Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt päässyt sinkkunaisten kanssa puheisiin nii he on sitä mieltä, että ennemmin ovat yksin kuin alkavat rimaa laskemaan. Paljon on kuulemma ehokkaita mutta ei sitten hyvää olekkaan siellä seassa että alkais parisuhdetta rakentamaan.
Ja ihan varmasti noista ehdokkaistakin 50% vois olla ihan hyviä, jos antaisi itselleen mahdollisuuden edes yrittää viedä asioita pidemmälle.Nyt päässyt sinkkunaisten kanssa puheisiin nii he on sitä mieltä, että ennemmin ovat yksin kuin alkavat rimaa laskemaan. Paljon on kuulemma ehokkaita mutta ei sitten hyvää olekkaan siellä seassa että alkais parisuhdetta rakentamaan.
Tämä olisi omakin vastaus jos joku white trash -cuck alkaisi viestittelemään.Nyt päässyt sinkkunaisten kanssa puheisiin nii he on sitä mieltä, että ennemmin ovat yksin kuin alkavat rimaa laskemaan. Paljon on kuulemma ehokkaita mutta ei sitten hyvää olekkaan siellä seassa että alkais parisuhdetta rakentamaan.
Mutta tämä ikisinkkuystäväni ei ole koskaan puhunut yhdestäkään miehestä sillä tapaa. Että nyt tuntuu wau. Miehet ovat ainoastaan kasa ominaisuuksia, joita pohditaan ja mikään ei ikinä riitä. Ei kyse ole silloin siitä, että on liian nirso ja typerä. Vaan jokin biologinen klikki ettei synny ensihuumaa, jonka jälkeen on ihan sama hetken mitä se toinen tekee ja sanoo. Ja jos ei koe sitä ihastusta, niin ei ymmärrä ehkä missä vika. Vaan jatkaa etsintää ja uhriutuu kun ei onnistu. Nämä varmaan huomaa juuri äkkiä kun selviää ikisinkkuus ja suhteiden puute. Tämäntyyppistä menoa olen havainnut esim. Ensitreffit alttarilla ohjelmassa.
Nyt päässyt sinkkunaisten kanssa puheisiin nii he on sitä mieltä, että ennemmin ovat yksin kuin alkavat rimaa laskemaan. Paljon on kuulemma ehokkaita mutta ei sitten hyvää olekkaan siellä seassa että alkais parisuhdetta rakentamaan.
Ja tämä johtaa mielestäni helposti siihen ongelmaan, että viedään "jalat alta" aluksi, mutta kun sieltä pilvilinnoista tipahdetaan niin tavallinen arki ei tunnukaan enää miltään. Omassakin lähipiirissä useita, joilla tuo alkuhuuma tuntuu olevan "se juttu" ja heti kun se lässähtää niin aletaan miettimään eroa.Mietinkin tässä jonkin aikaa sitten, että naiset hakee ensisijaisesti voimakkaita tunteita, mikä johtaa erilaisten "pelimiesoppaiden" ja "itsensä kehittämisen" eli iskentä/supliikkitaitojen opettelun suosioon miehillä.
Kyllä järkevän aikuisen pitäisi ymmärtää ettei alkuhuuma kestä loputtomiin. Itselle tärkeää on että kumppani on visuaalisesti haluttava. Se ei ole ihan sama kuin tarve elää jatkuvassa alkuhuumassa. Kymmenisen vuotta on kuitenkin siitä kohtaamisesta.
Tää visuaalisesti haluttava on se yks mikä itseänikin tällä hetkellä mietityttää... mun kaikki "kunnon" seurustelusuhteiden (3kpl, 2v/9v/7.5v) naiset on ollut periaatteessa ihan eri näköisiä ja ikäisiä, mutta sopusuhtaisia vartaloltaan. Tälläkin hetkellä mulla on yksi ehkä enemmänkin fwb-tyyppinen tuttavuus, joka tosin on aika ihastunut muhun... nainen on tosi mukava ja elämässä palikat kohdillaan moneltakin osin. Vaikka on minua vanhempi, niin on kasvoista ihan kivan näköinen ja paidan altakin löytyy kiinteät silarit. Mutta... sillä on omaan makuun liikaa ylipainoa ja omaan makuun turhan iso perse.Kyllä järkevän aikuisen pitäisi ymmärtää ettei alkuhuuma kestä loputtomiin. Itselle tärkeää on että kumppani on visuaalisesti haluttava. Se ei ole ihan sama kuin tarve elää jatkuvassa alkuhuumassa. Kymmenisen vuotta on kuitenkin siitä kohtaamisesta.
Tämä on nykysuhteiden yksi isoimmista kulmakivistä. Vaikka tästäkin asiasta nykyisen exän kanssa käytiin tiiviit keskustelut seurustelun alkuaikoina, niin eipä sitten kestänyt sitä harmaata perusarkea kuitenkaan... tai oikeammin ei osaa enää puhua ja keskustella asioista/haluista, koska kyllä sen harmaan arjen eteenkin pystyy tekemään töitä. On siihen sohvalle kiva lässähtää yhdessä, mutta jos siihen lässähdetään pysyvästi ilman muuta yhteistä tekemistä, niin vaikeaksi menee arki.Ja tämä johtaa mielestäni helposti siihen ongelmaan, että viedään "jalat alta" aluksi, mutta kun sieltä pilvilinnoista tipahdetaan niin tavallinen arki ei tunnukaan enää miltään. Omassakin lähipiirissä useita, joilla tuo alkuhuuma tuntuu olevan "se juttu" ja heti kun se lässähtää niin aletaan miettimään eroa.
Sehän tarkoittaa jokaiselle eri asiaa, en sen enempää ala listaamaan mitä koen että pitää olla. Yleensä tunnereaktioon eli ihastumiseen ei voi edes itse vaikuttaa, ja joskus voi viehättää toisistaan hyvin erilaiset ihmiset. Minusta on väärä konteksti miettiä mitä tarvitaan viehättymiseen, ei siihen ole mitään valmista sabluunaa.
Mutta se että naiset hakevat tunnereaktiota ja ovat tunteiden vietävissä on ikiaikainen tapa alentaa naista, koska nainen on erilainen. Naiset ovat emotionaatisempia, varmaan ihan biologisista syistä. Mutta minusta se on osa tasapainoa sukupuolten välillä. Osalla lähtee lapasesta. Miehetkin kyllä osaa toki säätää.
Suurin osa tuntemistani naisista elää pitkissä liitoissa lapsineen, käyvät töissä ja tekevät asioita perheen eteen ilman mitään draamaa. Joten sinällään ihmettelen aina missä ihmeessä ovat ne oikukkaat hullut naiset, joista miesten keskusteluissa tuodaan esiin. Sinällään en epäile, mutta tässä on pakko olla jokin kohtaamisongelma. Vakaat naiset ovat parisuhteissa ja kiertoon lähtee lähinnä MT tapauksia? Itse kyllä huomasin olennaisen eron materiaalissa tapaillessani 30-40 vuotiaita. Mutta tiedän IT-toimistoalalla kymmeniä naisia, ja suurin osa omaa sen perheen eikä miehet vaihdu.
Minusta tuntuu että naisilla on tapana pyörittää useampaa kollia kerralla. Saatat olla toinen taikka kolmas.
Jotenkin hirmu vaikeaa tää deittailu.
kyl mä mielellään tutustuisin johonkin ilman palavaa intohimoa, jotta se järki myös pysyy kasassa tutustumisessa.
Joten sinällään ihmettelen aina missä ihmeessä ovat ne oikukkaat hullut naiset, joista miesten keskusteluissa tuodaan esiin. Sinällään en epäile, mutta tässä on pakko olla jokin kohtaamisongelma. Vakaat naiset ovat parisuhteissa ja kiertoon lähtee lähinnä MT tapauksia?
Ja tämä johtaa mielestäni helposti siihen ongelmaan, että viedään "jalat alta" aluksi, mutta kun sieltä pilvilinnoista tipahdetaan niin tavallinen arki ei tunnukaan enää miltään. Omassakin lähipiirissä useita, joilla tuo alkuhuuma tuntuu olevan "se juttu" ja heti kun se lässähtää niin aletaan miettimään eroa.
Niinpä. Tasoja yms ajattelemalla nerfaa vaan itsensä. Tosielämässä tasot yms on aika vähäisiä eikä ne estä rakastumista.Ehkä kannattaa olla ajattelematta mitään tasoja tai mihin luokkaan kukakin kuuluu. Rikas ja kaunis yrittäjä nainen voi rakastua perus duunariin ja päin vastoin. Jotenkin tuntuu että nyt tehdään deittailusta tarpeettoman vaikeaa itselle.
Niinno, mikä on tasoa ja luokkaa milläkin mittarilla?Niinpä. Tasoja yms ajattelemalla nerfaa vaan itsensä. Tosielämässä tasot yms on aika vähäisiä eikä ne estä rakastumista.
Taso ja luokkakeskustelu on taas tätä muutaman palstan aktiivin ylikelailua ja analyysiä, joka on sekoittanut pään. Kannattaa unohtaa nuo ajatukset.
En oo ikinä nähnyt ainakaan tinderissä mitään tällaisia vaatimuksiaAivan kaikkien kanssa on tullut yritettyä, mutta ei se silti onnistu. Eihän sitä voi tietää millä "tasolla" vuosien ajan kaikki ovat olleet, ovatko olleet sairaalassa vai luksustalossa, sillä ei ole vaikutusta ollut...
Sellaista pientä asiaa ei varmaan tähän lasketa, että hyvin monella naisella lukee haluamansa koulutustaso ja palkkataso vaatimuksena, eli ei toivoakaan jos on alempaa luokkaa
Kaikkia voi silti yrittää ja jos tuuri käy, niin joku suostuu treffeille, olkoon ylempää luokkaa tai mahdollisimman alhaista, sillä ei onneksi itselle ole merkitystä.
En oo ikinä nähnyt ainakaan tinderissä mitään tällaisia vaatimuksia
Ihan samallalailla mulla oli aina kahdesta neljään naista, tuossa ei ole mitään ihmeellistä muuta kuin saattaa tuntua osasta suomalaisesta peräkammari pojasta epäreilulta.Minusta tuntuu että naisilla on tapana pyörittää useampaa kollia kerralla. Saatat olla toinen taikka kolmas.
Ihan samallalailla mulla oli aina kahdesta neljään naista, tuossa ei ole mitään ihmeellistä muuta kuin saattaa tuntua osasta suomalaisesta peräkammari pojasta epäreilulta.
Niin että naisella tai miehellä ei saa olla montaa tapailua jossa saatetaan harrastaa seksiäJos puhutaan vaan treffailusta, niin ei kai siinä. Jos taas on menty jyystämisen puolelle, ehkä alkaa jo olla vähän kyseenalaista vaikkei varsinaista suhdetta oltaisi sovittu. Ei sillä, tunnen kyllä miehiä jotka tällaista harrasti.
Niin että naisella tai miehellä ei saa olla montaa tapailua jossa saatetaan harrastaa seksiä
Se on kumma että joku seksi vielä 2022 luvulla on pyhä asia ja sitä ei saa harrastaa monien kanssa.
Kuten sanottu, peräkammari pojista saattaa tuntua epäreilulta, mutta jokainen nainen kenet tinderissä tapasin teki ihan samaa ja miksi ei tekisi.
Itsellähän tosiaan kävi kerran silleen hauskasti että oli yks mimmi aivan varma, ekalla kerralla sänkyyn jne. Samalla tosiaan olin tinderöinyt toisenkin ja lämppäillyt sitä ja tapamisestakin jo puhuttiin. No, itselle selvisi sitten ohimennen että oli saatana tuon jo pannun sisko! Pistin molemmat tapaukset suorilta jäihin sillä jotenkin ei tuntunut oikealta..Niin se on, lisäksi voi vielä käydä niin, että nainen on sukua tai kaverin sukulainen, joka ei sekään ole kovin hauskaa. Kysäisin jo kaverilta, että mites se on, mahdatko mahdollisesti tuntea sellaista henkilöä...
Peräkammaripoika on mies kuka onnistuu vihdoin pääsemään ulos ja treffeille joka sitten loukkaantuu siitä että naisella on muitakin...Ei vaan että musta on vähän kyseenalaista jos harrastaa seksiä monen eri naisen kanssa samaan aikaan, ei se että joku noista tapaamisista saattaa mennä eteenpäin. No, ehkä sitten olen vanhanaikainen tai jotain.
Peräkammarinpoika taitaa tosin tarkoittaa sitä, ettei ole ns. pelimies, vai?
Itsellähän tosiaan kävi kerran silleen hauskasti että oli yks mimmi aivan varma, ekalla kerralla sänkyyn jne. Samalla tosiaan olin tinderöinyt toisenkin ja lämppäillyt sitä ja tapamisestakin jo puhuttiin. No, itselle selvisi sitten ohimennen että oli saatana tuon jo pannun sisko! Pistin molemmat tapaukset suorilta jäihin sillä jotenkin ei tuntunut oikealta..
Pikkasen uskallan epäillä että siskokset eivät reaalimaailmassa halua olla sängyssä keskenään.Mitä helvettiä Oisit nyt vieny loppuun asti, kimppakivaan mahdollisuus?
Mut siis mulla moraali ja tunteet ei pysy kasassa jos deittaan tositarkoituksella useampaa ja samalla panisin niitä. Jokainen tekee tyylillään kunhan arvostaa naisia ja ei pelaile.
Kyl mä sitten ihan erikseen panen ilman suhdeanalyysejä, mitä tässä aikasemmin, oikeastaan ennen kesää on ollut. Mut nyt ei vaa pysty, menee heti ihastumislasit päälle ja aivan helvetin rasittavaa. Seksi mun kohdalla on tosi yhdistävä tekijä.
Sitäpaitsi mun arvostus naiseen nousee aika radikaalisti jos ei samantien ole jalat levällään.
Tähän on jotenkin helvetin vaikea vastata! En totta puhuen itsekään osaa sanoa mikä sen on saanut aikaan - sen voin kyllä luvata että mikään ulkonäköjuttu se ei ainakaan ole. En ole "miesmissi".@JaySon Sulla on selvästi jotai mistä naiset tykkää jos on useampi fwb ollut ja kiinnostuvat liikaa? Kerro jotai vinkkiä Voisi hyödyntää tähän deittailuun.
Tähän on jotenkin helvetin vaikea vastata! En totta puhuen itsekään osaa sanoa mikä sen on saanut aikaan - sen voin kyllä luvata että mikään ulkonäköjuttu se ei ainakaan ole. En ole "miesmissi".
Veikkaan että osa on sitä että olen oma itseni, teen omia juttuja oman pääni mukaan, en nosta naisia jalustalle, en ole "avoin kirja" jota pystyy helposti lukemaan (lievä introverttius auttanee tässä). Mutta sit kun kiinnostun niin osaan näyttää sen. Veikkaan että kliseinen sananlasku "vähemmän on enemmän" saattaa pitää tässä kohtaa paikkaansa.
Kaikki yllä oleva on siis tasan omaa mutuilua ilman ensimmäistäkään varmistettua lähdettä. Pitääkin jossain sopivassa kohtaa hitto kysellä tuota naispuolisilta ystäviltä/kavereilta jotka ovat olleet ns. mukana kuviossa. On tuo varsin hämärän peitossa siis itsellekin kun aloin miettimään asiaa..
Mielestäni ihmiset ovat ihan liian vaativia nykyään. Kokemukseni mukaan se parisuhteessa juttujen tekeminen kahdestaan voittaa mennen tullen yksin olemisen ja uusien tyyppien tapailun kunhan siinä toisessa ei mitään pahasti ole vialla. Lisäksi siihen toiseen kiintyy ajan kanssa vaikkei se aluksi mitään sukkia pyörittäisi jaloissa, mikä ei muutenkaan kestä kauaa. Olen myös opiskelu- ja työpaikoilla havainnut jopa ihastuvani hyviin tyyppeihin vaikkei niiden ulkonäkö ja ensivaikutelma kummoisia olisikaan olleet. Pari vuotta sinkkuna pitäisi kyllä opettaa kelle tahansa oman tason mihin kannattaa pyrkiä. Naisilla tuntuu olevan helpompaa ihan runsaamman tarjonnan takia, omista tutuista naiset jotka ovat olleet suurinpiirtein tietoisia tasostaan ovat kyllä löytäneet ihan hyvät miehet muutamassa viikossa kun ovat ryhtyneet etsimään.
Yleensä aika monilla asioilla on tapana järjestyä, kun ns.oma pääty on kunnossa. Jos tuntuu siltä että tauko tekis hyvää, se todennäköisesti tekisi.Tajusin muuten tässä että mulla on ehkä alkanut häviämään se rentous tästä deittailusta. Ehkä juuri pakkien ja sen "työn" määrän takia. Rahaa mennyt matkustamiseen jne.
Oiskohan ihan hyvä paikka kasata tunteita ja pitää taukoa?
Tuli sellainen säikähdys että tuossa on yksi jälleen potentiaalinen ehdokas johon olen tutustumassa, itseasiassa toinenkin, mut jos tunteen ennakko-asetelma on jo valmiiksi jännittynyt, että meneekö tämä mihinkään, homma ei toimi näin. Toki yleensä paikan päällä naisen kanssa unohdan nämä ennakkotunteet, mut rasittavaa silti.
Pidä taukoa ja ota tiukka linja sen kanssa ettet edes tykkäile niistä kaukana majailevista mmmeistä. Jos jotain oon oppinut niin minkäänlaiseen etäsuhteeseen en enää ikinä ole lähdössä. En suhteeseen enkä edes sellaiseen kevyempään juttuun - se on varma.Tajusin muuten tässä että mulla on ehkä alkanut häviämään se rentous tästä deittailusta. Ehkä juuri pakkien ja sen "työn" määrän takia. Rahaa mennyt matkustamiseen jne.
Oiskohan ihan hyvä paikka kasata tunteita ja pitää taukoa?
Tuli sellainen säikähdys että tuossa on yksi jälleen potentiaalinen ehdokas johon olen tutustumassa, itseasiassa toinenkin, mut jos tunteen ennakko-asetelma on jo valmiiksi jännittynyt, että meneekö tämä mihinkään, homma ei toimi näin. Toki yleensä paikan päällä naisen kanssa unohdan nämä ennakkotunteet, mut rasittavaa silti.
Pidä taukoa ja ota tiukka linja sen kanssa ettet edes tykkäile niistä kaukana majailevista mmmeistä. Jos jotain oon oppinut niin minkäänlaiseen etäsuhteeseen en enää ikinä ole lähdössä. En suhteeseen enkä edes sellaiseen kevyempään juttuun - se on varma.