Latasin vielä ennen tinder-tilin poistamista omat datat sieltä. Tilastonikkarointi on aina hyödyllistä joten katsotaanpa:
Vetoja yhteensä: 33700
Tykkäyksiä: 13500
Vasemmalle: 20200
Supertykkäyksiä: 90
Mätsejä: 70
Tykkäyksiä (sis. supertykkäykset) kaikista vedoista: 40%
Mätsejä tykkäyksistä (sis. supertykkäykset): 0.5%
Mätsejä kaikista: 0.2%
Lukuja on hiukan pyöristelty.
Mätsejä tuli max 3 päivässä, siis kalenteripäivässä. Tosin muistelisin että joku yksittäinen päivä tuli aasialaisia feikkejä 10-20 kpl mutta ehkä niitä ei lasketa tuohon.
Datasta voi ehkä päätellä että ilmaiskäyttäjä saa tehdä 50 tykkäystä / 12h. Näkee kun tekee tykkäyksistä graafin, että 50 tykkäystä päivässä on sellainen katto mihin osuu aika usein.
Enintään on tullut tehtyä 100 tykkäystä päivässä eli siinä on vedetty tappiin kahdesti päivässä. Ja sitten on jonkin verran 51-99 tykkäystä ja paljon alle 50 tykkäystä päivässä ollut.
Ehkä tää kerrotaan jossain infossa mutta nyt se on katsottu datasta kanssa.
Supertykkäykset vietiin pois ilmaiskäyttäjiltä mutta niitä oli muutenkin todella vähän.
Mätsien ajallisessa jakautumisessa ei ollut mitään ihmeellistä kuviota, loppua kohden kylläkin vähän harveni. Tosin viimeisimmät mätsit on kaikki olleet aika nättejä että laatu korvasi määrän, ehkä.
Sitä ei mun mielestä näkynyt missään, paljonko itsestä on tykätty ilman mätsiä. Joku 10-30 ainakin voisin sanoa.
Tuosta sitte graafia että paljonko tuli annettua tykkäyksiä suhteessa kaikkiin vetoihin. Punaisella liikkuva keskiarvo 11 pisteellä.
40% on lopulta aika iso tykkäysprosentti, pitäisi ehkä opetella tykkäämään vähemmän. Jos vaikka algoritmi antaisi paremmat pisteet silloin.
Mätsiprosentit oli sitä mitä miehen profiililla voi varmaan odottaa. Ei ole mikään huoliteltu profiili mulla.
Aika vähän niillä oli dataa lopulta, esim. sijainnista oli pelkästään viimeisin tallessa. Elleivät sitten kuseta. Profiilitekstit ja muut infot kanssa vain viimeisin tallessa. Poistettuja kuvia ei ollut. Swipejen lisäksi oli tallessa montako kertaa sovellus oli avattu, päiväkohtaisesti. Ja myös "advertising id" ja "IDFA", mikä lieneekään, molemmat näyttivät pelkkää tyhjää, oon vissiin onnistunut estämään niiden tallentamisen.
Keskustelut poistettujen mätsien kanssa olivat tallessa.