Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 192
Olisi kyllä hauska "käytännön pila" laittaa aivan täysin rehellinen profiili, jossa sanotaan asiat tismalleen niin kuin ne on. Tai siis eihän se mikään pila sinänsä olisi, mutta sellaiseksi sen voisi melkein tulkita, koska ei kukaan ole niin rehellinen.

Siis tähän tyyliin:

- Jos swaippasin sut oikealle, tarkoittaa se sitä, että haluan nussia sun kanssasi mahdollisimman pian.
- Läskit ja löysäpilluiset älkööt vaivautuko
- Ethän ole mikään pihtari, vaan annat aina kun haluan
- Mielellään voisit syödä e-pillareitä ja antaa panna paljaalla
- Ethän nalkuta
- Meikkaathan ja pukeudut aina nätisti miestäsi varten
- Sheivaathan posliiniksi?
- Toivottavasti sua ei haittaa, että mulla saattaa olla myös muita naisia tässä sivussa
- Kaljuunnun ja mulla on finnejä, lisäksi pari kroonista sairautta, pienet tulot

;)

Jos tuollaisen profiilin pistäisi, niin luultavasti joku raportoisi siitä ja se poistettaisiin ylläpidon toimesta...

Että haistakaa vaan kukkanen kaikki, jotka väittää, että kannattaa olla rehellinen. ;)
:srofl:

- Toivottavasti seksistä saadulla tyydytyksellä ei ole sulle kovin suurta merkitystä, vaan sulle riittää miehen nautinnosta huolehtiminen
- Lisäpointseja tulee täysin sileästä persereiästä
- Valmistaudu jo ajatuksen tasolla kolmen kimppaan mun muiden hoitojen kans
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Liityin tänään tinderiin kun kaveri otti hyvän kuvan kun oltiin ulkona.

En vaan pysty tykätä enempää tänään enää. Kannattaako toi 10€ Tinder Plus lisäpalvelu hankkia?
Riippuu kuinka epätoivoinen olet?;) Itse en maksanut kertaakaan tinderistä ja sitä kautta kumminkin varteenotettavan vaihtoehdon löysin ihan muutaman viikon aikana. Eli vaikka hakukriteeri oli tiukka ja 90% naisista pistin suoraa ruksia sekä tinder vain ilmaisversio niin toimi niinku piti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Liityin tänään tinderiin kun kaveri otti hyvän kuvan kun oltiin ulkona.

En vaan pysty tykätä enempää tänään enää. Kannattaako toi 10€ Tinder Plus lisäpalvelu hankkia?
Kyllä sillä ilmaisversiolla ja hyvillä kuvilla pääsee jo hyvin pitkälle. Varsinkin yhtään pienemmällä paikkakunnalla uusia tyttöjä ei riitä palvelussa kovinkaan moneksi päiväksi jos aina vetää liket tappiin asti, joten sen jälkeen se tinder plus ei ole juurikaan sen hyödyllisempi kuin ilmaisversiokaan.

Itsellä on tällä hetkellä ongelmana, että menee vähän "liiankin hyvin." Parin viikon sisään kaksi eri tyttöä on osoittanut vahvaa kiinnostusta, enkä oikein tiedä miten tässä enää toimisi. Molempia olen käynyt myös tapaamassa.

Toisaalta kummankaan kanssa ei ole vielä mitään "sitoumuksia", mutta silti tuntuu itselle vähän arveluttavalta "pyörittää" kahta tyttöä yhtä aikaa. Toisaalta taas en haluaisi "kylmentää" välejä kummankaan kanssa, ettei käy niin että kohta ei ole enää kumpaakaan jäljellä..

Mitenköhän tästä pitäisi jatkaa? Sinällään "hauska" tilanne mutta.. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Liityin tänään tinderiin kun kaveri otti hyvän kuvan kun oltiin ulkona.

En vaan pysty tykätä enempää tänään enää. Kannattaako toi 10€ Tinder Plus lisäpalvelu hankkia?
Älä nyt heti ryöstökalasta vesiä ;)

Jos niitä matcheja tulee niin treffien sopiminen ja niillä käyminen on aikaa vievää ja kuluttavaakin hommaa joten ihan hyvä, että kaikki ei tule samaan kasaan.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
205
Vähän ainakin mulle olisi tarpeeton moinen lisäpalvelu. Mulle esiteltiin sitä viikonloppuna ja siinä oli jokin "tilatiedon" tapainen lisäominaisuus, mutta jos sekin toimii vain muiden plussalaisten kesken, niin tuskin täällä syrjässä siitä saa mitään lisähyötyä. Naisia joilla on plussapalvelu, on täällä periferiassa tullut vastaan vain kourallinen. Tunnistaa yli 160km etäisyyksistä - joista ei tule mätsiä, erittäin pitkistä profiiliteksteistä tai muista pikkujutuista.

Teknisesti se kaiken järjen mukaan vaan tyhjää lähialueen pajatson nopeammin, kun vakiomalli vähän säännöstelee enempi?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Suomi24:ssä aikoinaan se plussa oli sellainen epätoivon merkki muutenkin, että ei juuri kiinnostanut ketään sellaisella merkittyä naista lähestyä. Sitäpaitsi siellä se antoi lisätietoa muiden käyttäytymisestä palvelussa eikä mua kiinnostanut naiset, jotka tietää, monenko kanssa olen ollut jutuissa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 192
Suomi24:ssä aikoinaan se plussa oli sellainen epätoivon merkki muutenkin, että ei juuri kiinnostanut ketään sellaisella merkittyä naista lähestyä. Sitäpaitsi siellä se antoi lisätietoa muiden käyttäytymisestä palvelussa eikä mua kiinnostanut naiset, jotka tietää, monenko kanssa olen ollut jutuissa.
Haluat että naiset ajattelevat että sinulla on puhtoinen historia sivulla eikä yhtään hoitoa ole pokattu sitä kautta? Rehti ensikertalainen liikenteessä etsimässä vakavaa suhdetta ;)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Haluat että naiset ajattelevat että sinulla on puhtoinen historia sivulla eikä yhtään hoitoa ole pokattu sitä kautta? Rehti ensikertalainen liikenteessä etsimässä vakavaa suhdetta ;)
No onhan se nyt vähän hassua, että joku on maksanut rahaa päästäkseen stalkkaamaan, kuinka monen kanssa viestittelet ja muuta. Jotkut vielä sitten ovat kovin tarkkoja noista. Mutta ennen kaikkea se lievä epätoivo, joka välittyy siitä, että nyt ollaan niin tosissaan, että laitetaan rahaa vaikka maksutonkin palvelu useimmilla riittää.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 378
Huvikseni tuli tuo Badoo laitettua tabulle kun tuntu olevan ainoa joka ei tartte mitään facebookia niin en kyllä ole yllättyny ettei ole tullu mitään viestejä tai muutakaan :D Yks henkilö käyny kattomassa profiilin ihme kyllä, luultavasti näytän ihmiseltä pienessä kuvassa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Tinder "pelattu läpi" kauankohan yleensä kestää että tulee ekat matchit? Toivottavasti nyt vloppuna kuningas alkoholi auttaa mun mahiksia :rofl:
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
13
Tinder "pelattu läpi" kauankohan yleensä kestää että tulee ekat matchit? Toivottavasti nyt vloppuna kuningas alkoholi auttaa mun mahiksia :rofl:
Ihan tuurista kyllä kiinni, mutta mulla tuli ekat matchit viikonlopun aikana (keskiviikkona latasin). Helsingissä taas kun olin käymässä niin tunnin olin ehtinyt olemaan, ja viidestä ekasta likestä 3 macthia. ¯\_(ツ)_/¯
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
248
Huvikseni tuli tuo Badoo laitettua tabulle kun tuntu olevan ainoa joka ei tartte mitään facebookia niin en kyllä ole yllättyny ettei ole tullu mitään viestejä tai muutakaan :D Yks henkilö käyny kattomassa profiilin ihme kyllä, luultavasti näytän ihmiseltä pienessä kuvassa.
Nopeasti vilkasin tuota Badoota. Tyttöjä oli vaikka kuinka paljon ja hyvännäkösiä, ehkä jokunen selvä feikkiprofiili. Mutta miehistä noin 80% mamuja ym. :confused:. Ei sillä että miehet kiinnostaisi vaan muuten melkonen kontrasti vrt. muut deittisivut.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
776
Joo-o, eipä yhtä ainutta matchia taaskaan viikkoon. Joka päivä n. 40 pyyhkäisyä. Eikä edes vahinkopainalluksia ole tullut. Mikähän perkele, etteivät voi näyttää edes minun profiilia naisille. Ei tämä muuten ole mitenkään mahdollista. Ja tässä 50 km säteellä pitäisi kyllä olla aivan riittävästi käyttäjiä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 378
Yli viikko ollu to Badoon käyttäjänä ja hiljaista on kyllä ollu. Ei sillä että tämä meikäläisen naama värkki mikään edustavin olisi että ei siinä mitään. Oli joku profiilin uskaltaunu katsomaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
66
Ei heilaa helluntaina, eikä näemmä juhannuksenakaan. Milloinhan sitä jaksaisi poistaa tuon suomi24-profiilin, kun ei tuon sivuston kautta mitään seuraa tunnu saavan. :tdown:
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Joo-o, eipä yhtä ainutta matchia taaskaan viikkoon. Joka päivä n. 40 pyyhkäisyä. Eikä edes vahinkopainalluksia ole tullut. Mikähän perkele, etteivät voi näyttää edes minun profiilia naisille. Ei tämä muuten ole mitenkään mahdollista. Ja tässä 50 km säteellä pitäisi kyllä olla aivan riittävästi käyttäjiä.
Minä huomasin tämän saman ongelman, kun poistin vanhan profiilini ja aloitin alusta muutama viikko sitten. Aina ennen olen saanut ensimmäisen vuorokauden aikana "reilusti" matcheja – nyt tuli vain kaksi ja niistäkin toinen on jo aiemmin ollut matcheissani.

Lisäksi olen ihmetellyt sitä, että saan vielä tälläkin hetkellä uusia matcheja vain niin päin, että nainen on tykännyt ensin. (Ensimmäisinä päivinä ainoastaan boostin avulla, nyt myöhemmin myös 'orgaanisesti'.) Muistini mukaan olen saanut tasan yhden matchin siten, että minä tykkäsin ensin ja hän viimeisenä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 378
Pari viikkoa kokeilin eikä mitään tullu vastaan. Mitäpä sitä sitten enempiä yrittämään.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 468
Minä huomasin tämän saman ongelman, kun poistin vanhan profiilini ja aloitin alusta muutama viikko sitten. Aina ennen olen saanut ensimmäisen vuorokauden aikana "reilusti" matcheja – nyt tuli vain kaksi ja niistäkin toinen on jo aiemmin ollut matcheissani.

Lisäksi olen ihmetellyt sitä, että saan vielä tälläkin hetkellä uusia matcheja vain niin päin, että nainen on tykännyt ensin. (Ensimmäisinä päivinä ainoastaan boostin avulla, nyt myöhemmin myös 'orgaanisesti'.) Muistini mukaan olen saanut tasan yhden matchin siten, että minä tykkäsin ensin ja hän viimeisenä.
Olen aika varma, että algoritmi on nimenomaan tehty ymmärtämään tällainen peli, ja se blokkaa sellaiset käyttäjät, jotka poistavat tilin, ja asentavat sen uudestaan yrittäen nollata tilanteen. Pidemmälle miettiessä tuossa on paljonkin järkeä palvelun kokonaistoiminnallisuuden kannalta. En ainakaan keksi muuta syytä siihen, että profiilin poiston, ja uudelleenasennuksen jälkeen kontrasti on niin kova.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Pari viikkoa kokeilin eikä mitään tullu vastaan. Mitäpä sitä sitten enempiä yrittämään.
Unohda nyt se badoo ja muutenkin vois asenne kaivata pientä korjaamista. Vaikka kuinka käy flaksi niin kahdessa viikossa ei näissä hommissa pääse mihinkään. Suurin osa tavattavista on kuitenkin vesiperiä eikä joka päivä jaksa treffeille antamaan parastaan.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Olen aika varma, että algoritmi on nimenomaan tehty ymmärtämään tällainen peli, ja se blokkaa sellaiset käyttäjät, jotka poistavat tilin, ja asentavat sen uudestaan yrittäen nollata tilanteen.
Ehkä, jos tuota tekisi koko ajan. Minä resetoin omani 6-12 kuukauden välein, koska en vaan jaksa enää kuukausia vanhoille matcheille mitään alkaa kirjoittaa. Itse arvelisin, että profiilin resetoimisesta sakottaminen olisi huono idea, koska käyttäjä haluaa aloittaa alusta tahdin hidastuttua ja jos uusi profiili ei saa matcheja, niin eihän koko sovelluksella enää tee mitään. (Voipi olla niinkin, että miesten uudet profiilit heitetään ö-mappiin, jotta he alkaisivat ostaa noita maksullisia boosteja ja plussapalvelua.)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Miksi helvetissä sitä ensitreffien jälkeen jo ihan muissa viestimissä (kyse s24) kertoillaan, kysellään ja lupaillaan kaikenlaista ja sitten treffeillä ollaankin kuin päähän ammuttu sika? Ai että nyppii, olis ajan paremminkin voinut käyttää. Kyse vielä naisesta 40+.
 
Viimeksi muokattu:

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ei liity nettitreffeihin mitenkään*, mutta sain viime viikonloppuna kahdelta nuorelta naiselta puhelinnumerot eräässä viihdetilaisuudessa. Laitoin näille sitten myöhemmin viestiä Whatsappiin, ja kumpikaan ei vastannut yhtään mitään. Eivät siis sanallakaan vastanneet. Ja olivat vielä selvinpäin kun antoivat numerot, eli varmasti muistivat kuka olen, ja antoivat numeronsa täysissä sielun ja ruumiin voimissa.

Pari viikkoa aiemmin sain numeron eräältä kolmannelta naiselta, jonka kanssa sitten juteltiin Whatsappissa pari viikkoa. Loppujen lopuksi nainen ei kuitenkaan halunnut treffata minua, koska "ei oikein tiedä mitä haluaa", eli ei halua pelkkää seksiseuraa, mutta ei oikein vakavaakaan seuraa, eli ei tiedä mitä haluaa vai haluaako mitään. Kyseessä oli keski-ikää lähestyvä MILF, jolla ei monissa maailman kolkissa olisi ihan hirveästi markkina-arvoa.

Että tällaistahan tämä on tämä naisten vokottelu. Tavallisella miehellä ei ole mitään arvoa. Ei yhtään mitään arvoa. Miestä voi kohdella miten huvittaa, koska kulman takana odottaa aina uusi. Netissä kaikki tämä vain korostuu. Esimerkkejä siitä maailmasta en jaksa käydä edes ottamaan esille.

Ihan vitun rankkaa on naisten kanssa pelaaminen tänä päivänä. Joskus tulee tulostakin, mutta saat olla senkin jälkeen koko ajan varpaillaan että miten kauan se akka jaksaa sinun kanssa olla missään tekemisissä, koska sinulla ei edelleenkään ole loppupelissä mitään arvoa. Edes hyvän seksin antaminen akalle ei takaa sitä että sitä kiinnostaa nähdä jatkossa.

(*) Whatsapp toimii Netin kautta, joten sikäli liittyi nettitreffailuun. Hah hah.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Eikö MILF jo itsessään terminä indikoi seksuaalista markkina-arvoa? Pyysitkö itse numerot vai tarjosivatko tytöt niitä oma-aloitteisesti? Oletko varma, että antoivat edes oikeat eikä vain jotain jotta tilanne purkautuisi?

Itse ajattelisin, että pitäisi tapahtua ensin jotain, jota sitten puhelinnumerot vaihdettua voisi jatkaa myöhemmin. Se, että vain vaihtaa numeroita jonkun ventovieraan kanssa tuntuu valmiiksi nollahommalta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 330
Ei liity nettitreffeihin mitenkään*, mutta sain viime viikonloppuna kahdelta nuorelta naiselta puhelinnumerot eräässä viihdetilaisuudessa. Laitoin näille sitten myöhemmin viestiä Whatsappiin, ja kumpikaan ei vastannut yhtään mitään. Eivät siis sanallakaan vastanneet. Ja olivat vielä selvinpäin kun antoivat numerot, eli varmasti muistivat kuka olen, ja antoivat numeronsa täysissä sielun ja ruumiin voimissa.

Pari viikkoa aiemmin sain numeron eräältä kolmannelta naiselta, jonka kanssa sitten juteltiin Whatsappissa pari viikkoa. Loppujen lopuksi nainen ei kuitenkaan halunnut treffata minua, koska "ei oikein tiedä mitä haluaa", eli ei halua pelkkää seksiseuraa, mutta ei oikein vakavaakaan seuraa, eli ei tiedä mitä haluaa vai haluaako mitään. Kyseessä oli keski-ikää lähestyvä MILF, jolla ei monissa maailman kolkissa olisi ihan hirveästi markkina-arvoa.

Että tällaistahan tämä on tämä naisten vokottelu. Tavallisella miehellä ei ole mitään arvoa. Ei yhtään mitään arvoa. Miestä voi kohdella miten huvittaa, koska kulman takana odottaa aina uusi. Netissä kaikki tämä vain korostuu. Esimerkkejä siitä maailmasta en jaksa käydä edes ottamaan esille.

Ihan vitun rankkaa on naisten kanssa pelaaminen tänä päivänä. Joskus tulee tulostakin, mutta saat olla senkin jälkeen koko ajan varpaillaan että miten kauan se akka jaksaa sinun kanssa olla missään tekemisissä, koska sinulla ei edelleenkään ole loppupelissä mitään arvoa. Edes hyvän seksin antaminen akalle ei takaa sitä että sitä kiinnostaa nähdä jatkossa.

(*) Whatsapp toimii Netin kautta, joten sikäli liittyi nettitreffailuun. Hah hah.
Tuo nyt on vaan yleinen tapa (naiselta) päästä miehestä eroon illan aikana kun antaa numeronsa. Sitten kun yrität soittaa daamille niin helppo skipata.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Suurin osa on täällä kyllä niin hukassa naisten kanssa. Syytetään naisia kuinka ne on sikoja ja käyttää miehiä hyväksi ja naisilla kaikki valta, kuulostaa kovin katkeralta. En yhtään ihmettele jos naiset häviää ilman ilmoitusta kuin pieru saharaan kun jutut tätä luokkaa. Fakta on vain se että itsevarmat pärjää ja antaa niiden naisten etsiä sitä prinssiään jos niin haluavat tehdä, siellä on muutakin ongelmaa takana jos tuollainen käytös niin eiköhän se ole hyvä että psykot pysyy poissa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Suurin osa on täällä kyllä niin hukassa naisten kanssa. Syytetään naisia kuinka ne on sikoja ja käyttää miehiä hyväksi ja naisilla kaikki valta, kuulostaa kovin katkeralta. En yhtään ihmettele jos naiset häviää ilman ilmoitusta kuin pieru saharaan kun jutut tätä luokkaa. Fakta on vain se että itsevarmat pärjää ja antaa niiden naisten etsiä sitä prinssiään jos niin haluavat tehdä, siellä on muutakin ongelmaa takana jos tuollainen käytös niin eiköhän se ole hyvä että psykot pysyy poissa.
Ja vaikka sanookin, ettei naisten seurassa ole samanlainen kun foorumilla tuulettaessa niin itseni on vaikea uskoa, ettei asenne ja heikko fiilis heijastuisi myös käytökseen.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ja vaikka sanookin, ettei naisten seurassa ole samanlainen kun foorumilla tuulettaessa niin itseni on vaikea uskoa, ettei asenne ja heikko fiilis heijastuisi myös käytökseen.
Juuri näin.

Monta daamia itsekkin tuossa tapailin kun meni 8v suhde poikki ja kaiken näköistä hiihtäjää tuli nähtyä. Eräskin oli niin innoissaan näkemässä ja kun nähtiin niin ei sit ollutkaan enään niin varma mitä haluaa, eli suomennettuna mun naama ei miellyttänyt vaikka oli kuvia nähnyt kymmeniä musta. Mitä sitten? Ei ainakaan mun naiset siihen loppunut. Mä en todellakaan ala itseäni myöskään laittamaan sen erikoisemmin ja yksikin valitteli kun olen liian kiltti ja ystävällinen, tostesin vain että sun täytyy sitten hakea sellainen joka ei ole kiltti ja ystävällinen. Sitä vartenhan treffeillä käydään että katsotaan onko kahdella ihmisellä yhteistä tulevaisuutta.

Nyt olen 6kk yhtä naista tapaillut ja en kyllä vieläkään tiedä haluanko tämän vakavempaa asiasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
505
Että tällaistahan tämä on tämä naisten vokottelu. Tavallisella miehellä ei ole mitään arvoa. Ei yhtään mitään arvoa. Miestä voi kohdella miten huvittaa, koska kulman takana odottaa aina uusi. Netissä kaikki tämä vain korostuu. Esimerkkejä siitä maailmasta en jaksa käydä edes ottamaan esille.
Väittäsin että ihan meidän miesten omaa tyhmyyttä kun ollaan nostettu nuo akat jalustalle. Aina on kuitenkin joku mies kenelle kelpaa muija ku muija kunhan tekee lämpimän paskan ja sokeri sulaa suuhun.

Itsehän tuossa 2014 kun olin vajaa vuoden sinkkuna kohtelin naisia aivan samalla tavalla miten he yleensä meitä miehiä kohtelee ja vientiä tuntu riittävän enemmän kun tarpeeksi(lue kolme akkaa 24h sisällä). Eihän tuota kovin kauaa jaksanu.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Väittäsin että ihan meidän miesten omaa tyhmyyttä kun ollaan nostettu nuo akat jalustalle. Aina on kuitenkin joku mies kenelle kelpaa muija ku muija kunhan tekee lämpimän paskan ja sokeri sulaa suuhun.

Itsehän tuossa 2014 kun olin vajaa vuoden sinkkuna kohtelin naisia aivan samalla tavalla miten he yleensä meitä miehiä kohtelee ja vientiä tuntu riittävän enemmän kun tarpeeksi(lue kolme akkaa 24h sisällä). Eihän tuota kovin kauaa jaksanu.
Akat on jalustalla joka tapauksessa ihan riippumatta siitä, miten me asiaan suhtaudutaan. Se on ihan puhdasta tilastotiedettä ja tosiasioiden tunnustamista.

Ja vuosi 2014 oli eri asia kuin 2017. Vuonna 2014 ei esimerkiksi Tinder ollut vielä perustavalla tavalla sotkenut kuvioita, ainakaan negatiivisessa mielessä.

Mullakin on tänä vuonna useita naisia ollut, enkä sikäli liikaa valita, voisihan sitä aina mennä huonomminkin... Mutta onhan koko nykyajan "peli" äärimmäisen stressaavaa miehelle. Mulla on kumminkin vanhoistakin ajoista kokemusta...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Akat on jalustalla joka tapauksessa ihan riippumatta siitä, miten me asiaan suhtaudutaan. Se on ihan puhdasta tilastotiedettä ja tosiasioiden tunnustamista.
a) Muutoksen voi aloittaa osaltaan itsestään
b) Henkilökohtainen jalustalle nostamisesta pidättäytyminen auttaa omissa naisasioissa

Naiset on yleisesti nostettu jalustalle mutta pahiten homma kusee niille hännystelijöille. Pieni oman arvonsa tiedostaminen ja välinpitämättömyys vetoavat kummasti vaikka muut jatkaisivat palvontaansa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Ihan vitun rankkaa on naisten kanssa pelaaminen tänä päivänä. Joskus tulee tulostakin, mutta saat olla senkin jälkeen koko ajan varpaillaan että miten kauan se akka jaksaa sinun kanssa olla missään tekemisissä, koska sinulla ei edelleenkään ole loppupelissä mitään arvoa. Edes hyvän seksin antaminen akalle ei takaa sitä että sitä kiinnostaa nähdä jatkossa.
Niinhän siinä kävi, kuten ounastelinkin. Yhden yön aikana naisella kääntyi takki ja se oli sitten siinä. Itse vielä kyseli seuraavaksi illaksi käymään, jonka tottakai sitten perui jo heti aamusella. Hauskat olivat ensitreffit ja viestittely sen jälkeen mukavaa. Mutta ei vaan sitten riittänyt.

Tuossa keväämmällä oli yksi kuukauden pituinen juttu. Se sitten päättyi, kun kerran erehdyin sanomaan olevani väsynyt ja menemään nukkumaan. Seuraavana päivänä naisen intuitio sitten kertoikin, että minua ei taidakaan koko suhde kiinnostaa ja tässäkö se kuherteluaika sitten olikin. Sekin oli loppuunkäsitelty sillä.

Leuka rintaan ja uusiin pettymyksiin. Seuraavat treffit muutaman päivän päästä jo sovittuina. Ei tässä hirveästi enää odota ihmeitä tapahtuvan. Kunhan nyt illaksi hauskaa pitämään ja katsomaan riittääkö se yhtään mihinkään. Kuvat on tietty vaihdettu, joten ei pitäisi olla naamastakaan kiinni. Tai voihan se siitäkin olla yhtäkkiä...
 
Viimeksi muokattu:

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Naisilla on tunteet ja mielenoikut niin suuressa roolissa, että mielenkiinto voi alkaa ja loppua koska tahansa mistä tahansa pikkusyystä. Tämä tietysti aiheuttaa miehelle paljon turhaa stressiä, kun koko ajan joutuu olemaan varpaillaan tekemistensä ja sanomistensa kanssa ettei vaan triggeröi naista millään tavalla.

Naiset aina hehkuttavat, kuinka he ovat hyviä "tunneälyssä", jos eivät logiikassa niin miehille pärjäisikään. Paskan marjat on. Miehellä on parempi tunneäly olosuhteiden pakosta, koska muuten se ei saisi pillua. Miehen pitää osata lukea naista.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
431
Tämä tietysti aiheuttaa miehelle paljon turhaa stressiä, kun koko ajan joutuu olemaan varpaillaan tekemistensä ja sanomistensa kanssa ettei vaan triggeröi naista millään tavalla.
Kuullostaa jo aika sairaalloiselta jalustalle nostamiselta. Ei ihmekkään, että naiset katoavat, kun tajuavat millaisen luuseri hyssyttelijän kanssa ovat tekemisissä.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa "triggeröityykö" joku nainen sanomisistani/tekemisistäni. Aina löytyy parempaa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Kuullostaa jo aika sairaalloiselta jalustalle nostamiselta. Ei ihmekkään, että naiset katoavat, kun tajuavat millaisen luuseri hyssyttelijän kanssa ovat tekemisissä.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa "triggeröityykö" joku nainen sanomisistani/tekemisistäni. Aina löytyy parempaa.
Samaa mieltä molemmista asioista. Hauska huomata kun on aktiivisesti muuttanut omaa luonnettaan niin vaikutus on ollut todella huomattava. :tup: Olen lihava rumilus ja silti naisilta on alkanut irtoamaan spontaania huomiota, paljon kaikkia pikkujuttuja mutta ai että tekee gutaa. Maailma on nykyään täynnä naisia jotka pitävät minusta, ei kiinnosta pätkääkään jos joku ei nyt sitten sattuisikaan seksuaalisessa mielessä lämpenemään. Koska niitä seurassani viihtyviä naisia tuntuu löytyvän lisää joka nurkan takaa. Paljon on vielä opittavaa ja muuta tekemistä mutta olen tyytyväinen alkuun. :happy:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Hauska huomata kun on aktiivisesti muuttanut omaa luonnettaan niin vaikutus on ollut todella huomattava. :tup:
Mutta tämähän on pohjimmiltaan edelleen naisten ehdoilla menemistä. Kyllä oikea "mies" on oma nynny itsensä, vaikkei siten naisia saisikaan!
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mutta tämähän on pohjimmiltaan edelleen naisten ehdoilla menemistä. Kyllä oikea "mies" on oma nynny itsensä, vaikkei siten naisia saisikaan!
Riippuu ihan siitä, mikä tulee luonnostaan ja mikä vaatii kontrollia. Jos pitää varoa "triggeröimästä" niin silloin ollaan pakotettuna jotain mitä ei oikeast olla.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ihan turha kenenkään väittää, etteikö olisi miehelle eduksi ottaa toiminnassaan huomioon naisen herkät ja arvaamattomat tunteet ja niiden vaikutus pillunsaannin määrään ja todennäköisyyteen.

Käytännössä jokainen mies tavalla tai toisella adjustoi toimintaansa naisten asettamiin vaatimuksiin, tekivät sen sitten tietoisesti tai tiedostamatta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Mutta tämähän on pohjimmiltaan edelleen naisten ehdoilla menemistä. Kyllä oikea "mies" on oma nynny itsensä, vaikkei siten naisia saisikaan!
Mielipiteeni ovat samat kuin ennenkin, tapaani ilmaista itseäni on tullut pieniä muutoksia (siis ihan nyanssi eroja). Lähinnä keskittynyt negatiivisuuden sijasta positiivisuuteen... Ehkä tuo luonne oli sanana hiukan väärä, oisko asenne parempi? Mutta kyseessä kuitenkin jotenkin enemmän kuin pelkkä asenne, vaikea selittää.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ihan turha kenenkään väittää, etteikö olisi miehelle eduksi ottaa toiminnassaan huomioon naisen herkät ja arvaamattomat tunteet ja niiden vaikutus pillunsaannin määrään ja todennäköisyyteen.

Käytännössä jokainen mies tavalla tai toisella adjustoi toimintaansa naisten asettamiin vaatimuksiin, tekivät sen sitten tietoisesti tai tiedostamatta.
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Etenkin jos "adjustoi" ja yrittää näkyvästi, kaivaa vaan itselleen kuoppaa siihen naisen jalustan viereen. Se, että vetoat naisiin yrittämättä mitään, tulee parhaiten ilmi silloin kun joku nainen, jota et ole edes ajatellut yrittäväsi ilmaisee kiinnostuksensa sinuun.

Ja siihen sillä ole oma itsesi -kliseellä viitataan eikä mihinkään naurettavaan älä peseydy, kampaa tai käyttäydy olkiukkoihin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Etenkin jos "adjustoi" ja yrittää näkyvästi, kaivaa vaan itselleen kuoppaa siihen naisen jalustan viereen. Se, että vetoat naisiin yrittämättä mitään, tulee parhaiten ilmi silloin kun joku nainen, jota et ole edes ajatellut yrittäväsi ilmaisee kiinnostuksensa sinuun.

Ja siihen sillä ole oma itsesi -kliseellä viitataan eikä mihinkään naurettavaan älä peseydy, kampaa tai käyttäydy olkiukkoihin.
Tätä juuri tarkoitin tuolla spontaanilla huomiolla, voisi ehkä puhua naisten tekemistä mikroalotteista. Alitajuisia juttuja ja kärjistäen naiselle tulee mieleen vaan joko/tai luontoisesti: Ugh he is creepy / wow he is nice.

Menee sinänsä hieman offtopiciksi nettitreffeistä mutta joskus sieltä netistä poistutaan livemaailmaan.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
432
On tässä pari kuukautta jo käytetty Timberiä, joka on windowspohjainen klooni Tinderistä, käyttää siis Tinderin listoja ja toimii samalla tavalla. Ei yhtään matchia, koska olen itse niin nirso laittamaan sydämiä ja oletettavasti ne joille laitan, ei sitten laita minulle. Onneksi ei käy itsetunnolle, vaan lähinnä huvittaa ja kokeiluna minä tämän kanssa lähdin pelaamaan. Jännä peli. Huvikseni laitoin olinpaikakseni nyt Thaimaan Pattayan ja olen huutonaureskellut niille profiileille. Jos ei tietäisi Pattayasta mitään, niin varmasti löytyisi matcheja, mutta itseä ne aataminomenat hieman häiritsee... :D
 
Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
13
Nyt on kyllä uskomaton putki päällä, torstaina tuli ekaa kertaa ikinä (ja varmaan viimeistä) naisen tekemä keskutelun avaus ja treffeille pyyntö. Treffit oli eilen ja meni ihan ok, en tiedä tuleeko jatkoa. Matkalla kotiin uusi matchi, jonka kanssa sovittiin heti treffit tälle viikolle. Ensin pari kuukautta: ei mitään, ja nyt heti kaks putkeen :D
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
693
Yleisohjeena varsinkin nuoremmille kolleille voin sanoa, että Tinderin tyyliset paikat eivät ole mitään varsinaisia keskustelupaikkoja. Ainoa tavoite on nähdä henkilö livenä. Jos livenäkin heppi innostuu, niin sitten timanttisen jyystön ehdotusta. Jos olet jo valmiiksi miettimässä komeuttasi, niin olet hävinnyt jo startissa. Seksi on kivaa, kukaan täysjärkinen nainen ei loukkaanu kun sitä ottaa oikeassa kohdassa.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
450
Ketjun otsikosta, eikä Tinder kuulu "nettitreffeihin"? "Nettitreffit" olisi ytimekkäämpi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Samaa mieltä edellisen kanssa, nopeasti vaan treffeille. Itse tässä nyt pakon (aikataulujen) vuoksi olen joutunut pitämään keskustelua yllä jo useamman päivän ajan tuolla S24:lla yhden naisen kanssa. Treffit sovittu jo muistaakseni perjantaina eli kolme päivää sitten ja torstaina on eka päivä, kun aikataulut kohtaavat. No, ei tuo jutustelu mitään väkisin vääntämistä puolin ja toisin ole ollut vaan silkkaa huumorilla varustettua huulenheittoa.

Treffeille sitten jotain tekemistä. Kahvittelut eivät ainakaan kohdallani ole toimineet sitten lainkaan. Tämän ko. naisen kanssa lähdetään leikkipuistoon keinumaan (siis ihan oikeasti) ja kenties pikkupiknikille trippiä juomaan. Ikäähän oli 40+. Mopoilusta kun on kiinnostunut, niin seuraavat treffit sitten mopoillen jonnekin lähikaupunkiin mutkateitä pitkin. Sitten se saakin olla nainen, joka järjestää jotain mukavaa kyytiä :) Näillä eväillä (toiminnallisilla treffeillä) on vaikutus ennenkin tehty sen enempää yrittämättä.
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
IRL-saldoni Tinderistä noin vuoden käytön jälkeen; tapasin pari kertaa eukon ja toinen lakkasi vastaamasta juuri kun vihdoin viimein oli tarkoitus tavata. Keskusteluja on ollut toi useitakin, mutta ilmeisesti pitää heti kättelyssä ehdottaa joko yllätysseksiä tai tapaamista jos haluaa mitään tulosta :kahvi:

Parin viikon jutustelun jälkeen vaihdettiin numeroita, niin ei tarvinnut enää Tinderissä tsätätä. Molemmat kerrat tapaamisita semijees ja huoletonta. Ei puhuttu politiikasta, uskonnosta tai mistään kärjistävästä. Juttua riitti niin, ettei tunnelma missään välissä ollut vaivaantunut. Kumpikaan ei päästänyt suhinapieruja tai vaivautuneita vinkuääniä :kahvi:

Kolmannelle kerralle ulos kysyessä ei sitten kuulunut enää mitään takaisin. Noh, eihän tässä toki mitään velvoitteita ole ja useimmat ihmiset valitsevat helpoimman tavan hankkiutua puolitutuista eroon eli lakkaavat vain ottamasta yhteyttä :kahvi:

Tottahan en välttämättä ole mystistä seksuaalista karismaa huokuva alfa, mutta mitä enemmän näitä tarinoita turbotreffeistä kuuntelee, sitä enemmän suurin osa kuulostaa astroturffaukselta tai ihan vain liioitteluilta. Minun näkemykseni Tinderistä on naisten virtuaalipeili, jolla he voivat testailla omaa viehätysvoimaansa pyyhkimällä oikealle vain nähdäkseen kuinka moni uros tekee samoin:cigar:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon matchejä saatte noin karkeasti ottaen? Tietysti luvut riippuvat valtavasti asuinpaikasta ja omasta oikealle/vasemmalle tahdista, mutta jotain suuntaa-antavaa arviota.

Itsellä oikealle menee ehkä ~30% kuvista ja matchejä tulee keskimäärin se 15-20 viikossa riippuen siitä kuinka aktiivisesti jaksaa swipailla. Tietysti esim. toiselle paikkakunnalle siirtyessä tuo 15 voi tulla vaikka päivässä, kun siinä on se joku "matkustusbonus".

Tosin aika harva noista matcheistä johtaa mihinkään järkevään keskusteluun saati treffeille.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon matchejä saatte noin karkeasti ottaen? Tietysti luvut riippuvat valtavasti asuinpaikasta ja omasta oikealle/vasemmalle tahdista, mutta jotain suuntaa-antavaa arviota.

Itsellä oikealle menee ehkä ~30% kuvista ja matchejä tulee keskimäärin se 15-20 viikossa riippuen siitä kuinka aktiivisesti jaksaa swipailla. Tietysti esim. toiselle paikkakunnalle siirtyessä tuo 15 voi tulla vaikka päivässä, kun siinä on se joku "matkustusbonus".

Tosin aika harva noista matcheistä johtaa mihinkään järkevään keskusteluun saati treffeille.
Ei toi huonosti ole.
 

Aihio Sekasorto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 264
Jos jaksan joka päivä pyyhkiä tuolla ilmaiskiintiöllä, niin ehkä jotain 6 mätsiä viikossa. En tiedä onko mitään merkitystä sillä, että en pidä puhelimen sijaintia päällä kuin ainoastaan pakon edessä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 932
Viestejä
4 293 403
Jäsenet
71 748
Uusin jäsen
karja-evakko

Hinta.fi

Ylös Bottom