Ei heilaa helluntaina, eikä näemmä juhannuksenakaan. Milloinhan sitä jaksaisi poistaa tuon suomi24-profiilin, kun ei tuon sivuston kautta mitään seuraa tunnu saavan. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä huomasin tämän saman ongelman, kun poistin vanhan profiilini ja aloitin alusta muutama viikko sitten. Aina ennen olen saanut ensimmäisen vuorokauden aikana "reilusti" matcheja – nyt tuli vain kaksi ja niistäkin toinen on jo aiemmin ollut matcheissani.Joo-o, eipä yhtä ainutta matchia taaskaan viikkoon. Joka päivä n. 40 pyyhkäisyä. Eikä edes vahinkopainalluksia ole tullut. Mikähän perkele, etteivät voi näyttää edes minun profiilia naisille. Ei tämä muuten ole mitenkään mahdollista. Ja tässä 50 km säteellä pitäisi kyllä olla aivan riittävästi käyttäjiä.
Minä huomasin tämän saman ongelman, kun poistin vanhan profiilini ja aloitin alusta muutama viikko sitten. Aina ennen olen saanut ensimmäisen vuorokauden aikana "reilusti" matcheja – nyt tuli vain kaksi ja niistäkin toinen on jo aiemmin ollut matcheissani.
Lisäksi olen ihmetellyt sitä, että saan vielä tälläkin hetkellä uusia matcheja vain niin päin, että nainen on tykännyt ensin. (Ensimmäisinä päivinä ainoastaan boostin avulla, nyt myöhemmin myös 'orgaanisesti'.) Muistini mukaan olen saanut tasan yhden matchin siten, että minä tykkäsin ensin ja hän viimeisenä.
Pari viikkoa kokeilin eikä mitään tullu vastaan. Mitäpä sitä sitten enempiä yrittämään.
Ehkä, jos tuota tekisi koko ajan. Minä resetoin omani 6-12 kuukauden välein, koska en vaan jaksa enää kuukausia vanhoille matcheille mitään alkaa kirjoittaa. Itse arvelisin, että profiilin resetoimisesta sakottaminen olisi huono idea, koska käyttäjä haluaa aloittaa alusta tahdin hidastuttua ja jos uusi profiili ei saa matcheja, niin eihän koko sovelluksella enää tee mitään. (Voipi olla niinkin, että miesten uudet profiilit heitetään ö-mappiin, jotta he alkaisivat ostaa noita maksullisia boosteja ja plussapalvelua.)Olen aika varma, että algoritmi on nimenomaan tehty ymmärtämään tällainen peli, ja se blokkaa sellaiset käyttäjät, jotka poistavat tilin, ja asentavat sen uudestaan yrittäen nollata tilanteen.
Tuo nyt on vaan yleinen tapa (naiselta) päästä miehestä eroon illan aikana kun antaa numeronsa. Sitten kun yrität soittaa daamille niin helppo skipata.Ei liity nettitreffeihin mitenkään*, mutta sain viime viikonloppuna kahdelta nuorelta naiselta puhelinnumerot eräässä viihdetilaisuudessa. Laitoin näille sitten myöhemmin viestiä Whatsappiin, ja kumpikaan ei vastannut yhtään mitään. Eivät siis sanallakaan vastanneet. Ja olivat vielä selvinpäin kun antoivat numerot, eli varmasti muistivat kuka olen, ja antoivat numeronsa täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
Pari viikkoa aiemmin sain numeron eräältä kolmannelta naiselta, jonka kanssa sitten juteltiin Whatsappissa pari viikkoa. Loppujen lopuksi nainen ei kuitenkaan halunnut treffata minua, koska "ei oikein tiedä mitä haluaa", eli ei halua pelkkää seksiseuraa, mutta ei oikein vakavaakaan seuraa, eli ei tiedä mitä haluaa vai haluaako mitään. Kyseessä oli keski-ikää lähestyvä MILF, jolla ei monissa maailman kolkissa olisi ihan hirveästi markkina-arvoa.
Että tällaistahan tämä on tämä naisten vokottelu. Tavallisella miehellä ei ole mitään arvoa. Ei yhtään mitään arvoa. Miestä voi kohdella miten huvittaa, koska kulman takana odottaa aina uusi. Netissä kaikki tämä vain korostuu. Esimerkkejä siitä maailmasta en jaksa käydä edes ottamaan esille.
Ihan vitun rankkaa on naisten kanssa pelaaminen tänä päivänä. Joskus tulee tulostakin, mutta saat olla senkin jälkeen koko ajan varpaillaan että miten kauan se akka jaksaa sinun kanssa olla missään tekemisissä, koska sinulla ei edelleenkään ole loppupelissä mitään arvoa. Edes hyvän seksin antaminen akalle ei takaa sitä että sitä kiinnostaa nähdä jatkossa.
(*) Whatsapp toimii Netin kautta, joten sikäli liittyi nettitreffailuun. Hah hah.
Suurin osa on täällä kyllä niin hukassa naisten kanssa. Syytetään naisia kuinka ne on sikoja ja käyttää miehiä hyväksi ja naisilla kaikki valta, kuulostaa kovin katkeralta. En yhtään ihmettele jos naiset häviää ilman ilmoitusta kuin pieru saharaan kun jutut tätä luokkaa. Fakta on vain se että itsevarmat pärjää ja antaa niiden naisten etsiä sitä prinssiään jos niin haluavat tehdä, siellä on muutakin ongelmaa takana jos tuollainen käytös niin eiköhän se ole hyvä että psykot pysyy poissa.
Ja vaikka sanookin, ettei naisten seurassa ole samanlainen kun foorumilla tuulettaessa niin itseni on vaikea uskoa, ettei asenne ja heikko fiilis heijastuisi myös käytökseen.
Että tällaistahan tämä on tämä naisten vokottelu. Tavallisella miehellä ei ole mitään arvoa. Ei yhtään mitään arvoa. Miestä voi kohdella miten huvittaa, koska kulman takana odottaa aina uusi. Netissä kaikki tämä vain korostuu. Esimerkkejä siitä maailmasta en jaksa käydä edes ottamaan esille.
Akat on jalustalla joka tapauksessa ihan riippumatta siitä, miten me asiaan suhtaudutaan. Se on ihan puhdasta tilastotiedettä ja tosiasioiden tunnustamista.Väittäsin että ihan meidän miesten omaa tyhmyyttä kun ollaan nostettu nuo akat jalustalle. Aina on kuitenkin joku mies kenelle kelpaa muija ku muija kunhan tekee lämpimän paskan ja sokeri sulaa suuhun.
Itsehän tuossa 2014 kun olin vajaa vuoden sinkkuna kohtelin naisia aivan samalla tavalla miten he yleensä meitä miehiä kohtelee ja vientiä tuntu riittävän enemmän kun tarpeeksi(lue kolme akkaa 24h sisällä). Eihän tuota kovin kauaa jaksanu.
Akat on jalustalla joka tapauksessa ihan riippumatta siitä, miten me asiaan suhtaudutaan. Se on ihan puhdasta tilastotiedettä ja tosiasioiden tunnustamista.
Niinhän siinä kävi, kuten ounastelinkin. Yhden yön aikana naisella kääntyi takki ja se oli sitten siinä. Itse vielä kyseli seuraavaksi illaksi käymään, jonka tottakai sitten perui jo heti aamusella. Hauskat olivat ensitreffit ja viestittely sen jälkeen mukavaa. Mutta ei vaan sitten riittänyt.Ihan vitun rankkaa on naisten kanssa pelaaminen tänä päivänä. Joskus tulee tulostakin, mutta saat olla senkin jälkeen koko ajan varpaillaan että miten kauan se akka jaksaa sinun kanssa olla missään tekemisissä, koska sinulla ei edelleenkään ole loppupelissä mitään arvoa. Edes hyvän seksin antaminen akalle ei takaa sitä että sitä kiinnostaa nähdä jatkossa.
Tämä tietysti aiheuttaa miehelle paljon turhaa stressiä, kun koko ajan joutuu olemaan varpaillaan tekemistensä ja sanomistensa kanssa ettei vaan triggeröi naista millään tavalla.
Kuullostaa jo aika sairaalloiselta jalustalle nostamiselta. Ei ihmekkään, että naiset katoavat, kun tajuavat millaisen luuseri hyssyttelijän kanssa ovat tekemisissä.
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa "triggeröityykö" joku nainen sanomisistani/tekemisistäni. Aina löytyy parempaa.
Mutta tämähän on pohjimmiltaan edelleen naisten ehdoilla menemistä. Kyllä oikea "mies" on oma nynny itsensä, vaikkei siten naisia saisikaan!Hauska huomata kun on aktiivisesti muuttanut omaa luonnettaan niin vaikutus on ollut todella huomattava.![]()
Mutta tämähän on pohjimmiltaan edelleen naisten ehdoilla menemistä. Kyllä oikea "mies" on oma nynny itsensä, vaikkei siten naisia saisikaan!
Mutta tämähän on pohjimmiltaan edelleen naisten ehdoilla menemistä. Kyllä oikea "mies" on oma nynny itsensä, vaikkei siten naisia saisikaan!
Ihan turha kenenkään väittää, etteikö olisi miehelle eduksi ottaa toiminnassaan huomioon naisen herkät ja arvaamattomat tunteet ja niiden vaikutus pillunsaannin määrään ja todennäköisyyteen.
Käytännössä jokainen mies tavalla tai toisella adjustoi toimintaansa naisten asettamiin vaatimuksiin, tekivät sen sitten tietoisesti tai tiedostamatta.
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Etenkin jos "adjustoi" ja yrittää näkyvästi, kaivaa vaan itselleen kuoppaa siihen naisen jalustan viereen. Se, että vetoat naisiin yrittämättä mitään, tulee parhaiten ilmi silloin kun joku nainen, jota et ole edes ajatellut yrittäväsi ilmaisee kiinnostuksensa sinuun.
Ja siihen sillä ole oma itsesi -kliseellä viitataan eikä mihinkään naurettavaan älä peseydy, kampaa tai käyttäydy olkiukkoihin.
Ei toi huonosti ole.Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon matchejä saatte noin karkeasti ottaen? Tietysti luvut riippuvat valtavasti asuinpaikasta ja omasta oikealle/vasemmalle tahdista, mutta jotain suuntaa-antavaa arviota.
Itsellä oikealle menee ehkä ~30% kuvista ja matchejä tulee keskimäärin se 15-20 viikossa riippuen siitä kuinka aktiivisesti jaksaa swipailla. Tietysti esim. toiselle paikkakunnalle siirtyessä tuo 15 voi tulla vaikka päivässä, kun siinä on se joku "matkustusbonus".
Tosin aika harva noista matcheistä johtaa mihinkään järkevään keskusteluun saati treffeille.
Jaksoin parin vuoden aikana käydä 50+ treffeillä, jonka jälkeen totesin, että loppujen lopuksi naiset ovat aika samanlaisia. Sen jälkeen on jäänyt taas paljon enemmän aikaa itselle, kun on suosiolla jättänyt naisasiat niistä enemmän tykkääville.
Tän takia yhteen keskittyminen ei ole niin paha juttu![]()
Se on se runsaudenpula. Liian helppo siirtyä eteenpäin, eikä tarvitse tehdä sitä työtä, mitä suhteen rakentaminen ja ylläpito vaatii.Mä oon Tinderiä tässä jo jonki aikaa käyttänyt ja aiheesta on sitä myöten tullut keskusteltua omassa tuttavapiirissä muiden käyttäjien kanssa ja lueskeltua myös joitain nettikeskusteluja. Ja niin se vaan tuntuu olevan, että sekä miehet että naiset valittaa ihan samoista asioista. Ensimmäinen on se, että toinen osapuoli ei tee aloitetta keskusteluun ja sitten jos sen tekee itse, ei saa vastausta. Jos joku tekeekin aloitteen/vastaa toisen aloitteeseen toinen osapuoli vastailee yhdellä sanalla, ei kysele mitään ja tuntuu olevan täysin kyvytön normaaliin keskusteluun. Jos ihme tapahtuu ja keskustelu sujuu ja tapaaminenkin menee hyvin, ja vaikuttaa että jutusta voisi jotain kehkeytyäkin, niin sitten pitäisi alkaa pelailla. Pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa, muttei kuitenkaan liikaa, kiinnostusta ei saa osoittaa liian paljon, ettei vaikuta yli-innokkaalta ja yhteyttäkin saa ottaa vaan maltilla, koska muuten on liian takertuvainen. Koko prosessi on siis tosi uuvuttava ja lopputuloksestahan ei oo mitään takeita
Tässä siis kyse sellaisista, jotka etsii ihan seurustelukumppania, pelkän seksiseuran hakijat lienee sitten asia erikseen.
Se on se runsaudenpula. Liian helppo siirtyä eteenpäin, eikä tarvitse tehdä sitä työtä, mitä suhteen rakentaminen ja ylläpito vaatii.
Jos haaveilee jostain "sielunkumppanista", jonka kanssa kaikki sujuu kuin leikiten heti kättelyssä ja aina jatkossa, niin hyvin saattaa joutua etsimään ja haaveilemaan elämänsä loppuun asti. Toki sellainenkin saattaa tuurilla joskus löytyä. Mutta lähtökohtaisesti ihmissuhteisiin liittyy erimielisyydet ja vastamäet, ja suhteen eteen pitää tehdä töitä että sen saa toimimaan ja jatkumaan.
^ Totta, mutta kyllähän naiset silti lähtökohtaisesti ovat nirsompia kuin miehet, ja niinhän se on aina ollutkin ja aina tulee olemaankin (poislukien poikkeusajat kuten sodat), mutta nettitreffailussa tämä mielestäni korostuu entisestään. Ja nykyajassa muutenkin on ehdottomasti naisten markkinat eli naisilla rajaton valinnanvara.
Vaikka jotkut miehet kävisivätkin 50 treffeillä, niin useimmat miehet eivät käy ja vaikka kävisivätkin, on päätös suhteen etenemisestä kuitenkin enemmän sen naisen käsissä käytännössä.
Olet siis nainen...?Ei päde ainakaan meikäläiseen tuo rajaton valinnanvara![]()