Nettitreffit + Tinder

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
13v ollut naisvaltaisella alalla ja ei, ei se sponttaani keskustelu suju kyllä vieläkään luonnollisesti. Voisin vaan kuvitella miten kankeaa se olisi jos ollut miesvaltaisella alalla. Ei se vaan kaikilta suju :). Työasiat hoituu ja kaikki muu talma siinä välissä mitä päivittäin ihan luontevasti, mutta ne onkin pääasiassa täti-ihmisten kanssa. Kyllä nuorempienkin kanssa, mutta pelin avaaminen ihan muullekkin keskustelulle on ihan no go zone. En nyt tarkota mitään iskemistä tai vastaavaa vaan ihan johonkin turhanpäiväiseen keskusteluun mukaan menemistä.

Toki tässä ole vuosikausiin ollut hakua päällä niin ei ole oikein ollut mitään intressiä heittää small talkkia tai jotain lähempää tuttavuutta. Nyt teoriassa olisi, mutta käytännössä en kyllä aio tehdä asian eteen mitään. Kait se on sama kuin monilla naisilla. Ei pakottavaa tarvetta parisuhteelle niin ei viitsi tehdä asian eteen yhtään mitään.

Jos olisi vähän eri luonteella varustettu niin kait sitä olisi tarjolla lihaa oikealla ja vasemmalla. Mutta tähän ikään mennessä huomannut, että on mitä on. Enkä kyllä osaa olla katkera tilanteesta ainakaan tällä hetkellä. Toki saa nähdä jos/kun samaa rataa edetään parikymmentä vuotta. Oma jakaantuminen on tullut aikanaan hoidettua niin ei ainakaan sellaiset asiat ala kolkuttelemaan. Ja nyt on tiedossa, että jos ei ole samanhenkinen ihminen niin miksi vaivautua parisuhteeseen. Irtosuhteet ei kiinnosta lainkaan, koska työnmäärä sellaisen eteen on jotain aivan uskomatonta tästä pisteestä katsottuna = ei maksa vaivaa.

Naamassa ei pitäisi olla vikaa mitä kommentteja ollut (toki mikään adonis ole, mutta varmaan sitä harmaata massaa), mutta jos luonne ei taivu niin ei taivu... Toki jos voisi ladata jonkun näin toimit naisten kanssa luontevasti päivityksen aivoihin niin en pistäisi pahakseni.

Nuorempana kaikki oli 10x helpompaa kun elämä muutenkin oli kieliposkella touhua. Kyllä ne jäi sinne parinkympin tienoille ja nyt ei vaan jaksa kiinnostaa saman tyylinen elämänasenne.

Meni se taas vähän katkeran oloisen avautumisen puolelle vaikka ei pitänyt :D.
Ei se ulkonäkö ole mikään ratkaisu mihinkään jos ei osaa puhua kuten itsekkin sanot.

Itsellä ei ole puhuminen vaikeaa kenenkään kanssa vaikka viihdyn 90% yksin vapaa-ajalla, jos olen joskus jossain ulkona/reissussa tms. niin ihan ventovieraille puhun ongelmitta ja sinkkuna kun olin niin seuraa sai kyllä heti ilman yrittämistä ja kun mulla oli aina asenne se etten edes yritä mitään.

Kaikki naiset sanoo aina samaa, "sä kuuntelet ja katsot silmiin koko ajan". Ole läsnä ja ole oikeasti kiinnostunut siitä toisesta ihmisestä ja sen jutuista, vaikka se olisi sitä kännisen liibalaabaa...

Jos siitä haluaa jotain pidempää parisuhdetta niin kannattaa myös 2vko jälkeen muistaa mitä toinen on sanonut tykkääkö kalasta vai ei.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 442
Täysi introverttihän olen kyllä ettei siitä mihinkään pääse. Se puoli ei kyllä ole niin paha mitä joskus... Kon ei tuppaa työelämässä selviämään nykyään kuin ulospäinsuuntautumisella. Ei se vaan luontevaa ole ylenpalttisesti sosialisoida itseään muiden käytettäväksi siltikään.

Vakavaksi ei ole koskaan sanottu, enemmin lyön leikiksi/läskiksi vähän liian usein ja ainakin parisuhteessa sai kuulla kun en ota asioita vakavasti koskaan. Aina ollut yllytyshullu ja jos saa jonkun mukaan niin sitten tehdään niitä päättömiä asioita mitä suurinosa häpeää/ei uskalla tehdä :D. Viimeksi firman kekkereissä sain työkaverin mukaan testaamaan kuinka kovin uskaltaa vetää soutupaattia vesijetillä kun oli jääneet kaikki muut vetolelut ottamatta mukaan. Nuorena saadut muksut on auttaneet tuohon kun ei katsota niin paljon kieroon aivotonta touhua kun on muksut mukana. Toki ne kasvaa uhkaavasti... Ja myönnetään kyllä että kyllä passivoitumista on. Joskus olisin kuvitellut, että ajelisin pojan kanssa montulla tottakai, mutta eipä kyllä käynyt mielessäkään ostaa omaa pyörää vaan naputtelen kännykkää montun reunalla...

Monta ruuvia on varmaan väärässä asennossa muutenkin pääkopasta :). Muttei se ihan selkeää nollasumma peliä omasta mielestä ole miksi naiset on niin no go zone. Muistelen tuota joskus muutamia vuosia sitten ihmetelleenikin, että on se aika huvittavaa kun tälläsessä paikassa töissä, 10v parisuhdetta takana ja silti sellainen työjuttujen ulkopuolinen kommunikointi on helvetin vaikeaa. Selvyydeksi kyllä pakko sanoa, että omaan työyhteisöön ei kuulu nasia, mutta kaikki työt tehdään nasten joukossa. Omalla kohdalla se on pitkälti sitä palaveeraamista/suunnittelua/selvittelyä niiden täti-ihmisten kanssa.

No en ota ressiä ja se on pääasia :). Odottelen, että joku katseen kestävä tulee tekemään alotteen tähän toimistolle eli heittämään et sähän olit tää nikki wot:ssa ja laitettaistko B5 reebootti viikonloppuna. Tuli ton entisen kannssa nähtyä, että voi se parisuhde toimia mutta jos intressit on ihan eri laidoissa niin eipä siinä juur muut asiat kuin lapset sido yhteen. En mä kyllä tässä vaiheessa ole kiinnostunut leikkimään jotain muuta kuin mitä on. Ja samoista asioista kiinnostuneen naisen löytäminen kun ei edes osaa olla niiden kanssa tekemisissä on todennäköisyydeltä samassa sarjassa kuin lottovoitto.

Olen nyt ainakin kokeillut leikkiä parisuhteessa ja pari muksua niin oma mieli rauhassa. Eri asia olisi jos olisi jatkanut full nörd linjalla tähän asti. Nyt voin jatkaa tästä eteenpäin full nörd linjalla :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 442
Ei se ulkonäkö ole mikään ratkaisu mihinkään jos ei osaa puhua kuten itsekkin sanot.

Itsellä ei ole puhuminen vaikeaa kenenkään kanssa vaikka viihdyn 90% yksin vapaa-ajalla, jos olen joskus jossain ulkona/reissussa tms. niin ihan ventovieraille puhun ongelmitta ja sinkkuna kun olin niin seuraa sai kyllä heti ilman yrittämistä ja kun mulla oli aina asenne se etten edes yritä mitään.

Kaikki naiset sanoo aina samaa, "sä kuuntelet ja katsot silmiin koko ajan". Ole läsnä ja ole oikeasti kiinnostunut siitä toisesta ihmisestä ja sen jutuista, vaikka se olisi sitä kännisen liibalaabaa...

Jos siitä haluaa jotain pidempää parisuhdetta niin kannattaa myös 2vko jälkeen muistaa mitä toinen on sanonut tykkääkö kalasta vai ei.
Jos pystyisi tapittaman silmiin täysin, mutta kyllä se vetää kiusaantuneeksi. Katsekontaktia toki ottan eikä kierrä varpaita ja seiniä täysin. Mutta en pysty pitämään kyllä tuijotuskisaa päällä. Tosta tulikin mieleen viikon takainen palaveri kun viereinen naikkonen yritti oikeen hakea pitempää katsekontaktia kun puhuttiin. Mietin vaan, että mitä vittua se nyt tuijottaa mua, että onko hiukset jotenkin sekasin.

Naisten kanssa huomaa sen kyllä, että niiden kanssa pitäisi vaihtaa kohteliaisuuksia puolin ja toisin kun miehillä se on vittuilujen vaihtelua, mikä on paljon luonnollisempaa.

Kyllä mä niin hyvin feilaan ne tilanteet täysin. Tällä viikolla arkkitehdiltä tuli niin vuolaita kehuja kun joku on kärryillä projektista ja osaa sanoa vastauksia. Sitten meni keskustelu siihen, että minkä ikäsiä lapsia eikä uskonut minkä ikäinen olen jne. Näytin kuulemma niin paljon nuoremmalta mistä kyllä olin vähän fifti siksit onko kolmevitosen ulkonäön kehuminen nuoreksi kohteliasta vai ei. Loppuun taisi heittää vielä että näytät sitten varmaan minun ikäisenä (oli joku 55) kolmevitoselta. Lopuksi se oli taas ihan facepalmia omalla kohdalla kun kehujen vastaanottaminen on jo kiusallista ja sitten pitäisi yrittää heittää vastapalloon jotain ja pää lyö tyhjää, vaikka tuossakin nyt tuntui että sieltä kaivettiin oikein vastareaktioita. Loppu fiilis jäi varmaan siihen, että vittu mikä aasi :D.

Tähän asti tosiaan saanut rehellisesti vetää laput silmillä ja nollat taulussa. Kai sitä olisi jotain kirjallisuutta, tuubivideoita tai muuta mahdollista treenata ihmissuhde taitoja. Noita tilanteita nyt ainakin jälkikäteen ajateltuna kuitenkin tulee liukuhihnalta ilman väkinäistä yrittämistä. Tarkoitan siis irl kommunikoinnin harjoittelua naisten kanssa enkä pokaus yrityksiä. Näillä sosiaalisilla taidoilla joku pokaus yritys on varmaan jotain niin koomista, että sellaista ei viitsi edes harkita. Edellinen yritys tapahtui kiss fm chatissä -03 ja epämääräisten muistikuvien mukaan siihen liittyi sokkotreffit ja kimppakiva ehdotuksia ja muuta tilanteeseen sopivaa, mikä kyllä johti sitten eteenpäin. Mutta sen verran pohjalla kokemukset, että ei oikein viitsi edes yrittää kun ei oikein ole edes motivaatiota.

Tulipa taas tilitettyä omaa sosiaalisesti rajoittunutta kommunikointia naisten kanssa vähän aiheen vierestä. En tosin usko, että olen ainut...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Se on kyllä erikoista miten ihmiset on erilaisia. Itse en oikeastaan koe mitään eroa siinä, heittääkö sitä huulta mies- vai naisseurassa (ja jututkin pysyy yrittämättä sillä tasolla, ettei tartte suodattaa seuran mukaan). Toisaalta itselläni on aina ollut naispuolisia kavereita, joita ei ole edes tullut mietittyä suhdepotentiaalin kautta.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Jos pystyisi tapittaman silmiin täysin, mutta kyllä se vetää kiusaantuneeksi. Katsekontaktia toki ottan eikä kierrä varpaita ja seiniä täysin. Mutta en pysty pitämään kyllä tuijotuskisaa päällä. Tosta tulikin mieleen viikon takainen palaveri kun viereinen naikkonen yritti oikeen hakea pitempää katsekontaktia kun puhuttiin. Mietin vaan, että mitä vittua se nyt tuijottaa mua, että onko hiukset jotenkin sekasin.

Naisten kanssa huomaa sen kyllä, että niiden kanssa pitäisi vaihtaa kohteliaisuuksia puolin ja toisin kun miehillä se on vittuilujen vaihtelua, mikä on paljon luonnollisempaa.

Kyllä mä niin hyvin feilaan ne tilanteet täysin. Tällä viikolla arkkitehdiltä tuli niin vuolaita kehuja kun joku on kärryillä projektista ja osaa sanoa vastauksia. Sitten meni keskustelu siihen, että minkä ikäsiä lapsia eikä uskonut minkä ikäinen olen jne. Näytin kuulemma niin paljon nuoremmalta mistä kyllä olin vähän fifti siksit onko kolmevitosen ulkonäön kehuminen nuoreksi kohteliasta vai ei. Loppuun taisi heittää vielä että näytät sitten varmaan minun ikäisenä (oli joku 55) kolmevitoselta. Lopuksi se oli taas ihan facepalmia omalla kohdalla kun kehujen vastaanottaminen on jo kiusallista ja sitten pitäisi yrittää heittää vastapalloon jotain ja pää lyö tyhjää, vaikka tuossakin nyt tuntui että sieltä kaivettiin oikein vastareaktioita. Loppu fiilis jäi varmaan siihen, että vittu mikä aasi :D.

Tähän asti tosiaan saanut rehellisesti vetää laput silmillä ja nollat taulussa. Kai sitä olisi jotain kirjallisuutta, tuubivideoita tai muuta mahdollista treenata ihmissuhde taitoja. Noita tilanteita nyt ainakin jälkikäteen ajateltuna kuitenkin tulee liukuhihnalta ilman väkinäistä yrittämistä. Tarkoitan siis irl kommunikoinnin harjoittelua naisten kanssa enkä pokaus yrityksiä. Näillä sosiaalisilla taidoilla joku pokaus yritys on varmaan jotain niin koomista, että sellaista ei viitsi edes harkita. Edellinen yritys tapahtui kiss fm chatissä -03 ja epämääräisten muistikuvien mukaan siihen liittyi sokkotreffit ja kimppakiva ehdotuksia ja muuta tilanteeseen sopivaa, mikä kyllä johti sitten eteenpäin. Mutta sen verran pohjalla kokemukset, että ei oikein viitsi edes yrittää kun ei oikein ole edes motivaatiota.

Tulipa taas tilitettyä omaa sosiaalisesti rajoittunutta kommunikointia naisten kanssa vähän aiheen vierestä. En tosin usko, että olen ainut...
Se rento ja sponttaani keskustelu ei aina ole niin helppoa vaikka se toiselle voi olla.

Positiivisena asiana voin sanoa että ainakin sun asenne ongelmaan on rehellinen ja tiedostat ongelman ja sulla on suuntakin tiedossa mistä pääsee ulos, toisin kuin moni täällä keskittyy sättimään vain naisia rahan perässä juokseviksi häntäheikeiksi eikä itsessä nähdä mitään ongelmaa ja kun asiasta mainitsee suututaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Elmo, tykkäsin sun analyysista omasta tominnastasi. Ja ylipäätään äijältä selkeästi löytyy kysyä nauraa itselleen mikä on helvetin iso plussa.

Veikkaan että huumoria löytyy ja jos sen saa valjastettua soveliaaseen muotoon niin sillä aukee monet sakset. :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 193
Se on kyllä erikoista miten ihmiset on erilaisia. Itse en oikeastaan koe mitään eroa siinä, heittääkö sitä huulta mies- vai naisseurassa (ja jututkin pysyy yrittämättä sillä tasolla, ettei tartte suodattaa seuran mukaan). Toisaalta itselläni on aina ollut naispuolisia kavereita, joita ei ole edes tullut mietittyä suhdepotentiaalin kautta.
Mullakaan ei muuten ole mitään ongelmaa jutustella naisten kanssa, paitsi jos nainen on hyvin viehättävä, jolloin tuppaa usein vähän menemään lukkoon.

Ja toisaalta, epäviehättävien naisten kanssa jutustelua tulee miltei välteltyä, ettei ne vaan käy luulemaan mitään... :smoke: Paitsi tietenkin jos tilaisuus on sellainen, että jutustelu eri ihmisten kanssa kuuluu asiaan. Mutta esimerkiksi baarissa yritän vältellä juttelemasta epäkiinnostavien naisten kanssa. Se ei välttämättä ole hyvää karmaa ja hyvä strategia, mutta kun ei jaksa eikä kiinnosta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 182
Kaikki naiset sanoo aina samaa, "sä kuuntelet ja katsot silmiin koko ajan". Ole läsnä ja ole oikeasti kiinnostunut siitä toisesta ihmisestä ja sen jutuista, vaikka se olisi sitä kännisen liibalaabaa...

Jos siitä haluaa jotain pidempää parisuhdetta niin kannattaa myös 2vko jälkeen muistaa mitä toinen on sanonut tykkääkö kalasta vai ei.
Itse olen ehkä enemmän introvertti. No jos samalle aaltopituudelle osuu niin kyllä sitä huulta heittää. Tunnen muutaman jotka heittää niin lapsellista läppää, että tekee mieli poistua paikalta.

Anyway en ole puhelahjoilla siunattu ja en puhu tuntemattomille yleensä. Olen aika hiljainen kaveri yleisesti. Puhumattakaan, että lähtisin iskemään muita. Erikseen juttu kyllä luistaa kun pääsee siihen mielentilaan ja vastapuoli tuntuu luotettavalta. Tai enemmänkin sellaiselta, jonka kanssa on mukava olla.

Sitten päästää tähän lainaukseen: Tässä olen erinomainen. Olen erittäin hyvä kuuntelemaan ja ottamaan muut huomioon. Olen hyvinkin "läsnä" ihminen. Jotain positiivista sentään :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 442
Se on kyllä erikoista miten ihmiset on erilaisia. Itse en oikeastaan koe mitään eroa siinä, heittääkö sitä huulta mies- vai naisseurassa (ja jututkin pysyy yrittämättä sillä tasolla, ettei tartte suodattaa seuran mukaan). Toisaalta itselläni on aina ollut naispuolisia kavereita, joita ei ole edes tullut mietittyä suhdepotentiaalin kautta.
Näinhän se on. Ja kun tunne vieläkin reilusti friikimpiä tyyppejä niin mä voin vaan kuvitella miten vaikeaa se on. Hyvin menee rajalla kehtaako itsekkään kirjoittaa tänne. Mutta on ainakin pari muksua (tosin ei testejä XD ). Niin koen, että jonkun sosiaalisen barrikaadin on sentään ylittänyt, että voi tilittää omaa rajoittuneisuuttaan. Ei kuitenkaan kaukana ole siitä, että olisi 35 lähes nolla kokemuksella ja luokkaa oksentaisi jos puhuisi naisten kanssa... Jolloin olisin varmaan hiljaa taka vasemmalla.

Elmo, tykkäsin sun analyysista omasta tominnastasi. Ja ylipäätään äijältä selkeästi löytyy kysyä nauraa itselleen mikä on helvetin iso plussa.

Veikkaan että huumoria löytyy ja jos sen saa valjastettua soveliaaseen muotoon niin sillä aukee monet sakset. :D
Kiitokset. Ihan jees saada positiivista palautetta kun tänne puolitunnistettavalla nikillä kirjoittaminen tai vaikka anonyyminäkin on vähän sellasta, että heittääkkö crtl+a ja del vaan suoraan. Mutta kummasti se purkaminen mustaksi valkoiselle on kuitenkin vähän parempaa kuin kelata näitä asioita pään sisällä.

Toki siitä on taas iso hyppäys, että tekisi asian eteen oikeasti jotain konkreettista.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Mä en keksi miten voisi tuoda esiin "mä en usko, että kukaan haluis mun kanssa parisuhdetta mutta jos joku vois edes antaa" ilman, että se tuhoaa kaikkia mahdollisuuksia, joten parempi olla välittämättä tuollaisia tuntemuksiaan mitenkään.
Tätä olen myös pyöritellyt päässä ja päätynyt samaan lopputulokseen.

Ok, no sitten en ehkä mainitsisi koko tuota asiaa, ainakaan siis noilla sanoilla. Käännä se jotenkin siten että ilmaiset mitä sisältöä nainen voisi tapaamisestasi saada elämäänsä.
Tää on muuten ihan hyvä, täytyykin alkaa miettimään asiaa tuolta suunnalta.

Eli tässä vaiheessa olet jo ollut sitä mieltä että joko seksi tai suhde kelpaisi? Tässä kohden itsellä herää kysymys että huomaatko omassa käytöksessäsi tai toimintatavoissasi tuolloin selkeää muutosta verraten siihen jos kohde olisi "ihan kuka tahansa" joka ei kiinnostaisi? Kyselen näitä tyhmiä ihan kartoittaakseni että mitkä syyt voi tuohon vaikuttaa.
Ihan hyvä kysymys. Viimeksi kun näin tapahtui niin oltiin keskusteltu pari kertaa yhden harrastuksen lomassa, juttu sujui ja läppäkin lensi. Jälkeenpäin sitten mietein että mahtaiskohan tämä nainen olla kiinnostunut. Ajattelin että voisi sitten nimenomaan tunnustella tilannetta seuraavan kerran kun satutaan juttelemaan. Mutta seuraavaa keskustelua ei koskaan tapahtunut koska nainen alkoi mielestäni selkeästi välttelemään, hädin tuskin edes tervehti minua. Eli siis nähtävästi pelkkä ajatus päässäni riitti etänä aiheuttamaan tällaisen reaktion, siinä olisi kvanttitutkijoille kokeilemista. Ainoa oikea selitys minkä keksin on että nainen mietti myös jälkeenpäin keskusteluamme ja "pelkäsi" että kiinnostun hänestä ja ennakoivasti torjui minut näin välttelemällä.

Päällimmäisenä tuli mieleen että käytös voisi muuttua esim ylilipeväksi tai hakeutuisit henkisesti tai fyyisesti "liian lähelle" tunnustelematta tilannetta ensin. Toivottavasti nämä kysymykset auttaa sua pohtimaan kanssa samoja asioita mitä itse pyörittelen nyt mielessä. :)
Täytyy miettiä näitä, eräs toinen tilanne oli sellainen että nainen itse hakeutui fyysisesti lähelle, siis aivan iholle. Tämän tietenkin tulkitsin kiinnostukseksi ja kysyin suoraan treffeille. Torjunta sieltä ja aika jäätäviin tunnelmiin jäi sen jälkeen kun muutaman kerran törmättiin.

Nimittäin sen mitä itse oon huomannut naisten arvostavan on todella avointa kommunikaatiota ilman ketunhäntää kainalossa. Veikkaan että sitä osastoa he saavat ottaa vastaan kyllästymiseen asti. Ja jos hieman tuntemattomampi nainen on aluksi kyseessä niin pitää kaikki taka-ajatukset kurissa ja tutustuu itse henkilöön eikä mieti miltä hän näyttää alasti kahlittuna sänkyyn. :D
Tämä on hieman hankalaa sillä yleensä se reaktio panisin/en panisi on välitön.

Kiertoilmaisut pois. Ne on ainakin musta kliseisintä paskaa mikä ei kerro niin yhtään mitään. Sama kuin työhakemuksista saisi lukea sadan henkilön kohdalla että he ovat ahkeria, tunnollisia tiimityöskentelijöitä. Oma eka ajatus on "blaa blaa blaa, kertokaa nyt v*ttu miten se näkyy käytännössä!" :)
Tuo viimeinen on melkein sama kun tuo ensimmäinen, täytyy yrittää ajatella mitä hyvää ihan käytännön tasolla olisi tarjolla.

Kaksi väärää ei muuta asiaa oikeaksi. Uskon että haluaisit fiksun mimmin, oli se joko sänkyyn tai kumppaniksi. Jos joku on helposti vietävissä niin se nyt karsiutuisi omalta listalta jo siinä vaiheessa. Oletan että olet fiksu kaveri niin välttämättä jutut ei perässä vedettävän mimmim kanssa edes synkkaisi sänkyyn asti ilman itselle suoritettua lobotomiaa. Joten kusettamisella en näkisi tässä juuri minkäänlaista etua saavutettavan - ainakaan siitä johtuvaan ajanhukkaan suhteutettuna.

Rehellinen, avoin kommunikaatio. Sen puolesta liputan. :)
Heh, oli muuten viime treffikumppani juuri kuvailemasi kaltainen "perässä vedettävä" ja rasittavan huonolla itsetunnolla varustettu. Panotreffit ne oli ja fiilikset jälkikäteen ei mitkään parhaat olleet mutta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Laitetaanpas vähän omastakin tilanteesta nyt updatea. Tuossa noin viikko sitten sinkkuuntumisen jälkeen kieltämättä kävi mielessä että vieläköhän sitä mahtaa jollekin ylipäätään kelvata vai tuleeko pitkä incel-kausi.

No meniköhän päivä aikaa kun kaksi tyttötipusta (eivät siis tunne toisiaan) laittoivat viestiä kun lukivat erään kommenttini facesta josta pystyi tulkitsemaan etten enää seurustelisi. Eli ei alku pahalta ainakaan näytä - molemmat siis ovat "entuudesta tuttuja" ja tietävät etten ala seurustelemaan heidän kanssaan mutta ilmeisesti ainakin seuraa ja seksiä olisi heti tyrkyllä. Vielä olen kyllä kieltäytynyt kun on ollut vähän tähdellisempääkin puuhaa. :)

Ai niin, ja latasin myös kokeeksi sen parjaamani Tinderin. Eilen kliksutin ehkä vartin(?) ja lueskelin profiileja, tekstittömät meni heti roskiin. Tänään aamulla kun katsoin niin 8 mätsiä oli tullut. Tuli sellainen karkkikauppa-olo mutta samassa muistin miksi en pidä Tinderistä. Siksi koska en jaksa yksinkertaisesti alkaa juttelemaan noille. Ei vaan hitto nappaa niin ei nappaa. Veikkaan tätä kierrosta Tinderissä lyhyeksi vaikka sinkkuna olisi tarkoitus pysyä pidempäänkin. :)
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
78
Ei siellä tinderissä kannata juurikaan jutella. Pyytää vaa rohkeasti kahville/bisselle mahdollisimman nopeasti, sieltä sitten pyytää kämpille. Näin ainakin itsellä toimi aikoinaan. Se jos jää päiviksi tai viikoiksi juttelemaan sinne Tinderiin niin siinä ajassa nainen on kerennyt jo kiertää monet treffit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
@Pajari-Kari , Tuo on ihan totta, itse vaan introverttina en juuri jaksa ylipäätään tutustua uusiin mimmeihin (ja joku kahvilassa istuskelu on äärimmäisen tylsää) niin vaivannäköni tulee olemaan minimaalinen. Hyvin se on näköjään toiminut tähänkin asti. :D

Ehkä osin tästä syystä ne pahimmat haihattelijat oon onnistunut väistelemään sillä ajanhukkaa ne nyt muutenkin olisivat - toki ellei pelkkää persettä halua. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 062
Ei se aina ole niin helppoa. Elmo tuossa kirjoitti, että puhuminen on naisten kanssa vaikeaa, ja siitä tuli mieleen, että joku kaveri voisi ehkä auttaa tuossa tilanteessa vaikkapa ottamalla mukaan johonkin harrastukseen ja esittelemällä yms.
Ja sitten se, että uusiin naisiin kyllä tutustuu päivittäin ja tulee juteltua liikaakin aina, ja kahvilassa istuskelu olisi yhtä juhlaa, mutta kun sitä ei vain koskaan ole päässyt sinne kahvilaan asti :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Ei se aina ole niin helppoa. Elmo tuossa kirjoitti, että puhuminen on naisten kanssa vaikeaa, ja siitä tuli mieleen, että joku kaveri voisi ehkä auttaa tuossa tilanteessa vaikkapa ottamalla mukaan johonkin harrastukseen ja esittelemällä yms.
Joo sellanen tosi extrovertti kaveri yllärinä mukaan treffeille kertomaan miten hyvä jätkä tää on :tup:
 
Liittynyt
06.06.2018
Viestejä
277
Mites tinderi toimiikaan sen iän kanssa? Tarviiko olla siten, että molempien iät sopii toisen ikähaarukkaan, että edes näytetään korttia?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 193
ei, muuten vanhat setämiehet ei voisi käyttää tuota appia
Vanhat setämiehet voi pyöristellä ikäänsä alaspäin...

Kuulin joskus jostain tutkimuksesta, jonka mukaan esimerkiksi 29-vuotiaita on suhteessa enemmän kuin pitäisi näissä deittipalveluissa... Joku "asiantuntija" perusteli tätä sillä, että ihmisillä on joku 3-kympin kriisi tulossa ja sen takia sitten käytetään enemmän deittipalveluja. Mä sanon että paskan marjat, vaan 3-kymppiset pyöristää ikänsä alaspäin 29:ään. Näin niinkuin esimerkkinä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Tinder on täynnä ikäänsä alaspäin työntäviä naisia etenkin. Yksikin tosi-innokas 45 väitti olevansa 35. Fail-.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Mulla osui kanssa aikoinaan tuollainen daami kohdalle - silloin Tinderin alkuaikoina. Oli laittanut iäkseen 40v vaikka oli kuulemma oikeasti 45v. No, ei paljoa itseäni haittaillut. :D
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Lähinnä siis tuo että jos 40+ setämies pistää ikähaarukaksi 18-25 niin sille näytetään kyllä niitä profiileja vaikka yhdelläkään ei olisi haussa 30+ kandidaattia. Se tuleeko tällä sitten muita kuin botteja matcheiksi onkin toinen juttu.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 352
dr Rohkeasti vaan treffeille ja juttelemaan "random" tyyppien kanssa jos siihen avautuu mahdollisuus pakottamatta. Avain mielestäni on olla oma ittensä ja terve hyvä itseluottamus vie pitkälle. Oman kokemuksen mukaan naisia viehättää nimeomaan että ihminen on sinut itsensä kanssa ja kantaa itsensä arvokkaasti eikä yritä olla mitään mitä ei ole.
Tääki voi vaan olla hankalaa. Kokeilin muutamalle naiselle että pyydän suoraan treffeille raflaan, mutta vastaukset oli tyyliä "kyllähän ilmainen safka kelpaa" niin olin sit et en mä kyllä syömään vie jos muuten ei kiinnosta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Tääki voi vaan olla hankalaa. Kokeilin muutamalle naiselle että pyydän suoraan treffeille raflaan, mutta vastaukset oli tyyliä "kyllähän ilmainen safka kelpaa" niin olin sit et en mä kyllä syömään vie jos muuten ei kiinnosta.
Kannattaa ihan vaan mennä sinne treffeille eikä miettiä että kuka haluaa miten paljon parisuhdetta ja seksiä ja saako rahoilleen vastinetta jollain matemaattisella kaavalla.
Ja tuonkin "kyllä ilmainen safka kelpaa" voi joku sanoa ihan vaan sellaisena small talk- lausauhduksena jonka ei ole tarkoitus sisältää muuta kuin "no mennään vaan".
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 352
Miten muuten ravintola treffeille, käykö esim pizzeria? Vai onko aina oltava vähintään Amarillo-tasoa?

Entä kehtaako kysyä kahville? Ja entä jos ei juo kahvia kirjoitetaanko sitten "Lähdetkö teelle?"

Tyhmiä kysymyksiä, tiedän ;)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Ei kannata mitkään ravintolatreffit, ne toimivat ensitreffeinä melko huonosti. Kahville kannattaa pyytää ehdottomasti. Harvempi sitä kuitenkaan ottaa kirjaimellisesti ja ilmoittaa mieltymyksensä viimeistään kahvilassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Ravintola / kahvila / baari / muu aktiviteetti.. kaikki on niin kiinni omista ja toisen mieltymyksistä. Itse en esim lähtis kahvilaan - en vaan lähtisi. Kokeilin joskus muutama vuosi sitten ja en pidä kahviloita ympäristöltään mielekkäinä deitailuun. Sen hetken deitti ilmeisesti piti kun olisi halunnut nähdä uudestaan, no ei nähty kun jäi jotenkin pönöttävä fiilis tapaamisesta. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 249
Ravintola toimii ihan hyvin jos se on sellainen "hei no mennään vaikka safkaamaan" tyylinen semisti spontaani ajatus kummaltakin yhtä aikaa eikä mikään "minä nyt miehenä vien naisen ravintolaan" pönötyshaastattelu. Vaikka joku etninen rafla (ei kuitenkaan karvakäsi ellei nyt satu olemaan joku laadukkaita raaka-aineita käyttävä oikea ravintola). Syömisessä on sekin hyvä puoli, että siitä saa jonkinlaista nautintoa ja tyydytystä niin se edesauttaa treffien etenemistä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Älä pyydä kahville. En jaksa edes selittää tai analysoida mutta älä.
Itselläni on vähän se että ajattelen että "kahville pyytäminen" on käytännössä ainoa vaihtoehto jos livenä jonkun tapaa. Se kaiketi ihan yleisesti tarkoittaa sitä että ne on nimenomaan treffit. Jos pyytää kaljalle niin vastaus on kysyvällä katseella varustettu "niiiiiiiinkuuuuuuuu???? kavereina vaiiiiii???" tai sitte et "joo mutta kavereina" Kahvikutsun sentään joutuvat torjumaan ihan suoraan. Mikä tahansa muu aktiviteetti-ehdotus tulkitaan hiljaisesti kaverimielessä tapahtuvaksi, eli pidetään se plausible deniability "luulin että kavereina, hehheh."

Tuo on se minun kokemus aiheesta.

Vai miten te sen teette selväksi että millä mielellä ollaan liikkeellä?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Itselläni on vähän se että ajattelen että "kahville pyytäminen" on käytännössä ainoa vaihtoehto jos livenä jonkun tapaa. Se kaiketi ihan yleisesti tarkoittaa sitä että ne on nimenomaan treffit. Jos pyytää kaljalle niin vastaus on kysyvällä katseella varustettu "niiiiiiiinkuuuuuuuu???? kavereina vaiiiiii???" tai sitte et "joo mutta kavereina" Kahvikutsun sentään joutuvat torjumaan ihan suoraan. Mikä tahansa muu aktiviteetti-ehdotus tulkitaan hiljaisesti kaverimielessä tapahtuvaksi, eli pidetään se plausible deniability "luulin että kavereina, hehheh."

Tuo on se minun kokemus aiheesta.

Vai miten te sen teette selväksi että millä mielellä ollaan liikkeellä?
En mä oikein osaa sanoa tuohon mitään selkeää kun on tullut käytyä niin kaljalla kuin kahvilla sekä kaverina, että treffeillä. Jotenkin ne tilanteet ei koskaan ole olleet epäselviä. Ihan puun takaa tuleva kysymys johtaa luultavasti pakkeihin. Oon tosin ollut kaverina kaljalla ja tajunnut liian myöhään, että mua ei oltu sinne kaverina pyydetty. Onneksi oltiin aikuisia kumpikin ja edelleen jopa kavereita.

Kahvilla käynti tuntuu vaan jotenkin kiireiseltä ja siitä puuttuu potentiaali, että homma kehittyy mihinkään kun harvoin on koko iltaa varattu.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 352
Siis häh käykö joku tindrin kautta pelkästään kaverimielessäkin tapaamisissa :confused:

Ymmärrän että jos kemiat ei kohtaa mutta muuten on hauskaa niin voi jatkaa kavereina, mutta eikai ennakkoasetelman pitäisi olla kaveripohjalla jos tinderin kautta jotain sovitaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Siis häh käykö joku tindrin kautta pelkästään kaverimielessäkin tapaamisissa :confused:

Ymmärrän että jos kemiat ei kohtaa mutta muuten on hauskaa niin voi jatkaa kavereina, mutta eikai ennakkoasetelman pitäisi olla kaveripohjalla jos tinderin kautta jotain sovitaan.
No ei tietenkään Tinderin. Aihe rönsyilee :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 406
En mä oikein osaa sanoa tuohon mitään selkeää kun on tullut käytyä niin kaljalla kuin kahvilla sekä kaverina, että treffeillä. Jotenkin ne tilanteet ei koskaan ole olleet epäselviä. Ihan puun takaa tuleva kysymys johtaa luultavasti pakkeihin. Oon tosin ollut kaverina kaljalla ja tajunnut liian myöhään, että mua ei oltu sinne kaverina pyydetty. Onneksi oltiin aikuisia kumpikin ja edelleen jopa kavereita.

Kahvilla käynti tuntuu vaan jotenkin kiireiseltä ja siitä puuttuu potentiaali, että homma kehittyy mihinkään kun harvoin on koko iltaa varattu.
Kahvilla on hyvä käydä koska se on helppo lopettaa lyhyeen, tai venyttää pidemmäksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 182
@Pajari-Kari , Tuo on ihan totta, itse vaan introverttina en juuri jaksa ylipäätään tutustua uusiin mimmeihin (ja joku kahvilassa istuskelu on äärimmäisen tylsää) niin vaivannäköni tulee olemaan minimaalinen. Hyvin se on näköjään toiminut tähänkin asti. :D

Ehkä osin tästä syystä ne pahimmat haihattelijat oon onnistunut väistelemään sillä ajanhukkaa ne nyt muutenkin olisivat - toki ellei pelkkää persettä halua. :)
Vaikka sitä kahvilla välillä käykin, niin mulle mielenkiintoisempi treffipaikka olisi vaikka kiipeilypuisto tms. Jotain aktiviteettia. Itselläni on vaikea olla kahvilla istumassa ja rupattelemassa.

Kai sitä vaan täytyy tottua uudestaan kun viime treffeist aikaa 6 vuotta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Pakko kyllä todeta ettei tuo Tinder edelleenkään ole oma juttu. On jotenkin vastenmielistä jopa avata sitä vaikka mätsejä onkin. tasan yhden mimmin kanssa jaksanut jutella mutta se onkin tulossa kylään tässä jossain vaiheessa.

Edelleen, oliskohan ehkä viides kerta kun mainitsen mutta käyttäkää sitä facea ja niiden ryhmiä. Se on ihan kultakaivos oikeasti. Siellä ryhmissä suht aktiivisena oleminen antaa niin paljon enemmän ja tavallaan muut tekee osan sun työstä kun kyselevät potentiaalisilta mimmeiltä asioita. Ei tule niin helposti huteja eikä hiljaisiakaan hetkiä. :D Tälläkin hetkellä sitä kautta olisi useampi kiinnostunut tapaamaan. Ja yks tosi fiksun ja innokkaan oloinen mimmi on erityisen kiinnostunut ja tehnyt sen selväksi. Ja oma panos on ollut mikä - no totta puhuen aika tosi vähäinen! :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 182
Pakko kyllä todeta ettei tuo Tinder edelleenkään ole oma juttu. On jotenkin vastenmielistä jopa avata sitä vaikka mätsejä onkin. tasan yhden mimmin kanssa jaksanut jutella mutta se onkin tulossa kylään tässä jossain vaiheessa.

Edelleen, oliskohan ehkä viides kerta kun mainitsen mutta käyttäkää sitä facea ja niiden ryhmiä. Se on ihan kultakaivos oikeasti. Siellä ryhmissä suht aktiivisena oleminen antaa niin paljon enemmän ja tavallaan muut tekee osan sun työstä kun kyselevät potentiaalisilta mimmeiltä asioita. Ei tule niin helposti huteja eikä hiljaisiakaan hetkiä. :D Tälläkin hetkellä sitä kautta olisi useampi kiinnostunut tapaamaan. Ja yks tosi fiksun ja innokkaan oloinen mimmi on erityisen kiinnostunut ja tehnyt sen selväksi. Ja oma panos on ollut mikä - no totta puhuen aika tosi vähäinen! :)
Miten lähdet noissa ryhmissä lähestymään mimmejä? Siis vaikka nyt johonkin musiikkiin tai muuhun harrastukseen liittyvä ryhmä. Jos pysyt aktiivisena, kommentoit muiden julkaisuihin, julkaiset siellä aiheeseen liittyvää, linkkaat videoita tai jopa laitat omia videoita kun heität vaikka frisbeegolfia. Mutta siitä eteenpäin. Kylmästi vain viestiä jotka vaikuttaa kiinnostavilta? Ihan mielenkiinnosta kyselen :D
 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 291
Jos nuo @JaySon tarinat pitää paikkansa nii kaverilla taitaa olla sellanen naama/habitus että varmaa iha sama platformille ja sille mitä siellä tekee että tulee seuraa. Eli ei välttämättä iha päde hänen neuvot ja ohjeet joka jantterille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Jos nuo @JaySon tarinat pitää paikkansa nii kaverilla taitaa olla sellanen naama/habitus että varmaa iha sama platformille ja sille mitä siellä tekee että tulee seuraa. Eli ei välttämättä iha päde hänen neuvot ja ohjeet joka jantterille.
Tämä oli hauska oletus, jouduin naurahtamaan ääneen! :D Tosiaan en näkisi mitään syytä trollata täällä jostain deittijutuista joten "tarinat ovat tosia" ilman ameriikanlisää - eiväthän ne edes kummoisia ole.

Olen useampaan kertaan täällä todennutkin etten tosiaan ole mikään Miss/Mister Suomi - tai mikään muukaan Fabio. Olen varmasti kovinkin perusjantteri ja käyttäydyn kuin normikuolevainen eli veikkaan että enemmän tuo on jotenkin asennoitumiskysymys ylipäätään.

Itseluottamuskaan ei ole aina mitään peruskallion tasoa ja lisäksi olen introvertti niin ei tässä pelkillä ässillä tosiaan pelata. :D Jokainen tämänkin foorumin jäsen on varmasti sujut netissä kommunikoinnissa joten en usko että siitäkään jää kiinni kenelläkään.

Itseasiassa itseäni kiinnostaisi tietää ovatko muut edes kokeilleet tuota facea alustana tavata mystisen pelottavia naisnaaraita/mieskoiraita? Pari sen suuntaista kommenttia muistan lukeneeni mutta tosiaan vain pari. Liekö nekin olleet samalta henkilöltä. :)

Ja PS. Tosiaan itse olin huolissani tai ainakin mietitytti että mitähän nyt käy kun sinkkuuntui että onko sitä seuraa ylipäätään saatavilla. Eli ihan samoja ajatuksia kuin varmaan lähes kaikilla tämänkin langan sinkuilla.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Varmaan tuo on niistä harrastuksistakin kiinni. Jossain trendikkäiden kuntoilulajien FB-ryhmissä on varmasti paljon oikeanikäisiä ja samanhenkisiä miehiä ja naisia, jolloin vilkasta keskustelua ja kontakteja syntyy helposti. Kaikilla harrastukset ja mielenkiinnon kohteet eivät vaan ole sellaisia, että niiden parissa kohtaisi paljon juuri sopivanlaisia ihmisiä sen enempää facessa kuin livenäkään.
 

JSoi

Make ATK Great Again
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
873
Varmaan tuo on niistä harrastuksistakin kiinni. Jossain trendikkäiden kuntoilulajien FB-ryhmissä on varmasti paljon oikeanikäisiä ja samanhenkisiä miehiä ja naisia, jolloin vilkasta keskustelua ja kontakteja syntyy helposti. Kaikilla harrastukset ja mielenkiinnon kohteet eivät vaan ole sellaisia, että niiden parissa kohtaisi paljon juuri sopivanlaisia ihmisiä sen enempää facessa kuin livenäkään.
Näinpä. Tuskin itsekään kelloharrastajien tai Hyvät/huonot kokemukset Rauma -yhteisöistä naista olisin löytänyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Tottahan se on että jos harrastukset ei yhtään liippaa vastakkaista sukupuolta niin sieltä heikäläisiä tuskin löytyy. :D

Mutta, en itsekään ole ensimmäisessäkään "trendiliikunta" tms ryhmässä. Itseä lähinnä kiinnostaa atk-himmelit, prätkät, musa, leffat jne. Seuraa on löytynyt esim ihan tyhjänpäiväisistä kyselyryhmistä ja myös hitto kirppisryhmistä. :D

Eli kyllä niitä paikkoja on vaikkei mitään "nymfomaanien sinkkunaisten ryhmää" olekaan. Tai jos on niin on mennyt ohi!

Ja en tarkoita että kyseisissäkään ryhmissä mitään tarvii tai ylipäätään kannattaa vonkailla vaan olla vaan jotakuinkin aktiivinen niin se voi hyvinkin kantaa hedelmää. Toki mulla voi olla vaan ultimaattinen säkä mutta siihen uskon ihan kaikkein vähiten. :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 193
Mutta eihän nykyajan nuoret edes oikein käytä enää mitään Facea?

Itse en ole käyttänyt sitä oikeastaan koskaan, vaan olin jo alunperin joskus 12v. sitten sitä mieltä, että kyseinen palvelu on liian tavisjunteille tarkoitettu ärsyttävän applemainen muka-trendikäs webbisivusto. :D Eihän mun kaltainen ammattinörtti tuollaisiin koske pitkällä tikullakaan...

Ja on tässä totta toinen puoli sikäli, että onhan esimerkiksi täällä io-techissä keskustelun taso korkeatasoisempaa kuin jossain facessa, jossa tavikset höpöttää ihan tyhjänpäiväisiä. Kuta kiinnostaa!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
757
Eipä tuo Tinder edelleenkään toimi. Ovat tainneet sitten pistää minun numeron jollekin estolistalle, kun vaikka resetoi tilin, niin ekan tunnin aikana tulee 2-3 matchia (joista ainakin 1 on joku botti) ja sitten saattaa ehkä 1-2 tulla muutamien seuraavien tuntien aikana. Sen jälkeen näkyy vaan 10+, mutta ei ainuttakaan matchia, vaikka pitäisi useamman viikonkin ja päivittäin nakkelisi pyyhkäisyjä sinne tänne.

Välillä tulee jopa joku "superlike" ja jo sille itsekin pistää "ok", niin eipä kuitenkaan mätsää...
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Eipä tuo Tinder edelleenkään toimi. Ovat tainneet sitten pistää minun numeron jollekin estolistalle, kun vaikka resetoi tilin, niin ekan tunnin aikana tulee 2-3 matchia (joista ainakin 1 on joku botti) ja sitten saattaa ehkä 1-2 tulla muutamien seuraavien tuntien aikana. Sen jälkeen näkyy vaan 10+, mutta ei ainuttakaan matchia, vaikka pitäisi useamman viikonkin ja päivittäin nakkelisi pyyhkäisyjä sinne tänne.

Välillä tulee jopa joku "superlike" ja jo sille itsekin pistää "ok", niin eipä kuitenkaan mätsää...
Kokeilin itse pitkästä aikaa. Tykkäyksiä muka satelee, mutta ikinä ei tule matchia.

Tämä on myös jotenkin rikki. Voin ilmaisversiossa tykkäillä rajattomasti eikä milloinkaan tule 100 rajaa vastaan. Jos kirjaudut ulos tai sammutat sovelluksen, niin tulee täysin samat naamat samassa järjestyksessä uudelleen swaipattawaksi. Hyvällä tuurilla, kun on pari kolme kertaa kirjautunut ulos, niin päiväraja tullut täyteen.

Matcheja ei kuitenkaan tule ja tuurin kanssa maksimissaan 2kpl pariin viikkoon. Sitten sieltä saattaa tulla puskista 9/10 match joka sekin puhuu vain englantia ja esittelyteksti vaikuttaa teennäiseltä. Kuvat toki näyttää olevan suomesta mutta vaikuttaa feikkiprofiililta.

Se määrä mitä 5 vuotta sitten tuli Matcheja oli jäätävä verrattuna tähän. Kait ne yrittää saada maksamaan 30e/kk paskasta sovelkuksesta
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Rahaahan ne tietty haluaa enkä mä nyt sinänsä näe syytä, miksei maksaisi jos tosissaan on liikkeellä. Ainakaan kokeeksi. Kun nyt tässä vaan miettii, että moni maksaa kasan suoratoistopalveluita, parin ohjelmiston, ehkä pilvipalvelun jne. kuukausittaisia maksuja mutta sitten deittailussa vedetään tiukka linja, että mitään ei ainakaan makseta saati itseään muuteta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 193
Tiesittekö muuten, että Tinderin kuukausimaksu riippuu sun "pärstäkertoimesta"? Enkä nyt tarkoita välttämättä ulkonäköä sinällään, vaan sun historiaa Tinderiin liittyen...

Itselläni on vanha Tinder Plus -tilaus voimassa, jota en ole jaksanut irtisanoa vaikka juuri nyt ei olekaan Tinderille enää tarvetta. Syynä se, että hinta on vain 7,90 kuukaudessa (kerran kuussa laskutettuna). Uusilla tilauksilla hintaa on kai huomattavasti enemmän, kaksinkertaisesti tai enemmänkin? Kuitenkin jos irtisanoisin tuon, niin ilmeisesti Plus-jäsenyyden uudelleenaktivointi ei kuitenkaan maksaisi saman verran kuin kokonaan uudet tilaukset vaan hinta olisi jotain tuon vanhan ja kokonaan uuden tilauksen välimaastosta, 11-12 euroa tms...

Tinder on kumminkin siinä määrin "menneen talven lumia" ja loppuunpelattu, että yhtä hyvin voisi jo irtisanoa tuon. Siis vaikka olisin sinkkukin, niin tuskinpa Tinderiä enää jaksaisi pelata ja tuskin sieltä enää juuri mitään saisikaan. Se oli silloin vanhoina hyvinä aikoina kun Tinderissä kävi helposti flaksi, niitä voi muistella vaikka kiikkustuolissa sitten joskus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Tiesittekö muuten, että Tinderin kuukausimaksu riippuu sun "pärstäkertoimesta"? Enkä nyt tarkoita välttämättä ulkonäköä sinällään, vaan sun historiaa Tinderiin liittyen...

Itselläni on vanha Tinder Plus -tilaus voimassa, jota en ole jaksanut irtisanoa vaikka juuri nyt ei olekaan Tinderille enää tarvetta. Syynä se, että hinta on vain 7,90 kuukaudessa (kerran kuussa laskutettuna). Uusilla tilauksilla hintaa on kai huomattavasti enemmän, kaksinkertaisesti tai enemmänkin? Kuitenkin jos irtisanoisin tuon, niin ilmeisesti Plus-jäsenyyden uudelleenaktivointi ei kuitenkaan maksaisi saman verran kuin kokonaan uudet tilaukset vaan hinta olisi jotain tuon vanhan ja kokonaan uuden tilauksen välimaastosta, 11-12 euroa tms...

Tinder on kumminkin siinä määrin "menneen talven lumia" ja loppuunpelattu, että yhtä hyvin voisi jo irtisanoa tuon. Siis vaikka olisin sinkkukin, niin tuskinpa Tinderiä enää jaksaisi pelata ja tuskin sieltä enää juuri mitään saisikaan. Se oli silloin vanhoina hyvinä aikoina kun Tinderissä kävi helposti flaksi, niitä voi muistella vaikka kiikkustuolissa sitten joskus.
Muistelen että yli 30€/kk olisi ollut hinta kun viimeksi oli asennettuna, ikä tuossa ainakin vaikuttaa
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Muistelen että yli 30€/kk olisi ollut hinta kun viimeksi oli asennettuna, ikä tuossa ainakin vaikuttaa
30€/kk on kyllä aika kova hinta. Luulisi, että kannattaisi jo tuottojenkin kannalta tiputtaa hinta johonkin kohtuullisen triviaaliin pariin euroon kuussa, jonka sitten todella moni olisi valmis maksamaan. Itsekin joskus meinasin maksaa suolikaksnelosen deittipalvelusta ihan jo mielenkiinnosta, että pääsee katselemaan yksityiskohtaisempaa tietoa oman ja muiden profiilien suosiosta mutta pahin este oli, että se olisi näkynyt profiilissa ja ajattelin, että sillä antaa epätoivoisen kuvan vaikka hinta oli joku suhteellisen mitätön :D

Sitten oli noita korkeamman tason deittailusivuiksi profiloituneita, jotka taisi maksaa vielä enemmän.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 386
Viestejä
4 200 221
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom