Hirvee vaikutus tuolla profiilitekstillä. Vaihdoin tuossa tekstiä ja ei oikein ole mätsii paukkunut moneen päivään. Taisi olla saldo kaikkiaan; 5 lihavaa ja rumaa + 2 Ok ulkomaalaista, vaikka vedin oikealle melkein kaikki muijat useammasta kaupungista, 160km etäisyydellä (Turku, Helsinki, Tampere). Tunti sitten uusi profiiliteksti, niin johan. Pikkunippu jo sellasia 8/10 naisia. Onneksi panee kuitenkin pääsin. Vanha Tindertuttu pamahti kiimassa parina päivänä tällä viikolla mun luokse. Pimppi 9/10. Kroppa & kasvot 9,5/10.
Joo ois kans kiva tietää minkälaisia muutoksia teit.
--
Kävin sitte viikonloppuna 300km päässä tapaamasta tätä naikkosta. Nyt voi jo sanoa bingo. Paljon viestiteltiin etukäteen eikä livetapaaminen muuttanut mielikuvaa naikkosesta. Synkkaa, huumorintaju pelaa, seksi toimi jo heti alkuun. Kroppa kunnossa, kaunis. Elämäntavat samanlaiset, lapsihaaveet, jne. En ois koskaa uskonut, että löytyy yhtä hullu ja outo tyyppi. Ainut vaan, että hän asuu hieman kaukana.
Nyt sitten arvuuttelen jatkoa, molemmin puolin kyllä kiinnostusta ja jo alustavasti soviteltiin seuraavia treffirientoja. Itse olen valmis jo tässä alkuvaiheessa etäsuhteeseen, mut jäitä hattuun ja tutustuu rauhassa. Helvetti ku lievät pinkit lasit taas päässä mut ei kai sitä koskaa suhteeseen ajautuisi jos ei tämänkaltaista kiinnostusta edes olisikaan.
Kuten aikaisemmissa ollut näitä jotka ovat vastikään eronneet ja sitten näitä joiden intuitio kertoi, että en ole sopiva, niin tämän kohdalla on ollut sinkkuna 1.5v ja etsii nimenomaan suhdetta, eikä ole liukuhihnalta tavannut ihmisiä. On enemmänkin "parisuhdetyyppiä". Ehkäpä tästä voisi syntyäkin jotain.
Päivä kerrallaan ja saa nähdä loppuuko mun pälpättely täällä
Vaikka onhan tämä sinkkuaika ollut kivaa ja tavannut mitä mielenkiintoisempia naisia, sydän kaipaa sitä hyvää ja pysyvää.
E: Jos oon kiinnostunut jostain niin saatan olla vähä yli-innokas. En tiiä puskeeko se toista sitten poispäin. Pitäs vaa jäitä pistää hattuun enemmän. Ja kysyn kiinnostuneena aika vaikeitakin kysymyksiä. Oon itse tosi avoin ja ei ole keskustelun aiheita mistä en voisi puhua heti alkuun. Ja jo 1-2 treffien kohdalla haluan käydä läpi jo perusasiat suhteen osalta. Koska turhaahan se on pitkään treffata vaan todetakseen, että toinen ei esim haluakaan lapsia. Jne.. Toki riippuu ihan missä treffikumpaani sijaitsee. Jos on jo lähtökohtaisesti etäsuhde. Asiat parempi käydä aika nopeasti läpi. Samalla paikkakunnalla ei niin justiinsa. Ehkä vastapuoli kokee vaikeaksi välillä mun avoimuuden. Toisaalta se voi myös selittää että tarviin yhtä vahvaa persoonaa mun rinnalle, joka kestää näitä
E2: "Ihan hyvät fiilikset jäi ja mulla oli kivaa. En kuitenkaan saanut tästä meidän tapaamisesta sellaisia fiiliksiä, mitä odotan, joten ei tarvetta uusintatapaamiselle mun puolelta. Pahoitteluni."
Siis nyt tuli samaa lopputulosta kuin kuun alussa erän toisen kanssa. Pitäs vissiin vaihtaa taktiikkaa tai jotain.. Kysyin suoraa palautetta, jos oli jotain. Ei jaksa toistaa samoja virheitä mikäli niitä on. Mut veikkaan enemmän sitä kemiaa kuitenkin.
Alkaa kyl kyllästyttää nämä yhden illan seksikeissit. Vedän kohta niin että mä en anna ennen viidensiä treffejä