No tähän voin sanoa, että minä olen alle sen maagisen 170cm ja ketään varmaan ei yllätä se, että en asiaa mainitse profiilissa. Joskus aikaisemminkin maininnut täällä (tai jossain muualla), että mulla ei ole kuitenkaan ikinä ollut ongelmia livenä baarissa seuran löytäminen, vaikka tuo oma pituus tulee/näkyy heti ilmi livenä. Sitten taas jos pelkkien kuvien perusteella käydään valikointia, niin kyllä se pituus aika paljon naisilla näyttää painavan vaakakupissa, jos sen on mennyt mainitsemaan. Se tuntuu olevan monelle naiselle kovempi kolaus, jos mies on sentin-pari lyhyempi... mulle pituus taas ei ole koskaan ollut ongelma.Mä olen 171cm pitkä, jota en ole maininnut profiilissa ihan siitä syystä, ettei karsi heti pituuden perusteella. Eipä oo tullut ihmistä vastaan jolle mun pituus on ollut ongelma, tai sitten ei ole vain viitsinyt sanoa ääneen.
Jotenkin en ole koskaan ollut valokuvauksellinen persoona, koska mulla on aika iso kontrasti tosiaan nettitreffiseuran ja baariseuran saamisen välillä... ja osaan kyllä kirjoittaa muutakin, ku "moi mitä kuuluu?" reploja. Naiset yleensäkin on todella huonoja kirjoittamaan oikein mitään. Vastaukset parin-kolmen sanan heittoja, eikä monella ole kunnon yritystäkään kunnon keskustelulle.
Ja mainittakoon tähän nyt vielä sekin, että ikä alkaa nelosella, joka sekin karsii nähtävästi aika paljon

Viimeksi muokattu: