Ei sitä ikää suoriltaan kannata katsoa jos muuten tulee hyvä tyyppi kohdalle. Täytyy kuitenkin muistaa, että reilusti suurin osa ihmisistä ovat epäsopivia. Ja nykyään asetelmat ovat muuttuneet ja näkee paljon vanhempia naisia nuorempien miesten kanssa ja se on iha okei. Mun ekassa suhteessa olin 3 vuotta nuorempi.Tutustuin netissä ja tapasin itseäni n. 10 vuotta vanhempaa naista (itse olen vajaa 30 ja hän vajaa 40). Vaikutti jo ennen tapaamista tosi mukavalta ja tapaamisella tunne vain voimistui. Selvisi kuitenkin, että hän on ollut nyt useamman vuoden sairaslomalla ja nyt on aikeissa hakea opiskelemaan uutta alaa. Ei vielä selvinnyt sairasloman syytä, että onko henkistä vai fyysistä. Ei kuitenkaan vaikuttanut että etsisi "elättäjää" ja kuitenkin on mielessä jotain suunnitelmia jatkosta tuon opiskelun merkeissä. Aikaisemmin seurustelin vähän aikaa mielenterveysongelmaisen kanssa, ja homma loppui oikeastaan juuri niihin mt-ongelmiin (olivat aika vakavia) sekä siihen, ettei ollut oikein mitään yhteisiä juttuja tai mielenkiinnon kohteita. Kuten sanoin, en tiedä onko tässä nykyisessä tapauksessa sairasloman syynä mt-ongelmat, mutta nyt ainakin olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ollaan monessa asiassa samalla aaltopituudella mitä nyt ollaan juteltu. Molemmat etsivät parisuhdetta.
Sitten tuo ikä. Toki hänessä näkyi jo pientä ikääntymisen merkkiä kasvoissa ja ihossa, ja luultavasti tupakointi oli voimistanut niitä (oli siis tupakoinut vuosien ajan, mutta nyt ollut jo pitkään ilman nikotiinia). Kokonaisuudessaan kuitenkin miellytti mun silmääItselläni ei ole herännyt mitään perheen perustamisen ajatuksia, mutta tietysti jos niitä heräisi vaikka 5 vuoden päästä niin tuo nainen olisi jo yli 40-vuotias ja raskaaksi tuleminen olisi varmasti hankalaa. Ei olla vielä puhuttu tarkemmin näistä asioista, mutta olen saanut käsityksen ettei hänkään lapsia erityisesti kaipaisi, eikä hänellä ole lapsia ennestään.
Sovittiin alustavaa ajankohtaa uudelle tapaamiselle. Miltä tämä kuulostaa muiden mielestä?
Mut toi lapsijuttu voi olla kysymysmerkki. Kannattaa tutustua rauhassa eli sanoisin että vähintään vuosi ennenkuin edes miettii yhteenmuuttoa ja muita kuvioita. Jostain muistan lukeneeni, että menee 2 vuotta ennenkuin toisen tuntee kunnolla, voi pitää paikkaansakin jos katson omaa edellistä suhdetta.