Nettitreffit + Tinder

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Nyt päässyt sinkkunaisten kanssa puheisiin nii he on sitä mieltä, että ennemmin ovat yksin kuin alkavat rimaa laskemaan. Paljon on kuulemma ehokkaita mutta ei sitten hyvää olekkaan siellä seassa että alkais parisuhdetta rakentamaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Nyt päässyt sinkkunaisten kanssa puheisiin nii he on sitä mieltä, että ennemmin ovat yksin kuin alkavat rimaa laskemaan. Paljon on kuulemma ehokkaita mutta ei sitten hyvää olekkaan siellä seassa että alkais parisuhdetta rakentamaan.
Tästä päästäänkin just siihen mitä kirjoitin ylempänä miehen markkina-arvon parantamiseen. Ei muuta kuin aamu käyntiin jää kylmällä suihkulla, puolet palkasta ethereumiin ja salille.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Nyt päässyt sinkkunaisten kanssa puheisiin nii he on sitä mieltä, että ennemmin ovat yksin kuin alkavat rimaa laskemaan. Paljon on kuulemma ehokkaita mutta ei sitten hyvää olekkaan siellä seassa että alkais parisuhdetta rakentamaan.
Ja ihan varmasti noista ehdokkaistakin 50% vois olla ihan hyviä, jos antaisi itselleen mahdollisuuden edes yrittää viedä asioita pidemmälle.
Itse lähes koko aikuisiän seurustelleena löytyy sen verran realiteettia, että täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. Aina sitä joissain asioissa joutuu toisen kanssa kompromisseja tekemään, mutta sellaista se on siinä itse parisuhteessakin.

Mä luulen, että varsinkin naisilla on se perus dilemma "perus-pertti, mut tosi kiva" vs. "kuuma-adonis, mut vähän juntti" on aika yleinen. Sellasta perus kivaa (friendzone) miestä ei haluta omaksi, vaikka se olisi ehkä kaikilla mittareilla se paras valinta. Sit käydään läpi niitä "jännämiehiä" ja valitetaan, ku ei löydy ketään.

Toisaalta... oon kyllä miehenä huomannut tota samaa dilemmaa. Sellaiset ylihuolitellut "mä tiedän et oon kuuma" -naiset on kyl useimmiten pääkopasta aika tyhjiä. Sellaiset perus instagram-tyrkyt skippaa ihan suosiolla, niillä ei ole 99% mitään annettavaa.
Mikäs sen kuumempaa, kuin tavallinen nainen, joka kuitenkin pitää itsestään edes jotenkin huolta tuomatta sitä esille yhtään. Ne vaan on harvassa... tai sit ne on varattuja.
Toisaalta tässä taas sinkkuna huomannut, että ei ne parisuhteet ihan hirveästi kaikkia paina, kun ollaan radalla. Pettäminenkin on aika yleistä nykykulttuurissa.
 

Seven

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.03.2022
Viestejä
68
Nyt päässyt sinkkunaisten kanssa puheisiin nii he on sitä mieltä, että ennemmin ovat yksin kuin alkavat rimaa laskemaan. Paljon on kuulemma ehokkaita mutta ei sitten hyvää olekkaan siellä seassa että alkais parisuhdetta rakentamaan.
Tämä olisi omakin vastaus jos joku white trash -cuck alkaisi viestittelemään.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Mutta tämä ikisinkkuystäväni ei ole koskaan puhunut yhdestäkään miehestä sillä tapaa. Että nyt tuntuu wau. Miehet ovat ainoastaan kasa ominaisuuksia, joita pohditaan ja mikään ei ikinä riitä. Ei kyse ole silloin siitä, että on liian nirso ja typerä. Vaan jokin biologinen klikki ettei synny ensihuumaa, jonka jälkeen on ihan sama hetken mitä se toinen tekee ja sanoo. Ja jos ei koe sitä ihastusta, niin ei ymmärrä ehkä missä vika. Vaan jatkaa etsintää ja uhriutuu kun ei onnistu. Nämä varmaan huomaa juuri äkkiä kun selviää ikisinkkuus ja suhteiden puute. Tämäntyyppistä menoa olen havainnut esim. Ensitreffit alttarilla ohjelmassa.
Kaikki ihmiset ei vaan silleen koe voimakkaita tunteita. Eikä siinä sinänsä mitään, silloin vaan pitäisi tajuta ettei tule koskaan kokemaan sukat jalasta täräyttäviä tunteita, ja tyytyä hieman vähempään. Jos siis ylipäätään haluaa suhteen. :)

Mietinkin tässä jonkin aikaa sitten, että naiset hakee ensisijaisesti voimakkaita tunteita, mikä johtaa erilaisten "pelimiesoppaiden" ja "itsensä kehittämisen" eli iskentä/supliikkitaitojen opettelun suosioon miehillä. :hmm:

Nyt päässyt sinkkunaisten kanssa puheisiin nii he on sitä mieltä, että ennemmin ovat yksin kuin alkavat rimaa laskemaan. Paljon on kuulemma ehokkaita mutta ei sitten hyvää olekkaan siellä seassa että alkais parisuhdetta rakentamaan.
Kai tää on sitä ajan henkeä että vain parhaat ja vähään tyytyvät on edes kohtuullisia. Vähän sama kuin työnantajilla muutama vuosi sitten :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
966
Mietinkin tässä jonkin aikaa sitten, että naiset hakee ensisijaisesti voimakkaita tunteita, mikä johtaa erilaisten "pelimiesoppaiden" ja "itsensä kehittämisen" eli iskentä/supliikkitaitojen opettelun suosioon miehillä. :hmm:
Ja tämä johtaa mielestäni helposti siihen ongelmaan, että viedään "jalat alta" aluksi, mutta kun sieltä pilvilinnoista tipahdetaan niin tavallinen arki ei tunnukaan enää miltään. Omassakin lähipiirissä useita, joilla tuo alkuhuuma tuntuu olevan "se juttu" ja heti kun se lässähtää niin aletaan miettimään eroa.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Kyllä järkevän aikuisen pitäisi ymmärtää ettei alkuhuuma kestä loputtomiin. Itselle tärkeää on että kumppani on visuaalisesti haluttava. Se ei ole ihan sama kuin tarve elää jatkuvassa alkuhuumassa. Kymmenisen vuotta on kuitenkin siitä kohtaamisesta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Kyllä järkevän aikuisen pitäisi ymmärtää ettei alkuhuuma kestä loputtomiin. Itselle tärkeää on että kumppani on visuaalisesti haluttava. Se ei ole ihan sama kuin tarve elää jatkuvassa alkuhuumassa. Kymmenisen vuotta on kuitenkin siitä kohtaamisesta.
Niin no, mitä "visuaalisesti haluttava" tarkoittaa? Jos se on vaan esim. normaalipainoinen eikä naamassa mitään isompaa vikaa, niin mikä jottei.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Sehän tarkoittaa jokaiselle eri asiaa, en sen enempää ala listaamaan mitä koen että pitää olla. Yleensä tunnereaktioon eli ihastumiseen ei voi edes itse vaikuttaa, ja joskus voi viehättää toisistaan hyvin erilaiset ihmiset. Minusta on väärä konteksti miettiä mitä tarvitaan viehättymiseen, ei siihen ole mitään valmista sabluunaa.

Mutta se että naiset hakevat tunnereaktiota ja ovat tunteiden vietävissä on ikiaikainen tapa alentaa naista, koska nainen on erilainen. Naiset ovat emotionaatisempia, varmaan ihan biologisista syistä. Mutta minusta se on osa tasapainoa sukupuolten välillä. Osalla lähtee lapasesta. Miehetkin kyllä osaa toki säätää.

Suurin osa tuntemistani naisista elää pitkissä liitoissa lapsineen, käyvät töissä ja tekevät asioita perheen eteen ilman mitään draamaa. Joten sinällään ihmettelen aina missä ihmeessä ovat ne oikukkaat hullut naiset, joista miesten keskusteluissa tuodaan esiin. Sinällään en epäile, mutta tässä on pakko olla jokin kohtaamisongelma. Vakaat naiset ovat parisuhteissa ja kiertoon lähtee lähinnä MT tapauksia? Itse kyllä huomasin olennaisen eron materiaalissa tapaillessani 30-40 vuotiaita. Mutta tiedän IT-toimistoalalla kymmeniä naisia, ja suurin osa omaa sen perheen eikä miehet vaihdu.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Sehän tarkoittaa jokaiselle eri asiaa, en sen enempää ala listaamaan mitä koen että pitää olla. Yleensä tunnereaktioon eli ihastumiseen ei voi edes itse vaikuttaa, ja joskus voi viehättää toisistaan hyvin erilaiset ihmiset. Minusta on väärä konteksti miettiä mitä tarvitaan viehättymiseen, ei siihen ole mitään valmista sabluunaa.

Mutta se että naiset hakevat tunnereaktiota ja ovat tunteiden vietävissä on ikiaikainen tapa alentaa naista, koska nainen on erilainen. Naiset ovat emotionaatisempia, varmaan ihan biologisista syistä. Mutta minusta se on osa tasapainoa sukupuolten välillä. Osalla lähtee lapasesta. Miehetkin kyllä osaa toki säätää.

Suurin osa tuntemistani naisista elää pitkissä liitoissa lapsineen, käyvät töissä ja tekevät asioita perheen eteen ilman mitään draamaa. Joten sinällään ihmettelen aina missä ihmeessä ovat ne oikukkaat hullut naiset, joista miesten keskusteluissa tuodaan esiin. Sinällään en epäile, mutta tässä on pakko olla jokin kohtaamisongelma. Vakaat naiset ovat parisuhteissa ja kiertoon lähtee lähinnä MT tapauksia? Itse kyllä huomasin olennaisen eron materiaalissa tapaillessani 30-40 vuotiaita. Mutta tiedän IT-toimistoalalla kymmeniä naisia, ja suurin osa omaa sen perheen eikä miehet vaihdu.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Kyllä järkevän aikuisen pitäisi ymmärtää ettei alkuhuuma kestä loputtomiin. Itselle tärkeää on että kumppani on visuaalisesti haluttava. Se ei ole ihan sama kuin tarve elää jatkuvassa alkuhuumassa. Kymmenisen vuotta on kuitenkin siitä kohtaamisesta.
Tää visuaalisesti haluttava on se yks mikä itseänikin tällä hetkellä mietityttää... mun kaikki "kunnon" seurustelusuhteiden (3kpl, 2v/9v/7.5v) naiset on ollut periaatteessa ihan eri näköisiä ja ikäisiä, mutta sopusuhtaisia vartaloltaan. Tälläkin hetkellä mulla on yksi ehkä enemmänkin fwb-tyyppinen tuttavuus, joka tosin on aika ihastunut muhun... nainen on tosi mukava ja elämässä palikat kohdillaan moneltakin osin. Vaikka on minua vanhempi, niin on kasvoista ihan kivan näköinen ja paidan altakin löytyy kiinteät silarit. Mutta... sillä on omaan makuun liikaa ylipainoa ja omaan makuun turhan iso perse.
Jotenkin aina preferoinut pienen perseen ja tissien perään. Tisseistä voi joustaa, mutta perseestä ei ihan hirveästi. Toisaalta tämä oma "maku" johtuu varmasti osin myös siitä, etten ole mikään mörssäri itse.
Tiedän tämän kuulostavan hyvinkin pinnalliselta, mutta toisaalta tiedän tuon asian alkavan vaivaamaan jossain vaiheessa itseäni, jos kyseisen henkilön kanssa päästäisi tilanteen siihen pisteeseen, että suhde sattuisi syvenemään.
Sellainen "tasainen" ylipainokin vielä voisi mennä, mutta kun ne kilot on mahassa ja perseessä, niin häiritsee itseäni. En siis tarkoita, että ylipaino on totaali turnoff... kyllä se kiloja tolle exällekin mahaan alkoi kertymään, kun jätti itsestä huolehtimisen vähemmälle ja kyllä niitä 40v jälkeen alkaa kertymään itse kullekin, jos ei hirveästi asian eteen mitään tee.
Kyseinen henkilö tiedostaa itsekin ylipainonsa, jonka eteen on alkamassa tekemään hommia, kun terveystilanne sen nyt sallii. Sanoi jopa alkuun, että nähdään vasta sitten, kun hän on saanut ensin kiloja pois, jotta kehtaa nähdä.
Mutta siis... kyllä se tietynlainen visuaalinen haluttavuus on myös tärkeää.

Ja tämä johtaa mielestäni helposti siihen ongelmaan, että viedään "jalat alta" aluksi, mutta kun sieltä pilvilinnoista tipahdetaan niin tavallinen arki ei tunnukaan enää miltään. Omassakin lähipiirissä useita, joilla tuo alkuhuuma tuntuu olevan "se juttu" ja heti kun se lässähtää niin aletaan miettimään eroa.
Tämä on nykysuhteiden yksi isoimmista kulmakivistä. Vaikka tästäkin asiasta nykyisen exän kanssa käytiin tiiviit keskustelut seurustelun alkuaikoina, niin eipä sitten kestänyt sitä harmaata perusarkea kuitenkaan... tai oikeammin ei osaa enää puhua ja keskustella asioista/haluista, koska kyllä sen harmaan arjen eteenkin pystyy tekemään töitä. On siihen sohvalle kiva lässähtää yhdessä, mutta jos siihen lässähdetään pysyvästi ilman muuta yhteistä tekemistä, niin vaikeaksi menee arki.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Luin niin monta kertaa ylipaino,tissit ja perse, että kadotin punaisen langan. Mutta jos tuntuu siltä että pitää itseään pakottaa, niin yleensä ei tule toimimaan. Oli syy mikä tahansa.

Toki oma kokemus elämästä on karu; kova sairastuminen, vakavasti vammainen lapsi, toinen erityislapsi, omaisten kuolemat ja sairaudet, työkyvyttömyyden äärellä roikkuminen, lihottavaa lääkitystä vastaan taistelu, hengitysvaikeudet. Yms yms. Toki voi miettiä missä asemassa on koko elämän kaaressa, mitä haluaa myös niinä hetkinä jolloin pikkuasiat eivät enää merkitse mitään.

Mutta ei toki ole oikein ”huijata” osapuolia pakottamalla itsensä suhteeseen, jossa vain tyytyy. Itse tuntee itsensä parhaiten.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Sehän tarkoittaa jokaiselle eri asiaa, en sen enempää ala listaamaan mitä koen että pitää olla. Yleensä tunnereaktioon eli ihastumiseen ei voi edes itse vaikuttaa, ja joskus voi viehättää toisistaan hyvin erilaiset ihmiset. Minusta on väärä konteksti miettiä mitä tarvitaan viehättymiseen, ei siihen ole mitään valmista sabluunaa.
Tämä on aika yllättävää, kun miehillä asia taitaa olla aikalailla juuri päinvastoin. :D Eli siis kaikilla on ulkonäön puolesta suunnilleen samat perusasiat, jotka noin pääpiirteittäin riittää: normaalipaino, ~ok näköinen naama ja urheilullisuudesta plussaa. Vartalotyypillä tai -muodoilla tai tissien ja perseen koolla ei oikeasti ole niin väliä, yleisestä suunsoitosta huolimatta.

Mutta se että naiset hakevat tunnereaktiota ja ovat tunteiden vietävissä on ikiaikainen tapa alentaa naista, koska nainen on erilainen. Naiset ovat emotionaatisempia, varmaan ihan biologisista syistä. Mutta minusta se on osa tasapainoa sukupuolten välillä. Osalla lähtee lapasesta. Miehetkin kyllä osaa toki säätää.

Suurin osa tuntemistani naisista elää pitkissä liitoissa lapsineen, käyvät töissä ja tekevät asioita perheen eteen ilman mitään draamaa. Joten sinällään ihmettelen aina missä ihmeessä ovat ne oikukkaat hullut naiset, joista miesten keskusteluissa tuodaan esiin. Sinällään en epäile, mutta tässä on pakko olla jokin kohtaamisongelma. Vakaat naiset ovat parisuhteissa ja kiertoon lähtee lähinnä MT tapauksia? Itse kyllä huomasin olennaisen eron materiaalissa tapaillessani 30-40 vuotiaita. Mutta tiedän IT-toimistoalalla kymmeniä naisia, ja suurin osa omaa sen perheen eikä miehet vaihdu.
No mutta kun iso osa Tindernaisista näyttää toimivan juuri niin, ja sehän on ketjun aihe. :) Toki ei kaikki naiset ole tuollaisia, kun monet ovat pitkissä suhteissa, joten todennäköisesti on kyse juuri mainitsemastasi kohtaanto-ongelmasta. Ehkä vähemmän tunteiden perässä juoksevat naiset eivät viihdy Tinderissä kovin kauaa, siellähän vissiin on aika iso miesenemmistö? :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Kolmannet treffit naisen kanssa ja on kyllä vaikea päästä naisen sielun sisälle. Ihankuin nainen jotenkin yrittäisi vältellä tunneyhteyden luomista. Kolmansien treffien kohdalla kuitenkin haluaisin jo jollain tasolla syvempää keskustelua, vaikka ihan tapailuna jatketaankin. Aika suoraviivasesti ja itsevarmasti kyselin fiilareita toiselta (eli siis lähinnä jatkon suhteen) ja ehdotin myös vastavuoroisuutta tapaamisessa. Nyt siis olen kolmesti ajanut 120km päähän treffeille. Ihan ymmärrettävää kyllä, että toinen tulee välillä lähemmäksi :D Nainen ei osannut omista fiiliksistä sanoa vielä mitään ja hänestä ehkä tuntuu, että etenee liian nopeasti (?). Ollaan kerran viikossa nähty 2-4h ajan. Sanoin suoraan, että jarrutetaan, ei kiirettä mihinkään. Viestitellään ja päivä kerrallaan. Mulla alkanut menee enemmän friendzonen puolelle ja ehkä naisellakin, mut katsotaan nyt miten asiat etenee. Kyl me jo tuossa leffa-asiaa viestiteltiin lähestulkoon heti treffien perään.

Jotenkin hirmu vaikeaa tää deittailu. Toisaalta kyl mä mielellään tutustuisin johonkin ilman palavaa intohimoa, jotta se järki myös pysyy kasassa tutustumisessa. Etenkin tämän kohdalla on sopivasti mielenkiintoa, mutta just sillee et järki pysyy hyvin mukana. En tiedä onko tämä taas juuri yksi niistä naisista, jotka odottaa, että jalat viedään alta joka treffeillä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Minusta tuntuu että naisilla on tapana pyörittää useampaa kollia kerralla. Saatat olla toinen taikka kolmas.
No aivan varmasti. Ei mullakaan ole ns yhteen jätetty tämä deittailu, mut mielenkiinto on suurin juurikin tämän naisen kohdalla. Mut en mä mene useammalle treffeille useamman kanssa eli kyllä mä katson kortit yksitellen aika huolella. Ja kyseinen neito on ollut pitkään sinkkuna ja tavannut paljon miehiä. Näin hän kertoi jo ensitreffeillä :D

Mut rempsein otteen eteepäin. Oma elämä jatkuu normaalisti.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Miten se tuollainen limittäinen tapailu onnistuu? Pystyykö siinä mitenkään edes ajattelemaan että tuntis jotain kohtaan satasella?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Jotenkin hirmu vaikeaa tää deittailu.
Niin se on, lisäksi voi vielä käydä niin, että nainen on sukua tai kaverin sukulainen, joka ei sekään ole kovin hauskaa. Kysäisin jo kaverilta, että mites se on, mahdatko mahdollisesti tuntea sellaista henkilöä... :D

kyl mä mielellään tutustuisin johonkin ilman palavaa intohimoa, jotta se järki myös pysyy kasassa tutustumisessa.
Ajattele jos se järki ei pysyisikään kasassa ja vajoaisi sinne kahvipöydän alle ja nainen kävelisi vain pois ja miettisi, että olipa mies kovin rappiolla :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Joten sinällään ihmettelen aina missä ihmeessä ovat ne oikukkaat hullut naiset, joista miesten keskusteluissa tuodaan esiin. Sinällään en epäile, mutta tässä on pakko olla jokin kohtaamisongelma. Vakaat naiset ovat parisuhteissa ja kiertoon lähtee lähinnä MT tapauksia?
Netissä on ollut joitakin enemmän tai vähemmän epävakaita, livenä taas tuntuisi toisinpäin olevan. Mutta livenä näkeekin yleensä vain varattuja.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Tuli mieleen tuosta naisen rimasta. Se auttamatta nousee hyvin korkeaksi, koska Tinderissä perusnaiset saa mätsei top miehiltäkin. Se ongelma vaan tulee juuri tässä.

Top miehet eivät ajaudu suhteeseen perusnaisten kanssa, hyvä jos edes laatunaisten kanssa, koska heille riittää tarjontaa. Pyörittävät ja hyppivät sänkyyn naisten kanssa. Eli naiset ottaa tästä takkiinsa.
Koska naiset saa top miehiltä mätsejä, he eivät enää kiinnostu tavallisista miehistä, tai edes näistä <20% miehistä, jotka sitten olisivat taloudellisest, henkisesti ja fyysisesti valmiina parisuhteeseen. Ja tosiaan loput 80% miehistä jää nuolee näppejänsä tai tyytyvät johonkin.

Toki siellä varmasti pyörii poikkeuksia ja ihmisiä, joilla ei ole Tinder-rima noussut päähän, vaan parisuhteeseen sopii tavalliset tallaajatkin. Valitettavasti tää taitaa olla vähemmistö.

Oravanpyörä onkin valmis. Kukaan ei koskaan löydä hyvää parisuhdetta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Ja tämä johtaa mielestäni helposti siihen ongelmaan, että viedään "jalat alta" aluksi, mutta kun sieltä pilvilinnoista tipahdetaan niin tavallinen arki ei tunnukaan enää miltään. Omassakin lähipiirissä useita, joilla tuo alkuhuuma tuntuu olevan "se juttu" ja heti kun se lässähtää niin aletaan miettimään eroa.
Joo noi pelimiehen liikeet, iskureplat ja kaikki tämä "jalat alta" pelleily loppupeleissä ei kestä kovin pitkään. Ei ole millään tavalla kestävällä pohjalla. Kun menee omana itsenään ja löytää sopivan kumppanin, pettymyksiä ei tule myöhemmin.

Valitettavasti narsistit taitaa osaa tän manipuloinnin aika hyvin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
891
Ehkä kannattaa olla ajattelematta mitään tasoja tai mihin luokkaan kukakin kuuluu. Rikas ja kaunis yrittäjä nainen voi rakastua perus duunariin ja päin vastoin. Jotenkin tuntuu että nyt tehdään deittailusta tarpeettoman vaikeaa itselle.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Ehkä kannattaa olla ajattelematta mitään tasoja tai mihin luokkaan kukakin kuuluu. Rikas ja kaunis yrittäjä nainen voi rakastua perus duunariin ja päin vastoin. Jotenkin tuntuu että nyt tehdään deittailusta tarpeettoman vaikeaa itselle.
Niinpä. Tasoja yms ajattelemalla nerfaa vaan itsensä. Tosielämässä tasot yms on aika vähäisiä eikä ne estä rakastumista.

Taso ja luokkakeskustelu on taas tätä muutaman palstan aktiivin ylikelailua ja analyysiä, joka on sekoittanut pään. Kannattaa unohtaa nuo ajatukset.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Niinpä. Tasoja yms ajattelemalla nerfaa vaan itsensä. Tosielämässä tasot yms on aika vähäisiä eikä ne estä rakastumista.

Taso ja luokkakeskustelu on taas tätä muutaman palstan aktiivin ylikelailua ja analyysiä, joka on sekoittanut pään. Kannattaa unohtaa nuo ajatukset.
Niinno, mikä on tasoa ja luokkaa milläkin mittarilla?
En mä voisi edes lähteä "yrittämään" sellaisen ihmisen kanssa, joka on esim. työttömänä ollut pidempään, asuu vuokralla (tukien varassa) ja vetää "luokkansa" mukaisesti askin röökiä päivässä.
Ehkä tää on vähän ääripäästä ja nää menee sinne elämämkoululaisten kastiin.

Tuolla baarielämässä huomaa kuinka yllättävän moni nainen vetää edelleenkin röökiä, mutta näissä deittisovelluksissa taas on yllättävän paljon naisia, jotka toivoo mieheltä savuttomuutta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 048
Aivan kaikkien kanssa on tullut yritettyä, mutta ei se silti onnistu. Eihän sitä voi tietää millä "tasolla" vuosien ajan kaikki ovat olleet, ovatko olleet sairaalassa vai luksustalossa, sillä ei ole vaikutusta ollut...

Sellaista pientä asiaa ei varmaan tähän lasketa, että hyvin monella naisella lukee haluamansa koulutustaso ja palkkataso vaatimuksena, eli ei toivoakaan jos on alempaa luokkaa :D
Kaikkia voi silti yrittää ja jos tuuri käy, niin joku suostuu treffeille, olkoon ylempää luokkaa tai mahdollisimman alhaista, sillä ei onneksi itselle ole merkitystä.
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 264
Aivan kaikkien kanssa on tullut yritettyä, mutta ei se silti onnistu. Eihän sitä voi tietää millä "tasolla" vuosien ajan kaikki ovat olleet, ovatko olleet sairaalassa vai luksustalossa, sillä ei ole vaikutusta ollut...

Sellaista pientä asiaa ei varmaan tähän lasketa, että hyvin monella naisella lukee haluamansa koulutustaso ja palkkataso vaatimuksena, eli ei toivoakaan jos on alempaa luokkaa :D
Kaikkia voi silti yrittää ja jos tuuri käy, niin joku suostuu treffeille, olkoon ylempää luokkaa tai mahdollisimman alhaista, sillä ei onneksi itselle ole merkitystä.
En oo ikinä nähnyt ainakaan tinderissä mitään tällaisia vaatimuksia
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Tässä kun nyt tapaillut noita naikkosia, niin ei mulla sen suurempia kriteerejä:
- tupakoimaton
- alkoholiin kanssa ei läträisi liikoja
- liikunnallinen (koska itse olen, niin en mä voisi sohvaperunaa katsoa), ei kuitenkaa tarvi käydä salilla, vaan pitää itsestään huolta
- ulkonakö miellyttää omaa silmää
- elättää itsensä ja on sujut oman tunnemaailman kanssa eli ei mitää MT-tapauksia

Aika peruskauraa siis. Tärkeintä näihin päälle on se kemia/synkkaa ja voi olla ihan oma itsensä. Jos ylläolevat kriteerit täyttyy niin melkeinpä kiinnostuslasit on mulla jo automaattisesti päässä, vaikka ei alapäässä viisari aina värähtelisikään heti alkuun.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Minusta tuntuu että naisilla on tapana pyörittää useampaa kollia kerralla. Saatat olla toinen taikka kolmas.
Ihan samallalailla mulla oli aina kahdesta neljään naista, tuossa ei ole mitään ihmeellistä muuta kuin saattaa tuntua osasta suomalaisesta peräkammari pojasta epäreilulta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Ihan samallalailla mulla oli aina kahdesta neljään naista, tuossa ei ole mitään ihmeellistä muuta kuin saattaa tuntua osasta suomalaisesta peräkammari pojasta epäreilulta.
Jos puhutaan vaan treffailusta, niin ei kai siinä. Jos taas on menty jyystämisen puolelle, ehkä alkaa jo olla vähän kyseenalaista vaikkei varsinaista suhdetta oltaisi sovittu. Ei sillä, tunnen kyllä miehiä jotka tällaista harrasti. :)
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Jos puhutaan vaan treffailusta, niin ei kai siinä. Jos taas on menty jyystämisen puolelle, ehkä alkaa jo olla vähän kyseenalaista vaikkei varsinaista suhdetta oltaisi sovittu. Ei sillä, tunnen kyllä miehiä jotka tällaista harrasti. :)
Niin että naisella tai miehellä ei saa olla montaa tapailua jossa saatetaan harrastaa seksiä :facepalm:

Se on kumma että joku seksi vielä 2022 luvulla on pyhä asia ja sitä ei saa harrastaa monien kanssa.

Kuten sanottu, peräkammari pojista saattaa tuntua epäreilulta, mutta jokainen nainen kenet tinderissä tapasin teki ihan samaa ja miksi ei tekisi.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 476
Niin että naisella tai miehellä ei saa olla montaa tapailua jossa saatetaan harrastaa seksiä :facepalm:

Se on kumma että joku seksi vielä 2022 luvulla on pyhä asia ja sitä ei saa harrastaa monien kanssa.

Kuten sanottu, peräkammari pojista saattaa tuntua epäreilulta, mutta jokainen nainen kenet tinderissä tapasin teki ihan samaa ja miksi ei tekisi.
Ei vaan että musta on vähän kyseenalaista jos harrastaa seksiä monen eri naisen kanssa samaan aikaan, ei se että joku noista tapaamisista saattaa mennä eteenpäin. No, ehkä sitten olen vanhanaikainen tai jotain. :rolleyes:

Peräkammarinpoika taitaa tosin tarkoittaa sitä, ettei ole ns. pelimies, vai?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Niin se on, lisäksi voi vielä käydä niin, että nainen on sukua tai kaverin sukulainen, joka ei sekään ole kovin hauskaa. Kysäisin jo kaverilta, että mites se on, mahdatko mahdollisesti tuntea sellaista henkilöä... :D
Itsellähän tosiaan kävi kerran silleen hauskasti että oli yks mimmi aivan varma, ekalla kerralla sänkyyn jne. Samalla tosiaan olin tinderöinyt toisenkin ja lämppäillyt sitä ja tapamisestakin jo puhuttiin. No, itselle selvisi sitten ohimennen että oli saatana tuon jo pannun sisko! :D Pistin molemmat tapaukset suorilta jäihin sillä jotenkin ei tuntunut oikealta.. :D
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Ei vaan että musta on vähän kyseenalaista jos harrastaa seksiä monen eri naisen kanssa samaan aikaan, ei se että joku noista tapaamisista saattaa mennä eteenpäin. No, ehkä sitten olen vanhanaikainen tai jotain. :rolleyes:

Peräkammarinpoika taitaa tosin tarkoittaa sitä, ettei ole ns. pelimies, vai?
Peräkammaripoika on mies kuka onnistuu vihdoin pääsemään ulos ja treffeille joka sitten loukkaantuu siitä että naisella on muitakin...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Itsellähän tosiaan kävi kerran silleen hauskasti että oli yks mimmi aivan varma, ekalla kerralla sänkyyn jne. Samalla tosiaan olin tinderöinyt toisenkin ja lämppäillyt sitä ja tapamisestakin jo puhuttiin. No, itselle selvisi sitten ohimennen että oli saatana tuon jo pannun sisko! :D Pistin molemmat tapaukset suorilta jäihin sillä jotenkin ei tuntunut oikealta.. :D
Mitä helvettiä :D Oisit nyt vieny loppuun asti, kimppakivaan mahdollisuus?

Mut siis mulla moraali ja tunteet ei pysy kasassa jos deittaan tositarkoituksella useampaa ja samalla panisin niitä. Jokainen tekee tyylillään kunhan arvostaa naisia ja ei pelaile.
Kyl mä sitten ihan erikseen panen ilman suhdeanalyysejä, mitä tässä aikasemmin, oikeastaan ennen kesää on ollut. Mut nyt ei vaa pysty, menee heti ihastumislasit päälle ja aivan helvetin rasittavaa. Seksi mun kohdalla on tosi yhdistävä tekijä.
Sitäpaitsi mun arvostus naiseen nousee aika radikaalisti jos ei samantien ole jalat levällään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Mitä helvettiä :D Oisit nyt vieny loppuun asti, kimppakivaan mahdollisuus?

Mut siis mulla moraali ja tunteet ei pysy kasassa jos deittaan tositarkoituksella useampaa ja samalla panisin niitä. Jokainen tekee tyylillään kunhan arvostaa naisia ja ei pelaile.
Kyl mä sitten ihan erikseen panen ilman suhdeanalyysejä, mitä tässä aikasemmin, oikeastaan ennen kesää on ollut. Mut nyt ei vaa pysty, menee heti ihastumislasit päälle ja aivan helvetin rasittavaa. Seksi mun kohdalla on tosi yhdistävä tekijä.
Sitäpaitsi mun arvostus naiseen nousee aika radikaalisti jos ei samantien ole jalat levällään.
Pikkasen uskallan epäillä että siskokset eivät reaalimaailmassa halua olla sängyssä keskenään. :D :D

En nyt järin tositarkoituksella deittaillut, oli kivaa seuraa jne. Aikoinaan pelailin kuitenkin sen verran etten enää viitsi ihan samanmoista rinkiä pyörittää kuin silloin, saattoi olla kymmenenkin mimmiä kierrossa samaan aikaan, vaikkakin enemmän sellaista fwb-tyylistä se oli mutta osa mimmeistä selvästi kyllä kiinnostui ns. "liikaa".

Olen ehkä aina ollut hivenen "ihmissuhdeanarkisti" jos käytetään nykypäivän muotisanastoa - eli mielestäni kaveritkin voivat ihan hyvin harrastella sänkyleikkejä keskenään ilman isompia draamailuja. Nykyiseltään tosin olen uskollinen seurustelukumppanille sillä hän on enemmän tuollainen perintesen näkemyksen kannattaja ja olen täysin sujut sen asian kanssa. :thumbsup: Lisäksi itse harvoin ihastun ja nykyiseen ihastuin niin onhan siinä selkeästi erilaista kemiaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
@JaySon Sulla on selvästi jotai mistä naiset tykkää jos on useampi fwb ollut ja kiinnostuvat liikaa? Kerro jotai vinkkiä :) Voisi hyödyntää tähän deittailuun.
 
Liittynyt
11.08.2022
Viestejä
2
Mielestäni ihmiset ovat ihan liian vaativia nykyään. Kokemukseni mukaan se parisuhteessa juttujen tekeminen kahdestaan voittaa mennen tullen yksin olemisen ja uusien tyyppien tapailun kunhan siinä toisessa ei mitään pahasti ole vialla. Lisäksi siihen toiseen kiintyy ajan kanssa vaikkei se aluksi mitään sukkia pyörittäisi jaloissa, mikä ei muutenkaan kestä kauaa. Olen myös opiskelu- ja työpaikoilla havainnut jopa ihastuvani hyviin tyyppeihin vaikkei niiden ulkonäkö ja ensivaikutelma kummoisia olisikaan olleet. Pari vuotta sinkkuna pitäisi kyllä opettaa kelle tahansa oman tason mihin kannattaa pyrkiä. Naisilla tuntuu olevan helpompaa ihan runsaamman tarjonnan takia, omista tutuista naiset jotka ovat olleet suurinpiirtein tietoisia tasostaan ovat kyllä löytäneet ihan hyvät miehet muutamassa viikossa kun ovat ryhtyneet etsimään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
@JaySon Sulla on selvästi jotai mistä naiset tykkää jos on useampi fwb ollut ja kiinnostuvat liikaa? Kerro jotai vinkkiä :) Voisi hyödyntää tähän deittailuun.
Tähän on jotenkin helvetin vaikea vastata! En totta puhuen itsekään osaa sanoa mikä sen on saanut aikaan - sen voin kyllä luvata että mikään ulkonäköjuttu se ei ainakaan ole. En ole "miesmissi". :D

Veikkaan että osa on sitä että olen oma itseni, teen omia juttuja oman pääni mukaan, en nosta naisia jalustalle, en ole "avoin kirja" jota pystyy helposti lukemaan (lievä introverttius auttanee tässä). Mutta sit kun kiinnostun niin osaan näyttää sen. Veikkaan että kliseinen sananlasku "vähemmän on enemmän" saattaa pitää tässä kohtaa paikkaansa.

Kaikki yllä oleva on siis tasan omaa mutuilua ilman ensimmäistäkään varmistettua lähdettä. Pitääkin jossain sopivassa kohtaa hitto kysellä tuota naispuolisilta ystäviltä/kavereilta jotka ovat olleet ns. mukana kuviossa. On tuo varsin hämärän peitossa siis itsellekin kun aloin miettimään asiaa..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Tähän on jotenkin helvetin vaikea vastata! En totta puhuen itsekään osaa sanoa mikä sen on saanut aikaan - sen voin kyllä luvata että mikään ulkonäköjuttu se ei ainakaan ole. En ole "miesmissi". :D

Veikkaan että osa on sitä että olen oma itseni, teen omia juttuja oman pääni mukaan, en nosta naisia jalustalle, en ole "avoin kirja" jota pystyy helposti lukemaan (lievä introverttius auttanee tässä). Mutta sit kun kiinnostun niin osaan näyttää sen. Veikkaan että kliseinen sananlasku "vähemmän on enemmän" saattaa pitää tässä kohtaa paikkaansa.

Kaikki yllä oleva on siis tasan omaa mutuilua ilman ensimmäistäkään varmistettua lähdettä. Pitääkin jossain sopivassa kohtaa hitto kysellä tuota naispuolisilta ystäviltä/kavereilta jotka ovat olleet ns. mukana kuviossa. On tuo varsin hämärän peitossa siis itsellekin kun aloin miettimään asiaa..
Joo, omana itsenään oleminen, ei nosta naisia jalustalle ja itsevarma sellaisenaan. Näillä pääsee jo pitkälle. Mut varmasti sulta löytyy myös luonnonkarismaa tai löydät oikeita sanoja oikeisiin tilanteisiin. Mut oishan toi kiva kuulla naisten suusta :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mielestäni ihmiset ovat ihan liian vaativia nykyään. Kokemukseni mukaan se parisuhteessa juttujen tekeminen kahdestaan voittaa mennen tullen yksin olemisen ja uusien tyyppien tapailun kunhan siinä toisessa ei mitään pahasti ole vialla. Lisäksi siihen toiseen kiintyy ajan kanssa vaikkei se aluksi mitään sukkia pyörittäisi jaloissa, mikä ei muutenkaan kestä kauaa. Olen myös opiskelu- ja työpaikoilla havainnut jopa ihastuvani hyviin tyyppeihin vaikkei niiden ulkonäkö ja ensivaikutelma kummoisia olisikaan olleet. Pari vuotta sinkkuna pitäisi kyllä opettaa kelle tahansa oman tason mihin kannattaa pyrkiä. Naisilla tuntuu olevan helpompaa ihan runsaamman tarjonnan takia, omista tutuista naiset jotka ovat olleet suurinpiirtein tietoisia tasostaan ovat kyllä löytäneet ihan hyvät miehet muutamassa viikossa kun ovat ryhtyneet etsimään.
Meitä on moneen tässäkin asiassa mut kyllä mä oon ainakin osittain samaa mieltä. Sen hyvän kumppanin kanssa elämä on parempaa kuin yksin. Ja se kiintymys kyllä syntyy ilman suurempia tunnelatauksia suhteen alussa. Mut joo kriteeritkin jo mainitsin ylempänä, jotka ei kovin kummoiset olekaan.

Toki ei tullut mainittua seksistä juuri mitään. Pidän seksiä ja sen suhteen avoimuutta todella tärkeänä suhteessa. Koska sitä irtoseksiä kyllä sinkkuna halutessaan tulee silloin tällöin saamaan, niin yksi suhteen vaakakuppia kyllä painaa seksielämä. Suhteessa täytyy olla toimiva seksielämä.
 
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
14
Noniin, 13 kuukautta siihen meni, mutta nyt mulla on Tinderissä ihka ensimmäinen suomalainen matchi :D Yllättäen kyseinen herra ei halua jutella kanssani, mutta se nyt ei yllätä (oli varmaan häneltä vahinkotykkäys).

Viime viikkoina Tinderiin on ilmestynyt todella paljon venäläisten miesten profiileja, aiemmin oli vain venäjää puhuvien virolaisten profiileja mutta nyt käytännössä joka kerta kun avaa Tinderin, niin se esittelee näitä itänaapurin kavereita. Onko muuten muillakin niin, että Tinder näyttää peräkkäin useita joko saman nimisten tai saman näköisten ihmisten profiileja?

Loin uteliaisuuttani profiilin myös Bumbleen, jossa käyttöliittymä on mielestäni parempi kuin Tinderissä, koska se pakottaa katsomaan koko profiilin ennen swaippaamista (ainakin, jos käyttää niitä nappuloita). Siellä pystyy myös suodattimien kautta päättelemään minkä tyyppiset ihmiset ovat antaneet tykkäyksiä ja tämän avulla selvisi, että mun profiilista ovat tykänneet lähinnä yli 10 vuotta mua nuoremmat miehet. Valitettavasti Bumblessa on profiileja ainakin ikäryhmässä 35-40 ilmeisen vähän ja niistäkin suurin osa on intialaisten miesten (???).

Ei muuta kuin odottelemaan seuraavaa kotimaista matchiä, tällä vauhdilla saa jännittää alkutalveen 2023 että mitä sieltä tulee :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
^ Kuulostaa kyllä nyt siltä, että Tinderissäsi kusee sijainti tai jokin muu pahasti. Kyllä mulla 95% ihan Suomalaisia naisia täynnä tuolla. Ota se kansainvälisyys pois päältä jos se jotenkin sotkee tuota?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Tajusin muuten tässä että mulla on ehkä alkanut häviämään se rentous tästä deittailusta. Ehkä juuri pakkien ja sen "työn" määrän takia. Rahaa mennyt matkustamiseen jne.

Oiskohan ihan hyvä paikka kasata tunteita ja pitää taukoa?

Tuli sellainen säikähdys että tuossa on yksi jälleen potentiaalinen ehdokas johon olen tutustumassa, itseasiassa toinenkin, mut jos tunteen ennakko-asetelma on jo valmiiksi jännittynyt, että meneekö tämä mihinkään, homma ei toimi näin. Toki yleensä paikan päällä naisen kanssa unohdan nämä ennakkotunteet, mut rasittavaa silti.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 022
Tajusin muuten tässä että mulla on ehkä alkanut häviämään se rentous tästä deittailusta. Ehkä juuri pakkien ja sen "työn" määrän takia. Rahaa mennyt matkustamiseen jne.

Oiskohan ihan hyvä paikka kasata tunteita ja pitää taukoa?

Tuli sellainen säikähdys että tuossa on yksi jälleen potentiaalinen ehdokas johon olen tutustumassa, itseasiassa toinenkin, mut jos tunteen ennakko-asetelma on jo valmiiksi jännittynyt, että meneekö tämä mihinkään, homma ei toimi näin. Toki yleensä paikan päällä naisen kanssa unohdan nämä ennakkotunteet, mut rasittavaa silti.
Yleensä aika monilla asioilla on tapana järjestyä, kun ns.oma pääty on kunnossa. Jos tuntuu siltä että tauko tekis hyvää, se todennäköisesti tekisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Tajusin muuten tässä että mulla on ehkä alkanut häviämään se rentous tästä deittailusta. Ehkä juuri pakkien ja sen "työn" määrän takia. Rahaa mennyt matkustamiseen jne.

Oiskohan ihan hyvä paikka kasata tunteita ja pitää taukoa?

Tuli sellainen säikähdys että tuossa on yksi jälleen potentiaalinen ehdokas johon olen tutustumassa, itseasiassa toinenkin, mut jos tunteen ennakko-asetelma on jo valmiiksi jännittynyt, että meneekö tämä mihinkään, homma ei toimi näin. Toki yleensä paikan päällä naisen kanssa unohdan nämä ennakkotunteet, mut rasittavaa silti.
Pidä taukoa ja ota tiukka linja sen kanssa ettet edes tykkäile niistä kaukana majailevista mmmeistä. Jos jotain oon oppinut niin minkäänlaiseen etäsuhteeseen en enää ikinä ole lähdössä. En suhteeseen enkä edes sellaiseen kevyempään juttuun - se on varma.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Pidä taukoa ja ota tiukka linja sen kanssa ettet edes tykkäile niistä kaukana majailevista mmmeistä. Jos jotain oon oppinut niin minkäänlaiseen etäsuhteeseen en enää ikinä ole lähdössä. En suhteeseen enkä edes sellaiseen kevyempään juttuun - se on varma.
Hyvät pointit. Mikä sulle on kilometriraja henkilökohtaisesti?

Toi 100km per suunta motaria pitkin ei nyt vielä ole kovin kaukana siihen nähden, että iso kaupunki kyseessä. Sieltä on kuitenkin tullut nyt aika paljo mätsiä tutustumisimelessä, jolloin näillä bensiinin hinnoilla ei raaski ihan näin paljoa ajella mitä olen tähän mennessä tehnyt. Tosin olen pyrkinyt yhdistää muutakin asiaa kys. kaupunkiin. Ajallisesti ei sinänsä haittaa. Nautin ajosta, matkat menee äänikirjaa kuunnellen ja seura ollut hyvää, eli iha wörttii ajella näistä syistä. Mut kustannuspuoli erikseen kun käyty syömässä ja missä lie pakohuoneella. Tosin kulut aina puokkiin. Voishan sitä vaan nauttia seurasta ilman suurempia kuluja, why not.

Mutta joo. Tauko olisi paikallaan ja keskittys omiin juttuihin :)

Eos mistä nää tunteet tai ajatukset kumpuaa, että koen olevani parisuhdeihminen. Hyvän kumppanin kanssa saan energiaa ja boostia arkeen oikeastaan joka osa-alueelle vrt yksinoloon. Vaikka yksinkin on ihan jees ja nautin omista asioista, se "puuttuva" palanen tuntuu.

Yhden illan juttuja saisin kyllä järkättyä, mut ne ovat menettäneet merkityksensä, ja ne yleensä vaatii enemmän viestittelyä ja vaivannäköä. Plus se fakta vielä, että suurin osa näistäkin ovat huteja. Eli jos 10 naisen kanssa viestittelen, yhden kanssa pääsee päätyyn asti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
@Markqq, sinänsä kilometrirajaa ei oikekastaan ole mutta sanoisin että alle tunnissa olisi kohteeseen päästävä, mieluusti selkeästi lyhyemmässä ajassa. Toisena se matkanteon vaiva ja mitä se maksaa vaikuttavat tuohon. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Homma menikin friendzoneen tän naisen kanssa jonka kolmesti ehdin näkee mut eipä se sydämentykytyksiä tuonut. Itsekin olin jo aika fiftyfifty. Kyl mä leffailtaa koitin järkkää eli neljänsiä. Henkilökohtaisesti tykkään tutustua aika pitkäänkin jos jotain mielenkiintoa vaan on. Kivaa seuraa oli mut eipä naikkosesta oikein irronnut sellaista mitä kaipaisin jo kolmansien jälkeen. Tai sitten nää pakit ei vaa kohta enää tunnu miltään. Viestittely oli muutenkin vähän turhan "asiallista". Kyl mä haluan että siinä on sellaista pientä sparkkia tai muuta. Se kyl tulee sitte joidenkin kanssa luonnostaan. Harmi ku se on todella vähemmistö kenen kanssa synkkaa.

Toisen treffien kohdalla jo kyllä sokeakin jo huomasin naisen puolelta kiinnostusta, ja siinä tein jotain liikkeitäkin eteenpäin mut en sit tiedä odottiko nainen "jalat" alta viemistä. Kolmansien jälkeen huomasi, että homma oli laantunut jo jonku verran. Mut kyl siin viestittelyvaiheessa pitäs olla jotai kipinää ja tehokasta vastavuoroisuuttakin. Jos viiko välein näkee ja viestit on mitä on, siinä hävii mielenkiinto ihan itsestään.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Mulla on kilometrirajat alle 40km ja siinäkin jo liikaa. Lähen mieluummin baariin, ku autolla matkustelemaan jonkun pirkon perään, joka on lopulta ihan yhtä lailla nopanheittoa. Jos saanti on varma, niin sitten saattaa autokin liikkua.
Toki lapsi on yksi tekijä, etten lähde merta edemmäs kalaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 458
Viestejä
4 162 682
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom