Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
ei tullut mieleen että tekee profiilin omana itsenä, ja tyytyy siihen mitä sillä saa?
Se "oma itse" on selitetty jo aiemmin. Menetkö häihin omana itsenäsi työhaalareissa tai hautajaisiin pieruverkkareissa. Voit olla oma itsesi monella tapaa eri paikoissa, mutta vain täysi idiootti ei tuo parhaita puoliaan esiin, kun siihen on aihetta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Olen vähän yllättynyt siitä käsityksestä, että "kaikki" naiset saavat Tinderissä tyyliin sekunnissa miljoona tykkäystä ja kuinka naisilla on matchejä jonossa satoja. Olen kolmekymppinen nainen ja vuoden tinderöinnin saldo on tasan nolla matchiä suomalaisten miesten kanssa. Muita matchejä on ollut yhteensä noin kymmenen. Toki myös oikeassa elämässä olen aina ollut miehille täysin näkymätön, mutta sinänsä jännää että sama ilmiö toistuu myös netissä.

Tinderin mulle näyttämistä miehistä varmaan 90% on näitä elämäntapaurheilijoita, jotka eivät ainakaan profiilinsa mukaan tee mitään muuta kuin harrastavat eri urheilulajeja 24/7. Sellaisia "tavallisia" miehiä on tuolla ehkä yksi sadasta.
Vaikea uskoa. Ettei sulla nyt sijainnit kuse tai joku muu? Onko minkälaiset kuvat? Siis mä tein taannoin testiprofiilin ilman kuvaa ja oli 15 minuutissa lähes 100 tykkäystä. Jotenkin kuulostaa oudolta.
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Se "oma itse" on selitetty jo aiemmin. Menetkö häihin omana itsenäsi työhaalareissa tai hautajaisiin pieruverkkareissa. Voit olla oma itsesi monella tapaa eri paikoissa, mutta vain täysi idiootti ei tuo parhaita puoliaan esiin, kun siihen on aihetta.
Epäilen ettei tässä threadissa kellään oo pieruverkkareita tinderissä
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
272
Olen vähän yllättynyt siitä käsityksestä, että "kaikki" naiset saavat Tinderissä tyyliin sekunnissa miljoona tykkäystä ja kuinka naisilla on matchejä jonossa satoja. Olen kolmekymppinen nainen ja vuoden tinderöinnin saldo on tasan nolla matchiä suomalaisten miesten kanssa. Muita matchejä on ollut yhteensä noin kymmenen. Toki myös oikeassa elämässä olen aina ollut miehille täysin näkymätön, mutta sinänsä jännää että sama ilmiö toistuu myös netissä.

Tinderin mulle näyttämistä miehistä varmaan 90% on näitä elämäntapaurheilijoita, jotka eivät ainakaan profiilinsa mukaan tee mitään muuta kuin harrastavat eri urheilulajeja 24/7. Sellaisia "tavallisia" miehiä on tuolla ehkä yksi sadasta.
No, selitys on toki erittäin yksinkertainen: Olet ihan yhtä ruma ja vastenmielinen kuten esimerkiksi minä. Eihän niitä tykkäyksiä ja mätchejä silloin tule. Vastaus löytyy peilistä. Tiedän kyllä mistä puhun eli turha luulla provoksi. Ulkonäköä jos ei ole niin sitä saakeli ei vain ole. Oli sitten "sisältä kuinka ihana" tahansa. Ihan kuin minä.
 
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
14
Vaikea uskoa. Ettei sulla nyt sijainnit kuse tai joku muu? Onko minkälaiset kuvat? Siis mä tein taannoin testiprofiilin ilman kuvaa ja oli 15 minuutissa lähes 100 tykkäystä. Jotenkin kuulostaa oudolta.
Kuvat on niin hyvät kuin tästä naamasta on mahdollista saada. Olen parin kuukauden välein vaihtanut niitä ja välillä on ollut mukana myös kokovartalokuvia - ei mitään merkitystä. Katselin myös joskus huvikseni muiden naisten profiileja ja sen otannan perusteella väittäisin mun kuvien olevan keskivertoa parempia.

Sijainneista en ymmärrä mitään, asetuksissa on että menee puhelimen sijainnin mukaan. Saan kuukaudessa ehkä noin viisi tykkäystä (jos Tinderin ilmoitukset pitävät paikkaansa) ja taannoin kun kävin ulkomailla niin ensimmäisenä päivänä uudessa sijainnissa tykkäyksiä tuli muistaakseni parikymmentä ja sen jälkeen ihan muutama parin seuraavan päivän aikana ja siihen se sitten jäikin.
 
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
14
No, selitys on toki erittäin yksinkertainen: Olet ihan yhtä ruma ja vastenmielinen kuten esimerkiksi minä. Eihän niitä tykkäyksiä ja mätchejä silloin tule. Vastaus löytyy peilistä. Tiedän kyllä mistä puhun eli turha luulla provoksi. Ulkonäköä jos ei ole niin sitä saakeli ei vain ole. Oli sitten "sisältä kuinka ihana" tahansa. Ihan kuin minä.
En tosiaan ole mikään kaunotar, mutta en kyllä (omasta mielestäni) rumakaan. Sellainen ihan mitäänsanomaton tavis? :)

Olen tosi pahoillani, että ajattelet olevasi ruma ja vastenmielinen. Eiköhän me kaikki olla niin itsekriittisiä, että ajatellaan itsestämme aina huonompaa kuin mitä todellisuudessa ollaankaan.
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Vituttaa toi Tinder. Joskus harvoin jos saan matchin, niin se nainen ei vastaa yhtään mitään ja lopulta hetken päästä yleensä poistaa matchin. Aivan toivotonta touhua. :D

Millä taikasanoilla saatte edes keskustelun jonkun kanssa aikaiseksi?
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Vituttaa toi Tinder. Joskus harvoin jos saan matchin, niin se nainen ei vastaa yhtään mitään ja lopulta hetken päästä yleensä poistaa matchin. Aivan toivotonta touhua. :D

Millä taikasanoilla saatte edes keskustelun jonkun kanssa aikaiseksi?
Jos haet suhdetta, ei pidä hakea taikasanoja.
Asiat meni niinkuin niiden piti kun se poisti sut. väärä nainen.
oikea nainen jatkaa tavallista keskustelua.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Vituttaa toi Tinder. Joskus harvoin jos saan matchin, niin se nainen ei vastaa yhtään mitään ja lopulta hetken päästä yleensä poistaa matchin. Aivan toivotonta touhua. :D

Millä taikasanoilla saatte edes keskustelun jonkun kanssa aikaiseksi?
En tietenkään omaa taikareseptiäni kerro (jottei sitä kopioida), mutta pidän huolen siitä, että aloitukseni on röyhkeä, täynnä huumoria ja ei missään nimessä "Hei, mitä kuuluu." Vastauksena on yleensä kasa itkunauruhymiöitä, jonka jälkeen jatkan kevyttä - ei seksuaalista - kiusoittelua.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 817
Totean vain tähän että se mihin tämä tulee johtamaan, on se että varakkaammat incelit alkavat palkata tinder-konsultteja. Ne hoitaa kuvaprofiilin kuntoon ja sitten seuraavassa vaiheessa toki muut sometilit sekä alustavan chattailun. Ja noita jo on, oikestaan se mitä en tiedä ois että joku hoitais maksusta sen flirtin vielä, mutta luulen että on ja on maksajiakin. Kahdesta syystä, ei itse osaa tai ei ole aikaa/kiinnostusta siihen mutta on rahaa sellaiseen.

Mitä tuttujen "nettideittailuista" on kuullut, niin aika monella olisi tarvetta ammattilaisen palveluun, ja kaikille teille nuoremmille markkinointiopiskelijoille tiedoksi; tossa on seuraava bisness
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Porukan itsetunto ei kestä enää nykymaailmassa mitään, heti jos saa pakit joltain ihan väärältä naiselta aletaan miettimään että mitä tein väärin, vaikka todennäköisesti on elänyt ihan omaa elämäänsä ja nainen vaan väärä. Eikai nyt jumankauta pakit ole siitä kiinni, että "ei ole yrittänyt tarpeeksi".
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
En tietenkään omaa taikareseptiäni kerro (jottei sitä kopioida), mutta pidän huolen siitä, että aloitukseni on röyhkeä, täynnä huumoria ja ei missään nimessä "Hei, mitä kuuluu." Vastauksena on yleensä kasa itkunauruhymiöitä, jonka jälkeen jatkan kevyttä - ei seksuaalista - kiusoittelua.
Yritin lähestyä sellaisella läpällä monivalintakysymyksellä. Yllätys yllätys ei vastausta ja match katosi heti.

Musta tuntuu että tämä appi on joku suuri kusetus kaikkia miehiä kohtaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
En tietenkään omaa taikareseptiäni kerro (jottei sitä kopioida), mutta pidän huolen siitä, että aloitukseni on röyhkeä, täynnä huumoria ja ei missään nimessä "Hei, mitä kuuluu." Vastauksena on yleensä kasa itkunauruhymiöitä, jonka jälkeen jatkan kevyttä - ei seksuaalista - kiusoittelua.
Varmaan röyhkeä huumori toimiikin, mutta myös ihan kekseliäät kyssärit profiiliin liittyen, heittää jotain "läppää" tai erilaisia kysymyksiä. Netistä löytyy pilvin pimein Tinder aloituksia joista usein toimii ihan ok. Se on kyl iha sattuman kauppaa et meneekö ne läpi.

Parhaimmillaan ku olen heittänyt tyyliin "Käyn aamulla kaupassa, tarviitko jotain?" "No voit tuoda xxx. Mistä muuten tiesit etten tykkää käydä kaupassa?" Ja saanut sen jälkeen hyvää juttua aikaan.

Suurin osa aloituksista kuitenkin tyssää mut joidenkin kanssa siitä aloituksesta on vain alkanut pyörimään flirttimäinen keskustelu ja näitä on kiva ylläpitää. Flirtti ei vaa tuu luonnostaan vaan se yleensä sit lähtee jostain syystä jonkun kanssa vaan tosi sulavasti pyörimään, ei näissä oo sillee mitää ennakkosääntöä. Tapauskohtasia.

Mut on myös tärkeää, että profiiliteksti ja etenkin kuvat on kunnossa. Jos katsoitte ylläolevaa videopätkää, sama aloitus komealta vs tavikselta, eri lopputulos.

Mutta on tää Tinder aika raakaa peliä.. Siihe pitäisikin suhtautua rennosti..
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Totean vain tähän että se mihin tämä tulee johtamaan, on se että varakkaammat incelit alkavat palkata tinder-konsultteja. Ne hoitaa kuvaprofiilin kuntoon ja sitten seuraavassa vaiheessa toki muut sometilit sekä alustavan chattailun. Ja noita jo on, oikestaan se mitä en tiedä ois että joku hoitais maksusta sen flirtin vielä, mutta luulen että on ja on maksajiakin. Kahdesta syystä, ei itse osaa tai ei ole aikaa/kiinnostusta siihen mutta on rahaa sellaiseen.

Mitä tuttujen "nettideittailuista" on kuullut, niin aika monella olisi tarvetta ammattilaisen palveluun, ja kaikille teille nuoremmille markkinointiopiskelijoille tiedoksi; tossa on seuraava bisness
Tässä voisi olla ihan hyväkin bisnesrako. Itselläni on aika surkeat taidot a) luoda hyviä kuvia b) luoda hyvää profiilitekstiä c) aloittaa järkevästi keskustelut, mutta sitten livenä kyllä osaan homman aika hyvin. No en nyt ihan päin persettä ole tehnyt kun mätsei kuitenkin tulee, mutta tarkoitus olisi päivittää kuvat ja profiili piakkoin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 817
^Toki tässä on se pikkuvika että "ihan kivat tyypit" joilla ei ole a) rahaa b) sosiaalista osaamista tollaiseen omamainokseen alkaa tippua pois pelistä. Sama se on noiden työmarkkinoiden kanssa missä pitää laittaa kaupan kassahommiin videoesittely- todellisuutta jo nyt. Ei ne siihen hommaan, parisuhteeseen tai siihen kassatyöhön olisi kelvottomia, ne ei vaan osaa markkinoida itseään alkua pidemmälle.

En pidä tästä kehityksestä, mut ymmärrän sen mekanismin. Siksi noita "ammattiauttajia" tulee olemaan ihan samalla tavall kun ennen oli konekirjoittajia näppäilemässä sen cv:n kuntoon, tai tuskin kovin moni ajatteli n. 10v sitten että kannattais palkata joku kuvamaamaan video työhakemukseen.

Liian työstetyt näkyy läpi feikkinä, hyvin tuotettuja ei taas huomaa ja ne "myy". Parisuhdemarkkinoiden kanssa vrt. juustonmyynti pidän kyllä noita nykyajan aivosyöpänä. Mut edelleen uskon että tohon mennään.

Lisäys; Ja en usko että toi markkinointi johtaa paremmin toimiviin parisuhteisiin, seksiä saa toki helpommalla ja pettymyksiä tulee enemmän kun se mainos ei vastaa todellisuutta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
Olen vähän yllättynyt siitä käsityksestä, että "kaikki" naiset saavat Tinderissä tyyliin sekunnissa miljoona tykkäystä ja kuinka naisilla on matchejä jonossa satoja. Olen kolmekymppinen nainen ja vuoden tinderöinnin saldo on tasan nolla matchiä suomalaisten miesten kanssa. Muita matchejä on ollut yhteensä noin kymmenen. Toki myös oikeassa elämässä olen aina ollut miehille täysin näkymätön, mutta sinänsä jännää että sama ilmiö toistuu myös netissä.

Tinderin mulle näyttämistä miehistä varmaan 90% on näitä elämäntapaurheilijoita, jotka eivät ainakaan profiilinsa mukaan tee mitään muuta kuin harrastavat eri urheilulajeja 24/7. Sellaisia "tavallisia" miehiä on tuolla ehkä yksi sadasta.
Voisko olla, että Tinder näyttää naisille vaan "huippumiehiä", että näiden mielenkiinto appia kohtaan säilyisi?

Toisaalta tämä voi riippua käyttäjästä. Juttelin vajaan kolmikymppisen tutun naisen kanssa Tinderistä, ilmeisesti hän oli swaipannut oikealle tyyliin kymmenesosan miehistä (vissiin selvästi yli Tinderin keskimääräisen?), mutta mätsejä tuli melko vähän, ja kuulema miehet eivät usein aloittaneet keskustelua. Eikä kyseisen naisen ulkonäössä mitään vikaa ole, joten tämä oli aika yllättävää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Tuli tässä vielä mieleen tämän deittikulttuurin, etenkin Tinderin ympäriltä ajatuksia kun koville nämä pakit ottaneet. Pitäis löytää vielä suurempaa merkitystä omaan elämään ja tekemiseen, niin ei olisi niin suuri "tarve" löytää sitä parisuhdetta. Tottakai tykkään siitä mitä teen arjessa ja itsekseni, mutta jotenkin tällä hetkellä sydämen päällä koen sitä rakkauden tarvetta toiseen ihmiseen (vai pitäskö pyrkiä nyt parantaa sisäistä rakkautta alkuun?). Mutta olen aika vaativa itseäni kohtaan produktiivisen tekemisen osalta, joka taas ei ole hyvä asia kun en osaa rentoutua. Sitten kun oma rima on loppujenlopuksi myös aika korkealla, niin pettymyksiä tulee ja paljon. "Kovan tason" naisilla riittää vientiä. Toki oma henkinen vahvuus tässä ajan saatossa kyllä paranee, vaikka se ei nyt tunnukaan siltä. Sitten mun heikkous on todellakin niiden pilvilinnojen tekeminen päähän ja itsetunnossa on selkeästi vielä korjattavaa. Itsevarmuus on ihan ok tasolla omasta mielestä.

Vaihtoehtoina on nyt löytää itseäni enemmän ja lopettaa hetkeksi kaikki deittikuviot tai sitten suoraa laskea rimaa. Toki tavoite on kehittyä eteenpäin ja kun tässä vaikka pari vuotta antaisi aikaa, niin SMV nousisi samalla, ikää olisi tuolloin 33 pintaan.

En kuitenkaan halua sitoutua vain jonkun kanssa, kyllä siinä suhteessa pitää olla jotain spesiaalia. Enkä halua mitään "mallitason" naista. Aivan parasta on löytää tyyppi jonka kanssa elämäntavat, suunnat ja huumori lyö kuin salama ja ulkonäkö viehättää omaa silmää. On aito oma itsensä.

Seksitreffit lähinnä ahdistaa tällä hetkellä, vaikea uskoa, mutta jep jep.

Aamun mutuilut :D
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
951
Minun on varmaan helppo huudella, kun elän onnellisessa parisuhteessa ja perhettäkin on, mutta oma näkemykseni aiheeseen on eräänlainen resurssiajattelu: Ihminen luontaisesti etsii resursseja, mutta resurssit eivät tässä kohtaa tarkoita pelkästään taloudellisia resursseja, vaan laajemmin ulkonäköön, luonteenpiirteisiin, olemukseen ja sosiaalisiin taitoihin liittyviä resursseja. Tinderiä en ole koskaan käyttänyt ja silloin kun itse olin parisuhdemarkkinoilla, tinder oli jo olemassa, mutta vasta alkutaipaleella. Käsittääkseni Tinder kuitenkin ei edusta isoa osaa parisuhdemarkkinoista ja siellä vallitsee melkoinen polarisaatio ja vääristää ihmisten käsitystä parisuhteista ja niiden muodostamisesta. Netin alkuaikojen treffipalvelut olivat siinä mielessä nähdäkseni parempia, että ne edellyttivät kuvan ohella (joskaan eivät välttämättä pakottaneet) jonkinlaisten esittelytekstien ja jopa mahdollisen kumppaniehdokkaan toivekriteereitä, jolloin turhia yhteydenottoja pystyi helposti karsimaan ja toisaalta myös sellaisten kohdalla, jossa profiilit olivat blancoja, vaikka kuva olisikin ollut hyvä, saattoi jättää huomiotta. Nimittäin ainakin jos vakavaa parisuhdetta etsi, kumppaniehdokas oli todennäköisesti enemmän tosissaan asian suhteen, jos profiilin tekoon oli nähty vaivaa.

Resurssit sen sijaan määrittävät sitä, että mikä onnistumisen mahdollisuus voi parisuhteessa olla. Kovin moni ei varmaan myönnä, mutta aika moni siihen varmaan syyllistyy, että ainakin näin miesnäkökulmasta Tinderiä selataan mentaliteetilla, että kauneimmat naiset valitaan jatkoon ja keskiverrommat menevät mahdollisesti "ehkä"-koriin taikka hylätään kokonaan. Mutta tässä vaiheessa vasta aletaan mitata omaa markkina-arvoa, eli jos toisen vaakakupissa on hänen kauneutensa, niin mitä sinä voit tuoda yhtälöön mukaan? Oletko itsekin komea, vai onko sinulla mahdollisesti talodellisia resursseja? Pidätkö itsestäsi huolta, vai oletko turvallisen tuntuinen tasapainoinen ihminen? Oletko sosiaalisesti taitava? Koska naisten näkökulmasta tarjontaa varmasti piisaa, heillä on varaa rankata miehiä omien mieltymystensä mukaan. Se miksi komea mies sitten pääsee helpommin jatkoon on aika loogista varsinkin Tinderissä, missä se kuva määrittää hyvin paljon asioiden jatkon suhteen ja se on tällainen resurssi, joka on aivan välittömästi nähtävissä. Jos joku painottaa nimenomaan ulkonäköä resurssina, hän todennäköisesti on sellaisista miehistä enemmän kiinnostunut. Mutta pelkkä ulkonäkö toki ei välttämättä kanna vakituiseen parisuhteeseen asti, jos se on toisen mielestä ainoa meriitti, mitä hänellä on. Vakava parisuhde toki vaatii sitten paljon muidenkin asioiden yhteen loksahtamista kuten esimerkiksi arvomaailmojen kohtaamisen yms., mutta nämä ovat aihe erikseen.

Oma haasteensa lienee myös tämän palstan valitettavat stereotypiat, jotka ennemminkin voivat haitata parisuhteen muodostumista kuin myötävaikuttaa sen onnistumista. Näitä kommentteja olen lukenut yhdessä useammankin tuttavan ja kaverin kanssa ja varsinkin parisuhteissa elävät kauniimmat osapuolet ovat pitäneet aika ahdasmielisinä, eivätkä sinänsä ole yllättyneet, jos tällaisella kommentoijalla on ollut haasteita parisuhdemarkkinoilla. En nyt kuitenkaan ryhdy ketään nostamaan tikun nokkaan. Yleiset vinkit ovat onnistumisen suhteen kuitenkin yleensä olleet, että kannattaa olla oma itsensä (hyvällä tavalla, eli ei pieruverkkareissa, kuten joku täällä viittasi, mutta ei myöskään mitään päälleliimattua) ja kannattaa kuitenkin olla selkeä omissa tavoitteissaan ja toiveissaan. Jos vastapuolella on tasapainoinen ihminen, niin todennäköisesti hänkin arvostaa suoruutta ja ei halua tuhlata aikaa kumppaniehdokkaaseen, joka pelkästä miellyttämisen/epätoivon halusta yrittää parisuhdetta muodostaa, vaikka esim. arvomaailma ei lainkaan kohtaisi. Nämä ongelmat kuitenkin nousisivat ennen pitkää joka tapauksessa pintaan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Minun on varmaan helppo huudella, kun elän onnellisessa parisuhteessa ja perhettäkin on, mutta oma näkemykseni aiheeseen on eräänlainen resurssiajattelu: Ihminen luontaisesti etsii resursseja, mutta resurssit eivät tässä kohtaa tarkoita pelkästään taloudellisia resursseja, vaan laajemmin ulkonäköön, luonteenpiirteisiin, olemukseen ja sosiaalisiin taitoihin liittyviä resursseja. Tinderiä en ole koskaan käyttänyt ja silloin kun itse olin parisuhdemarkkinoilla, tinder oli jo olemassa, mutta vasta alkutaipaleella. Käsittääkseni Tinder kuitenkin ei edusta isoa osaa parisuhdemarkkinoista ja siellä vallitsee melkoinen polarisaatio ja vääristää ihmisten käsitystä parisuhteista ja niiden muodostamisesta. Netin alkuaikojen treffipalvelut olivat siinä mielessä nähdäkseni parempia, että ne edellyttivät kuvan ohella (joskaan eivät välttämättä pakottaneet) jonkinlaisten esittelytekstien ja jopa mahdollisen kumppaniehdokkaan toivekriteereitä, jolloin turhia yhteydenottoja pystyi helposti karsimaan ja toisaalta myös sellaisten kohdalla, jossa profiilit olivat blancoja, vaikka kuva olisikin ollut hyvä, saattoi jättää huomiotta. Nimittäin ainakin jos vakavaa parisuhdetta etsi, kumppaniehdokas oli todennäköisesti enemmän tosissaan asian suhteen, jos profiilin tekoon oli nähty vaivaa.

Resurssit sen sijaan määrittävät sitä, että mikä onnistumisen mahdollisuus voi parisuhteessa olla. Kovin moni ei varmaan myönnä, mutta aika moni siihen varmaan syyllistyy, että ainakin näin miesnäkökulmasta Tinderiä selataan mentaliteetilla, että kauneimmat naiset valitaan jatkoon ja keskiverrommat menevät mahdollisesti "ehkä"-koriin taikka hylätään kokonaan. Mutta tässä vaiheessa vasta aletaan mitata omaa markkina-arvoa, eli jos toisen vaakakupissa on hänen kauneutensa, niin mitä sinä voit tuoda yhtälöön mukaan? Oletko itsekin komea, vai onko sinulla mahdollisesti talodellisia resursseja? Pidätkö itsestäsi huolta, vai oletko turvallisen tuntuinen tasapainoinen ihminen? Oletko sosiaalisesti taitava? Koska naisten näkökulmasta tarjontaa varmasti piisaa, heillä on varaa rankata miehiä omien mieltymystensä mukaan. Se miksi komea mies sitten pääsee helpommin jatkoon on aika loogista varsinkin Tinderissä, missä se kuva määrittää hyvin paljon asioiden jatkon suhteen ja se on tällainen resurssi, joka on aivan välittömästi nähtävissä. Jos joku painottaa nimenomaan ulkonäköä resurssina, hän todennäköisesti on sellaisista miehistä enemmän kiinnostunut. Mutta pelkkä ulkonäkö toki ei välttämättä kanna vakituiseen parisuhteeseen asti, jos se on toisen mielestä ainoa meriitti, mitä hänellä on. Vakava parisuhde toki vaatii sitten paljon muidenkin asioiden yhteen loksahtamista kuten esimerkiksi arvomaailmojen kohtaamisen yms., mutta nämä ovat aihe erikseen.

Oma haasteensa lienee myös tämän palstan valitettavat stereotypiat, jotka ennemminkin voivat haitata parisuhteen muodostumista kuin myötävaikuttaa sen onnistumista. Näitä kommentteja olen lukenut yhdessä useammankin tuttavan ja kaverin kanssa ja varsinkin parisuhteissa elävät kauniimmat osapuolet ovat pitäneet aika ahdasmielisinä, eivätkä sinänsä ole yllättyneet, jos tällaisella kommentoijalla on ollut haasteita parisuhdemarkkinoilla. En nyt kuitenkaan ryhdy ketään nostamaan tikun nokkaan. Yleiset vinkit ovat onnistumisen suhteen kuitenkin yleensä olleet, että kannattaa olla oma itsensä (hyvällä tavalla, eli ei pieruverkkareissa, kuten joku täällä viittasi, mutta ei myöskään mitään päälleliimattua) ja kannattaa kuitenkin olla selkeä omissa tavoitteissaan ja toiveissaan. Jos vastapuolella on tasapainoinen ihminen, niin todennäköisesti hänkin arvostaa suoruutta ja ei halua tuhlata aikaa kumppaniehdokkaaseen, joka pelkästä miellyttämisen/epätoivon halusta yrittää parisuhdetta muodostaa, vaikka esim. arvomaailma ei lainkaan kohtaisi. Nämä ongelmat kuitenkin nousisivat ennen pitkää joka tapauksessa pintaan.
Seksiä saa kun on komea/kaunis ja hyvä kroppa. Ne ei vaan riitä edes parisuhteen alkuun. Mulla on tässä vuoden aikana tullut jotenkin käytetty olo. Itsehän mä sitä seksiä olen mennyt harrastamaan, mutta jännä miten ajatukset muuttuu matkan varrella. Enivei, parisuhteeseen tarvitaan monta osa-aluetta niinkuin mainitsit. Toki sillä ulkonäöllä on merkitys siinä alkukipinän sytyttämisessä, fyysinen olemus tuo sitä alkuhuumaa siihen juttuun. Tutustumisen syventymisvaiheessa tulee sitten esille se luonne, olemus, sosiaaliset taidot, taloudellisuus, elämäntavat, suunnat, jotka ovat reilusti tärkeämpiä kuin se ulkonäkö suhteen muodostumisen kannalta. Joten ihan basic juttuna vaikka olisikin komea tai kaunis sekä hyväkroppainen, kannattaa sitä kehitystä pitää yllä monessa elämän osa-alueella. Ja olla sujut itsensä kanssa.

Tinderissä tuo nyt on valitettava tosiasia, että se on täysin ulkonäköön pohjautuva, raakaa peliä. Toki joukosta erottuu ytimekkäällä profiilitekstillä. Jos ei jaksa elää epävarmuudessa, että onko tää nyt etsimässä seksiä vai parisuhdetta, niin on hyvä kirjoittaa se aivan suoraan omaan profiiliin sen sijaan, että heittäisi jotain huumoria sinne.

Itsehän olen ollut perinteinen "nice guy", sittemmin oppinut elämän kokemuksien ja kirjallisuuden kautta uusia menetelmiä sekä henkistä kasvua, jolloin homma on kääntynyt reilusti paremmaksi. Silti, nyt etenkin parisuhteen muodostamisen kohdalla selkeästi vaikeuksia, vaikka eihän omissa tekemisissä isoja korjaamisliikkeitä tarvita, ja jos olen muutaman vasta tavannut oikeasti parisuhdemielessä, olisi jopa ollut lottovoitto, että jonkun kanssa kolahtaisi. Toiset löytää vuosien päästä vasta sen sopivan. Eli tässä vaiheessa voisi taas olla nöyrä ja miettiä, että mitä voisin jälleen oppia sekä tehdä eri tavalla. Jos mä olen "nice guy" asemasta päässyt johonkin "tunteellinen bad boy" tasolle, niin suhteen muodostamisen kannalta olisi ehkä hyvä kerrata joitain asioita, tai sitten mä vaan oikeasti ylianalysoin :D Ainaki hyvä ois nimenomaan ottaa rennommin tutustumisen kanssa, eikä lyödä tiskiin liian nopeasti asioita.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
951
Seksiä saa kun on komea/kaunis ja hyvä kroppa. Ne ei vaan riitä edes parisuhteen alkuun. Mulla on tässä vuoden aikana tullut jotenkin käytetty olo. Itsehän mä sitä seksiä olen mennyt harrastamaan, mutta jännä miten ajatukset muuttuu matkan varrella. Enivei, parisuhteeseen tarvitaan monta osa-aluetta niinkuin mainitsit. Toki sillä ulkonäöllä on merkitys siinä alkukipinän sytyttämisessä, fyysinen olemus tuo sitä alkuhuumaa siihen juttuun. Tutustumisen syventymisvaiheessa tulee sitten esille se luonne, olemus, sosiaaliset taidot, taloudellisuus, elämäntavat, suunnat, jotka ovat reilusti tärkeämpiä kuin se ulkonäkö suhteen muodostumisen kannalta. Joten ihan basic juttuna vaikka olisikin komea tai kaunis sekä hyväkroppainen, kannattaa sitä kehitystä pitää yllä monessa elämän osa-alueella. Ja olla sujut itsensä kanssa.

Tinderissä tuo nyt on valitettava tosiasia, että se on täysin ulkonäköön pohjautuva, raakaa peliä. Toki joukosta erottuu ytimekkäällä profiilitekstillä. Jos ei jaksa elää epävarmuudessa, että onko tää nyt etsimässä seksiä vai parisuhdetta, niin on hyvä kirjoittaa se aivan suoraan omaan profiiliin sen sijaan, että heittäisi jotain huumoria sinne.

Itsehän olen ollut perinteinen "nice guy", sittemmin oppinut elämän kokemuksien ja kirjallisuuden kautta uusia menetelmiä sekä henkistä kasvua, jolloin homma on kääntynyt reilusti paremmaksi. Silti, nyt etenkin parisuhteen muodostamisen kohdalla selkeästi vaikeuksia, vaikka eihän omissa tekemisissä isoja korjaamisliikkeitä tarvita, ja jos olen muutaman vasta tavannut oikeasti parisuhdemielessä, olisi jopa ollut lottovoitto, että jonkun kanssa kolahtaisi. Toiset löytää vuosien päästä vasta sen sopivan. Eli tässä vaiheessa voisi taas olla nöyrä ja miettiä, että mitä voisin jälleen oppia sekä tehdä eri tavalla. Jos mä olen "nice guy" asemasta päässyt johonkin "tunteellinen bad boy" tasolle, niin suhteen muodostamisen kannalta olisi ehkä hyvä kerrata joitain asioita, tai sitten mä vaan oikeasti ylianalysoin :D Ainaki hyvä ois nimenomaan ottaa rennommin tutustumisen kanssa, eikä lyödä tiskiin liian nopeasti asioita.
Olen pitänyt kantavana ajatuksena sitä, että en voi vaikuttaa toisiin ihmisiin, voin vain vaikuttaa siihen, minkälainen itse olen. Eli ylenpalttinen analysointi muiden tekemisistä ja olemisesta ei välttämättä ainakaan liian pitkälle vietynä tee itsestä kuin kyynisen. Sen sijaan omaan olemukseen ja tasapainoisuuteen voin vaikuttaa ja sitä voin kehittää. Tinder on tosiaan hankala siitä, että pelkkä ulkoinen olemus painaa vaakakupissa niin paljon, vaikka ihan tutkimusten perusteella on voitu todeta, että naisten näkökulmasta miesten ulkonäkö ei tosiaankaan ole välttämättä se tärkein kriteeri, vaan miehen "haluttavuuteen" vaikuttaa moni muukin seikka. Mutta koska Tinder tuo vain tämän yhden puolen niin vahvasti esille, niin ei liene kenellekään yllätys, että se sitten painottuu.

Seksin suhteen minun täytyy myöntää olevani hieman huono kommentoimaan, koska olen itse hyvin aseksuaalinen ja seksi ei mitenkään ole koskaan ollut elämässäni eriyisen keskeisessä asemassa parisuhteessa taikka sen ulkopuolella, joskaan en toki haluaisi sitä ilman olla, enkä myöskään olla hankala kumppani, jota ei asia lainkaan kiinnostaisi. Mutta tiedostan kuitenkin, että suhtaudun ehkä keskimääräisesti näihin asioihin hieman erilailla kuin joku toinen, jolla on eri tarpeet. Joka tapauksessa kirjoittamasi perusteella olisi varmaan hyvä pohtia, että syyllistytkö samoihin kuvioihin ja ihmisiin uudestaan ja uudestaan ja siksi nimenomaan vakituisen parisuhteen muodostaminen ei ole onnistunut? Nimittäin on melko tyypillistä, että ihmiset eivät välttämättä opi etsimään itselle oikeasti sopivinta kumppania, vaan saatetaan jopa hakeutua sellaisten seuraan, jotka tiedetään olevan huonoja itselle, mutta koska ihmistyyppinä he ovat tuttuja, niin heihin ajaudutaan. Oravankehän katkaiseminen vaatisi omalta mukavuusalueelta poistumisen.

Nuo pelimieskuviot ja muut kylmäkiskoisesti suhtautumiseen suosittelevat kommentit jättäisin omaan arvoonsa, ainakin jos etsii vakavampaa parisuhdetta. Keneltäkään naishenkilöltä en ole kuullut, että he osaisivat arvostaa miestä, joka leikkii oman elämänsä james bondia, vaikka ei sellainen ole. Joltakin tuollainen toki voi onnistua luonnostaan, mutta useimmat miehet vetävät tuossa kohtaa rooliasun päällensä ja se näyttää vain parhaillaankin surkuhupaisalta. Se miksi joku ajattelee, että miehet ovat parempaa valuuttaa kolmekymppisinä johtuu etupäässä siitä, että elämänkokemuksen myötä tuollaisesta ylimääräisestä säätämisestä on päästy ainakin jossain määrin eroon. Samalla on saatettu aiemmista parisuhteista oppia asioita, jotka auttavat myöhemmällä iällä. Sen sijaan itse joskus ihmettelen sitä, että miksi sitten kumppaniksi etsitään selvästi nuorempaa ihmistä, joiden ns. etsikkoaika ei ole vielä päättynyt, jolloin parisuhde melko väistämättä on enemmän draamapitoista ja muutenkin arvomaailma ei välttämättä niin kohtaa. Toki jos ajatellaan raa-an biologisesti, niin miehet (vaikka eivät tiedostaisi sitä) etsivät hedelmällisyyttä, vaikka eivät lapsia haluaisikaan, mutta noin niinkuin pidempiaikaisen onnellisen parisuhteen kannalta paremmat onnistumisen edellytykset ovat keskimäärin niillä, jolla ei ole aivan niin iso ikäero.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
Resurssit sen sijaan määrittävät sitä, että mikä onnistumisen mahdollisuus voi parisuhteessa olla. Kovin moni ei varmaan myönnä, mutta aika moni siihen varmaan syyllistyy, että ainakin näin miesnäkökulmasta Tinderiä selataan mentaliteetilla, että kauneimmat naiset valitaan jatkoon ja keskiverrommat menevät mahdollisesti "ehkä"-koriin taikka hylätään kokonaan.
Hmm, sanoisin että kyllä keskimäärin miehet on selvästi valmiimpia laskemaan omaa vaatimustasoaan kuin naiset. Toki tämäkin riippuu tapauksesta.

Oma haasteensa lienee myös tämän palstan valitettavat stereotypiat, jotka ennemminkin voivat haitata parisuhteen muodostumista kuin myötävaikuttaa sen onnistumista. Näitä kommentteja olen lukenut yhdessä useammankin tuttavan ja kaverin kanssa ja varsinkin parisuhteissa elävät kauniimmat osapuolet ovat pitäneet aika ahdasmielisinä, eivätkä sinänsä ole yllättyneet, jos tällaisella kommentoijalla on ollut haasteita parisuhdemarkkinoilla. En nyt kuitenkaan ryhdy ketään nostamaan tikun nokkaan.
Osittain olen samaa mieltä, mutta minkä "tasoisia" kommentteja tarkoitat tällä, niitä kun on ollut aika vaihtelevalla tasolla täällä? Yleisesti ottaen kommentit voi myös kuvastaa havaintoja esim. juuri Tinderistä, eikä omaa näkemystä miten haluaisi asioiden olevan.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Olen pitänyt kantavana ajatuksena sitä, että en voi vaikuttaa toisiin ihmisiin, voin vain vaikuttaa siihen, minkälainen itse olen. Eli ylenpalttinen analysointi muiden tekemisistä ja olemisesta ei välttämättä ainakaan liian pitkälle vietynä tee itsestä kuin kyynisen. Sen sijaan omaan olemukseen ja tasapainoisuuteen voin vaikuttaa ja sitä voin kehittää. Tinder on tosiaan hankala siitä, että pelkkä ulkoinen olemus painaa vaakakupissa niin paljon, vaikka ihan tutkimusten perusteella on voitu todeta, että naisten näkökulmasta miesten ulkonäkö ei tosiaankaan ole välttämättä se tärkein kriteeri, vaan miehen "haluttavuuteen" vaikuttaa moni muukin seikka. Mutta koska Tinder tuo vain tämän yhden puolen niin vahvasti esille, niin ei liene kenellekään yllätys, että se sitten painottuu.

Seksin suhteen minun täytyy myöntää olevani hieman huono kommentoimaan, koska olen itse hyvin aseksuaalinen ja seksi ei mitenkään ole koskaan ollut elämässäni eriyisen keskeisessä asemassa parisuhteessa taikka sen ulkopuolella, joskaan en toki haluaisi sitä ilman olla, enkä myöskään olla hankala kumppani, jota ei asia lainkaan kiinnostaisi. Mutta tiedostan kuitenkin, että suhtaudun ehkä keskimääräisesti näihin asioihin hieman erilailla kuin joku toinen, jolla on eri tarpeet. Joka tapauksessa kirjoittamasi perusteella olisi varmaan hyvä pohtia, että syyllistytkö samoihin kuvioihin ja ihmisiin uudestaan ja uudestaan ja siksi nimenomaan vakituisen parisuhteen muodostaminen ei ole onnistunut? Nimittäin on melko tyypillistä, että ihmiset eivät välttämättä opi etsimään itselle oikeasti sopivinta kumppania, vaan saatetaan jopa hakeutua sellaisten seuraan, jotka tiedetään olevan huonoja itselle, mutta koska ihmistyyppinä he ovat tuttuja, niin heihin ajaudutaan. Oravankehän katkaiseminen vaatisi omalta mukavuusalueelta poistumisen.

Nuo pelimieskuviot ja muut kylmäkiskoisesti suhtautumiseen suosittelevat kommentit jättäisin omaan arvoonsa, ainakin jos etsii vakavampaa parisuhdetta. Keneltäkään naishenkilöltä en ole kuullut, että he osaisivat arvostaa miestä, joka leikkii oman elämänsä james bondia, vaikka ei sellainen ole. Joltakin tuollainen toki voi onnistua luonnostaan, mutta useimmat miehet vetävät tuossa kohtaa rooliasun päällensä ja se näyttää vain parhaillaankin surkuhupaisalta. Se miksi joku ajattelee, että miehet ovat parempaa valuuttaa kolmekymppisinä johtuu etupäässä siitä, että elämänkokemuksen myötä tuollaisesta ylimääräisestä säätämisestä on päästy ainakin jossain määrin eroon. Samalla on saatettu aiemmista parisuhteista oppia asioita, jotka auttavat myöhemmällä iällä. Sen sijaan itse joskus ihmettelen sitä, että miksi sitten kumppaniksi etsitään selvästi nuorempaa ihmistä, joiden ns. etsikkoaika ei ole vielä päättynyt, jolloin parisuhde melko väistämättä on enemmän draamapitoista ja muutenkin arvomaailma ei välttämättä niin kohtaa. Toki jos ajatellaan raa-an biologisesti, niin miehet (vaikka eivät tiedostaisi sitä) etsivät hedelmällisyyttä, vaikka eivät lapsia haluaisikaan, mutta noin niinkuin pidempiaikaisen onnellisen parisuhteen kannalta paremmat onnistumisen edellytykset ovat keskimäärin niillä, jolla ei ole aivan niin iso ikäero.
Erinomaista tekstiä. Sulla pysyy asia kasassa toisinkun minulla hyppii ajatukset helposti tekstissä muualle. Allekirjoitan tuon miehen haluttavuuden muilla kriteereillä kuin vain ulkonäöllä, koska en itse ole juuri keskivertoa kummoisempi, joten persoonassa tulee kyllä asioita esille, mitkä sytyttää naisen. Ei sitä muuten päätyyn asti olisi päässyt vaan sitten parisuhteen näkökulmasta olen ottanut aivan järjettömän suuren itsekritiikin ja analysoinnin, joka voi itseasiassa nyt jopa kostautua. Kunhan vain olen oma itseni enkä esitä mitään, pidän jalat maassa, näytän myös nöyryyttä, kuuntelee, kyselee ja ottaa toisen huomioon. Näillä pitäisi päästä jo pitkälle. Mä mietin, että onkoha mun persoonassa jotain "mania" tyyppistä, jos mä joidenkin naisten kohdalla saan niin suuren dopamiiniryöpyn, että lasku on huimaa etenkin jos tulee pakit. Ihan kuin vetäisi huumeannoksen ja sitten ahdistaa ihan pirusti jälkikäteen. Jos parin kohdalla on ensitreffien jälkeen tullut ihastuminen ja ajattelen niitä, vaikka pakit tulee, missä lienee ongelma. Toki mielummin heti se tieto ettei jatku kuin pitäisi löysässä hirressä, niin saa prosessoitua asioita eteenpäin.

Ja kuten sanoit, muiden ihmisten analysointi ja olettaminen ei vie pitkälle vaan ottaa vastuun omasta olemuksesta ja tasapainosta. Tämä on kanssa heikko osa-alue. Mä helposti luen ihmisiä väärin, eikä pitäs edes tehdä mitään olettamuksia. Muistaa vaan elää hetkessä ja sitten jatkaa omaa elämää.

En ole viime aikoina edes miettinyt tuota, että syyllistynkö samoihin tuttuihin kaavoihin ja ihmisiin. Eli vääränlaiset ihmiset huumaa. Ehkäpä en. Kuitenkin olen tutustunut aikalailla erilaisiin tyyppeihin, joilla elämä on ollut kaikin puolin hyvin hallinnassa, introvertteihin sekä ekstrovertteihin. Nämä (useammat) ihmiset ovat muuten olleet kokonaisuudeltaan hyvinkin potentiaalisia kumppaniehdokkaita (vasta siis muutaman olen oikeasti suhdemielessä tavannut, edelliset oli lähinnä sitä seuran hakemista). Se, miksi jatkoa ei ole ollut, voi olla montakin eri syytä. Parhaan vastauksen jatkoa ajatellen saan juuri sillä, että olen täysin oma itseni enkä esitä mitään (ja jäitä hattuun :D). Tällöin ei tule ainakaan mitään katumisia.

Iällä ei ole niinkään väliä. Olen tavannut 24 - 31v väliltä. Lähtökohtaisesti nyt samaa ikäluokkaa tai vähä nuorempi. Edellinen keissi oli mua vuoden nuorempi.

Jännä muuten että aika monen kohdalla menneisyydessä ollut narsistinen mies, joka sitten jättänyt jälkensä. Voiko tämä exähistoria vaikuttaa myös nykypäivän pariutumiseen niin, että he eivät joko
a) uskalla sitoutua jos uusi potentiaalinen kumppani ehkä muistuttaa narsistisen ihmisen piirteitä alkuun, vaikka sitä ei olisikaan?
b) narsistisesta suhteesta on jäänyt arpia, ettei uskalla pudottaa defensei, tunneyhteys jää luomatta?
c) hakevat sitä alkuhuumaa uudelleen mitä narsistinen ihminen toi vaikka eivät sitä tiedostaisikaan?

Edit:

"Selitystä voi etsiä menneisyydestämme: Ulkopuolisuuden kokemus aktivoi samoja alueita aivoissa kuin laumasta ulos sulkeminen."

”Vaikka elämme individuaalisessa ja yksilökeskeisessä kulttuurissa, olemme kuitenkin laumaeläimiä. Aiemmin laumassa oleminen on ollut ainoa tapa selvitä, joten siitä ulos sulkeminen on merkinnyt huonompia selviytymismahdollisuuksia”, Kujala kuvailee.

Pakkien anto ja siitä seurannut vaihteleva ahdistus/suru/ketutus/mitälienegatiivista voi hyvinkin omalla kohdalla tulla juurikin tunnelukoista yläolevasta selityksestä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
951
Hmm, sanoisin että kyllä keskimäärin miehet on selvästi valmiimpia laskemaan omaa vaatimustasoaan kuin naiset. Toki tämäkin riippuu tapauksesta.
Näinhän se voi kyllä myös mennä ja varmaan meneekin näissä palveluissa, missä tarjonta on epäsuhdassa, eli miehille tarjontaa on paljon vähemmän kuin naisille. Alkuvaiheessa useampi kuitenkin todennäköisesti ensiksi yliarvioi oman markkina-arvonsa ja se voinee johtaa helpommin ajatukseen siitä, ettei naiset ole kiinnostuneita. Enkä nyt missään nimessä sano, etteikö olisi sallittua hakea kauniimmalta osapuolelta fyysisiä piirteitä, jotka miellyttävät, mutta jos ns. taso nousee kovinkin korkealle, niin sitten on hyvä pohtia, mitä on itse tuomassa mukaan yhtälöön, kun sen toisen ulkonäkö lienee kuitenkin jonkinlaisen vaivannäön ansiota, eikä ole tullut "ilmaiseksi", niin ilman omaa panostusta tuohon markkinaan pääsemiseksi ei välttämättä ole. Toisaalta en kannustaisi siihenkään, että "tyydytään johonkin", jos onnellista parisuhdetta etsii, eikä pelkästään parisuhdetta.

Osittain olen samaa mieltä, mutta minkä "tasoisia" kommentteja tarkoitat tällä, niitä kun on ollut aika vaihtelevalla tasolla täällä? Yleisesti ottaen kommentit voi myös kuvastaa havaintoja esim. juuri Tinderistä, eikä omaa näkemystä miten haluaisi asioiden olevan.
Sivusin aihetta myöhemmässä kommentissani. Tinder toki tuo kautta linjan sukupuolesta huolimatta varmasti ihmisten huonojakin piirteitä esille. Yhtä lailla kuten varakas ihminen menettää herkästi realismin tavallisten ihmisten talouteen taikka absoluuttinen valta turmenee käyttäjänsä, niin yhtälailla ylitsepursuava tarjonta Tinderissä voi monen naisen saada tuomaan huonoimpia puoliaan esiin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Olikohan jostain 2018 dataa, että 40-50% uusista suhteista muodostuu nettideitin kautta. Luku on todennäköisesti kasvanut jo aika paljon. Se on vaan fakta, että nykynuoriso käyttää somea ja puhelinta paljo enemmän kuin 30v+ ihmiset. Siis voin jopa edelleen väittää, että kaikki 90-luvun jälkeen syntyneet käyttää somea edes jossain määrin. Ja ihmiset vaan ovat kiireisempiä ja tavoitehakuisempia kuin koskaan aikasemmin. Ei sitä kovin helposti nykyään löydä kumppania kadulta tai harrastuksista. No toki jos kynnys olisi matalampi mennä puhumaan tuntemattomille. Tämä olisi ainakin oman mukavuusalueen rikkomista. Ja yleensä keskustelu aloitetaan neutraalisti ilman taka-ajatuksia. Esim salilla on vaikea lähteä keskustelemaan mimmien kanssa. Kaikilla luurit päässä ja tekevät sitä omaa treeniänsä. Joskus pyytänyt joitain spottaile tms mut eipä paljoa enempää.

Nykyään vaan toi nettideitti palvelee monia -mukamas kiireisen elämän ohella-, jolloin helposti tapaa uusia ihmisiä ilman sen suurempaa vaivaa. Toki näissä ongelmaksi juuri syntyy se, että tarjontaa on loputtomiin ja pahimmassa tapauksessa siitä syntyy addiktio. Haetaan jatkuvasti huumaa uusista ihmisistä, seksiä, seuraa, jolloin se alkaa kääntymään itseään vastaan. Tai sitten siihen pettyy täysin kun ei tule mätsejä yhtään ja itsetunto romahtaa entisestään. Olisikin hyvä löytää balanssi tuon tinderöinnin kanssa ja pyrkiä etsimään juuri sitä seuraa mitä oikeasti hakee ja elää siinä ohella sitä omaa elämää.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 554
Porukan itsetunto ei kestä enää nykymaailmassa mitään, heti jos saa pakit joltain ihan väärältä naiselta aletaan miettimään että mitä tein väärin, vaikka todennäköisesti on elänyt ihan omaa elämäänsä ja nainen vaan väärä. Eikai nyt jumankauta pakit ole siitä kiinni, että "ei ole yrittänyt tarpeeksi".

Tässä olet kyllä oikeassa. Suurimmasta osasta tapailuja ei seuraa parisuhde, se nyt vain on hyväksyttävä. Vaikka ihminen olisi paperilla kuinka "hyvä", ei välttämättä muodostu sellaisia tunteita, mitä suhteen yrittämiseen tarvitaan. Turhaa etsiä syitä itsestä, riittää vain todeta, että ihminen ei ollut oikea.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Tässä olet kyllä oikeassa. Suurimmasta osasta tapailuja ei seuraa parisuhde, se nyt vain on hyväksyttävä. Vaikka ihminen olisi paperilla kuinka "hyvä", ei välttämättä muodostu sellaisia tunteita, mitä suhteen yrittämiseen tarvitaan. Turhaa etsiä syitä itsestä, riittää vain todeta, että ihminen ei ollut oikea.
Tämä totta, komppaakseen vielä @Väsähtänyt kommenttia. Oikeastaan mä en ole elämässäni paljoa yhtää pakkeja saanut, niin ei niistä ole kokemuksia. Nyt kun niitä tulee, se ottaa henkisesti ainakin tällä hetkellä. Tämä on yksi elämän osa-alue joka ei ole saanut takaiskuja tai kokemuksia.

Jos yhtään menneisyyttä katsoo, niin oli niin sieni ja eristäytynyt videopelinörtti pitkälle 20v, ettei mitään naiskokemusta ollut. Koko teini-ikä oli lähinnä ihastumisia johonkin Cascadan laulajaan jne. No oli siinä parinkympin tienoilla vissii pari pakkia tullut jostain kaveripiirin muikeloista. Toisen kanssa pääsi jopa petiin asti, mutta ei siinä osannut mitään tehdä. Lähinnä tuli kysyttyä, että saako koskea tisseihin :D Ei saakeli ku muistelee. Jostain kumman syystä kun sitten 12-13 vuoden tienoilla (eli oma ikä oli tuolloin 22) heitin suoli24 profiilia niin ihan ensimmäisen ihmisen jonka tapasin, muodostui 5,5v parisuhde. Etenkin suhteen lopussa sitä alkoi kasvamaan henkisesti ja fyysisesti. Edellinen suhde kesti vajaa pari vuotta, tämä oli happypancakesista tavattu. Tämän kohdalla sama juttu. Tapasin mä muistaakseni ehkä pari muuta siinä ilman että syntyi mitään fiiliksiä mihinkään suuntaan, mutta sitten exän kanssa oli sattumalta molemminpuolinen ihastus. Eli kaksi parisuhdetta takana melkeinpä ilman suurempaa vaivaa tai takapakkei.

Nyt toki tilanne on vähä eri kun tullut lisää henkistä ja fyysistä kasvua, se kumppanin tasokin alkaa olemaan yhä korkeammalla ja nyt niitä pakkeja sitten tulloo, life is. Ja muutenkin tiedän paljo paremmin mitä elämältä haluan, joten se reflektoi hyvinkin siihen mitä haen kumppanilta.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
Jännä muuten että aika monen kohdalla menneisyydessä ollut narsistinen mies, joka sitten jättänyt jälkensä. Voiko tämä exähistoria vaikuttaa myös nykypäivän pariutumiseen niin, että he eivät joko
a) uskalla sitoutua jos uusi potentiaalinen kumppani ehkä muistuttaa narsistisen ihmisen piirteitä alkuun, vaikka sitä ei olisikaan?
b) narsistisesta suhteesta on jäänyt arpia, ettei uskalla pudottaa defensei, tunneyhteys jää luomatta?
c) hakevat sitä alkuhuumaa uudelleen mitä narsistinen ihminen toi vaikka eivät sitä tiedostaisikaan?
Ehkä tämä johtuu siitä, että ilmeisestikin monien naisten mielestä ns. "pimeän triadin" piirteitä, kuten narsismia, omaavat miehet on pirun kuumia? Sellainen karisma ja yllätyksellisyys kun tuppaavat vetoamaan yllättävän moneen naiseen, ja noiden jälkeen tavismies tuntuu varmasti aika tylsältä. Linkkasinkin tänne artikkelin aiheesta aiemmin. :hmm:

Olen pitänyt kantavana ajatuksena sitä, että en voi vaikuttaa toisiin ihmisiin, voin vain vaikuttaa siihen, minkälainen itse olen. Eli ylenpalttinen analysointi muiden tekemisistä ja olemisesta ei välttämättä ainakaan liian pitkälle vietynä tee itsestä kuin kyynisen. Sen sijaan omaan olemukseen ja tasapainoisuuteen voin vaikuttaa ja sitä voin kehittää. Tinder on tosiaan hankala siitä, että pelkkä ulkoinen olemus painaa vaakakupissa niin paljon, vaikka ihan tutkimusten perusteella on voitu todeta, että naisten näkökulmasta miesten ulkonäkö ei tosiaankaan ole välttämättä se tärkein kriteeri, vaan miehen "haluttavuuteen" vaikuttaa moni muukin seikka.
Sanoisin että analysoinnista ja omien havaintojensa auki kirjoittamisesta ei sinänsä ole mitään haittaa. Tietty niiden tuloksena ei kannata ruveta yrittämään muuttamaan omaa persoonallisuuttaan, tai sitten feikkaamaan sitä.

Mutta se on kyllä totta, että naisille miehen ulkonäöllä tuntuu olevan jopa yllättävän vähän väliä. Sellainen karisma ja supliikkitaito tuntuvat usein olevan paljon suuremmassa osassa.

Nuo pelimieskuviot ja muut kylmäkiskoisesti suhtautumiseen suosittelevat kommentit jättäisin omaan arvoonsa, ainakin jos etsii vakavampaa parisuhdetta. Keneltäkään naishenkilöltä en ole kuullut, että he osaisivat arvostaa miestä, joka leikkii oman elämänsä james bondia, vaikka ei sellainen ole. Joltakin tuollainen toki voi onnistua luonnostaan, mutta useimmat miehet vetävät tuossa kohtaa rooliasun päällensä ja se näyttää vain parhaillaankin surkuhupaisalta.
Toisaalta kuten äsken sanoin, ilmeisestikin narsismi vetoaa moniin naisiin, mutta tällaisia piirteitä taitaa olla hyvin vaikea feikata, ja tällöin se vaan näyttää surkuhupaisalta.

Mutta sen olen kyllä huomannut että vetovoimaa parantaa se, jos ei vaan kiinnosta. Esim. on mennyt jonkun Tindernaisen kanssa oluelle, ja jo alussa huomaa ettei kiinnosta, mutta kuitenkin juttelee sen kaljan ajan kun kerran tänne asti on tullut -> nainen paljon todennäköisemmin kiinnostuu, kuin siinä tapauksessa että itse olisi kiinnostunut. :hmm:

Näinhän se voi kyllä myös mennä ja varmaan meneekin näissä palveluissa, missä tarjonta on epäsuhdassa, eli miehille tarjontaa on paljon vähemmän kuin naisille. Alkuvaiheessa useampi kuitenkin todennäköisesti ensiksi yliarvioi oman markkina-arvonsa ja se voinee johtaa helpommin ajatukseen siitä, ettei naiset ole kiinnostuneita. Enkä nyt missään nimessä sano, etteikö olisi sallittua hakea kauniimmalta osapuolelta fyysisiä piirteitä, jotka miellyttävät, mutta jos ns. taso nousee kovinkin korkealle, niin sitten on hyvä pohtia, mitä on itse tuomassa mukaan yhtälöön, kun sen toisen ulkonäkö lienee kuitenkin jonkinlaisen vaivannäön ansiota, eikä ole tullut "ilmaiseksi", niin ilman omaa panostusta tuohon markkinaan pääsemiseksi ei välttämättä ole. Toisaalta en kannustaisi siihenkään, että "tyydytään johonkin", jos onnellista parisuhdetta etsii, eikä pelkästään parisuhdetta.
En jaksa uskoa että tällä foorumilla kovinkaan moni mies on yliarvioinut markkina-arvoansa. Tietty tämä riippuu taustoista, jos on esim. opiskellut alalla jossa 70% opiskelijoista on naisia, ei seurustelukumppanin löytäminen varmasti ole ollut mikään kummoinen temppu, ja silloin saattaa luulla itsestään liikoja.

Tinderissä markkina-arvot taas menee kutakuinkin silleen, että suht. komea, koulutettu ja normaalipainoinen mies mätsäilee lähinnä ylipainoisten elämänkoululaisten kanssa. Oman tasoisten kanssa tulee lähinnä vahinkomätsejä, jotka yleensä poistavat pian, tai sitten "keskustelu" ei etene mihinkään. :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Ehkä tämä johtuu siitä, että ilmeisestikin monien naisten mielestä ns. "pimeän triadin" piirteitä, kuten narsismia, omaavat miehet on pirun kuumia? Sellainen karisma ja yllätyksellisyys kun tuppaavat vetoamaan yllättävän moneen naiseen, ja noiden jälkeen tavismies tuntuu varmasti aika tylsältä. Linkkasinkin tänne artikkelin aiheesta aiemmin. :hmm:


Sanoisin että analysoinnista ja omien havaintojensa auki kirjoittamisesta ei sinänsä ole mitään haittaa. Tietty niiden tuloksena ei kannata ruveta yrittämään muuttamaan omaa persoonallisuuttaan, tai sitten feikkaamaan sitä.

Mutta se on kyllä totta, että naisille miehen ulkonäöllä tuntuu olevan jopa yllättävän vähän väliä. Sellainen karisma ja supliikkitaito tuntuvat usein olevan paljon suuremmassa osassa.



Toisaalta kuten äsken sanoin, ilmeisestikin narsismi vetoaa moniin naisiin, mutta tällaisia piirteitä taitaa olla hyvin vaikea feikata, ja tällöin se vaan näyttää surkuhupaisalta.

Mutta sen olen kyllä huomannut että vetovoimaa parantaa se, jos ei vaan kiinnosta. Esim. on mennyt jonkun Tindernaisen kanssa oluelle, ja jo alussa huomaa ettei kiinnosta, mutta kuitenkin juttelee sen kaljan ajan kun kerran tänne asti on tullut -> nainen paljon todennäköisemmin kiinnostuu, kuin siinä tapauksessa että itse olisi kiinnostunut. :hmm:



En jaksa uskoa että tällä foorumilla kovinkaan moni mies on yliarvioinut markkina-arvoansa. Tietty tämä riippuu taustoista, jos on esim. opiskellut alalla jossa 70% opiskelijoista on naisia, ei seurustelukumppanin löytäminen varmasti ole ollut mikään kummoinen temppu, ja silloin saattaa luulla itsestään liikoja.

Tinderissä markkina-arvot taas menee kutakuinkin silleen, että suht. komea, koulutettu ja normaalipainoinen mies mätsäilee lähinnä ylipainoisten elämänkoululaisten kanssa. Oman tasoisten kanssa tulee lähinnä vahinkomätsejä, jotka yleensä poistavat pian, tai sitten "keskustelu" ei etene mihinkään. :facepalm:
1. Eihän ne naiset muuten ryhtyisi sen narsistin kanssa suhteeseen jos ne ei alkuun olisi huumaavia. Ja tämä edellinen tapaus siis joka pakit antoi, niin oli ollut narsistin kanssa edellisessä parisuhteessa. Muistaakseni 1,5v sinkkuna, joten siitä on kyllä aikaa, mutta sen verran mitä oltiin keskusteltu asioista, tämä narsisti oli aiheuttanut epävarmuutta tai "tunnelukkoja" tälle naiselle, joka eli edelleen hänessä. Aika avoimesti me puhuttiin lähestulkoon kaikesta. Muistaakseni tämä oli tyyliin suoraan haukkunut hänen ulkonäköänsä, joten jos meidän keskustelu esim liittyi treeniin, niin hän saattoi ihan tuosta noin vaan heittää, että pitäisi saada reidestä pois läskiä, tms. Hän siis oli hyvässä kunnossa, joten edelliset huonot suhteet voi jättää kyllä jälkiä pidemmäksikin aikaa. Ja siis hän oli omaan silmään kyllä kymppi. Jännä miten ne narsistit sitten manipuloi.

2. Analysoinnista ja omien tekemisten tai havaintojen tutkimisesta ja auki kirjoittamisesta ei ole haittaa niin kauan kuin se pysyy terveellä pohjalla ja ei ala miettimään liikaa mitä ei tehnyt tai mitä olisi pitänyt tehdä. Mulla helposti menee överiksi. Mut oikeastaan järkeilen asian, en tuomitse tunteita, annan niiden tulla vapaasti. Ja jatkossa toimin eri tavalla omana itsenäni kuitenkin. Ulkonäöllä on merkitystä ainakin Tinder aloituksien suhteen ja mätsien suhteen, jatkossa toki sitten moni muu asia vaikuttaa.

Jos tunnetyöskentelystä heittäisi tähän niin meditaatio joko ohjattuna tai ilman toimii tosi hyvin. Siihen lisäksi olen kokenut erittäin tehokkaaksi kuunnella herkkiä biisejä. Esim BEHM - Päästä Varpaisiin (no ei tämä huono biisi ole muutenkaan, hyvin vahva, vaikka raskaampaa ja miehekkäämpää musaa normaalisti kuuntelenkin). Kyllä siinä tunteet räjähtää pinnalle ja heti voimauttavaa. Nyt musta saa ehkä kuvan, että itken päivästä toiseen jonku pakkien takia tai muuta, mut ei se ihan niin mene :D Tosi harvoin mä joudun tekemään suurempaa tunnekäsittelyä. Nykyään osaan hidastaa ja antaa tunteille tilaa päivän aikana hyvin säännöllisesti jos tiedän, että se on tehtävä, en niitä pidättele. Jälkikäteen sitten jossain vaiheessa taas huomaa, että voin hemmetin hyvin henkisesti ja kaikki skulaa. Vaatii vaan niiden tunteiden käsittelyn ihan pohjalta asti. Vähä meni aiheen ohi.

3. Mun käytös saattaa jopa jossain määrin muistuttaa narsistista jos innostun liikaa, toki ei varmaan ihan samalla tavalla. En mä tiedä miten kultaisesti narsisti touhuaa alussa. Mut kuulin joskus, että narsistit ovat jotenkin yli-innokkaita ja ne osaa vetää oikeista naruista huumatakseen, emmä henkilökohtaisesti tiedä sen enempää. Mun normaali olemus ei taas ole sellaista euforiaa, joten ihan silläkin perusteella olisi fiksua vetää jäitä hattun ja ottaa iisisti.

4. Tohon vetovoimaan.. Onhan siinä perään, että jos toista ei niinkään kiinnosta niin se vetoaa sitten toiseen enemmän kuin se, että on liian innokas toiseen. Jos näitä ääripäitä vertaa keskenään. Mut mun mielestä tässäkin menee se hieno raja jostain välistä. Osoittaa kiinnostusta, mutta ei liikaa. Nainen tai mies voi vetää meinaa helposti johtopäätöksen, että ei sitä toista kiinnosta jos ei anna mitään signaaleja. Ja jos toista ei kiinnosta, niin eihän sitä kemiaakaan voi syntyä(?). Mulle ensitapaamisessa on tärkeää olla seksuaalista jännitettä tai jonkinlaista kipinää, muuten helposti tuntuu, että kaverin kanssa puhuisi, eikä potentiaalisen kumppanin.

5. Peruskomea ja koulutettu normaali mies ei taida saada liikaa mätsejä, todentotta. Sillon joskus vajaa kolme vuotta sitten näytin paljo pienemmältä ja puuttui niitä piirteitä jotka vetoaa naisiin ihan kuvissa sekä ulkonäöllisesti, ei niitä mätsei paljoa tullut ja jos tuli niin ne oli mitä oli. Nykyään kun olen paljon treenatumpi niin se myös profiilissa näkyy + sitten harrastuksien/kiinnostuksien kohteet + paranneltu profiiliteksti, on mätsei tullut hyvin. Musta tuntuu, että naiset antaa painoarvoa lihaksille enemmän kuin voisi edes luulla. Silti ei niitä liikaa ole ja suurinta osaa en tapaa koskaan. Joten sitten voi miettiä miehiä jotka saavat vähemmän mätsejä.. Vähemmästäkin rupee ketuttaa Tinder.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
5. Peruskomea ja koulutettu normaali mies ei taida saada liikaa mätsejä, todentotta. Sillon joskus vajaa kolme vuotta sitten näytin paljo pienemmältä ja puuttui niitä piirteitä jotka vetoaa naisiin ihan kuvissa sekä ulkonäöllisesti, ei niitä mätsei paljoa tullut ja jos tuli niin ne oli mitä oli. Nykyään kun olen paljon treenatumpi niin se myös profiilissa näkyy + sitten harrastuksien/kiinnostuksien kohteet + paranneltu profiiliteksti, on mätsei tullut hyvin. Musta tuntuu, että naiset antaa painoarvoa lihaksille enemmän kuin voisi edes luulla. Silti ei niitä liikaa ole ja suurinta osaa en tapaa koskaan. Joten sitten voi miettiä miehiä jotka saavat vähemmän mätsejä.. Vähemmästäkin rupee ketuttaa Tinder.
Ihan uteliaisuudesta, mitä muuta kuin lihaksia tarkoitat noilla piirteillä, jotka vetoaa naisiin? :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Ihan uteliaisuudesta, mitä muuta kuin lihaksia tarkoitat noilla piirteillä, jotka vetoaa naisiin? :hmm:
No siis näyttää kuvassa, että on jonku harrastuksen parissa. Toki tässäkin voi olla montaa mieltä, että jos kiillottaa omaa BMW:tä, eli jos autot on harrastus, edistääkö se naisen saantia, en tiedä. Varmaa automuikelot swaippaa oikealle. Mut esim itsellä toi kitara on suorastaan intohimo tällä hetkellä niin on mulla muistaakseni 1 tai 2 kuvaa sen kitaran kanssa. Yks kuva kiekkoradalta löytyy myös, vaikka se nyt onkin enemmän semmone sunnuntaiharrastus ainakun ehtii. Ainakin yks kuva oli kuntosalilta treenivaatteissa. Yksi kuva parin koiran kanssa, safarireissu, olen muutenkin eläinrakas, vaikka omia ei olekaan. Yksi kuva jostai raflapöydästä jossa ihan hyvä miljöö taustalla ja hymy. Olikoha ne siinä, ehkä, en jaksa just nyt lunttaa profiilia :D Jostai muistan lukeneeni, että jos on jätkäfrendien kanssa kuvassa ja laittaa yhden sellaisen, mätsit nousee. En tiedä, koska en ole kokeillut.

No siis yllä ei nyt tullut ilmi ns. piirteitä jotka vetoaa naisiin, mut naiset analysoi profiilia tunteen tai elämyksen mukaan ainakin jollain tasolla. Eli kun nainen huomaa, että mies tekee merkityksellisiä asioita ja/tai se kuva antaa naiselle jonkun tunteen, se on plussa.

Jossain kuvassa on hyvä olla hymy, mut sit semmone "bad boy" katse tuntuu vetoavan jopa hymyä paremmin.

Mitähän vielä. Profiiliteksti kannattaa olla joko humoristinen tai sitten sellaista, joka edelleen antaa naiselle jonkun tunteen. Omaperäisyydestä plussaa.

Ja toki sitten se itsevarmuus täytyy ehkä kuvissa tai profiilissa paistaa jollai tavalla läpi, tai ihan viimeistään kun tapaa ne livenä. Muistamalla toki olemalla oma itsensä ja tekemällä asioita sydämen pohjasta. Merkityksellisiä sanoja ja eleitä.

Muut lisäilkööt tai korjailkaa mun analyysejä.

Hei niin ja lisään sitten huollitetun ulkonäön merkityksen! Menkää parturiin pistää hiukset oikeasti kuosiin, parta siistiksi. Kevyesti hajuvettä ja deodoranttia. Siistit vaatteet! Nenäkarvat pois, korvista vaikut veks, kynnet lyhyeksi. Miehellekin voi suositella jollain tasolla ihonhoitoa. Nämäkin vaikuttaa suuresti ja ne näkee kuvissa, etenkin sitten kun tapaatte livenä daamin. Just kävin luottoparturilla siistimässä, niin voin laittaa sivu- ja takaprofiilia jos jotakuta kiinnostaa. No, naama on jo ympäri somea, joten ei se salaisuus ole vaikka en laittaisi omaa naamaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Kuvat on niin hyvät kuin tästä naamasta on mahdollista saada. Olen parin kuukauden välein vaihtanut niitä ja välillä on ollut mukana myös kokovartalokuvia - ei mitään merkitystä. Katselin myös joskus huvikseni muiden naisten profiileja ja sen otannan perusteella väittäisin mun kuvien olevan keskivertoa parempia.

Sijainneista en ymmärrä mitään, asetuksissa on että menee puhelimen sijainnin mukaan. Saan kuukaudessa ehkä noin viisi tykkäystä (jos Tinderin ilmoitukset pitävät paikkaansa) ja taannoin kun kävin ulkomailla niin ensimmäisenä päivänä uudessa sijainnissa tykkäyksiä tuli muistaakseni parikymmentä ja sen jälkeen ihan muutama parin seuraavan päivän aikana ja siihen se sitten jäikin.
Viis tykkäystä kuukaudessa kuulostaa aika lailla siltä mitä moni mies saa. Moni ei saa edes sitä.

Vuodessa se tekee sitte kymmeniä tykkäyksiä. Montako mätsiä niistä tulee, riippuu sitten siitä paljonko niitä tulee vastaan swipettelyssä, ja sitten montako vedät oikealle.

Ymmärrän kyllä että ihan jokaista ei vedetä oikealle, kyllä tuo tinderi yrittää tyrkyttää goldia muutamilla tykkäyksillä, niistä on kaikki tulleet vastaan ainakin kerran ja kaikki menneet vasemmalle. Saatan olla jopa vähän krantumpi kuin miehet keskimäärin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 348
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millainen profiili on naisella joka ei saa tykkäyksiä. Joku tavis mieskin saa 20 tykkäystä ensimmäisenä iltana.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Noihin mätseihin vielä niin siihen nähden niitä tulee hyvin, että en kuluta hirveästi aikaa swaippailuun. Tai viime aikoina tosi vähän. Jonku verran tulee sit tykkäyksiä säännöllisen epäsäännöllisesti. Mut ainaku swaippailen, oikealle menee vähintään ns omaa tasoa tai paljon kovempaa tasoa. Tosin en ajattele kenestäkään että "on out of my league". Ja näissäkin tietysti rajansa. Profiili ei sykäytä jos on perse ja duckface. Vaan se kokonaisuus.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
No siis näyttää kuvassa, että on jonku harrastuksen parissa. Toki tässäkin voi olla montaa mieltä, että jos kiillottaa omaa BMW:tä, eli jos autot on harrastus, edistääkö se naisen saantia, en tiedä. Varmaa automuikelot swaippaa oikealle. Mut esim itsellä toi kitara on suorastaan intohimo tällä hetkellä niin on mulla muistaakseni 1 tai 2 kuvaa sen kitaran kanssa. Yks kuva kiekkoradalta löytyy myös, vaikka se nyt onkin enemmän semmone sunnuntaiharrastus ainakun ehtii. Ainakin yks kuva oli kuntosalilta treenivaatteissa. Yksi kuva parin koiran kanssa, safarireissu, olen muutenkin eläinrakas, vaikka omia ei olekaan. Yksi kuva jostai raflapöydästä jossa ihan hyvä miljöö taustalla ja hymy. Olikoha ne siinä, ehkä, en jaksa just nyt lunttaa profiilia :D Jostai muistan lukeneeni, että jos on jätkäfrendien kanssa kuvassa ja laittaa yhden sellaisen, mätsit nousee. En tiedä, koska en ole kokeillut.

No siis yllä ei nyt tullut ilmi ns. piirteitä jotka vetoaa naisiin, mut naiset analysoi profiilia tunteen tai elämyksen mukaan ainakin jollain tasolla. Eli kun nainen huomaa, että mies tekee merkityksellisiä asioita ja/tai se kuva antaa naiselle jonkun tunteen, se on plussa.

Jossain kuvassa on hyvä olla hymy, mut sit semmone "bad boy" katse tuntuu vetoavan jopa hymyä paremmin.

Mitähän vielä. Profiiliteksti kannattaa olla joko humoristinen tai sitten sellaista, joka edelleen antaa naiselle jonkun tunteen. Omaperäisyydestä plussaa.

Ja toki sitten se itsevarmuus täytyy ehkä kuvissa tai profiilissa paistaa jollai tavalla läpi, tai ihan viimeistään kun tapaa ne livenä. Muistamalla toki olemalla oma itsensä ja tekemällä asioita sydämen pohjasta. Merkityksellisiä sanoja ja eleitä.
Hmm, mulla ei ollut mitään varsinaisia harrastuskuvia. Pääasiassa taisi olla matkakuvia, tosin kunnon kameralla otettuna eikä mitään selfieitä, eikä profiilitekstissä tosiaan ollut mitään ihmeempää supliikkia.

Tosiaan harrastuksina on valokuvauksen (josta ei kummoisia kuvia saa itse harrastamisesta) lisäksi myöskin ammunta, enkä siitä viittinyt laittaa kuvia ettei naiset pelästy. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Hmm, mulla ei ollut mitään varsinaisia harrastuskuvia. Pääasiassa taisi olla matkakuvia, tosin kunnon kameralla otettuna eikä mitään selfieitä, eikä profiilitekstissä tosiaan ollut mitään ihmeempää supliikkia.

Tosiaan harrastuksina on valokuvauksen (josta ei kummoisia kuvia saa itse harrastamisesta) lisäksi myöskin ammunta, enkä siitä viittinyt laittaa kuvia ettei naiset pelästy. :D
Matkakuvat on hyviä! Jos sieltä esim löytyy joku elämys joka nostaa dopamiinitasoja, seikkailuhenkisyyttä, nostaa todella paljon tsäännsei saada mätsi. Naiset haluaa viihdettä. Mulla on ihan surkeita matkakuvia :D Mut muunlainen kelpaa myös! Voittaa aina selfiet!

Mun mielestä ehdottomasti laita ammunta sinne kuvaksi. Tyyliin jos oot ampumaradalla ja kolmas osapuoli näpsää kuvan tai videon. Tinderiin saa niitä lyhyitä pätkiä laitettua eli laita sellainen lyhyt videolooppi ku ammut! En uskonut että säikäyttää, ehkä vaan tosikkoja. Naiselle olisi varmasti hemmetin jännää päästä ampumaan jollain kiväärillä.

Missä päin majailet? Jos oot valokuvaaja niin kelpaisi kyllä palvelu maksua vastaan hyvien kuvien ottamiseen:)
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Jaahas. Nyt on vuosien hiljaiselon jälkeen sotkettu Tinderissä jonkin verran, ja kahdet eri treffit käyty läpi.

1) Jumalattoman hyvännäköinen latino. Aito ulkomaantuonti. Lyhyt chättäily oli hauskaa ja leikittelevää. Toimi juuri niin kuin piti, ja rehvit sovittiin. Latinoissa on vain se ongelma, että ne odottavat ns. perinteistä käsittelyä, joten kun en jatkuvasti lirkutellut ja tarjoutunut käytännössä hakemaan häntä kotoa, homma kaatui lopulta siihen. Hänen loppupään viesteistä jo näki, että oharit on tulossa, kun hän jätti vain vastaamatta tiettyihin asioihin. Päätin kuitenkin mennä paikan päälle, koska keskustaan oli muutenkin asiaa. No, eihän hän sinne tullut.

2) Heti seuraavaksi päiväksi oli sovittu toiset. Näpsäkkä blondi tuli jopa paikalle. Oli kyllä jo viestittelyssäkin suoraselkäinen ja minun oloinen nainen. Juttu luisti hienosti, elämänkatsomukset oli täysin 1/1 ja niin edelleen. Mutta tässä tuli sitten se karvaasti esiin, etten ole vuosikausiin varsinaisilla treffeillä käynyt --> En saanut vietyä asiaa millään tavoin seksuaalissävytteiseen suuntaan, vaan hetki meni niin kuin minkä tahansa vanhan tutun kanssa. Ja sieltähän se vastaus sitten häneltä tuli vähän myöhemmin, että vahva kaveriviba jäi käteen.

Nyt sen taas muistaa, miten raskasta tämä pelleily lopulta on. Vaikka en odotuksia lataakaan käytännössä tuntemattomiin ihmisiin, niin ajatus siitä, että tätä samaa grindausta pitää jatkaa loputtomiin saa vakavasti harkitsemaan homman ideaa.

Alku ei ole lupaava.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
En ymmärrä ohareita. Sanoisi suoraan jos ei tulisi paikalle.

Toho kakkosmuijaan niin voihan se toki olla että hänen kanssaan ei vaan syntynyt seksuaalista kipinää. Joidenkin kanssa sitä ei vaan synny. Parhaimmillaan ei tartte ku nähdä toinen ja olis valmis touhuihin. Tai ei sekään takaa jatkoa vaikka oliskin seksuaalista vetovoimaa, elämänkatsomukset osuisi yhteen sekä paperilla olis vaan vihreää. Toki parantaa varmasti tsäännsei.

Uutta matoa koukkuun vai miten se meni. Mulla on huomenna jo uudet reffit. Ens viikolla lisää (ehkä, alustavasti sovittu). Mul on täs jo pitkään ollut, että katson "kortit" läpi, sitten pidän tauon Tinderistä. Mut ku noita kortteja tulee koko aja lisää. Viikon takaiset pakitkaa ei enää hallitse elämää ja tiedänpähä jatkossa toimia paremmin :)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
Nyt sen taas muistaa, miten raskasta tämä pelleily lopulta on. Vaikka en odotuksia lataakaan käytännössä tuntemattomiin ihmisiin, niin ajatus siitä, että tätä samaa grindausta pitää jatkaa loputtomiin saa vakavasti harkitsemaan homman ideaa.

Alku ei ole lupaava.
Joo. Niinhän se tuolla taitaa mennä, että normaalin tutustumisen sijaan mies on se suorittava osapuoli, jonka vastuulla on herätellä tunteet ja saada nainen tuntemaan vetoa tai "kemiaa" varsin nopeasti. :facepalm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Joo. Niinhän se tuolla taitaa mennä, että normaalin tutustumisen sijaan mies on se suorittava osapuoli, jonka vastuulla on herätellä tunteet ja saada nainen tuntemaan vetoa tai "kemiaa" varsin nopeasti. :facepalm:
Niin se menee. Tinderissäkin 1% naisista aloittanut keskustelun ja näiden kohdalla ei ole edes edennyt lopulta tapaamiseen. Eli mies tekee aloitteen, aina. Ja mies on se, joka "vie". No siis näin eläimen tasolla näinhän se menee. Ei ole yhtää naista tullut vastaa joka olisi tehnyt seksin osalta aloitteen. Toki mä ymmärrän sen, että deittailussa on oltava vetoa tai selittämätöntä kemiaa/fiilistä, mitä naisten suusta on kuullut. Mut sitä en ymmärrä, että kovin moni jo tekee syväanalyysit ekoilla treffeillä. Tottakai ensivaikutelma on yksi tärkeimmistä tekijöistä ja kuinka treffit ylipäätään etenee. Mutta jos on seksuaalista energiaa sekä muuten vihreitä lippuja, niin mä harvemmin näen syytä olla näkemättä toista kertaa. Kuitenkin aika iso ja tärkeä osa tutustumista on myös oikeasti tutustua siihen toiseen. Kauniilla naisilla on vientiä ja ehkä siinä on osasyynsä. Ja sitten erikseen narsistit. Rikkinäisiä naisia riittää myös.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
En ymmärrä ohareita. Sanoisi suoraan jos ei tulisi paikalle.

Toho kakkosmuijaan niin voihan se toki olla että hänen kanssaan ei vaan syntynyt seksuaalista kipinää. Joidenkin kanssa sitä ei vaan synny. Parhaimmillaan ei tartte ku nähdä toinen ja olis valmis touhuihin. Tai ei sekään takaa jatkoa vaikka oliskin seksuaalista vetovoimaa, elämänkatsomukset osuisi yhteen sekä paperilla olis vaan vihreää. Toki parantaa varmasti tsäännsei.

Uutta matoa koukkuun vai miten se meni. Mulla on huomenna jo uudet reffit. Ens viikolla lisää (ehkä, alustavasti sovittu). Mul on täs jo pitkään ollut, että katson "kortit" läpi, sitten pidän tauon Tinderistä. Mut ku noita kortteja tulee koko aja lisää. Viikon takaiset pakitkaa ei enää hallitse elämää ja tiedänpähä jatkossa toimia paremmin :)
En minäkään ohareita ymmärrä, mutta järkyttävän monille ei ole suotu selkärankaa ollenkaan.

Kakkosmuijan kohdalla on varmasti näin, mutta monenko kohdalla sitä seksuaalista värinää syntyy muutenkaan ensitapaamisella sumpin äärellä? Aika paljon vaadittu.

Itse menen ekoille treffeille sillä asenteella, että jos ei suoraa inhoreaktiota synny, ulkonäkö miellyttää ja persoonat sopii yhteen, niin sitten otetaan uudelleen pidemmällä kaavalla ja katsotaan lisää. Senhän takia ne ekat treffit lyhyenä pidetäänkin.

Erityisen kummallista tuosta tekee minulle se, että samanlaisilla arvoilla ja persoonalla varustettuja - niin minulle kuin hänellekin - on järkyttävän vähän. Hän oli ensimmäinen näin hyvin päällisin puolin yhteensopiva tapaus, joka vastaan on tullut. Ja jos on näin, silloin luulisi antavan mahdolliselle suhteelle vähän enemmän mahdollisuutta. Mutta näin se naisten kanssa menee.

Eli lähinnä kummastelen sitä, miten helposti homma heitetään romukoppaan. Ja siinä se ongelma hänellä varmaan onkin. 2,5 vuotta sinkkuillut aktiivitreffailijana, joten hän ei selvästi anna mahdollisuutta ensitreffejä pidemmälle kenellekään suhdemielessä. Toki hän - kuten minäkin - on tällä välin paneskellut. Ja hänkin loppuviestissä sanoi pohtineensa FWB-mahdollisuutta, mutta väitti sitten kuitenkin haluavansa keskittyä oikean suhteen hakemiseen.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
514
Niin se menee. Tinderissäkin 1% naisista aloittanut keskustelun ja näiden kohdalla ei ole edes edennyt lopulta tapaamiseen. Eli mies tekee aloitteen, aina. Ja mies on se, joka "vie". No siis näin eläimen tasolla näinhän se menee. Ei ole yhtää naista tullut vastaa joka olisi tehnyt seksin osalta aloitteen. Toki mä ymmärrän sen, että deittailussa on oltava vetoa tai selittämätöntä kemiaa/fiilistä, mitä naisten suusta on kuullut. Mut sitä en ymmärrä, että kovin moni jo tekee syväanalyysit ekoilla treffeillä. Tottakai ensivaikutelma on yksi tärkeimmistä tekijöistä ja kuinka treffit ylipäätään etenee. Mutta jos on seksuaalista energiaa sekä muuten vihreitä lippuja, niin mä harvemmin näen syytä olla näkemättä toista kertaa. Kuitenkin aika iso ja tärkeä osa tutustumista on myös oikeasti tutustua siihen toiseen. Kauniilla naisilla on vientiä ja ehkä siinä on osasyynsä. Ja sitten erikseen narsistit. Rikkinäisiä naisia riittää myös.
Omat kokemukset päinvastaisia. Pääosin naiset aloitellut keskustelut. Tosin myös omaa laiskuuttakin eli alotin ton homman vähän tarkastellen, että keräsin mätsejä ja kartotin tilannetta/"markkina-arvoa". Tosin yksi niistä harvoista, jolle itse laitoin avausviestin on nyt vakavammalla pohjalla menossa.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
Kakkosmuijan kohdalla on varmasti näin, mutta monenko kohdalla sitä seksuaalista värinää syntyy muutenkaan ensitapaamisella sumpin äärellä? Aika paljon vaadittu.

Itse menen ekoille treffeille sillä asenteella, että jos ei suoraa inhoreaktiota synny, ulkonäkö miellyttää ja persoonat sopii yhteen, niin sitten otetaan uudelleen pidemmällä kaavalla ja katsotaan lisää. Senhän takia ne ekat treffit lyhyenä pidetäänkin.
No siis nimenomaan tämä. Harvemmin tuollaista "värinää" missään ensitapaamisessa syntyy. Paremminkin voisi epäillä, että narsistien ja muiden manipulointitaitoisten lisäksi siihen ei kovin moni pysty. Voiskohan tämä muuten olla yksi syy siihen, miksi rikkinäisiä naisia tuntuu olevan niin paljon? :hmm:

Niin se menee. Tinderissäkin 1% naisista aloittanut keskustelun ja näiden kohdalla ei ole edes edennyt lopulta tapaamiseen. Eli mies tekee aloitteen, aina. Ja mies on se, joka "vie". No siis näin eläimen tasolla näinhän se menee. Ei ole yhtää naista tullut vastaa joka olisi tehnyt seksin osalta aloitteen. Toki mä ymmärrän sen, että deittailussa on oltava vetoa tai selittämätöntä kemiaa/fiilistä, mitä naisten suusta on kuullut. Mut sitä en ymmärrä, että kovin moni jo tekee syväanalyysit ekoilla treffeillä. Tottakai ensivaikutelma on yksi tärkeimmistä tekijöistä ja kuinka treffit ylipäätään etenee. Mutta jos on seksuaalista energiaa sekä muuten vihreitä lippuja, niin mä harvemmin näen syytä olla näkemättä toista kertaa. Kuitenkin aika iso ja tärkeä osa tutustumista on myös oikeasti tutustua siihen toiseen. Kauniilla naisilla on vientiä ja ehkä siinä on osasyynsä. Ja sitten erikseen narsistit. Rikkinäisiä naisia riittää myös.
Livenä on myös tavannut naisia, jotka eivät ole niin passiivisia kuin valtaosa Tindernaisista on. Jotkut on joskus jopa tehnyt aloitteita, mutta ennenkaikkea ei niin usein ole ollut sitä tunnetta että pitää tehdä kaikki työt itse, aloitteista flirtin kautta ihan pelkkään keskustelun eteenpäin viemiseen, naisen lähinnä arvioidessa suoritusta. Ainakin mulla toi tunne siitä että on suorittava osapuoli tappaa kiinnostuksen tehokkaasti. :facepalm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
En minäkään ohareita ymmärrä, mutta järkyttävän monille ei ole suotu selkärankaa ollenkaan.

Kakkosmuijan kohdalla on varmasti näin, mutta monenko kohdalla sitä seksuaalista värinää syntyy muutenkaan ensitapaamisella sumpin äärellä? Aika paljon vaadittu.

Itse menen ekoille treffeille sillä asenteella, että jos ei suoraa inhoreaktiota synny, ulkonäkö miellyttää ja persoonat sopii yhteen, niin sitten otetaan uudelleen pidemmällä kaavalla ja katsotaan lisää. Senhän takia ne ekat treffit lyhyenä pidetäänkin.

Erityisen kummallista tuosta tekee minulle se, että samanlaisilla arvoilla ja persoonalla varustettuja - niin minulle kuin hänellekin - on järkyttävän vähän. Hän oli ensimmäinen näin hyvin päällisin puolin yhteensopiva tapaus, joka vastaan on tullut. Ja jos on näin, silloin luulisi antavan mahdolliselle suhteelle vähän enemmän mahdollisuutta. Mutta näin se naisten kanssa menee.

Eli lähinnä kummastelen sitä, miten helposti homma heitetään romukoppaan. Ja siinä se ongelma hänellä varmaan onkin. 2,5 vuotta sinkkuillut aktiivitreffailijana, joten hän ei selvästi anna mahdollisuutta ensitreffejä pidemmälle kenellekään suhdemielessä. Toki hän - kuten minäkin - on tällä välin paneskellut. Ja hänkin loppuviestissä sanoi pohtineensa FWB-mahdollisuutta, mutta väitti sitten kuitenkin haluavansa keskittyä oikean suhteen hakemiseen.
Mulla on yllättävän monen kohdalla ollut ensitapaamisella jo melkein välittömästi semmosta kutkutusta, jolloin se "seksuaaliseen" suuntaan menevä keskustelu tulee todella luonnollisesti. Ihan sumpin ääressäkin. Toki sitten nämä jotka ovat jo kotiin kutsuneet heti alkuun, viestittelyvaiheessa ollut jo kipinää. Mut siis, tilanteissa joissa ei tule seksuaalista kipinää alkuun, ei sitä väkisinkään väännä sinnepäin. Ainakin näin omat kokemukset.

Mutta joo, allekirjoitan täysin tätä touhua. Parin ellei kolmenkin tapaamisen kohdalla arvot kohtaa, pelkkää green flagia molemminpuolin, huumori synkkaa, ja ollut myös hyvää seksiä, silti naisella ei noussut tunnetta/fiilistä/klikkiä, joten ei jatkoon. Toki voi olla oma käytös myös osasyynä, jos edellisiä viestejä lukee. Tähän tulee vain mieleen myös se, että naisilla on liikaa tarjontaa, jolloin on helppo siirtyä seuraavaan, jos se ei tunnu heti alkuun erittäin hyvältä. Raakaa touhua kun ei jakseta tutustua paremmin.

Tänään kävin uusilla treffeillä. Kiva aito leidi, seksuaalista kipinää ei ollut ainakaan näillä treffeillä, mutta muuten keskustelu oli rentoa ja hyvää sekä arvotkin kohtas. Plus kaunis nainen muuten. Ja päätettiin nähdä uudestaan. Kivempi välillä tutustuu näinkin, ettei samantien halut vie mennessään. Eli katsoo mihin tämä etenee.

FWB:siä ei jaksa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Livenä on myös tavannut naisia, jotka eivät ole niin passiivisia kuin valtaosa Tindernaisista on. Jotkut on joskus jopa tehnyt aloitteita, mutta ennenkaikkea ei niin usein ole ollut sitä tunnetta että pitää tehdä kaikki työt itse, aloitteista flirtin kautta ihan pelkkään keskustelun eteenpäin viemiseen, naisen lähinnä arvioidessa suoritusta. Ainakin mulla toi tunne siitä että on suorittava osapuoli tappaa kiinnostuksen tehokkaasti. :facepalm:
Mua ei haittaa aloittaa keskustelua, flirttiä ja viedä asioita kunhan se nainen nyt on mukana :) Eihän siitä muuten mitään tule :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Omat kokemukset päinvastaisia. Pääosin naiset aloitellut keskustelut. Tosin myös omaa laiskuuttakin eli alotin ton homman vähän tarkastellen, että keräsin mätsejä ja kartotin tilannetta/"markkina-arvoa". Tosin yksi niistä harvoista, jolle itse laitoin avausviestin on nyt vakavammalla pohjalla menossa.
Jännä juttu. En tiiä sitten oletko vain kiinnostavampi yksilö jolloin naiset hyökkää sun kimppuun helpommin. Että joudun itse näkemään enemmän vaivaa :D
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
514
Jännä juttu. En tiiä sitten oletko vain kiinnostavampi yksilö jolloin naiset hyökkää sun kimppuun helpommin. Että joudun itse näkemään enemmän vaivaa :D
Kiinnostavuudesta en sitten tiedä. Varmaan itsellä merkittävänä tekijänä se, kun laitoin sijaintia 50km päähän, niin Tamperekin tuohon sisältyi, niin aika paljon populaa kattoi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 114
Kiinnostavuudesta en sitten tiedä. Varmaan itsellä merkittävänä tekijänä se, kun laitoin sijaintia 50km päähän, niin Tamperekin tuohon sisältyi, niin aika paljon populaa kattoi.
Mahtaa olla. Itsehän majailen Hyvinkäällä. Taitaa Helsinkiin asti olla tällä hetkellä tuo sijainti. Mut välillä Goldin ansiosta tulee laitettua sijainti Tampereelle tai kuitenkin inhimillisen ajomatkan päähän. Tää mimmi jonka tapasin asuu Tampereella.

Tosiaan viikko sit kävin Kuopiossa asti. No se ei edennyt 24h treffien jälkeen niin ei tartte sitä ihmetellä, mut sanotaanko 150km ihan max etäisyys kodista. Kaikki kauempana on tullut sitten mätsinä lähinnä jos ajelen ohi tai muuten asiaa johonkinpäin Suomea. Mut sen olen huomannut, että vaikka Oulusta asti tulis mätsi niin on se worttii tutustua JOS nainen viehättää kuvissa, samat elämänarvot ja muuten viestittely synkkaa. Ei sitä kuitenkaan ihan huviksee lähde kauemmaksi :)

Joka tapauksessa, ihan sama mistäpäin nuo mätsit on niin naiset ei tee aloitetta mulle. Ei sillä väliä, mä teen sen aloitteen ja oon tottunut.

Tänpäivänen deitti laittoikin jo viestiä perään, ja tällä kertaa vihreää valoa. On se jännä kun itse ei oo yli-intoilija (eli en oo heti ihastunut toiseen tai kiinnostus ei ole niin suurta) niin vastapuoli ei lähde karkuun.
Mut sitku oon tosi kiinnostunut, menetän malttini (vaikka osaan hillitä ja olla chillimpi koska tiedän että yli-innokkuus on turn off. Olen tiennyt sen jo pitkään, mutta järki ja tunne ei mee aina käsi kädessä) ja toinen lähtee karkuun.

Ratkaisu: Ole tosi kiinnostunut, mutta toimi kuin -ei kiinnostuneena-. Tämä ei taas toiminut heinäkun alussa olevaan deittiin, vaan hänen intuitio kertoi jotain ihan muuta.

Ei näistä oikeasti tiedä aina. Menkää ihmiset omana itsenään ja olkaa naisten kanssa juuri niinkuin sydän parhaaksi kertoo :D
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 331
Viestejä
4 157 436
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom