Pointti se, että vanheneminen on eduksi miehelle, ei niinkään naiselle, vaikka molemmat sukupuolet voi hyvin vaikuttaa markkina-arvoonsa.
Riippuu sekin geeneistä. Joku Hugh Grant tyyppinen nuorenakin hyvän näköinen mies varmasti saa charmia kun ikääntyy mutta itse ainakaan 40+ vuotiaana en ole mitään kysyttyä miesmateriaalia kun päälaki alkaa paistaa ja iho puskee syylää ja sieraimetki työntää karvaa, vaikka nuorena ainakin keskivertojannu omasta mielestä olin. Synkkä ajatus olisi joutua tässä vaiheessa sinkuksi ja naista etsimään, joten täytyy pitää vaimoke tyytyväisenä. Mutta jos ukkoutuva mies on markkinoilla muodissa niin hyvä meille suomimiehille joilla ei ole italiangigolojen raameja.
Mutta ei se ikä kaikilla alamäkeä automaattisesti ole, tunnen naisia jotka ei nuorena ollut kummoisia mutta 40-50v puhjennut niinsanotusti kukkaan ja toisaalta 20-30 vuotiaissa on paljon naisia jotka ei edes ulkoisesti viehätä yhtään. Siinä mielessä ikä on vain numero ja moni muu asia sitä tärkeämpi. Kahdesta kauniista 20-30v ja 40-50v v itse valitsisin kuitenkin sen 40-50v syystä "moni muu asia".
Tasapuolista kyllä että jokainen on joskus nuori ja kaikki vanhenee sukupuolesta riippumatta ja kukaan ei enää 80 veenä kiinnosta ketään.
Viimeksi muokattu: