Nettitreffit + Tinder

Olikohan jostain 2018 dataa, että 40-50% uusista suhteista muodostuu nettideitin kautta. Luku on todennäköisesti kasvanut jo aika paljon. Se on vaan fakta, että nykynuoriso käyttää somea ja puhelinta paljo enemmän kuin 30v+ ihmiset. Siis voin jopa edelleen väittää, että kaikki 90-luvun jälkeen syntyneet käyttää somea edes jossain määrin. Ja ihmiset vaan ovat kiireisempiä ja tavoitehakuisempia kuin koskaan aikasemmin. Ei sitä kovin helposti nykyään löydä kumppania kadulta tai harrastuksista. No toki jos kynnys olisi matalampi mennä puhumaan tuntemattomille. Tämä olisi ainakin oman mukavuusalueen rikkomista. Ja yleensä keskustelu aloitetaan neutraalisti ilman taka-ajatuksia. Esim salilla on vaikea lähteä keskustelemaan mimmien kanssa. Kaikilla luurit päässä ja tekevät sitä omaa treeniänsä. Joskus pyytänyt joitain spottaile tms mut eipä paljoa enempää.

Nykyään vaan toi nettideitti palvelee monia -mukamas kiireisen elämän ohella-, jolloin helposti tapaa uusia ihmisiä ilman sen suurempaa vaivaa. Toki näissä ongelmaksi juuri syntyy se, että tarjontaa on loputtomiin ja pahimmassa tapauksessa siitä syntyy addiktio. Haetaan jatkuvasti huumaa uusista ihmisistä, seksiä, seuraa, jolloin se alkaa kääntymään itseään vastaan. Tai sitten siihen pettyy täysin kun ei tule mätsejä yhtään ja itsetunto romahtaa entisestään. Olisikin hyvä löytää balanssi tuon tinderöinnin kanssa ja pyrkiä etsimään juuri sitä seuraa mitä oikeasti hakee ja elää siinä ohella sitä omaa elämää.

wanderer_

Team R&T
Porukan itsetunto ei kestä enää nykymaailmassa mitään, heti jos saa pakit joltain ihan väärältä naiselta aletaan miettimään että mitä tein väärin, vaikka todennäköisesti on elänyt ihan omaa elämäänsä ja nainen vaan väärä. Eikai nyt jumankauta pakit ole siitä kiinni, että "ei ole yrittänyt tarpeeksi".

Tässä olet kyllä oikeassa. Suurimmasta osasta tapailuja ei seuraa parisuhde, se nyt vain on hyväksyttävä. Vaikka ihminen olisi paperilla kuinka "hyvä", ei välttämättä muodostu sellaisia tunteita, mitä suhteen yrittämiseen tarvitaan. Turhaa etsiä syitä itsestä, riittää vain todeta, että ihminen ei ollut oikea.

Tässä olet kyllä oikeassa. Suurimmasta osasta tapailuja ei seuraa parisuhde, se nyt vain on hyväksyttävä. Vaikka ihminen olisi paperilla kuinka "hyvä", ei välttämättä muodostu sellaisia tunteita, mitä suhteen yrittämiseen tarvitaan. Turhaa etsiä syitä itsestä, riittää vain todeta, että ihminen ei ollut oikea.
Tämä totta, komppaakseen vielä @Väsähtänyt kommenttia. Oikeastaan mä en ole elämässäni paljoa yhtää pakkeja saanut, niin ei niistä ole kokemuksia. Nyt kun niitä tulee, se ottaa henkisesti ainakin tällä hetkellä. Tämä on yksi elämän osa-alue joka ei ole saanut takaiskuja tai kokemuksia.

Jos yhtään menneisyyttä katsoo, niin oli niin sieni ja eristäytynyt videopelinörtti pitkälle 20v, ettei mitään naiskokemusta ollut. Koko teini-ikä oli lähinnä ihastumisia johonkin Cascadan laulajaan jne. No oli siinä parinkympin tienoilla vissii pari pakkia tullut jostain kaveripiirin muikeloista. Toisen kanssa pääsi jopa petiin asti, mutta ei siinä osannut mitään tehdä. Lähinnä tuli kysyttyä, että saako koskea tisseihin :D Ei saakeli ku muistelee. Jostain kumman syystä kun sitten 12-13 vuoden tienoilla (eli oma ikä oli tuolloin 22) heitin suoli24 profiilia niin ihan ensimmäisen ihmisen jonka tapasin, muodostui 5,5v parisuhde. Etenkin suhteen lopussa sitä alkoi kasvamaan henkisesti ja fyysisesti. Edellinen suhde kesti vajaa pari vuotta, tämä oli happypancakesista tavattu. Tämän kohdalla sama juttu. Tapasin mä muistaakseni ehkä pari muuta siinä ilman että syntyi mitään fiiliksiä mihinkään suuntaan, mutta sitten exän kanssa oli sattumalta molemminpuolinen ihastus. Eli kaksi parisuhdetta takana melkeinpä ilman suurempaa vaivaa tai takapakkei.

Nyt toki tilanne on vähä eri kun tullut lisää henkistä ja fyysistä kasvua, se kumppanin tasokin alkaa olemaan yhä korkeammalla ja nyt niitä pakkeja sitten tulloo, life is. Ja muutenkin tiedän paljo paremmin mitä elämältä haluan, joten se reflektoi hyvinkin siihen mitä haen kumppanilta.

Jännä muuten että aika monen kohdalla menneisyydessä ollut narsistinen mies, joka sitten jättänyt jälkensä. Voiko tämä exähistoria vaikuttaa myös nykypäivän pariutumiseen niin, että he eivät joko
a) uskalla sitoutua jos uusi potentiaalinen kumppani ehkä muistuttaa narsistisen ihmisen piirteitä alkuun, vaikka sitä ei olisikaan?
b) narsistisesta suhteesta on jäänyt arpia, ettei uskalla pudottaa defensei, tunneyhteys jää luomatta?
c) hakevat sitä alkuhuumaa uudelleen mitä narsistinen ihminen toi vaikka eivät sitä tiedostaisikaan?
Ehkä tämä johtuu siitä, että ilmeisestikin monien naisten mielestä ns. "pimeän triadin" piirteitä, kuten narsismia, omaavat miehet on pirun kuumia? Sellainen karisma ja yllätyksellisyys kun tuppaavat vetoamaan yllättävän moneen naiseen, ja noiden jälkeen tavismies tuntuu varmasti aika tylsältä. Linkkasinkin tänne artikkelin aiheesta aiemmin. :hmm:

Olen pitänyt kantavana ajatuksena sitä, että en voi vaikuttaa toisiin ihmisiin, voin vain vaikuttaa siihen, minkälainen itse olen. Eli ylenpalttinen analysointi muiden tekemisistä ja olemisesta ei välttämättä ainakaan liian pitkälle vietynä tee itsestä kuin kyynisen. Sen sijaan omaan olemukseen ja tasapainoisuuteen voin vaikuttaa ja sitä voin kehittää. Tinder on tosiaan hankala siitä, että pelkkä ulkoinen olemus painaa vaakakupissa niin paljon, vaikka ihan tutkimusten perusteella on voitu todeta, että naisten näkökulmasta miesten ulkonäkö ei tosiaankaan ole välttämättä se tärkein kriteeri, vaan miehen "haluttavuuteen" vaikuttaa moni muukin seikka.
Sanoisin että analysoinnista ja omien havaintojensa auki kirjoittamisesta ei sinänsä ole mitään haittaa. Tietty niiden tuloksena ei kannata ruveta yrittämään muuttamaan omaa persoonallisuuttaan, tai sitten feikkaamaan sitä.

Mutta se on kyllä totta, että naisille miehen ulkonäöllä tuntuu olevan jopa yllättävän vähän väliä. Sellainen karisma ja supliikkitaito tuntuvat usein olevan paljon suuremmassa osassa.

Nuo pelimieskuviot ja muut kylmäkiskoisesti suhtautumiseen suosittelevat kommentit jättäisin omaan arvoonsa, ainakin jos etsii vakavampaa parisuhdetta. Keneltäkään naishenkilöltä en ole kuullut, että he osaisivat arvostaa miestä, joka leikkii oman elämänsä james bondia, vaikka ei sellainen ole. Joltakin tuollainen toki voi onnistua luonnostaan, mutta useimmat miehet vetävät tuossa kohtaa rooliasun päällensä ja se näyttää vain parhaillaankin surkuhupaisalta.
Toisaalta kuten äsken sanoin, ilmeisestikin narsismi vetoaa moniin naisiin, mutta tällaisia piirteitä taitaa olla hyvin vaikea feikata, ja tällöin se vaan näyttää surkuhupaisalta.

Mutta sen olen kyllä huomannut että vetovoimaa parantaa se, jos ei vaan kiinnosta. Esim. on mennyt jonkun Tindernaisen kanssa oluelle, ja jo alussa huomaa ettei kiinnosta, mutta kuitenkin juttelee sen kaljan ajan kun kerran tänne asti on tullut -> nainen paljon todennäköisemmin kiinnostuu, kuin siinä tapauksessa että itse olisi kiinnostunut. :hmm:

Näinhän se voi kyllä myös mennä ja varmaan meneekin näissä palveluissa, missä tarjonta on epäsuhdassa, eli miehille tarjontaa on paljon vähemmän kuin naisille. Alkuvaiheessa useampi kuitenkin todennäköisesti ensiksi yliarvioi oman markkina-arvonsa ja se voinee johtaa helpommin ajatukseen siitä, ettei naiset ole kiinnostuneita. Enkä nyt missään nimessä sano, etteikö olisi sallittua hakea kauniimmalta osapuolelta fyysisiä piirteitä, jotka miellyttävät, mutta jos ns. taso nousee kovinkin korkealle, niin sitten on hyvä pohtia, mitä on itse tuomassa mukaan yhtälöön, kun sen toisen ulkonäkö lienee kuitenkin jonkinlaisen vaivannäön ansiota, eikä ole tullut "ilmaiseksi", niin ilman omaa panostusta tuohon markkinaan pääsemiseksi ei välttämättä ole. Toisaalta en kannustaisi siihenkään, että "tyydytään johonkin", jos onnellista parisuhdetta etsii, eikä pelkästään parisuhdetta.
En jaksa uskoa että tällä foorumilla kovinkaan moni mies on yliarvioinut markkina-arvoansa. Tietty tämä riippuu taustoista, jos on esim. opiskellut alalla jossa 70% opiskelijoista on naisia, ei seurustelukumppanin löytäminen varmasti ole ollut mikään kummoinen temppu, ja silloin saattaa luulla itsestään liikoja.

Tinderissä markkina-arvot taas menee kutakuinkin silleen, että suht. komea, koulutettu ja normaalipainoinen mies mätsäilee lähinnä ylipainoisten elämänkoululaisten kanssa. Oman tasoisten kanssa tulee lähinnä vahinkomätsejä, jotka yleensä poistavat pian, tai sitten "keskustelu" ei etene mihinkään. :facepalm:

Viimeksi muokattu:
Ehkä tämä johtuu siitä, että ilmeisestikin monien naisten mielestä ns. "pimeän triadin" piirteitä, kuten narsismia, omaavat miehet on pirun kuumia? Sellainen karisma ja yllätyksellisyys kun tuppaavat vetoamaan yllättävän moneen naiseen, ja noiden jälkeen tavismies tuntuu varmasti aika tylsältä. Linkkasinkin tänne artikkelin aiheesta aiemmin. :hmm:

Sanoisin että analysoinnista ja omien havaintojensa auki kirjoittamisesta ei sinänsä ole mitään haittaa. Tietty niiden tuloksena ei kannata ruveta yrittämään muuttamaan omaa persoonallisuuttaan, tai sitten feikkaamaan sitä.

Mutta se on kyllä totta, että naisille miehen ulkonäöllä tuntuu olevan jopa yllättävän vähän väliä. Sellainen karisma ja supliikkitaito tuntuvat usein olevan paljon suuremmassa osassa.

Toisaalta kuten äsken sanoin, ilmeisestikin narsismi vetoaa moniin naisiin, mutta tällaisia piirteitä taitaa olla hyvin vaikea feikata, ja tällöin se vaan näyttää surkuhupaisalta.

Mutta sen olen kyllä huomannut että vetovoimaa parantaa se, jos ei vaan kiinnosta. Esim. on mennyt jonkun Tindernaisen kanssa oluelle, ja jo alussa huomaa ettei kiinnosta, mutta kuitenkin juttelee sen kaljan ajan kun kerran tänne asti on tullut -> nainen paljon todennäköisemmin kiinnostuu, kuin siinä tapauksessa että itse olisi kiinnostunut. :hmm:

En jaksa uskoa että tällä foorumilla kovinkaan moni mies on yliarvioinut markkina-arvoansa. Tietty tämä riippuu taustoista, jos on esim. opiskellut alalla jossa 70% opiskelijoista on naisia, ei seurustelukumppanin löytäminen varmasti ole ollut mikään kummoinen temppu, ja silloin saattaa luulla itsestään liikoja.

Tinderissä markkina-arvot taas menee kutakuinkin silleen, että suht. komea, koulutettu ja normaalipainoinen mies mätsäilee lähinnä ylipainoisten elämänkoululaisten kanssa. Oman tasoisten kanssa tulee lähinnä vahinkomätsejä, jotka yleensä poistavat pian, tai sitten "keskustelu" ei etene mihinkään. :facepalm:
1. Eihän ne naiset muuten ryhtyisi sen narsistin kanssa suhteeseen jos ne ei alkuun olisi huumaavia. Ja tämä edellinen tapaus siis joka pakit antoi, niin oli ollut narsistin kanssa edellisessä parisuhteessa. Muistaakseni 1,5v sinkkuna, joten siitä on kyllä aikaa, mutta sen verran mitä oltiin keskusteltu asioista, tämä narsisti oli aiheuttanut epävarmuutta tai "tunnelukkoja" tälle naiselle, joka eli edelleen hänessä. Aika avoimesti me puhuttiin lähestulkoon kaikesta. Muistaakseni tämä oli tyyliin suoraan haukkunut hänen ulkonäköänsä, joten jos meidän keskustelu esim liittyi treeniin, niin hän saattoi ihan tuosta noin vaan heittää, että pitäisi saada reidestä pois läskiä, tms. Hän siis oli hyvässä kunnossa, joten edelliset huonot suhteet voi jättää kyllä jälkiä pidemmäksikin aikaa. Ja siis hän oli omaan silmään kyllä kymppi. Jännä miten ne narsistit sitten manipuloi.

2. Analysoinnista ja omien tekemisten tai havaintojen tutkimisesta ja auki kirjoittamisesta ei ole haittaa niin kauan kuin se pysyy terveellä pohjalla ja ei ala miettimään liikaa mitä ei tehnyt tai mitä olisi pitänyt tehdä. Mulla helposti menee överiksi. Mut oikeastaan järkeilen asian, en tuomitse tunteita, annan niiden tulla vapaasti. Ja jatkossa toimin eri tavalla omana itsenäni kuitenkin. Ulkonäöllä on merkitystä ainakin Tinder aloituksien suhteen ja mätsien suhteen, jatkossa toki sitten moni muu asia vaikuttaa.

Jos tunnetyöskentelystä heittäisi tähän niin meditaatio joko ohjattuna tai ilman toimii tosi hyvin. Siihen lisäksi olen kokenut erittäin tehokkaaksi kuunnella herkkiä biisejä. Esim BEHM - Päästä Varpaisiin (no ei tämä huono biisi ole muutenkaan, hyvin vahva, vaikka raskaampaa ja miehekkäämpää musaa normaalisti kuuntelenkin). Kyllä siinä tunteet räjähtää pinnalle ja heti voimauttavaa. Nyt musta saa ehkä kuvan, että itken päivästä toiseen jonku pakkien takia tai muuta, mut ei se ihan niin mene :D Tosi harvoin mä joudun tekemään suurempaa tunnekäsittelyä. Nykyään osaan hidastaa ja antaa tunteille tilaa päivän aikana hyvin säännöllisesti jos tiedän, että se on tehtävä, en niitä pidättele. Jälkikäteen sitten jossain vaiheessa taas huomaa, että voin hemmetin hyvin henkisesti ja kaikki skulaa. Vaatii vaan niiden tunteiden käsittelyn ihan pohjalta asti. Vähä meni aiheen ohi.

3. Mun käytös saattaa jopa jossain määrin muistuttaa narsistista jos innostun liikaa, toki ei varmaan ihan samalla tavalla. En mä tiedä miten kultaisesti narsisti touhuaa alussa. Mut kuulin joskus, että narsistit ovat jotenkin yli-innokkaita ja ne osaa vetää oikeista naruista huumatakseen, emmä henkilökohtaisesti tiedä sen enempää. Mun normaali olemus ei taas ole sellaista euforiaa, joten ihan silläkin perusteella olisi fiksua vetää jäitä hattun ja ottaa iisisti.

4. Tohon vetovoimaan.. Onhan siinä perään, että jos toista ei niinkään kiinnosta niin se vetoaa sitten toiseen enemmän kuin se, että on liian innokas toiseen. Jos näitä ääripäitä vertaa keskenään. Mut mun mielestä tässäkin menee se hieno raja jostain välistä. Osoittaa kiinnostusta, mutta ei liikaa. Nainen tai mies voi vetää meinaa helposti johtopäätöksen, että ei sitä toista kiinnosta jos ei anna mitään signaaleja. Ja jos toista ei kiinnosta, niin eihän sitä kemiaakaan voi syntyä(?). Mulle ensitapaamisessa on tärkeää olla seksuaalista jännitettä tai jonkinlaista kipinää, muuten helposti tuntuu, että kaverin kanssa puhuisi, eikä potentiaalisen kumppanin.

5. Peruskomea ja koulutettu normaali mies ei taida saada liikaa mätsejä, todentotta. Sillon joskus vajaa kolme vuotta sitten näytin paljo pienemmältä ja puuttui niitä piirteitä jotka vetoaa naisiin ihan kuvissa sekä ulkonäöllisesti, ei niitä mätsei paljoa tullut ja jos tuli niin ne oli mitä oli. Nykyään kun olen paljon treenatumpi niin se myös profiilissa näkyy + sitten harrastuksien/kiinnostuksien kohteet + paranneltu profiiliteksti, on mätsei tullut hyvin. Musta tuntuu, että naiset antaa painoarvoa lihaksille enemmän kuin voisi edes luulla. Silti ei niitä liikaa ole ja suurinta osaa en tapaa koskaan. Joten sitten voi miettiä miehiä jotka saavat vähemmän mätsejä.. Vähemmästäkin rupee ketuttaa Tinder.

Viimeksi muokattu:
5. Peruskomea ja koulutettu normaali mies ei taida saada liikaa mätsejä, todentotta. Sillon joskus vajaa kolme vuotta sitten näytin paljo pienemmältä ja puuttui niitä piirteitä jotka vetoaa naisiin ihan kuvissa sekä ulkonäöllisesti, ei niitä mätsei paljoa tullut ja jos tuli niin ne oli mitä oli. Nykyään kun olen paljon treenatumpi niin se myös profiilissa näkyy + sitten harrastuksien/kiinnostuksien kohteet + paranneltu profiiliteksti, on mätsei tullut hyvin. Musta tuntuu, että naiset antaa painoarvoa lihaksille enemmän kuin voisi edes luulla. Silti ei niitä liikaa ole ja suurinta osaa en tapaa koskaan. Joten sitten voi miettiä miehiä jotka saavat vähemmän mätsejä.. Vähemmästäkin rupee ketuttaa Tinder.
Ihan uteliaisuudesta, mitä muuta kuin lihaksia tarkoitat noilla piirteillä, jotka vetoaa naisiin? :hmm:

Ihan uteliaisuudesta, mitä muuta kuin lihaksia tarkoitat noilla piirteillä, jotka vetoaa naisiin? :hmm:
No siis näyttää kuvassa, että on jonku harrastuksen parissa. Toki tässäkin voi olla montaa mieltä, että jos kiillottaa omaa BMW:tä, eli jos autot on harrastus, edistääkö se naisen saantia, en tiedä. Varmaa automuikelot swaippaa oikealle. Mut esim itsellä toi kitara on suorastaan intohimo tällä hetkellä niin on mulla muistaakseni 1 tai 2 kuvaa sen kitaran kanssa. Yks kuva kiekkoradalta löytyy myös, vaikka se nyt onkin enemmän semmone sunnuntaiharrastus ainakun ehtii. Ainakin yks kuva oli kuntosalilta treenivaatteissa. Yksi kuva parin koiran kanssa, safarireissu, olen muutenkin eläinrakas, vaikka omia ei olekaan. Yksi kuva jostai raflapöydästä jossa ihan hyvä miljöö taustalla ja hymy. Olikoha ne siinä, ehkä, en jaksa just nyt lunttaa profiilia :D Jostai muistan lukeneeni, että jos on jätkäfrendien kanssa kuvassa ja laittaa yhden sellaisen, mätsit nousee. En tiedä, koska en ole kokeillut.

No siis yllä ei nyt tullut ilmi ns. piirteitä jotka vetoaa naisiin, mut naiset analysoi profiilia tunteen tai elämyksen mukaan ainakin jollain tasolla. Eli kun nainen huomaa, että mies tekee merkityksellisiä asioita ja/tai se kuva antaa naiselle jonkun tunteen, se on plussa.

Jossain kuvassa on hyvä olla hymy, mut sit semmone "bad boy" katse tuntuu vetoavan jopa hymyä paremmin.

Mitähän vielä. Profiiliteksti kannattaa olla joko humoristinen tai sitten sellaista, joka edelleen antaa naiselle jonkun tunteen. Omaperäisyydestä plussaa.

Ja toki sitten se itsevarmuus täytyy ehkä kuvissa tai profiilissa paistaa jollai tavalla läpi, tai ihan viimeistään kun tapaa ne livenä. Muistamalla toki olemalla oma itsensä ja tekemällä asioita sydämen pohjasta. Merkityksellisiä sanoja ja eleitä.

Muut lisäilkööt tai korjailkaa mun analyysejä.

Hei niin ja lisään sitten huollitetun ulkonäön merkityksen! Menkää parturiin pistää hiukset oikeasti kuosiin, parta siistiksi. Kevyesti hajuvettä ja deodoranttia. Siistit vaatteet! Nenäkarvat pois, korvista vaikut veks, kynnet lyhyeksi. Miehellekin voi suositella jollain tasolla ihonhoitoa. Nämäkin vaikuttaa suuresti ja ne näkee kuvissa, etenkin sitten kun tapaatte livenä daamin. Just kävin luottoparturilla siistimässä, niin voin laittaa sivu- ja takaprofiilia jos jotakuta kiinnostaa. No, naama on jo ympäri somea, joten ei se salaisuus ole vaikka en laittaisi omaa naamaa.

Viimeksi muokattu:
Kuvat on niin hyvät kuin tästä naamasta on mahdollista saada. Olen parin kuukauden välein vaihtanut niitä ja välillä on ollut mukana myös kokovartalokuvia - ei mitään merkitystä. Katselin myös joskus huvikseni muiden naisten profiileja ja sen otannan perusteella väittäisin mun kuvien olevan keskivertoa parempia.

Sijainneista en ymmärrä mitään, asetuksissa on että menee puhelimen sijainnin mukaan. Saan kuukaudessa ehkä noin viisi tykkäystä (jos Tinderin ilmoitukset pitävät paikkaansa) ja taannoin kun kävin ulkomailla niin ensimmäisenä päivänä uudessa sijainnissa tykkäyksiä tuli muistaakseni parikymmentä ja sen jälkeen ihan muutama parin seuraavan päivän aikana ja siihen se sitten jäikin.
Viis tykkäystä kuukaudessa kuulostaa aika lailla siltä mitä moni mies saa. Moni ei saa edes sitä.

Vuodessa se tekee sitte kymmeniä tykkäyksiä. Montako mätsiä niistä tulee, riippuu sitten siitä paljonko niitä tulee vastaan swipettelyssä, ja sitten montako vedät oikealle.

Ymmärrän kyllä että ihan jokaista ei vedetä oikealle, kyllä tuo tinderi yrittää tyrkyttää goldia muutamilla tykkäyksillä, niistä on kaikki tulleet vastaan ainakin kerran ja kaikki menneet vasemmalle. Saatan olla jopa vähän krantumpi kuin miehet keskimäärin.

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millainen profiili on naisella joka ei saa tykkäyksiä. Joku tavis mieskin saa 20 tykkäystä ensimmäisenä iltana.

Noihin mätseihin vielä niin siihen nähden niitä tulee hyvin, että en kuluta hirveästi aikaa swaippailuun. Tai viime aikoina tosi vähän. Jonku verran tulee sit tykkäyksiä säännöllisen epäsäännöllisesti. Mut ainaku swaippailen, oikealle menee vähintään ns omaa tasoa tai paljon kovempaa tasoa. Tosin en ajattele kenestäkään että "on out of my league". Ja näissäkin tietysti rajansa. Profiili ei sykäytä jos on perse ja duckface. Vaan se kokonaisuus.

No siis näyttää kuvassa, että on jonku harrastuksen parissa. Toki tässäkin voi olla montaa mieltä, että jos kiillottaa omaa BMW:tä, eli jos autot on harrastus, edistääkö se naisen saantia, en tiedä. Varmaa automuikelot swaippaa oikealle. Mut esim itsellä toi kitara on suorastaan intohimo tällä hetkellä niin on mulla muistaakseni 1 tai 2 kuvaa sen kitaran kanssa. Yks kuva kiekkoradalta löytyy myös, vaikka se nyt onkin enemmän semmone sunnuntaiharrastus ainakun ehtii. Ainakin yks kuva oli kuntosalilta treenivaatteissa. Yksi kuva parin koiran kanssa, safarireissu, olen muutenkin eläinrakas, vaikka omia ei olekaan. Yksi kuva jostai raflapöydästä jossa ihan hyvä miljöö taustalla ja hymy. Olikoha ne siinä, ehkä, en jaksa just nyt lunttaa profiilia :D Jostai muistan lukeneeni, että jos on jätkäfrendien kanssa kuvassa ja laittaa yhden sellaisen, mätsit nousee. En tiedä, koska en ole kokeillut.

No siis yllä ei nyt tullut ilmi ns. piirteitä jotka vetoaa naisiin, mut naiset analysoi profiilia tunteen tai elämyksen mukaan ainakin jollain tasolla. Eli kun nainen huomaa, että mies tekee merkityksellisiä asioita ja/tai se kuva antaa naiselle jonkun tunteen, se on plussa.

Jossain kuvassa on hyvä olla hymy, mut sit semmone "bad boy" katse tuntuu vetoavan jopa hymyä paremmin.

Mitähän vielä. Profiiliteksti kannattaa olla joko humoristinen tai sitten sellaista, joka edelleen antaa naiselle jonkun tunteen. Omaperäisyydestä plussaa.

Ja toki sitten se itsevarmuus täytyy ehkä kuvissa tai profiilissa paistaa jollai tavalla läpi, tai ihan viimeistään kun tapaa ne livenä. Muistamalla toki olemalla oma itsensä ja tekemällä asioita sydämen pohjasta. Merkityksellisiä sanoja ja eleitä.
Hmm, mulla ei ollut mitään varsinaisia harrastuskuvia. Pääasiassa taisi olla matkakuvia, tosin kunnon kameralla otettuna eikä mitään selfieitä, eikä profiilitekstissä tosiaan ollut mitään ihmeempää supliikkia.

Tosiaan harrastuksina on valokuvauksen (josta ei kummoisia kuvia saa itse harrastamisesta) lisäksi myöskin ammunta, enkä siitä viittinyt laittaa kuvia ettei naiset pelästy. :D

Hmm, mulla ei ollut mitään varsinaisia harrastuskuvia. Pääasiassa taisi olla matkakuvia, tosin kunnon kameralla otettuna eikä mitään selfieitä, eikä profiilitekstissä tosiaan ollut mitään ihmeempää supliikkia.

Tosiaan harrastuksina on valokuvauksen (josta ei kummoisia kuvia saa itse harrastamisesta) lisäksi myöskin ammunta, enkä siitä viittinyt laittaa kuvia ettei naiset pelästy. :D
Matkakuvat on hyviä! Jos sieltä esim löytyy joku elämys joka nostaa dopamiinitasoja, seikkailuhenkisyyttä, nostaa todella paljon tsäännsei saada mätsi. Naiset haluaa viihdettä. Mulla on ihan surkeita matkakuvia :D Mut muunlainen kelpaa myös! Voittaa aina selfiet!

Mun mielestä ehdottomasti laita ammunta sinne kuvaksi. Tyyliin jos oot ampumaradalla ja kolmas osapuoli näpsää kuvan tai videon. Tinderiin saa niitä lyhyitä pätkiä laitettua eli laita sellainen lyhyt videolooppi ku ammut! En uskonut että säikäyttää, ehkä vaan tosikkoja. Naiselle olisi varmasti hemmetin jännää päästä ampumaan jollain kiväärillä.

Missä päin majailet? Jos oot valokuvaaja niin kelpaisi kyllä palvelu maksua vastaan hyvien kuvien ottamiseen:)

Jaahas. Nyt on vuosien hiljaiselon jälkeen sotkettu Tinderissä jonkin verran, ja kahdet eri treffit käyty läpi.

1) Jumalattoman hyvännäköinen latino. Aito ulkomaantuonti. Lyhyt chättäily oli hauskaa ja leikittelevää. Toimi juuri niin kuin piti, ja rehvit sovittiin. Latinoissa on vain se ongelma, että ne odottavat ns. perinteistä käsittelyä, joten kun en jatkuvasti lirkutellut ja tarjoutunut käytännössä hakemaan häntä kotoa, homma kaatui lopulta siihen. Hänen loppupään viesteistä jo näki, että oharit on tulossa, kun hän jätti vain vastaamatta tiettyihin asioihin. Päätin kuitenkin mennä paikan päälle, koska keskustaan oli muutenkin asiaa. No, eihän hän sinne tullut.

2) Heti seuraavaksi päiväksi oli sovittu toiset. Näpsäkkä blondi tuli jopa paikalle. Oli kyllä jo viestittelyssäkin suoraselkäinen ja minun oloinen nainen. Juttu luisti hienosti, elämänkatsomukset oli täysin 1/1 ja niin edelleen. Mutta tässä tuli sitten se karvaasti esiin, etten ole vuosikausiin varsinaisilla treffeillä käynyt --> En saanut vietyä asiaa millään tavoin seksuaalissävytteiseen suuntaan, vaan hetki meni niin kuin minkä tahansa vanhan tutun kanssa. Ja sieltähän se vastaus sitten häneltä tuli vähän myöhemmin, että vahva kaveriviba jäi käteen.

Nyt sen taas muistaa, miten raskasta tämä pelleily lopulta on. Vaikka en odotuksia lataakaan käytännössä tuntemattomiin ihmisiin, niin ajatus siitä, että tätä samaa grindausta pitää jatkaa loputtomiin saa vakavasti harkitsemaan homman ideaa.

Alku ei ole lupaava.

En ymmärrä ohareita. Sanoisi suoraan jos ei tulisi paikalle.

Toho kakkosmuijaan niin voihan se toki olla että hänen kanssaan ei vaan syntynyt seksuaalista kipinää. Joidenkin kanssa sitä ei vaan synny. Parhaimmillaan ei tartte ku nähdä toinen ja olis valmis touhuihin. Tai ei sekään takaa jatkoa vaikka oliskin seksuaalista vetovoimaa, elämänkatsomukset osuisi yhteen sekä paperilla olis vaan vihreää. Toki parantaa varmasti tsäännsei.

Uutta matoa koukkuun vai miten se meni. Mulla on huomenna jo uudet reffit. Ens viikolla lisää (ehkä, alustavasti sovittu). Mul on täs jo pitkään ollut, että katson "kortit" läpi, sitten pidän tauon Tinderistä. Mut ku noita kortteja tulee koko aja lisää. Viikon takaiset pakitkaa ei enää hallitse elämää ja tiedänpähä jatkossa toimia paremmin :)

Nyt sen taas muistaa, miten raskasta tämä pelleily lopulta on. Vaikka en odotuksia lataakaan käytännössä tuntemattomiin ihmisiin, niin ajatus siitä, että tätä samaa grindausta pitää jatkaa loputtomiin saa vakavasti harkitsemaan homman ideaa.

Alku ei ole lupaava.
Joo. Niinhän se tuolla taitaa mennä, että normaalin tutustumisen sijaan mies on se suorittava osapuoli, jonka vastuulla on herätellä tunteet ja saada nainen tuntemaan vetoa tai "kemiaa" varsin nopeasti. :facepalm:

Joo. Niinhän se tuolla taitaa mennä, että normaalin tutustumisen sijaan mies on se suorittava osapuoli, jonka vastuulla on herätellä tunteet ja saada nainen tuntemaan vetoa tai "kemiaa" varsin nopeasti. :facepalm:
Niin se menee. Tinderissäkin 1% naisista aloittanut keskustelun ja näiden kohdalla ei ole edes edennyt lopulta tapaamiseen. Eli mies tekee aloitteen, aina. Ja mies on se, joka "vie". No siis näin eläimen tasolla näinhän se menee. Ei ole yhtää naista tullut vastaa joka olisi tehnyt seksin osalta aloitteen. Toki mä ymmärrän sen, että deittailussa on oltava vetoa tai selittämätöntä kemiaa/fiilistä, mitä naisten suusta on kuullut. Mut sitä en ymmärrä, että kovin moni jo tekee syväanalyysit ekoilla treffeillä. Tottakai ensivaikutelma on yksi tärkeimmistä tekijöistä ja kuinka treffit ylipäätään etenee. Mutta jos on seksuaalista energiaa sekä muuten vihreitä lippuja, niin mä harvemmin näen syytä olla näkemättä toista kertaa. Kuitenkin aika iso ja tärkeä osa tutustumista on myös oikeasti tutustua siihen toiseen. Kauniilla naisilla on vientiä ja ehkä siinä on osasyynsä. Ja sitten erikseen narsistit. Rikkinäisiä naisia riittää myös.

Viimeksi muokattu:
En ymmärrä ohareita. Sanoisi suoraan jos ei tulisi paikalle.

Toho kakkosmuijaan niin voihan se toki olla että hänen kanssaan ei vaan syntynyt seksuaalista kipinää. Joidenkin kanssa sitä ei vaan synny. Parhaimmillaan ei tartte ku nähdä toinen ja olis valmis touhuihin. Tai ei sekään takaa jatkoa vaikka oliskin seksuaalista vetovoimaa, elämänkatsomukset osuisi yhteen sekä paperilla olis vaan vihreää. Toki parantaa varmasti tsäännsei.

Uutta matoa koukkuun vai miten se meni. Mulla on huomenna jo uudet reffit. Ens viikolla lisää (ehkä, alustavasti sovittu). Mul on täs jo pitkään ollut, että katson "kortit" läpi, sitten pidän tauon Tinderistä. Mut ku noita kortteja tulee koko aja lisää. Viikon takaiset pakitkaa ei enää hallitse elämää ja tiedänpähä jatkossa toimia paremmin :)
En minäkään ohareita ymmärrä, mutta järkyttävän monille ei ole suotu selkärankaa ollenkaan.

Kakkosmuijan kohdalla on varmasti näin, mutta monenko kohdalla sitä seksuaalista värinää syntyy muutenkaan ensitapaamisella sumpin äärellä? Aika paljon vaadittu.

Itse menen ekoille treffeille sillä asenteella, että jos ei suoraa inhoreaktiota synny, ulkonäkö miellyttää ja persoonat sopii yhteen, niin sitten otetaan uudelleen pidemmällä kaavalla ja katsotaan lisää. Senhän takia ne ekat treffit lyhyenä pidetäänkin.

Erityisen kummallista tuosta tekee minulle se, että samanlaisilla arvoilla ja persoonalla varustettuja - niin minulle kuin hänellekin - on järkyttävän vähän. Hän oli ensimmäinen näin hyvin päällisin puolin yhteensopiva tapaus, joka vastaan on tullut. Ja jos on näin, silloin luulisi antavan mahdolliselle suhteelle vähän enemmän mahdollisuutta. Mutta näin se naisten kanssa menee.

Eli lähinnä kummastelen sitä, miten helposti homma heitetään romukoppaan. Ja siinä se ongelma hänellä varmaan onkin. 2,5 vuotta sinkkuillut aktiivitreffailijana, joten hän ei selvästi anna mahdollisuutta ensitreffejä pidemmälle kenellekään suhdemielessä. Toki hän - kuten minäkin - on tällä välin paneskellut. Ja hänkin loppuviestissä sanoi pohtineensa FWB-mahdollisuutta, mutta väitti sitten kuitenkin haluavansa keskittyä oikean suhteen hakemiseen.

Niin se menee. Tinderissäkin 1% naisista aloittanut keskustelun ja näiden kohdalla ei ole edes edennyt lopulta tapaamiseen. Eli mies tekee aloitteen, aina. Ja mies on se, joka "vie". No siis näin eläimen tasolla näinhän se menee. Ei ole yhtää naista tullut vastaa joka olisi tehnyt seksin osalta aloitteen. Toki mä ymmärrän sen, että deittailussa on oltava vetoa tai selittämätöntä kemiaa/fiilistä, mitä naisten suusta on kuullut. Mut sitä en ymmärrä, että kovin moni jo tekee syväanalyysit ekoilla treffeillä. Tottakai ensivaikutelma on yksi tärkeimmistä tekijöistä ja kuinka treffit ylipäätään etenee. Mutta jos on seksuaalista energiaa sekä muuten vihreitä lippuja, niin mä harvemmin näen syytä olla näkemättä toista kertaa. Kuitenkin aika iso ja tärkeä osa tutustumista on myös oikeasti tutustua siihen toiseen. Kauniilla naisilla on vientiä ja ehkä siinä on osasyynsä. Ja sitten erikseen narsistit. Rikkinäisiä naisia riittää myös.
Omat kokemukset päinvastaisia. Pääosin naiset aloitellut keskustelut. Tosin myös omaa laiskuuttakin eli alotin ton homman vähän tarkastellen, että keräsin mätsejä ja kartotin tilannetta/"markkina-arvoa". Tosin yksi niistä harvoista, jolle itse laitoin avausviestin on nyt vakavammalla pohjalla menossa.

Kakkosmuijan kohdalla on varmasti näin, mutta monenko kohdalla sitä seksuaalista värinää syntyy muutenkaan ensitapaamisella sumpin äärellä? Aika paljon vaadittu.

Itse menen ekoille treffeille sillä asenteella, että jos ei suoraa inhoreaktiota synny, ulkonäkö miellyttää ja persoonat sopii yhteen, niin sitten otetaan uudelleen pidemmällä kaavalla ja katsotaan lisää. Senhän takia ne ekat treffit lyhyenä pidetäänkin.
No siis nimenomaan tämä. Harvemmin tuollaista "värinää" missään ensitapaamisessa syntyy. Paremminkin voisi epäillä, että narsistien ja muiden manipulointitaitoisten lisäksi siihen ei kovin moni pysty. Voiskohan tämä muuten olla yksi syy siihen, miksi rikkinäisiä naisia tuntuu olevan niin paljon? :hmm:

Livenä on myös tavannut naisia, jotka eivät ole niin passiivisia kuin valtaosa Tindernaisista on. Jotkut on joskus jopa tehnyt aloitteita, mutta ennenkaikkea ei niin usein ole ollut sitä tunnetta että pitää tehdä kaikki työt itse, aloitteista flirtin kautta ihan pelkkään keskustelun eteenpäin viemiseen, naisen lähinnä arvioidessa suoritusta. Ainakin mulla toi tunne siitä että on suorittava osapuoli tappaa kiinnostuksen tehokkaasti. :facepalm:

En minäkään ohareita ymmärrä, mutta järkyttävän monille ei ole suotu selkärankaa ollenkaan.

Erityisen kummallista tuosta tekee minulle se, että samanlaisilla arvoilla ja persoonalla varustettuja - niin minulle kuin hänellekin - on järkyttävän vähän. Hän oli ensimmäinen näin hyvin päällisin puolin yhteensopiva tapaus, joka vastaan on tullut. Ja jos on näin, silloin luulisi antavan mahdolliselle suhteelle vähän enemmän mahdollisuutta. Mutta näin se naisten kanssa menee.

Eli lähinnä kummastelen sitä, miten helposti homma heitetään romukoppaan. Ja siinä se ongelma hänellä varmaan onkin. 2,5 vuotta sinkkuillut aktiivitreffailijana, joten hän ei selvästi anna mahdollisuutta ensitreffejä pidemmälle kenellekään suhdemielessä. Toki hän - kuten minäkin - on tällä välin paneskellut. Ja hänkin loppuviestissä sanoi pohtineensa FWB-mahdollisuutta, mutta väitti sitten kuitenkin haluavansa keskittyä oikean suhteen hakemiseen.
Mulla on yllättävän monen kohdalla ollut ensitapaamisella jo melkein välittömästi semmosta kutkutusta, jolloin se "seksuaaliseen" suuntaan menevä keskustelu tulee todella luonnollisesti. Ihan sumpin ääressäkin. Toki sitten nämä jotka ovat jo kotiin kutsuneet heti alkuun, viestittelyvaiheessa ollut jo kipinää. Mut siis, tilanteissa joissa ei tule seksuaalista kipinää alkuun, ei sitä väkisinkään väännä sinnepäin. Ainakin näin omat kokemukset.

Mutta joo, allekirjoitan täysin tätä touhua. Parin ellei kolmenkin tapaamisen kohdalla arvot kohtaa, pelkkää green flagia molemminpuolin, huumori synkkaa, ja ollut myös hyvää seksiä, silti naisella ei noussut tunnetta/fiilistä/klikkiä, joten ei jatkoon. Toki voi olla oma käytös myös osasyynä, jos edellisiä viestejä lukee. Tähän tulee vain mieleen myös se, että naisilla on liikaa tarjontaa, jolloin on helppo siirtyä seuraavaan, jos se ei tunnu heti alkuun erittäin hyvältä. Raakaa touhua kun ei jakseta tutustua paremmin.

Tänään kävin uusilla treffeillä. Kiva aito leidi, seksuaalista kipinää ei ollut ainakaan näillä treffeillä, mutta muuten keskustelu oli rentoa ja hyvää sekä arvotkin kohtas. Plus kaunis nainen muuten. Ja päätettiin nähdä uudestaan. Kivempi välillä tutustuu näinkin, ettei samantien halut vie mennessään. Eli katsoo mihin tämä etenee.

FWB:siä ei jaksa.

Livenä on myös tavannut naisia, jotka eivät ole niin passiivisia kuin valtaosa Tindernaisista on. Jotkut on joskus jopa tehnyt aloitteita, mutta ennenkaikkea ei niin usein ole ollut sitä tunnetta että pitää tehdä kaikki työt itse, aloitteista flirtin kautta ihan pelkkään keskustelun eteenpäin viemiseen, naisen lähinnä arvioidessa suoritusta. Ainakin mulla toi tunne siitä että on suorittava osapuoli tappaa kiinnostuksen tehokkaasti. :facepalm:
Mua ei haittaa aloittaa keskustelua, flirttiä ja viedä asioita kunhan se nainen nyt on mukana :) Eihän siitä muuten mitään tule :D

Omat kokemukset päinvastaisia. Pääosin naiset aloitellut keskustelut. Tosin myös omaa laiskuuttakin eli alotin ton homman vähän tarkastellen, että keräsin mätsejä ja kartotin tilannetta/"markkina-arvoa". Tosin yksi niistä harvoista, jolle itse laitoin avausviestin on nyt vakavammalla pohjalla menossa.
Jännä juttu. En tiiä sitten oletko vain kiinnostavampi yksilö jolloin naiset hyökkää sun kimppuun helpommin. Että joudun itse näkemään enemmän vaivaa :D

Jännä juttu. En tiiä sitten oletko vain kiinnostavampi yksilö jolloin naiset hyökkää sun kimppuun helpommin. Että joudun itse näkemään enemmän vaivaa :D
Kiinnostavuudesta en sitten tiedä. Varmaan itsellä merkittävänä tekijänä se, kun laitoin sijaintia 50km päähän, niin Tamperekin tuohon sisältyi, niin aika paljon populaa kattoi.

Kiinnostavuudesta en sitten tiedä. Varmaan itsellä merkittävänä tekijänä se, kun laitoin sijaintia 50km päähän, niin Tamperekin tuohon sisältyi, niin aika paljon populaa kattoi.
Mahtaa olla. Itsehän majailen Hyvinkäällä. Taitaa Helsinkiin asti olla tällä hetkellä tuo sijainti. Mut välillä Goldin ansiosta tulee laitettua sijainti Tampereelle tai kuitenkin inhimillisen ajomatkan päähän. Tää mimmi jonka tapasin asuu Tampereella.

Tosiaan viikko sit kävin Kuopiossa asti. No se ei edennyt 24h treffien jälkeen niin ei tartte sitä ihmetellä, mut sanotaanko 150km ihan max etäisyys kodista. Kaikki kauempana on tullut sitten mätsinä lähinnä jos ajelen ohi tai muuten asiaa johonkinpäin Suomea. Mut sen olen huomannut, että vaikka Oulusta asti tulis mätsi niin on se worttii tutustua JOS nainen viehättää kuvissa, samat elämänarvot ja muuten viestittely synkkaa. Ei sitä kuitenkaan ihan huviksee lähde kauemmaksi :)

Joka tapauksessa, ihan sama mistäpäin nuo mätsit on niin naiset ei tee aloitetta mulle. Ei sillä väliä, mä teen sen aloitteen ja oon tottunut.

Tänpäivänen deitti laittoikin jo viestiä perään, ja tällä kertaa vihreää valoa. On se jännä kun itse ei oo yli-intoilija (eli en oo heti ihastunut toiseen tai kiinnostus ei ole niin suurta) niin vastapuoli ei lähde karkuun.
Mut sitku oon tosi kiinnostunut, menetän malttini (vaikka osaan hillitä ja olla chillimpi koska tiedän että yli-innokkuus on turn off. Olen tiennyt sen jo pitkään, mutta järki ja tunne ei mee aina käsi kädessä) ja toinen lähtee karkuun.

Ratkaisu: Ole tosi kiinnostunut, mutta toimi kuin -ei kiinnostuneena-. Tämä ei taas toiminut heinäkun alussa olevaan deittiin, vaan hänen intuitio kertoi jotain ihan muuta.

Ei näistä oikeasti tiedä aina. Menkää ihmiset omana itsenään ja olkaa naisten kanssa juuri niinkuin sydän parhaaksi kertoo :D

Viimeksi muokattu:
Joka tapauksessa, ihan sama mistäpäin nuo mätsit on niin naiset ei tee aloitetta mulle. Ei sillä väliä, mä teen sen aloitteen ja oon tottunut.
Mulla luokkaa 1/20 naisista teki aloitteen, kun Tinderissä vielä pyörin. Eli harvat, mutta jotkut kumminkin. Joskus se oli tasoa "moi, mitä kuuluu", mutta yleensä jotain läppää mun esittelytekstistä. Mulla oli sellainen humoristinen kuvaus siellä, mihin oli helppo tarttua. Itse asiassa nykyinen kumppanikin laittoi itse ensin viestiä (mä en ehtinyt) ja juurikin tuohon mun tekstiin liittyen ;)

Mitä taas omiin aloituksiin tulee, niin huomasin, että paras onnistumisprosentti vastauksen saantiin oli laittaa joku nokkela eka viesti. Sellaiset geneeriset aloitukset harvemmin tuotti mitään tulosta. Eli siihen ekaan viestiinkin kannattaa käyttää vähän aikaa, eikä roiskaista vaan jotain. Tämä nyt tälleen yleisellä tasolla, eikä niinkään lainatulle henkilölle.

Mitä taas omiin aloituksiin tulee, niin huomasin, että paras onnistumisprosentti vastauksen saantiin oli laittaa joku nokkela eka viesti. Sellaiset geneeriset aloitukset harvemmin tuotti mitään tulosta. Eli siihen ekaan viestiinkin kannattaa käyttää vähän aikaa, eikä roiskaista vaan jotain. Tämä nyt tälleen yleisellä tasolla, eikä niinkään lainatulle henkilölle.
Mä oon rehellisesti ettiny netistä kaikennäköisiä aloituspostauksia ja ideoita. Muokannut niitä sitte vähä tarpeen mukaan. Tän päivänen deitti maintsi aloitusviestistäni, että hän mietti kahta vaihtoehtoa: ´Joko mä oon ihan hullu tai sitten fiksu ja kekseliäs :D

Jaahas. Nyt on vuosien hiljaiselon jälkeen sotkettu Tinderissä jonkin verran, ja kahdet eri treffit käyty läpi.

1) Jumalattoman hyvännäköinen latino. Aito ulkomaantuonti. Lyhyt chättäily oli hauskaa ja leikittelevää. Toimi juuri niin kuin piti, ja rehvit sovittiin. Latinoissa on vain se ongelma, että ne odottavat ns. perinteistä käsittelyä, joten kun en jatkuvasti lirkutellut ja tarjoutunut käytännössä hakemaan häntä kotoa, homma kaatui lopulta siihen. Hänen loppupään viesteistä jo näki, että oharit on tulossa, kun hän jätti vain vastaamatta tiettyihin asioihin. Päätin kuitenkin mennä paikan päälle, koska keskustaan oli muutenkin asiaa. No, eihän hän sinne tullut.

2) Heti seuraavaksi päiväksi oli sovittu toiset. Näpsäkkä blondi tuli jopa paikalle. Oli kyllä jo viestittelyssäkin suoraselkäinen ja minun oloinen nainen. Juttu luisti hienosti, elämänkatsomukset oli täysin 1/1 ja niin edelleen. Mutta tässä tuli sitten se karvaasti esiin, etten ole vuosikausiin varsinaisilla treffeillä käynyt --> En saanut vietyä asiaa millään tavoin seksuaalissävytteiseen suuntaan, vaan hetki meni niin kuin minkä tahansa vanhan tutun kanssa. Ja sieltähän se vastaus sitten häneltä tuli vähän myöhemmin, että vahva kaveriviba jäi käteen.

Alku ei ole lupaava.
1) Nettideitailu jaksaa viihdyttää. Tinderissä tulee match ja tervehdysten jälkeen toinen kertoo, ettei hänen maailmankuvaan kuulu väkivaltainen itsepuolustuslaji mikä mainitaan profiilissani ja lisäkysymyksenä miksi sellaista harrastan. Sen lisäksi, että harrastukseni hänelle ongelma, nini toteaa myös omaavansa kaksi kissaa, joista ei profiilissaan kerro. Itselläni lukee eläinallergia profiilissa. Hiukkasen jäin miettimään, miksi edes tykätä toisesta tuolta pohjalta?

2) Nainen aloittaa keskustelun ja kysyy, istunko yhdessä kuvassa pytyllä. Vastaan, että istun tuolilla ja housutkin on jalassa, jos vähän tarkemmin katsoo. Nainen kommentoi, että hetken jo mietti, onko suomalaisten miesten taso todellakin tämä.

Seuraava kysymys on se, olenko harkinnut toisenlaista hiustyyliä. Vastasin, että pitääkö tästä päätellä, ettei nykyinen ole hyvä. Lisäsin myös, ettei se tyyli ole kaikissa kuvissa samanlainen, jos tarkkaan katsoo. Esimerkiksi yhdessä kuvassa tukka on tarkoituksella ihan sekaisin, toisessa kuvassa puku päällä se on taas hyvinkin ojennuksessa, kuten juhliin mennessä kuuluu ollakin.

Sitten alkoi kyllästyttää. En jaksanut odotella vastausta, vaan deletoin koko osuman. Eukon profiilissa luki, että räiskyvä persoona, joka ei sovi kaikille. Joo, ei sopinut ainakaan minulle, jos räiskyvyys tarkoittaa heti alkuun tuollaista töksäyttelyä.

Mitähän joku nainen tykkäisi siitä, jos suunnilleen ensimmäisenä kysyisi, että oletko harkinnut vaikkapa silikonirintoja tai laihduttamista? Tai kysyisi lyhyttukkaiselta naiselta, että koska aiot kasvattaa pitkät hiukset?

Ei, itselleni ei tulisi mieleenkään kysyä mitään tuollaista. Se olisi epäkohteliasta. Miesten tietynlainen röyhkeys voi viehättää joitain naisia, mutta ainakaan itse en miehenä innostu naisen röyhkeästä käytöksestä yhtään. Siinä ei ole mitään viehättävää. Eivätkä ne naisetkaan varmaan innostu, jos miehen röyhkeys menee ulkonäön arvostelun puolelle.

Sorrun nyt itsekin samanlaiseen töksäyttelyyn ja totean, että tuokin eukko oli onneksi lyhyttukkainen ja yli-ikäinen, eli ei mikään menetys.

1) Nettideitailu jaksaa viihdyttää. Tinderissä tulee match ja tervehdysten jälkeen toinen kertoo, ettei hänen maailmankuvaan kuulu väkivaltainen itsepuolustuslaji mikä mainitaan profiilissani ja lisäkysymyksenä miksi sellaista harrastan. Sen lisäksi, että harrastukseni hänelle ongelma, nini toteaa myös omaavansa kaksi kissaa, joista ei profiilissaan kerro. Itselläni lukee eläinallergia profiilissa. Hiukkasen jäin miettimään, miksi edes tykätä toisesta tuolta pohjalta?

2) Nainen aloittaa keskustelun ja kysyy, istunko yhdessä kuvassa pytyllä. Vastaan, että istun tuolilla ja housutkin on jalassa, jos vähän tarkemmin katsoo. Nainen kommentoi, että hetken jo mietti, onko suomalaisten miesten taso todellakin tämä.

Seuraava kysymys on se, olenko harkinnut toisenlaista hiustyyliä. Vastasin, että pitääkö tästä päätellä, ettei nykyinen ole hyvä. Lisäsin myös, ettei se tyyli ole kaikissa kuvissa samanlainen, jos tarkkaan katsoo. Esimerkiksi yhdessä kuvassa tukka on tarkoituksella ihan sekaisin, toisessa kuvassa puku päällä se on taas hyvinkin ojennuksessa, kuten juhliin mennessä kuuluu ollakin.

Sitten alkoi kyllästyttää. En jaksanut odotella vastausta, vaan deletoin koko osuman. Eukon profiilissa luki, että räiskyvä persoona, joka ei sovi kaikille. Joo, ei sopinut ainakaan minulle, jos räiskyvyys tarkoittaa heti alkuun tuollaista töksäyttelyä.

Mitähän joku nainen tykkäisi siitä, jos suunnilleen ensimmäisenä kysyisi, että oletko harkinnut vaikkapa silikonirintoja tai laihduttamista? Tai kysyisi lyhyttukkaiselta naiselta, että koska aiot kasvattaa pitkät hiukset?

Ei, itselleni ei tulisi mieleenkään kysyä mitään tuollaista. Se olisi epäkohteliasta. Miesten tietynlainen röyhkeys voi viehättää joitain naisia, mutta ainakaan itse en miehenä innostu naisen röyhkeästä käytöksestä yhtään. Siinä ei ole mitään viehättävää. Eivätkä ne naisetkaan varmaan innostu, jos miehen röyhkeys menee ulkonäön arvostelun puolelle.

Sorrun nyt itsekin samanlaiseen töksäyttelyyn ja totean, että tuokin eukko oli onneksi lyhyttukkainen ja yli-ikäinen, eli ei mikään menetys.
1) Kuulostaa tosikolta. Tosin tähän vastaisin varmaan "harrastan sitä sua varten, että jos joku piripää hyökkää, niin puolustan!". Toho kissajuttuun en tiedä. Varmaa vastaisin, että "tulen kylään ja kuolen allergiseen reaktioon, kai sulla on arkku valmiina?"

2) Mä oisin varmaa pokkana vastannut, että "juu, istun pöntöllä paskalla ja väännän elämäni isointa torttua juurikin kuvassa. Siksi oli pakko taltioida se tänne."

Hiustyyliin en kyllä nyt keksi mitää järkevää tai hauskaa. Siis aika outoa kysellä toisen hiuksista :D

Mä en ole kertaakaan saanut tuollaisia kysymyksiä, siis en lähellekään. Mitähä mimmei sie oot oikein mätsännyt? :D

Toisaalta tämä voi riippua käyttäjästä. Juttelin vajaan kolmikymppisen tutun naisen kanssa Tinderistä, ilmeisesti hän oli swaipannut oikealle tyyliin kymmenesosan miehistä (vissiin selvästi yli Tinderin keskimääräisen?), mutta mätsejä tuli melko vähän, ja kuulema miehet eivät usein aloittaneet keskustelua. Eikä kyseisen naisen ulkonäössä mitään vikaa ole, joten tämä oli aika yllättävää.
Siis juuri tämä!

Ensinnäkin tuo tuttusi antamien tykkäysten määrä on ihan käsittämätön. Itse näkisin, että jos kaikki taivaankappaleet sattuvat olevan oikeassa asennossa niin vastaan tulee ehkä pari sopivaa miestä sadan joukossa. Jos tuollaisella annettujen tykkäysten määrällä saa vain vähän matchejä niin kyllähän tuossa on jotain outoa (tai siis se ei vastaa sitä mielikuvaa, mikä miehillä on naisten tinderöinnistä).

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millainen profiili on naisella joka ei saa tykkäyksiä. Joku tavis mieskin saa 20 tykkäystä ensimmäisenä iltana.
Katselin viikonloppuna huvikseni taas naisten profiileja ja aiempaan verrattuna kaikki fitnesspimut olivat vaihtuneet eräjormailupimuiksi, mutta vastaan tuli vaikka kuinka paljon samantyyppisiä naisia kuin minä, näitä oli ehkä jopa 20% kaikista. Eli tällä otannalla väittäisin, että katso Tinderistä joka viides profiili niin siinä on sellainen, mikä ei saa tykkäyksiä :)

Siis juuri tämä!

Ensinnäkin tuo tuttusi antamien tykkäysten määrä on ihan käsittämätön. Itse näkisin, että jos kaikki taivaankappaleet sattuvat olevan oikeassa asennossa niin vastaan tulee ehkä pari sopivaa miestä sadan joukossa. Jos tuollaisella annettujen tykkäysten määrällä saa vain vähän matchejä niin kyllähän tuossa on jotain outoa (tai siis se ei vastaa sitä mielikuvaa, mikä miehillä on naisten tinderöinnistä).
Tuo pari sadasta on kyllä todella vähän, varsinkin jos valitsee miehet sellaisien ominaisuuksien perusteella, joiden perään muutkin naiset ovat. :)

Miehet taitaa tykkäillä paljon löysemmällä seulalla. Itse taisin tykätä ehkä tyyliin neljäsosasta tjsp, joka todennäköisesti on keskimääräistä nirsommasta päästä? :hmm:

Katselin viikonloppuna huvikseni taas naisten profiileja ja aiempaan verrattuna kaikki fitnesspimut olivat vaihtuneet eräjormailupimuiksi, mutta vastaan tuli vaikka kuinka paljon samantyyppisiä naisia kuin minä, näitä oli ehkä jopa 20% kaikista. Eli tällä otannalla väittäisin, että katso Tinderistä joka viides profiili niin siinä on sellainen, mikä ei saa tykkäyksiä :)
Minkä tyyppinen nainen siis olet, jos saa kysyä?

Viimeksi muokattu:
3) Tuli mätsättyä noin kuukausi sitten erään vanhemman daamin kanssa, tämä sitten kysyi muutaman viestin jälkeen spontaanisti, että haluaisinko lähteä kävelyseuraksi joku päivä. Totesin tähän, että miksipä ei. Sitten kysyi, että missä asun ja niin edelleen. Tämän jälkeen heitin sitten, että ei varmaan kannata mitään päivää sopia vielä, mutta olen kiinnostunut kuitenkin kävelytreffeistä.

Hänestä ei kuulunut sitten kolmeen päivään mitään, eikä ole itselläkään tapana huudella kenenkään perään. Sitten keskiviikkona laittoi lähes tuohtuneena, että kuinka kauan luulen hänen jaksavan odottaa. Kuittasin sitten siihen, että eipä ole hänestäkään juuri kuulunut mitään. Vastaukseksi sain, että pallo oli kuulemma minun hallussani tapaamisen suhteen ja minulla on väärä strategia pitää nainen lämpimänä liittyen tuohon etten halunnut lyödä mitään päivää vielä lukkoon.

Tämän sitten kuittasin sillä, että tarkoitin kyseisellä lauseella sitä, että voidaan sitten lähempänä sopia joku päivä treffeille (oletin naisen myös tajuavan tämän ilman erillistä selitystä, mutta ilmeisesti ei ymmärtänyt). Sitten vähän provosoin tätä tuolla strategialla ja pallolla, niin ei kauaa mennyt kun poisti minut mätseistä.

Ei jumalauta minkälaisen show'n voi saada aikaan joidenkin kävelytreffien sopimisesta. Taisin taas väistää yhden luodin tässäkin. ps. Mun mätsit tapahtuu ihan PK-seudulla, kun joku nimimerkki kysyi...:)

Tuo pari sadasta on kyllä todella vähän, varsinkin jos valitsee miehet sellaisien ominaisuuksien perusteella, joiden perään muutkin naiset ovat. :)

Miehet taitaa tykkäillä paljon löysemmällä seulalla. Itse taisin tykätä ehkä tyyliin neljäsosasta tjsp, joka todennäköisesti on keskimääräistä nirsommasta päästä? :hmm:

Minkä tyyppinen nainen siis olet, jos saa kysyä?
Jos sadasta profiilista 90 on niitä urheiluhulluja (nämä menee suoraan vasemmalle ja en nyt yhtään liioittele näiden määrää) ja jäljelle jäävistä profiileista pari on kuvatonta ja tekstitöntä, pari avoimessa suhteessa / poly ja pari päihdeongelmaista, kirjoitustaidon perusteella peruskoulunkin väliin jättäneitä sankareita, niin jäljelle jää se muutama edes jollain tapaa potentiaalisia kumppaneita. Noiden himourheilijoiden profiileista mun on ihan turha tykätä, koska en itse harrasta urheilua tuolla intensiteetillä. Ei siis kertakaikkisesti ole enempää profiileita, joista tykätä.

Mun paras matchi tähän mennessä on ollut toisaalla Euroopassa asuva turkkilainen reilusti (siis tyyliin jotain 50 kg) ylipainoinen pitsakokki, joka mielestäni oli söpö. Juteltiinkin jonkin aikaa, mutta hänellä ei tainnut olla ihan kaikki muumit laaksossa niin kaatui sitten siihen. Eli en siis todellakaan tykkää vain jostain adoniksista vaan ihan tuollaisista tavallisista miehistä.

Samantyyppisillä naisilla kuin itse olen tarkoitan sellaisia tylsiä naapurintyttömäisiä naisia, joilla ei ole mitään jännittäviä (mediaseksikkäitä?) harrastuksia ja jotka ulkonäöllisesti eivät herätä todennäköisesti minkäänlaisia tunteita suuntaan tai toiseen.

Jos sadasta profiilista 90 on niitä urheiluhulluja (nämä menee suoraan vasemmalle ja en nyt yhtään liioittele näiden määrää) ja jäljelle jäävistä profiileista pari on kuvatonta ja tekstitöntä, pari avoimessa suhteessa / poly ja pari päihdeongelmaista, kirjoitustaidon perusteella peruskoulunkin väliin jättäneitä sankareita, niin jäljelle jää se muutama edes jollain tapaa potentiaalisia kumppaneita. Noiden himourheilijoiden profiileista mun on ihan turha tykätä, koska en itse harrasta urheilua tuolla intensiteetillä. Ei siis kertakaikkisesti ole enempää profiileita, joista tykätä.

Mun paras matchi tähän mennessä on ollut toisaalla Euroopassa asuva turkkilainen reilusti (siis tyyliin jotain 50 kg) ylipainoinen pitsakokki, joka mielestäni oli söpö. Juteltiinkin jonkin aikaa, mutta hänellä ei tainnut olla ihan kaikki muumit laaksossa niin kaatui sitten siihen. Eli en siis todellakaan tykkää vain jostain adoniksista vaan ihan tuollaisista tavallisista miehistä.

Samantyyppisillä naisilla kuin itse olen tarkoitan sellaisia tylsiä naapurintyttömäisiä naisia, joilla ei ole mitään jännittäviä (mediaseksikkäitä?) harrastuksia ja jotka ulkonäöllisesti eivät herätä todennäköisesti minkäänlaisia tunteita suuntaan tai toiseen.
Näin ihan mielenkiinnosta kysyn että sivuutatko miehet jotka ovat sinua lyhyempiä??. koska yleensä nainen laittaa pituuden "kemian" edelle!!. oli "kemia" sitten miehen kanssa kuinka hyvä tahansa...

Näin ihan mielenkiinnosta kysyn että sivuutatko miehet jotka ovat sinua lyhyempiä??. koska yleensä nainen laittaa pituuden "kemian" edelle!!. oli "kemia" sitten miehen kanssa kuinka hyvä tahansa...
Olen itse niin lyhyt, että en ole kertaakaan elämässäni vielä törmännyt itseäni lyhyempään mieheen. Jos pitäisi valita, niin ottaisin mieluummin lyhyen kuin pitkän miehen.

En ole kokeillut Tinderiä eikä mitään hajua miesten profiileista siellä, mutta tuo 90% urheiluhulluja kuulostaa kuitenkin liioittelulta, joko sinulla on aika lavea käsitys urheiluhullusta tai sitten 5 miestä kymmenestä liioittelee liikuntaharrastustaan Tinderissä rajusti :). Jos kyse on jälkimmäisestä, niin toki sieltä on hankalaa yrittää poimia seasta niitä, jotka ovat aktiivisia urheilijoita vain profiilitekstissään tai haaveissaan.

(edit: korjattu typo)

Viimeksi muokattu:
Ite oon tylsä ja turvallinen. Ja naisista kelpais sellainen seuraksi joka tykkää kainalossa maata ja katella leffoja jne. Mutta ainahan sitä saa haaveilla. Ai niin oisko se hyggeilyä vai menikö se muodista?

Mä olen 171cm pitkä, jota en ole maininnut profiilissa ihan siitä syystä, ettei karsi heti pituuden perusteella. Eipä oo tullut ihmistä vastaan jolle mun pituus on ollut ongelma, tai sitten ei ole vain viitsinyt sanoa ääneen. Mä olen aika persoonallinen tyyppi, joten ikävä olla tutustumatta jos nyt ei pituus miellytä. Suurin osa naisista ovat olleet kuitenkin mua lyhyempiä tai samaa pituutta. Kroppa on urheilullinen ja kuntosali toinen koti. Päälle sitten merkitykselliset tekemiset. Mut siis itse haen myös ihmistä, joka on liikunnallinen. Omat elämäntavat heijastuu myös sitten siihen kumppanin etsintään..

Mut siis, jos on tavis ja tylsä, niin ei sitä kannata liikaa profiilissa mainostaa. Naiset nyt yleensä menee tunne edellä ja se mies täytyy antaa edes jollain tasolla jänniä viboja.

Mätsejä ei oo taas tullut hetkeen. Käydä nämä nykyset kortit läpi ja sitten profiili menee tauolle, jos ei suhdetta synny. Sanon jonkun seitsemännen kerran kunnes taas huomaan, että on tullut mätsei ja homma jatkuu :D

Menee niin hermot tinderiin, paska sovellus, kiva saada laskua vaikka ei käytä, play kauppa sanoo että ei tilauksia ja tinder sovelluksessa ei näy aktiivisia tilauksia, mutta maksu meni...

Lähetin palautetta että palauttaa rahat ja jos tulee vielä yksikin vitun maksu, niin perin kyllä korkojen kera

Menee niin hermot tinderiin, paska sovellus, kiva saada laskua vaikka ei käytä, play kauppa sanoo että ei tilauksia ja tinder sovelluksessa ei näy aktiivisia tilauksia, mutta maksu meni...

Lähetin palautetta että palauttaa rahat ja jos tulee vielä yksikin vitun maksu, niin perin kyllä korkojen kera
Eli teit tilauksen sähköpostiosoitteella ja kortilla. Sen jälkeen poistit apin ja asensit uudelleen, jolloin tilausta ei näy siinä uudessa asennuksessa. Playssa se kyllä näkyy, jos sen sitä kautta on maksanut.

Ota se tilauskoodi sieltä sähköpostista ja aktivoi se Gold siihen uudelleen asennettuun appiin. Sieltä voit sen sitten perua.

Eli teit tilauksen sähköpostiosoitteella ja kortilla. Sen jälkeen poistit apin ja asensit uudelleen, jolloin tilausta ei näy siinä uudessa asennuksessa. Playssa se kyllä näkyy, jos sen sitä kautta on maksanut.

Ota se tilauskoodi sieltä sähköpostista ja aktivoi se Gold siihen uudelleen asennettuun appiin. Sieltä voit sen sitten perua.
Sehän siinä hauskaa onkin kun lähetin s-postia niin sanoi että tilaus on jo peruutettu, vaikka en itse nähnyt edes sitä peruutus nappulaa ... Noh sentään s-postilla ne sen peruutti

Nyt kun taas kattoo tuota mätsi - viestittely - tapaamissaldoa niin voi todeta, että on tämä saatana työmaa. Aikaa saa kulumaan paljon ilman tuloksia. Sit siinä tulee väkisin se, ettei jaksa tai kiinnosta mitää hauskaa tai fiksua kirjoittaa vaa menee helposti semmoset perus löpinäksi. No joillekin se toimii, useimmille ei. Ois tuossa varmasti jo parin kanssa päässyt pukille mut ei vaan kinosta.

Tuossa on nyt 2 tai 3 mimmiä joiden kanssa on "?". Kiinnostus on sen verran laimeaa ollut, että kai sitä nyt voi tutustua rauhakseen ja katsoa tuleeko mittää. Yhden näistä tavannut kerran ja jatkoa luvassa ehkä kun aikataulut täsmää, tämä henkilö muutenkin potentiaalisin näistä.. Parin muun kanssa viestittely on aika neutraalia, että nähdää sitte joskus meiningillä :D

Kyl tää vahvasti nyt näyttää siltä, että hommat seis ja kahtoo sitte joskus taas. Gold jäsenyys on vielä mitä, pari kolme viikkoa ainakin.

Ainakin itse etsin nimenomaan "tavallista" naista, mutta eihän teitä ole ollenkaan.
En siis kaipaa sali/matkustelu/Insta -keimailijoita.
Vähissä on mielenkiintoiset naiset... ja pätee myös toiseen suuntaan. Esittelytekstiä ei ole ollenkaan, tai sit se on just elämämkoulu-tyylinen.
Ja ikävä myös sanoa, mutta mielenkiintoinen ihminen noin muuten saattaakin sit olla sellanen plussapallo. Noita ylipainoisia kyllä tulee matchina.
Ilmeisesti "tavallinen" omaksutaan tarkoittavan täysin liilkumatonta sohvaperunaa, joka syönyt itsensä isoksi

Tapasin aviomieheni ja lasten isän nettitreffien kautta. Sitä ennen tapasin miehiä jonkinverran, ja kukaan ei aiheuttanut ihastusta. Ihan sama mitä olisivat tehneet ja olleet, ei vaan ollut sitä jotain.

Lopulta laitoin itse täysin turhamaisesti hakukriteeriksi pituuden, ja kävin jäljelle jääneet parikymmentä profiilia läpi.

Miehelläni oli ihan tyhmä profiili puujalkavitsillä ja kuva jossa ihan hiton rumat verhot taustalla. Ja tietysti perus salikuva. Yleensä en kestä salikuvia, mutta hän ei poseerannut, vaan kuva oli jotenkin luonnollinen, ei luotaantyöntävä. Niin sinne sitten laitoin viestiä, koska vaikutti vilpittömältä ja profiilissa ei ollut mitään teennäistä.

Hän on edelleen ainoa mies, joka saa sukat pyörimään. Toki kävi onni, että luonteet käyvät yksiin ja edustamme toisillemme asioita joita kunnioitamme.

Mutta kaikki ne, jotka sivuutin. Tuskin he olisivat voineet millään muotoilulla tai kuvilla jotenkin parantaa mahdollisuuksiaan kanssani. Ja tuskin vastaavasti olisin voinut parantaa omia mahdollisuuksiani. Ihan suosiolla sivuutin muutamat, jotka selkeästi etsivät huippukaunista salikissaa.

Silloin oli markkina-arvoa, joka ei tietysti haitannut. Mutta jos lohduttaa niin naisen markkina-arvo häviää. En kuvittele että nyt keski-ikäistyessä monen lapsen äitinä olisi minkäänlaista mahdollisuutta valita jonosta, ehei. Joten pidän kiinni siitä kunnon miehestä kyllä loppuun asti.

Mä olen 171cm pitkä, jota en ole maininnut profiilissa ihan siitä syystä, ettei karsi heti pituuden perusteella. Eipä oo tullut ihmistä vastaan jolle mun pituus on ollut ongelma, tai sitten ei ole vain viitsinyt sanoa ääneen.
No tähän voin sanoa, että minä olen alle sen maagisen 170cm ja ketään varmaan ei yllätä se, että en asiaa mainitse profiilissa. Joskus aikaisemminkin maininnut täällä (tai jossain muualla), että mulla ei ole kuitenkaan ikinä ollut ongelmia livenä baarissa seuran löytäminen, vaikka tuo oma pituus tulee/näkyy heti ilmi livenä. Sitten taas jos pelkkien kuvien perusteella käydään valikointia, niin kyllä se pituus aika paljon naisilla näyttää painavan vaakakupissa, jos sen on mennyt mainitsemaan. Se tuntuu olevan monelle naiselle kovempi kolaus, jos mies on sentin-pari lyhyempi... mulle pituus taas ei ole koskaan ollut ongelma.
Jotenkin en ole koskaan ollut valokuvauksellinen persoona, koska mulla on aika iso kontrasti tosiaan nettitreffiseuran ja baariseuran saamisen välillä... ja osaan kyllä kirjoittaa muutakin, ku "moi mitä kuuluu?" reploja. Naiset yleensäkin on todella huonoja kirjoittamaan oikein mitään. Vastaukset parin-kolmen sanan heittoja, eikä monella ole kunnon yritystäkään kunnon keskustelulle.
Ja mainittakoon tähän nyt vielä sekin, että ikä alkaa nelosella, joka sekin karsii nähtävästi aika paljon :rofl: Ne matchit/tykkäykset on tosiaan monesti jotain 50 plösöjä... ja mulla ei ole koskaan ollut kovin tarkka ikäkriteeri. Tuo ex oli 6v vanhempi (muttei tarpeeksi kypsä taistelemaan parisuhteen ongelmien eteen 7v jälkeen).

Viimeksi muokattu:
Tapasin aviomieheni ja lasten isän nettitreffien kautta. Sitä ennen tapasin miehiä jonkinverran, ja kukaan ei aiheuttanut ihastusta. Ihan sama mitä olisivat tehneet ja olleet, ei vaan ollut sitä jotain.

Lopulta laitoin itse täysin turhamaisesti hakukriteeriksi pituuden, ja kävin jäljelle jääneet parikymmentä profiilia läpi.

Miehelläni oli ihan tyhmä profiili puujalkavitsillä ja kuva jossa ihan hiton rumat verhot taustalla. Ja tietysti perus salikuva. Yleensä en kestä salikuvia, mutta hän ei poseerannut, vaan kuva oli jotenkin luonnollinen, ei luotaantyöntävä. Niin sinne sitten laitoin viestiä, koska vaikutti vilpittömältä ja profiilissa ei ollut mitään teennäistä.

Hän on edelleen ainoa mies, joka saa sukat pyörimään. Toki kävi onni, että luonteet käyvät yksiin ja edustamme toisillemme asioita joita kunnioitamme.

Mutta kaikki ne, jotka sivuutin. Tuskin he olisivat voineet millään muotoilulla tai kuvilla jotenkin parantaa mahdollisuuksiaan kanssani. Ja tuskin vastaavasti olisin voinut parantaa omia mahdollisuuksiani. Ihan suosiolla sivuutin muutamat, jotka selkeästi etsivät huippukaunista salikissaa.

Silloin oli markkina-arvoa, joka ei tietysti haitannut. Mutta jos lohduttaa niin naisen markkina-arvo häviää. En kuvittele että nyt keski-ikäistyessä monen lapsen äitinä olisi minkäänlaista mahdollisuutta valita jonosta, ehei. Joten pidän kiinni siitä kunnon miehestä kyllä loppuun asti.
Mikä estää pitämästä itsestään huolta vaikka monta lasta ja ikää lähemmäs 50?

Naisen markkina-arvo ei katoa mihinkään, päinvastoin jos vain haluaa

Ei mikään estä, toisilta se onnistuu, toisilta ei. Kyse ei ole aina tahdosta myöskään, edes lapsettomilla.

Niinhän se taitaa olla, että naisilla on usein vaikeuksia löytää mies, josta he pystyvät kiinnostumaan. Kun taas miehillä on vaikeaa löytää se nainen, joka kiinnostuu. :hmm:

Niinhän se taitaa olla, että naisilla on usein vaikeuksia löytää mies, josta he pystyvät kiinnostumaan. Kun taas miehillä on vaikeaa löytää se nainen, joka kiinnostuu. :hmm:
Tästä päästäänkin siihen, että kaikki "kovan tason" miehet eli alta 5% miehistä saa lähestulkoon kaikki naiset. Tässä vaan ongelmana on se, että nämä miehet eivät ryhdy kovin helpolla suhteeseen, koska saantia on liikaa. Alle 5% mies nyt ulkoisista näkökulmista on rikas, lihaksikas, statusta,"mestari" jossain lajissa, komea, jne. Lähtökohtaisesti miehillä on mahdollisuus päästä tänne 5% kastiin paitsi ei tietenkään pituuden ja kasvojen komeuden suhteen. Seuraavaksi tulisi sitten top 10% jne, mut en jaksa kategorioida liikaa :D No top 20% miehet, joilla menee hyvin ja saavat myös niitä daameja. Mut valitettava tosiasia on se, että jos ei kuulu top 20%, niin voi olla vaikea saada naista. Armotonta tää touhu nykyään.

Jos ei ole mallitason poitsu, niin voi olla vaikea saada naista vaikka elättäisi itsensä hyvin, treenailee ja asiat kunnossa muuten elämässä.

Neittideitti on tehnyt tästä hommasta hemmetin pinnallista ja meininki on kuin työpaikkaahastiksessa. Laita CV kuntoon ja näytä, että olet paperilla kova, niin saat vastinetta. Toki poikkeuksia sitten etenkin sosiaaliset lahjakkaat ihmiset.

Sitten on nämä jotka hakee prinssiä, huomioo tai jotain mitä en edes tiedä. Useampi tullut kohdalle, jotka etsivät suhdetta, mut heti alkumetreillä tulee ilmi, että "olen kiireinen". Maantaina akrobatiat, tiistaina joogat, keskiviikkona nään kavereita, torstaina 14h työpäivä, perjantaina crossfit treenit, lauantaina kissanristiäiset ja samalla käyn kahdella festarilla. Sunnuntaina olis aikaa mut olen silloin kuollut.

Arvostan sitä jos nainen jaksaa panostaa viesteihin. Moni leechaa mukana eikä siitä saa yhtää mitään aikaiseksi.

Käy yhä enemmän mielessä ottaa niskasta kiinni ja kysyä livenä ihmisiltä puhelinnumeroita jos joku kiinnostava osuu kohdalle. Eipä tartte sen kummemmin mätsäillä ja kirjotella miettien, että kohtaha tuo ghostaa tai sitten ei muuten koskaa vaan pääse tapaamiseen asti syystä tai toisesta :D

Viimeksi muokattu:
Tutustuin netissä ja tapasin itseäni n. 10 vuotta vanhempaa naista (itse olen vajaa 30 ja hän vajaa 40). Vaikutti jo ennen tapaamista tosi mukavalta ja tapaamisella tunne vain voimistui. Selvisi kuitenkin, että hän on ollut nyt useamman vuoden sairaslomalla ja nyt on aikeissa hakea opiskelemaan uutta alaa. Ei vielä selvinnyt sairasloman syytä, että onko henkistä vai fyysistä. Ei kuitenkaan vaikuttanut että etsisi "elättäjää" ja kuitenkin on mielessä jotain suunnitelmia jatkosta tuon opiskelun merkeissä. Aikaisemmin seurustelin vähän aikaa mielenterveysongelmaisen kanssa, ja homma loppui oikeastaan juuri niihin mt-ongelmiin (olivat aika vakavia) sekä siihen, ettei ollut oikein mitään yhteisiä juttuja tai mielenkiinnon kohteita. Kuten sanoin, en tiedä onko tässä nykyisessä tapauksessa sairasloman syynä mt-ongelmat, mutta nyt ainakin olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ollaan monessa asiassa samalla aaltopituudella mitä nyt ollaan juteltu. Molemmat etsivät parisuhdetta.

Sitten tuo ikä. Toki hänessä näkyi jo pientä ikääntymisen merkkiä kasvoissa ja ihossa, ja luultavasti tupakointi oli voimistanut niitä (oli siis tupakoinut vuosien ajan, mutta nyt ollut jo pitkään ilman nikotiinia). Kokonaisuudessaan kuitenkin miellytti mun silmää :) Itselläni ei ole herännyt mitään perheen perustamisen ajatuksia, mutta tietysti jos niitä heräisi vaikka 5 vuoden päästä niin tuo nainen olisi jo yli 40-vuotias ja raskaaksi tuleminen olisi varmasti hankalaa. Ei olla vielä puhuttu tarkemmin näistä asioista, mutta olen saanut käsityksen ettei hänkään lapsia erityisesti kaipaisi, eikä hänellä ole lapsia ennestään.

Sovittiin alustavaa ajankohtaa uudelle tapaamiselle. Miltä tämä kuulostaa muiden mielestä?
Päivitystä tähän... naiselle tuli tuon tapaamisen jälkeen vieras viikoksi ja sanoi, että vastaamisessa voi kestää sen takia. Pistin seuraavalla viikolla viestiä ja vastaamisessa on nyt kestänyt kohta kolme viikkoa :lol: Ghostattiin, mutta tässä välissä tullut jo "parempia vaihtoehtoja" joten en enää edes kaipaa vastausta. Varmaan väistin luodin ainakin jollain tavalla.

Ehdit iskemään ensimmäisenä. :thumbsup:
Oli selvästi joku katkera narssu, joka halusi ensin haukkua pystyyn ja sitten dumpata. Ei ole ainoa kerta kun tällaisia sattuu kohdalle. Hakevat jonkunlaisia vallantunnetta tuollaisella.

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
179 165
Jäsenet
59 233
Uusin jäsen
Onnidacherry

Hinta.fi

Ylös Bottom