Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Joo täähän se on, jos supliikki luistaa, osaa silleen herätellä tunteita ja vedellä oikeista naruista, juuri millään muulla ei ole väliä.

Markku on myös käyttänyt asiaan aivan helvetisti vaivaa, ja tehnyt kovaa työtä asian eteen. Eli ei ihmekään jos tuolla vaivannäöllä ei tapahtuisi jotain.
Kyllä tuohon on mennyt aikaa ja rahaa, yrityksiä, kokemuksia, kokeiluja, ei sitä voi kieltää. Mut tässäkin kokemus tuo varmuutta. Kun näkee onnistumisia sekä epäonnistumisia, alkaa hahmottamaan asioita jotka toimii naisten kanssa. Niin loppupeleissä en hirveästi enää edes mieti mitä kirjoitan. Aloitus on aina vaikein. Heti kun aloituksesta on päästy eteenpäin, sitä läppää/tarinaa/juttua on helppo keksiä. Toki on näitä joiden kanssa tehdään pitkiä syvällisempiä keskusteluja sen sijaan että tehdään yhteinen kokkaustarina.

Suosittelen katselemaan googlesta avauksia tai vaikka tiktokista jotain "rizz" tyyppisiä pätkiä. Ja en tarkoita että hei toi vois olla hyvä, copy pasteen ja katsotaan. Vaan että kun löydät semmosen sopivan joka reflektoi suhun eli semmonen mitä sä voisit heittää niinku oikeasti myös livenä, kokeile niitä. Niistä on helppo sit jatkaa juttua. Ja oon itsekin keksinyt ihan omia joitain alotuksia näiltä pohjilta.

Tärkeintä on olla oma itsensä eikä esittää mitään muuta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 639
Itse just analysoin että satunnaisesti kun oon käynyt Tinderissä huispaamassa niin musta on tullut tosi kriittinen (aiempaa kriittisempi) mitä tulee oikealle pyyhkimiseen.

Eli vasemmalle menevät suorilta mm:
Profiilitekstiä ei ole tai se on emoji-jono
Ei yhtään kuvaa koko kropasta
"Rokottamaton"
Venäjänkieliset nimet vaikka muut tekstit englanniksi
Kaikki turhat "pose-profiilit"
Profiilit joissa lukee että haluaa lapsia / lisää lapsia
"Mukanani kulkee koira" - siis kulkekoon ja pidän eläimistä mutta se ei ole tulossa tänne. :D
Jos kuvista ei herää mitään mielenkiintoa mahdolliseen kanssakäymiseen
Kaikki koirahullut/kissahullut/heppahullut jne.
.
.

Lisäksi aiemmin tein pikku testin - toistaiseksi otanta vain 2 henkilöä joten ei laajennettavissa suureen populaatioon. Olen vähän laiskasti kirjoitellut parille mimmille ja homma on jäänyt siihen että heidän soisi jotain laittavan takaisinpäin. Kirjoitin tyyliin että itsekin olen kiireinen enkä roiku Tinderissä turhia, ja jos hän haluaa jatkaa keskustelua ja mahdollisesti nähdäkin niin olisi mukava oikeasti jutella. Lopputulema: molemmat testihenkilöistä ovat aktivoituneet varsin kiitettävästi. :) Eli jos arvotte onko tapahtunut ghostaus vai onko sitä kiinnostusta niin kertokaa juttukaverille se selkeästi. Ei mitään "uhkailuja mätsin poistamisesta" tms vaan kerrotte reilusti mikä on homman nimi. Tulos on sit se mikä ikinä onkin mutta onpahan prkl selvillä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 639
^ Hyvät vinkkelit mutta tämä.. Ja se kuva mielellään myös sellainen että mekko ei peitä kaikkea, ota siitä nyt sit selvää :D
Joo siis kerran oon haksahtanut tuollaiseen jossa ei ollut koko kroppaa - mutta oli kyllä muutenkin otettu varsin "imartelevat kuvat" myös lärvistä. En tunnistanut koko akkaa kun menin moikkaamaan sitä. :D Nauratti vaan lähtiessä. :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 477
Tästäkin vaatimattomat 25 vuotta aikaa. Oon aika hitontyytyväinen että maailma muuttuu. :D Vaikka tuolta Kissin chatistakin sai pirkkoja.
Kyllä pariutumisasioissa kaikki on mennyt vain huonompaan suuntaan tavallisen miehen näkökulmasta.

Ehkä poikkeuksena sääntöön joku Giga-Chad, joka pystyy niittämään kovaa saldoa nykyajan appeja käyttäen, mutta sekin jää vähän arvailujen varaan koska en tällaista Giga-Chadia tunne.

Hänenkin kannaltaan asiat oli paremmin vajaat 10 vuotta sitten kun Tinder oli uusi juttu.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Kyllä pariutumisasioissa kaikki on mennyt vain huonompaan suuntaan tavallisen miehen näkökulmasta.

Ehkä poikkeuksena sääntöön joku Giga-Chad, joka pystyy niittämään kovaa saldoa nykyajan appeja käyttäen, mutta sekin jää vähän arvailujen varaan koska en tällaista Giga-Chadia tunne.

Hänenkin kannaltaan asiat oli paremmin vajaat 10 vuotta sitten kun Tinder oli uusi juttu.
Taitaa just olla giga-chad tai kympin mies jonka ei tartte nähdä hirveästi vaivaa saannin eteen. Joskus tullut vastaa jossai some reelsissä mistä lie ihmissuhteista puhuu ja nichee pyörii sen ympärillä. Kaveri on komea, pitkä ja lihaksikas niin naiset suorastaan kuolaa tälläsen perään IG:ssä. Näytti videolla hänen IG viestihistoriaa ja viestejä.

Ko se peli menee just niin että ne kympin, ehkä ysin miehet valitsee naiset, loput kilpailee keskenään siitä mitä jää jäljelle. Toki se että mikä on se oma taso ja kenen kanssa haluaa päästä eteenpäin.

Miten Tinder eroaa nykypäivänä vs alkuaikoina? Mä käytin Tinderii ekaa kertaa 2019 lopulla ja se oli hyvin lyhyt pätkä. Oikestaan vasta viime vuoden alussa pääsin kunnolla mukaan tähän.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Joo siis kerran oon haksahtanut tuollaiseen jossa ei ollut koko kroppaa - mutta oli kyllä muutenkin otettu varsin "imartelevat kuvat" myös lärvistä. En tunnistanut koko akkaa kun menin moikkaamaan sitä. :D Nauratti vaan lähtiessä. :D
Mul on tullut jonku verra "catfishei" vastaan. Pahin oli ku lähin Tampereelle asti eli siis yli 100km autolla. Kuvat olivat luokkaa mistä lie vuoden takaa ku nainen oli aika hoikka ja hyvännäköinen. Tavatessani hän oli lievästi sanottuna 20-30kg isompi. Kyllä muutenki alko vähenee nää reissut pidemmälle eli en kovin kevyesti lähde tapaa enää mimmejä kauemmaksi. Pitäs melkee tietää että tää mimmi on näkemisen arvoinen tai sitte se jo tiedetään että sänkyhommiin menis.

Ei vaa jaksa ravaa.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 522
Tiedän yhden tuollaisen kympin kaverin. En tiedä miten paljon se harrastaa Tindereitä mutta baarista se saa AINA seuraa. Kerran tosin ei saanut kun sammusi tiskille mutta silloinkin kuulemma löyty taskusta paperi johon oli kirjoitettu huulipunalla numero ja nimi.

Pannut varmaan yli viittäsataa naista (voi olla tuhatkin) ja sama meno kuulemma jatkuu vaikka jo yli viisikymppinen.

Hienoa varmaan mutta kuulin vähän aikaa sitten toiselta kaverilta että kympin mies tuntee itsensä yksinäiseksi. Ei ole lapsia vaikka äitiehdokkaita ollut satoja. Kyllä se joskus on ollut parisuhteissakin mutta ne ovat ilmeisesti päättyneet suht nopeasti kun ei tuollaista kaveria voi häkkiin laittaa.

En sitten osaa sanoa voiko tuollaista kadehtia. Varmaan jos on ihan toinen ääripää ja ei saa mitään..

Ulkonäkö ja (naurettavan) kova itseluottamus vetoaa naisiin. Ja jos tuollaisiin määriin haluaa päästä pitää asua jossain isossa kaupungissa. Ei se varmaan Imatralla onnistu.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 477
Miten Tinder eroaa nykypäivänä vs alkuaikoina? Mä käytin Tinderii ekaa kertaa 2019 lopulla ja se oli hyvin lyhyt pätkä. Oikestaan vasta viime vuoden alussa pääsin kunnolla mukaan tähän.
Alkuaikoina naiset oli tietenkin naivimpia ja innokkaammin mukana uudessa coolissa jutussa. Ei ollut vielä siperia kasvattanut eikä kovettanut.

Sukupuolijakaumakin oli varmaan järkevämpi, koska luulisin ettei miehet heti lähteneet niin massoina mukaan kuin nyt.

Hienoa varmaan mutta kuulin vähän aikaa sitten toiselta kaverilta että kympin mies tuntee itsensä yksinäiseksi. Ei ole lapsia vaikka äitiehdokkaita ollut satoja. Kyllä se joskus on ollut parisuhteissakin mutta ne ovat ilmeisesti päättyneet suht nopeasti kun ei tuollaista kaveria voi häkkiin laittaa.

En sitten osaa sanoa voiko tuollaista kadehtia. Varmaan jos on ihan toinen ääripää ja ei saa mitään..
Kyllä voi kadehtia. Ei vakaa parisuhde ja jälkikasvu ole mikään itsestäänselvyys tai välttämättä edes tavoiteltu asia muillekaan miehille (tai naisille), ja toisaalta sellaisen puute on ihan tällaisen kympin miehen oma valinta. Hän saa juuri sitä mitä tilaa ja haluaa.

Mä pidän itseäni ehkä kutosen miehenä, vähän nyt riippuen mitä asioita painottaa. Hyvissä kuvissa voin näyttää paremmaltakin. Ja pituutta on niukasti sen verran mitä tarviikin, ettei nyt pätkäksi voi haukkua. Mulkku on kookas. Mutta eihän se päällepäin näy.

Tällainen mies saa joskus naista ja aika usein ei saa. Sitähän se on. Voisi olla huonomminkin, en mä sitä sano enkä sikäli valita. Ja mun kriteerit on tunnetusti aika armottomat naisen ruumiinrakenteen suhteen. Muutenhan voisi olla huomattavasti helpompaa tai ihan varmasti olisi. Vielä 100 kertaa helpompaa olisi kun olisi biseksuaali...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 863
Oikeastihan tuhannen naisen mies voi olla yhtä yksinäinen ja onneton kuin mies ilman yhtäkään naista. Ensimmäistä helpommin kadehditaan toki, vaikka ei tuo ensimmäinen tapaus todellakaan välttämättä ole oman elämänsä herra ja hyvien valintojen päällikkö.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Tiedän yhden tuollaisen kympin kaverin. En tiedä miten paljon se harrastaa Tindereitä mutta baarista se saa AINA seuraa. Kerran tosin ei saanut kun sammusi tiskille mutta silloinkin kuulemma löyty taskusta paperi johon oli kirjoitettu huulipunalla numero ja nimi.

Pannut varmaan yli viittäsataa naista (voi olla tuhatkin) ja sama meno kuulemma jatkuu vaikka jo yli viisikymppinen.

Hienoa varmaan mutta kuulin vähän aikaa sitten toiselta kaverilta että kympin mies tuntee itsensä yksinäiseksi. Ei ole lapsia vaikka äitiehdokkaita ollut satoja. Kyllä se joskus on ollut parisuhteissakin mutta ne ovat ilmeisesti päättyneet suht nopeasti kun ei tuollaista kaveria voi häkkiin laittaa.

En sitten osaa sanoa voiko tuollaista kadehtia. Varmaan jos on ihan toinen ääripää ja ei saa mitään..

Ulkonäkö ja (naurettavan) kova itseluottamus vetoaa naisiin. Ja jos tuollaisiin määriin haluaa päästä pitää asua jossain isossa kaupungissa. Ei se varmaan Imatralla onnistu.
Tässä jotenki tulee mielee että ei sitä merkitystä löydy naisista tai että niitä liukuhihnalta panisi. Vaikka itellä on lukemat mitä on (lue yllä), tuntuu aina että olen lähtöpisteessä. Siksi teen elämässä muita asioita joista saan sen merkityksen tunteen, joka heijastaa sit siihen että koen elämäni täyteläiseksi, joka heijastaa sitten siihen että olen itsevarma juuri tälläisenä kuin olen, johon naiset sitten syttyy. Toki ulkonäkö ei ole ihan petolinnun perse joten niin.

Mies joka on pannut tuhatta naista kuulostaa mun korvaan enemmänkin siltä, että hän joko a) pakenee jotain naisiin ja saa jatkuvasti hetken mielihyvää jolloin ollaan ns. "negatiivisessa" loopissa b) koska hänellä on aivan liikaa tarjontaa, hän ei koe että tarvitsisi löytää elämästä mitään tekemisen merkitystä kun naisia löytyy ovista ja ikkunoista.

Lähtökohtaisin miehen arvo on täysi nolla ku ollaan 18v, naisten arvo taas on yleisesti kymppi. Miehet rakentaa sitä elämää jolloin naisetkin kiinnostuvat heistä.

Tämä kympin jäbä, käy todnäkösesti salilla ja pitää itsestään huolta, tuskin muute kymppinä pysyis?

Mut siis jos yhtään nykypäivää katsoo niin miehet ovat yksinäisempiä kuin koskaan. Semmonen yhteisöllisyys, "brotherhood" meininki on kadonnut. Ihmiset sooloilee, perseilee, elää ilman merkitystä.

Kieltämättä varmaa siisteimmän tunteet ja kokemukset saisi ku lähtis miesviikinkijoukolla valloittaa vuorta ja yhdessä puserretaan tuskan ja hien läpi voittoon.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 477
Oikeastihan tuhannen naisen mies voi olla yhtä yksinäinen ja onneton kuin mies ilman yhtäkään naista. Ensimmäistä helpommin kadehditaan toki, vaikka ei tuo ensimmäinen tapaus todellakaan välttämättä ole oman elämänsä herra ja hyvien valintojen päällikkö.
Tottakai voi olla kaikenlaisia ongelmia elämässä.

Mutta ainakaan ei puutteessa elä. Se on jo jotain se.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 849
Suosittelen katselemaan googlesta avauksia tai vaikka tiktokista jotain "rizz" tyyppisiä pätkiä. Ja en tarkoita että hei toi vois olla hyvä, copy pasteen ja katsotaan. Vaan että kun löydät semmosen sopivan joka reflektoi suhun eli semmonen mitä sä voisit heittää niinku oikeasti myös livenä, kokeile niitä. Niistä on helppo sit jatkaa juttua. Ja oon itsekin keksinyt ihan omia joitain alotuksia näiltä pohjilta.

Tärkeintä on olla oma itsensä eikä esittää mitään muuta.
Joo ei kiitos...
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
411
Mä pidän itseäni ehkä kutosen miehenä, vähän nyt riippuen mitä asioita painottaa. Hyvissä kuvissa voin näyttää paremmaltakin. Ja pituutta on niukasti sen verran mitä tarviikin, ettei nyt pätkäksi voi haukkua. Mulkku on kookas. Mutta eihän se päällepäin näy.

Tällainen mies saa joskus naista ja aika usein ei saa. Sitähän se on. Voisi olla huonomminkin, en mä sitä sano enkä sikäli valita. Ja mun kriteerit on tunnetusti aika armottomat naisen ruumiinrakenteen suhteen. Muutenhan voisi olla huomattavasti helpompaa tai ihan varmasti olisi.
Minäkin olen ulkonäöllisesti ja taloudellisesti kutosen mies. Voin olla nelonenkin. Koskaan en kovin ronkeli ole ollut ja ns. 'notch count' on noin 60-80, ikää päälle 50. Naimisissa olen jo pitkään ollut mutta jos joskus ero tulee niin en lainkaan epäile, että naisen/naisten saamisessa mitään hankaluutta olisi. Aina on minulle riittänyt että uskaltaa ottaa naiseen kontaktia ja rehellisesti (mutta kauniilla sanoilla) kertoo mitä haluaa. Vässyköinti ei johda mihinkään vaan pitää olla aktiivinen, ottaa kontaktia ja rehellisesti kertoa mitä haluaa. Mitään muuta se hyvän naisen saaminen ei vaadi.

Älä pidä naista palkintona vaan ole palkinto naiselle. Tarjoa, älä pyydä. Se asenne kantaa pitkälle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Joo ei kiitos...
Perustele? Ei se ole väärin miettiä ja kehittää iskureploja mikäli siitä lähtee keskustelu ja mahdollisesti vuosisadan rakkaustarina.

"Moi mitä kuuluu" tyyppiset avaukset ei vaan toimi useimmiten. Huomannut myös että vaikka mä kiinnittäisin huomioo naisen tekstiin tai johonkin kuvissa niin prosentuaalisesti olen saanut vähemmän vastauksia kuin heittäisin jotain suht randomia pöytään.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
567
Olenko antanut ymmärtää, etten haluaisi parisuhdetta?

Kyllä mulle kelpaa ja riittää yksi hyvä nainen ihan hyvin. Mutta nytkin siis eilen ilmeni, että tällä eräällä kokelaalla onkin kolme miestä hoidossa.

Ei hyviä naisia puissa kasva. Sehän on koko ongelman ydin ja pohjimmiltaan syy siihen, että koko tämä hemmetin ketjukin on olemassa.

Olen muuten viime aikoina tavallisia kivannäköisiä naisia kadulla nähdessäni ajatellut mielessäni "onneksi olkoon". Onneksi olkoon että olet nainen ja saat lämpöä, läheisyyttä ja seksiä niin paljon kuin ikinä haluat. Olet etuoikeutettu, ylempää kastia.
Ulosantisi näiden pariutumis- tai nettitreffikeskustelujen viitekehyksessä liittyy pelkästään seksiin. Parrukullit, pillut, paneminen. Eipä tämä nyt siihen viittaa, että haluaisit varsinaisesti parisuhdetta vaan hakusessa on pelkästään säännöllinen seksi.

Toinen pohtimisen arvoinen asia lienee se, kiinnostaako näitä "hyviä naisia" ryhtyä jonkun setämiehen panopuuksi, jos ainoaksi iloksi jää kassientyhjentely silloin kun toisella pakottaa palleissa :think:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 477
Ulosantisi näiden pariutumis- tai nettitreffikeskustelujen viitekehyksessä liittyy pelkästään seksiin. Parrukullit, pillut, paneminen. Eipä tämä nyt siihen viittaa, että haluaisit varsinaisesti parisuhdetta vaan hakusessa on pelkästään säännöllinen seksi.
Parisuhde ilman seksiä on kaverisuhde. En mä mitään kaverisuhdetta kaipaa naisen kanssa.

Kyllä erotiikka on aika keskeisessä roolissa miehen ja naisen välisessä styylaamisessa, ja jossei ole, niin sitten on kyse varmaan jostain lihavista, halunsa menettäneistä palleroista, ja sellainen en nyt siis ole enkä halua että nainenkaan on.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Parisuhde ilman seksiä on kaverisuhde. En mä mitään kaverisuhdetta kaipaa naisen kanssa.

Kyllä erotiikka on aika keskeisessä roolissa miehen ja naisen välisessä styylaamisessa, ja jossei ole, niin sitten on kyse varmaan jostain lihavista, halunsa menettäneistä palleroista, ja sellainen en nyt siis ole enkä halua että nainenkaan on.
ja parisuhde on paljon muutakin kuin seksi :facepalm:
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Olenko antanut ymmärtää, etten haluaisi parisuhdetta?

Kyllä mulle kelpaa ja riittää yksi hyvä nainen ihan hyvin. Mutta nytkin siis eilen ilmeni, että tällä eräällä kokelaalla onkin kolme miestä hoidossa.

Siinä nyt ei ole mitään epätavallista että naisella on useampi mies ketä tapailee, ihan samallalailla itsellänikin oli useampi nainen ketä tapailin samaan aikaan...

Tinder vain mahdollistaa tuon niin hyvin että miksi ei käytä hyväksi, joskus oli vain yksi, joskus meni viikko tai kaksi kun halusi olla ihan itsekseen eikä kaipaillut mitään deittailua enkä edes avannut Tinderiä...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Seksi on ainaki itselleni yks tärkeimmistä asioista parisuhteessa. Mut ei se seksikään toimi jos muut asiat ei oo kunnossa. Sitä seksiä tavalla tai toisella kyllä löytää ilman parisuhdetta niin en mä sillee niin paljoa painoarvoa anna jos muuten löytyy kultainen ihminen vierelle.

..Hetkinen, kumosin väitteeni yllä heti.. No mutta menköön :D No jos parisuhteeseen ryhtyy niin seksiäkin saa ja pitää olla, perkele.

Lähtökohtasesti jos löytyy kiva mimmi elämään niin sitä seksielämää mielellään tuunaa ja onse parisuhteessa aina loppupeleissä parempaa kuin kävisi randomei hässii.

Itsekin mielellään "tapailen" montaa, jos henkinen kantti siihen vaan antaa tilaa. Näkee sit tutustumisessa et kenen kanssa synkkaa parhaiten, arvot sun muut. Näis on kyl oltava rehellinen toiselle ennemmin tai myöhemmin.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Seksi on ainaki itselleni yks tärkeimmistä asioista parisuhteessa. Mut ei se seksikään toimi jos muut asiat ei oo kunnossa. Sitä seksiä tavalla tai toisella kyllä löytää ilman parisuhdetta niin en mä sillee niin paljoa painoarvoa anna jos muuten löytyy kultainen ihminen vierelle.

..Hetkinen, kumosin väitteeni yllä heti.. No mutta menköön :D

Lähtökohtasesti jos löytyy kiva mimmi elämään niin sitä seksielämää mielellään tuunaa ja onse parisuhteessa aina loppupeleissä parempaa kuin kävisi randomei hässii.
Parisuhteissa, varsinkin pidemmissä tulee kausia että seksiä ei välttämättä ole, kuin se muutaman kerran vuodessa ja silloin se kaikki muu kemia ja yhteys, kommunikointi ja läheisyys on se sitova voima, mutta ilma noita sitovia voimia pelkkä seksi ei kanna parisuhdetta.

Tärkeintä ehkä on se että molemmat aidosti ymmärtää missä mennään ja miksi seksi ei toimi ja molemmat luottaa siihen että tilanne muuttuu ja läheisyyttä löytyy muuta kautta.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
567
Parisuhde ilman seksiä on kaverisuhde. En mä mitään kaverisuhdetta kaipaa naisen kanssa.

Kyllä erotiikka on aika keskeisessä roolissa miehen ja naisen välisessä styylaamisessa, ja jossei ole, niin sitten on kyse varmaan jostain lihavista, halunsa menettäneistä palleroista, ja sellainen en nyt siis ole enkä halua että nainenkaan on.
Kuka tässä nyt oli seksin puutteesta maininnut mitään. Seksi toki on yksi elementti parisuhteessa, mutta parisuhde nyt on vähän muutakin kuin panemista.

Seksi on kantava voima parisuhteessa, ainakin kun kyse on viriileistä ihmisistä.

Sen jälkeen kaikki muukin kyllä järjestyy ja on kivaa tehdä niitä muitakin juttuja.
Tässä ei kyllä puhu kokemuksen ääni. Varmaan jokainen joka on joskus elänyt avo- tai avioliittoon edenneessä parisuhteessa, että ei se ihan näin mene. Vaikka olisi miten viriileistä ihmisistä kyse.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 477
Tässä ei kyllä puhu kokemuksen ääni. Varmaan jokainen joka on joskus elänyt avo- tai avioliittoon edenneessä parisuhteessa, että ei se ihan näin mene. Vaikka olisi miten viriileistä ihmisistä kyse.
Olen ollut pitkissä parisuhteissa, joissa seksi on ollut lähestulkoon kuollutta, eikä se ole mitenkään terve ja järkevä tilanne.

Se, että näin voi käydä ja aika usein käy, ei tarkoita, että sitä pitäisi hyväksyä ja siihen tyytyä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Aiheesta kukkaruukkuun muuten näiden yksinhuoltajien määrä on jopa katastrofaalisen iso. En siis leimaa ihmistä, ja voin katsoa kortit yh-äidin kohdalla. Lähtökohtaisesti kuitenkin suhteeseen etsin ihmistä jolla ei olisi lapsia entuudestaan. Tämä kyllä tuntuu vaikeutuvan vuosi vuodelta.
 

Alias Hoboimp

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 032
Mulla ei paljoa annettavaa ole tähän ketjuun, mutta pakko vaan tähän väliin kommentoida, että tapa millä tietyt henkilöt täällä puhuvat auttaa kyllä ymmärtämään miksi sitä pillua ei irtoa. Siis kun täällä jotkut jauhavat näitä juttuja että "no ainakaan puutteessa ei joudu naiset elämään, se on jo jotain se" ynnä muuta uhriutumista. Ei mikään ihme, että joutuu puutteessa elämään kun epätoivo haisee tänne asti pelkkien viestien välityksellä. Kukaan ei halua itsesäälissä rypevää vikisevää "miestä", se nyt on vaan fakta.

Itse en jaksa Tinderiä edes käyttää ja sinkkuna on kuitenkin vedetty tässä viimeiset 4 vuotta. Eipä ole silti seurasta pulaa ollut ja aika harvoin tulee baarista yksin kotiin lähdettyä jos seuran hakeminen on ollut reissun päätarkoituksena.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 849
Mulla ei paljoa annettavaa ole tähän ketjuun, mutta pakko vaan tähän väliin kommentoida, että tapa millä tietyt henkilöt täällä puhuvat auttavat kyllä ymmärtämään miksi sitä pillua ei irtoa. Siis kun täällä jotkut jauhavat näitä juttuja että "no ainakaan puutteessa ei joudu naiset elämään, se on jo jotain se" ynnä muuta uhriutumista. Ei mikään ihme, että joutuu puutteessa elämään kun epätoivo haisee tänne asti pelkkien viestien välityksellä. Kukaan ei halua itsesäälissä rypevää vikisevää "miestä", se nyt on vaan fakta.

Itse en jaksa Tinderiä edes käyttää ja sinkkuna on kuitenkin vedetty tässä viimeiset 4 vuotta. Eipä ole silti seurasta pulaa ollut ja aika harvoin tulee baarista yksin kotiin lähdettyä jos seuran hakeminen on ollut reissun päätarkoituksena.
No eikös netissä nimimerkin takana ole just se oikea paikka avautua jos on moiseen tarvetta? Voi sitten livenä ja deittiapeissa yms. pitää mölyt mahassa ja vetää sen kovan karjun, joka vie eikä vikise, roolia jos niikseen tulee ja se on se oma juttu. Olkoonkin että osalla porukasta on munkin mielestä välillä hieman erikoisia näkemyksiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 639
Olen ollut pitkissä parisuhteissa, joissa seksi on ollut lähestulkoon kuollutta, eikä se ole mitenkään terve ja järkevä tilanne.

Se, että näin voi käydä ja aika usein käy, ei tarkoita, että sitä pitäisi hyväksyä ja siihen tyytyä.
Oletko analysoinut mistä tuo tilanne on voinut toistuvasti johtua? Ja löytyikö joku yhteinen nimittäjä?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 477
Oletko analysoinut mistä tuo tilanne on voinut toistuvasti johtua? Ja löytyikö joku yhteinen nimittäjä?
Olen, eikä sillä nyt ole merkitystä mistä mikin johtuu yksilötasolla, vaan kyse oli siitä, että seksi kuuluu suhteeseen, ja jos sitä ei ole, niin se on ongelma.

Ei ole sellaista tilannetta, jossa seksiä ei ole, mutta suhde voisi silti toimia hyvin, jos vähintään jommalla kummalla osapuolella haluja on.

Ymmärrän toki, että jollain 8-kymppisillä voi olla ihan normaalia, että seksielämä on kuollutta.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 522
Oma mielipide tuohon asiaan on että alapäästä useammat ihmiset sopivat yhteen (jos ei ole joku Holmesin Johni ja ei mahdu, heh) mutta yläpäästä ei.

Pelkkään seksiin perustuvat parisuhteet loppuvat noin neljässä vuodessa, se on biologian ja evoluution määrittelemä aika.
 

kibe

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 975
Jenkeissä julkaisiin 499$/kk maksava Tinder Select tilaus.

Kuinkahan moni epätoivoinen Suomessa olisi valmis maksamaan 499€/kk Tinderistä?
Jos tuo on invite only palvelu, eipä epätoivoisten ihmisten tarvitse odotella kutsua. Kympin ihmiset harvemmin on hirvean epätoivoisia.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 477
Oma mielipide tuohon asiaan on että alapäästä useammat ihmiset sopivat yhteen (jos ei ole joku Holmesin Johni ja ei mahdu, heh) mutta yläpäästä ei.

Pelkkään seksiin perustuvat parisuhteet loppuvat noin neljässä vuodessa, se on biologian ja evoluution määrittelemä aika.
No kyllähän seksuaalisten kemioiden yhteensopivuus vaihtelee paljonkin, vaikka tikku reikään fyysisesti sopisikin.

Ja jos seksuaaliset kemiat synkkaa hyvin, niin se edesauttaa kyllä kemioita muutenkin.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
346
Juuh, valo-deittiä olisin kokeillut mutta ei edes tunnuksen tekeminen toiminut. Näin päin minä kilpailla tinderin kanssa :tdown:

Kokeillaan uudestaan parin päivän päästä.


Jenkeissä julkaisiin 499$/kk maksava Tinder Select tilaus.

Kuinkahan moni epätoivoinen Suomessa olisi valmis maksamaan 499€/kk Tinderistä?
Saat naisseuraa (parisuhteeseen/seksiin asti) tai rahat takaisin (korkoineen), sillä voisin jo jotain rahaa tuohon laittaa :psmoke: Ei kyllä huvita maksaa yhtään mitään nykyisellään, sen verta huono maku koko palvelusta jäi
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 477
Saat naisseuraa (parisuhteeseen/seksiin asti) tai rahat takaisin (korkoineen), sillä voisin jo jotain rahaa tuohon laittaa :psmoke: Ei kyllä huvita maksaa yhtään mitään nykyisellään, sen verta huono maku koko palvelusta jäi
Saantitakuu(tm) olisi kyllä aika kova juttu, Tinderille tai muille palveluille.

Se on sitten eri asia, että millaisen paskamyrskyn tuo synnyttäisi... Eli tuskin kannattaisi Match Groupin näkökulmasta, ellei palvelua pystyttäisi tuottamaan ja markkinoimaan hieman "tiskin alta" epäsuorasti.

Ja toi voisi johtaa siihen, että firma alkaisi kaikin tavoin yllyttämään/painostamaan naisia vehtaamaan näiden miesten kanssa, ja sitten ollaankin jo paritusasioiden äärillä...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Must tuntuu et tässä 30v plus iässä ja ettii sitä kumppania niin pakko se on hyväksyä ettei sitä semmosta "superihastumisen" tunnetta ei varmaa enää ikinä tule. Ja jos mä jostai ihmisestä kiinnostun tosi vahvasti, se tuntuu nykyään menevän muutamassa päivässä ohi.

Sen sijaan oon alkanut nyt kiinnittää enemmän huomiota naiseen jolla on arvot ja pakka kunnossa vrt omaan elämään. Eli kuinka tästä ihmisestä tulisi loppuelämän tasavertaisen kumppanin, joka välittää, rakastaa ja reflektoi omia arvoja elämässä. Enemmän järkiperäisillä syillä.

Ja jos ikuisuuden aijon hakea vaimomatskulla olevaa sinisilmäistä fittiä blondia, voipi olla, että sitä juoksen sinkkuna loppuelämää.

Tuossa kävin reffeillä daamin kanssa joka oli ruskeasilmäinen :D Mut muuten paljon green flagia, että kyl se on nyt pakko katsoa kortit, vaikka ei sellast ihastumista tullutkaan. High qualitya (itsensä kehittäminen, ei päihteitä, haluaa lapsia, perhekeskeinen, feminiininen, fitti, jne).
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
1 051
Must tuntuu et tässä 30v plus iässä ja ettii sitä kumppania niin pakko se on hyväksyä ettei sitä semmosta "superihastumisen" tunnetta ei varmaa enää ikinä tule. Ja jos mä jostai ihmisestä kiinnostun tosi vahvasti, se tuntuu nykyään menevän muutamassa päivässä ohi.

Sen sijaan oon alkanut nyt kiinnittää enemmän huomiota naiseen jolla on arvot ja pakka kunnossa vrt omaan elämään. Eli kuinka tästä ihmisestä tulisi loppuelämän tasavertaisen kumppanin, joka välittää, rakastaa ja reflektoi omia arvoja elämässä. Enemmän järkiperäisillä syillä.

Ja jos ikuisuuden aijon hakea vaimomatskulla olevaa sinisilmäistä fittiä blondia, voipi olla, että sitä juoksen sinkkuna loppuelämää.

Tuossa kävin reffeillä daamin kanssa joka oli ruskeasilmäinen :D Mut muuten paljon green flagia, että kyl se on nyt pakko katsoa kortit, vaikka ei sellast ihastumista tullutkaan. High qualitya (itsensä kehittäminen, ei päihteitä, haluaa lapsia, perhekeskeinen, feminiininen, fitti, jne).
"superihastut" vain sinisilmäisiin fitteihin blondeihin ja ruskeasilmäisyys estää ihastumisen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 639
Itsestä tuntuu etten superihastu kehenkään. Tai ainakaan ainakin se on äärimmäisen harvinaista - ja ehkä siitä syystä en usein jaksa juuri laittaa tikkua ristiin mimmien takia. :D Tai toki hyvä seura on hyvää seuraa mutta tälleen "introna" oma seura on usein sitä parempaa. :D Siinä mun pikku haaste näihin hommiin. Mutta siitä huolimatta seuraa kyllä löytyisi vaikken pomminvarmasti ole se helpoin tapaus.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
"superihastut" vain sinisilmäisiin fitteihin blondeihin ja ruskeasilmäisyys estää ihastumisen?
Jep. Taino ei välttis tarvii "fitti" olla, mut kyl pitää näkyä jotenki se että pitää itsestään huolta.. Ulkonäössä nimenomaan viehättää siniset silmät kaikista eniten. Hiuksien värillä ei niin suurta väliä, mut blondi viehättää enemmän ku brunette.

Nää on näitä omia outoja mieltymyksiä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 312
Itsestä tuntuu etten superihastu kehenkään. Tai ainakaan ainakin se on äärimmäisen harvinaista - ja ehkä siitä syystä en usein jaksa juuri laittaa tikkua ristiin mimmien takia. :D Tai toki hyvä seura on hyvää seuraa mutta tälleen "introna" oma seura on usein sitä parempaa. :D Siinä mun pikku haaste näihin hommiin. Mutta siitä huolimatta seuraa kyllä löytyisi vaikken pomminvarmasti ole se helpoin tapaus.
Kiteytit aika hyvin myös omaa ajatusmaailmaa tässä :)
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
28
Täällä huomannut "super"/nopean ihastumisen tapahtuvan lähinnä ihmisiin joiden antama ensivaikutelma on melkein oman ensivaikutelman vastakohta - joista huokuu äkkiä semmoinen lämmin/energinen persoona ja jotenkin tarttuvaa intoa. Tätä ihastusta ei sitten uskalla ottaa kovin luotettavana "go for it" signaalina koska huomannut semmoisten harvemmin klikkaavan tämmöisen hillitysti/latteasti itseään ilmaisevan hepun kanssa (vaikka edellinen suhde todistikin että poikkeuksia löytyy) :D

Hitaammat ihastumiset taas ei oikein pääse tapahtumaan kun treffailut jää yleensä yhteen tapaamiseen. Joskus ei klikkaa, joskus (kuten JaySon ilmaisi) ei jaksa laittaa tikkua ristiin uuden tapaamisen eteen vaikka kipinä saattaisikin pikkuhiljaa löytyä, usein taas toiselle kerta riitti johon paha aina tietää oikeaa syytä mutta itselle sen perustelee juuri tuolla lattealla ensivaikutelmalla kunnes mut oppii tuntemaan.

Ei taida tää online deittailu olla mulle oikea väylä partnerin etsintään :hmm:
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 849
Jep. Taino ei välttis tarvii "fitti" olla, mut kyl pitää näkyä jotenki se että pitää itsestään huolta.. Ulkonäössä nimenomaan viehättää siniset silmät kaikista eniten. Hiuksien värillä ei niin suurta väliä, mut blondi viehättää enemmän ku brunette.

Nää on näitä omia outoja mieltymyksiä.
Täytyy kyllä sanoa että hiusten ja silmien väri on oudoimpia mieltymyksiä... :confused2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 639
Täytyy kyllä sanoa että hiusten ja silmien väri on oudoimpia mieltymyksiä... :confused2:
Miks ihmeessä? Todella näkyviä asoita molemmat, etenkin hiusten väri. Ja itse tykkään että naisella on kauniit silmät ja katse, ja jos preferoi jotain tiettyä silmienväriä niin luonnollisesti sen värin kokee kauniimmaksi. :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 477
Eiköhän hiusten väri ja silmien väri ole juuri niitä kaikkein PERINTEISIMPIÄ ulkonäköpreferenssejä, vaikka toki tuntuvatkin nykyajan vinkkelistä katsottuna naurettavan rajoittavilta (koska miehillä ei kerta kaikkiaan ole paljon varaa valita).

Joskus ennen vanhaan esimerkiksi ruumiinrakenne oli aika non-issue, koska suurin osa naisista oli suurin piirtein hoikkia ja melkein samasta muotista valettuja.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
511
Preferenssejä toki on kaikilla, mutta että silmien tai hiusten väri olisi joku dealbreaker.. kuulostaa enemmän itsesabotaasilta. Tekee homman niin vaikeaksi itselleen ettei oo mitään riskiä pariutumisesta :geek:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 266
Viestejä
4 287 625
Jäsenet
71 612
Uusin jäsen
MBlondie

Hinta.fi

Ylös Bottom