Mä oon Tinderiä tässä jo jonki aikaa käyttänyt ja aiheesta on sitä myöten tullut keskusteltua omassa tuttavapiirissä muiden käyttäjien kanssa ja lueskeltua myös joitain nettikeskusteluja. Ja niin se vaan tuntuu olevan, että sekä miehet että naiset valittaa ihan samoista asioista. Ensimmäinen on se, että toinen osapuoli ei tee aloitetta keskusteluun ja sitten jos sen tekee itse, ei saa vastausta. Jos joku tekeekin aloitteen/vastaa toisen aloitteeseen toinen osapuoli vastailee yhdellä sanalla, ei kysele mitään ja tuntuu olevan täysin kyvytön normaaliin keskusteluun. Jos ihme tapahtuu ja keskustelu sujuu ja tapaaminenkin menee hyvin, ja vaikuttaa että jutusta voisi jotain kehkeytyäkin, niin sitten pitäisi alkaa pelailla. Pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa, muttei kuitenkaan liikaa, kiinnostusta ei saa osoittaa liian paljon, ettei vaikuta yli-innokkaalta ja yhteyttäkin saa ottaa vaan maltilla, koska muuten on liian takertuvainen. Koko prosessi on siis tosi uuvuttava ja lopputuloksestahan ei oo mitään takeita
Tässä siis kyse sellaisista, jotka etsii ihan seurustelukumppania, pelkän seksiseuran hakijat lienee sitten asia erikseen.