Itä-Suomessa aika pienessä pitäjässä jonne olen ajautunut erinäisten syiden takia. Täällä kieltämättä saa pyyhkiä samoja naamoja aika paljon vaikka laittaisikin 80 km säteen. Olen minä käynyt isommissakin kaupungeissa tänä aikana pyörähtämässä viikonlopun reissuilla, mutta ei siellä sen ihmeempää tapahdu äpin puolella. Joskus tulee yksi tai kaksi tykkäystä siellä ollessa. Olen huomannut myös edellisten noin viiden tykkäksen olevan laadullisesti aika, noh, heikkotasoisilta naisilta. Ihmisiähän hekin ovat, ei siinä, mutta en kyllä rupea vaikeasti vammautuneen, sairaalloisen lihavan tai nuorena eläkkeelle mielenterveysongelmien takia jääneen ihmisen omaishoitajaksi. Nämä kaikki kolme olivat siis eri ihmisiä, en tiedä kertooko tämäkin jotain minun profiilin ELO-tasosta vai onko vain sattumaa.
Tiedän sen olevan laiska tekosyy ja monilla se varmasti sitä onkin, jotka eivät viitsi panostaa itseensä, mutta voihan se vika minun tapauksessa ihan oikeastikin löytyä peilistä? En ole koskaan asiaa juuri ajatellut, että olenko minkä tasoinen ulkonäöllisesti. Olen aina vaan olettanut, että ihan "normaali".
Älykkäät kuvat on pois päältä, platina on, bio on melkein niin pitkä kun merkit sallii ja vakituistahan tällä iällä haetaan. En ole ikinä ollut oikein noiden yhden yön hommien ystävä, enkä rehellisesti sanoen ole ikinä uskonut minulla rahkeet riittävän niihin hyvästä fysiikasta ja yleisestä sosiaalisuudesta huolimatta. Yhden kerran elämässä nuorempana on nainen käynyt päälle vähän siihen malliin, että ei olisi puhumalla selvinnyt enkä edes yrittänyt, tuli jopa vähän puskista. Enpähän minä toisaalta juuri elämäni aikana ole ihmisten ilmoilla kovinkaan paljoa liikkunut, koska aina on ollut jotain tulossa mihin treenata tai nörtteily on kiinnostanut enemmän. Muuten on ainokaiset kaksi pitkäaikaista tyttöystävää / avopuolisoa lähteneet mukaan kai enemmän kun olen "hyvä tyyppi" ja sellainen unelmavävy mitä näyttää isukille.
Bioa on tullut hinkattua jos jonkinverran, enemmän persoonaa näyttävään suuntaan ja vähemmän persoonaa näyttävään suuntaan. Kuvissakin on tapahtunut jonkin verran kehitystä ja kehitettävää vielä varmaan olisikin, mutta ihan mielestäni normaaleja kuvia. Ei ammattilaisen ottamia ja viimeisen päälle sliipattuja, mutta ei mitään kellertävässä valossa vessassa otettujakaan.
Swaippailen aika nirsosti oikealle, arviolta ehkä joku 15 - 25% oikealle? Minulla on tällä hetkellä menossa tietopyyntö omasta profiilistani Tinderistä, jännä nähdä miltä lopulta näyttää.
On tämä kyllä aika surkuhupaisaa kun meillä nykypäivän teknologialla olisi mahdollisuus parittaa ihmisiä yhteen aika helvetin tehokkaasti ja tämä systeemi on nyt se mihin lopulta ollaan päädytty markkinajohtajan kautta. Kuten mainittu, homma toimi mielestäni nuorempana ihan hyvin ilman minkäänlaista profiilin hinkkausta ja punalippujen miettimisiä.
Myönnettäköön, että viime aikoina on ollut vaikeuksia sanoa ei moniin vapaa-ajan rientoihin, mutta en mielestäni kuitenkaan vaikuta ihan niin aktiiviselta profiilissani kuin mitä olen viime aikoina ollut oikeassa elämässä. Ainut vaan, että kun niissä vapaa-ajan aktiviteeteissä on lähinnä niitä ukkoja vaan, jolloin ei pääse niiden kautta pariutumaan orgaanisesti vahingossakaan.
Tämä ajankäyttö onkin minulla vähän haasteena tuohon
@salojan in ehdotukseen, kun en varsinaisesti tykkää käydä baareissa ja jos siellä kovin myöhään iltaa istuskelemassa ja toivomassa jotain kontaktia tulevan, niin sitä menee seuraava päivä ihan harakoille kun ei ole saanut nukutuksi riittävästi. Näin joka päivä ainakin kerran ellei kaksi urheilevana se uni on kuitenkin aika olennaisessa osassa jaksamista kun päivätöissäkin pitäisi käydä. Tehottomalta tuntuu baarissa istuminen eikä sinne yksin menevänä miehenä välttämättä kehtaa ottaa mukaan jotain kirjaa, jotta saisi sitä ajankäyttöä tehostettua, sillä milloin viimeksi olette nähneet ihmisen lukevan kirjaa baarissa? Ei sillä että se omituisuus ja erikoisuus minua haittaisi, koska ainahan minä olen ollut vähän erikoinen ihminen minun harrastuksien kombolla (urheilullinen & erikoinen päälaji ja ihan
helvetin nörtti itse ukko), mutta oudolta tyypiltä vaikuttaminen tuskin ainakaan mahdollisuuksiaan tutustua vastakkaiseen sukupuoleen parantaa. Muutenkin en tiedä onko järkeä etsiä baareista seuraa, jos ei itse tykkää alkoholista?
"No ota kaveri mukaan sinne baariin!". Joo, mahdollista, mutta suurin osa minun kavereista alkaa olemaan niitä pienten lasten vanhempia, joita ei välttämättä myöskään napostele lähteä istumaan baariin iltaa, ellei sitä koko kuviota sovita tosi hyvissä ajoin. Siksi pidänkin valitettavana tosiasiana sitä, että Tinderhän se minulla on pääsääntöinen pariutumiskanava, jos nyt ikinä aion enää olla suhteessa.
Kesällä meinasin koettaa olla läsnä itseäni enemmän ja vähemmän kiinnostavissa tapahtumissa ja paikoissa missä sattuu olemaan naisia 24 - 35 haarukalla, mutta aika hakuammuntaahan tämmöinen touhu on.