Nettitreffit + Tinder

Ei heilaa helluntaina, eikä näemmä juhannuksenakaan. Milloinhan sitä jaksaisi poistaa tuon suomi24-profiilin, kun ei tuon sivuston kautta mitään seuraa tunnu saavan. :tdown:

Joo-o, eipä yhtä ainutta matchia taaskaan viikkoon. Joka päivä n. 40 pyyhkäisyä. Eikä edes vahinkopainalluksia ole tullut. Mikähän perkele, etteivät voi näyttää edes minun profiilia naisille. Ei tämä muuten ole mitenkään mahdollista. Ja tässä 50 km säteellä pitäisi kyllä olla aivan riittävästi käyttäjiä.
Minä huomasin tämän saman ongelman, kun poistin vanhan profiilini ja aloitin alusta muutama viikko sitten. Aina ennen olen saanut ensimmäisen vuorokauden aikana "reilusti" matcheja – nyt tuli vain kaksi ja niistäkin toinen on jo aiemmin ollut matcheissani.

Lisäksi olen ihmetellyt sitä, että saan vielä tälläkin hetkellä uusia matcheja vain niin päin, että nainen on tykännyt ensin. (Ensimmäisinä päivinä ainoastaan boostin avulla, nyt myöhemmin myös 'orgaanisesti'.) Muistini mukaan olen saanut tasan yhden matchin siten, että minä tykkäsin ensin ja hän viimeisenä.

Pari viikkoa kokeilin eikä mitään tullu vastaan. Mitäpä sitä sitten enempiä yrittämään.

Minä huomasin tämän saman ongelman, kun poistin vanhan profiilini ja aloitin alusta muutama viikko sitten. Aina ennen olen saanut ensimmäisen vuorokauden aikana "reilusti" matcheja – nyt tuli vain kaksi ja niistäkin toinen on jo aiemmin ollut matcheissani.

Lisäksi olen ihmetellyt sitä, että saan vielä tälläkin hetkellä uusia matcheja vain niin päin, että nainen on tykännyt ensin. (Ensimmäisinä päivinä ainoastaan boostin avulla, nyt myöhemmin myös 'orgaanisesti'.) Muistini mukaan olen saanut tasan yhden matchin siten, että minä tykkäsin ensin ja hän viimeisenä.

Olen aika varma, että algoritmi on nimenomaan tehty ymmärtämään tällainen peli, ja se blokkaa sellaiset käyttäjät, jotka poistavat tilin, ja asentavat sen uudestaan yrittäen nollata tilanteen. Pidemmälle miettiessä tuossa on paljonkin järkeä palvelun kokonaistoiminnallisuuden kannalta. En ainakaan keksi muuta syytä siihen, että profiilin poiston, ja uudelleenasennuksen jälkeen kontrasti on niin kova.

Pari viikkoa kokeilin eikä mitään tullu vastaan. Mitäpä sitä sitten enempiä yrittämään.

Unohda nyt se badoo ja muutenkin vois asenne kaivata pientä korjaamista. Vaikka kuinka käy flaksi niin kahdessa viikossa ei näissä hommissa pääse mihinkään. Suurin osa tavattavista on kuitenkin vesiperiä eikä joka päivä jaksa treffeille antamaan parastaan.

Olen aika varma, että algoritmi on nimenomaan tehty ymmärtämään tällainen peli, ja se blokkaa sellaiset käyttäjät, jotka poistavat tilin, ja asentavat sen uudestaan yrittäen nollata tilanteen.
Ehkä, jos tuota tekisi koko ajan. Minä resetoin omani 6-12 kuukauden välein, koska en vaan jaksa enää kuukausia vanhoille matcheille mitään alkaa kirjoittaa. Itse arvelisin, että profiilin resetoimisesta sakottaminen olisi huono idea, koska käyttäjä haluaa aloittaa alusta tahdin hidastuttua ja jos uusi profiili ei saa matcheja, niin eihän koko sovelluksella enää tee mitään. (Voipi olla niinkin, että miesten uudet profiilit heitetään ö-mappiin, jotta he alkaisivat ostaa noita maksullisia boosteja ja plussapalvelua.)

Miksi helvetissä sitä ensitreffien jälkeen jo ihan muissa viestimissä (kyse s24) kertoillaan, kysellään ja lupaillaan kaikenlaista ja sitten treffeillä ollaankin kuin päähän ammuttu sika? Ai että nyppii, olis ajan paremminkin voinut käyttää. Kyse vielä naisesta 40+.

Viimeksi muokattu:
Ei liity nettitreffeihin mitenkään*, mutta sain viime viikonloppuna kahdelta nuorelta naiselta puhelinnumerot eräässä viihdetilaisuudessa. Laitoin näille sitten myöhemmin viestiä Whatsappiin, ja kumpikaan ei vastannut yhtään mitään. Eivät siis sanallakaan vastanneet. Ja olivat vielä selvinpäin kun antoivat numerot, eli varmasti muistivat kuka olen, ja antoivat numeronsa täysissä sielun ja ruumiin voimissa.

Pari viikkoa aiemmin sain numeron eräältä kolmannelta naiselta, jonka kanssa sitten juteltiin Whatsappissa pari viikkoa. Loppujen lopuksi nainen ei kuitenkaan halunnut treffata minua, koska "ei oikein tiedä mitä haluaa", eli ei halua pelkkää seksiseuraa, mutta ei oikein vakavaakaan seuraa, eli ei tiedä mitä haluaa vai haluaako mitään. Kyseessä oli keski-ikää lähestyvä MILF, jolla ei monissa maailman kolkissa olisi ihan hirveästi markkina-arvoa.

Että tällaistahan tämä on tämä naisten vokottelu. Tavallisella miehellä ei ole mitään arvoa. Ei yhtään mitään arvoa. Miestä voi kohdella miten huvittaa, koska kulman takana odottaa aina uusi. Netissä kaikki tämä vain korostuu. Esimerkkejä siitä maailmasta en jaksa käydä edes ottamaan esille.

Ihan vitun rankkaa on naisten kanssa pelaaminen tänä päivänä. Joskus tulee tulostakin, mutta saat olla senkin jälkeen koko ajan varpaillaan että miten kauan se akka jaksaa sinun kanssa olla missään tekemisissä, koska sinulla ei edelleenkään ole loppupelissä mitään arvoa. Edes hyvän seksin antaminen akalle ei takaa sitä että sitä kiinnostaa nähdä jatkossa.

(*) Whatsapp toimii Netin kautta, joten sikäli liittyi nettitreffailuun. Hah hah.

Viimeksi muokattu:
Eikö MILF jo itsessään terminä indikoi seksuaalista markkina-arvoa? Pyysitkö itse numerot vai tarjosivatko tytöt niitä oma-aloitteisesti? Oletko varma, että antoivat edes oikeat eikä vain jotain jotta tilanne purkautuisi?

Itse ajattelisin, että pitäisi tapahtua ensin jotain, jota sitten puhelinnumerot vaihdettua voisi jatkaa myöhemmin. Se, että vain vaihtaa numeroita jonkun ventovieraan kanssa tuntuu valmiiksi nollahommalta.

Ei liity nettitreffeihin mitenkään*, mutta sain viime viikonloppuna kahdelta nuorelta naiselta puhelinnumerot eräässä viihdetilaisuudessa. Laitoin näille sitten myöhemmin viestiä Whatsappiin, ja kumpikaan ei vastannut yhtään mitään. Eivät siis sanallakaan vastanneet. Ja olivat vielä selvinpäin kun antoivat numerot, eli varmasti muistivat kuka olen, ja antoivat numeronsa täysissä sielun ja ruumiin voimissa.

Pari viikkoa aiemmin sain numeron eräältä kolmannelta naiselta, jonka kanssa sitten juteltiin Whatsappissa pari viikkoa. Loppujen lopuksi nainen ei kuitenkaan halunnut treffata minua, koska "ei oikein tiedä mitä haluaa", eli ei halua pelkkää seksiseuraa, mutta ei oikein vakavaakaan seuraa, eli ei tiedä mitä haluaa vai haluaako mitään. Kyseessä oli keski-ikää lähestyvä MILF, jolla ei monissa maailman kolkissa olisi ihan hirveästi markkina-arvoa.

Että tällaistahan tämä on tämä naisten vokottelu. Tavallisella miehellä ei ole mitään arvoa. Ei yhtään mitään arvoa. Miestä voi kohdella miten huvittaa, koska kulman takana odottaa aina uusi. Netissä kaikki tämä vain korostuu. Esimerkkejä siitä maailmasta en jaksa käydä edes ottamaan esille.

Ihan vitun rankkaa on naisten kanssa pelaaminen tänä päivänä. Joskus tulee tulostakin, mutta saat olla senkin jälkeen koko ajan varpaillaan että miten kauan se akka jaksaa sinun kanssa olla missään tekemisissä, koska sinulla ei edelleenkään ole loppupelissä mitään arvoa. Edes hyvän seksin antaminen akalle ei takaa sitä että sitä kiinnostaa nähdä jatkossa.

(*) Whatsapp toimii Netin kautta, joten sikäli liittyi nettitreffailuun. Hah hah.
Tuo nyt on vaan yleinen tapa (naiselta) päästä miehestä eroon illan aikana kun antaa numeronsa. Sitten kun yrität soittaa daamille niin helppo skipata.

Suurin osa on täällä kyllä niin hukassa naisten kanssa. Syytetään naisia kuinka ne on sikoja ja käyttää miehiä hyväksi ja naisilla kaikki valta, kuulostaa kovin katkeralta. En yhtään ihmettele jos naiset häviää ilman ilmoitusta kuin pieru saharaan kun jutut tätä luokkaa. Fakta on vain se että itsevarmat pärjää ja antaa niiden naisten etsiä sitä prinssiään jos niin haluavat tehdä, siellä on muutakin ongelmaa takana jos tuollainen käytös niin eiköhän se ole hyvä että psykot pysyy poissa.

Suurin osa on täällä kyllä niin hukassa naisten kanssa. Syytetään naisia kuinka ne on sikoja ja käyttää miehiä hyväksi ja naisilla kaikki valta, kuulostaa kovin katkeralta. En yhtään ihmettele jos naiset häviää ilman ilmoitusta kuin pieru saharaan kun jutut tätä luokkaa. Fakta on vain se että itsevarmat pärjää ja antaa niiden naisten etsiä sitä prinssiään jos niin haluavat tehdä, siellä on muutakin ongelmaa takana jos tuollainen käytös niin eiköhän se ole hyvä että psykot pysyy poissa.

Ja vaikka sanookin, ettei naisten seurassa ole samanlainen kun foorumilla tuulettaessa niin itseni on vaikea uskoa, ettei asenne ja heikko fiilis heijastuisi myös käytökseen.

Ja vaikka sanookin, ettei naisten seurassa ole samanlainen kun foorumilla tuulettaessa niin itseni on vaikea uskoa, ettei asenne ja heikko fiilis heijastuisi myös käytökseen.

Juuri näin.

Monta daamia itsekkin tuossa tapailin kun meni 8v suhde poikki ja kaiken näköistä hiihtäjää tuli nähtyä. Eräskin oli niin innoissaan näkemässä ja kun nähtiin niin ei sit ollutkaan enään niin varma mitä haluaa, eli suomennettuna mun naama ei miellyttänyt vaikka oli kuvia nähnyt kymmeniä musta. Mitä sitten? Ei ainakaan mun naiset siihen loppunut. Mä en todellakaan ala itseäni myöskään laittamaan sen erikoisemmin ja yksikin valitteli kun olen liian kiltti ja ystävällinen, tostesin vain että sun täytyy sitten hakea sellainen joka ei ole kiltti ja ystävällinen. Sitä vartenhan treffeillä käydään että katsotaan onko kahdella ihmisellä yhteistä tulevaisuutta.

Nyt olen 6kk yhtä naista tapaillut ja en kyllä vieläkään tiedä haluanko tämän vakavempaa asiasta.

Väittäsin että ihan meidän miesten omaa tyhmyyttä kun ollaan nostettu nuo akat jalustalle. Aina on kuitenkin joku mies kenelle kelpaa muija ku muija kunhan tekee lämpimän paskan ja sokeri sulaa suuhun.

Itsehän tuossa 2014 kun olin vajaa vuoden sinkkuna kohtelin naisia aivan samalla tavalla miten he yleensä meitä miehiä kohtelee ja vientiä tuntu riittävän enemmän kun tarpeeksi(lue kolme akkaa 24h sisällä). Eihän tuota kovin kauaa jaksanu.

Väittäsin että ihan meidän miesten omaa tyhmyyttä kun ollaan nostettu nuo akat jalustalle. Aina on kuitenkin joku mies kenelle kelpaa muija ku muija kunhan tekee lämpimän paskan ja sokeri sulaa suuhun.

Itsehän tuossa 2014 kun olin vajaa vuoden sinkkuna kohtelin naisia aivan samalla tavalla miten he yleensä meitä miehiä kohtelee ja vientiä tuntu riittävän enemmän kun tarpeeksi(lue kolme akkaa 24h sisällä). Eihän tuota kovin kauaa jaksanu.
Akat on jalustalla joka tapauksessa ihan riippumatta siitä, miten me asiaan suhtaudutaan. Se on ihan puhdasta tilastotiedettä ja tosiasioiden tunnustamista.

Ja vuosi 2014 oli eri asia kuin 2017. Vuonna 2014 ei esimerkiksi Tinder ollut vielä perustavalla tavalla sotkenut kuvioita, ainakaan negatiivisessa mielessä.

Mullakin on tänä vuonna useita naisia ollut, enkä sikäli liikaa valita, voisihan sitä aina mennä huonomminkin... Mutta onhan koko nykyajan "peli" äärimmäisen stressaavaa miehelle. Mulla on kumminkin vanhoistakin ajoista kokemusta...

Akat on jalustalla joka tapauksessa ihan riippumatta siitä, miten me asiaan suhtaudutaan. Se on ihan puhdasta tilastotiedettä ja tosiasioiden tunnustamista.

a) Muutoksen voi aloittaa osaltaan itsestään
b) Henkilökohtainen jalustalle nostamisesta pidättäytyminen auttaa omissa naisasioissa

Naiset on yleisesti nostettu jalustalle mutta pahiten homma kusee niille hännystelijöille. Pieni oman arvonsa tiedostaminen ja välinpitämättömyys vetoavat kummasti vaikka muut jatkaisivat palvontaansa.

Niinhän siinä kävi, kuten ounastelinkin. Yhden yön aikana naisella kääntyi takki ja se oli sitten siinä. Itse vielä kyseli seuraavaksi illaksi käymään, jonka tottakai sitten perui jo heti aamusella. Hauskat olivat ensitreffit ja viestittely sen jälkeen mukavaa. Mutta ei vaan sitten riittänyt.

Tuossa keväämmällä oli yksi kuukauden pituinen juttu. Se sitten päättyi, kun kerran erehdyin sanomaan olevani väsynyt ja menemään nukkumaan. Seuraavana päivänä naisen intuitio sitten kertoikin, että minua ei taidakaan koko suhde kiinnostaa ja tässäkö se kuherteluaika sitten olikin. Sekin oli loppuunkäsitelty sillä.

Leuka rintaan ja uusiin pettymyksiin. Seuraavat treffit muutaman päivän päästä jo sovittuina. Ei tässä hirveästi enää odota ihmeitä tapahtuvan. Kunhan nyt illaksi hauskaa pitämään ja katsomaan riittääkö se yhtään mihinkään. Kuvat on tietty vaihdettu, joten ei pitäisi olla naamastakaan kiinni. Tai voihan se siitäkin olla yhtäkkiä...

Viimeksi muokattu:
Naisilla on tunteet ja mielenoikut niin suuressa roolissa, että mielenkiinto voi alkaa ja loppua koska tahansa mistä tahansa pikkusyystä. Tämä tietysti aiheuttaa miehelle paljon turhaa stressiä, kun koko ajan joutuu olemaan varpaillaan tekemistensä ja sanomistensa kanssa ettei vaan triggeröi naista millään tavalla.

Naiset aina hehkuttavat, kuinka he ovat hyviä "tunneälyssä", jos eivät logiikassa niin miehille pärjäisikään. Paskan marjat on. Miehellä on parempi tunneäly olosuhteiden pakosta, koska muuten se ei saisi pillua. Miehen pitää osata lukea naista.

Tämä tietysti aiheuttaa miehelle paljon turhaa stressiä, kun koko ajan joutuu olemaan varpaillaan tekemistensä ja sanomistensa kanssa ettei vaan triggeröi naista millään tavalla.

Kuullostaa jo aika sairaalloiselta jalustalle nostamiselta. Ei ihmekkään, että naiset katoavat, kun tajuavat millaisen luuseri hyssyttelijän kanssa ovat tekemisissä.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa "triggeröityykö" joku nainen sanomisistani/tekemisistäni. Aina löytyy parempaa.

Kuullostaa jo aika sairaalloiselta jalustalle nostamiselta. Ei ihmekkään, että naiset katoavat, kun tajuavat millaisen luuseri hyssyttelijän kanssa ovat tekemisissä.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa "triggeröityykö" joku nainen sanomisistani/tekemisistäni. Aina löytyy parempaa.

Samaa mieltä molemmista asioista. Hauska huomata kun on aktiivisesti muuttanut omaa luonnettaan niin vaikutus on ollut todella huomattava. :tup: Olen lihava rumilus ja silti naisilta on alkanut irtoamaan spontaania huomiota, paljon kaikkia pikkujuttuja mutta ai että tekee gutaa. Maailma on nykyään täynnä naisia jotka pitävät minusta, ei kiinnosta pätkääkään jos joku ei nyt sitten sattuisikaan seksuaalisessa mielessä lämpenemään. Koska niitä seurassani viihtyviä naisia tuntuu löytyvän lisää joka nurkan takaa. Paljon on vielä opittavaa ja muuta tekemistä mutta olen tyytyväinen alkuun. :happy:

Hauska huomata kun on aktiivisesti muuttanut omaa luonnettaan niin vaikutus on ollut todella huomattava. :tup:
Mutta tämähän on pohjimmiltaan edelleen naisten ehdoilla menemistä. Kyllä oikea "mies" on oma nynny itsensä, vaikkei siten naisia saisikaan!

Mutta tämähän on pohjimmiltaan edelleen naisten ehdoilla menemistä. Kyllä oikea "mies" on oma nynny itsensä, vaikkei siten naisia saisikaan!

Riippuu ihan siitä, mikä tulee luonnostaan ja mikä vaatii kontrollia. Jos pitää varoa "triggeröimästä" niin silloin ollaan pakotettuna jotain mitä ei oikeast olla.

Ihan turha kenenkään väittää, etteikö olisi miehelle eduksi ottaa toiminnassaan huomioon naisen herkät ja arvaamattomat tunteet ja niiden vaikutus pillunsaannin määrään ja todennäköisyyteen.

Käytännössä jokainen mies tavalla tai toisella adjustoi toimintaansa naisten asettamiin vaatimuksiin, tekivät sen sitten tietoisesti tai tiedostamatta.

Mielipiteeni ovat samat kuin ennenkin, tapaani ilmaista itseäni on tullut pieniä muutoksia (siis ihan nyanssi eroja). Lähinnä keskittynyt negatiivisuuden sijasta positiivisuuteen... Ehkä tuo luonne oli sanana hiukan väärä, oisko asenne parempi? Mutta kyseessä kuitenkin jotenkin enemmän kuin pelkkä asenne, vaikea selittää.

Ihan turha kenenkään väittää, etteikö olisi miehelle eduksi ottaa toiminnassaan huomioon naisen herkät ja arvaamattomat tunteet ja niiden vaikutus pillunsaannin määrään ja todennäköisyyteen.

Käytännössä jokainen mies tavalla tai toisella adjustoi toimintaansa naisten asettamiin vaatimuksiin, tekivät sen sitten tietoisesti tai tiedostamatta.

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Etenkin jos "adjustoi" ja yrittää näkyvästi, kaivaa vaan itselleen kuoppaa siihen naisen jalustan viereen. Se, että vetoat naisiin yrittämättä mitään, tulee parhaiten ilmi silloin kun joku nainen, jota et ole edes ajatellut yrittäväsi ilmaisee kiinnostuksensa sinuun.

Ja siihen sillä ole oma itsesi -kliseellä viitataan eikä mihinkään naurettavaan älä peseydy, kampaa tai käyttäydy olkiukkoihin.

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Etenkin jos "adjustoi" ja yrittää näkyvästi, kaivaa vaan itselleen kuoppaa siihen naisen jalustan viereen. Se, että vetoat naisiin yrittämättä mitään, tulee parhaiten ilmi silloin kun joku nainen, jota et ole edes ajatellut yrittäväsi ilmaisee kiinnostuksensa sinuun.

Ja siihen sillä ole oma itsesi -kliseellä viitataan eikä mihinkään naurettavaan älä peseydy, kampaa tai käyttäydy olkiukkoihin.

Tätä juuri tarkoitin tuolla spontaanilla huomiolla, voisi ehkä puhua naisten tekemistä mikroalotteista. Alitajuisia juttuja ja kärjistäen naiselle tulee mieleen vaan joko/tai luontoisesti: Ugh he is creepy / wow he is nice.

Menee sinänsä hieman offtopiciksi nettitreffeistä mutta joskus sieltä netistä poistutaan livemaailmaan.

On tässä pari kuukautta jo käytetty Timberiä, joka on windowspohjainen klooni Tinderistä, käyttää siis Tinderin listoja ja toimii samalla tavalla. Ei yhtään matchia, koska olen itse niin nirso laittamaan sydämiä ja oletettavasti ne joille laitan, ei sitten laita minulle. Onneksi ei käy itsetunnolle, vaan lähinnä huvittaa ja kokeiluna minä tämän kanssa lähdin pelaamaan. Jännä peli. Huvikseni laitoin olinpaikakseni nyt Thaimaan Pattayan ja olen huutonaureskellut niille profiileille. Jos ei tietäisi Pattayasta mitään, niin varmasti löytyisi matcheja, mutta itseä ne aataminomenat hieman häiritsee... :D

Nyt on kyllä uskomaton putki päällä, torstaina tuli ekaa kertaa ikinä (ja varmaan viimeistä) naisen tekemä keskutelun avaus ja treffeille pyyntö. Treffit oli eilen ja meni ihan ok, en tiedä tuleeko jatkoa. Matkalla kotiin uusi matchi, jonka kanssa sovittiin heti treffit tälle viikolle. Ensin pari kuukautta: ei mitään, ja nyt heti kaks putkeen :D

Yleisohjeena varsinkin nuoremmille kolleille voin sanoa, että Tinderin tyyliset paikat eivät ole mitään varsinaisia keskustelupaikkoja. Ainoa tavoite on nähdä henkilö livenä. Jos livenäkin heppi innostuu, niin sitten timanttisen jyystön ehdotusta. Jos olet jo valmiiksi miettimässä komeuttasi, niin olet hävinnyt jo startissa. Seksi on kivaa, kukaan täysjärkinen nainen ei loukkaanu kun sitä ottaa oikeassa kohdassa.

Ketjun otsikosta, eikä Tinder kuulu "nettitreffeihin"? "Nettitreffit" olisi ytimekkäämpi.

Samaa mieltä edellisen kanssa, nopeasti vaan treffeille. Itse tässä nyt pakon (aikataulujen) vuoksi olen joutunut pitämään keskustelua yllä jo useamman päivän ajan tuolla S24:lla yhden naisen kanssa. Treffit sovittu jo muistaakseni perjantaina eli kolme päivää sitten ja torstaina on eka päivä, kun aikataulut kohtaavat. No, ei tuo jutustelu mitään väkisin vääntämistä puolin ja toisin ole ollut vaan silkkaa huumorilla varustettua huulenheittoa.

Treffeille sitten jotain tekemistä. Kahvittelut eivät ainakaan kohdallani ole toimineet sitten lainkaan. Tämän ko. naisen kanssa lähdetään leikkipuistoon keinumaan (siis ihan oikeasti) ja kenties pikkupiknikille trippiä juomaan. Ikäähän oli 40+. Mopoilusta kun on kiinnostunut, niin seuraavat treffit sitten mopoillen jonnekin lähikaupunkiin mutkateitä pitkin. Sitten se saakin olla nainen, joka järjestää jotain mukavaa kyytiä :) Näillä eväillä (toiminnallisilla treffeillä) on vaikutus ennenkin tehty sen enempää yrittämättä.

IRL-saldoni Tinderistä noin vuoden käytön jälkeen; tapasin pari kertaa eukon ja toinen lakkasi vastaamasta juuri kun vihdoin viimein oli tarkoitus tavata. Keskusteluja on ollut toi useitakin, mutta ilmeisesti pitää heti kättelyssä ehdottaa joko yllätysseksiä tai tapaamista jos haluaa mitään tulosta :kahvi:

Parin viikon jutustelun jälkeen vaihdettiin numeroita, niin ei tarvinnut enää Tinderissä tsätätä. Molemmat kerrat tapaamisita semijees ja huoletonta. Ei puhuttu politiikasta, uskonnosta tai mistään kärjistävästä. Juttua riitti niin, ettei tunnelma missään välissä ollut vaivaantunut. Kumpikaan ei päästänyt suhinapieruja tai vaivautuneita vinkuääniä :kahvi:

Kolmannelle kerralle ulos kysyessä ei sitten kuulunut enää mitään takaisin. Noh, eihän tässä toki mitään velvoitteita ole ja useimmat ihmiset valitsevat helpoimman tavan hankkiutua puolitutuista eroon eli lakkaavat vain ottamasta yhteyttä :kahvi:

Tottahan en välttämättä ole mystistä seksuaalista karismaa huokuva alfa, mutta mitä enemmän näitä tarinoita turbotreffeistä kuuntelee, sitä enemmän suurin osa kuulostaa astroturffaukselta tai ihan vain liioitteluilta. Minun näkemykseni Tinderistä on naisten virtuaalipeili, jolla he voivat testailla omaa viehätysvoimaansa pyyhkimällä oikealle vain nähdäkseen kuinka moni uros tekee samoin:cigar:

Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon matchejä saatte noin karkeasti ottaen? Tietysti luvut riippuvat valtavasti asuinpaikasta ja omasta oikealle/vasemmalle tahdista, mutta jotain suuntaa-antavaa arviota.

Itsellä oikealle menee ehkä ~30% kuvista ja matchejä tulee keskimäärin se 15-20 viikossa riippuen siitä kuinka aktiivisesti jaksaa swipailla. Tietysti esim. toiselle paikkakunnalle siirtyessä tuo 15 voi tulla vaikka päivässä, kun siinä on se joku "matkustusbonus".

Tosin aika harva noista matcheistä johtaa mihinkään järkevään keskusteluun saati treffeille.

Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon matchejä saatte noin karkeasti ottaen? Tietysti luvut riippuvat valtavasti asuinpaikasta ja omasta oikealle/vasemmalle tahdista, mutta jotain suuntaa-antavaa arviota.

Itsellä oikealle menee ehkä ~30% kuvista ja matchejä tulee keskimäärin se 15-20 viikossa riippuen siitä kuinka aktiivisesti jaksaa swipailla. Tietysti esim. toiselle paikkakunnalle siirtyessä tuo 15 voi tulla vaikka päivässä, kun siinä on se joku "matkustusbonus".

Tosin aika harva noista matcheistä johtaa mihinkään järkevään keskusteluun saati treffeille.
Ei toi huonosti ole.

Jos jaksan joka päivä pyyhkiä tuolla ilmaiskiintiöllä, niin ehkä jotain 6 mätsiä viikossa. En tiedä onko mitään merkitystä sillä, että en pidä puhelimen sijaintia päällä kuin ainoastaan pakon edessä.

2kk, noin joka kymmenenteen sydän, yli 200 käyty läpi, 0 matchia. Paikkakunnaksi laitoin Oulun ja säteeksi 100km. Ikähaarukkana 28-50.
Ensimmäisen viikon aikana tuli käytyä varmaan läpi kaikki alueella olevat, koska nyt randomisti ehdottelee jo tampereelta ja muutenkin yli alueen rajan.

1-3 matchia viikossa, laitan oikealle ehkä tuon 25% ihmisistä. Treffeille asti on päädytty 4 kertaa. En aloita kyllä keskustelua jokaisen matchin kanssa.

Tinderin suunnittelussa jokin meni oikein vaikka tietty vakavissaan deittaavien kannalta se on väärin. Tuliko siitä liian pelillinen vai liian helppo kun suosio räjähti kaikkien niiden keskuudessa, jotka ei oikeasti mitään etsi? Onko exodus perinteisiin nettideitteihin tulevaisuus vai jo menossa?

Jaksoin parin vuoden aikana käydä 50+ treffeillä, jonka jälkeen totesin, että loppujen lopuksi naiset ovat aika samanlaisia. Sen jälkeen on jäänyt taas paljon enemmän aikaa itselle, kun on suosiolla jättänyt naisasiat niistä enemmän tykkääville.

Mätsejä tulee edelleen ehkä 2-4 viikossa, mutta en jaksa aloittaa itse keskustelua nykyään, niin eipä ole tarvinnut jutellakaan.

Jaksoin parin vuoden aikana käydä 50+ treffeillä, jonka jälkeen totesin, että loppujen lopuksi naiset ovat aika samanlaisia. Sen jälkeen on jäänyt taas paljon enemmän aikaa itselle, kun on suosiolla jättänyt naisasiat niistä enemmän tykkääville.

Tän takia yhteen keskittyminen ei ole niin paha juttu ;)

Tän takia yhteen keskittyminen ei ole niin paha juttu ;)

Onhan se juu varmasti hyvä vaihtoehto, mut oon vaan niin ronkeli, ettei oikeen löytynyt ketään, kenen kanssa haluais olla :D Ehtiihän tätä asiaa miettiä myöhemminkin uudelleen, jos mieli vaihtuu vuosien varrella.

Mä oon Tinderiä tässä jo jonki aikaa käyttänyt ja aiheesta on sitä myöten tullut keskusteltua omassa tuttavapiirissä muiden käyttäjien kanssa ja lueskeltua myös joitain nettikeskusteluja. Ja niin se vaan tuntuu olevan, että sekä miehet että naiset valittaa ihan samoista asioista. Ensimmäinen on se, että toinen osapuoli ei tee aloitetta keskusteluun ja sitten jos sen tekee itse, ei saa vastausta. Jos joku tekeekin aloitteen/vastaa toisen aloitteeseen toinen osapuoli vastailee yhdellä sanalla, ei kysele mitään ja tuntuu olevan täysin kyvytön normaaliin keskusteluun. Jos ihme tapahtuu ja keskustelu sujuu ja tapaaminenkin menee hyvin, ja vaikuttaa että jutusta voisi jotain kehkeytyäkin, niin sitten pitäisi alkaa pelailla. Pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa, muttei kuitenkaan liikaa, kiinnostusta ei saa osoittaa liian paljon, ettei vaikuta yli-innokkaalta ja yhteyttäkin saa ottaa vaan maltilla, koska muuten on liian takertuvainen. Koko prosessi on siis tosi uuvuttava ja lopputuloksestahan ei oo mitään takeita :D

Tässä siis kyse sellaisista, jotka etsii ihan seurustelukumppania, pelkän seksiseuran hakijat lienee sitten asia erikseen.

Mä oon Tinderiä tässä jo jonki aikaa käyttänyt ja aiheesta on sitä myöten tullut keskusteltua omassa tuttavapiirissä muiden käyttäjien kanssa ja lueskeltua myös joitain nettikeskusteluja. Ja niin se vaan tuntuu olevan, että sekä miehet että naiset valittaa ihan samoista asioista. Ensimmäinen on se, että toinen osapuoli ei tee aloitetta keskusteluun ja sitten jos sen tekee itse, ei saa vastausta. Jos joku tekeekin aloitteen/vastaa toisen aloitteeseen toinen osapuoli vastailee yhdellä sanalla, ei kysele mitään ja tuntuu olevan täysin kyvytön normaaliin keskusteluun. Jos ihme tapahtuu ja keskustelu sujuu ja tapaaminenkin menee hyvin, ja vaikuttaa että jutusta voisi jotain kehkeytyäkin, niin sitten pitäisi alkaa pelailla. Pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa, muttei kuitenkaan liikaa, kiinnostusta ei saa osoittaa liian paljon, ettei vaikuta yli-innokkaalta ja yhteyttäkin saa ottaa vaan maltilla, koska muuten on liian takertuvainen. Koko prosessi on siis tosi uuvuttava ja lopputuloksestahan ei oo mitään takeita :D

Tässä siis kyse sellaisista, jotka etsii ihan seurustelukumppania, pelkän seksiseuran hakijat lienee sitten asia erikseen.
Se on se runsaudenpula. Liian helppo siirtyä eteenpäin, eikä tarvitse tehdä sitä työtä, mitä suhteen rakentaminen ja ylläpito vaatii.

Jos haaveilee jostain "sielunkumppanista", jonka kanssa kaikki sujuu kuin leikiten heti kättelyssä ja aina jatkossa, niin hyvin saattaa joutua etsimään ja haaveilemaan elämänsä loppuun asti. Toki sellainenkin saattaa tuurilla joskus löytyä. Mutta lähtökohtaisesti ihmissuhteisiin liittyy erimielisyydet ja vastamäet, ja suhteen eteen pitää tehdä töitä että sen saa toimimaan ja jatkumaan. Etenkin Helsingissä on havaittavissa, että yhä harvempaa kiinnostaa. Tosin ei siellä ihmisiä kiinnosta edes harrastaa seksiä, kuten tutkimuksetkin kertovat, tosin ei kiinnosta suomalaisia muutenkaan. Ehkä suomalaiset stereotypiansa mukaisesti arvostavat omaa tilaa vähän liiankin paljon.

Viimeksi muokattu:
Se on se runsaudenpula. Liian helppo siirtyä eteenpäin, eikä tarvitse tehdä sitä työtä, mitä suhteen rakentaminen ja ylläpito vaatii.

Jos haaveilee jostain "sielunkumppanista", jonka kanssa kaikki sujuu kuin leikiten heti kättelyssä ja aina jatkossa, niin hyvin saattaa joutua etsimään ja haaveilemaan elämänsä loppuun asti. Toki sellainenkin saattaa tuurilla joskus löytyä. Mutta lähtökohtaisesti ihmissuhteisiin liittyy erimielisyydet ja vastamäet, ja suhteen eteen pitää tehdä töitä että sen saa toimimaan ja jatkumaan.

Olen ihan samaa mieltä. Halusin tolla tekstilläni lähinnä tuoda esille, että omien (ja muilta kuulemieni) kokemusten mukaan naiset ja miehet pitävät ihan samoja asioita ongelmallisina Tinderissä. Ettei se ole vaan ne naiset jotka jättää vastaamatta yms, vaan miehet käyttäytyy ihan samalla tavalla.

^ Totta, mutta kyllähän naiset silti lähtökohtaisesti ovat nirsompia kuin miehet, ja niinhän se on aina ollutkin ja aina tulee olemaankin (poislukien poikkeusajat kuten sodat), mutta nettitreffailussa tämä mielestäni korostuu entisestään. Ja nykyajassa muutenkin on ehdottomasti naisten markkinat eli naisilla rajaton valinnanvara.

Vaikka jotkut miehet kävisivätkin 50 treffeillä, niin useimmat miehet eivät käy ja vaikka kävisivätkin, on päätös suhteen etenemisestä kuitenkin enemmän sen naisen käsissä käytännössä.

^ Totta, mutta kyllähän naiset silti lähtökohtaisesti ovat nirsompia kuin miehet, ja niinhän se on aina ollutkin ja aina tulee olemaankin (poislukien poikkeusajat kuten sodat), mutta nettitreffailussa tämä mielestäni korostuu entisestään. Ja nykyajassa muutenkin on ehdottomasti naisten markkinat eli naisilla rajaton valinnanvara.

Vaikka jotkut miehet kävisivätkin 50 treffeillä, niin useimmat miehet eivät käy ja vaikka kävisivätkin, on päätös suhteen etenemisestä kuitenkin enemmän sen naisen käsissä käytännössä.

Ei päde ainakaan meikäläiseen tuo rajaton valinnanvara :rofl:

Ei päde ainakaan meikäläiseen tuo rajaton valinnanvara :rofl:
Olet siis nainen...?

No, joka tapauksessa sulla on lähes rajaton valinnanvara, etenkin miehiin verrattuna. Sun ei myöskään tarvitse juuri avata keskusteluja eikä muutenkaan viedä hommaa eteenpäin, koska miehet yleensä tekevät sen puolestasi. Jos oletetaan, että olet keskiverron näköinen.

Jos naisilla on rajaton tai "lähes rajaton" valinnanvara niin miksiköhän naiset valittavat? Vai tarkoitatko, että rajaton valinnanvara niistä, jotka ei kiinnosta? Niinhän meillä kaikilla, käytännössä, ne kun eivät kiinnosta niin ei niitä tule valittua kuitenkaan ;)

Statistiikka

Viestiketjuista
283 456
Jäsenet
78 662
Uusin jäsen
Qwerty2112

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom