Nettitreffit + Tinder

Pitkästä aikaa lauantaina Tinder-pimpukkaa. Ne oli kaikenpuoliin nopeat treffit, muutama viesti ja iltasella pyyhkäsin sen muijan kämpille, siinä sitten viiniä lasi/pari nautittiin ja panemiseenhan se yltyi :). Alussa mitä juteltiin Tinderistä, niin se sano; et pitää sitä pari päivää päällä ja on täynnä viestejä äijiltä. Sanoin ettei se äijillä ainakaan mulla toimi noin. Naiset melko mykkäkoululaisia ja mätsejä tulee vähän, jos 70% heitän oikealle. Kaiken kaikkiaan varmaan natsaa 1kertk/kk. Kahvila treffeille en jaksa edes lähteä. Gold jäsenyydellä mennään.
Rennoin mielin kun liikkeellä ja ei ota mitään liian vakavasti, niin kyllä sitä aina silloin tällöin löytää tyypin jonka kanssa menee sänkypuuhiin asti, vaikka sitä ei edes aina tiedäkään ennen treffei. Ja muutenkin ilman ennakkoluuloja sinne. Kyllä se homma siitä sitten eskaloituu jos on eskaloituakseen. Toki on näitä ollut tässä jotka ovat olleet aika selkeempiä juttuja, kun itse ainaki lähtökohtaisesti haluan tutustua toiseen edes jollain tasolla ennen sänkypuuhia. Parin kohdalla siis ollut melkein se tilanne, että pane mua jo, lopeta puhuminen :D Naiset kun tosiaan ei tee sitä aloitetta - ei tinderissä saati seksin suhteen. Tai okei edellinen tapaus veti sellaset fixaatiot mun silmiin, että siitä ei enää puhumalla selvinnyt :D

No joo. Nyt kesällä ollut aika kuivaa siihen nähden kuinka mätsejä mulle tullut. Mitä kerran ihan alkukesästä, vajaa pari viikkoa sitten yhden kanssa, ja sitten yksi jonka kanssa nähnyt pidempään. Llivetapaamisen saldo suorastaan surkeaa katsottavaa ja ghostaukset päälle. Pitäs jaksaa vääntää peruslirpatuksien sijaan jotai hauskempaa läppää, että muija lämpenis jo viestittelyssä. Tinderistä tauko ehkä paikallaan niin jaksaisi taas kiinnosta myöhemmin. Tuo 1krt/kk on iha realistinen juttu, joskus tulee useammin, joskus harvemmin. Oma panostus vaikuttaa hirmuisesti ja kuinka kranttu olen ylipäätään muijien suhteen.

Mie ehdotan usein kahvitreffei, koska tykkään keskustella ja siinä sitten näkee toisen hyvin sekä yleisesti onko samalla aaltopituudella ja seksuaalista energiaa. Ei mua haittaa kyl lähteä huvipuistoon tai muijan kämpälle (tää tosin on todella harvinaista).

Viimeksi muokattu:
Nyt on jo kirjoittelu niinkin pitkällä, että ehkä ne treffit pitäisi jo sopia. Katsoin jo valmiiksi Youtubesta justimusfilmsin 30 tapaa pilata treffit :D

Täytyi kiirehtiä, koska nainen kertoi, että vastaan tulee aina innokas lenkkeilijämies ja saatiin nyt sitten treffit sovittua :D

Täytyi kiirehtiä, koska nainen kertoi, että vastaan tulee aina innokas lenkkeilijämies ja saatiin nyt sitten treffit sovittua :D
Olikos reffit jo naikkosen kanssa?

-

Mitäs muutakaa sitä tekis perjantai-iltana ku lähtis kahden ja puolen tunnin päähän tapaamaan naista. Siis pidemmälle matkalle en lähde ellei se henkilö muuten vaikuta tapaamisen arvoiselta. Siinähän se ilta ja yö sitten meni ja kyllä se reissu oli jälleen worth it. Mähä ehdotin naikkoselle, että käydää kahvilla ja viittasin sitten että mennää syömää jne jne. No homma menikin sitten niin että koko se aika oltii hänen asunnollaan, no aamuyöstä lemmentouhujen jälkeen ruokatreffit muuntautui 24h hesburgeriin :D Ehkäpä jatkoakin seuraa, välimatka vaan aika iso

Ajattelin tuossa aikaisemmin tsekkailla että paljonko on mätsejä ja kenen kanssa olen käynyt treffeillä, mutta mitää tarkkoja lukemia en saa molemmanpuoleisten mätsien poiston takia. Luku kyllä on alle 10%. Toki jos ei laske näitä jotka ovat heti ensalkuun ghostanneet, lukema ei ole ihan niin masentavaa katsottavaa :D

Ekan kanssa oli sovittu 2. treffit, mutta tää näki mut sen toisen kanssa treffeillä (obv), niin loukkaantui verisesti ja perui
Tää on muuten heterodeittailussa se mitä mää en tajua. Eikö sen pitäisi olla itsestään selvää että jos ei ole vielä sovittu että ollaan suhteessa, niin sit ei olla suhteessa?

Miesten välisissä suhteissa se on jotenkin niin paljon helpompaa ja selkeämpää, jos ei ole tyyliin nähty 2 kuukauden ajan joka viikonloppu, niin et sä omista sitä toista itsellesi yksinoikeudella ilman että asiasta olisi ensin sovittu.

Tää on muuten heterodeittailussa se mitä mää en tajua. Eikö sen pitäisi olla itsestään selvää että jos ei ole vielä sovittu että ollaan suhteessa, niin sit ei olla suhteessa?
Samaa mieltä. @Tenitsi tuossa taidettiin todestaa vain naisen huonoa itsetuntoa, joten varmaa ihan hyvä että kävi näin. Niin kauan kuin asiasta erikseen sovitaan on vapata deittailla. Enkä jarruta ellei jonkun kohdalla ala mielenkiinto lisääntymään ja homma etenee. Jolloin luonnollisesti ei sitten tapaa muita, enkä mä itsekään henkisesti pystyisi tapaamaan muita siinä vaiheessa kun alkaa olemaan se kiinnostus suurempaa jotain henkilöä kohtaan.

E: Pieni lisäys, eli toi että ollaan suhteessa on ehkä vähä liioiteltu nyt IMO. Sanoisin, että ennen suhdetta on edelleen se tapaamisvaihe. Itse kyllä ottaisin jossain kohtaa esille sen, että ei tapailla muita. Puhutaan kuitenkin jo useammasta treffistä taustalla, eikä tokasta.

Heikko itsetuntohan se varmaan syynä tuossa on, ei kai sitä voi ekan deitin jälkeen olettaa, että toinen ei tapaile enää muita :D
Laitetaan nyt päivitystä samalla, kun nimi pompsahti. Eli oma tapailu nyt edennyt juuri yllä mainittuun vaiheeseen, että on ääneen sovittu, ettei tapailla muita. Tinder ja FB Dating siis vaihteeks pois, katotaan nyt sit mitä tästä tulee, edellisen tapailun kohdalla kuukausi oli kriittinen raja ja nyt on yli 5vko tapailtu, uus liiton jälkeinen ennätys siis :D

En sit muistanut peruuttaa tilausta niin lähti toinen kuukausi Goldi jäsenyys :| Mut tuolla on joku optio että jos tekee uuden tilin niin sen Goldin saa siirrettyä? Onko kukaan tätä toteuttanut?

Tätä kun lukee, tulee melkeen sellanen fiilis että porukka panee huvikseen naisia...johan on touhua.

Mutta asiaan:
Onko kukaan keksinyt tapaa saada unbannattua itsensä/luotua uuden tilin tinderiin bannin jälkeen.
Mulla banni on puhelinnumeroon sidottu, ja en viitsisi numeroa vaihtaa. Kaikissa tinderin tilin luomistavoissahan kysytään puhelinnumeroa........
Tästä ei siis selviä kuin toisella liittymällä, ellei muuta tule mieleen

Markqq ylempänä kysyikin, että olikos jo treffit, ei ollut vieläkään, koska ei olla saatu sovittua päivää, mutta jännää on ollut kyllä :D

Jos sitten treffeillä nainen kysyy, että kai sullakin on ainakin vähintään muutamia satoja tonneja vuosipalkka,
niin täytyy muuntautua turhapuroksi ja vastata,
että ollaan entisen appiukon kanssa hyvissä väleissä ja tottahan toki noin pieni summa löytyy vaikka ihan synttäreiden kunniaksi
ja voihan sitä pikkuisen tarjota juotavaa ukolle ja kysyä isompaakin summaa, vaikka pari milliä näin alkuun :D

Tätä kun lukee, tulee melkeen sellanen fiilis että porukka panee huvikseen naisia...johan on touhua.

Mutta asiaan:
Onko kukaan keksinyt tapaa saada unbannattua itsensä/luotua uuden tilin tinderiin bannin jälkeen.
Mulla banni on puhelinnumeroon sidottu, ja en viitsisi numeroa vaihtaa. Kaikissa tinderin tilin luomistavoissahan kysytään puhelinnumeroa........
Tästä ei siis selviä kuin toisella liittymällä, ellei muuta tule mieleen
Ei kai niitä työkseenkään tai pakosta panna?

Saa siirrettyä, mutta mitä sitten? Se on silti voimassa.
Siis joo. Pointti on se, että mulla on sama tili helmikuusta lähtien. Sais kierrätettyä profiilit uudelleen.

Tosin nyt on taas kiikarissa sillei ihmisiä, ettei ole edes järkeä resetoida. Ei tää useampi kuin yhden tapailu toimi pitkälle. Tosin nää tuppaa asuu vaan niin hemmetin kaukana joka vähä tuo kapuloita rattaisiin. Ois kiva saada joku jota tapailis lähempää.

Miksi etenkin Jyväskylän ja Kuopion seudulla ihmiset tuntuu olevan niin pirusti avoimempia kuin Uudellamaalla?

Markqq ylempänä kysyikin, että olikos jo treffit, ei ollut vieläkään, koska ei olla saatu sovittua päivää, mutta jännää on ollut kyllä :D

Jos sitten treffeillä nainen kysyy, että kai sullakin on ainakin vähintään muutamia satoja tonneja vuosipalkka,
niin täytyy muuntautua turhapuroksi ja vastata,
että ollaan entisen appiukon kanssa hyvissä väleissä ja tottahan toki noin pieni summa löytyy vaikka ihan synttäreiden kunniaksi
ja voihan sitä pikkuisen tarjota juotavaa ukolle ja kysyä isompaakin summaa, vaikka pari milliä näin alkuun :D
Eipä oo kukaan koskaa kysynyt paljonko tienaan. Mä luulen, että nainen arvostaa enemmän sitä, että on sujut sen kanssa mitä tietää, kunhan nyt itsensä elättää. Tuohon sadan tonnin vuosipalkkaankin voi kyl keksii läpän jos toisenkin :D Kuten jo sanoitkin!

Itsellänihän oikeasti vuositulot tällä hetkellä ehkä just sen suomalaisen keskipalkan, jopa hivenen alle.

Suurin osa naisoletetuista joiden kanssa ollut sänkypuuhia, ovat etsineet vain seksiä. On sitten näitä ollut, ehkä enemmänkin nyt viime aikoina, jotka hakee sitä parisuhdetta, koska itsekin haen lähtökohtaisesti jotain pidempää, mutta en sano ei hauskanpidolle. Parin kohdalla ollut aika syvällisiäkin keskusteluja, käyty läpi suoriltaan suhdeasioita, pantu menemään, ja sitten todettu, että ei ehkä olla sopivia toisille.

En usko, että olen toimillani aiheuttanut naisille mielipahaa. Naisen kunnioitus on aina mukana ja mitään ei tehdä mitä toinen ei halua.

Mut tällei sinkkuaikana nuo irtojutut on ihan jees lisäystä omaan arkeen, tosin se menettää merkitystään mitä enemmän sitä tekee, ainakin henkilökohtaisesti.

Tutustuin netissä ja tapasin itseäni n. 10 vuotta vanhempaa naista (itse olen vajaa 30 ja hän vajaa 40). Vaikutti jo ennen tapaamista tosi mukavalta ja tapaamisella tunne vain voimistui. Selvisi kuitenkin, että hän on ollut nyt useamman vuoden sairaslomalla ja nyt on aikeissa hakea opiskelemaan uutta alaa. Ei vielä selvinnyt sairasloman syytä, että onko henkistä vai fyysistä. Ei kuitenkaan vaikuttanut että etsisi "elättäjää" ja kuitenkin on mielessä jotain suunnitelmia jatkosta tuon opiskelun merkeissä. Aikaisemmin seurustelin vähän aikaa mielenterveysongelmaisen kanssa, ja homma loppui oikeastaan juuri niihin mt-ongelmiin (olivat aika vakavia) sekä siihen, ettei ollut oikein mitään yhteisiä juttuja tai mielenkiinnon kohteita. Kuten sanoin, en tiedä onko tässä nykyisessä tapauksessa sairasloman syynä mt-ongelmat, mutta nyt ainakin olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ollaan monessa asiassa samalla aaltopituudella mitä nyt ollaan juteltu. Molemmat etsivät parisuhdetta.

Sitten tuo ikä. Toki hänessä näkyi jo pientä ikääntymisen merkkiä kasvoissa ja ihossa, ja luultavasti tupakointi oli voimistanut niitä (oli siis tupakoinut vuosien ajan, mutta nyt ollut jo pitkään ilman nikotiinia). Kokonaisuudessaan kuitenkin miellytti mun silmää :) Itselläni ei ole herännyt mitään perheen perustamisen ajatuksia, mutta tietysti jos niitä heräisi vaikka 5 vuoden päästä niin tuo nainen olisi jo yli 40-vuotias ja raskaaksi tuleminen olisi varmasti hankalaa. Ei olla vielä puhuttu tarkemmin näistä asioista, mutta olen saanut käsityksen ettei hänkään lapsia erityisesti kaipaisi, eikä hänellä ole lapsia ennestään.

Sovittiin alustavaa ajankohtaa uudelle tapaamiselle. Miltä tämä kuulostaa muiden mielestä?

Tutustuin netissä ja tapasin itseäni n. 10 vuotta vanhempaa naista (itse olen vajaa 30 ja hän vajaa 40). Vaikutti jo ennen tapaamista tosi mukavalta ja tapaamisella tunne vain voimistui. Selvisi kuitenkin, että hän on ollut nyt useamman vuoden sairaslomalla ja nyt on aikeissa hakea opiskelemaan uutta alaa. Ei vielä selvinnyt sairasloman syytä, että onko henkistä vai fyysistä. Ei kuitenkaan vaikuttanut että etsisi "elättäjää" ja kuitenkin on mielessä jotain suunnitelmia jatkosta tuon opiskelun merkeissä. Aikaisemmin seurustelin vähän aikaa mielenterveysongelmaisen kanssa, ja homma loppui oikeastaan juuri niihin mt-ongelmiin (olivat aika vakavia) sekä siihen, ettei ollut oikein mitään yhteisiä juttuja tai mielenkiinnon kohteita. Kuten sanoin, en tiedä onko tässä nykyisessä tapauksessa sairasloman syynä mt-ongelmat, mutta nyt ainakin olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ollaan monessa asiassa samalla aaltopituudella mitä nyt ollaan juteltu. Molemmat etsivät parisuhdetta.

Sitten tuo ikä. Toki hänessä näkyi jo pientä ikääntymisen merkkiä kasvoissa ja ihossa, ja luultavasti tupakointi oli voimistanut niitä (oli siis tupakoinut vuosien ajan, mutta nyt ollut jo pitkään ilman nikotiinia). Kokonaisuudessaan kuitenkin miellytti mun silmää :) Itselläni ei ole herännyt mitään perheen perustamisen ajatuksia, mutta tietysti jos niitä heräisi vaikka 5 vuoden päästä niin tuo nainen olisi jo yli 40-vuotias ja raskaaksi tuleminen olisi varmasti hankalaa. Ei olla vielä puhuttu tarkemmin näistä asioista, mutta olen saanut käsityksen ettei hänkään lapsia erityisesti kaipaisi, eikä hänellä ole lapsia ennestään.

Sovittiin alustavaa ajankohtaa uudelle tapaamiselle. Miltä tämä kuulostaa muiden mielestä?
Kuulostaa siltä, että mukava tyyppi tavattu. Itse en näin syväluotaavia tulevaisuudenvisioita virittele ihan alkuun, kun ei tunne ees koko tyyppiä. Tässäkin ilmeisesti vasta tavattu ja onko jopa yksi(!) tapaaminen alla? Eli ehkä kannattaisi tutustua ajan kanssa lisää, kerro lisää kuukauden, parin päästä :)

Ei sitä ikää suoriltaan kannata katsoa jos muuten tulee hyvä tyyppi kohdalle. Täytyy kuitenkin muistaa, että reilusti suurin osa ihmisistä ovat epäsopivia. Ja nykyään asetelmat ovat muuttuneet ja näkee paljon vanhempia naisia nuorempien miesten kanssa ja se on iha okei. Mun ekassa suhteessa olin 3 vuotta nuorempi.

Mut toi lapsijuttu voi olla kysymysmerkki. Kannattaa tutustua rauhassa eli sanoisin että vähintään vuosi ennenkuin edes miettii yhteenmuuttoa ja muita kuvioita. Jostain muistan lukeneeni, että menee 2 vuotta ennenkuin toisen tuntee kunnolla, voi pitää paikkaansakin jos katson omaa edellistä suhdetta.

Herättää sellaisia ajatuksia, että mene sen mukaan, mikä hyvältä tuntuu. Jos sinua ei ikäero näin päin haittaa, niin sen osalta ei ongelmaa ole.

Itseä haittaisi, koska en ainakaan haluaisi nopeuttaa puolisoni rupsahtamista, kun itse olen vielä pitkään hyvin viriili tapaus. On syytä muistaa, että hän on vaihdevuosien kynnyksellä, jolloin naisen seksuaaliset halut hyvin usein (ei aina) ottavat voimakkaasti hittiä.

Ei ehkä kannata edetä kovin nopeasti, vaan tunnustele tilannetta erityisesti tuon mielenterveysongelman osalta. Varmistu siitä, onko se kyseessä ja millainen.

Juteltiin netissä pari-kolme viikkoa lähes päivittäin ennen tapaamista (asutaan eri paikkakunnilla) mutta joo toki vasta eka tapaaminen. Iällä ei sinänsä ole merkitystä, paitsi biologiset asiat. Tuntuisi vaan julmalta lähteä kävelemään sitten joskus sen takia, että toisella ei iän takia enää onnistuisikaan lasten hankinta. Mutta kuten sanoin, ei itsellä ole mitään tarvetta tai kiinnostusta syntynyt asiaa kohtaan.

Toin esille ajatukseni siitä, että haluan tutustua rauhassa ja juuri esim. yhteenmuutto ei voisi tapahtua liian nopeasti. Kyllä ainakin vuosi-pari pitäisi ennen sitä katsella. Ihan senkin takia, että selviää sairasloman taustat ja JOS ne ovat mt-puolella niin näkee miten ne vaikuttavat elämään. Lisäksi se, että tuleeko noista opinnoista / työelämän jatkamisesta mitään. En näitä epäilyksiäni tietenkään ääneen sanonut.

Välimatkaa on n. 200km eli ei nyt ehkä joka viikonloppu matkustaisi mutta toisaalta ei liian pitkä ainakaan minusta. Tällä hetkellä minulla ei ole verkkoja vesillä muualla, niin kannattaa jatkaa tutustumista vakavassakin mielessä :)

Suurin osa naisoletetuista joiden kanssa ollut sänkypuuhia, ovat etsineet vain seksiä. On sitten näitä ollut, ehkä enemmänkin nyt viime aikoina, jotka hakee sitä parisuhdetta, koska itsekin haen lähtökohtaisesti jotain pidempää, mutta en sano ei hauskanpidolle. Parin kohdalla ollut aika syvällisiäkin keskusteluja, käyty läpi suoriltaan suhdeasioita, pantu menemään, ja sitten todettu, että ei ehkä olla sopivia toisille.

En usko, että olen toimillani aiheuttanut naisille mielipahaa. Naisen kunnioitus on aina mukana ja mitään ei tehdä mitä toinen ei halua.

Mut tällei sinkkuaikana nuo irtojutut on ihan jees lisäystä omaan arkeen, tosin se menettää merkitystään mitä enemmän sitä tekee, ainakin henkilökohtaisesti.
Eikös se oo sulle itselle haitallista, siis käytät sun aikaa ja voimia ja ehkä vähän rahaakin naisten tapailuun, panemiseen, ja sitten ei tule suhdetta kuitenkaan?

Eikös se oo sulle itselle haitallista, siis käytät sun aikaa ja voimia ja ehkä vähän rahaakin naisten tapailuun, panemiseen, ja sitten ei tule suhdetta kuitenkaan?
Miten tuollainen on haitallista? Juuri oikea suhtautuminenhan tuo on, ettei ota asiaa liian vakavasti, vaan katsoo rauhassa, miten asia etenee, jos on edetäkseen. Jos deittailusta lähtee stressaamaan, niin se on haitallista ja negatiivinen kierre on nopeasti valmis.

Miten tuollainen on haitallista? Juuri oikea suhtautuminenhan tuo on, ettei ota asiaa liian vakavasti, vaan katsoo rauhassa, miten asia etenee, jos on edetäkseen. Jos deittailusta lähtee stressaamaan, niin se on haitallista ja negatiivinen kierre on nopeasti valmis.
no eikös turha tekeminen ole haitallista noin ylipäätään. Ainakin jos tavoite on suhde, niin miksi panna jotain akkaa joka ei anna suhdetta? kyllähän sen etukäten aikuinen ihminen tietää kuka antaa suhteen ja kuka ei.

Jokainen varmaan käsittelee ja kokee asiat eri tavalla. Ei mulla mee turhaa voimia tuohon tapailuun ja/tai seksiin. Aikaa toki menee, mut mun arki pyörii niin paljo omien asioiden ympärillä, että kiva välillä päästää irti. Toki näen myös tuttuja ja parhettä, että en mä pelkästään vaihtele kitaran, kuntosalin ja naisten välillä. Ja tosiaan se rentous ja avoin mieli. Eniten mulla on mennyt rahaa polttoaineeseen kuin treffeille. Ja on se ollut sen arvoista :)

no eikös turha tekeminen ole haitallista noin ylipäätään. Ainakin jos tavoite on suhde, niin miksi panna jotain akkaa joka ei anna suhdetta? kyllähän sen etukäten aikuinen ihminen tietää kuka antaa suhteen ja kuka ei.
Joku saattaa kokea sen turhaksi, minä en, ollaan taas erilaisia. Olen tavannut useamman joka on avoimin mielin liikenteessä, joko seksin tai suhteen merkeissä. Se riippuu ihan ihmisestä joka tulee vastaan. Sitten on nämä jotka vain ja ainoastaan hakevat suhdetta eikä yhden illan juttuja. Nämä eivät seksiä tule harrastamaan todennäköisesti edes kolmansilla treffeillä. Ja niitäkin olen tavannut, ei siinä mitään, voin mä tutustua ilman seksiäkin. En ole muuten yhtään ihmistä tavannut joka on ilmaissut suoraan hakevansa seksiä, vaan moni tekee sen tosi epäsuorasti. Nämä suoraan seksiä hakevat olleet jostain kumman syystä enemmänkin turn off :D

Joka tapauksessa kovin moni nainen (kuten itsekin) elää hyvää elämää yksin, joten kriteerit ovat molemminpuolin aika korkeat. Siinä sitten saattaat tulla harrastettua seksiä eikä sen enempää jos ei kipinöi muuten.

Kai nää on asioita jotka heijastuu itsevarmuuteen sekä tietää mitä haluaa. Mikä tahansa voi olla turhaa jos sen kokee turhaksi.

Lisätääs tähän vielä, että en mä joka päivä ole vaihtamassa naisia, jos sellaisen kuvan oot saanut. Mul on ollut tänä vuonna enimmillään 4-6 viikkoa ilman naiskontaktia. Eli loppupeleissä aika harvakseltaan keskimäärin olen seksiä harrastanut, se ei vie kovin paljoa aikaa arjesta.

Höpsis.
Mitään pysyvää ei jää tosta
Ei jääkään (paitsi muistot ja kokemukset) mut ei se henkisesti satuta mua, ainakaa nykyään. Eli seksin jälkeen en oo lääppänä toiseen vaan koen sen jopa osana tutustumisprosessia.
Ohan noita mini-ihastumisia tässä tullut mut viikossa selvinnyt eteenpäin. Parit pakit tullut viimeisen kahden kuukauden aikana.

Sano yksikin asia ihmisen elämässä, joka on pysyvää.
HIV.

Kannattaa ehkä kokeilla homoseksiä, jos ei heterotouhut kiinnosta. Aseksuaalisuuden todennäköisyys kuitenkin huomattavasti pienempää ja varsinkin uskovaisten kohdalla on vielä näitä hampaat irvessä itseään kaapissa pitäviä tapauksia.

Niin. No seksitaudit ovat nyt aina riskinä, etenkin jos ilman kumia. Kumikin välillä hävinnyt kesken touhujen.

Mut HIVin tartunta vanillaseksissä on häviävän pieni, jos toisella se on, vaan siinä on aina riski kuitenkin.

Mut toisaalta, jokainen tekee valinnat ja päätökset sekä ottaa vastuun niistä.

Onneks HIV on nykyään kuitenkin tehokas lääkitys joka pitää sen aisoissa, jos tähän pitäs jotai nasevaa heittää :)

Ja toinen asia elämässä on myös pysyvää: kuolema.

Viimeksi muokattu:
Kannattaa lukea tuo pariutumisen haasteet nykypäivänä -ketju, niin avautuu kyseisen kirjoittajan ajatukset. Kaverin mielestä ainoa tehtävä elämässä on perheen perustaminen. Kaikki muu on turhaa. Viihdettä ja hupia ei saa olla.

jos tavoite on parisuhde, niin miten suhteeseen johtamaton seksi päätyy lokeroon "hyödyllistä tekemistä"?
Seksi on aikuiselle ihmisapinalle perustarve, kuten syöminen, nukkuminen ja paskalla käyminen.

On tietysti poikkeuksia, joillekin sitä piparia tulee sinkkunakin ovista ja ikkunoista, mutta nyrkkisääntönä parisuhteessa säännöllinen seksi on yleisempää kuin sinkkuna.

Seksin harrastaminen liittyy myös länsimaissa kulttuurissa tuohon toisen tutustumiseen ja mahdollisen suhteen muodostamiseen. Poislukien jotkin ääriuskovaiset piirit.

Kannattaa lukea tuo pariutumisen haasteet nykypäivänä -ketju, niin avautuu kyseisen kirjoittajan ajatukset. Kaverin mielestä ainoa tehtävä elämässä on perheen perustaminen. Kaikki muu on turhaa. Viihdettä ja hupia ei saa olla.
samaa mieltä. Tullut kuva että hänen mielestä " jokainen ejakulaatio ansaitsee nimen"...!!

Olen pahoillani jos kirjoitukseni loukkaavat.
Ottaisin tervetulleena vastaan ehdotuksesi viihteestä ja huvista jota elämässä voisi olla

samaa mieltä. Tullut kuva että hänen mielestä " jokainen ejakulaatio ansaitsee nimen"...!!
Naurahdin.

Ottaisin tervetulleena vastaan ehdotuksesi viihteestä ja huvista jota elämässä voisi olla
Yritän kuitenkin itse pitää ketjun asiallisena. Jokaisella on omat näkökulmat ja syyt näihin. Se on mulle ihan ok. Mut sitten taas antaa muiden mennä pippeli ojossa naisiin jos siltä tuntuu, ei ole pois sinulta :)
Viihdettä ja huvia on todentotta moneen lähtöön, mut mä en ole löytänyt vielä niin hyvää viihdettä, joka lähtökohtaisesti hyvän seksin korvaisi. Joten se pysyy mulla perustarpeena.

Enhän minä loukkaantunut. Hieman vaan kummaksun elämänkatsomustasi, mutta jos koet sen itsellesi sopivaksi, niin siitä vaan. Mikä minä olen toista tuomitsemaan. Jotenkin tuntuu, että minun on turha ehdotella mitään, koska tuskin ne sinulle kelpaavat. Nämä viestini eivät edes enää liity itse ketjun aiheeseen, joten lopetan off topicin tähän.

En kyllä tiiä millon resetoin tuon profiilin. Teenkö ollenkaan. Mätsei taas tulee sillai ettei jää todella aikaa skruidailla kaikille. Ja naisten tasokin aika kova. Tapaamisprosentin voi ennustaa jo pieneksi. No uniikkeja aloitusviestejä , saanut aika hyvin juttua luistaa. Tre/Stadi seudulla pääasiassa.

Nyt kyl on yksi mimmi Kuopiosta. Vajaa 300km päässä mut synkkaa paremmin kuin koskaan kenenkään kanssa aikasemmin. Huumori synkkaa ja samoja elämäntapoja. Tää vois olla potentiaalinen. Ellei nyt sitten tule pettymään livenä, eihän näistä aina tiedä. Sen olosta viestittelyä ja settiä, että tapaamishetkellä voi mennä max sekunteja ennenkuin vaatteet lentää seinään.

Noh, täytyy kattoo. Nyt elämässä muuten ihan jäätävä kiire kun on muuttoa ja remonttia ja vapaa-ajan juttuja. Töissäkin pitkästä aikaa ressiä niin en kovin paljoa jaksa tavata ihmisiä juuri nyt. Taitaa olla niin et ne hyvät nyt sitten erottuu joukosta eli ne jotka jaksaa viestitellä pitkään, tulee myös näkemään miut livenä.

En kyllä tiiä millon resetoin tuon profiilin. Teenkö ollenkaan. Mätsei taas tulee sillai ettei jää todella aikaa skruidailla kaikille. Ja naisten tasokin aika kova. Tapaamisprosentin voi ennustaa jo pieneksi. No uniikkeja aloitusviestejä , saanut aika hyvin juttua luistaa. Tre/Stadi seudulla pääasiassa.

Nyt kyl on yksi mimmi Kuopiosta. Vajaa 300km päässä mut synkkaa paremmin kuin koskaan kenenkään kanssa aikasemmin. Huumori synkkaa ja samoja elämäntapoja. Tää vois olla potentiaalinen. Ellei nyt sitten tule pettymään livenä, eihän näistä aina tiedä. Sen olosta viestittelyä ja settiä, että tapaamishetkellä voi mennä max sekunteja ennenkuin vaatteet lentää seinään.

Noh, täytyy kattoo. Nyt elämässä muuten ihan jäätävä kiire kun on muuttoa ja remonttia ja vapaa-ajan juttuja. Töissäkin pitkästä aikaa ressiä niin en kovin paljoa jaksa tavata ihmisiä juuri nyt. Taitaa olla niin et ne hyvät nyt sitten erottuu joukosta eli ne jotka jaksaa viestitellä pitkään, tulee myös näkemään miut livenä.
Pakko kysyä, että miksi tapailet noin laajalla kilometriskaalalla? Niistähän tulee pakostakin etäsuhteita, jos lähdet asiaa eteenpäin viemään. Onko sellainen sitten pidemmällä aikavälillä tavoiteltava olotila? Vai asutko sen verran syrjässä, että on pakko?

Pakko kysyä, että miksi tapailet noin laajalla kilometriskaalalla? Niistähän tulee pakostakin etäsuhteita, jos lähdet asiaa eteenpäin viemään. Onko sellainen sitten pidemmällä aikavälillä tavoiteltava olotila? Vai asutko sen verran syrjässä, että on pakko?
Ei tässä 30km säteellä oikein tuu mätsei. Tai jos tekisin rofiilin uudelleen niin varmasti tulisi enemmän (muistan sillo ku tein profiilin, niin mätsei tuli aika paljonkin ihan kilometrisäteellä ja profiili oli huonompi kuin nykyään), joten sitte olen laajentanut. En nyt ihan syrjäseudulla asu, mutta en isossakaan kaupungissa. Etäsuhde ei haittaa jos löytyy sopiva. Mielellään tutustun ihmisiin vaikka onkin kauempana. Sen "oikean" kohdalla ei sinänsä haittaa jos on vähä kauempana. Sitäpaitsi mua ei edes haittaisi etäsuhde tässä kohtaa, koska omat asiat vie niin paljon aikaa :)

Helsinki nyt on aika lähellä, ja sieltä tulee kyllä suurin osa mätseistä, mut eipä oo sopivaa osunut kohdalle. Tampere vähä kauempana, mutta ihan sopivan ajomatkan päässä.

Tää Kuopio keissi vähä harmittaa kun niin kaukana, mut en anna latistaa. Lauantaina olisi tarkoitus siellä kävästä :)

E: Lisätääs, toi Kuopion mätsi tais tulla muuten silloin kun olin mökillä. Eli ei mulla noin kaukana ole normaalisti Tinderissä valittu tuota etäisyyttä. Lähtökohtaisesti 100km säteellä on kaikki mätsit.

Viimeksi muokattu:
Hirvee vaikutus tuolla profiilitekstillä. Vaihdoin tuossa tekstiä ja ei oikein ole mätsii paukkunut moneen päivään. Taisi olla saldo kaikkiaan; 5 lihavaa ja rumaa + 2 Ok ulkomaalaista, vaikka vedin oikealle melkein kaikki muijat useammasta kaupungista, 160km etäisyydellä (Turku, Helsinki, Tampere). Tunti sitten uusi profiiliteksti, niin johan. Pikkunippu jo sellasia 8/10 naisia. Onneksi panee kuitenkin pääsin. Vanha Tindertuttu pamahti kiimassa parina päivänä tällä viikolla mun luokse. Pimppi 9/10. Kroppa & kasvot 9,5/10.

Hirvee vaikutus tuolla profiilitekstillä. Vaihdoin tuossa tekstiä ja ei oikein ole mätsii paukkunut moneen päivään. Taisi olla saldo kaikkiaan; 5 lihavaa ja rumaa + 2 Ok ulkomaalaista, vaikka vedin oikealle melkein kaikki muijat useammasta kaupungista, 160km etäisyydellä (Turku, Helsinki, Tampere). Tunti sitten uusi profiiliteksti, niin johan. Pikkunippu jo sellasia 8/10 naisia. Onneksi panee kuitenkin pääsin. Vanha Tindertuttu pamahti kiimassa parina päivänä tällä viikolla mun luokse. Pimppi 9/10. Kroppa & kasvot 9,5/10.
Joo ois kans kiva tietää minkälaisia muutoksia teit.

--

Kävin sitte viikonloppuna 300km päässä tapaamasta tätä naikkosta. Nyt voi jo sanoa bingo. Paljon viestiteltiin etukäteen eikä livetapaaminen muuttanut mielikuvaa naikkosesta. Synkkaa, huumorintaju pelaa, seksi toimi jo heti alkuun. Kroppa kunnossa, kaunis. Elämäntavat samanlaiset, lapsihaaveet, jne. En ois koskaa uskonut, että löytyy yhtä hullu ja outo tyyppi. Ainut vaan, että hän asuu hieman kaukana.

Nyt sitten arvuuttelen jatkoa, molemmin puolin kyllä kiinnostusta ja jo alustavasti soviteltiin seuraavia treffirientoja. Itse olen valmis jo tässä alkuvaiheessa etäsuhteeseen, mut jäitä hattuun ja tutustuu rauhassa. Helvetti ku lievät pinkit lasit taas päässä mut ei kai sitä koskaa suhteeseen ajautuisi jos ei tämänkaltaista kiinnostusta edes olisikaan.

Kuten aikaisemmissa ollut näitä jotka ovat vastikään eronneet ja sitten näitä joiden intuitio kertoi, että en ole sopiva, niin tämän kohdalla on ollut sinkkuna 1.5v ja etsii nimenomaan suhdetta, eikä ole liukuhihnalta tavannut ihmisiä. On enemmänkin "parisuhdetyyppiä". Ehkäpä tästä voisi syntyäkin jotain.

Päivä kerrallaan ja saa nähdä loppuuko mun pälpättely täällä :) Vaikka onhan tämä sinkkuaika ollut kivaa ja tavannut mitä mielenkiintoisempia naisia, sydän kaipaa sitä hyvää ja pysyvää.

E: Jos oon kiinnostunut jostain niin saatan olla vähä yli-innokas. En tiiä puskeeko se toista sitten poispäin. Pitäs vaa jäitä pistää hattuun enemmän. Ja kysyn kiinnostuneena aika vaikeitakin kysymyksiä. Oon itse tosi avoin ja ei ole keskustelun aiheita mistä en voisi puhua heti alkuun. Ja jo 1-2 treffien kohdalla haluan käydä läpi jo perusasiat suhteen osalta. Koska turhaahan se on pitkään treffata vaan todetakseen, että toinen ei esim haluakaan lapsia. Jne.. Toki riippuu ihan missä treffikumpaani sijaitsee. Jos on jo lähtökohtaisesti etäsuhde. Asiat parempi käydä aika nopeasti läpi. Samalla paikkakunnalla ei niin justiinsa. Ehkä vastapuoli kokee vaikeaksi välillä mun avoimuuden. Toisaalta se voi myös selittää että tarviin yhtä vahvaa persoonaa mun rinnalle, joka kestää näitä :)

E2: "Ihan hyvät fiilikset jäi ja mulla oli kivaa. En kuitenkaan saanut tästä meidän tapaamisesta sellaisia fiiliksiä, mitä odotan, joten ei tarvetta uusintatapaamiselle mun puolelta. Pahoitteluni."

Siis nyt tuli samaa lopputulosta kuin kuun alussa erän toisen kanssa. Pitäs vissiin vaihtaa taktiikkaa tai jotain.. Kysyin suoraa palautetta, jos oli jotain. Ei jaksa toistaa samoja virheitä mikäli niitä on. Mut veikkaan enemmän sitä kemiaa kuitenkin.

Alkaa kyl kyllästyttää nämä yhden illan seksikeissit. Vedän kohta niin että mä en anna ennen viidensiä treffejä :D

Viimeksi muokattu:
Eipä nainen vastannut vielä miun suoraan kritiikkikyssäriin. Vastaa tai ei vastaa, lopputulos ei muutu, mutta saisin ehkä tulevaisuuteen jotain fiksattavaa omassa käytöksessä tai tekemisessä. Kuitenkin koen olevani naisen kanssa oma itseni ja teen asioita sydämen pohjalta, joten suurin osa miun käyttäytymisestä on vihreää valoa. Naiset viihtyy miun seurassa ja saanti on lähes poikkeuksetta ollut varmaa. Näissä tiedän jo kehitysideat/jäitä hattuun: Se yli-innokkuus pois, huonot vitsit pois, sekä en vihjailisi tai ilmaisisi epäsuorasti niin paljon jatkotreffeistä tai yhteisistä jutuista, vaikka se onkin osoitus kiinnostuksesta toista kohtaan, vaan se saattaa naisen kohdalla tarkoittaa sitä, että mies on liian heleppo. Kuitenkin sen verran kovaa tasoa etenkin tämä edellinen tapaamani nainen, niin en sinänsä ylläty, että pakit tuli. Vientiä varmasti on ja se hyvä ei vaan riitä. Kroppa likimain 10/10 ja kaunis 10/10, ainakin omaan silmään ja arviotasoon. Iho kuin vauvanpyllyllä. Meillä siis ennakkoon synkkas todella hyvin viestien perusteella, oli flirttiä ja palava halu nähdä. Oli myös todella hauskaa se 24h mitä vietettiin yhdessä, mutta ilmeisesti nainen ei sitten löytänyt kanssani sitä haluavansa kemiaa. Fair enough. Mut itse en oikee enää tässä kohtaa taivu siihen, että etsitään parisuhdetta, vietetään tosi kiva ilta tai vuorokausi yhdessä ja sitten pakit. Pitänee rupee tekemään asioita mitä nainen ei odota, laittaa aivokemiaa sekaisin. Ja pääsisin yhä paremmin sisälle omaan tunnemaailmaan. Vähä kyselin naisilta, että mitä he odottavat 30v kynnyksellä mieheltä. Suurin osa kertoo siitä henkisen yhteyden tärkeydestä.

Nyt ihan oikeasti voisi tehdä terää pitää se 1-2kk taukoa ja käsitellä ajatuksia sekä keskittyä omiin juttuihin. Sen verran vauhti päällä tässä, että ei pysy enää henkinen puoli perässä. Muutenki tosi monet projektit aivan levällään. On tämä Tinderöinti aika huumetta loppupeleissä.

Naisten saannin osalta vaikuttaa lähinnä toivottamalta hommalta tuo tinderöinti näitä juttuja lukeneena. Mutta kai se pitäne ruveta testaamaan sitä.

Viimeksi muokattu:

Muutama lause väliin missä hauskasti kerroin itsestäni ja vähän pidempi teksti. Niitä kannattaa vaihtaa ja kokeilla. väillä vaihdellut muutamaa kuvaakin. Sitten ota se vanha profiiliteksti muistiin, voit muokkailla ja yhdistellä niitä myöhemmin.
Kolmet treffit sovittu tälle viikolle + pano :).

Muokkaus; Tässäkin parit treffit loppuviikosta, niin mitään 100% varmuutta ei ole että onnistuuko. Muutaman kerran käynyt niin, että nainen ehtinyt jo tavata kiinnostavan tyypin. Tarjontaa nimittäin rouvilla on ihan perkeleesti, eikä tarvitse olla kummoinenkaan akka.
Jäbät joten nopeus on valttia.

Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
179 400
Jäsenet
59 285
Uusin jäsen
Santeri3

Hinta.fi

Ylös Bottom