Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Preferenssejä toki on kaikilla, mutta että silmien tai hiusten väri olisi joku dealbreaker.. kuulostaa enemmän itsesabotaasilta. Tekee homman niin vaikeaksi itselleen ettei oo mitään riskiä pariutumisesta :geek:
Hiuksien väri on tosi toissijainen mut mä en tiiä miks siniset silmät on jotenki tosi huumaavat vrt ruskeisiin, en itelleni voi mittää :/
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Mulle silmien tai hiusten väri on aika samantekevää. Tai niin ainakin ajattelen. Ne naiset joihin olen enemmän ollut ihastunut on taineet olla tummahiuksisia ja ruskeasilmäisiä, en tiedä onko sattumaa. Kyllä viehättäviä naisia on kaikenvärisillä hiuksilla.

Luonnollisuus on kyllä valtti, se ei sytytä jos on kovin vahvasti värjätyn näköinen tukka.


Valo-deitti ei sitten vieläkään toimi. Kuka kertoisi sinne että ei tinderin kanssa näin kilpailla, ei todellakaan. :tdown:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 640
Nyt kun aloin ynnäilemään niin enpä ole tainnut seurustella yhdenkään blondin kanssa varmaan kymmeneen vuoteen! :D Eli jos ei muuta niin kai sillä jotain alitajuista vaikutusta vähintäänkin voi olla. :hmm:
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 762
Must tuntuu et tässä 30v plus iässä ja ettii sitä kumppania niin pakko se on hyväksyä ettei sitä semmosta "superihastumisen" tunnetta ei varmaa enää ikinä tule. Ja jos mä jostai ihmisestä kiinnostun tosi vahvasti, se tuntuu nykyään menevän muutamassa päivässä ohi.

Sen sijaan oon alkanut nyt kiinnittää enemmän huomiota naiseen jolla on arvot ja pakka kunnossa vrt omaan elämään. Eli kuinka tästä ihmisestä tulisi loppuelämän tasavertaisen kumppanin, joka välittää, rakastaa ja reflektoi omia arvoja elämässä. Enemmän järkiperäisillä syillä.

Ja jos ikuisuuden aijon hakea vaimomatskulla olevaa sinisilmäistä fittiä blondia, voipi olla, että sitä juoksen sinkkuna loppuelämää.

Tuossa kävin reffeillä daamin kanssa joka oli ruskeasilmäinen :D Mut muuten paljon green flagia, että kyl se on nyt pakko katsoa kortit, vaikka ei sellast ihastumista tullutkaan. High qualitya (itsensä kehittäminen, ei päihteitä, haluaa lapsia, perhekeskeinen, feminiininen, fitti, jne).
Ei millään pahalla.. Mutta jos todella etsit tuollaista daamia noilla kriteereillä, 30v iässä.. Eli varmaan 37-39v?

- Ikää +- 30v
- Fitti blondi
- Siniset silmät
- Kairattu alle 100 miehen toimesta
- Lapseton
- Ei päiheitä
- Haluaa perustaa perheen ja toimia sinulle ns. "kotirouvana"
- Feminiininen (en ymmärtänyt tätä, varmaan pullantuoksuisuus ja klassinen 60-luvun perheasetelma että nainen kokkaa sinä teet työt?)

Niin aika mahdotonta. Nuo ovat pariutuneet jo aika vuosia sitten ja tehneet perheensä.
Kantsis ehkä vähän tinkiä niistä kriteereistä jossei halua voivotella koko loppuelämäänsä.

 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
1 054
Jep. Taino ei välttis tarvii "fitti" olla, mut kyl pitää näkyä jotenki se että pitää itsestään huolta.. Ulkonäössä nimenomaan viehättää siniset silmät kaikista eniten. Hiuksien värillä ei niin suurta väliä, mut blondi viehättää enemmän ku brunette.

Nää on näitä omia outoja mieltymyksiä.
Nyt jos kysyttäisiin, niin en tietäsi kumppanini silmien väriä :rofl:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 873
Nyt jos kysyttäisiin, niin en tietäsi kumppanini silmien väriä :rofl:
Tuli mieleen, kun teininä tapasin tytön ja hän myöhemmin kysyi minulta, että muistanko hänen silmien värinsä vielä, kun niin niitä katselit. En muistanut, arvasin ja väärin meni. Hyvä oppi rehellisyydestä. Minulla on siis huono värinäkö ja en myöskään muista aina jotain väriä esim. tällä tytöllä oli vihreät silmät siis ja olen huono siinä värissä. En vaan silloin jostain syystä myöntänyt tätä asiaa itselleni.

Silmien värillä ei ole minulle siis väliä. Se mikä merkitsee on, että millainen fiilis katseesta välittyy eli se ihminen.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Itselläni ei ole oikeastaan mitään vaatimuksia/kriteereitä kumppanin ulkonäölle. Miehen ei tarvi olla minua pidempi, vaan saa olla reilusti lyhyempikin (preferenssi toki olis itseä reilusti pidempi, mutta sellaisia ei paljoa ole). Silmien ja hiusten väri aivan evvk. Joku selkeesti obeesi ei kyllä miellytä, tyyliin vaikea kävellä tai nousta tuolista, eikä myöskään mikään muskelimake lihaksineen. Dadbod best :love: . Saa olla reilusti nuorempi tai vanhempi, silläkään ei ole väliä (lisääntymisjuna on kohdallani jo mennyt joten se on irrelevanttia). Saa olla karvainen tai vähäkarvainen, ihan sama. Mitäs muuta.. no siinä se.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
528
Nyt jos kysyttäisiin, niin en tietäsi kumppanini silmien väriä :rofl:
Nykyisen kumppanin kanssa oli tavattu useita kertoja, ennen kuin jossain kohdassa erikseen huomasin katsoa minkä väriset silmät hänellä on. En siksi, että asia kiinnostaisi itseä, vaan siksi että osaisin sanoa jos joku tuollaista sattuu kysymään :). Nyt on oltu vuosia yhdessä enkä vieläkään muista 100% varmuudella silmiensä väriä, jotain siniseen vivahtavaa ne taitaa olla.

Sikäli siis hauska huomata miten erilaisia asioita ihmiset painottaa, että silmien väri on jollekin merkittävä juttu, joka saattaa jopa sanella ihastuuko kunnolla vai ei. Toki mullakin on ulkonäköpreferenssit, mutta todella vähän sellaisia ehdottomuuksia, joiden takia kiinnostus loppuisi jos muuten synkkaa.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 586
Aika monella silmät on epämääräisen väriset, suomalaisilla usein sinistä ja jotain muuta väriä. Ja silmäthän usein myös näyttää erilaisilta riippuen valaistuksesta :) Itsellä siniharmaat, mikä lienee suht yleinen kombo.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 861
Itselläni ei ole oikeastaan mitään vaatimuksia/kriteereitä kumppanin ulkonäölle. Miehen ei tarvi olla minua pidempi, vaan saa olla reilusti lyhyempikin (preferenssi toki olis itseä reilusti pidempi, mutta sellaisia ei paljoa ole).
Oletko naiseksi harvinaisen pitkä, vai miksei moisia juuri ole? Useimmat naiset on oikeastaan aika lyhyitä.

Ei millään pahalla.. Mutta jos todella etsit tuollaista daamia noilla kriteereillä, 30v iässä.. Eli varmaan 37-39v?
Markku kai on tyyliin 31-32v, eli luulisi ettei se ole vielä mikään rajoite.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Oletko naiseksi harvinaisen pitkä, vai miksei moisia juuri ole? Useimmat naiset on oikeastaan aika lyhyitä.
En mitenkään erityisen pitkä absoluuttisesti ajateltuna, mutta (ikäisekseni naiseksi eli 40+) varmaan. Olen abt yhtä pitkä kuin suomalainen mies keskimäärin eli 179cm.

Nyt miesten keskipituus on 179,59 senttiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Ei millään pahalla.. Mutta jos todella etsit tuollaista daamia noilla kriteereillä, 30v iässä.. Eli varmaan 37-39v?

- Ikää +- 30v
- Fitti blondi
- Siniset silmät
- Kairattu alle 100 miehen toimesta
- Lapseton
- Ei päiheitä
- Haluaa perustaa perheen ja toimia sinulle ns. "kotirouvana"
- Feminiininen (en ymmärtänyt tätä, varmaan pullantuoksuisuus ja klassinen 60-luvun perheasetelma että nainen kokkaa sinä teet työt?)

Niin aika mahdotonta. Nuo ovat pariutuneet jo aika vuosia sitten ja tehneet perheensä.
Kantsis ehkä vähän tinkiä niistä kriteereistä jossei halua voivotella koko loppuelämäänsä.

Mites tää kitara nyt liitty triidiin?

Mutta siis korjataas hieman:
- Ikää 32v tai alle (eli lähtökohtaisesti ei vanhempaa)
- Fitti plussaa. Tärkeintä on pitää itsestään huolta
- Siniset silmät (tästä on joustettava kyllä, lue alta)
- Naisen ex partnereilla tai kuinka paljon on kairattu, ei väliä loppupeleissä
- Lapseton mielummin, mutta lapsi ei ole este
- Ei päihteitä on aika perusjuttuja. Saa nyt alkoholia käyttää kohtuullisesti mut tupakka on red flag
- Perhe kiikarissa, mutta en todellakaan halua mitää kotirouvaa. Osaan itse tehdä ruoat ja siivoo, mut jos toinen tekee näitä mun eteen niin olisin aivan helvetin kiitollinen
- Feminiinisyys on enemmänkin se energia ja polarisoituminen kuin että olisi miehen ja hellan välissä

Eli ei tää tilanne ihan toivoton ole! :D Ja yksin on edelleen hyvä olla joten..!

Btw. Kävin nyt toisilla treffeillä tämän ruskeasilmäisen kanssa ja alan iteki lämmetä. Kyllä on nyt semmonen mimmi jota voisi harkitakin pidempiaikaiseen suhteeseen. Eli kiinnostuskiikarit alkaa nyt vetämään targettia tähän. Raportoin päivityksiä!
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 762
Mites tää kitara nyt liitty triidiin?

Mutta siis korjataas hieman:
- Ikää 32v tai alle (eli lähtökohtaisesti ei vanhempaa)
- Fitti plussaa. Tärkeintä on pitää itsestään huolta
- Siniset silmät (tästä on joustettava kyllä, lue alta)
- Naisen ex partnereilla tai kuinka paljon on kairattu, ei väliä loppupeleissä
- Lapseton mielummin, mutta lapsi ei ole este
- Ei päihteitä on aika perusjuttuja. Saa nyt alkoholia käyttää kohtuullisesti mut tupakka on red flag
- Perhe kiikarissa, mutta en todellakaan halua mitää kotirouvaa. Osaan itse tehdä ruoat ja siivoo, mut jos toinen tekee näitä mun eteen niin olisin aivan helvetin kiitollinen
- Feminiinisyys on enemmänkin se energia ja polarisoituminen kuin että olisi miehen ja hellan välissä

Eli ei tää tilanne ihan toivoton ole! :D Ja yksin on edelleen hyvä olla joten..!

Btw. Kävin nyt toisilla treffeillä tämän ruskeasilmäisen kanssa ja alan iteki lämmetä. Kyllä on nyt semmonen mimmi jota voisi harkitakin pidempiaikaiseen suhteeseen. Eli kiinnostuskiikarit alkaa nyt vetämään targettia tähän. Raportoin päivityksiä!
Kuulostaa hyvältä. Kun ei pitä kattoa korkealla niin voi yllättyä.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Tähän asti olen kaikki profiilit vetänyt vasemmalle, mutta aina seuraavalla kerralla sieltä tulee ehdotukseksi niitä samoja, jo hylättyjä profiileita. Joskus kun ehdotukset loppuvat, niin pieni muokkaus asetuksiin (vaikka olisi tiukemmat rajaukset), niin sitten yllättäen Tinder löytääkin uusia profiileja tarjolle. :)
En tiedä onko bugi vai ominaisuus mutta tuota se tekee... Joskus voi olla hyväkin juttu jos on joku mennyt vasemmalle vahingossa. Jotkut naiset kanssa tulee useammin vastaan uudelleen kuin toiset. Johtuuko jostain niiden profiilin päivityksestä, ehkä.

Toinen (vähemmän tärkeä) mitä mietin on, että monissa profiileissa on tyhjässä julkisessa vessassa otettu omakuva. Onko se jokin meemi tai muotijuttu vuonna 2023? Pitäisikö itsekin käydä sellainen ottamassa?
Naisilta mä en muista nähneeni noita kovinkaan usein. :confused:
Luulisin että miehiltä noita sen sijaan löytyisi. Kannattaako ottaa, no en tiedä. Arvaus on että ei kannattaisi mutta oikeasti en tiedä. Joku nainen voisi kommentoida että tekeekö vessaselfie vaikutuksen. Lyön melkein vetoa että ei. :zoom:
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 861
Toinen (vähemmän tärkeä) mitä mietin on, että monissa profiileissa on tyhjässä julkisessa vessassa otettu omakuva. Onko se jokin meemi tai muotijuttu vuonna 2023? Pitäisikö itsekin käydä sellainen ottamassa?
Jaa-a, hyvä kysymys. Tuskin kukaan ainakaan kaipaa vessanpeiliselfieitä.

Kolmas koskee kuvien piilomerkityksiä: Jos naisen profiilissa on kuva, jossa on Suomen lippu omakuvan päällä, niin tarkoittaako se jotakin, esim. ulkomaalaisvastaisuutta tms?
Onko muita tuon tyypisiä piiloviestejä, joita pitää / kannattaa osata kuvista lukea? Jotain tyypillisiä käsimerkkejä tai emojiyhdistelmiä, joilla viitataan omiin viiteryhmiin tms, joita normi-ihmisen kannattaa vältellä?
Tää kuulostaa vähän vainoharhaiselta. Ja jos jollain jotain piilomerkkejä olisikin, niin eiköhän se sitten valikoisi sitä omaa porukkaansa?
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
347
Kolmas koskee kuvien piilomerkityksiä: Jos naisen profiilissa on kuva, jossa on Suomen lippu omakuvan päällä, niin tarkoittaako se jotakin, esim. ulkomaalaisvastaisuutta tms?
Onko muita tuon tyypisiä piiloviestejä, joita pitää / kannattaa osata kuvista lukea? Jotain tyypillisiä käsimerkkejä tai emojiyhdistelmiä, joilla viitataan omiin viiteryhmiin tms, joita normi-ihmisen kannattaa vältellä?
Musta sydän ja ketjut tuli aina silloin tällöin vastaan, vissiin tarkoittaa että tykkää bdsm :stä. Muuten en noista piilomerkityksistä tiedä. :confused:
 
Liittynyt
02.02.2019
Viestejä
88
Short-term, non-mono, avoimessa suhteessa olevat on just näitä minkä kanssa en halua juttua. Ei sovi mun arvoille, näitäkin saa päässään pohtia miten ne on nykyään niin ristiriidassa. Itse päässyt just jostain kateuden ajattelemisesta eroon lähinnä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 530
Preferenssejä toki on kaikilla, mutta että silmien tai hiusten väri olisi joku dealbreaker.. kuulostaa enemmän itsesabotaasilta. Tekee homman niin vaikeaksi itselleen ettei oo mitään riskiä pariutumisesta :geek:
Käytännössä mikä tahansa preferenssi tekee hommasta vaikeampaa. Et halua ylipainoista -> +30v ikäluokassa 60% karsiutuu. Mitä tulee silmien väriin niin 89% suomalaisista ei ole ruskeita silmiä, siis jos ne eivät miellytä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2019
Viestejä
88
Se pitää sanoo kaverilla on 1000+ tykkäystä tinderissä, eikä se oo mikään rikas tai macho. Kumma juttu.
Mä selaan tinderiä kiinnostuksen vuoksi, ei varma pillu oo tullu sieltä kautta :D
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 861
En mitenkään erityisen pitkä absoluuttisesti ajateltuna, mutta (ikäisekseni naiseksi eli 40+) varmaan. Olen abt yhtä pitkä kuin suomalainen mies keskimäärin eli 179cm.
Ilmeisesti naisten keskipituus on 164cm, eli periaatteessa olet siis yhtä harvinainen kuin 194cm mies. :)
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 542
Hyvä pointti toi silmien väri. Itse en ole koskaan pitänyt ruskeista silmistä ja aloin miettimään syytä ja keksinkin yhden. Samalla luokalla (ala- ja yläasteella) oli yksi ruskeasilmäinen tyttö joka oli todellinen kusipää.

En tiedä mikä häntä riivasi mutta pyhitti kouluaikansa toisten haukkumiseen, oli kohteena sitten tyttö tai poika. Oli kyllä suht kivannäköinen mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Klassinen bully (ei koira).

Kuulin että nykyään hän on joku fiftari, käyttääköhän bitch sinisiä piilareita :D

Ps. korostan vielä että silmien väri ei ole itselle mikään master race kysymys…
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 542
Toinen (vähemmän tärkeä) mitä mietin on, että monissa profiileissa on tyhjässä julkisessa vessassa otettu omakuva. Onko se jokin meemi tai muotijuttu vuonna 2023?
Miettisin tätä ja kyseessä on varmaan alitajuntainen turvajuttu ja ei haluta laittaa kuvia omasta kodista. Huonolla tuurilla sijainti voidaan paikantaa kuvasta. Tai sitten ei tosiaan vaan ole kotona isoa peiliä…
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 686
Jännä, että puhelimella voi itsestään ottaa kuvan ilman peiliäkin. Itehän kerran sain kuulls että oli silmät väärän väriset niin ei jatkoon. No mitään en kyllä menettänyt.
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Taisinkin tuomita nettitreffailun paskaksi vähän liian aikaisin, kun viisille ekoille tuli vain "jollain tapaa viallisia" naisia jotka eivät kiinnostaneet minua, tai minä en kiinnostanut heitä.

Pelkällä mainostekstin kunnollisella lyyrisellä personoinnilla viidet seuraavat treffit olivat kuitenkin hyvät, kaikki ehdokkaat olivat hyviä ja treffienkin jälkeen minusta kiinnostuneita, ja minä pääsin valitsemaan seurani useiden pelkkien hyvien vaihtoehtojen joukosta.
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
24
Tinderiin en ole päässyt syöttämään oikeaa sijaintiani, mutta jostain se kuitenkin arvioi sijaintini (melko hyvin) koska tarjoaa täällä päin asuvien naisten profiileja, kun rajoitan etäisyyden alle 50km. Käytän sitä siis vain wifi-tabletissani, eikä siinä ole gpssääkään.
Eihän se tarvi geepeeässää. Riittää kun tietää missä se wi-fi sijaitsee. Esim. google tietää heti mun postinumeron haun yhteydessä, jos en käytä VPN:nää. Eli VPN käyttöön, jos haluat piilotella sijaintia.
 
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
512
Eihän se tarvi geepeeässää. Riittää kun tietää missä se wi-fi sijaitsee. Esim. google tietää heti mun postinumeron haun yhteydessä, jos en käytä VPN:nää. Eli VPN käyttöön, jos haluat piilotella sijaintia.
Tiedoksi sitten että moni (minäkin) pistää vasempaan kaikki sellaiset profiilit joissa ei ole lainkaan sijaintitietoa/kotikaupunkia. Ei kiinnosta mitkään pitkän matkan etäilysuhteet.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Se pitää sanoo kaverilla on 1000+ tykkäystä tinderissä, eikä se oo mikään rikas tai macho. Kumma juttu.
Mä selaan tinderiä kiinnostuksen vuoksi, ei varma pillu oo tullu sieltä kautta :D
Playboy tason ulkonäkö? Tinder perustuu 90%sti kuviin.
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
24
Tiedoksi sitten että moni (minäkin) pistää vasempaan kaikki sellaiset profiilit joissa ei ole lainkaan sijaintitietoa/kotikaupunkia. Ei kiinnosta mitkään pitkän matkan etäilysuhteet.
Tarjosin vain selitystä siihen miksi appi tiesi sijainnin ilman geepeeässää, mutta toki siitäkin täytyi keksiä joku pahastumisen aihe. :thumbsup:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Mietin tänää kotimatkalla YH äitien määrää Tinderissä mut jos YH äitejä on paljon niin eikös silloin ole myös YH isiä? Suurin osa noista lapsosista ainakin toivon mukaan ovat jollain 50/50 setillä.
 
Liittynyt
10.04.2018
Viestejä
124
Mietin tänää kotimatkalla YH äitien määrää Tinderissä mut jos YH äitejä on paljon niin eikös silloin ole myös YH isiä? Suurin osa noista lapsosista ainakin toivon mukaan ovat jollain 50/50 setillä.
Melkeen +30wee luokassa se jonkin näköinen YH-hommeli on ihan hyvä. Joku 35wee lapseton muija on yleensä erittäin haastavatapaus.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Melkeen +30wee luokassa se jonkin näköinen YH-hommeli on ihan hyvä. Joku 35wee lapseton muija on yleensä erittäin haastavatapaus.
Niin. No itse kun 32v ja lapseton. Toisaalta omasta halusta, toisaalta ei. Menneisyys ei mennyt kuten strömsössä joten siksi ei lapsia, vielä. No miehellä tää mittari ei olekaan ihan niin paha kuin naisella.

Saatiin kolmas reffipäivä sovittua nyt tän naisen kanssa. Menee vasta vajaa parin viikon päähän. Töitä, opiskeluja, rientoja, omaa elämää, joten tää passaa hyvin mulle.

Mitä tässä nyt viestejä vaihdeltu niin selkeästi olen ollut enemmän se kysymyksiä latova osapuoli, toinen kyllä vastannut ja ei siinä mittää ihmeellistä, mut huomannut, että vastakysymyksien määrä on ihan mitätön muhun verrattuna. Samankaltaista viestittelyä oli jo Tinderissä että siinä mielessä peli ole muuttunut, mut ko mä tykkään oikeesti viestitellä, niin siinä tulee sit semmonen "ei tuota varmaa hirveemmin kiinnosta" -fiilis :D Joten ajattelin tässä nyt pittää hiljaiseloa, joka varmasti tekeekin ihan hyvää, ellei toinen laita viestiä mihin luonnollisesti vastaan. Palaa sitten astialle ko oikeesti asiaa vaikka treffiaktiviteetin merkeissä. Livenä kyllä keskustelun flow on ollut hyvä.

Viestittelyn kanssa toki aina lukien toista, että eletään samalla aaltopituudella. Mut mä en näitä "odota 3 tuntia, jotta et vaikuta epätoivoselta" -pelejä jaksa. Mä laitan viestiä lähestulkoon heti jos ei oo muuta meneillään, tai sitten menee 6 tuntia.

Joten, kuten aina, päivä kerrallaan.
 
Viimeksi muokattu:

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 586
Kaikki ei vain tykkää niin tiheään viestitellä, jos toinen on vielä "puolituntematon". Ei siinä ole välttämättä mitään peliä mukana.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Kaikki ei vain tykkää niin tiheään viestitellä, jos toinen on vielä "puolituntematon". Ei siinä ole välttämättä mitään peliä mukana.
Juu ei välttis mitään peliä ole, enkä sitä niinkään ajattele. Ihmisillä on omat elämät ja laittelee sitten viestiä ko laittaa, mikäli ei oo asiaa.
Mul on ehkäpä enemmän takaraivossa se tutustumisen "tanssi", että on selkeää missä mennään, eli esim sanoo suoraan jos ei kiinnostakaan, tai päinvastoin (no liian aikasii ei kannata mielenkiintoansa osoittaa, toinen voi vetää pakin päälle).

Varmaa ko näitä tilanteita on tullut suht paljon menneisyydessä, se on joku tunne/alitajuntainen juttu, että jos ei laita viestiä, kokee ettei toista kiinnosta :D Mut sit taas kavereiden/ystävien osalta voi olla kuukausi ellei kaksikin hiljaiseloa kunnes heretään henkiin.

Peli muuttuu aina vähä erilaiseks kun tulee tunteet esiin ja niitä on hyvä tiedostaa sekä katsella etäältä.

E: Joku joskus kysy että buustaanko vaa egoani Tinderissä. Mul on standardit aika korkeet siinä mielessä miten kiinnostun toisesta, ja niitä kiinnostumisia ei kovin paljoa vuoden aikana tule, mut kyl sitku kiinnostun niin mä keskityn yhteen. Kesä meni kyl kieltämättä pienessä pimperorallissa ku tuli semmonen "eletään hetkessä" fiilis siinä lämmössä, mut nyt jälleen on se tunne, että mielummin pysyvämpää - jos sitä vain löytyy.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 377
Kiinnostavaa, miksi haastavaa? :D
Näin kahden lapsen YH-iskänä on tullut huomattua, että näillä neljänkympin paikkeilla olevilla lapsettomilla naisilla on ollut haasteita ymmärtää että myös lapset tarvitsevat aikaa vanhemmaltaan tai ihan tuosta noin vain ei irtauduta viikonloppureissuun kahdestaan. Hurjin tapaus oli sitä mieltä että kolmen viikon seurustelun jälkeen kaikki viikonloput vietetään yhdessä... Onneksi omat muksut ovat jo nykyään sen verran isoja, että yön yli reissut onnistuvat pitkälti ilmoitusasiana. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Tässä pariutumisen haasteena on myös aika isossa roolissa se, että jälkikasvu olisi toivottua. Samalla kun toivon kumppanin olevan hyvä kumppani, toivon myös olevan hyvä äiti lapsille.
 

baggio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
2 884
Ja vastahan sanomalehdissä viikon sisään oli juttua miesten tahdonvastaisesta lapsettomuudesta, jossa 45-vuotias oli havahtunut siihen, että oho, taisi juna mennä jo. Ei se niin helppoa ole saada 10v nuorempaa naista lapsentekoon, kuin sitä nuorempana luulee.

 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Ei se vauva-arki varmaan herkkua ole keski-ikäisenä tai vieläkin vanhempana varsinkin jos useamman lapsen haluaa.
Niin. Mut ei oo helppoa ei tää pariutuminen. Ei sitä ihan kaikkien kanssa ryhdy, ja vaatii kiinnostuksen ja etenkin vielä molemminpuolisen. Olishan tässä jo omasta puolesta lähtenyt parisuhteeseen, mutta pakit on pakkeja :D Sydämeen on aikasemmin ammuttu pistoolilla, joten se kynnys heittäytyä on noussut. Siis kun tulisi vastaan ihminen, jonka kanssa olisi molemminpuolinen kiinnostus ja jaksaisi vielä tutustua tämän Tinderin ja miljoonien vaihtoehtojen sumassa.

Pariutuminen on nykypäivänä samalla helpointa ja vaikeinta kuin koskaan ennen, miten sen nyt ottaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Vaikuttaa tää mimmi on tosi kiireinen mut ei ihme kun käy töissä, opiskelee ja muut päälle. Pistin vaan että palataan asiaan lähempänä. Siis treffejä.

Rupesin kans miettii et onkoha liian kiireinen siihen että molemmilla löytyisi rakoja tutustumiseen. No aika näyttää.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 873
Vaikuttaa tää mimmi on tosi kiireinen mut ei ihme kun käy töissä, opiskelee ja muut päälle. Pistin vaan että palataan asiaan lähempänä. Siis treffejä.

Rupesin kans miettii et onkoha liian kiireinen siihen että molemmilla löytyisi rakoja tutustumiseen. No aika näyttää.
Sanotaan, että jos oikeaa kiinnostusta on niin aikaa löytyy. En tiedä sitten nykyään, kun monet vaikka väkisellä survoo aikataulunsa niin täyteen ettei tosikaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Sanotaan, että jos oikeaa kiinnostusta on niin aikaa löytyy. En tiedä sitten nykyään, kun monet vaikka väkisellä survoo aikataulunsa niin täyteen ettei tosikaan.
Juu näihän se on ja hänel on ainostaan ”vapaata” viikonloppuisin ja kyllä hän noihin selvästi on valmis raivaa aikaaa, opiskelujen ja ystävien näkemisen lisäksi. Arkena on hektisempää.

Eli siinä mielessä homma menee eteenpäin hyvin. Mun parempi vaa mainita suoraa näin miten ylempänä kuin että pitäisi ”väkisin” viestittelyä yllä :D

Helpompi myös ”chattailija-markulle”. Jatkossa voisi noin muutenkin pitää tuota hiljaisempaa viestittelyä treffikandidaattien osalta ja mennä suoraa asiaan niin että palataan ennen treffejä, peli ois tosi selkeä.

Toki tiedä sit näistä jotka haluaa viestitellä. Kieltämättä kaksi naista ei halunnut mua jatkoon koska halusivat isompaa yhteydenpitoa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 873
Juu näihän se on ja hänel on ainostaan ”vapaata” viikonloppuisin ja kyllä hän noihin selvästi on valmis raivaa aikaaa, opiskelujen ja ystävien näkemisen lisäksi. Arkena on hektisempää.

Eli siinä mielessä homma menee eteenpäin hyvin. Mun parempi vaa mainita suoraa näin miten ylempänä kuin että pitäisi ”väkisin” viestittelyä yllä :D

Helpompi myös ”chattailija-markulle”. Jatkossa voisi noin muutenkin pitää tuota hiljaisempaa viestittelyä treffikandidaattien osalta ja mennä suoraa asiaan niin että palataan ennen treffejä, peli ois tosi selkeä.

Toki tiedä sit näistä jotka haluaa viestitellä. Kieltämättä kaksi naista ei halunnut mua jatkoon koska halusivat isompaa yhteydenpitoa.
Minä tykkään tosi paljon viestitellä ihan muuten vain - olipa varsinaista asiaa tai ei. Jos tämä ei toiselle käy niin ei tuu mitään. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 315
Minä tykkään tosi paljon viestitellä ihan muuten vain - olipa varsinaista asiaa tai ei. Jos tämä ei toiselle käy niin ei tuu mitään. :D
Sama. Ja kyl se viestittely sit myös osoittaa mun mielestä sitä mielenkiintoa, tai jollain tavalla yhteydenpito. Toki on näitä jotka ei sit tee sitä niin mun mielestä hyvä olis olla selkeä, että Im busy, laitan viestiä kolmen päivän päästä. Ok. Laittaisin itse näin.

Se että kysyy jotain, jättää luetulle ja seuraavana päivänä vastaa ehkä, tulee väistämättä se fiilis että ei vastapuolta kiinnosta kummoisesti :D Ja omalla kohdalla se kiinnostus lakkaa. Vaikka nyt ilmaisin että palataan, en tiiä lähteekö tässä kortit muihin suuntiin pyörii, ja tämä pääsee B-listalle.

Toki jotkut ihmiset on kiireisiä, stressaa, unohtaa, jne, mut onko sit oikea hetki hakea pitkää suhdetta?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 559
Viestejä
4 288 297
Jäsenet
71 674
Uusin jäsen
Panj

Hinta.fi

Ylös Bottom