Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin hirmu vaikeaa tää deittailu.
kyl mä mielellään tutustuisin johonkin ilman palavaa intohimoa, jotta se järki myös pysyy kasassa tutustumisessa.
Joten sinällään ihmettelen aina missä ihmeessä ovat ne oikukkaat hullut naiset, joista miesten keskusteluissa tuodaan esiin. Sinällään en epäile, mutta tässä on pakko olla jokin kohtaamisongelma. Vakaat naiset ovat parisuhteissa ja kiertoon lähtee lähinnä MT tapauksia?
Ja tämä johtaa mielestäni helposti siihen ongelmaan, että viedään "jalat alta" aluksi, mutta kun sieltä pilvilinnoista tipahdetaan niin tavallinen arki ei tunnukaan enää miltään. Omassakin lähipiirissä useita, joilla tuo alkuhuuma tuntuu olevan "se juttu" ja heti kun se lässähtää niin aletaan miettimään eroa.
Niinpä. Tasoja yms ajattelemalla nerfaa vaan itsensä. Tosielämässä tasot yms on aika vähäisiä eikä ne estä rakastumista.Ehkä kannattaa olla ajattelematta mitään tasoja tai mihin luokkaan kukakin kuuluu. Rikas ja kaunis yrittäjä nainen voi rakastua perus duunariin ja päin vastoin. Jotenkin tuntuu että nyt tehdään deittailusta tarpeettoman vaikeaa itselle.
Niinno, mikä on tasoa ja luokkaa milläkin mittarilla?Niinpä. Tasoja yms ajattelemalla nerfaa vaan itsensä. Tosielämässä tasot yms on aika vähäisiä eikä ne estä rakastumista.
Taso ja luokkakeskustelu on taas tätä muutaman palstan aktiivin ylikelailua ja analyysiä, joka on sekoittanut pään. Kannattaa unohtaa nuo ajatukset.
En oo ikinä nähnyt ainakaan tinderissä mitään tällaisia vaatimuksiaAivan kaikkien kanssa on tullut yritettyä, mutta ei se silti onnistu. Eihän sitä voi tietää millä "tasolla" vuosien ajan kaikki ovat olleet, ovatko olleet sairaalassa vai luksustalossa, sillä ei ole vaikutusta ollut...
Sellaista pientä asiaa ei varmaan tähän lasketa, että hyvin monella naisella lukee haluamansa koulutustaso ja palkkataso vaatimuksena, eli ei toivoakaan jos on alempaa luokkaa
Kaikkia voi silti yrittää ja jos tuuri käy, niin joku suostuu treffeille, olkoon ylempää luokkaa tai mahdollisimman alhaista, sillä ei onneksi itselle ole merkitystä.
En oo ikinä nähnyt ainakaan tinderissä mitään tällaisia vaatimuksia
Ihan samallalailla mulla oli aina kahdesta neljään naista, tuossa ei ole mitään ihmeellistä muuta kuin saattaa tuntua osasta suomalaisesta peräkammari pojasta epäreilulta.Minusta tuntuu että naisilla on tapana pyörittää useampaa kollia kerralla. Saatat olla toinen taikka kolmas.
Ihan samallalailla mulla oli aina kahdesta neljään naista, tuossa ei ole mitään ihmeellistä muuta kuin saattaa tuntua osasta suomalaisesta peräkammari pojasta epäreilulta.
Niin että naisella tai miehellä ei saa olla montaa tapailua jossa saatetaan harrastaa seksiäJos puhutaan vaan treffailusta, niin ei kai siinä. Jos taas on menty jyystämisen puolelle, ehkä alkaa jo olla vähän kyseenalaista vaikkei varsinaista suhdetta oltaisi sovittu. Ei sillä, tunnen kyllä miehiä jotka tällaista harrasti.![]()
Niin että naisella tai miehellä ei saa olla montaa tapailua jossa saatetaan harrastaa seksiä![]()
Se on kumma että joku seksi vielä 2022 luvulla on pyhä asia ja sitä ei saa harrastaa monien kanssa.
Kuten sanottu, peräkammari pojista saattaa tuntua epäreilulta, mutta jokainen nainen kenet tinderissä tapasin teki ihan samaa ja miksi ei tekisi.
Itsellähän tosiaan kävi kerran silleen hauskasti että oli yks mimmi aivan varma, ekalla kerralla sänkyyn jne. Samalla tosiaan olin tinderöinyt toisenkin ja lämppäillyt sitä ja tapamisestakin jo puhuttiin. No, itselle selvisi sitten ohimennen että oli saatana tuon jo pannun sisko!Niin se on, lisäksi voi vielä käydä niin, että nainen on sukua tai kaverin sukulainen, joka ei sekään ole kovin hauskaa. Kysäisin jo kaverilta, että mites se on, mahdatko mahdollisesti tuntea sellaista henkilöä...![]()
Peräkammaripoika on mies kuka onnistuu vihdoin pääsemään ulos ja treffeille joka sitten loukkaantuu siitä että naisella on muitakin...Ei vaan että musta on vähän kyseenalaista jos harrastaa seksiä monen eri naisen kanssa samaan aikaan, ei se että joku noista tapaamisista saattaa mennä eteenpäin. No, ehkä sitten olen vanhanaikainen tai jotain.
Peräkammarinpoika taitaa tosin tarkoittaa sitä, ettei ole ns. pelimies, vai?
Itsellähän tosiaan kävi kerran silleen hauskasti että oli yks mimmi aivan varma, ekalla kerralla sänkyyn jne. Samalla tosiaan olin tinderöinyt toisenkin ja lämppäillyt sitä ja tapamisestakin jo puhuttiin. No, itselle selvisi sitten ohimennen että oli saatana tuon jo pannun sisko!Pistin molemmat tapaukset suorilta jäihin sillä jotenkin ei tuntunut oikealta..
![]()
Pikkasen uskallan epäillä että siskokset eivät reaalimaailmassa halua olla sängyssä keskenään.Mitä helvettiäOisit nyt vieny loppuun asti, kimppakivaan mahdollisuus?
Mut siis mulla moraali ja tunteet ei pysy kasassa jos deittaan tositarkoituksella useampaa ja samalla panisin niitä. Jokainen tekee tyylillään kunhan arvostaa naisia ja ei pelaile.
Kyl mä sitten ihan erikseen panen ilman suhdeanalyysejä, mitä tässä aikasemmin, oikeastaan ennen kesää on ollut. Mut nyt ei vaa pysty, menee heti ihastumislasit päälle ja aivan helvetin rasittavaa. Seksi mun kohdalla on tosi yhdistävä tekijä.
Sitäpaitsi mun arvostus naiseen nousee aika radikaalisti jos ei samantien ole jalat levällään.
Tähän on jotenkin helvetin vaikea vastata! En totta puhuen itsekään osaa sanoa mikä sen on saanut aikaan - sen voin kyllä luvata että mikään ulkonäköjuttu se ei ainakaan ole. En ole "miesmissi".@JaySon Sulla on selvästi jotai mistä naiset tykkää jos on useampi fwb ollut ja kiinnostuvat liikaa? Kerro jotai vinkkiäVoisi hyödyntää tähän deittailuun.
Tähän on jotenkin helvetin vaikea vastata! En totta puhuen itsekään osaa sanoa mikä sen on saanut aikaan - sen voin kyllä luvata että mikään ulkonäköjuttu se ei ainakaan ole. En ole "miesmissi".
Veikkaan että osa on sitä että olen oma itseni, teen omia juttuja oman pääni mukaan, en nosta naisia jalustalle, en ole "avoin kirja" jota pystyy helposti lukemaan (lievä introverttius auttanee tässä). Mutta sit kun kiinnostun niin osaan näyttää sen. Veikkaan että kliseinen sananlasku "vähemmän on enemmän" saattaa pitää tässä kohtaa paikkaansa.
Kaikki yllä oleva on siis tasan omaa mutuilua ilman ensimmäistäkään varmistettua lähdettä. Pitääkin jossain sopivassa kohtaa hitto kysellä tuota naispuolisilta ystäviltä/kavereilta jotka ovat olleet ns. mukana kuviossa. On tuo varsin hämärän peitossa siis itsellekin kun aloin miettimään asiaa..
Mielestäni ihmiset ovat ihan liian vaativia nykyään. Kokemukseni mukaan se parisuhteessa juttujen tekeminen kahdestaan voittaa mennen tullen yksin olemisen ja uusien tyyppien tapailun kunhan siinä toisessa ei mitään pahasti ole vialla. Lisäksi siihen toiseen kiintyy ajan kanssa vaikkei se aluksi mitään sukkia pyörittäisi jaloissa, mikä ei muutenkaan kestä kauaa. Olen myös opiskelu- ja työpaikoilla havainnut jopa ihastuvani hyviin tyyppeihin vaikkei niiden ulkonäkö ja ensivaikutelma kummoisia olisikaan olleet. Pari vuotta sinkkuna pitäisi kyllä opettaa kelle tahansa oman tason mihin kannattaa pyrkiä. Naisilla tuntuu olevan helpompaa ihan runsaamman tarjonnan takia, omista tutuista naiset jotka ovat olleet suurinpiirtein tietoisia tasostaan ovat kyllä löytäneet ihan hyvät miehet muutamassa viikossa kun ovat ryhtyneet etsimään.
Yleensä aika monilla asioilla on tapana järjestyä, kun ns.oma pääty on kunnossa. Jos tuntuu siltä että tauko tekis hyvää, se todennäköisesti tekisi.Tajusin muuten tässä että mulla on ehkä alkanut häviämään se rentous tästä deittailusta. Ehkä juuri pakkien ja sen "työn" määrän takia. Rahaa mennyt matkustamiseen jne.
Oiskohan ihan hyvä paikka kasata tunteita ja pitää taukoa?
Tuli sellainen säikähdys että tuossa on yksi jälleen potentiaalinen ehdokas johon olen tutustumassa, itseasiassa toinenkin, mut jos tunteen ennakko-asetelma on jo valmiiksi jännittynyt, että meneekö tämä mihinkään, homma ei toimi näin. Toki yleensä paikan päällä naisen kanssa unohdan nämä ennakkotunteet, mut rasittavaa silti.
Pidä taukoa ja ota tiukka linja sen kanssa ettet edes tykkäile niistä kaukana majailevista mmmeistä. Jos jotain oon oppinut niin minkäänlaiseen etäsuhteeseen en enää ikinä ole lähdössä. En suhteeseen enkä edes sellaiseen kevyempään juttuun - se on varma.Tajusin muuten tässä että mulla on ehkä alkanut häviämään se rentous tästä deittailusta. Ehkä juuri pakkien ja sen "työn" määrän takia. Rahaa mennyt matkustamiseen jne.
Oiskohan ihan hyvä paikka kasata tunteita ja pitää taukoa?
Tuli sellainen säikähdys että tuossa on yksi jälleen potentiaalinen ehdokas johon olen tutustumassa, itseasiassa toinenkin, mut jos tunteen ennakko-asetelma on jo valmiiksi jännittynyt, että meneekö tämä mihinkään, homma ei toimi näin. Toki yleensä paikan päällä naisen kanssa unohdan nämä ennakkotunteet, mut rasittavaa silti.
Pidä taukoa ja ota tiukka linja sen kanssa ettet edes tykkäile niistä kaukana majailevista mmmeistä. Jos jotain oon oppinut niin minkäänlaiseen etäsuhteeseen en enää ikinä ole lähdössä. En suhteeseen enkä edes sellaiseen kevyempään juttuun - se on varma.
kyllä ja ei, odotuksista riippuen. 247 kaiken toteutuminen 100% tai yli ei ole todellisuutta missään pidemmässä suhteessa. Kaikki hyvä vaatii työtä, asiat elää ja muuttuu. Asian ytimessä ollaan sitten, kun löytyy tyyppi, jonka kanssa ongelmat haluaa ratkoa ja niistä selvitään.Tuossa tuli nähtyä erästä naista toisen kerran. Ei ole ihastusta tai sellaista "kemiaa" syntynyt ainakaan vielä, mutta muuten on tosi helppo olla hänen kanssaan ja saa oikein syvällisiä keskusteluja.
Mä en tiiä onko se mahdoton yhtälö kohtaa ihmistä, jonka kanssa on seksuaalista kipinää/kemiaa, arvot synkkaa, saa syvällisiä keskusteluja, on helppo olla eli juttu lentää ilman sen suurempia analyysejä ja homma vielä etenisi![]()
kyllä ja ei, odotuksista riippuen. 247 kaiken toteutuminen 100% tai yli ei ole todellisuutta missään pidemmässä suhteessa. Kaikki hyvä vaatii työtä, asiat elää ja muuttuu. Asian ytimessä ollaan sitten, kun löytyy tyyppi, jonka kanssa ongelmat haluaa ratkoa ja niistä selvitään.
Niin kyllähän se parempi on, mitä useampi juttu natsaa. Oma fiilis kertoo aika hyvin sitä osuuko ne toiveet ym riittävästi, liika miettiminen ja analyysi ei ehkä auta tai kohta huomaa olevansa suossa plus miinus pohdinnassaNäinpä. Siis suhde asia erikseen. Tutustumisevaiheessa kun nää palaset loksahtaa kohdalleen, niin todennäköisesti sitten myöhemmin elämässä kriisien tullen niistä selviää paljon paremmin. Oikeastaan ei tarvitse kaikkien palasien edes täyttyä, riittänee, että "kriteerit" täyttyy ja muuten synkkaa ja sen tietää kyllä. Intuitio on vahvasti mukana tässä.
Mut niinku näitä daameja tapaillut, niin aika moni tuntuu menevän samoilla "linjoilla". Ei ryhdy väkisin mihinkään.
Vaikka tää nettideitti onkin helppoa, se rajaton tarjonnan määrä tekee kyllä ihmisistä nirsoja![]()
Otin kuukaudeksi ton Goldin huvikseen ja peruutin sen heti et ei uusiudu. Nyt lähti tililtä rahat seuraavaan kuukauteen, menin asetuksiin niin siellä lukee että tilaus peruttu. GG, en tilaa tätä paskaa enää ikinä.
Eikun help centteriin viestiä, huoh.
Edit: Hauskinta tässä on se että rahat lähti tililtä tänään, kuitti tuli tänään, mutta tänään tullut kuitti on sama kuin viime kk laskun kuitti jossa lukee tilauksen päättymispäivä 5.9.2022 eli eilen. Eikä mulla ole korttitietoja tallennettu tonne sovellukseen vaikka sillä sen maksoin kk sitten. Eikä play kaupassa ole mitään maksutapoja käytössä.
Mulle hyvittivät veloituksen ja lopettivat jäsenyyden muutaman sähköpostin jälkeen.Mulla kävi tänään tismalleen sama. Mitähän ne siellä sekoilee.
Leffailta ensitreffeillä? Hankala kuvitella huonompaa tekemistä jos tarkoitus tutustua toiseen.Yhden kanssa on pompoteltu viimeiset 1.5kk leffailtaa. Saa nähdä toteutuuko koskaan. Viestejä kuitenkin vaihdellaan silloin tällöin.
Ilmeisesti kuitenkin jaksat yrittää ja sopia treffejä myös sellaisten kanssa, joista ei ole alussa kovin kummoisia ajatuksia? Tätä tekisi mieli itsekin tehdä, mutta kiinnostus nähdä vaivaa ja käyttää aikaa keskinkertaisuuksiin on toistaiseksi lähes nolla. Enkä siis tarkoita, että kiinnostukseni kohdistuu johonkin top 5%, vaan että joku pitää klikata kunnolla, ja yleensä se on joku muu kuin (pelkkä) ulkonäkö.On tuossa Tinderissä nyt yks tai kaks kenen kanssa ehkä saa sovittua treffit mut ei viestittelyvaiheessa kovin kummosta meininkiä.
99% kumppaneista ovat epäsopivia.
Leffailta ensitreffeillä? Hankala kuvitella huonompaa tekemistä jos tarkoitus tutustua toiseen.
Ilmeisesti kuitenkin jaksat yrittää ja sopia treffejä myös sellaisten kanssa, joista ei ole alussa kovin kummoisia ajatuksia? Tätä tekisi mieli itsekin tehdä, mutta kiinnostus nähdä vaivaa ja käyttää aikaa keskinkertaisuuksiin on toistaiseksi lähes nolla. Enkä siis tarkoita, että kiinnostukseni kohdistuu johonkin top 5%, vaan että joku pitää klikata kunnolla, ja yleensä se on joku muu kuin (pelkkä) ulkonäkö.
Aika mysteeri on kyllä toi algoritmi. Hiljaista ollut täälläkin jonkun aikaa ja sitten tässä viikon-kahden aikana viisi matchia ja tykkäyksiäkin ilmestynyt jotain 20.Aika hiljasta kyllä muute ollut taas Tinderissä. Varmaa algorytmi leikkii tai jotkut shadowbannit saanu![]()
liikenteessä. Mikä koodisana sinne pitää laittaa jos haluaa lähinnä veitikalle hellyyttä?
Nyt on pannukakku ja badoo asennettu. Aattelin että oottelen rauhassa että naiset tykkää ja laittelee viestiä. Eipähän tuossa badoossa ilman maksullista tiliä ihmeitä tehdä. Kun en niin vakavissaan oo liikenteessä. Mikä koodisana sinne pitää laittaa jos haluaa lähinnä veitikalle hellyyttä?
Ehkä kannattaa olla ajattelematta mitään tasoja tai mihin luokkaan kukakin kuuluu. Rikas ja kaunis yrittäjä nainen voi rakastua perus duunariin ja päin vastoin. Jotenkin tuntuu että nyt tehdään deittailusta tarpeettoman vaikeaa itselle.