Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
Joka tapauksessa, ihan sama mistäpäin nuo mätsit on niin naiset ei tee aloitetta mulle. Ei sillä väliä, mä teen sen aloitteen ja oon tottunut.
Mulla luokkaa 1/20 naisista teki aloitteen, kun Tinderissä vielä pyörin. Eli harvat, mutta jotkut kumminkin. Joskus se oli tasoa "moi, mitä kuuluu", mutta yleensä jotain läppää mun esittelytekstistä. Mulla oli sellainen humoristinen kuvaus siellä, mihin oli helppo tarttua. Itse asiassa nykyinen kumppanikin laittoi itse ensin viestiä (mä en ehtinyt) ja juurikin tuohon mun tekstiin liittyen ;)

Mitä taas omiin aloituksiin tulee, niin huomasin, että paras onnistumisprosentti vastauksen saantiin oli laittaa joku nokkela eka viesti. Sellaiset geneeriset aloitukset harvemmin tuotti mitään tulosta. Eli siihen ekaan viestiinkin kannattaa käyttää vähän aikaa, eikä roiskaista vaan jotain. Tämä nyt tälleen yleisellä tasolla, eikä niinkään lainatulle henkilölle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mitä taas omiin aloituksiin tulee, niin huomasin, että paras onnistumisprosentti vastauksen saantiin oli laittaa joku nokkela eka viesti. Sellaiset geneeriset aloitukset harvemmin tuotti mitään tulosta. Eli siihen ekaan viestiinkin kannattaa käyttää vähän aikaa, eikä roiskaista vaan jotain. Tämä nyt tälleen yleisellä tasolla, eikä niinkään lainatulle henkilölle.
Mä oon rehellisesti ettiny netistä kaikennäköisiä aloituspostauksia ja ideoita. Muokannut niitä sitte vähä tarpeen mukaan. Tän päivänen deitti maintsi aloitusviestistäni, että hän mietti kahta vaihtoehtoa: ´Joko mä oon ihan hullu tai sitten fiksu ja kekseliäs :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
1) Nettideitailu jaksaa viihdyttää. Tinderissä tulee match ja tervehdysten jälkeen toinen kertoo, ettei hänen maailmankuvaan kuulu väkivaltainen itsepuolustuslaji mikä mainitaan profiilissani ja lisäkysymyksenä miksi sellaista harrastan. Sen lisäksi, että harrastukseni hänelle ongelma, nini toteaa myös omaavansa kaksi kissaa, joista ei profiilissaan kerro. Itselläni lukee eläinallergia profiilissa. Hiukkasen jäin miettimään, miksi edes tykätä toisesta tuolta pohjalta?

2) Nainen aloittaa keskustelun ja kysyy, istunko yhdessä kuvassa pytyllä. Vastaan, että istun tuolilla ja housutkin on jalassa, jos vähän tarkemmin katsoo. Nainen kommentoi, että hetken jo mietti, onko suomalaisten miesten taso todellakin tämä.

Seuraava kysymys on se, olenko harkinnut toisenlaista hiustyyliä. Vastasin, että pitääkö tästä päätellä, ettei nykyinen ole hyvä. Lisäsin myös, ettei se tyyli ole kaikissa kuvissa samanlainen, jos tarkkaan katsoo. Esimerkiksi yhdessä kuvassa tukka on tarkoituksella ihan sekaisin, toisessa kuvassa puku päällä se on taas hyvinkin ojennuksessa, kuten juhliin mennessä kuuluu ollakin.

Sitten alkoi kyllästyttää. En jaksanut odotella vastausta, vaan deletoin koko osuman. Eukon profiilissa luki, että räiskyvä persoona, joka ei sovi kaikille. Joo, ei sopinut ainakaan minulle, jos räiskyvyys tarkoittaa heti alkuun tuollaista töksäyttelyä.

Mitähän joku nainen tykkäisi siitä, jos suunnilleen ensimmäisenä kysyisi, että oletko harkinnut vaikkapa silikonirintoja tai laihduttamista? Tai kysyisi lyhyttukkaiselta naiselta, että koska aiot kasvattaa pitkät hiukset?

Ei, itselleni ei tulisi mieleenkään kysyä mitään tuollaista. Se olisi epäkohteliasta. Miesten tietynlainen röyhkeys voi viehättää joitain naisia, mutta ainakaan itse en miehenä innostu naisen röyhkeästä käytöksestä yhtään. Siinä ei ole mitään viehättävää. Eivätkä ne naisetkaan varmaan innostu, jos miehen röyhkeys menee ulkonäön arvostelun puolelle.

Sorrun nyt itsekin samanlaiseen töksäyttelyyn ja totean, että tuokin eukko oli onneksi lyhyttukkainen ja yli-ikäinen, eli ei mikään menetys.
1) Kuulostaa tosikolta. Tosin tähän vastaisin varmaan "harrastan sitä sua varten, että jos joku piripää hyökkää, niin puolustan!". Toho kissajuttuun en tiedä. Varmaa vastaisin, että "tulen kylään ja kuolen allergiseen reaktioon, kai sulla on arkku valmiina?"

2) Mä oisin varmaa pokkana vastannut, että "juu, istun pöntöllä paskalla ja väännän elämäni isointa torttua juurikin kuvassa. Siksi oli pakko taltioida se tänne."

Hiustyyliin en kyllä nyt keksi mitää järkevää tai hauskaa. Siis aika outoa kysellä toisen hiuksista :D

Mä en ole kertaakaan saanut tuollaisia kysymyksiä, siis en lähellekään. Mitähä mimmei sie oot oikein mätsännyt? :D
 
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
14
Toisaalta tämä voi riippua käyttäjästä. Juttelin vajaan kolmikymppisen tutun naisen kanssa Tinderistä, ilmeisesti hän oli swaipannut oikealle tyyliin kymmenesosan miehistä (vissiin selvästi yli Tinderin keskimääräisen?), mutta mätsejä tuli melko vähän, ja kuulema miehet eivät usein aloittaneet keskustelua. Eikä kyseisen naisen ulkonäössä mitään vikaa ole, joten tämä oli aika yllättävää.
Siis juuri tämä!

Ensinnäkin tuo tuttusi antamien tykkäysten määrä on ihan käsittämätön. Itse näkisin, että jos kaikki taivaankappaleet sattuvat olevan oikeassa asennossa niin vastaan tulee ehkä pari sopivaa miestä sadan joukossa. Jos tuollaisella annettujen tykkäysten määrällä saa vain vähän matchejä niin kyllähän tuossa on jotain outoa (tai siis se ei vastaa sitä mielikuvaa, mikä miehillä on naisten tinderöinnistä).

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millainen profiili on naisella joka ei saa tykkäyksiä. Joku tavis mieskin saa 20 tykkäystä ensimmäisenä iltana.
Katselin viikonloppuna huvikseni taas naisten profiileja ja aiempaan verrattuna kaikki fitnesspimut olivat vaihtuneet eräjormailupimuiksi, mutta vastaan tuli vaikka kuinka paljon samantyyppisiä naisia kuin minä, näitä oli ehkä jopa 20% kaikista. Eli tällä otannalla väittäisin, että katso Tinderistä joka viides profiili niin siinä on sellainen, mikä ei saa tykkäyksiä :)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
Siis juuri tämä!

Ensinnäkin tuo tuttusi antamien tykkäysten määrä on ihan käsittämätön. Itse näkisin, että jos kaikki taivaankappaleet sattuvat olevan oikeassa asennossa niin vastaan tulee ehkä pari sopivaa miestä sadan joukossa. Jos tuollaisella annettujen tykkäysten määrällä saa vain vähän matchejä niin kyllähän tuossa on jotain outoa (tai siis se ei vastaa sitä mielikuvaa, mikä miehillä on naisten tinderöinnistä).
Tuo pari sadasta on kyllä todella vähän, varsinkin jos valitsee miehet sellaisien ominaisuuksien perusteella, joiden perään muutkin naiset ovat. :)

Miehet taitaa tykkäillä paljon löysemmällä seulalla. Itse taisin tykätä ehkä tyyliin neljäsosasta tjsp, joka todennäköisesti on keskimääräistä nirsommasta päästä? :hmm:

Katselin viikonloppuna huvikseni taas naisten profiileja ja aiempaan verrattuna kaikki fitnesspimut olivat vaihtuneet eräjormailupimuiksi, mutta vastaan tuli vaikka kuinka paljon samantyyppisiä naisia kuin minä, näitä oli ehkä jopa 20% kaikista. Eli tällä otannalla väittäisin, että katso Tinderistä joka viides profiili niin siinä on sellainen, mikä ei saa tykkäyksiä :)
Minkä tyyppinen nainen siis olet, jos saa kysyä?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
14
Tuo pari sadasta on kyllä todella vähän, varsinkin jos valitsee miehet sellaisien ominaisuuksien perusteella, joiden perään muutkin naiset ovat. :)

Miehet taitaa tykkäillä paljon löysemmällä seulalla. Itse taisin tykätä ehkä tyyliin neljäsosasta tjsp, joka todennäköisesti on keskimääräistä nirsommasta päästä? :hmm:



Minkä tyyppinen nainen siis olet, jos saa kysyä?
Jos sadasta profiilista 90 on niitä urheiluhulluja (nämä menee suoraan vasemmalle ja en nyt yhtään liioittele näiden määrää) ja jäljelle jäävistä profiileista pari on kuvatonta ja tekstitöntä, pari avoimessa suhteessa / poly ja pari päihdeongelmaista, kirjoitustaidon perusteella peruskoulunkin väliin jättäneitä sankareita, niin jäljelle jää se muutama edes jollain tapaa potentiaalisia kumppaneita. Noiden himourheilijoiden profiileista mun on ihan turha tykätä, koska en itse harrasta urheilua tuolla intensiteetillä. Ei siis kertakaikkisesti ole enempää profiileita, joista tykätä.

Mun paras matchi tähän mennessä on ollut toisaalla Euroopassa asuva turkkilainen reilusti (siis tyyliin jotain 50 kg) ylipainoinen pitsakokki, joka mielestäni oli söpö. Juteltiinkin jonkin aikaa, mutta hänellä ei tainnut olla ihan kaikki muumit laaksossa niin kaatui sitten siihen. Eli en siis todellakaan tykkää vain jostain adoniksista vaan ihan tuollaisista tavallisista miehistä.

Samantyyppisillä naisilla kuin itse olen tarkoitan sellaisia tylsiä naapurintyttömäisiä naisia, joilla ei ole mitään jännittäviä (mediaseksikkäitä?) harrastuksia ja jotka ulkonäöllisesti eivät herätä todennäköisesti minkäänlaisia tunteita suuntaan tai toiseen.
 
Liittynyt
27.09.2020
Viestejä
14
Näin ihan mielenkiinnosta kysyn että sivuutatko miehet jotka ovat sinua lyhyempiä??. koska yleensä nainen laittaa pituuden "kemian" edelle!!. oli "kemia" sitten miehen kanssa kuinka hyvä tahansa...
Olen itse niin lyhyt, että en ole kertaakaan elämässäni vielä törmännyt itseäni lyhyempään mieheen. Jos pitäisi valita, niin ottaisin mieluummin lyhyen kuin pitkän miehen.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
474
Jos sadasta profiilista 90 on niitä urheiluhulluja (nämä menee suoraan vasemmalle ja en nyt yhtään liioittele näiden määrää) ja jäljelle jäävistä profiileista pari on kuvatonta ja tekstitöntä, pari avoimessa suhteessa / poly ja pari päihdeongelmaista, kirjoitustaidon perusteella peruskoulunkin väliin jättäneitä sankareita, niin jäljelle jää se muutama edes jollain tapaa potentiaalisia kumppaneita. Noiden himourheilijoiden profiileista mun on ihan turha tykätä, koska en itse harrasta urheilua tuolla intensiteetillä. Ei siis kertakaikkisesti ole enempää profiileita, joista tykätä.
En ole kokeillut Tinderiä eikä mitään hajua miesten profiileista siellä, mutta tuo 90% urheiluhulluja kuulostaa kuitenkin liioittelulta, joko sinulla on aika lavea käsitys urheiluhullusta tai sitten 5 miestä kymmenestä liioittelee liikuntaharrastustaan Tinderissä rajusti :). Jos kyse on jälkimmäisestä, niin toki sieltä on hankalaa yrittää poimia seasta niitä, jotka ovat aktiivisia urheilijoita vain profiilitekstissään tai haaveissaan.

(edit: korjattu typo)
 
Viimeksi muokattu:

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Ite oon tylsä ja turvallinen. Ja naisista kelpais sellainen seuraksi joka tykkää kainalossa maata ja katella leffoja jne. Mutta ainahan sitä saa haaveilla. Ai niin oisko se hyggeilyä vai menikö se muodista?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Mä olen 171cm pitkä, jota en ole maininnut profiilissa ihan siitä syystä, ettei karsi heti pituuden perusteella. Eipä oo tullut ihmistä vastaan jolle mun pituus on ollut ongelma, tai sitten ei ole vain viitsinyt sanoa ääneen. Mä olen aika persoonallinen tyyppi, joten ikävä olla tutustumatta jos nyt ei pituus miellytä. Suurin osa naisista ovat olleet kuitenkin mua lyhyempiä tai samaa pituutta. Kroppa on urheilullinen ja kuntosali toinen koti. Päälle sitten merkitykselliset tekemiset. Mut siis itse haen myös ihmistä, joka on liikunnallinen. Omat elämäntavat heijastuu myös sitten siihen kumppanin etsintään..

Mut siis, jos on tavis ja tylsä, niin ei sitä kannata liikaa profiilissa mainostaa. Naiset nyt yleensä menee tunne edellä ja se mies täytyy antaa edes jollain tasolla jänniä viboja.

Mätsejä ei oo taas tullut hetkeen. Käydä nämä nykyset kortit läpi ja sitten profiili menee tauolle, jos ei suhdetta synny. Sanon jonkun seitsemännen kerran kunnes taas huomaan, että on tullut mätsei ja homma jatkuu :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
266
Menee niin hermot tinderiin, paska sovellus, kiva saada laskua vaikka ei käytä, play kauppa sanoo että ei tilauksia ja tinder sovelluksessa ei näy aktiivisia tilauksia, mutta maksu meni...

Lähetin palautetta että palauttaa rahat ja jos tulee vielä yksikin vitun maksu, niin perin kyllä korkojen kera
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Menee niin hermot tinderiin, paska sovellus, kiva saada laskua vaikka ei käytä, play kauppa sanoo että ei tilauksia ja tinder sovelluksessa ei näy aktiivisia tilauksia, mutta maksu meni...

Lähetin palautetta että palauttaa rahat ja jos tulee vielä yksikin vitun maksu, niin perin kyllä korkojen kera
Eli teit tilauksen sähköpostiosoitteella ja kortilla. Sen jälkeen poistit apin ja asensit uudelleen, jolloin tilausta ei näy siinä uudessa asennuksessa. Playssa se kyllä näkyy, jos sen sitä kautta on maksanut.

Ota se tilauskoodi sieltä sähköpostista ja aktivoi se Gold siihen uudelleen asennettuun appiin. Sieltä voit sen sitten perua.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
266
Eli teit tilauksen sähköpostiosoitteella ja kortilla. Sen jälkeen poistit apin ja asensit uudelleen, jolloin tilausta ei näy siinä uudessa asennuksessa. Playssa se kyllä näkyy, jos sen sitä kautta on maksanut.

Ota se tilauskoodi sieltä sähköpostista ja aktivoi se Gold siihen uudelleen asennettuun appiin. Sieltä voit sen sitten perua.
Sehän siinä hauskaa onkin kun lähetin s-postia niin sanoi että tilaus on jo peruutettu, vaikka en itse nähnyt edes sitä peruutus nappulaa ... Noh sentään s-postilla ne sen peruutti
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Nyt kun taas kattoo tuota mätsi - viestittely - tapaamissaldoa niin voi todeta, että on tämä saatana työmaa. Aikaa saa kulumaan paljon ilman tuloksia. Sit siinä tulee väkisin se, ettei jaksa tai kiinnosta mitää hauskaa tai fiksua kirjoittaa vaa menee helposti semmoset perus löpinäksi. No joillekin se toimii, useimmille ei. Ois tuossa varmasti jo parin kanssa päässyt pukille mut ei vaan kinosta.

Tuossa on nyt 2 tai 3 mimmiä joiden kanssa on "?". Kiinnostus on sen verran laimeaa ollut, että kai sitä nyt voi tutustua rauhakseen ja katsoa tuleeko mittää. Yhden näistä tavannut kerran ja jatkoa luvassa ehkä kun aikataulut täsmää, tämä henkilö muutenkin potentiaalisin näistä.. Parin muun kanssa viestittely on aika neutraalia, että nähdää sitte joskus meiningillä :D

Kyl tää vahvasti nyt näyttää siltä, että hommat seis ja kahtoo sitte joskus taas. Gold jäsenyys on vielä mitä, pari kolme viikkoa ainakin.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Jos sadasta profiilista 90 on niitä urheiluhulluja (nämä menee suoraan vasemmalle ja en nyt yhtään liioittele näiden määrää) ja jäljelle jäävistä profiileista pari on kuvatonta ja tekstitöntä, pari avoimessa suhteessa / poly ja pari päihdeongelmaista, kirjoitustaidon perusteella peruskoulunkin väliin jättäneitä sankareita, niin jäljelle jää se muutama edes jollain tapaa potentiaalisia kumppaneita. Noiden himourheilijoiden profiileista mun on ihan turha tykätä, koska en itse harrasta urheilua tuolla intensiteetillä. Ei siis kertakaikkisesti ole enempää profiileita, joista tykätä.

Samantyyppisillä naisilla kuin itse olen tarkoitan sellaisia tylsiä naapurintyttömäisiä naisia, joilla ei ole mitään jännittäviä (mediaseksikkäitä?) harrastuksia ja jotka ulkonäöllisesti eivät herätä todennäköisesti minkäänlaisia tunteita suuntaan tai toiseen.
Ainakin itse etsin nimenomaan "tavallista" naista, mutta eihän teitä ole ollenkaan.
En siis kaipaa sali/matkustelu/Insta -keimailijoita.
Vähissä on mielenkiintoiset naiset... ja pätee myös toiseen suuntaan. Esittelytekstiä ei ole ollenkaan, tai sit se on just elämämkoulu-tyylinen.
Ja ikävä myös sanoa, mutta mielenkiintoinen ihminen noin muuten saattaakin sit olla sellanen plussapallo. Noita ylipainoisia kyllä tulee matchina.
Ilmeisesti "tavallinen" omaksutaan tarkoittavan täysin liilkumatonta sohvaperunaa, joka syönyt itsensä isoksi
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Tapasin aviomieheni ja lasten isän nettitreffien kautta. Sitä ennen tapasin miehiä jonkinverran, ja kukaan ei aiheuttanut ihastusta. Ihan sama mitä olisivat tehneet ja olleet, ei vaan ollut sitä jotain.

Lopulta laitoin itse täysin turhamaisesti hakukriteeriksi pituuden, ja kävin jäljelle jääneet parikymmentä profiilia läpi.

Miehelläni oli ihan tyhmä profiili puujalkavitsillä ja kuva jossa ihan hiton rumat verhot taustalla. Ja tietysti perus salikuva. Yleensä en kestä salikuvia, mutta hän ei poseerannut, vaan kuva oli jotenkin luonnollinen, ei luotaantyöntävä. Niin sinne sitten laitoin viestiä, koska vaikutti vilpittömältä ja profiilissa ei ollut mitään teennäistä.

Hän on edelleen ainoa mies, joka saa sukat pyörimään. Toki kävi onni, että luonteet käyvät yksiin ja edustamme toisillemme asioita joita kunnioitamme.

Mutta kaikki ne, jotka sivuutin. Tuskin he olisivat voineet millään muotoilulla tai kuvilla jotenkin parantaa mahdollisuuksiaan kanssani. Ja tuskin vastaavasti olisin voinut parantaa omia mahdollisuuksiani. Ihan suosiolla sivuutin muutamat, jotka selkeästi etsivät huippukaunista salikissaa.

Silloin oli markkina-arvoa, joka ei tietysti haitannut. Mutta jos lohduttaa niin naisen markkina-arvo häviää. En kuvittele että nyt keski-ikäistyessä monen lapsen äitinä olisi minkäänlaista mahdollisuutta valita jonosta, ehei. Joten pidän kiinni siitä kunnon miehestä kyllä loppuun asti.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Mä olen 171cm pitkä, jota en ole maininnut profiilissa ihan siitä syystä, ettei karsi heti pituuden perusteella. Eipä oo tullut ihmistä vastaan jolle mun pituus on ollut ongelma, tai sitten ei ole vain viitsinyt sanoa ääneen.
No tähän voin sanoa, että minä olen alle sen maagisen 170cm ja ketään varmaan ei yllätä se, että en asiaa mainitse profiilissa. Joskus aikaisemminkin maininnut täällä (tai jossain muualla), että mulla ei ole kuitenkaan ikinä ollut ongelmia livenä baarissa seuran löytäminen, vaikka tuo oma pituus tulee/näkyy heti ilmi livenä. Sitten taas jos pelkkien kuvien perusteella käydään valikointia, niin kyllä se pituus aika paljon naisilla näyttää painavan vaakakupissa, jos sen on mennyt mainitsemaan. Se tuntuu olevan monelle naiselle kovempi kolaus, jos mies on sentin-pari lyhyempi... mulle pituus taas ei ole koskaan ollut ongelma.
Jotenkin en ole koskaan ollut valokuvauksellinen persoona, koska mulla on aika iso kontrasti tosiaan nettitreffiseuran ja baariseuran saamisen välillä... ja osaan kyllä kirjoittaa muutakin, ku "moi mitä kuuluu?" reploja. Naiset yleensäkin on todella huonoja kirjoittamaan oikein mitään. Vastaukset parin-kolmen sanan heittoja, eikä monella ole kunnon yritystäkään kunnon keskustelulle.
Ja mainittakoon tähän nyt vielä sekin, että ikä alkaa nelosella, joka sekin karsii nähtävästi aika paljon :rofl: Ne matchit/tykkäykset on tosiaan monesti jotain 50 plösöjä... ja mulla ei ole koskaan ollut kovin tarkka ikäkriteeri. Tuo ex oli 6v vanhempi (muttei tarpeeksi kypsä taistelemaan parisuhteen ongelmien eteen 7v jälkeen).
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Tapasin aviomieheni ja lasten isän nettitreffien kautta. Sitä ennen tapasin miehiä jonkinverran, ja kukaan ei aiheuttanut ihastusta. Ihan sama mitä olisivat tehneet ja olleet, ei vaan ollut sitä jotain.

Lopulta laitoin itse täysin turhamaisesti hakukriteeriksi pituuden, ja kävin jäljelle jääneet parikymmentä profiilia läpi.

Miehelläni oli ihan tyhmä profiili puujalkavitsillä ja kuva jossa ihan hiton rumat verhot taustalla. Ja tietysti perus salikuva. Yleensä en kestä salikuvia, mutta hän ei poseerannut, vaan kuva oli jotenkin luonnollinen, ei luotaantyöntävä. Niin sinne sitten laitoin viestiä, koska vaikutti vilpittömältä ja profiilissa ei ollut mitään teennäistä.

Hän on edelleen ainoa mies, joka saa sukat pyörimään. Toki kävi onni, että luonteet käyvät yksiin ja edustamme toisillemme asioita joita kunnioitamme.

Mutta kaikki ne, jotka sivuutin. Tuskin he olisivat voineet millään muotoilulla tai kuvilla jotenkin parantaa mahdollisuuksiaan kanssani. Ja tuskin vastaavasti olisin voinut parantaa omia mahdollisuuksiani. Ihan suosiolla sivuutin muutamat, jotka selkeästi etsivät huippukaunista salikissaa.

Silloin oli markkina-arvoa, joka ei tietysti haitannut. Mutta jos lohduttaa niin naisen markkina-arvo häviää. En kuvittele että nyt keski-ikäistyessä monen lapsen äitinä olisi minkäänlaista mahdollisuutta valita jonosta, ehei. Joten pidän kiinni siitä kunnon miehestä kyllä loppuun asti.
Mikä estää pitämästä itsestään huolta vaikka monta lasta ja ikää lähemmäs 50?

Naisen markkina-arvo ei katoa mihinkään, päinvastoin jos vain haluaa
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Ei mikään estä, toisilta se onnistuu, toisilta ei. Kyse ei ole aina tahdosta myöskään, edes lapsettomilla.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
Hän on edelleen ainoa mies, joka saa sukat pyörimään. Toki kävi onni, että luonteet käyvät yksiin ja edustamme toisillemme asioita joita kunnioitamme.

Mutta kaikki ne, jotka sivuutin. Tuskin he olisivat voineet millään muotoilulla tai kuvilla jotenkin parantaa mahdollisuuksiaan kanssani. Ja tuskin vastaavasti olisin voinut parantaa omia mahdollisuuksiani. Ihan suosiolla sivuutin muutamat, jotka selkeästi etsivät huippukaunista salikissaa.
Niinhän se taitaa olla, että naisilla on usein vaikeuksia löytää mies, josta he pystyvät kiinnostumaan. Kun taas miehillä on vaikeaa löytää se nainen, joka kiinnostuu. :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Niinhän se taitaa olla, että naisilla on usein vaikeuksia löytää mies, josta he pystyvät kiinnostumaan. Kun taas miehillä on vaikeaa löytää se nainen, joka kiinnostuu. :hmm:
Tästä päästäänkin siihen, että kaikki "kovan tason" miehet eli alta 5% miehistä saa lähestulkoon kaikki naiset. Tässä vaan ongelmana on se, että nämä miehet eivät ryhdy kovin helpolla suhteeseen, koska saantia on liikaa. Alle 5% mies nyt ulkoisista näkökulmista on rikas, lihaksikas, statusta,"mestari" jossain lajissa, komea, jne. Lähtökohtaisesti miehillä on mahdollisuus päästä tänne 5% kastiin paitsi ei tietenkään pituuden ja kasvojen komeuden suhteen. Seuraavaksi tulisi sitten top 10% jne, mut en jaksa kategorioida liikaa :D No top 20% miehet, joilla menee hyvin ja saavat myös niitä daameja. Mut valitettava tosiasia on se, että jos ei kuulu top 20%, niin voi olla vaikea saada naista. Armotonta tää touhu nykyään.

Jos ei ole mallitason poitsu, niin voi olla vaikea saada naista vaikka elättäisi itsensä hyvin, treenailee ja asiat kunnossa muuten elämässä.

Neittideitti on tehnyt tästä hommasta hemmetin pinnallista ja meininki on kuin työpaikkaahastiksessa. Laita CV kuntoon ja näytä, että olet paperilla kova, niin saat vastinetta. Toki poikkeuksia sitten etenkin sosiaaliset lahjakkaat ihmiset.

Sitten on nämä jotka hakee prinssiä, huomioo tai jotain mitä en edes tiedä. Useampi tullut kohdalle, jotka etsivät suhdetta, mut heti alkumetreillä tulee ilmi, että "olen kiireinen". Maantaina akrobatiat, tiistaina joogat, keskiviikkona nään kavereita, torstaina 14h työpäivä, perjantaina crossfit treenit, lauantaina kissanristiäiset ja samalla käyn kahdella festarilla. Sunnuntaina olis aikaa mut olen silloin kuollut.

Arvostan sitä jos nainen jaksaa panostaa viesteihin. Moni leechaa mukana eikä siitä saa yhtää mitään aikaiseksi.

Käy yhä enemmän mielessä ottaa niskasta kiinni ja kysyä livenä ihmisiltä puhelinnumeroita jos joku kiinnostava osuu kohdalle. Eipä tartte sen kummemmin mätsäillä ja kirjotella miettien, että kohtaha tuo ghostaa tai sitten ei muuten koskaa vaan pääse tapaamiseen asti syystä tai toisesta :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Tutustuin netissä ja tapasin itseäni n. 10 vuotta vanhempaa naista (itse olen vajaa 30 ja hän vajaa 40). Vaikutti jo ennen tapaamista tosi mukavalta ja tapaamisella tunne vain voimistui. Selvisi kuitenkin, että hän on ollut nyt useamman vuoden sairaslomalla ja nyt on aikeissa hakea opiskelemaan uutta alaa. Ei vielä selvinnyt sairasloman syytä, että onko henkistä vai fyysistä. Ei kuitenkaan vaikuttanut että etsisi "elättäjää" ja kuitenkin on mielessä jotain suunnitelmia jatkosta tuon opiskelun merkeissä. Aikaisemmin seurustelin vähän aikaa mielenterveysongelmaisen kanssa, ja homma loppui oikeastaan juuri niihin mt-ongelmiin (olivat aika vakavia) sekä siihen, ettei ollut oikein mitään yhteisiä juttuja tai mielenkiinnon kohteita. Kuten sanoin, en tiedä onko tässä nykyisessä tapauksessa sairasloman syynä mt-ongelmat, mutta nyt ainakin olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ollaan monessa asiassa samalla aaltopituudella mitä nyt ollaan juteltu. Molemmat etsivät parisuhdetta.

Sitten tuo ikä. Toki hänessä näkyi jo pientä ikääntymisen merkkiä kasvoissa ja ihossa, ja luultavasti tupakointi oli voimistanut niitä (oli siis tupakoinut vuosien ajan, mutta nyt ollut jo pitkään ilman nikotiinia). Kokonaisuudessaan kuitenkin miellytti mun silmää :) Itselläni ei ole herännyt mitään perheen perustamisen ajatuksia, mutta tietysti jos niitä heräisi vaikka 5 vuoden päästä niin tuo nainen olisi jo yli 40-vuotias ja raskaaksi tuleminen olisi varmasti hankalaa. Ei olla vielä puhuttu tarkemmin näistä asioista, mutta olen saanut käsityksen ettei hänkään lapsia erityisesti kaipaisi, eikä hänellä ole lapsia ennestään.

Sovittiin alustavaa ajankohtaa uudelle tapaamiselle. Miltä tämä kuulostaa muiden mielestä?
Päivitystä tähän... naiselle tuli tuon tapaamisen jälkeen vieras viikoksi ja sanoi, että vastaamisessa voi kestää sen takia. Pistin seuraavalla viikolla viestiä ja vastaamisessa on nyt kestänyt kohta kolme viikkoa :lol: Ghostattiin, mutta tässä välissä tullut jo "parempia vaihtoehtoja" joten en enää edes kaipaa vastausta. Varmaan väistin luodin ainakin jollain tavalla.
 
Liittynyt
06.08.2022
Viestejä
28
Sitten alkoi kyllästyttää. En jaksanut odotella vastausta, vaan deletoin koko osuman. Eukon profiilissa luki, että räiskyvä persoona, joka ei sovi kaikille. Joo, ei sopinut ainakaan minulle, jos räiskyvyys tarkoittaa heti alkuun tuollaista töksäyttelyä.
Ehdit iskemään ensimmäisenä. :thumbsup:
Oli selvästi joku katkera narssu, joka halusi ensin haukkua pystyyn ja sitten dumpata. Ei ole ainoa kerta kun tällaisia sattuu kohdalle. Hakevat jonkunlaisia vallantunnetta tuollaisella.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Ei mikään estä, toisilta se onnistuu, toisilta ei. Kyse ei ole aina tahdosta myöskään, edes lapsettomilla.
Jos jotain oikeasti haluaa, sen saa, mutta siihen pitää nähdä vaivaa ja kyllä, laiskoilla se on vähän hankalaa
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
Tästä päästäänkin siihen, että kaikki "kovan tason" miehet eli alta 5% miehistä saa lähestulkoon kaikki naiset. Tässä vaan ongelmana on se, että nämä miehet eivät ryhdy kovin helpolla suhteeseen, koska saantia on liikaa. Alle 5% mies nyt ulkoisista näkökulmista on rikas, lihaksikas, statusta,"mestari" jossain lajissa, komea, jne. Lähtökohtaisesti miehillä on mahdollisuus päästä tänne 5% kastiin paitsi ei tietenkään pituuden ja kasvojen komeuden suhteen. Seuraavaksi tulisi sitten top 10% jne, mut en jaksa kategorioida liikaa :D No top 20% miehet, joilla menee hyvin ja saavat myös niitä daameja. Mut valitettava tosiasia on se, että jos ei kuulu top 20%, niin voi olla vaikea saada naista. Armotonta tää touhu nykyään.

Jos ei ole mallitason poitsu, niin voi olla vaikea saada naista vaikka elättäisi itsensä hyvin, treenailee ja asiat kunnossa muuten elämässä.

Neittideitti on tehnyt tästä hommasta hemmetin pinnallista ja meininki on kuin työpaikkaahastiksessa. Laita CV kuntoon ja näytä, että olet paperilla kova, niin saat vastinetta. Toki poikkeuksia sitten etenkin sosiaaliset lahjakkaat ihmiset.
Joo, näinhän se valitettavasti taitaa mennä, ja mullekin tuli juuri tuo työhaastattelufiilis Tinderin meiningistä. Lisäksi sanoisin että toi top 20% ei sekään riitä kauhean pitkälle. Veikkaisin että ulkonäön puolesta kuulun siihen, mutta silti Tinderissä oli varsin hiljaista. Tosin voipi olla että tarvis myös olla sitä supliikkitaitoa ja karismaa, että homma etenisi, minkä lisäksi olin ehkä vähän ronkeli ja aika turhautunut naisten ylettömään passiivisuuteen. :hmm:

Sitten on nämä jotka hakee prinssiä, huomioo tai jotain mitä en edes tiedä. Useampi tullut kohdalle, jotka etsivät suhdetta, mut heti alkumetreillä tulee ilmi, että "olen kiireinen". Maantaina akrobatiat, tiistaina joogat, keskiviikkona nään kavereita, torstaina 14h työpäivä, perjantaina crossfit treenit, lauantaina kissanristiäiset ja samalla käyn kahdella festarilla. Sunnuntaina olis aikaa mut olen silloin kuollut.
Nää tapaukset varmaan hakee vaan egobuustia Tinderistä, tai jotain.

Arvostan sitä jos nainen jaksaa panostaa viesteihin. Moni leechaa mukana eikä siitä saa yhtää mitään aikaiseksi.
Tätä juuri aiemmin tarkoitinkin Tindernaisten passiivisuudella, ja sillä että joutuu aina olemaan se, joka ylläpitää keskustelua ja vie hommaa eteenpäin. Kai Tindernaiset on vaan tottunut siihen, että aina löytyy joku joka on valmis suorittamaan heidän eteensä, niin ei tarvi itse tehdä mitään. :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Joo, näinhän se valitettavasti taitaa mennä, ja mullekin tuli juuri tuo työhaastattelufiilis Tinderin meiningistä. Lisäksi sanoisin että toi top 20% ei sekään riitä kauhean pitkälle. Veikkaisin että ulkonäön puolesta kuulun siihen, mutta silti Tinderissä oli varsin hiljaista. Tosin voipi olla että tarvis myös olla sitä supliikkitaitoa ja karismaa, että homma etenisi, minkä lisäksi olin ehkä vähän ronkeli ja aika turhautunut naisten ylettömään passiivisuuteen. :hmm:



Nää tapaukset varmaan hakee vaan egobuustia Tinderistä, tai jotain.



Tätä juuri aiemmin tarkoitinkin Tindernaisten passiivisuudella, ja sillä että joutuu aina olemaan se, joka ylläpitää keskustelua ja vie hommaa eteenpäin. Kai Tindernaiset on vaan tottunut siihen, että aina löytyy joku joka on valmis suorittamaan heidän eteensä, niin ei tarvi itse tehdä mitään. :facepalm:
Hyvät profiilikuvat ja teksti vaikuttaa siis tosi paljon vaikka olisi komea mies joka tekee asioita elämässä. Niihin kandee panostaa. Sitten se aloitus naisille uniikkia ja yrittää olla "erilainen". Näillä pääsee jo pitkälle. Sitten livetapaamisena ole oma itsesi. Tätä en voi enempää painottaa. Joidenkin kanssa keskustelut sujuu ja tulee flirttiä, toisen kanssa ei. Ne tulee luonnostaan. Asioita ei voi pakottaa. Eli puhu ja tee asioita oman itsesi pohjalta. Nainen havaitsee jos feikkaat (tai näin ainakin olen kokenut).

Tänään kävin treffeillä uuden naisen kanssa. Ennakkojännitys oli normaalia korkeampi, koska no, hän oli tai on kaunis ja muutenkin aika mukiinmenevä. Homma lähti sujumaan itsestään ja mainiosti. Siinä chillinä miehenä niinku yleensä, mut hauska oli seurata naikkosen reaktioita ja hiuksien hiplailuja :D No vaihdettiin numerot ja päivä kerrallaan. Hän ollut 5 vuotta sinkkuna, yllätyin. Kuulemma tavannut paljon.. huonoja miehiä. Kai mä erotuin joukosta.

Ja tosiaan strategiamuutos: Housut pysyy jalassa, en anna liikaa treffeillä "ulospäin", ja hyvä laittaa itse deadline, eli menoa x kellonaikaa jolloin tietää mihi treffit loppuu.

Nyt sitten mietin, että laitanko jossai vaiheessa viestiä vai odotanko naisen sen tekevän. Ehkä tätä nyt on jo turhaa analysoida.
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
569
Opin kantapään kautta ettei kannata olla liian rehellinen omista huonoista puolista kirjoitteluvaiheessa. Eilen lähti mätsi kesken viestittelyn
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Opin kantapään kautta ettei kannata olla liian rehellinen omista huonoista puolista kirjoitteluvaiheessa. Eilen lähti mätsi kesken viestittelyn
Joo, ensitutustumiset meneeki aika lailla positiivisessa valossa. Vasta kun alkaa syvemmin tutustumaan niin voi niitä huonompia puolia tuoda esiin. Toki ei tää nyt kiveen hakattu sääntö. Voihan se olla, että huono puolesi oli vaan dealbreaker hänelle.
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Jos jotain oikeasti haluaa, sen saa, mutta siihen pitää nähdä vaivaa ja kyllä, laiskoilla se on vähän hankalaa
Aika klassinen tapa pyrkiä ärsyttämään vai oikeastiko uskot näin? Voihan tuo olla totta tietyin raja-arvoin silloin kun mikään muu elämässä ei ole rempallaan kuin laiskuus. Kannattaisi vähän löytää sisimmästään nöyryyttä ennen laiskuus-korttia.

Olen kuitenkin lähtökohtaisesti vain eri mieltä. Naisen markkina-arvo laskee ikääntyessä, lasten jälkeen ja tämä pahenee mitä enemmän ikää tulee. Tavanomaista kauniimmat ja tiettyluustoiset naiset voivat näyttää hyvältä vaikka 50.v - mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä helpommin näkyy ja vaikuttaa valvominen, huolet ja sairaudet. Myös hiusten oheneminen pakottaa osan epämieluisaan hiustyyliin yms yms.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 554
Aika klassinen tapa pyrkiä ärsyttämään vai oikeastiko uskot näin? Voihan tuo olla totta tietyin raja-arvoin silloin kun mikään muu elämässä ei ole rempallaan kuin laiskuus. Kannattaisi vähän löytää sisimmästään nöyryyttä ennen laiskuus-korttia.

Olen kuitenkin lähtökohtaisesti vain eri mieltä. Naisen markkina-arvo laskee ikääntyessä, lasten jälkeen ja tämä pahenee mitä enemmän ikää tulee. Tavanomaista kauniimmat ja tiettyluustoiset naiset voivat näyttää hyvältä vaikka 50.v - mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä helpommin näkyy ja vaikuttaa valvominen, huolet ja sairaudet. Myös hiusten oheneminen pakottaa osan epämieluisaan hiustyyliin yms yms.

Markkina-arvojutut ovat aika väsyneitä. Totta kai nuoret, kauniit ja urheilulliset ovat suosittuja, ei sen ymmärtämiseen mitään sen kummempaa teoriaa tarvita.

Naisena riittää kun pysyy normaalipainossa/hoikkana ja liikkuu kohtuullisesti ja huolehtii edes auttavasti ulkonäöstään. Sama pätee toki miehillekin, mut kyllä oma käsitys on, että naiset löytää helpommin kelvollista seuraa missä tahansa iässä kuin miehet.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Samaa mieltä @Zriina kanssa. Siis tottakai jos pitää itsestään huolta, markkina-arvo on parempi. Mut 20v kaunis fitti mimmi nyt on markkina-arvoltaan ihan eri luokassa kuin vastaava 40v. Naisen vanheneminen näkyy raaemmin kuin miehen.

Entä miehen kohdalla? Jos mies pitää itsestään hyvää huolta ja on vielä rikas. Lähtökohtaisesti vanhempi mies on kuitenkin taloudellisesti paljon vakaampi kuin nuorempi. Tälläinen 40v sinkkumies on ehkä halutuinta markkinoilla. Ja mun mielestä miehen ulkonäkö jopa "paranee" kun ikää tulee. Toki tässäkin pidettävä mielessä se itsestään huolenpito.

Pointti se, että vanheneminen on eduksi miehelle, ei niinkään naiselle, vaikka molemmat sukupuolet voi hyvin vaikuttaa markkina-arvoonsa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Aika klassinen tapa pyrkiä ärsyttämään vai oikeastiko uskot näin? Voihan tuo olla totta tietyin raja-arvoin silloin kun mikään muu elämässä ei ole rempallaan kuin laiskuus. Kannattaisi vähän löytää sisimmästään nöyryyttä ennen laiskuus-korttia.

Olen kuitenkin lähtökohtaisesti vain eri mieltä. Naisen markkina-arvo laskee ikääntyessä, lasten jälkeen ja tämä pahenee mitä enemmän ikää tulee. Tavanomaista kauniimmat ja tiettyluustoiset naiset voivat näyttää hyvältä vaikka 50.v - mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä helpommin näkyy ja vaikuttaa valvominen, huolet ja sairaudet. Myös hiusten oheneminen pakottaa osan epämieluisaan hiustyyliin yms yms.
Jos puhutaan itsestään huolta pitävästä 45v naisesta niin mielummin mä katson sitä 45v naista kuin jotain 20-30v naista vaikka kuinka olisi timmi kroppa. Vanhemman naisen pelkkä itsevarma asenne on seksikkäämpää kuin nuoren naisen vartalo ja ontto pää.

Toki silloin nuorena en vanhempia katsonut vaan aina ollut kiinnostunut oman ikäisistä +-5v, mutta näin vanhemmalla iällä en ikinä vaihtaisi 20v nuorempaan.

Kyllä mä katson asiaa muutenkin kuin ulkonäön kautta ja ikä saa sopivasti näkyä, mutta läskejä en kyllä kelpuuta, oli ikä sitten mikä tahansa.

Tunnen monia naisia kenellä parista lapsesta viiteen ja edes bikiinit päällä sitä ei uskoisi, ei lapset tarkoita sitä että oma elämä pitää unohtaa. Toki jos ei jaksa pitää itsestään huolta niin varmasti markkina-arvo laskee, mutta muuten ei.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Jos puhutaan itsestään huolta pitävästä 45v naisesta niin mielummin mä katson sitä 45v naista kuin jotain 20-30v naista vaikka kuinka olisi timmi kroppa. Vanhemman naisen pelkkä itsevarma asenne on seksikkäämpää kuin nuoren naisen vartalo ja ontto pää.
No tähän on yhdyttävä kyllä. Itse siis olen 30v ja näen samaa ikäluokkaa olevat naiset paljon seksikkäämpänä kuin reilusti nuoremmat. Mallikauniit voi unohtaa. Luonnonkauniit etenkin omaan silmään miellyttävät ovat parasta.
 
Liittynyt
07.08.2018
Viestejä
26
Ja mun mielestä miehen ulkonäkö jopa "paranee" kun ikää tulee.
Painoarvo tuossa "sun mielestä". 23 vuotias tyttäreni kysyi taannoin, että mikä ihme teidät keski-ikäiset miehet saa luulemaan, että me (20+ ikäiset tytöt) halutaan olla missään tekemisissä teidän kanssa? Kysy myös, että miten sellaisella vanhalle äijälle sanotaan sievästi ettei kiinnosta.
Neuvoin että käskee suksia hevon v*****n. Jos itseluottamusta löytyy niin paljon, että kehtaa vongata puolta nuoremmilta, niin kyllä se henkinen kantti kestää myös pikku pakitkin silloin tällöin :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Painoarvo tuossa "sun mielestä". 23 vuotias tyttäreni kysyi taannoin, että mikä ihme teidät keski-ikäiset miehet saa luulemaan, että me (20+ ikäiset tytöt) halutaan olla missään tekemisissä teidän kanssa? Kysy myös, että miten sellaisella vanhalle äijälle sanotaan sievästi ettei kiinnosta.
Neuvoin että käskee suksia hevon v*****n. Jos itseluottamusta löytyy niin paljon, että kehtaa vongata puolta nuoremmilta, niin kyllä se henkinen kantti kestää myös pikku pakitkin silloin tällöin :)
Tähän on kyllä todettava että on noita parin kympin korvilla olevia mimmejä joita todellakin kiinnostaa vielä reilu neljäkymppisetkin miehet. Hämmästyttävää mutta totta. :D Että ihan aukotonta tuo ei ole että parikymppiset mimmit kaihtaisivat tuplasti ikäistänsä seuraa. Ja ovat myös aika avoimia esim seksin suhteen - usein aktiivisia avaamaan pelin sen suhteen. Toki - myös sen kyseisen äijän pitää olla jotakuinkin siedettävän näköinen, massipäällikkö ei edes tarvi olla.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 466
Painoarvo tuossa "sun mielestä". 23 vuotias tyttäreni kysyi taannoin, että mikä ihme teidät keski-ikäiset miehet saa luulemaan, että me (20+ ikäiset tytöt) halutaan olla missään tekemisissä teidän kanssa? Kysy myös, että miten sellaisella vanhalle äijälle sanotaan sievästi ettei kiinnosta.
Neuvoin että käskee suksia hevon v*****n. Jos itseluottamusta löytyy niin paljon, että kehtaa vongata puolta nuoremmilta, niin kyllä se henkinen kantti kestää myös pikku pakitkin silloin tällöin :)
Sille kannattanee myös selittää, että ei se miehen todellinen seksuaalisen kiinnostuksen kohderyhmä useimmilla juuri muutu. Se on niin tiukasti sidoksissa visuaalisuuteen. Niihin vanhempiin naisiin tyydytään ulkonäön puolesta (persoona sitten erikseen), mutta huomio keskittyy juuri noin 20 - 30 ikäisiin, koska he ovat fyysisesti parhaimmassa iässä. On sitten eri asia, toimiiko niiden mukaan paheksuntaa aiheuttaen ja loputtomia pakkeja saaden vai pureeko vain nyrkkiä. Jotkut ymmärtävät sen syvenevän ikäkuilun vaikutuksen, toiset eivät.

Näin olen sen itselläkin huomannut menevän (kuten myös ystäväpiirissä, kun aiheesta on puhuttu). Seksuaalisen kiinnostuksen kohteeni eivät ole juuri muuttuneet mihinkään vuosien mittaan, vaikka ikää tulee joka vuosi lisää.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Painoarvo tuossa "sun mielestä". 23 vuotias tyttäreni kysyi taannoin, että mikä ihme teidät keski-ikäiset miehet saa luulemaan, että me (20+ ikäiset tytöt) halutaan olla missään tekemisissä teidän kanssa? Kysy myös, että miten sellaisella vanhalle äijälle sanotaan sievästi ettei kiinnosta.
Neuvoin että käskee suksia hevon v*****n. Jos itseluottamusta löytyy niin paljon, että kehtaa vongata puolta nuoremmilta, niin kyllä se henkinen kantti kestää myös pikku pakitkin silloin tällöin :)
No tuossa on jo aika iso ikäero mun näkökulmaan :) Eli oma moraali taipuu 10v nuorempaan mut tuskinpa siitä alemmaksi. Tosin en mä tiedä tilannetta 20v päästä, mut nykyajatuksilla. Tosin mitä näitä 20 - 24v tavannut niin ovat tuntuneet liian pennuilta yleisesti jo viestittelyvaiheessa. Taitaa olla itseasiassa nuorin 24v kenen kanssa peuhannut. Niinku koko elämän elinkaaren aikana. Mutta joo, pakit on osa elämää ja ne siedetään!
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Onneksi itse pääsin silloin 15vuotiaana samanikäisten tyttöjen makuun niin on saanut kokea naiset aina sieltä 15-45v asti ja kokemuksesta voin sanoa että se 15-30v on pääsääntöisesti niin pihalla kaikesta että mielummin se 40v tänne, kiitos!

Tuossa myös kun omaa 20v tytärtä ja sen kavereita seuraa niin tuntuu kauhealta ajatukselta yrittää iskeä sen ikäistä
 
Liittynyt
28.07.2022
Viestejä
88
Jos puhutaan itsestään huolta pitävästä 45v naisesta niin mielummin mä katson sitä 45v naista kuin jotain 20-30v naista vaikka kuinka olisi timmi kroppa. Vanhemman naisen pelkkä itsevarma asenne on seksikkäämpää kuin nuoren naisen vartalo ja ontto pää.

Toki silloin nuorena en vanhempia katsonut vaan aina ollut kiinnostunut oman ikäisistä +-5v, mutta näin vanhemmalla iällä en ikinä vaihtaisi 20v nuorempaan.

Kyllä mä katson asiaa muutenkin kuin ulkonäön kautta ja ikä saa sopivasti näkyä, mutta läskejä en kyllä kelpuuta, oli ikä sitten mikä tahansa.

Tunnen monia naisia kenellä parista lapsesta viiteen ja edes bikiinit päällä sitä ei uskoisi, ei lapset tarkoita sitä että oma elämä pitää unohtaa. Toki jos ei jaksa pitää itsestään huolta niin varmasti markkina-arvo laskee, mutta muuten ei.
Kun puhun lapsista ja markkina-arvosta en puhu läskeistä. Vaan siitä ettei jonkun muun lasten kasvattaminen ole mikään markkinavaltti. Lisäksi lisääntymisikä lähestyy loppuaan, vaihdevuodet alkaa yms. Lasten olemassaolo sisältää todella paljon parisuhteeseen vaikuttavia asioita, läskit ei ole olennaisin lapsista seuraava muutos. Eikä elämässä kaikki ole kiinni läskeistä ja laiskuudesta. Minäkin voisin tehdä sitä sun tätä jos en joutuisi olemaan lapseni omaishoitaja sekä elämään covidin seurausten kera.

Markkina-arvo on helppo testata, kun laskee kontaktien määrää. Jollekin se keski-ikäinen voi olla mieluisampi, mutta silti nuori nainen saa keskimäärin enemmän viestejä sekä huomiota ihan vaikka perus kapakassa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Kun puhun lapsista ja markkina-arvosta en puhu läskeistä. Vaan siitä ettei jonkun muun lasten kasvattaminen ole mikään markkinavaltti. Lisäksi lisääntymisikä lähestyy loppuaan, vaihdevuodet alkaa yms. Lasten olemassaolo sisältää todella paljon parisuhteeseen vaikuttavia asioita, läskit ei ole olennaisin lapsista seuraava muutos. Eikä elämässä kaikki ole kiinni läskeistä ja laiskuudesta. Minäkin voisin tehdä sitä sun tätä jos en joutuisi olemaan lapseni omaishoitaja sekä elämään covidin seurausten kera.

Markkina-arvo on helppo testata, kun laskee kontaktien määrää. Jollekin se keski-ikäinen voi olla mieluisampi, mutta silti nuori nainen saa keskimäärin enemmän viestejä sekä huomiota ihan vaikka perus kapakassa.
Harva +40v mies enää lapsia haluaa, itse en noita edes laskisi mihinkään markkina-arvoon mukaan, ennemminkin itsestään selvyys että tuon ikäisellä on lapsia eikä lisää haluta. Se ei tee naisesta huonompaa...


Sun on huono alkaa valittamaan markkina-arvosta kun taustalta löytyy asioita jotka rajoittaa selvästi elämää, silti väitän että hyvässä kunnossa oleva +40v nainen vaikka kuinka olisi omaishoitaja tms. voi olla seksikäs ja haluttava.

Yleensä myös +40v ihmiset omistaa järjen jolloin perheasiat ym ymmärretään ja niihin osataan sopeutua ja ainakin itselle tärkeintä on henkinen yhteys ja kun se on kunnossa ja samalla tasolla niin fyysinenkin yhteys kyllä toimii.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 472
Onneksi itse pääsin silloin 15vuotiaana samanikäisten tyttöjen makuun niin on saanut kokea naiset aina sieltä 15-45v asti ja kokemuksesta voin sanoa että se 15-30v on pääsääntöisesti niin pihalla kaikesta että mielummin se 40v tänne, kiitos!

Tuossa myös kun omaa 20v tytärtä ja sen kavereita seuraa niin tuntuu kauhealta ajatukselta yrittää iskeä sen ikäistä
Teinit kyllä on ollut lähinnä rasittavia jo siitä lähtien, kun itse oli 20v. Mutta veikkaisin että varsinkin joku 25-vuotias on useimpien keski-ikäistenkin mielestä kiinnostavampi kuin 40v nainen. Toki useimmat tajuavat, ettei oma markkina-arvo enää sellaiseen riitä. :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Tänään kävin treffeillä uuden naisen kanssa. Ennakkojännitys oli normaalia korkeampi, koska no, hän oli tai on kaunis ja muutenkin aika mukiinmenevä. Homma lähti sujumaan itsestään ja mainiosti. Siinä chillinä miehenä niinku yleensä, mut hauska oli seurata naikkosen reaktioita ja hiuksien hiplailuja :D No vaihdettiin numerot ja päivä kerrallaan. Hän ollut 5 vuotta sinkkuna, yllätyin. Kuulemma tavannut paljon.. huonoja miehiä. Kai mä erotuin joukosta.

Ja tosiaan strategiamuutos: Housut pysyy jalassa, en anna liikaa treffeillä "ulospäin", ja hyvä laittaa itse deadline, eli menoa x kellonaikaa jolloin tietää mihi treffit loppuu.

Nyt sitten mietin, että laitanko jossai vaiheessa viestiä vai odotanko naisen sen tekevän. Ehkä tätä nyt on jo turhaa analysoida.
Ja jatkoa luvassa. Edelleen takaraivossa jyskyttää, että kohta ne pakit varmaan tulee :D
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Tuli thaimaalainen tyttö mätsiksi, sain enemmän juttua aikaan kuin kenenkään suomalaisen kanssa koskaan. En kylläkään mitään ihmeellistä mutta silti enemmän. Jotenkin vaan oma motivaatio jutteluun lopahti. Ei musta ole mihinkään super-kaukosuhteeseen ja en nyt ehkä ihan heti ole pääsemässä tapaamaankaan... Ei tästä mitään tule. :dead:

Varmaan muitakin länsimaalaisia jonossa jos se täältä kerran seuraa hakee. :sori:

Suomalaiset mätsit harvemmin edes vastaa viesteihin.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
282
Tuli thaimaalainen tyttö mätsiksi, sain enemmän juttua aikaan kuin kenenkään suomalaisen kanssa koskaan. En kylläkään mitään ihmeellistä mutta silti enemmän. Jotenkin vaan oma motivaatio jutteluun lopahti. Ei musta ole mihinkään super-kaukosuhteeseen ja en nyt ehkä ihan heti ole pääsemässä tapaamaankaan... Ei tästä mitään tule. :dead:

Varmaan muitakin länsimaalaisia jonossa jos se täältä kerran seuraa hakee. :sori:

Suomalaiset mätsit harvemmin edes vastaa viesteihin.
Saanko kysyä, millaisilla viesteillä aloitat tai yrität aloittaa keskustelun?
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Saanko kysyä, millaisilla viesteillä aloitat tai yrität aloittaa keskustelun?
Yleensä vaan alkuun "moi" + joku sydän tai muu emoji, aika usein olen kehunut kauniiksi, joskus kommentoinut jotain kuvassa näkyvää, vaikka lemmikkiä, joskus laittanut jonkun muka nokkelan heiton jostain profiiliin liittyvästä. Joskus oon pyytänyt suoraan vaikka drinkille.

Ja näillä ei oo flaksi käynyt joten ei kannata välttämättä tehdä samoin. Parempaakaan en osaa. :dead:
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
282
Yleensä vaan alkuun "moi" + joku sydän tai muu emoji, aika usein olen kehunut kauniiksi, joskus kommentoinut jotain kuvassa näkyvää, vaikka lemmikkiä, joskus laittanut jonkun muka nokkelan heiton jostain profiiliin liittyvästä. Joskus oon pyytänyt suoraan vaikka drinkille.

Ja näillä ei oo flaksi käynyt joten ei kannata välttämättä tehdä samoin. Parempaakaan en osaa. :dead:
Kuitenkin olet saanut "matcheja", että tiedä sitten mistä johtuu. Ja todellakaan, itselläni ei ole kokemuksia, että voisin puhua Tinder- maailmasta mitään. Oletko yleisissä paikoissa esimerkiksi baareissa tms. yritänyt iskeä ketään? Voi olla, että olet kertonutkin tuolla toisaalla, mutta en muista.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
294
Kuitenkin olet saanut "matcheja", että tiedä sitten mistä johtuu. Ja todellakaan, itselläni ei ole kokemuksia, että voisin puhua Tinder- maailmasta mitään. Oletko yleisissä paikoissa esimerkiksi baareissa tms. yritänyt iskeä ketään? Voi olla, että olet kertonutkin tuolla toisaalla, mutta en muista.
Varmaan naisilla on varaa valita vielä mätseistäkin, eli jos jonkun viestit ei sytytä tai joku on vähemmän komea kuin toinen niin se jätetään taka-alalle. Ja kuulemma on paljon niitäkin naisia jotka vaan keräilee mätsejä tai testaa kuinka paljon huomiota voivat saada.

Baareissa käyn tosi vähän enkä sielläkään ole osannut lähestyä naisia. Paitsi joskus todella humalassa jolloin se ei ole oikein onnistunut enää. :dead:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 115
Yleensä vaan alkuun "moi" + joku sydän tai muu emoji, aika usein olen kehunut kauniiksi, joskus kommentoinut jotain kuvassa näkyvää, vaikka lemmikkiä, joskus laittanut jonkun muka nokkelan heiton jostain profiiliin liittyvästä. Joskus oon pyytänyt suoraan vaikka drinkille.

Ja näillä ei oo flaksi käynyt joten ei kannata välttämättä tehdä samoin. Parempaakaan en osaa. :dead:
Ei mitää moi ja sydämiä tai kehuta kauniiksi heti deittiprofiilissa. Lähtökohtaisesti ainakin vähä tasokkaamman naisten kohdalla peli on jo pelattu heti alkuun, he saavat ihan tarpeeks kauneuskehuja yms, se on samantien turnoff. Eli mielummin käytä noita jälkimmäisiä. Parempi jos keksit vaan jotai erikoisempaa mitä naiset ei ihan joka päivä saa tiskiin. Voi olla jotai outoakin, mitä oudompi niin sen parempi melkein :D Naiset on outoja otuksia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 412
Viestejä
4 160 198
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom