Siis jättää pois nämä "Moi, mitä kuuluu?" tai "Miten meni viikonloppu?" jne perustylsät löpinät. Itse joskus ajaudun tähä kun ei jaksa mitää heittää.
Mut se voi olla ihan mitä vaan: "Moi nönnönnöö, käyn kaupassa töiden jälkeen, tarviiks jotai?" "Moi nönnönnöö. Tarkottaaks tää nyt sitä et ollaan poika- ja tyttöystäviä?!". Ja onha noita paljo muitaki ollut mitä kokeillut ja heitellyt. Nää nyt tuli ihan ekana mieleen. Ja sitten hyvät kysymykset tai viittaukset liittyen naisen profiiliin, eli sellaista pientä kekseliäisyyttä. Yleensä heitän myös hymiöt viestin perään ja saatan myös jonku giffin laittaa aiheeseen sopivaa.
Ja jännästi kun näistä heitoista on sitten tapauskohtasesti lähtenyt keskustelu pyörii sen ympärillä, yleensä treffeille asti päässyt, ei aina. Poikkeuksia ollut. Naikkosen jonka näin nyt viikonloppuna muistaakseni heitin alkuun "Moro nönnönnöö. Kuinka paljon sun jääkarhu painaa?" (viittasin häneen valkoseen koiraansa). No hän heitti sitten suoran vastauksen
Mä heitin perään: ja sen verra että rikkoo jään. Aika kliseinen mitä naiset varmaa kuulee usein. Tosin jos nainen on jo alkuun kiinnostunut sun profiilista, ei välttis edes tarvi mitää kikkailua.
Ja näistä heitoista sekä tarinoista olen itseasiassa oppinut reaalimaailman keskusteluun myös tällästä tarinan/fantasian virittelyä. Ihan vaan heittoja, nainen tykkää ja nauraa näille yleensä. Ne ei oo sit sellaisia mitä keksin väkisin vaan ne tule suoraa sydämestä.
TLDR: Opetelkaa olemaan "vähemmän tylsempiä", kai sen näinkin voisi ilmaista. Joku taisikin ilmaista aikasemmin asian näin "Nainen etsii elämäänsä viihdyttäjää". Tää väite ei ole kovin kaukana totuudesta.