No itse lasken ghostaamisen toiminnaksi, jossa ei ilmestytä treffeille, tai ollaan jo tavattukin ja sitten kadotaan. Mitään alustavia puheitakaan tapaamisesta en ottanut kovin vakavasti, vasta jos oli oikeasti sovittu aika ja paikka.
Toki Tinderiin kyynistyy ja turtuu kun sitä hetken pelaa. Muistan itsekin olleeni aluksi innokkaampi ja optimistisempi, mutta aika nopeasti siellä naisellekin iskee realiteetit vastaan ja tulee varovaisemmaksi ja harkitsevammaksi.
Kiva saada naisen näkökulmaa myös tänne. Suurin osa kuitenkin miehiä. Jaamme omia "struggleamme" tästä murheenkryynistä nimeltään deittailu

Mutta varmaan meillä on omat näkemykset ghostaamiselle. Itselleni se on jo sitä, että ei vastaa enää toiselle, jos olen esim esittänyt kysymyksen. Huom. Sitä ennen on keskustelu jo ollut vilkasta. Jos uuden mätsin kanssa tulee parit kirjeenvaihdot ja loppuu siihen, niin ei ole ghostaus. Tää varmaan johtuu siitä, että olen kuitenkin laittanut ajatuksia aikaa likoon tälle. Eli se on jo oman ajan investointi.
Tottakai tuo on jo selkeä ghostaus mikäli ei saavu treffeille tai katoaa treffien jälkeen. Mulla on monien treffien jälkeen kyllä sitten asia itsestään kuollut ilman että kummastakaan ei ole enää kuulunut - tässä tapauksessa peli on varmaan aika selvä ettei kiinnostusta ole kummallakaan.
E: Radio Rockil tuli Tinder juttu "zombaus", eli herää 2kk jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Näitä on tullut pari vastaan