Samaa ovat sanoneet useimmat niistä muutamista naisista, keitä Tinderin kautta olen tavannut. Ovat tehneet selväksi, että naisella ei siellä lopu valinnanvara kivoista, huomaavaisista, komeista ja ihanista miehistä. Mutta sitten asian toinen puoli on se, että näiden miesten kanssa treffailu ei tarkoita sitä, että naisella riittäisi oikeasti rahkeet näihin ihaniin miehiin. Tämä on naisille aika vaikea sisäistää. Ja väitän, että tämä on se juurisyy, miksi yhä useampi nainen sitten lopulta pettyy tinderiin ja vetäytyy sieltä.Tänään eräs nainen sanoi mulle Tinderissä suoraan, että miehiltä saa rajattoman määrän huomiota ja paljon on hyviä ja ihania tyyppejä.
Voi kuulostaa itserakkaalta, mutta minäkin olen varmaan ollut sellainen ihana ja kiva mies kaikille, joiden kanssa olen käynyt tinder-treffeillä. Ja kaikkien tinder-treffieni kanssa se olen ollut viime kädessä minä, joka olen päättänyt että ei jatketa. Syy: karua sanoa, mutta Tinderin kautta tavatut naiset eivät ole olleet ihan sitä tasoa, jota itse haluan - ulkonäöllisesti, henkisesti ja elämäntilanteen osalta eivät ole edes ihan lähelle matchanneet omaani. (Oman todellisen tasoni tiedän live-elämästä, joka on mulle ensisijainen ja aktiivisempi pariutumisväylä.)
Eli naisenkin kannalta Tinder on aika petollinen paikka. Hypergamiaa eli huomattavasti omaa tasoa korkeammalle tähtäämistä voi siellä toteuttaa loputtomiin treffeille ja sänkyyn asti, mutta sitten tulee seinä vastaan. Kyllä me hyvät miehet tiedämme oman tasomme myös.