Tuo "vakihoito" on sinällään ihan kiva, mut jos mä jatkuvasti kävisin höyläämässä naista kehen mulla ei ole tunteita niin se vie miulta "elämänenergiaa" pois pidemmällä aikavälillä. Must tuntuu et jos on pari kolme viikkoa ollut harrastelematta niin energia kehittää itseäni ja omia asioita on paljo tehokkaampi kun kävis panemassa säännöllisesti.
Nykypäivänä miehen oma elämä ja ne asiat jotka tuo oikeesti merkitystä elämään sekä kehittää miestä eteenpäin asioissa (joka reflektoi toki sit naaraisiin positiivisella viballa) on tärkeää, koska tulee kausia jolloin naisen saanti tuntuu olevan niin suuren työn takana, että parempi keskittyä aivan johonkin muuhun
Lopuksi. Ei pitäs valittaa etteikö nyt 1v 10kk sinkkuaikana olis naista saanut. Jos puhutaan nyt niitä joita on höylännyt vaikka enemmän kuin kerran, löytyy ehkä aivan max 10? Vakiopanoasteelle voisin laittaa kaksi mimmiä, tai kolme, en mä kaikkia muista. Yhteensä "uusien" mimmien panosaldo on jostain 30-50 väliltä. Näin iso heitto, koska lopetin laskemisen vuosi sitten.