Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Aika paljon on nykyään "polyamorisia" naisia, ja se kyllä herättää vähän ristiriitaisia tuntemuksia.

Hyvä, että jakavat tavaraansa ja useampi mies pääsee antimista nauttimaan, mutta toisaalta vituttaa, että (tavallisennäköiset) naiset on niin paljon parempaa väkeä kuin miehet, että pystyvät tuollaista showta pyörittämään ja vieläpä täysin avoimesti.

Mitenköhän kävisi tavismiehelle, joka ilmoittaisi profiilissaan olevansa polyamorinen ja rakastavansa useamman pillun nussimista samanaikaisesti? Ja vaikkei sanoisikaan ihan noin suoraan, niin vaikka sitten vähemmän suoraan.

Ei välttämättä saisi edes sitä yhtä... Tai luultavasti huonommin kuin esittämällä ihan normaalia tyyppiä (joka ei mainosta polyamoriaa).
Miehen täytyy käytännössä jo tehdä itse aikuisviihdettä tässä kohtaa ja pistää setelitukkua naisen rintsikoihin + olla todella naistenmies + osaa käsitellä alusta loppuun kaiken. Lisäksi myös komea, lihaksikas ja mitä kaikkea tähän nyt voikaan lisätä.

Eli ei, miehen on helvetin vaikeaa ylläpitää jotai avointa suhdetta. Se menis sitten siihen, että joko mennään maksullisten perään tai yksinkertaisesti haetaan Tinderistä irtoseuraa, joka on muuten aikamoisen työn takana lähestulkoon AINA. On tuolla muutama oikeasti helppo tapaus ollut ja ihan kauniita sekä hyväkroppasia. Eli ei montaa kirjeenvaihtoa tehnyt kuin naisen asunnolla, mitä viime vuonna pisti menemään, mut nyt kun huomaa pelin henkeä niin mulla oli varmasti myös tuuria mukana. Toisaalta, sillon ei lukenut profiilissa "Pitkäaikaista kumppania". Joten se osaltaan jo karsii. Kyllähän tuolla tulee aika paljo tykkäyksiä joilla profiilissa hakee lyhyttä seuraa. Eivät vissiin sitten edes lue mun profiilia..?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 283
Miehen täytyy käytännössä jo tehdä itse aikuisviihdettä tässä kohtaa ja pistää setelitukkua naisen rintsikoihin + olla todella naistenmies + osaa käsitellä alusta loppuun kaiken. Lisäksi myös komea, lihaksikas ja mitä kaikkea tähän nyt voikaan lisätä.

Eli ei, miehen on helvetin vaikeaa ylläpitää jotai avointa suhdetta. Se menis sitten siihen, että joko mennään maksullisten perään tai yksinkertaisesti haetaan Tinderistä irtoseuraa, joka on muuten aikamoisen työn takana lähestulkoon AINA. On tuolla muutama oikeasti helppo tapaus ollut ja ihan kauniita sekä hyväkroppasia. Eli ei montaa kirjeenvaihtoa tehnyt kuin naisen asunnolla, mitä viime vuonna pisti menemään, mut nyt kun huomaa pelin henkeä niin mulla oli varmasti myös tuuria mukana. Toisaalta, sillon ei lukenut profiilissa "Pitkäaikaista kumppania". Joten se osaltaan jo karsii. Kyllähän tuolla tulee aika paljo tykkäyksiä joilla profiilissa hakee lyhyttä seuraa. Eivät vissiin sitten edes lue mun profiilia..?
Omien kokemusteni perusteella sanoisin, että miehen ei kannata olla asioissaan "avoin" paitsi siltä osin, kuin se on kiistatta eduksi seuran saannissa. Muutoin kannattaa pitää asioita omana tietonaan ja vedellä sellaisista naruista, jotka tuottaa parasta tulosta.

Tämä on kirjaimellisesti peli. Jota pelataan. Kaikki on sallittua paitsi se, mikä on selvästi kiellettyä (sovelluksessa tai Suomen laissa).
 

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
185
Ehkä semantiikkaa mutta hyvä huomio. Erittäin toimiva pääsääntö (ainakin meikäläisessä kulttuurissa) on, että itseensä uskovan ihmisen ei tarvitse korostaa itseään ja vakuutella hyvyyttään muille.

Narsistisen persoonallisuushäiriön pohjana on äärimmäisen heikko itsetunto.
Juurikin näin, esimerkiksi hyvän itsetunnon omaavan julkkiksen et kuule koskaan kysyvän että "et sä tiedä kuka mä olen?" Hyvän itsetunnon omaavat eivät tarvitse muilta vakuutteluja siitä kuinka hyviä tai erinomaisia he ovat.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Omien kokemusteni perusteella sanoisin, että miehen ei kannata olla asioissaan "avoin" paitsi siltä osin, kuin se on kiistatta eduksi seuran saannissa. Muutoin kannattaa pitää asioita omana tietonaan ja vedellä sellaisista naruista, jotka tuottaa parasta tulosta.

Tämä on kirjaimellisesti peli. Jota pelataan. Kaikki on sallittua paitsi se, mikä on selvästi kiellettyä (sovelluksessa tai Suomen laissa).
Mitä tarkalleen tarkoitat "avoin"? Toki rehellinen kannattaa olla eikä huijata sen takia että on eduksi. Itse tutustuessa jaan kyllä elämästä mut en liukuhihnalta kerro kaikkea. Toisaalta en myöskään jaksa vetää sellaista "mysteeri" -miestä, se tuntuu enemmän vastenmieliseltä :D Eli jos vaikka kerron mun tavoitteista ko toinen kysyy niin kyllä mä kerron, mut en mitään tarinaa. Muutamalla lauseella max.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Aika paljon on nykyään "polyamorisia" naisia, ja se kyllä herättää vähän ristiriitaisia tuntemuksia.

Hyvä, että jakavat tavaraansa ja useampi mies pääsee antimista nauttimaan, mutta toisaalta vituttaa, että (tavallisennäköiset) naiset on niin paljon parempaa väkeä kuin miehet, että pystyvät tuollaista showta pyörittämään ja vieläpä täysin avoimesti.

Mitenköhän kävisi tavismiehelle, joka ilmoittaisi profiilissaan olevansa polyamorinen ja rakastavansa useamman pillun nussimista samanaikaisesti? Ja vaikkei sanoisikaan ihan noin suoraan, niin vaikka sitten vähemmän suoraan.

Ei välttämättä saisi edes sitä yhtä... Tai luultavasti huonommin kuin esittämällä ihan normaalia tyyppiä (joka ei mainosta polyamoriaa).
Onkohan sulla millainen käsitys polyamoriasta noin ylipäätään? Siinä ei ole pointtina "jakaa tavaraansa" eikä se myöskään ole pelkkää "useamman pillun nussimista". Suosittelen ehkä hivenen tutustumaan aiheeseen paremmin. :D

Tavismiehelle käy ihan hyvin oli sit polyamorinen tai ei. Polyja toki on vähemmän kuin yhden kumppanin kanssa viihtyviä - ainakin toistaiseksi - mutta ei se ole kynnyskysymys kuin osalle kumppaniehdokkaista. Samalla tavoinhan jotkut naiset vähät välittää seurusteleeko mies, silti olis pesää tarjolla.

Eli ei, miehen on helvetin vaikeaa ylläpitää jotai avointa suhdetta. Se menis sitten siihen, että joko mennään maksullisten perään tai yksinkertaisesti haetaan Tinderistä irtoseuraa, joka on muuten aikamoisen työn takana lähestulkoon AINA.
Tähänkin ihan vaan huomiona että avoin suhde ja polyamorinen suhde eivät ole sama asia. :)
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Valo-sovelluksessa tuntuu käyttäjät painottuvan voimakkaasti länsirannikolle. Mikä ei liene yllätys sikäli, että siellä on porukka kaikkein uskonnollisinta, kai.

Kaiken lisäksi softassa ei saa edes säätää etäisyys-rangea, joten kaukaisia käyttäjiä siis tyrkytetään.

Mutta jos sattuu asumaan jossain tuolla päin, niin voi olla ihan kokeilemisen arvoinen...
Tuota Valoa voisi kokeilla kyllä. Mitä oon räbästä lukenut ja joitain arvosteluja valtamediassakin niin paljon siellä on (nykyään) myös muuta kuin kristittyä/uskonnollista väkeä. Arvostelut ei ole kovin hyviä, maksamatta saa vähemmän ominaisuuksia kuin tinderissä ja mainokset pidempiä. Ja menaiset-iltapaskeen testissä tuli kunnon haukut.


Pitäisiköhän kysyä varovasti joltain tutulta kristityltä kun sellaisia tunnen että käytetäänkö niiden piirissä Valoa yleisesti.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 283
Mitä tarkalleen tarkoitat "avoin"? Toki rehellinen kannattaa olla eikä huijata sen takia että on eduksi. Itse tutustuessa jaan kyllä elämästä mut en liukuhihnalta kerro kaikkea. Toisaalta en myöskään jaksa vetää sellaista "mysteeri" -miestä, se tuntuu enemmän vastenmieliseltä :D Eli jos vaikka kerron mun tavoitteista ko toinen kysyy niin kyllä mä kerron, mut en mitään tarinaa. Muutamalla lauseella max.
Huijaaminen ja rehellisyys eivät ole mikään binaarinen juttu oikeastaan, vaan siinä on harmaan sävyjä. Asioista voi kertoa hyvin kaunistellusti tai jättää olennaisia osia kertomatta jne.

Tämä ei päde pelkästään verbaaliseen kommunikointiin vaan tietenkin myös kuviin, joissa luonnollisesti pyritään näyttämään oma itsensä suotuisammassa valossa kuin ehkä oikeasti onkaan. Ja ainakin naiset varmaan käyttää paljon filttereitä, mikä on sitten vielä astetta rankempaa "huijaamista", mutta tämä on pelin henki ja kyllähän sen kaikki oikeastaan tietää.

Ja ihan jo sekin, että esitellään hyvin vanhoja kuvia.

Onkohan sulla millainen käsitys polyamoriasta noin ylipäätään? Siinä ei ole pointtina "jakaa tavaraansa" eikä se myöskään ole pelkkää "useamman pillun nussimista". Suosittelen ehkä
No kyllä minä käsitän sen niin, että puuhaillaan useamman kuin yhden miehen kanssa samanaikaisesti (ei samalla minuutilla vaan laajemmassa kontekstissa). Tuskin olen ihan hirveän väärässä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
291
Meikäläisestä mallia eli kerrotte heti kaiken, etenkin sellaiset "red flag"- tason jutut. Omalla kohdallani tietenkin velhous, asperger yms. Toki itse taidankin pyrkiä erilaiseen lopputulokseen, kuin useimmat muut täällä.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
314
Meikäläisestä mallia eli kerrotte heti kaiken, etenkin sellaiset "red flag"- tason jutut. Omalla kohdallani tietenkin velhous, asperger yms. Toki itse taidankin pyrkiä erilaiseen lopputulokseen, kuin useimmat muut täällä.

Joskus mietin että mitähän tapahtuisi kun laittaisi tinderissä kuvaukseen esimerkiksi "vietkö mun poikuuden?" Suurin osa naisista varmaan skippaisi (kuten nyt muutenkin) mutta löytyisikö joku jolla olisi vähän fetissiä kokemattomiin tai jotain?

Ei vaan omalla naamalla kehdannut tuota tehdä :dead:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
No kyllä minä käsitän sen niin, että puuhaillaan useamman kuin yhden miehen kanssa samanaikaisesti (ei samalla minuutilla vaan laajemmassa kontekstissa). Tuskin olen ihan hirveän väärässä.
Tuota voisi pitää oikeana vastauksena jos olettaa parisuhteenkin tarkoittavan tasan panemista - eikä niin yhtään mitään muuta. Muussa tapauksessa tuo on väärä käsitys.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
291
Kyllä kun baareissa ja yökerhoissa kertonut poikuudesta, niin asiasta saa aina hyvän keskustelun - ja tietty hämmästelyjä. En tiedä, jostain syystä parhaista aiheista keskustella tuntemattomien kanssa, jos joku samaa pöytään eksyy tai itse eksyy kaverin toimesta. Nykyään ei tosin baareihin kiinnosta lähteä juuri lainkaan.

Se vielä, että kun heti alkuun täräyttää velhokortin pöytään, niin ei tarvitse pelätä lähentelyjä eli saa aika stressittömästi olla illan ja yön.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Kyllä kun baareissa ja yökerhoissa kertonut poikuudesta, niin asiasta saa aina hyvän keskustelun - ja tietty hämmästelyjä. En tiedä, jostain syystä parhaista aiheista keskustella tuntemattomien kanssa, jos joku samaa pöytään eksyy tai itse eksyy kaverin toimesta. Nykyään ei tosin baareihin kiinnosta lähteä juuri lainkaan.

Se vielä, että kun heti alkuun täräyttää velhokortin pöytään, niin ei tarvitse pelätä lähentelyjä eli saa aika stressittömästi olla illan ja yön.
En tiedä velhoudesta mutta kun olen pari siivua ollut omaehtoisessa selibaatissa (silti toki baareissa riekkumassa kuten joskus oli tapana) niin siitä tuntui monet ottavan itselleen haasteen. En sanois että oli yhtään huono tuoda sitä ilmi. Tosin en myöskään "antanut". :D
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
291
En tiedä velhoudesta mutta kun olen pari siivua ollut omaehtoisessa selibaatissa (silti toki baareissa riekkumassa kuten joskus oli tapana) niin siitä tuntui monet ottavan itselleen haasteen. En sanois että oli yhtään huono tuoda sitä ilmi. Tosin en myöskään "antanut". :D
No joo. Itsekin kuulin tuossa pari kuukautta takaperin, että tämä nainen joka kiehnäsi laivan hytissä, niin tiesi kokemattomuudestani. Nimittäin seurueen kolmas jäsen oli puheskellut tämän naisen kanssa tupakkapaikalla, että "tuskin DaCapo on koskaan ollut kenenenkään kanssa...". Oli nainen sitten tumpannut röökin aika vauhdilla ja tullut takaisin yökerhoon, että jonakin haasteena yritti ottaa. Oli muistaakseni vielä sanonut tälle seurueen jäsenelle tuohon, että "ei ole kauaa (kokematon)!".
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 283
Joskus mietin että mitähän tapahtuisi kun laittaisi tinderissä kuvaukseen esimerkiksi "vietkö mun poikuuden?" Suurin osa naisista varmaan skippaisi (kuten nyt muutenkin) mutta löytyisikö joku jolla olisi vähän fetissiä kokemattomiin tai jotain?

Ei vaan omalla naamalla kehdannut tuota tehdä :dead:
Sepä se, että hinta on aika kova vaikka flaksi lopulta kävisikin... Maine pilalla. :D

Samasta syystä joutuu vähän muutenkin miettimään, mitä profiilissa oikein sanoo...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
No joo. Itsekin kuulin tuossa pari kuukautta takaperin, että tämä nainen joka kiehnäsi laivan hytissä, niin tiesi kokemattomuudestani. Nimittäin seurueen kolmas jäsen oli puheskellut tämän naisen kanssa tupakkapaikalla, että "tuskin DaCapo on koskaan ollut kenenenkään kanssa...". Oli nainen sitten tumpannut röökin aika vauhdilla ja tullut takaisin yökerhoon, että jonakin haasteena yritti ottaa. Oli muistaakseni vielä sanonut tälle seurueen jäsenelle tuohon, että "ei ole kauaa (kokematon)!".
Sulla oli kyllä varsin hyvä paikak laukoa tuolloin. Olisit kokeillut miltä homma vaikuttaa :D
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
291
Sulla oli kyllä varsin hyvä paikak laukoa tuolloin. Olisit kokeillut miltä homma vaikuttaa :D
En vielä tiennyt tuolloin, että tämä nainen tiesi. Tämä seurueen kolmas jäsen kertoi tuosta pari kuukautta sitten; laivalla olimme kesällä. Ja enkä tiedä siltikään auttaisiko se asiaa, vaikka tietäisi - stressi ja ahdistus iskisi päälle 100% varmuudella tästäkin huolimatta. Joskus teininä ehkä, iso ehkä, mutta näin 32 vuotiaana en ole valmis nöyryyttämään itseäni.
 
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
97
Oma kommentti näin päältä kolmekymppisenä sinkkuna ihmettelemässä ensimmäistä kertaa näitä deittiäppejä ja täytyy sanoa, että minulta taitaa loppua ominaisuudet kesken jotta tässä pelissä voisi menestyä.

On sivistystä, sosiaalista elämää, korkeakoulutusta, hyvää työpaikkaa, omaa asuntoa, on erittäin hyvässä kondiksessa, liki päihteetön, taloustilanne hyvä ja yleisesti kaikki mitä luulisi kolmekymppisen naisen kaipaavan. Nämä kaikki myös ilmenee ihan profiilistakin hyvine kuvineen ilman mitään suoranaisesti negatiivista kuvissa (paitsi ehkä se naama sitten?) tai biossa. Vaikea tästä olisi omasta mielestä enää juuri parantaa.

Saldona on tästä kaikesta huolimatta 9kk aikana kolmet treffit mitkä eivät johtaneet mihinkään, joku kymmenen matchia minkä kanssa ei ikinä tullut viestiä tai ei ikinä tavattu ja joku 20 tykkäystä. Oli se aika erilaista nuorena miehenä Suomi24 treffeillä kun pääsi sitä kautta noin 2 - 4 kertaa kuussa treffeille ilman kuvia pelkillä hyvillä teksteillä ja jutuilla. Nuo tykkäykset ja matchit vieläpä hyvin vahvasti painottui selkeästi sinne alkupäähän, nykyisin tulee joku 1 tykkäys per kuukausi, jos sitäkään.

Olen miettinyt profiilin poistamista ja tekemistä uudelleen 3kk päästä, jotta saan resetoitua mahdollisesti huonon ELO-scoreni, mutta en kyllä tiedä auttaako se yhtään mitään. Samaan roskaluokkaan sitä kai vajoaa silti ennen pitkään. Vaikeaa on kyllä pariutuminen kolmissakymmenissä, vaihtoehtoja on vaan aika vähän Tinderille kun on onnistunut rakentamaan elämänsä työn ja harrastuksien kautta +95% miesvaltaiseksi.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 283
Oma kommentti näin päältä kolmekymppisenä sinkkuna ihmettelemässä ensimmäistä kertaa näitä deittiäppejä ja täytyy sanoa, että minulta taitaa loppua ominaisuudet kesken jotta tässä pelissä voisi menestyä.

On sivistystä, sosiaalista elämää, korkeakoulutusta, hyvää työpaikkaa, omaa asuntoa, on erittäin hyvässä kondiksessa, liki päihteetön, taloustilanne hyvä ja yleisesti kaikki mitä luulisi kolmekymppisen naisen kaipaavan. Nämä kaikki myös ilmenee ihan profiilistakin hyvine kuvineen ilman mitään suoranaisesti negatiivista kuvissa (paitsi ehkä se naama sitten?) tai biossa. Vaikea tästä olisi omasta mielestä enää juuri parantaa.

Saldona on tästä kaikesta huolimatta 9kk aikana kolmet treffit mitkä eivät johtaneet mihinkään, joku kymmenen matchia minkä kanssa ei ikinä tullut viestiä tai ei ikinä tavattu ja joku 20 tykkäystä. Oli se aika erilaista nuorena miehenä Suomi24 treffeillä kun pääsi sitä kautta noin 2 - 4 kertaa kuussa treffeille ilman kuvia pelkillä hyvillä teksteillä ja jutuilla. Nuo tykkäykset ja matchit vieläpä hyvin vahvasti painottui selkeästi sinne alkupäähän, nykyisin tulee joku 1 tykkäys per kuukausi, jos sitäkään.

Olen miettinyt profiilin poistamista ja tekemistä uudelleen 3kk päästä, jotta saan resetoitua mahdollisesti huonon ELO-scoreni, mutta en kyllä tiedä auttaako se yhtään mitään. Samaan roskaluokkaan sitä kai vajoaa silti ennen pitkään. Vaikeaa on kyllä pariutuminen kolmissakymmenissä, vaihtoehtoja on vaan aika vähän Tinderille kun on onnistunut rakentamaan elämänsä työn ja harrastuksien kautta +95% miesvaltaiseksi.
Puuttuu kato kemiaa. Pitää olla kemiaa.

Sanottakoon nyt kuitenkin, että mulla on shitti heikommassa kunnossa kuin sulla, ikääkin on enemmän, mutta on ainakin mätsien muodossa tullut selvästi parempaa tulosta (parissa kuukaudessa), vaikka otin kuvatkin puolikipeänä kotona yhtenä perjantai-iltana kevättalvella, ja tavallaan en ole panostanut niihin hitonkaan vertaa. ("Tavallaan" sen takia, että toisaalta kyllä niistä persoonallisuus näkyy.) Treffeillä ei ole hirveästi ehtinyt käydä, mutta olisi niitä ollut järjestettävissä.

Ehkä olet liian tavallinen? Kyllähän sekin voi riittää, jos joku nainen etsii nimenomaan tavallista miestä, jolla on shitti kunnossa. Ongelmana vaan on se, että maailmassa on aika paljon tavallisia miehiä, eikä Suomessa edes korkeakoulutettu rahoissaan oleva mies ole kovin epätavallinen. Luulisi silti, että akka löytyisi noilla spekseillä...
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
133
Oma kommentti näin päältä kolmekymppisenä sinkkuna ihmettelemässä ensimmäistä kertaa näitä deittiäppejä ja täytyy sanoa, että minulta taitaa loppua ominaisuudet kesken jotta tässä pelissä voisi menestyä.

On sivistystä, sosiaalista elämää, korkeakoulutusta, hyvää työpaikkaa, omaa asuntoa, on erittäin hyvässä kondiksessa, liki päihteetön, taloustilanne hyvä ja yleisesti kaikki mitä luulisi kolmekymppisen naisen kaipaavan. Nämä kaikki myös ilmenee ihan profiilistakin hyvine kuvineen ilman mitään suoranaisesti negatiivista kuvissa (paitsi ehkä se naama sitten?) tai biossa. Vaikea tästä olisi omasta mielestä enää juuri parantaa.

Saldona on tästä kaikesta huolimatta 9kk aikana kolmet treffit mitkä eivät johtaneet mihinkään, joku kymmenen matchia minkä kanssa ei ikinä tullut viestiä tai ei ikinä tavattu ja joku 20 tykkäystä. Oli se aika erilaista nuorena miehenä Suomi24 treffeillä kun pääsi sitä kautta noin 2 - 4 kertaa kuussa treffeille ilman kuvia pelkillä hyvillä teksteillä ja jutuilla. Nuo tykkäykset ja matchit vieläpä hyvin vahvasti painottui selkeästi sinne alkupäähän, nykyisin tulee joku 1 tykkäys per kuukausi, jos sitäkään.

Olen miettinyt profiilin poistamista ja tekemistä uudelleen 3kk päästä, jotta saan resetoitua mahdollisesti huonon ELO-scoreni, mutta en kyllä tiedä auttaako se yhtään mitään. Samaan roskaluokkaan sitä kai vajoaa silti ennen pitkään. Vaikeaa on kyllä pariutuminen kolmissakymmenissä, vaihtoehtoja on vaan aika vähän Tinderille kun on onnistunut rakentamaan elämänsä työn ja harrastuksien kautta +95% miesvaltaiseksi.
Hei mutta voisitko käydä vaikka baarissa tai kirjastossa tai jossain yleensä muualla kun tinderissä pyytämässä naisia treffeille? Älä luovuta! Eihän nyt kannata ajatella että tinder olisi ainoa tuutti saada naisseuraa. Ulos tinderistä ja nettitreffailusta! Naisia on livenäkin. Vinkkinä, että mene vaikka Kake Randelinin keikalle. Siellä on naisia. Tai jos olet helsingistä, tee eksurio jonnekin kaupunginosaan jossa et ole aiemmin käynyt ja mene siellä baariin. Loppu on kiinni itsestäsi. Älä luovuta bro!
 
Viimeksi muokattu:

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
323
Oma kommentti näin päältä kolmekymppisenä sinkkuna ihmettelemässä ensimmäistä kertaa näitä deittiäppejä ja täytyy sanoa, että minulta taitaa loppua ominaisuudet kesken jotta tässä pelissä voisi menestyä.
Näkemättä profiilia jotain voi olla pielessä. Onko sulla asetuksissa "Älykkäät kuvat" - päällä? Se siis sekoittaa kuvien järjestystä ja monesti tullut itselle vastaan profiili, jossa se viimeinen hassunhauska irvistyskuva onkin kärjessä. Onko bio lyhyt vai pitkä? Minkälaista seuraa haet? Käytätkö maksullista Tinderiä? Swaippailetko miten paljon oikealle?

Viesittely pitää myös olla kunnossa ja käytännössä aloitat miehenä keskustelun kaikkien mätsien kanssa. Pyrit saamaan treffit aikaan mahdollisimman pian. Hyvää päivää kirvesvartta - keskustelut kuolevat aina pois todella nopeasti ja monesti ei edes aloitusviestiin tule vastausta.

Olen miettinyt profiilin poistamista ja tekemistä uudelleen 3kk päästä, jotta saan resetoitua mahdollisesti huonon ELO-scoreni, mutta en kyllä tiedä auttaako se yhtään mitään.
Tästähän on hieman spekulointia, että GDPR:n vuoksi tiedothan pitäisi kadota tuossa ajassa pois, mutta en ole itse niin varma. Tuntuu, että algoritmi tunnistaa joko puhelinnumerosta, sähköpostiosoitteesta, sometilistä tai viimeistään lisätyistä kuvista, että jaahas tässähän on sama tyyppi kuin aiemmin. Pitänee Ärrältä hakea prepaid ja rekisteröidä aina uudelle puhelinnumerolle, niin saisi ongelmaa taklattua.

Totuus on kuitenkin se, että välttämättä profiilissasi ei ole minkäänlaista vikaa, vaan yksinkertaisesti profiilisi ei päädy kenenkään naisen "profiilipakkaan" swaipattavaksi. Tinder on markkina-asemaltaan niin vahva, että luonnollisesti se yrittää lypsää rahaa pois niin paljon, kuin vaan mahdollista. Halvimmat työkalut mielestäni ovat tavalliset Boostit ja ajoittaa niitten käytöt suosittuihin ilta-aikoihin. Mitään nämäkään eivät takaa, mutta omat kokemukset ovat kuitenkin olleet suht hyviä, niin ei ihan placebosta voi olla kyse.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Koittakaa nyt muistaa, että Tinderissä on valtava yliedustus miehistä verrattuna naisiin. Ei siinä tarvitse sen kummempia selityksiä sille, miksei homma toimi, vaikka profiili olisi kunnossa.
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
841
Oma kommentti näin päältä kolmekymppisenä sinkkuna ihmettelemässä ensimmäistä kertaa näitä deittiäppejä ja täytyy sanoa, että minulta taitaa loppua ominaisuudet kesken jotta tässä pelissä voisi menestyä.

On sivistystä, sosiaalista elämää, korkeakoulutusta, hyvää työpaikkaa, omaa asuntoa, on erittäin hyvässä kondiksessa, liki päihteetön, taloustilanne hyvä ja yleisesti kaikki mitä luulisi kolmekymppisen naisen kaipaavan. Nämä kaikki myös ilmenee ihan profiilistakin hyvine kuvineen ilman mitään suoranaisesti negatiivista kuvissa (paitsi ehkä se naama sitten?) tai biossa. Vaikea tästä olisi omasta mielestä enää juuri parantaa.

Saldona on tästä kaikesta huolimatta 9kk aikana kolmet treffit mitkä eivät johtaneet mihinkään, joku kymmenen matchia minkä kanssa ei ikinä tullut viestiä tai ei ikinä tavattu ja joku 20 tykkäystä. Oli se aika erilaista nuorena miehenä Suomi24 treffeillä kun pääsi sitä kautta noin 2 - 4 kertaa kuussa treffeille ilman kuvia pelkillä hyvillä teksteillä ja jutuilla. Nuo tykkäykset ja matchit vieläpä hyvin vahvasti painottui selkeästi sinne alkupäähän, nykyisin tulee joku 1 tykkäys per kuukausi, jos sitäkään.

Olen miettinyt profiilin poistamista ja tekemistä uudelleen 3kk päästä, jotta saan resetoitua mahdollisesti huonon ELO-scoreni, mutta en kyllä tiedä auttaako se yhtään mitään. Samaan roskaluokkaan sitä kai vajoaa silti ennen pitkään. Vaikeaa on kyllä pariutuminen kolmissakymmenissä, vaihtoehtoja on vaan aika vähän Tinderille kun on onnistunut rakentamaan elämänsä työn ja harrastuksien kautta +95% miesvaltaiseksi.
Päällisin puolin kuulostaa, että matchejä pitäisi kyllä tulla huomattavasti enemmän ja treffeillekin päästä tuolla setillä. Et kuitenkaan maininnut missä päin Suomea majailet. On nimittäin melkoinen ero onko pk seudulla vai jossain pienessä kylässä selaamassa niitä viittä muuta naisten profiilia läpi. Näin kärjistetysti siis.

Oletko päivittänyt profiilia tuossa 9kk aikana? Eli uusia kuvia ja tekstiä välillä? Itse huomasin Tinderissä vielä ollessani, että päivityksellä saa aina jonkinlaisen buustin aikaan tai ainakin tykkäyksiä tuli hetkellisesti reilusti enemmän. Kyse ei siis välttämättä ole siitä, että nykyisessä profiilissa olisi mitään vikaa, vaan siitä että algoritmi suosii aktiivisia käyttäjiä tai jotain.

Mistä päästäänkin toiseen pointtiin, eli itsellä oli alkuun "liian asiallinen" profiili eli aika listamainen kuvaus itsestä ja aika perus kuvatkin. Alun jälkeen tykkäykset putosi aika alas, niin päivitin sitten profiilia vähän pilke silmäkulmassa, mikä nostikin tykkäysten määrää aika hyvin. Kannattaa näyttää profiilia jollekin naispuoliselle kaverille, jos mahdollista, että mitä mieltä hän on. Saattaa nimittäin olla, että omasta mielestä hyvä profiili ei sitä olekaan naisten (ja/tai tuntemattomien) mielestä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Koittakaa nyt muistaa, että Tinderissä on valtava yliedustus miehistä verrattuna naisiin. Ei siinä tarvitse sen kummempia selityksiä sille, miksei homma toimi, vaikka profiili olisi kunnossa.
Tämä.

Ainut, mikä voisi EHKÄ olla @Garald illa "ongelmana" on liiankin vilkas sosiaalinen tai harrastusten täyttämä elämä. Annatko ehkä huomaamattasi sellaisen kuvan, ettei sinulla oikeastaan ole suhteelle juuri aikaa, jos kaikki aika menee töissä ja harrastuksissa? En siis todellakaan näillä spekseillä tiedä onko näin tai syntyykö naisille tuollainen mielikuva, kunhan heitin yhden potentiaalisen turn offin.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
323
Ei siinä tarvitse sen kummempia selityksiä sille, miksei homma toimi, vaikka profiili olisi kunnossa.
Ei käsien levittely auta tilannetta. Ainoa tapa on analysoida objektiivisesti ja miettiä "pelin sääntöjä", että miten voisi pärjätä paremmin. Itse käytin Tinderiä ensimmäisen kerran 2014 ja ei silloin pystynyt edes maksamaan mistään lisäjutuista. Ei ollut suuria hankaluuksia mätsien saamisessa, koska silloin oletuksena kaikki profiilit olivat samanarvoisia, eikä huonoimpia laitettu algoritmin puolesta pakan pohjille tai jopa pakasta kokonaan pois.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Ei käsien levittely auta tilannetta. Ainoa tapa on analysoida objektiivisesti ja miettiä "pelin sääntöjä", että miten voisi pärjätä paremmin.

Niin. Valtaosa vapaista naisista kuitenkin on muualla kuin Tinderissä.


Sitä kannattaa miettiä, että miksi niin moni sinkkunainen karsastaa Tinderiä, vaikka joidenkin mukaan kyseessä on naisille "karkkikauppa", josta kaikki heti löytävät mieleisensä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Sitä kannattaa miettiä, että miksi niin moni sinkkunainen karsastaa Tinderiä, vaikka joidenkin mukaan kyseessä on naisille "karkkikauppa", josta kaikki heti löytävät mieleisensä.
Hyvä kysymys. Ehkä siellä miehille massasta erottautuminen vaatii aivan valtavasti, niin tuloksena siellä menestyvät miehet jotka eniten panostavat siihen riippumatta siitä millaisia ovat oikeasti? :hmm:
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
323
Sitä kannattaa miettiä, että miksi niin moni sinkkunainen karsastaa Tinderiä, vaikka joidenkin mukaan kyseessä on naisille "karkkikauppa", josta kaikki heti löytävät mieleisensä.
Karkkikaupalla tarkoitetaan sitä, että naisille on tarjolla vähäisen tai jopa olemattoman efortin kanava kärjistäen loputtomaan ihmispooliin, joten kiinnostuksen herättää vain ne kaikista vetovoimaisimmat profiilit ja ihmiset. Mieleistä ei löydy välttämättä koskaan, kun seuraava swaippaus voi olla entistä parempi.

Tähän vielä Tinderin algoritmi, joka vain "pahentaa" ilmiötä. Harmi kun Tinder ei kerro tarkkoja parametrejä, mutta jonkinlainen ELO-luku tai sen muunnelma on käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.02.2017
Viestejä
97
Päällisin puolin kuulostaa, että matchejä pitäisi kyllä tulla huomattavasti enemmän ja treffeillekin päästä tuolla setillä. Et kuitenkaan maininnut missä päin Suomea majailet. On nimittäin melkoinen ero onko pk seudulla vai jossain pienessä kylässä selaamassa niitä viittä muuta naisten profiilia läpi. Näin kärjistetysti siis.

Oletko päivittänyt profiilia tuossa 9kk aikana? Eli uusia kuvia ja tekstiä välillä? Itse huomasin Tinderissä vielä ollessani, että päivityksellä saa aina jonkinlaisen buustin aikaan tai ainakin tykkäyksiä tuli hetkellisesti reilusti enemmän. Kyse ei siis välttämättä ole siitä, että nykyisessä profiilissa olisi mitään vikaa, vaan siitä että algoritmi suosii aktiivisia käyttäjiä tai jotain.

Mistä päästäänkin toiseen pointtiin, eli itsellä oli alkuun "liian asiallinen" profiili eli aika listamainen kuvaus itsestä ja aika perus kuvatkin. Alun jälkeen tykkäykset putosi aika alas, niin päivitin sitten profiilia vähän pilke silmäkulmassa, mikä nostikin tykkäysten määrää aika hyvin. Kannattaa näyttää profiilia jollekin naispuoliselle kaverille, jos mahdollista, että mitä mieltä hän on. Saattaa nimittäin olla, että omasta mielestä hyvä profiili ei sitä olekaan naisten (ja/tai tuntemattomien) mielestä.
Itä-Suomessa aika pienessä pitäjässä jonne olen ajautunut erinäisten syiden takia. Täällä kieltämättä saa pyyhkiä samoja naamoja aika paljon vaikka laittaisikin 80 km säteen. Olen minä käynyt isommissakin kaupungeissa tänä aikana pyörähtämässä viikonlopun reissuilla, mutta ei siellä sen ihmeempää tapahdu äpin puolella. Joskus tulee yksi tai kaksi tykkäystä siellä ollessa. Olen huomannut myös edellisten noin viiden tykkäksen olevan laadullisesti aika, noh, heikkotasoisilta naisilta. Ihmisiähän hekin ovat, ei siinä, mutta en kyllä rupea vaikeasti vammautuneen, sairaalloisen lihavan tai nuorena eläkkeelle mielenterveysongelmien takia jääneen ihmisen omaishoitajaksi. Nämä kaikki kolme olivat siis eri ihmisiä, en tiedä kertooko tämäkin jotain minun profiilin ELO-tasosta vai onko vain sattumaa.

Tiedän sen olevan laiska tekosyy ja monilla se varmasti sitä onkin, jotka eivät viitsi panostaa itseensä, mutta voihan se vika minun tapauksessa ihan oikeastikin löytyä peilistä? En ole koskaan asiaa juuri ajatellut, että olenko minkä tasoinen ulkonäöllisesti. Olen aina vaan olettanut, että ihan "normaali".

Näkemättä profiilia jotain voi olla pielessä. Onko sulla asetuksissa "Älykkäät kuvat" - päällä? Se siis sekoittaa kuvien järjestystä ja monesti tullut itselle vastaan profiili, jossa se viimeinen hassunhauska irvistyskuva onkin kärjessä. Onko bio lyhyt vai pitkä? Minkälaista seuraa haet? Käytätkö maksullista Tinderiä? Swaippailetko miten paljon oikealle?

Viesittely pitää myös olla kunnossa ja käytännössä aloitat miehenä keskustelun kaikkien mätsien kanssa. Pyrit saamaan treffit aikaan mahdollisimman pian. Hyvää päivää kirvesvartta - keskustelut kuolevat aina pois todella nopeasti ja monesti ei edes aloitusviestiin tule vastausta.


Tästähän on hieman spekulointia, että GDPR:n vuoksi tiedothan pitäisi kadota tuossa ajassa pois, mutta en ole itse niin varma. Tuntuu, että algoritmi tunnistaa joko puhelinnumerosta, sähköpostiosoitteesta, sometilistä tai viimeistään lisätyistä kuvista, että jaahas tässähän on sama tyyppi kuin aiemmin. Pitänee Ärrältä hakea prepaid ja rekisteröidä aina uudelle puhelinnumerolle, niin saisi ongelmaa taklattua.

Totuus on kuitenkin se, että välttämättä profiilissasi ei ole minkäänlaista vikaa, vaan yksinkertaisesti profiilisi ei päädy kenenkään naisen "profiilipakkaan" swaipattavaksi. Tinder on markkina-asemaltaan niin vahva, että luonnollisesti se yrittää lypsää rahaa pois niin paljon, kuin vaan mahdollista. Halvimmat työkalut mielestäni ovat tavalliset Boostit ja ajoittaa niitten käytöt suosittuihin ilta-aikoihin. Mitään nämäkään eivät takaa, mutta omat kokemukset ovat kuitenkin olleet suht hyviä, niin ei ihan placebosta voi olla kyse.
Älykkäät kuvat on pois päältä, platina on, bio on melkein niin pitkä kun merkit sallii ja vakituistahan tällä iällä haetaan. En ole ikinä ollut oikein noiden yhden yön hommien ystävä, enkä rehellisesti sanoen ole ikinä uskonut minulla rahkeet riittävän niihin hyvästä fysiikasta ja yleisestä sosiaalisuudesta huolimatta. Yhden kerran elämässä nuorempana on nainen käynyt päälle vähän siihen malliin, että ei olisi puhumalla selvinnyt enkä edes yrittänyt, tuli jopa vähän puskista. Enpähän minä toisaalta juuri elämäni aikana ole ihmisten ilmoilla kovinkaan paljoa liikkunut, koska aina on ollut jotain tulossa mihin treenata tai nörtteily on kiinnostanut enemmän. Muuten on ainokaiset kaksi pitkäaikaista tyttöystävää / avopuolisoa lähteneet mukaan kai enemmän kun olen "hyvä tyyppi" ja sellainen unelmavävy mitä näyttää isukille.

Bioa on tullut hinkattua jos jonkinverran, enemmän persoonaa näyttävään suuntaan ja vähemmän persoonaa näyttävään suuntaan. Kuvissakin on tapahtunut jonkin verran kehitystä ja kehitettävää vielä varmaan olisikin, mutta ihan mielestäni normaaleja kuvia. Ei ammattilaisen ottamia ja viimeisen päälle sliipattuja, mutta ei mitään kellertävässä valossa vessassa otettujakaan.

Swaippailen aika nirsosti oikealle, arviolta ehkä joku 15 - 25% oikealle? Minulla on tällä hetkellä menossa tietopyyntö omasta profiilistani Tinderistä, jännä nähdä miltä lopulta näyttää.

On tämä kyllä aika surkuhupaisaa kun meillä nykypäivän teknologialla olisi mahdollisuus parittaa ihmisiä yhteen aika helvetin tehokkaasti ja tämä systeemi on nyt se mihin lopulta ollaan päädytty markkinajohtajan kautta. Kuten mainittu, homma toimi mielestäni nuorempana ihan hyvin ilman minkäänlaista profiilin hinkkausta ja punalippujen miettimisiä.

Tämä.

Ainut, mikä voisi EHKÄ olla @Garald illa "ongelmana" on liiankin vilkas sosiaalinen tai harrastusten täyttämä elämä. Annatko ehkä huomaamattasi sellaisen kuvan, ettei sinulla oikeastaan ole suhteelle juuri aikaa, jos kaikki aika menee töissä ja harrastuksissa? En siis todellakaan näillä spekseillä tiedä onko näin tai syntyykö naisille tuollainen mielikuva, kunhan heitin yhden potentiaalisen turn offin.
Myönnettäköön, että viime aikoina on ollut vaikeuksia sanoa ei moniin vapaa-ajan rientoihin, mutta en mielestäni kuitenkaan vaikuta ihan niin aktiiviselta profiilissani kuin mitä olen viime aikoina ollut oikeassa elämässä. Ainut vaan, että kun niissä vapaa-ajan aktiviteeteissä on lähinnä niitä ukkoja vaan, jolloin ei pääse niiden kautta pariutumaan orgaanisesti vahingossakaan.

Tämä ajankäyttö onkin minulla vähän haasteena tuohon @salojan in ehdotukseen, kun en varsinaisesti tykkää käydä baareissa ja jos siellä kovin myöhään iltaa istuskelemassa ja toivomassa jotain kontaktia tulevan, niin sitä menee seuraava päivä ihan harakoille kun ei ole saanut nukutuksi riittävästi. Näin joka päivä ainakin kerran ellei kaksi urheilevana se uni on kuitenkin aika olennaisessa osassa jaksamista kun päivätöissäkin pitäisi käydä. Tehottomalta tuntuu baarissa istuminen eikä sinne yksin menevänä miehenä välttämättä kehtaa ottaa mukaan jotain kirjaa, jotta saisi sitä ajankäyttöä tehostettua, sillä milloin viimeksi olette nähneet ihmisen lukevan kirjaa baarissa? Ei sillä että se omituisuus ja erikoisuus minua haittaisi, koska ainahan minä olen ollut vähän erikoinen ihminen minun harrastuksien kombolla (urheilullinen & erikoinen päälaji ja ihan helvetin nörtti itse ukko), mutta oudolta tyypiltä vaikuttaminen tuskin ainakaan mahdollisuuksiaan tutustua vastakkaiseen sukupuoleen parantaa. Muutenkin en tiedä onko järkeä etsiä baareista seuraa, jos ei itse tykkää alkoholista?

"No ota kaveri mukaan sinne baariin!". Joo, mahdollista, mutta suurin osa minun kavereista alkaa olemaan niitä pienten lasten vanhempia, joita ei välttämättä myöskään napostele lähteä istumaan baariin iltaa, ellei sitä koko kuviota sovita tosi hyvissä ajoin. Siksi pidänkin valitettavana tosiasiana sitä, että Tinderhän se minulla on pääsääntöinen pariutumiskanava, jos nyt ikinä aion enää olla suhteessa.

Kesällä meinasin koettaa olla läsnä itseäni enemmän ja vähemmän kiinnostavissa tapahtumissa ja paikoissa missä sattuu olemaan naisia 24 - 35 haarukalla, mutta aika hakuammuntaahan tämmöinen touhu on.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 199
Heh. Tänään taas sai todeta miun kysymyksen menevän siihen, että illasta huomasin mätsin kadonneen :D Enemmänkin naurahdin ääneen, mutta tällästä tää on. Paljon viestei tullut tänne. Pittääkin pittää tuossa myöhemmin lukutuokio ja antaa korkeani kekoon.

Ja se kysymys oli kyllä taas niin lennosta heitetty. Keskustelu flow oli ihan hyvä. Hän mainitsi menevän Tampereelle viettää aikaa kavereidensa kanssa. Koska miul oli sama suunta huomenna mennä Tampereelle viettää aikaa ja katsomaan Suomen peliä niin ihan vaistomaisesti menin heittää kyssärin, että meettekö katsomaan jääkiekkoa? En siis maininnut edes meneväni Tampereelle. Kirjotin tän tyyliin kun kävelin autosta salille. Tajusin vasta jälkikäteen että eihä tuossa mitää järkeä ollut, mut sit taas, mätsin poisto on aika over.

Edelleen parempi laittaa sitä ajatusta likoon kun pistää Tinderissä viestiä :rofl:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 283
^ Sanoisin, että olen kyllä hyötynyt näissä karkeloissa siitä, että kirjoitin sentään äidinkielestä M:n ja muutenkin olen ollut koko ikäni verbaalisesti verrattain lahjakas, vaikken mikään virtuoosi. Lisäksi mun sukupolvelta luonnistuu kieliopillisesti verrattain virheetön suomen kieli, koska olemme oppineet tavoille ennen nykyajan pikaviestintää.

Toinen juttu on sitten se, että liian virheetön kirjoittaminen voi antaa vähän snobahtavan vaikutelman eli ei ole hyvä sekään... Näin olen ymmärtänyt. Ainakin suhteessa nuorisoon.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
^ Sanoisin, että olen kyllä hyötynyt näissä karkeloissa siitä, että kirjoitin sentään äidinkielestä M:n ja muutenkin olen ollut koko ikäni verbaalisesti verrattain lahjakas, vaikken mikään virtuoosi. Lisäksi mun sukupolvelta luonnistuu kieliopillisesti verrattain virheetön suomen kieli, koska olemme oppineet tavoille ennen nykyajan pikaviestintää.
Toki supliikin heittäminen naamatusten on ihan eri asia, kuin tekstin sujuva kirjoittaminen. Nimimerkillä kokemusta on. :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 283
Toki supliikin heittäminen naamatusten on ihan eri asia, kuin tekstin sujuva kirjoittaminen. Nimimerkillä kokemusta on. :D
On tietenkin. Supliikissa on ongelmana se, ettei ole aikaa miettiä vaan tarinaa on tultava melkein itsestään.

Mulla on ongelmana myös kyynisyys. En kerta kaikkiaan suostu uskomaan, että pystyisin jotain random naista tuosta vaan jututtamaan kuumaksi livenä tai että naiset ylipäätään on niin avoimin mielin liikkeelläkään. Ja onhan tätä elämää sen verran tultu nähtyä, ettei kyynisyyttömyydelle hirveästi ole perusteita. Helpompaa se ennen oli, mutta ei mulle erityisen helppoa silloinkaan. Nörttihän mä pohjimmiltani olen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
On tietenkin. Supliikissa on ongelmana se, ettei ole aikaa miettiä vaan tarinaa on tultava melkein itsestään.

Mulla on ongelmana myös kyynisyys. En kerta kaikkiaan suostu uskomaan, että pystyisin jotain random naista tuosta vaan jututtamaan kuumaksi livenä tai että naiset ylipäätään on niin avoimin mielin liikkeelläkään. Ja onhan tätä elämää sen verran tultu nähtyä, ettei kyynisyyttömyydelle hirveästi ole perusteita. Helpompaa se ennen oli, mutta ei mulle erityisen helppoa silloinkaan. Nörttihän mä pohjimmiltani olen.
Boldatusta on pari pointtia mitä tuli mieleen. Miksi se nainen pitäisi kuumaksi jututtaa? Lähtökohtaisesti jos nainen sattuu olemaan vapaa ja viihtyy kanssasi niin siinähänsitä hyvää pohjaa on rakennettu seuraavaan tapaamiseen. :thumbsup: Toisena tuo "että naiset ylipäätään on niin avoimin mielin liikkeelläkään", mitä tarkoitat tuolla? Jos siis sitä että he suoraan etsisivät panopuuta niin tuskin ovatkaan. Aika harva lähtee baariin lähtökohtaisesti etsimään seksiä (tai jos lähtee niin säälittävältähän se kuulostaa) vaan he ovat siellä pitämässä hauskaa, viihtymässä, viettämässä aikaa ystäviensä kanssa. Jos satut onnistumaan naisen viihdyttämisessä jutuillasi niin tiedä vaikka seuraavalla kerralla saisit kutsun mukaan juhliin - tai naisen luokse, tai mitä ikinä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 283
Boldatusta on pari pointtia mitä tuli mieleen. Miksi se nainen pitäisi kuumaksi jututtaa? Lähtökohtaisesti jos nainen sattuu olemaan vapaa ja viihtyy kanssasi niin siinähänsitä hyvää pohjaa on rakennettu seuraavaan tapaamiseen. :thumbsup: Toisena tuo "että naiset ylipäätään on niin avoimin mielin liikkeelläkään", mitä tarkoitat tuolla? Jos siis sitä että he suoraan etsisivät panopuuta niin tuskin ovatkaan. Aika harva lähtee baariin lähtökohtaisesti etsimään seksiä (tai jos lähtee niin säälittävältähän se kuulostaa) vaan he ovat siellä pitämässä hauskaa, viihtymässä, viettämässä aikaa ystäviensä kanssa. Jos satut onnistumaan naisen viihdyttämisessä jutuillasi niin tiedä vaikka seuraavalla kerralla saisit kutsun mukaan juhliin - tai naisen luokse, tai mitä ikinä.
Puhe ei ollut nyt niinkään baarista vaan enemmänkin ajattelin julkisia paikkoja yleisesti.

Baarissa kyllä tulee jutusteltua naisten kanssa, mutta kyllä tuloksen tekeminen nykyaikana on aika nihkeää niissä puitteissa. Pitäisi olla energinen tarinankertoja. Tinderissä sitä voi teeskennellä. Livenä ei oikein teeskentely toimi ihan samalla tavalla.

Ennen vanhaan oli sikälikin helpompaa, että ihmiset oli enemmän päissään. Niin minä kuin naisetkin. :) Nykyään ei ole tavatonta, että molemmat osapuolet on selvinpäin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Puhe ei ollut nyt niinkään baarista vaan enemmänkin ajattelin julkisia paikkoja yleisesti.

Baarissa kyllä tulee jutusteltua naisten kanssa, mutta kyllä tuloksen tekeminen nykyaikana on aika nihkeää niissä puitteissa. Pitäisi olla energinen tarinankertoja. Tinderissä sitä voi teeskennellä. Livenä ei oikein teeskentely toimi ihan samalla tavalla.

Ennen vanhaan oli sikälikin helpompaa, että ihmiset oli enemmän päissään. Niin minä kuin naisetkin. :) Nykyään ei ole tavatonta, että molemmat osapuolet on selvinpäin...
Aa julkisilla paikoilla noin yleisesti. No, ei niitä naisia varmaan kuumaksi jututa sen helpommin kirjastossa kuin siellä Cittarin jogurttihyllylläkään. Ehkä vaan on hyväksyttävä se tosiasia että naisia ei jututeta kuumaksi esim. hypermaketissa kun ovat tyäpäivän jälkeen sieltä hakemassa itselleen ja kissalleen ruokaa. :D

Ja ei, se teeskentely nyt vaan ei kannata.
 

Sothis

★★★
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
611
Viestitellessä, ainakin aluksi, miehen kannattaa jäljitellä naisen kirjoitustyyliä. Se on auttanut ainakin omissa jutuissa paljon. Kirjoittaa suunnilleen samanmittaisia viestejä, suunnilleen saman määrän kuin toinenkin. Jos toinen vastaa yleensä vaikkapa kahdessa tunnissa, niin on hyvä mennä siihen samaan rytmiin myös. Käytä samoja hymiöitä ja saman verran huumoria kuin toinenkin. Ja takaraivossa koko ajan treffeille kysyminen jotenkin luontevasti.

Tuolla pääsee paremmin alkuun, eikä se mitään haittaa vaikka sitten myöhemmin palaisi siihen omaan, autististäydelliseen kirjakielitekstiin.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Tiedän, että miehiä ärsyttää suunnattomasti kun neuvoo olemaan oma itsensä ja siihen usein saa katkeran vastauksen, että se juuri ei riitä. Okei, ei riitäkään, jos omana itsenä on veltto, epäsiisti, sosiaalisesti kömpelö ja negatiivinen ihminen. Mutta sinne kuntosalille, vaatekauppaan ja opintoihin ei pidä silti suunnistaa siksi, että olettaa palkinnoksi tipahtavan taivaalta naisen, vaan siksi, että haluaa parantaa OMAA elämänlaatua, koska ITSE pitää itseään sen arvoisena. Ollakseen tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, yksinkin.
Palataan tähän sen verran että et kai ihan tosissas kuvittele että tämä riittäisi mihinkään? Tai siis se, ettei ole noita luettelemiasi velttoa, epäsiistiä, epäsosiaalista ja negatiivista.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Palataan tähän sen verran että et kai ihan tosissas kuvittele että tämä riittäisi mihinkään? Tai siis se, ettei ole noita luettelemiasi velttoa, epäsiistiä, epäsosiaalista ja negatiivista.

Tuossa on mainittu kuntosali, vaatekauppa ja opinnot. Mitäs muuta vielä tarvitaan?
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Tuossa on mainittu kuntosali, vaatekauppa ja opinnot. Mitäs muuta vielä tarvitaan?
Markun kirjoituksissa on hyvin kuvattu, että mitä menestys Tinderissä vaatii mieheltä, eikä se ole ihan vähää se. Tiesin kyllä että vaatimustaso on siellä korkealla, mutta se että kuinka korkealla se on yllätti mutkin.

Ja se että pitää käydä kuntosalilla on sekin jo aika paljon vaadittu. Jos siis ei riitä että pitää itsensä muuten normaalipainoisena ja järkevässä kunnossa.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Markun kirjoituksissa on hyvin kuvattu, että mitä menestys Tinderissä vaatii mieheltä, eikä se ole ihan vähää se. Tiesin kyllä että vaatimustaso on siellä korkealla, mutta se että kuinka korkealla se on yllätti mutkin.

Ja se että pitää käydä kuntosalilla on sekin jo aika paljon vaadittu. Jos siis ei riitä että pitää itsensä muuten normaalipainoisena ja järkevässä kunnossa.

Jaa, ehkä sitten kannattaisi kokeilla muualla, jos Tinder on turhan vaativa peli. Itse en ymmärrä, miksi pitää hakata päätä seinään. Olisin huomattavasi mieluummin yksin kuin muuttaisin itseni joksikin muuksi kuin olen. Ja kyllä, tämä on naisen kommentti, eli pitää tunnistaa etuoikeuteni, kun voin saada epämiellyttävää seksiseuraa koska haluan :)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Jaa, ehkä sitten kannattaisi kokeilla muualla, jos Tinder on turhan vaativa peli. Itse en ymmärrä, miksi pitää hakata päätä seinään. Olisin huomattavasi mieluummin yksin kuin muuttaisin itseni joksikin muuksi kuin olen. Ja kyllä, tämä on naisen kommentti, eli pitää tunnistaa etuoikeuteni, kun voin saada epämiellyttävää seksiseuraa koska haluan :)
No olen poistanutkin sen softan, juurikin tuosta syystä. :)

Sitä en sitten tiedä miksi naisten on niin vaikea löytää sieltä ketään järkevää, ellei se ole vanhempien ikäluokkien ongelma.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 429
Mitä olen katsellut parin kaverin tinder pelailua niin aika helvetin raadolliselta meno kyllä näin ulkopuoliselle ainakin näyttäytyy.

Tämä toinen tyyppi vielä striimasi omaa pelailuaan. Ei todellakaan ole mikään penaalin terävin kynä ja muutenkin kuppi maistuu, duunit ei. Noh ulkoisesti tyyppi kuitenki näyttää siltä, että on jostain Italialaisen miesten vaatemallistosta tipahtanut ja sosiaalisesti ihan taitava, ikää reilu 20. Pks seudulta vielä kotosin, niin mitä mä sitä striimiä vartin seurasin niin varmaa 10 puhelinnumeroa keräsi ja parit treffit viikonlopulle siinä sivussa. Eikä ole tosiaan muutakuin yhden illan juttuja etsimässä.

Toinen tyyppi sitten on ihan normaalin näköinen perus työssäkäyvä mies, jolla on pääasiassa kaikki elämässä ihan kunnossa. Asuu hieman syrjemmässä ja ikää noin 30. Ei pahemmin ole muutakuin elämänilo kadonnut tästä kaverista ja vakituista seuraa koittaa etsiä, eikä vissiin edes niitä viestejä napsu.

Väitän, että naisilla homma jakautuu pariin samanlaiseen heimoon. Nuori hyvännäköinen bilehile nainen Hesasta saa varmasti seuraa ja pullea kassaneiti Järvenpäästä ei saa mitään.

Se miksi kukaan tuosta vielä haluaisi rahaa maksaa menee jo meikäläisen hilseen yli, mutta kyllähän jotku nettipornostakin maksaa.
 
Liittynyt
22.04.2023
Viestejä
19
Kyllähän voimakkaan ja kykenevän näköinen mies viehättää enemmän naisen kun naisen silmää. Ei semmoisesta faktasta kannata pahastua vaan mennä sinne salille tai unohtaa tinderöinti.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Ja se että pitää käydä kuntosalilla on sekin jo aika paljon vaadittu. Jos siis ei riitä että pitää itsensä muuten normaalipainoisena ja järkevässä kunnossa.
Erittäin harvassa on naiset jotka edellyttää, tai edes toivoo miehen käyvän salilla. Toi kuntosali on miesten itsensä keksimä meemi. Olennaistahan on oikeasti se, että huolehtii itsestään. Keinoja on monia, ja jokaisen pitäisi valita just se mikä itsestä tuntuu hyvältä, eikä sitä, minkä KUVITTELEE tekevän vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
NOSTO
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
323
Väitän, että naisilla homma jakautuu pariin samanlaiseen heimoon. Nuori hyvännäköinen bilehile nainen Hesasta saa varmasti seuraa ja pullea kassaneiti Järvenpäästä ei saa mitään.
Ei naisilla kyllä ole mitään vaikeuksia Tinderissä mätsien saamisessa. Tämä johtuu epäinhimillisestä algoritmista, miehien reippaasta yliedustuksesta suhteessa naisiin ja tähän päälle vielä sukupuolten luontaisesta käyttäytymisestä.

- Miehiä siis on Tinderissä vähän lähteestä riippuen 3-4 kertaa enemmän mitä naisia.
- Tinder ei ole hyväntekeväisyyssovellus, vaan silläkin pyritään tekemään rahaa niin paljon, kuin vaan suinkin. Ei Tinder halua, että löydät seuraa ensimmäisenä päivänä ja poistat sovelluksen välittömästi.
- Naiset jo luontaisesti ovat valikoivampia, kuin miehet, mikä näkyy siinä, että naiset swaippaavat oikealle todella paljon vähemmän, mitä miehet.

Haasteet-ketjussa tätä asiaa puitiinkin näin teoriamielessä enemmän, mutta miehille Tinder tarkoittaa erittäin kovaa kilpailua. Onko se väärin tai oikein, niin tuskin kumpaakaan. Rahalla maksat käytännössä näkyvyydestä, että saisit edes mahdollisuuksia näkyä naisten profiilipakoissa.

Kallein 12h Super Boost maksaa 144,99€ :zoom:

Vaatii asioitten aika vahvaa tiedostamista, että Tinderin käyttöä voisi siten muuttaa tavoitteitaan vastaavaksi. Samalla nämä trendit muuttuisivat ns. terveempään suuntaan. En tosin usko, että mitään muutosta toiseen on tapahtumassa, vaan karkkikauppa-efekti vaan voimistuu. On myös väistämätöntä, että mitä tapahtuu Tinderissä, vaikuttaa ainakin jossain määrin myös ihan oikeassa elämässä tapahtuviin kohtaamisiin.

mennä sinne salille tai unohtaa tinderöinti.
Siispä kuntosali on ainoa vaihtoehto.

EDIT: Heh heti kun kävin itse katsomassa hinnastoja...

Screenshot.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 429
Ei naisilla kyllä ole mitään vaikeuksia Tinderissä mätsien saamisessa.
Voisin melkein löydä rahasta vetoa, että jos teen tinder tilin kolmekymppisenä ylipainosena kaupan kassana, joka asuu syrjäseudulla ei tykkäyksiä tule yhtäkään viikon aikana tai jos tulee ne voi laskea yhden käden sormilla ja ovat joltain 25vuotta vanhemmalta perspillu mieheltä.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 559
Voisin melkein löydä rahasta vetoa, että jos teen tinder tilin kolmekymppisenä ylipainosena kaupan kassana, joka asuu syrjäseudulla ei tykkäyksiä tule yhtäkään viikon aikana tai jos tulee ne voi laskea yhden käden sormilla ja ovat joltain 25vuotta vanhemmalta perspillu mieheltä.

Ja niiltä miehiltä, jotka swaippailevat kaikki naiset oikealle. Ja jotka matchin tullessa poistavat sen tykkäyksen, kun katsovat tarkemmin minkälainen naishenkilö siellä oikeastaan olikaan :smoke:
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Voisin melkein löydä rahasta vetoa, että jos teen tinder tilin kolmekymppisenä ylipainosena kaupan kassana, joka asuu syrjäseudulla ei tykkäyksiä tule yhtäkään viikon aikana tai jos tulee ne voi laskea yhden käden sormilla ja ovat joltain 25vuotta vanhemmalta perspillu mieheltä.
Varmaan joo, mutta esim. tavallisen näköisenä (perustason naama, ei mikään missi toisaalta ei susirumakaan) mutta kutakuinkin normaalipainoisena 25-35 -vuotiaana hoitsunaisena jossain keskikokoisessa kaupungissa niitä mätsejä tulisi varmasti ihan kohtuullisesti. Ja varmaan osa olisi ihan järkeviäkin.


Mitä olen katsellut parin kaverin tinder pelailua niin aika helvetin raadolliselta meno kyllä näin ulkopuoliselle ainakin näyttäytyy.

Tämä toinen tyyppi vielä striimasi omaa pelailuaan. Ei todellakaan ole mikään penaalin terävin kynä ja muutenkin kuppi maistuu, duunit ei. Noh ulkoisesti tyyppi kuitenki näyttää siltä, että on jostain Italialaisen miesten vaatemallistosta tipahtanut ja sosiaalisesti ihan taitava, ikää reilu 20. Pks seudulta vielä kotosin, niin mitä mä sitä striimiä vartin seurasin niin varmaa 10 puhelinnumeroa keräsi ja parit treffit viikonlopulle siinä sivussa. Eikä ole tosiaan muutakuin yhden illan juttuja etsimässä.

Toinen tyyppi sitten on ihan normaalin näköinen perus työssäkäyvä mies, jolla on pääasiassa kaikki elämässä ihan kunnossa. Asuu hieman syrjemmässä ja ikää noin 30. Ei pahemmin ole muutakuin elämänilo kadonnut tästä kaverista ja vakituista seuraa koittaa etsiä, eikä vissiin edes niitä viestejä napsu.
Tavallaan nautin tästä, että olet oikeastaan samaa mieltä Erkin kanssa Tinderin tilanteesta. Eli että "chadeilla" on törkeästi vientiä, ja tavismiehillä ei juuri ollenkaan. :kahvi:
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 429
Varmaan joo, mutta esim. tavallisen näköisenä (perustason naama, ei mikään missi toisaalta ei susirumakaan) mutta kutakuinkin normaalipainoisena 25-35 -vuotiaana hoitsunaisena jossain keskikokoisessa kaupungissa niitä mätsejä tulisi varmasti ihan kohtuullisesti. Ja varmaan osa olisi ihan järkeviäkin.




Tavallaan nautin tästä, että olet oikeastaan samaa mieltä Erkin kanssa Tinderin tilanteesta. Eli että "chadeilla" on törkeästi vientiä, ja tavismiehillä ei juuri ollenkaan. :kahvi:
Heti ruvetaan siirtää tolppia... Tee tunnari sillä reilusti ylipainosella katilla jonnekin peräseinäjoelle ja kerro meille viikon päästä miten helppoa oli järjestää treffit ja millainen f1 kuljettaja siellä lähestyi. Alkuperäinen 4play väite oli, että kaikilla naisilla on helppoa. Ei siinä puhuttu söpöstä hoitsusta kaupungissa, enkä sellaista esimerkissäni käyttänyt.

No tottakai jos sukupuolijakauma on ihan helvetin kallellaa toiseen suuntaa ja onnistuminen perustuu siihen miltä näytät kuvassa? Melkei kysyisin miksi edes olettaa, että tavismies pääsisi muutakin joskus tuurilla kahville. Itse en ole koskaa tinderiä käyttänyt, enkä varmasti koskaan tule käyttämään. Itsehän en tosin ole ulkoisesti edes siellä mediaanin lähellä, niin mulla on verkot ihan toisilla vesillä.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 688
Heti ruvetaan siirtää tolppia... Tee tunnari sillä reilusti ylipainosella katilla jonnekin peräseinäjoelle ja kerro meille viikon päästä miten helppoa oli järjestää treffit ja millainen f1 kuljettaja siellä lähestyi. Alkuperäinen 4play väite oli, että kaikilla naisilla on helppoa. Ei siinä puhuttu söpöstä hoitsusta kaupungissa, enkä sellaista esimerkissäni käyttänyt.
Luin @4play :n postauksen uusiksi eikä siinä sanottu että KAIKILLA naisilla, vaan puhuttiin yleisesti naisista. Itse ainakin tulkitsin asian että hänen mukaansa naisilla pääsääntöisesti on huomattavasti helpompaa kuin miehillä, mutta ehkä hän selventää asiaa.

Ja joku normaalipainoinen tai lähellä normaalipainoista oleva hoitsu taitaa olla loppupeleissä aika keskimääräinen tuossa ikäryhmässä eli tavis - ilmeisesti naisista alle puolet on tuossa ikäryhmässä ylipainoisia. Lihava kaupan kassa olisi "tasoissa" selvästi keskimääräistä huonompi.

No tottakai jos sukupuolijakauma on ihan helvetin kallellaa toiseen suuntaa ja onnistuminen perustuu siihen miltä näytät kuvassa? Melkei kysyisin miksi edes olettaa, että tavismies pääsisi muutakin joskus tuurilla kahville. Itse en ole koskaa tinderiä käyttänyt, enkä varmasti koskaan tule käyttämään. Itsehän en tosin ole ulkoisesti edes siellä mediaanin lähellä, niin mulla on verkot ihan toisilla vesillä.
Joo näinhän se menee... valitettavasti tän sanominen ääneen tulkitaan ihan liian usein naisvihaksi, vaikka se olis todella hyödyllistä tietoa pariutumisen kanssa tuskasteleville miehille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 579
Viestejä
4 215 693
Jäsenet
71 080
Uusin jäsen
TonyR

Hinta.fi

Ylös Bottom