Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
590
Tietyssä mielessä kyllä. Paljon enempää ei ole varaa vaatia tänä päivänä, eikä oikein edes tuon vertaa jos haluaa oikeasti seuraa saada.
Ulkonäköseikkojen lisäksi ainakin itsellä "vaatimuksena" jonkinlainen älykkyys/sivistystaso vaikka ihan lyhyemmissäkin suhteissa. En oleta seuran olevan akateemista, mutta jos vastapuoli on jotain Temptation Islandia tuijottava tyhjäpää, niin en jaksa katsoa tuollaista edes viittä minuuttia. Lisäksi jonkinlainen tulotaso pitäisi olla, kun ei ole kiinnostusta toimia toisen kukkarona ja esim. ex-tempore reissut ulkomaillekin onnistuvat helpommin.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Tuli taas tänä iltana vähän tyhmät fiilikset kun yhden naisen kanssa jutut eteni hyvin pitkälle ja seksuaaliselle tasolle viestien tasolla, ja hommaa oli lämmitelty jo jonkin aikaa.

Sitten se vaan töksäytti, että hän tapailee kolmea miestä satunnaisesti tällä hetkellä.

Pikkaisen meni fiilikset. Vaikka eihän siinä, en mä tuomitse, mutta silti. Ja maailman epäreiluus. Mulla ei ole ollut mitään mahdollisuuksia saada kolmea mielekästä vakipanoa sitten vuoden 2005 tai jotain. Se oli muuten tiukka vuosi. Ai että.

Olisi varmasti, jos olisit riittävän hyvä sängyssä ja muutenkin mukava. Vai mitä luulet, että joku vakihoidolta hakee.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Olisi varmasti, jos olisit riittävän hyvä sängyssä ja muutenkin mukava. Vai mitä luulet, että joku vakihoidolta hakee.
Harva nainen ensinnäkään hakee mitään vakihoitoa. Eikä riitä maailmassa naiset siihen, että muilla kuin chadimiehillä voisi kolme olla yhtä aikaa pidemmän päälle. Nekin saattaa joutua valehtelemaan että tapailevatko muita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
Harva nainen ensinnäkään hakee mitään vakihoitoa. Eikä riitä maailmassa naiset siihen, että muilla kuin chadimiehillä voisi kolme olla yhtä aikaa pidemmän päälle. Nekin saattaa joutua valehtelemaan että tapailevatko muita.
Itse olen tuosta eri mieltä. Varsin moni mimmi hakee oikeaa ihmissuhdetta - tai sit vakihoitoa. Tämä siis oma kokemus asiasta. Lisäks joskus "hulluna aikana" itsellä oli iso haaremi, kymmenkunta mimmiä, samaan aikaan pyörityksessä. Se kyllä oli sellaista ajankäytön hallintaa että ei saatana enää ikinä.. Sitä en kaihoile yhtään. :D
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
413
Varsin moni mimmi hakee oikeaa ihmissuhdetta - tai sit vakihoitoa.
Ja varmaan aika usein pitää vakihoitoa/hoitoja siihen saakka kunnes kohdalle sattuu se oikealta tuntuva ihmissuhde. Ja samahan se on meillä miehilläkin. Vakihoidot on ihan jees, kunnes kuvaan tulee se vaimokkeeksi kelpaava, jolloin fwb-viritykset jää pois tarpeettomina.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
Ja varmaan aika usein pitää vakihoitoa/hoitoja siihen saakka kunnes kohdalle sattuu se oikealta tuntuva ihmissuhde. Ja samahan se on meillä miehilläkin. Vakihoidot on ihan jees, kunnes kuvaan tulee se vaimokkeeksi kelpaava, jolloin fwb-viritykset jää pois tarpeettomina.
Just näin. En näe tuossa kyllä niin mitään ihmeellistä. :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Siis jos miehistä noin puolet elää jonkinlaisessa puutteessa ja kolmasosa pahassa puutteessa (vanhoja tutkimuksia suurpiirteisesti soveltaen), niin on siitä "aika" pitkä matka siihen, että tällaisella miehellä olisi kolme vakihoitoa.

Kuitenkin kyltymättömällä naisella voi olla vakihoitoja ihan niin monta kuin ikinä haluaa.

Pointti oli, että maailma ei ole kovin reilu. (Tai "tasa-arvoinen".)

Itsekin kuulun puutteessa eläjien joukkoon, vaikka tänä vuonnakin on ollut useita uusia seksikumppaneita. Mutta säälittävää räpellystä on verrattuna juuri siihen, mitä ihan tavallinen nainen voi halutessaan puuhailla.
 
Viimeksi muokattu:

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Kuitenkin kyltymättömällä naisella voi olla vakihoitoja ihan niin monta kuin ikinä haluaa.

----

Itsekin kuulun puutteessa eläjien joukkoon, vaikka tänä vuonnakin on ollut useita uusia seksikumppaneita. Mutta säälittävää räpellystä on verrattuna juuri siihen, mitä ihan tavallinen nainen voi halutessaan puuhailla.

Kyseinen nainenhan siis mahdollistaa monelle miehelle seksin saamisen. Eikös se ole hienoa?


Jostain syystä useimmat naiset kuitenkin pysyttelevät yhdessä (tai nollassa) miehessä, vaikka (ainakin sinun mukaasi) vaihtoehtoja olisi loputtomasti. Naiset ovat myös alkaneet yhä enemmän ja enemmän kartella Tinderiä.



Mikäli tosiaan haet naisseuraa vain pelkän seksin merkeissä etkä pidempikestoisia juttuja, niin eikö yksinkertaisinta olisi vain käydä maksullisissa? Ei olisi niin kauhean vaivalloista.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Jostain syystä useimmat naiset kuitenkin pysyttelevät yhdessä (tai nollassa) miehessä, vaikka (ainakin sinun mukaasi) vaihtoehtoja olisi loputtomasti. Naiset ovat myös alkaneet yhä enemmän ja enemmän kartella Tinderiä.
Niin. Naiset pihtaa, mutta josseivät pihtaa, niin voivat pyörittää niin isoa parrurinkiä kuin ikikuunaan haluavat ja ehtivät. Naisilla on KAIKKI valta. Ja vaikka se onkin jossain määrin luonnollista, niin nythän nykyajan systeemit ovat kärjistäneet tilanteen aivan naurettavaksi.

Mikäli tosiaan haet naisseuraa vain pelkän seksin merkeissä etkä pidempikestoisia juttuja, niin eikö yksinkertaisinta olisi vain käydä maksullisissa? Ei olisi niin kauhean vaivalloista.
Vielä yksinkertaisempaa on vetää käteen. Tai jättää vetämättä.

Ei se ole sama asia.

Lisäksi pitäisi olla Elon Muskin varallisuus, jotta pystyisi sellaista seksielämää pitämään yllä maksullisten avulla kuin mitä tavallinen nymfomaani-nainen voi puuhata ilmaiseksi (tai tietysti vaikka rahaa tienaten, ollen itse se hemmetin maksullinen nainen!).

Jos nyt vaikka karkeasti lasketaan, että nainen maksaa 200 euroa per laaki, ja haluat seksiä joka päivä, niin se olisi sitten 365*200=73 000 euroa vuodessa. Halpaa kuin heinänteko. Etkä pääse edes paljaalla panemaan ja mahdollisesti näillä naisilla on huono asenne. Eikä niitä edes löydy kotipitäjästä vaan pitää matkustaa jonnekin Hjelsingböriin. Helppoa ja halpaa!

Enemmän realismia on siinä, että matkustaa kerran vuodessa seksilomalle Thaimaahan tms. Mutta sittenkin pitää elää puutteessa muu aika.
 
Viimeksi muokattu:

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Niin. Naiset pihtaa, mutta josseivät pihtaa, niin voivat pyörittää niin isoa parrurinkiä kuin ikikuunaan haluavat ja ehtivät. Naisilla on KAIKKI valta. Ja vaikka se onkin jossain määrin luonnollista, niin nythän nykyajan systeemit ovat kärjistäneet tilanteen aivan naurettavaksi.


Vielä yksinkertaisempaa on vetää käteen. Tai jättää vetämättä.

Ei se ole sama asia.

Lisäksi pitäisi olla Elon Muskin varallisuus, jotta pystyisi sellaista seksielämää pitämään yllä maksullisten avulla kuin mitä tavallinen nymfomaani-nainen voi puuhata ilmaiseksi (tai tietysti vaikka rahaa tienaten, ollen itse se hemmetin maksullinen nainen!).

Jos nyt vaikka karkeasti lasketaan, että nainen maksaa 200 euroa per laaki, ja haluat seksiä joka päivä, niin se olisi sitten 365*200=73 000 euroa vuodessa. Halpaa kuin heinänteko. Etkä pääse edes paljaalla panemaan ja mahdollisesti näillä naisilla on huono asenne. Eikä niitä edes löydy kotipitäjästä vaan pitää matkustaa jonnekin Hjelsingböriin. Helppoa ja halpaa!

Enemmän realismia on siinä, että matkustaa kerran vuodessa seksilomalle Thaimaahan tms. Mutta sittenkin pitää elää puutteessa muu aika.

Oletko harkinnut sellaista ratkaisua kuin parisuhde :smoke: Tosin siinäkään ei saa kuin silloin, kun toinen osapuoli on vapaaehtoinen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Oletko harkinnut sellaista ratkaisua kuin parisuhde :smoke:
Olenko antanut ymmärtää, etten haluaisi parisuhdetta?

Kyllä mulle kelpaa ja riittää yksi hyvä nainen ihan hyvin. Mutta nytkin siis eilen ilmeni, että tällä eräällä kokelaalla onkin kolme miestä hoidossa.

Ei hyviä naisia puissa kasva. Sehän on koko ongelman ydin ja pohjimmiltaan syy siihen, että koko tämä hemmetin ketjukin on olemassa.

Olen muuten viime aikoina tavallisia kivannäköisiä naisia kadulla nähdessäni ajatellut mielessäni "onneksi olkoon". Onneksi olkoon että olet nainen ja saat lämpöä, läheisyyttä ja seksiä niin paljon kuin ikinä haluat. Olet etuoikeutettu, ylempää kastia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 594
Olisiko parisuhteen löytyminen helpompaa jos ei chättäile viikko/kuukausikaupalla, vaan pyrkisi tapaamaan nopeammin?
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
139
Olisiko parisuhteen löytyminen helpompaa jos ei chättäile viikko/kuukausikaupalla, vaan pyrkisi tapaamaan nopeammin?
Aika kova suoritus molemmilta, jos jaksaa juttua vääntää viikkokaupalla. Kyllä lähtökohtaisesti heti vaan ulos, koska noin pitkällä aikahorisontilla joku toinen köriläs tekee muuvit.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Aika kova suoritus molemmilta, jos jaksaa juttua vääntää viikkokaupalla. Kyllä lähtökohtaisesti heti vaan ulos, koska noin pitkällä aikahorisontilla joku toinen köriläs tekee muuvit.
Toisaalta ja toisaalta. Mitä paremmin pehmittää tilanteen etukäteen, sitä parempaa tulosta voi sitten tulla livenä.

Ja muihin köriläisiin kannattaa suhtautua siten, että niitä ne eukot pelaa varmaan joka tapauksessa, mutta jos keskustelussa on tietty kipinä yllä, niin luultavasti sulla on pullat aika hyvin uunissa.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 879
Kyllä se niin on että heti ulos vaan ASAP kun mahdollista. Mitä pidempään sitä näkemistä viivyttää ja juttelee vaan, sitä varmemmin friend-zone varmistuu.

Ehtii ne koira vai kissa yms paskanjauhannat tehdä sen ensivaikutelman jälkeenkin sitten.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Kyllä se niin on että heti ulos vaan ASAP kun mahdollista. Mitä pidempään sitä näkemistä viivyttää ja juttelee vaan, sitä varmemmin friend-zone varmistuu.

Ehtii ne koira vai kissa yms paskanjauhannat tehdä sen ensivaikutelman jälkeenkin sitten.
No logistiset käytännön seikat vaikuttaa asiaan myös.

Aina ei ole mahdollista tai mielekästä tavata heti. Jos vaikka asutaan eri paikkakunnalla. Tai muuten on kiireitä.

Ei tähän asiaan ole mitään yhtä oikeaa vastausta, vaan se on tapauskohtaista.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
522
Jos kauan viestittelee, ehtii kummatkin kehitellä mielessään kaikenlaisia mielikuvia toisesta, ja nää voi sitten osoittautua täysin virheellisiksi. Omassa deittihistoriassani esim. oli heppu, joka oli jotenkin tosi runollinen kirjallisesti, mutta livenä suusta tuli vittua ihan liukuhihnalta ja olemus ja ulosanti oli muutenkin paljon karskimpi kuin mikä oli mielikuva. Ei jatkoon. Toisaalta tyyppi, jolla ei oo esim. yhdyssanat hallussa, (turn off) tai jonka kirjalinen anti on muuten kökköä, voi olla livenä todella hurmaava ja supliikki.

Etenkin jos keskustelut menee seksuaalisiksi, kasvaa odotukset ihan älyttömiin sfääreihin hyvin helposti, ja sieltä tullaan sitten rytinällä alas kun ei vastassa olekaan se eroottinen sankari, minkä on mielessään visioinut.

Itse tykkään tavata mahdolisimman nopeasti, niin saa nää ensivaikutelmat pois alta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Itsekin suosin aika pikaista näkemistä. Monella naisella on usein kovin kiireinen elämä ja ei oo aikaa :D Kaltsu täynnä ja sillee. No siis itellänikään aina ole halua tai jaksamista lähtee kun arki koostuu asioista mistä ei sitten aina taivu. Yleensä on myös välimatkaa, ja mieshän sinne paikalle yleensä lähtee.

Must tuntuu että mä olen tavannut naisia paremmin ja enemmän pidemmällä chattailyllä ja tutustumisella kuin että pyytäisi kahville asap. Sielt sit aina joku rako löytynyt molemmille sopivaks.

Sen sijaan näistä pikaisista näkemisistä on suurempi lottovoitto että edes juttu pysyy yllä eikä tyssää neljän viestin jälkeen. Tää ghostaus on nyt kesän jälkeen paljo suurempaa, enkä ymmärrä näitä mimmejä jotka tykkää takaisin ja sit eivät edes vasta aloitukseen? Miks edes tykkää takaisin? :D

Mitä tohon "no fat = high quality" niin ei todellakaan, mutta nykypäivänä kun katsoo markkinoita, voi vetää jo johtopäätöksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Jos kauan viestittelee, ehtii kummatkin kehitellä mielessään kaikenlaisia mielikuvia toisesta, ja nää voi sitten osoittautua täysin virheellisiksi. Omassa deittihistoriassani esim. oli heppu, joka oli jotenkin tosi runollinen kirjallisesti, mutta livenä suusta tuli vittua ihan liukuhihnalta ja olemus ja ulosanti oli muutenkin paljon karskimpi kuin mikä oli mielikuva. Ei jatkoon. Toisaalta tyyppi, jolla ei oo esim. yhdyssanat hallussa, (turn off) tai jonka kirjalinen anti on muuten kökköä, voi olla livenä todella hurmaava ja supliikki.

Etenkin jos keskustelut menee seksuaalisiksi, kasvaa odotukset ihan älyttömiin sfääreihin hyvin helposti, ja sieltä tullaan sitten rytinällä alas kun ei vastassa olekaan se eroottinen sankari, minkä on mielessään visioinut.

Itse tykkään tavata mahdolisimman nopeasti, niin saa nää ensivaikutelmat pois alta.
Kameleontteja löytyy. Mä oon just sellanen livenäki ku chattailen. Keskustelen asiallisesti ja myös löytyy huumoria. SIksi en edes ajattele, että pitäisi nähdä asap jos juttu luistaa ja on oma elämä. Sinne sit sovitaan joku rako. Näin tää on yleensä toiminut.

Tosin mä oon viime aikoina tökkinyt joitakin vähän liiankin seksuaalisen vivahteen aloitussetillä, joka ei ole saanut toivottua lopputulosta kuin ihan parissa tapauksessa. Strategian vaihtoa jälleen. Mut kiva aina kokeilla jotain uutta "replaa".
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Tuo "vakihoito" on sinällään ihan kiva, mut jos mä jatkuvasti kävisin höyläämässä naista kehen mulla ei ole tunteita niin se vie miulta "elämänenergiaa" pois pidemmällä aikavälillä. Must tuntuu et jos on pari kolme viikkoa ollut harrastelematta niin energia kehittää itseäni ja omia asioita on paljo tehokkaampi kun kävis panemassa säännöllisesti.

Nykypäivänä miehen oma elämä ja ne asiat jotka tuo oikeesti merkitystä elämään sekä kehittää miestä eteenpäin asioissa (joka reflektoi toki sit naaraisiin positiivisella viballa) on tärkeää, koska tulee kausia jolloin naisen saanti tuntuu olevan niin suuren työn takana, että parempi keskittyä aivan johonkin muuhun :)

Lopuksi. Ei pitäs valittaa etteikö nyt 1v 10kk sinkkuaikana olis naista saanut. Jos puhutaan nyt niitä joita on höylännyt vaikka enemmän kuin kerran, löytyy ehkä aivan max 10? Vakiopanoasteelle voisin laittaa kaksi mimmiä, tai kolme, en mä kaikkia muista. Yhteensä "uusien" mimmien panosaldo on jostain 30-50 väliltä. Näin iso heitto, koska lopetin laskemisen vuosi sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
139
Tuo "vakihoito" on sinällään ihan kiva, mut jos mä jatkuvasti kävisin höyläämässä naista kehen mulla ei ole tunteita niin se vie miulta "elämänenergiaa" pois pidemmällä aikavälillä. Must tuntuu et jos on pari kolme viikkoa ollut harrastelematta niin energia kehittää itseäni ja omia asioita on paljo tehokkaampi kun kävis panemassa säännöllisesti.

Nykypäivänä miehen oma elämä ja ne asiat jotka tuo oikeesti merkitystä elämään sekä kehittää miestä eteenpäin asioissa (joka reflektoi toki sit naaraisiin positiivisella viballa) on tärkeää, koska tulee kausia jolloin naisen saanti tuntuu olevan niin suuren työn takana, että parempi keskittyä aivan johonkin muuhun :)

Lopuksi. Ei pitäs valittaa etteikö nyt 1v 10kk sinkkuaikana olis naista saanut. Jos puhutaan nyt niitä joita on höylännyt vaikka enemmän kuin kerran, löytyy ehkä aivan max 10? Vakiopanoasteelle voisin laittaa kaksi mimmiä, tai kolme, en mä kaikkia muista. Yhteensä "uusien" mimmien panosaldo on jostain 30-50 väliltä. Näin iso heitto, koska lopetin laskemisen vuosi sitten.
Siis ymmärsinkö oikein, että oot kairannut kahden vuoden aikana 50 eri mimmiä?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Siis oot kairannut kahden vuoden aikana eri 50 mimmiä?
50 on kyllä nyt liian iso luku ku mietin tässä et ketä on sit kairannut enemmän kuin kerran, mut kyllä väittäisin että vähintään 30. Plus omaehtoinen selibaatti tuossa talven yli.
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
139
50 on kyllä nyt liian iso luku ku mietin tässä et ketä on sit kairannut enemmän kuin kerran, mut kyllä väittäisin että vähintään 30. Plus omaehtoinen selibaatti tuossa talven yli.
No onhan toi jo 30 aikalailla chad-tier luku. :tup: Teeppäs mielenkiinnosta wheatwafflesin looks-arviointi ja minkä numeron saat 0-10? tais olla että maksaa 5 euroa tjms.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
413
Jos pystyy ilmaisemaan itseään hyvin ja mielenkiintoisesti sekä kirjallisesti että suullisesti, niin ulkonäöllä on aika vähän merkitystä naismarkkinoilla.
 
Liittynyt
04.01.2022
Viestejä
278
Jos nyt vaikka karkeasti lasketaan sanoi:
Vähän realismia Pattayjjalla 50 euroa laaki
Suomessa 120e lähtien.

Tarkaa omaa lukuni en tiedä mutta on yli kolmesataa eri muijaa

Voit Jatkaa haaveilua
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Maksullisten naisten ynnääminen kokonaissaldoon on vähän kiistanalainen juttu.

Itse en niitä oikein saldoon suoraan laske...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
No joo. Itse olen 172cm niin tämmönen puutarhatonttu ku ei ymmärrä :D
Ei se nyt välttämättä miehen pituudestakaan riipu, vaan pätkätkin miehet voivat pitää pitkistä amatsoonittarista. Se on sitten eri asia, moniko pätkä tavismies voi saada. Yleensä naiset suosii itseään pidempiä miehiä.

Mä olen reilusti yli 180 cm, eikä naisen pituudella ole oikeastaan paljon mitään väliä. Jos saa valita niin mieluummin lyhyt, mutta pitkäkin kelpaa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 002
Jos pystyy ilmaisemaan itseään hyvin ja mielenkiintoisesti sekä kirjallisesti että suullisesti, niin ulkonäöllä on aika vähän merkitystä naismarkkinoilla.
Joo täähän se on, jos supliikki luistaa, osaa silleen herätellä tunteita ja vedellä oikeista naruista, juuri millään muulla ei ole väliä.
No onhan toi jo 30 aikalailla chad-tier luku. :tup: Teeppäs mielenkiinnosta wheatwafflesin looks-arviointi ja minkä numeron saat 0-10? tais olla että maksaa 5 euroa tjms.
Markku on myös käyttänyt asiaan aivan helvetisti vaivaa, ja tehnyt kovaa työtä asian eteen. Eli ei ihmekään jos tuolla vaivannäöllä ei tapahtuisi jotain.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Joo täähän se on, jos supliikki luistaa, osaa silleen herätellä tunteita ja vedellä oikeista naruista, juuri millään muulla ei ole väliä.
Supliikilla on silti nykyaikana ehkä vähemmän merkitystä kuin koskaan aiemmin. Tinder-aikana mennään vahvasti ulkonäkö edellä, ja kaikki muu tulee vasta sen jälkeen.

Miten sä pääset supliikkiasi toteuttamaan, josset saa edes jalkaa ovenväliin?
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 002
Supliikilla on silti nykyaikana ehkä vähemmän merkitystä kuin koskaan aiemmin. Tinder-aikana mennään vahvasti ulkonäkö edellä, ja kaikki muu tulee vasta sen jälkeen.

Miten sä pääset supliikkiasi toteuttamaan, josset saa edes jalkaa ovenväliin?
No joo, on se vähentänyt supliikin merkitystä, mutta voi profiiliin edelleen kirjoitella jotain. Ja tietty nettitreffien ulkopuolellakin on elämää, vaikka vähemmän kuin ennen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
No joo, on se vähentänyt supliikin merkitystä, mutta voi profiiliin edelleen kirjoitella jotain. Ja tietty nettitreffien ulkopuolellakin on elämää, vaikka vähemmän kuin ennen.
Josset ole aivan v*tun komea, niin hyvän ulkonäön lisäksi toki tarvitaan MYÖS supliikkia. Ei pelkkä keskivertoa parempi ulkonäkö itsessään pitkälle kanna, mutta sillä saa jalan oven väliin.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
27
Siis jos miehistä noin puolet elää jonkinlaisessa puutteessa ja kolmasosa pahassa puutteessa (vanhoja tutkimuksia suurpiirteisesti soveltaen), niin on siitä "aika" pitkä matka siihen, että tällaisella miehellä olisi kolme vakihoitoa.

Kuitenkin kyltymättömällä naisella voi olla vakihoitoja ihan niin monta kuin ikinä haluaa.

Pointti oli, että maailma ei ole kovin reilu. (Tai "tasa-arvoinen".)

Itsekin kuulun puutteessa eläjien joukkoon, vaikka tänä vuonnakin on ollut useita uusia seksikumppaneita. Mutta säälittävää räpellystä on verrattuna juuri siihen, mitä ihan tavallinen nainen voi halutessaan puuhailla.
Tähän voisi sopia hyvin lausahdus "Ronkelit runkkaa" näinhän se on :D
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
139
Tähän voisi sopia hyvin lausahdus "Ronkelit runkkaa" näinhän se on :D
Täähän se.

Kaikki jos olisivat ronkeleita, niin loppujen lopuksi kaikille olisi helpompaa. Nyt ne ketkä eivät ole ronkeleita vaikeuttavat hommaa niille, ketkä eivät voi olla ronkeleita.
Ja naiset joutuisivat kohtamaan paremmin todellisuuden.

Toki nyt ne ihmettelee miksi ei syntynytkään parisuhdetta, yrittävät vielä ja ihmettelevät vielä miksi ei syntynyt taaskaan parisuhdetta, hommaavat läjän kissoja ja poistuvat katkerina markkinoilta, jolloin markkinatasapaino vääristyy entisestään.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 430
Jos kauan viestittelee, ehtii kummatkin kehitellä mielessään kaikenlaisia mielikuvia toisesta, ja nää voi sitten osoittautua täysin virheellisiksi. Omassa deittihistoriassani esim. oli heppu, joka oli jotenkin tosi runollinen kirjallisesti, mutta livenä suusta tuli vittua ihan liukuhihnalta ja olemus ja ulosanti oli muutenkin paljon karskimpi kuin mikä oli mielikuva. Ei jatkoon. Toisaalta tyyppi, jolla ei oo esim. yhdyssanat hallussa, (turn off) tai jonka kirjalinen anti on muuten kökköä, voi olla livenä todella hurmaava ja supliikki.

Etenkin jos keskustelut menee seksuaalisiksi, kasvaa odotukset ihan älyttömiin sfääreihin hyvin helposti, ja sieltä tullaan sitten rytinällä alas kun ei vastassa olekaan se eroottinen sankari, minkä on mielessään visioinut.

Itse tykkään tavata mahdolisimman nopeasti, niin saa nää ensivaikutelmat pois alta.
Itsellä taas täysin päinvastainen suhtautuminen. Silloin kun Tinderiä vielä harrastin, oli tapana viestitellä pitkällisesti ennen kuin edes harkitsin treffeille pyytämistä. Pisimmät "esiviestittelyt" oli varmaan parin-kolmen kuukauden mittaisia. Olin lähtökohtaisesti paljon kiinnostuneempi siitä mitä naisilla löytyi korvien välistä, kuin sieltä haarovälistä. Pillu löytyy kuitenkin suunnilleen joka toisella vastaantulijalla ja nättejä naamojakin löytyy yliin kyllin, kun taas oikeasti tutustumisen arvoiset mielet ovat huomattavan paljon harvinaisempi ilmiö, jota on mielestäni helpoin kartoittaa tekstitse. Itse en myöskään ikinä törmännyt siihen, että viesteissä mielenkiintoinen ja hyvin itseään ilmaiseva nainen olisi livenä ollut jotenkin vähemmän mielenkiintoinen tai ilmaisukykyinen.

Voihan tuota toki tuota suoraan myös kasvokkain jutella ja tutustua, mutta siinä on iso riski, että liskoaivojen hormonikeskukset lähtee molemmilla hyrräämään ja huutamaan pissavehkeiden pikaista yhteenlyömistä sillä seurauksella, että todellisuudessa toisilleen täysin epäyhteensopivatkin ihmiset päätyvät yhteen. Harmillisesti tämä ei vaan yleensä paljastu vasta kuin hormonimyrsky hieman laantuu. Se jalkojen välistä löytyvä juttu kun itsessään tyydyttää vain vähän aikaa, siinä missä se korvien välissä oleva juttu on avainasemassa pitkässä parisuhteessa.

Mut nää on näitä, kukin tyylillään. Minä nyt pelasin muutenkin Tinderiä ihan väärin, kun hain sieltä ensisijaisesti elämänkumppania ja swaippasin ehkä korkeintaan yhden naisen kahdestakymmenestä oikealle, ja yleensä senkin jälkeen annoin heidän vielä tehdä aloitteen keskusteluunkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 430
Mut nää on näitä, kukin tyylillään. Minä nyt pelasin muutenkin Tinderiä ihan väärin, kun hain sieltä ensisijaisesti elämänkumppania ja swaippasin ehkä korkeintaan yhden naisen kahdestakymmenestä oikealle, ja yleensä senkin jälkeen annoin heidän vielä tehdä aloitteen keskusteluunkin.
En usko että tuo on mitenkään Tinderin väärin pelaamista jos tavoitteena on parisuhde. Huomasin itsekin aina kysyväni jokaisen profiilin kohdalla, että voisiko ko. ihmisen kanssa kuvitella mitään pidempikestoisempaa. Lienee sanomattakin selvää että tekstittömät profiilit menivät armotta vasuriin, oli sitten kuinka ulkoisesti näyttävä yksilö kyseessä.

Jollakin toisella taas on yksi lysti mitä profiilissa lukee, jos tarkoituksena on ainoastaan irtoseksi.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Tähän voisi sopia hyvin lausahdus "Ronkelit runkkaa" näinhän se on :D
Ronkelit runkkaa, mutta monet epäronkelitkin joutuu runkkaamaan. Vähintään ajoittaisessa puutteessa eläminen on miehille erittäin yleistä nykyään ja kaikesta päätellen lisääntymään päin.

Anyway, mä en omista peruskriteereistäni pysty tinkimään, vaan mieluummin sitten runkkaan (tai olen runkkaamatta).
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Mua ei ärsytä niin paljoa jos toinen ghostaa ghostaamistaan tai ei vastaa ollenkaa alotukseen. Mut sitku on ollut hyviä keskusteluja ja toinen ghostaa EHKÄ sen takia mitä juuri sanoin, sana/lause. Se on kaikista vittumaisinta. No toki näistä aina jää käteen sitten jotain yleistä kantaa siihen mitä naisten kanssa voi ja ei voi keskustella, mut ku näihinkää ei aina päde säännöt. Toiset kestää paremmin vitsiä, hieman seksuaalista suuntautumiseen viittaavaa viestiä, tai muuta. Se on aivan hakuammuntaa välillä.

Mut mitä Tinderöinnistä olen oppinut niin naiselle ei kannata melkee ikinä lähteä yhtään seksuaalisemmilla vihjeillä laittaa viestiä ellei se toinen ole jo siinä inessä jotenkin. Tilanneluku tärkeää, eli parempi keskustella hyvinkin normaalisti tai sitte luoda jotai muunlaista tarinaa tai juttua keskustelussa.

Ja nyt en tarkoita mitään "muna pilluun" juttua vaan se on enemmänkin johonkin keskusteluun liittyvää. Nyt ei tuu suoraa mitää mieleen, mut laitettakkoon vaikka jos on keskusteltu kokkauksesta niin siihen liittyen sitten vähä flirtimpää juttua tms. Se flirtti liittyy johonkin asiaytimeen, ja siinä sitten kun/jos heittää jotain, mennään nuoraa pitkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
801
Toi
Mua ei ärsytä niin paljoa jos toinen ghostaa ghostaamistaan tai ei vastaa ollenkaa alotukseen. Mut sitku on ollut hyviä keskusteluja ja toinen ghostaa EHKÄ sen takia mitä juuri sanoin, sana/lause. Se on kaikista vittumaisinta. No toki näistä aina jää käteen sitten jotain yleistä kantaa siihen mitä naisten kanssa voi ja ei voi keskustella, mut ku näihinkää ei aina päde säännöt. Toiset kestää paremmin vitsiä, hieman seksuaalista suuntautumiseen viittaavaa viestiä, tai muuta. Se on aivan hakuammuntaa välillä.

Mut mitä Tinderöinnistä olen oppinut niin naiselle ei kannata melkee ikinä lähteä yhtään seksuaalisemmilla vihjeillä laittaa viestiä ellei se toinen ole jo siinä inessä jotenkin. Tilanneluku tärkeää, eli parempi keskustella hyvinkin normaalisti tai sitte luoda jotai muunlaista tarinaa tai juttua keskustelussa.

Ja nyt en tarkoita mitään "muna pilluun" juttua vaan se on enemmänkin johonkin keskusteluun liittyvää. Nyt ei tuu suoraa mitää mieleen, mut laitettakkoon vaikka jos on keskusteltu kokkauksesta niin siihen liittyen sitten vähä flirtimpää juttua tms. Se flirtti liittyy johonkin asiaytimeen, ja siinä sitten kun/jos heittää jotain, mennään nuoraa pitkin.
Toimii toki noin niinkuin ylipäätään elämässä kun keskustellaan entuudestaan tuntemattomille.
Ensin pitää hetken kalastella minkälainen keskustelukumppani siellä on ennenkuin alkaa heittään kaksimielistä läppää.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 666
Supliikilla on silti nykyaikana ehkä vähemmän merkitystä kuin koskaan aiemmin. Tinder-aikana mennään vahvasti ulkonäkö edellä, ja kaikki muu tulee vasta sen jälkeen.
Joo Tinderin ansiosta ujot introvertitkin saavat enemmän treffejä. 90-luvulla eivät olisi saaneet mitään kun eivät uskaltaneet avata suutaan tosielämässä. Toi ainakin yksi positiivinen asia nettideittailussa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 612
Joo Tinderin ansiosta ujot introvertitkin saavat enemmän treffejä. 90-luvulla eivät olisi saaneet mitään kun eivät uskaltaneet avata suutaan tosielämässä. Toi ainakin yksi positiivinen asia nettideittailussa.
90-luvun lopussa oli nettideitti ja Kissin chatti, ja verbaalinen ulosanti oli kaiken aa ja oo...
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 666
Tästäkin vaatimattomat 25 vuotta aikaa. Oon aika hitontyytyväinen että maailma muuttuu. :D Vaikka tuolta Kissin chatistakin sai pirkkoja.
Niin huono puoli nykyaikana on ”next” kulttuuri kun parisuhde on helpoo vaihtaa uuteen, ei jakseta panostaa. Jokin vähän vituttaa puolisossa niin Tinder auki ja NEXT…tämä näkyy sitten monessa asiassa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Niin huono puoli nykyaikana on ”next” kulttuuri kun parisuhde on helpoo vaihtaa uuteen, ei jakseta panostaa. Jokin vähän vituttaa puolisossa niin Tinder auki ja NEXT…tämä näkyy sitten monessa asiassa.
Plus se koukuttaa kun on tarjontaa ja se "uusi kokemus". Vaikka väittäisin, että kun se "sopiva" tai "oikea" löytyy jonka kanssa rakentaa kaikkea, etenkin seksielämää ja yhteyttä tulee loppupeleissä olemaan henkisesti paljon palkitsevampaa.

Mut helpompi se on vaihtaa miehiä (tai naisia) kuin kalsareita.. Toki naisen kohdalla tämä on reilusti helpompaa. Miehet kutakuinkin ottaa sitä mitä saa ja naiset valikoi. Tärkeintä on muistaa että ei oo epätoivoinen vaan omaa hyvän itsetunnon naisten kanssa, saanti paljo todennäköisempää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 451
Viestejä
4 334 065
Jäsenet
72 212
Uusin jäsen
atw

Hinta.fi

Ylös Bottom