomioon tähän pariutumiseen ja huomionantamiseen liittyen (yritän selittää tämän mahdollisimman selkeästi muistikuvien perusteella):
-> Naiset saa somessa, tinderissä, deittimaailmassa, joka röörissä niin paljon huomiota ja "validointia", että nämä elävät jossain aivan muussa maailmassa, pilvilinnassa vaikkapa
-> Mikä taas aiheuttaa sen, että se "yksi oikeasti hyvä mies" ei riitä millään tasolla sille kilpailulle mitä tämä nykymaailma antaa naiselle sitä huomiota ja validointia
-> Mikä taas aiheuttaa sen, että nainen tarvitsee aivan yltiömaallisen miehen vetää oikeista naruista joka vie naisen tunteelliselle rollercoasterille

Ei kuitenkaan yleistetä. Kyllä näitä maanpinalla olevia naisia on keskuudessamme, mutta vähemmän kuin koskaan ennen. Ja se on siinäkin kohtaa arvontaa, että miten natsaa, koska kerranku nainen tekee sen profiilin Tinderiin, siinähän sekoaa yksi jos toinenkin.

Parhaat mahkut on löytää nainen kaupan hyllyltä joka ei ole koskaan koskenut nettideittiin :D

Nyt tässä syssyllä taas tulee mietittyä, että parisuhde ois jeppis, ei vaa nää panot (taas vaihteeksi) enää kiinnosta. Mitäähän ei väkisin löydy, mut kaippa sitä sinkkuna ihan mielellään aikani vietän versus "huono suhde".

Niin siis naiset on irti todellisuudesta koska saavat niin paljon huomiota, vai miehet on irti todellisuudesta koska tuuttaavat niitä sydänhymiöitä ja ”hei kaunotar, haluutko dickpicin?” Iskulaineja kaikki foorumit täyteen?

En lähtisi itse syyttämään kumpaakaan sukupuolta suuntaan tai toiseen. Nykyaika on niin hektistä ja kaikkien asioiden tarjonta on saatavilla tai ainakin nähtävillä sekunneissa. Keskittyminen ja omistautuminen johonkin on vaikeutunut. Aikamme uhreja eri tavoin, tokikaan ei millään fatalistisella tavalla, jos tahtoa ja tiedostamista löytyy ja kehittyy.

Niin siis naiset on irti todellisuudesta koska saavat niin paljon huomiota, vai miehet on irti todellisuudesta koska tuuttaavat niitä sydänhymiöitä ja ”hei kaunotar, haluutko dickpicin?” Iskulaineja kaikki foorumit täyteen?

Olet asian ytimessä. Kyllä tää ongelma on molemminpuolinen. Mut tämä kokonaisuus vaikuttaa miehiin enemmän, mm. itsemurhatilastoja jos katsot.
Eikä näitä tuosta noin vaan korjata. Mut sääli sanoa nämä ongelmat ovat lähtökohtaisesti miesten harteilla.

En lähtisi itse syyttämään kumpaakaan sukupuolta suuntaan tai toiseen. Nykyaika on niin hektistä ja kaikkien asioiden tarjonta on saatavilla tai ainakin nähtävillä sekunneissa. Keskittyminen ja omistautuminen johonkin on vaikeutunut. Aikamme uhreja eri tavoin, tokikaan ei millään fatalistisella tavalla, jos tahtoa ja tiedostamista löytyy ja kehittyy.
Ei sukupuolia välttämättä kannata syyttää, mutta kyllä naiset hyötyvät tästä nykytilanteesta miehiä enemmän.

Jos miehiä voi jostain syyttää niin siitä, että menivät keksimään Internetin ja somen (ja nettideitin)... Tai siis ei me miehet kollektiivisesti sitä keksitty, mutta eräät miehet keksivät. Niiden vika.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 633
Jäsenet
78 681
Uusin jäsen
Cytotoxic_Warhead

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom