Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
733
Itselläni näyttäisi olevan, että Tinder Goldin 1:n kuukauden tilaus 16,49 €, 6:n kuukauden 57,99 €, 12:n kuukauden 90,99 €. Että on tuo aika tyyris, joten ei sitä itsekään tule maksettua tuosta. Joku pari euroa nyt olisi vielä sellainen, että voisi jopa maksaakin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 262
Ne ei selvästikään voi voimassaolevien tilausten hintoja noin vain muuttaa, joten jos on ollut ajoissa liikkeellä, saattaa selvitä halvalla yhä edelleen kuten minä... Tai voihan ne muuttaa, muttei ne halua, koska se edellyttäisi tilaajan suostumusta, ja siinä on aika iso vaara että tilaus katkeaa siihen. :) Etenkin kun monella on saattanut "unohtua" tuo tilaus päälle, vaikkeivät enää edes käyttäisi koko appia.

Tinderin kannalta on parempi, että vanhat asiakkaat maksaa vaikka sitten sitä pienempää hintaa suosiolla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
107
Itselläni näyttäisi olevan, että Tinder Goldin 1:n kuukauden tilaus 16,49 €, 6:n kuukauden 57,99 €, 12:n kuukauden 90,99 €. Että on tuo aika tyyris, joten ei sitä itsekään tule maksettua tuosta. Joku pari euroa nyt olisi vielä sellainen, että voisi jopa maksaakin.
Muistelen että yli 30€/kk olisi ollut hinta kun viimeksi oli asennettuna, ikä tuossa ainakin vaikuttaa
Gold 15,99€/kk yhden kuukauden tilaukselle ja plus 10,99€/kk. Millä perusteella noi hinnat oikein muodostuu? Ilmeisesti ikä ainakin vaikuttaa asiaan :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
167
Gold 15,99€/kk yhden kuukauden tilaukselle ja plus 10,99€/kk. Millä perusteella noi hinnat oikein muodostuu? Ilmeisesti ikä ainakin vaikuttaa asiaan :hmm:
Ikä on merkittävin tekijä, geolokaatio saattaa myös vähän vaikuttaa. Itse 30+ ja goldin yksittäinen kuukausi on muistaakseni noin 32€ ja pluskin yli 20€ :nb: nämä hinnat siis suoraan apista ostettuna, jos näitä ottaa niin kannattaa käyttää selainversiota, hinnat ovat halvemmat siellä koska ei ole applea/googlea vetämässä välistä.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
On kyllä kovia nuo hinnat. Mutta toisaalta ihmiset etsii rakkautta niin siitä on helppo periä. Tuskin täällä kukaan kovin innoissaan WoW sta maksaisi 30€kk.

Ja ylempi ei siis millään vittuilulla. Saattaisin itsekkin maksaa jos olisin sinkku koska 40+ jne. Baarissa rupeaa väsyttää puolenyön aikoihin :(
 
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
41
Katsoin selaimesta hinnat, mitä tarjoavat. Gold 27€/kk. 6kk/102€. 12kk/135€.
Suolasta sanon minä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Tein tilin kännykällä katsoakseni hinnat. gold 32€/kk, plus 21€ näin 40+ ikäiselle.
Heti on muka 7 tykkäystä Goldin maksumuurin takana, mutta ei kuitenkaan samantyylisiä kuvia tullut selatessa vastaan. Ja jono nyt tyhjä. Tarkoitus oli poistaa tili heti hintatarkistuksen jälkeen, mutta siellä joku nätti neito kerkesi jo aloittaa viestillä. Katsotaan nyt tuo keskustelu vähän pidemmälle :)
 
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
41
Kyllä se on naisten markkinat.
Rekistöröidyin panncakiin ja laitoin asiallisen viestin 4 eri naiselle, no ei yhdeltäkään vastausta.

Sitten naurattaa, siellä löytyy liuta Jope Ruonansuun näköisiä akkoja,
joilla alkaa profiili..ei pelkän seksin ruinaajille ym..
siis helvetti tuleeko niillekin viestiä solkenaan, jotta oikein voivat valita?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 262
Kyllä se on naisten markkinat.
Rekistöröidyin panncakiin ja laitoin asiallisen viestin 4 eri naiselle, no ei yhdeltäkään vastausta.

Sitten naurattaa, siellä löytyy liuta Jope Ruonansuun näköisiä akkoja,
joilla alkaa profiili..ei pelkän seksin ruinaajille ym..
siis helvetti tuleeko niillekin viestiä solkenaan, jotta oikein voivat valita?
En yhtään ihmettelisi vaikka tulisikin, mutta saattavat myös elää itsepetoksessa ja luulevat markkina-arvonsa paremmaksi kuin on... Näin voi käydä jos on vaikka eronnut pitkästä suhteesta, ja suhteen aikana on ikää tullut lisää 10 vuotta ja kiloja 30.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyllä se on naisten markkinat.
Rekistöröidyin panncakiin ja laitoin asiallisen viestin 4 eri naiselle, no ei yhdeltäkään vastausta.

Sitten naurattaa, siellä löytyy liuta Jope Ruonansuun näköisiä akkoja,
joilla alkaa profiili..ei pelkän seksin ruinaajille ym..
siis helvetti tuleeko niillekin viestiä solkenaan, jotta oikein voivat valita?
Niin tai sitten eivät vaan ole seksisuhdetta etsimässä ja ovat siitä avoimia?

ps. Tervetuloa nettireffailuun "laitoin asiallisen viestin 4 eri naiselle, no ei yhdeltäkään vastausta" :D
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Oon itsekin huomannut tuon asian tinderissä, rumat ja lihavat naiset mainostavat ensimmäiseksi profiilissaan että "ei seksiseuraa"..heh, ja nää saisi olla tyytyväisiä että edes joku panisi niitä.

Näille naisille on Yhdysvalloissa ihan nimityskin, "49er", nainen joka on 4 ja luulee olevansa 9. Jokainen suomalainen mies tietää että näitä on Suomikin pullollaan.

Ja naiset ei itse ymmärrä eroa niiden "seksiarvolla" ja "parisuhdearvolla", luulevat että se on sama asia. No ei ole. Se, että mies joka on 9 päättää ottaa helpon panon tylsänä iltana naisesta joka on 4, ei ikimaailmassa ryhtyisi parisuhteeseen, menisi naimisiin tai edes veisi kahville sitä naista. Naiset ei vain ymmärrä tätä.

Nuo naiset ketkä mainostavat profiilissaan "No ONS", voisivat samantien kirjoittaa siihen että "Minulla on jo tarpeeksi miehiä panoina, joita en saa parisuhteeseen"
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kyllä se on naisten markkinat.
Rekistöröidyin panncakiin ja laitoin asiallisen viestin 4 eri naiselle, no ei yhdeltäkään vastausta.

Sitten naurattaa, siellä löytyy liuta Jope Ruonansuun näköisiä akkoja,
joilla alkaa profiili..ei pelkän seksin ruinaajille ym..
siis helvetti tuleeko niillekin viestiä solkenaan, jotta oikein voivat valita?
Jollain se menee näin, itse kun olin vuoden sinkkuna niin 4 taisi olla sellaisia ettei koskaan laittanut mitään takaisin, mutta joka viikko sitä sai useammin käydä treffeillä jos halusi.

Että en nyt sit tiedä kenen markkinat siellä nykyään on?
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 183
Oon itsekin huomannut tuon asian tinderissä, rumat ja lihavat naiset mainostavat ensimmäiseksi profiilissaan että "ei seksiseuraa"..heh, ja nää saisi olla tyytyväisiä että edes joku panisi niitä.

Näille naisille on Yhdysvalloissa ihan nimityskin, "49er", nainen joka on 4 ja luulee olevansa 9. Jokainen suomalainen mies tietää että näitä on Suomikin pullollaan.
No kun ongelma on siinä, että he haluaisivat parisuhteeseen, mutta heikon markkina-arvon takia saavat vain satunnaisia seksiehdotuksia. Ei kyse ole siitä, että pitäisi omaa markkina-arvoaan korkeana, vaan siitä, että toinen asia ei välttämättä ole toisen asian toimiva korvike. Siitä asiasta, että miehet ja naiset suhtautuvat keskimäärin seksiin ja parisuhteisiin eri tavalla, on tässäkin ketjussa jauhettu sivukaupalla, mutta ei vain mene jakeluun.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jollain se menee näin, itse kun olin vuoden sinkkuna niin 4 taisi olla sellaisia ettei koskaan laittanut mitään takaisin, mutta joka viikko sitä sai useammin käydä treffeillä jos halusi.

Että en nyt sit tiedä kenen markkinat siellä nykyään on?
Selkeesti ei sellaisten miesten, jotka kommentoi että on liuta Ruonansuun näköisiä naisia, jotka ei edes tajua pillua antaa ja sitten nää neljä valkattua ei edes heti vastanneet. Odotan jo innolla seuraavia:

-4 keskustelua kuoli heti alkuunsa
-4 hyvin edennyttä keskustelua ei millään etene treffeiksi
-4 naista sanoi ensitreffien jälkeen ettei kemiaa tai feidasi

Mä luulin, että tuo pannukakku oli muuten täysin kuollut suomalaisittain jo silloin kun kaikki ei ollut Tinderissä ja tuskin paluuliikennekään sinne ensimmäiseksi suuntautuu.

"Ei pelkkää seksiä" lukee siellä samasta syystä kuin myynti-ilmoituksessa lukee "Ei vaihtoja". Liian suuri osa yhteydenotoista tarjoaa jotain muuta kuin mitä itse etsit. Jos etsit autoa vetokoukulla ja inbox on täynnä viestejä "kelpaisko tää mopo" niin kohta sulla lukee "ei mopoja" ilmoituksessa.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
"Ei pelkkää seksiä" lukee siellä samasta syystä kuin myynti-ilmoituksessa lukee "Ei vaihtoja". Liian suuri osa yhteydenotoista tarjoaa jotain muuta kuin mitä itse etsit. Jos etsit autoa vetokoukulla ja inbox on täynnä viestejä "kelpaisko tää mopo" niin kohta sulla lukee "ei mopoja" ilmoituksessa.
Naisten logiikkaa. Tehdään profiili seuranhakupalveluun joka on tehty seksin hakua varten. Ja sitten kirjoitetaan profiiliin "Ei seksiseuraa" :kahvi:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 262
Ja naiset ei itse ymmärrä eroa niiden "seksiarvolla" ja "parisuhdearvolla", luulevat että se on sama asia. No ei ole. Se, että mies joka on 9 päättää ottaa helpon panon tylsänä iltana naisesta joka on 4, ei ikimaailmassa ryhtyisi parisuhteeseen, menisi naimisiin tai edes veisi kahville sitä naista. Naiset ei vain ymmärrä tätä.

Nuo naiset ketkä mainostavat profiilissaan "No ONS", voisivat samantien kirjoittaa siihen että "Minulla on jo tarpeeksi miehiä panoina, joita en saa parisuhteeseen"
Sinänsä kyllä aika säälittävää, että ysin mies käy panemaan nelosen naista, mutta kaipa näitä joskus pääsee käymään... Itsekin olen joskus heikkona hetkenä tämäntyyliseen syyllistynyt, tosin en ollut ihan ysin mies. Mutta ei se nainenkaan ollut ihan nelosen nainen... :smoke:

Vielä huvittavampi variaatio tuosta "no ONS":stä on: "yhden yön jutut on jo niin nähty", tarkoittaen: "olen jakanut pilluani paljon ympäriinsä, mutta sulle en nyt kumminkaan helpolla anna!".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 253
Kaikista rasittavimpia on sellaiset profiilit joissa on vain listattu liuta asioita mitä miehen EI pidä olla. Miten voi edes kuvitella että joku mies kiinnostuisi näistä, kun profiiliteksti on pelkkää negatiivista nalkutusta jo ennen ensi kontaktia, ja tyyppi ei kerro mitään itsestään (no ehkä saattaa olla lista emojeita ja 4 kuvaa skumppalasi kädessä). Ei varmaan mitään kerrottavaa olisikaan :kahvi:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kaikista rasittavimpia on sellaiset profiilit joissa on vain listattu liuta asioita mitä miehen EI pidä olla. Miten voi edes kuvitella että joku mies kiinnostuisi näistä, kun profiiliteksti on pelkkää negatiivista nalkutusta jo ennen ensi kontaktia, ja tyyppi ei kerro mitään itsestään (no ehkä saattaa olla lista emojeita ja 4 kuvaa skumppalasi kädessä). Ei varmaan mitään kerrottavaa olisikaan :kahvi:
No jos se toimii?
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Kaikista rasittavimpia on sellaiset profiilit joissa on vain listattu liuta asioita mitä miehen EI pidä olla. Miten voi edes kuvitella että joku mies kiinnostuisi näistä, kun profiiliteksti on pelkkää negatiivista nalkutusta jo ennen ensi kontaktia, ja tyyppi ei kerro mitään itsestään (no ehkä saattaa olla lista emojeita ja 4 kuvaa skumppalasi kädessä). Ei varmaan mitään kerrottavaa olisikaan :kahvi:
Juurikin näin. Suurin osa näistä naisista ei edes tuo mitään pöytään tai paranna miehen elämää millään tavalla, tuovat ainoastaan lisää ongelmia. Ollaan siinä luulossa että se riittää että olen nainen ja löytyy pillu. Ja sitten kuvitellaan että voidaan vaatia sitä, tätä ja tuota.

No, nainen vanhenee nopeasti ja kolmekymppisenä ei se sinkkuelämä maistukkaan niin kivalta ja ihmetellään missä ne hyvät miehet on.. :smoke:
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kaikista rasittavimpia on sellaiset profiilit joissa on vain listattu liuta asioita mitä miehen EI pidä olla. Miten voi edes kuvitella että joku mies kiinnostuisi näistä, kun profiiliteksti on pelkkää negatiivista nalkutusta jo ennen ensi kontaktia, ja tyyppi ei kerro mitään itsestään (no ehkä saattaa olla lista emojeita ja 4 kuvaa skumppalasi kädessä). Ei varmaan mitään kerrottavaa olisikaan :kahvi:
Mä aina mietin että jos tuollainen profiili ei tarjoa just sulle mitään, miksi siihen pitää takertua, miksi siitä pitää ärsyyntyä? Annetaan kaikkien olla mitä ovat ja jos he ovat siitä skumppalasista onnelisia niin antaa olla ja varmasti jollekin hänkin tarjoaa jotain.

Täällä on ihme asenne että kaikkien naisten pitää olla kiinnostunut kaikista miehistä mutta miesten ei tarvitse olla kiinnostunut kaikista naisista!? Ei, ei todellakaan näin. Toki ymmärrän myös sen että jos sä olet treffipalstalla ja yksikään nainen ei sulle keskustele niin kyllähän se alkaa ärsyttämään, silti se vika ei ole niissä naisissa, jokaisella on oikeus valita se mieluisa seura!
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 509
Itsellä oli muistaakseni 79€/v vai 89€/v Gold aikanaan. Muutin ikääni 3v nuoremmaksi jotta sain hinnasta puolet pois. Laitoin keväällä katkolle, kun ei mun burgeroinnilla saa rahalla muuta kuin maksullista naista. Parisuhteita ei todellakaan saa. Nyt hinta on 13,33€/v (11,38€/kk jos antaa korttitietonsa tinderille) tai plussa maksaisi 8,74€/v (7,58€ suoraan tinderille).

Oma profiili on jotain tasoa "tärkeintä on oma ego ja hyvinvointi. seuraavana tulevat omat autot ja tekemiset. en oikein tiedä, miten tähän soppaan saa naista soviteltua mukaan, mutta otetaan ihmeessä selvää". Tällaista profiilia ei kannata käyttää :eek:Tosin ei mikään muukaan toimi, joten toi on viimeisin turaus jonka olen keksinyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 253
Mä aina mietin että jos tuollainen profiili ei tarjoa just sulle mitään, miksi siihen pitää takertua, miksi siitä pitää ärsyyntyä? Annetaan kaikkien olla mitä ovat ja jos he ovat siitä skumppalasista onnelisia niin antaa olla ja varmasti jollekin hänkin tarjoaa jotain.

Täällä on ihme asenne että kaikkien naisten pitää olla kiinnostunut kaikista miehistä mutta miesten ei tarvitse olla kiinnostunut kaikista naisista!? Ei, ei todellakaan näin. Toki ymmärrän myös sen että jos sä olet treffipalstalla ja yksikään nainen ei sulle keskustele niin kyllähän se alkaa ärsyttämään, silti se vika ei ole niissä naisissa, jokaisella on oikeus valita se mieluisa seura!
No tuo oli sun tulkinta että mä siitä jotenkin "ärsyyntyisin" tai olisin ärsyyntynyt (en enää käytä/tarvitse näitä), ei siinä tekstissä ollut minusta mitään kovin ärsyyntynyttä. Tämä nyt sattuu olemaan keskustelupalstan ketju, jossa keskustellaan aiheesta "Nettitreffit + Tinder" ja keskustelu voi olla muutakin kuin "vittu ku mä oon hyvä iskemään naisia".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 463
Reggasin piruuttani suoli24:seen. Tinderiä en ole koskaan käyttänyt enkä taida käyttääkkään. Profiili tekstien lukeminen ihan mukavaa hupia. Varsinkin kun tulee jotain erikoisia profiileja vastaan. Parhaiten jäi mieleen naimisissa oleva naikkonen joka oli listannut ison määrän vaatimuksia palkka mukaanlukien, että jos löytyy joku parempi mikä vie jalat alta niin voisi vaihtaa. Elämässä ei tainntu olla valittamista ja lapset yms. löytyi jo, mutta unelmien prinssiä kaivattaisiin. Mikäs siinä antaa kaikkien kukkien kukkia ja sitä rataa.

Onhan tuo aika mies voittoinen. 4500 naista löytyy ikähaarukalla 20 - 44 ja taas miehiä 14 500 (koko Suomi). Sitten kun blokataan selvät ylipainoiset pois niin aika paljon lähtee naisia lisää pois. Miesten profiileja en ole kelannut, että onko sama juttu sielläkin. Fifty/sixty viitsiikö tehdä omaa profiilia. Voihan siitä tehdä suoraan rehellisen ja pois työntävän kuten Ihmemieskin, mutta yhteydenottojen määrä on varmaan taattua nolla tasoa. Sitten taas ei ole mitään mielenkiintoa kaunistella ummet ja lammet jostain mitä ei ole vaikka se soidinmenoihin kuuluisikin.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
No tuo oli sun tulkinta että mä siitä jotenkin "ärsyyntyisin" tai olisin ärsyyntynyt (en enää käytä/tarvitse näitä), ei siinä tekstissä ollut minusta mitään kovin ärsyyntynyttä. Tämä nyt sattuu olemaan keskustelupalstan ketju, jossa keskustellaan aiheesta "Nettitreffit + Tinder" ja keskustelu voi olla muutakin kuin "vittu ku mä oon hyvä iskemään naisia".
Sen verran se jäi sua ärsyttämään että tulit sitä tänne naureskelemaan, mistä sä tiedät mitä hän voi jollekin samanhenkiselle tarjota, se että sinä et sellainen ole ei tarkoita etteikö niitäkin miehiä ole kenelle skummppa maistuu.

Meitä on kuule niin moneen lähtöön täällä että netissä ihmisistä saa helposti väärän kuvan. Itsellä oli Tinderissä juuri tälläinen lista mitä olen ja mitä toivon että nainen olisi ja kaikki muuta olevat skippasin heti enkä jäännyt "naureskelemaan" jonkun skumppalasi kuvia tai listoja. Hyvä vain että kertovat heti mitä hakevat niin ei tarvitse tuhlata molempien aikaa vain huomatakseen ettei tässä nyt olla edes samassa kirjassa tuon kanssa.

Loppujen lopuksi kymmenien treffien jälkeen löysin 110% täydellisen naisen ITSELLENI ja hetkeäkän en ole katunut tekemiäni valintoja ja listoja mitä laadin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 253
Onhan tuo aika mies voittoinen. 4500 naista löytyy ikähaarukalla 20 - 44 ja taas miehiä 14 500 (koko Suomi). Sitten kun blokataan selvät ylipainoiset pois niin aika paljon lähtee naisia lisää pois. Miesten profiileja en ole kelannut, että onko sama juttu sielläkin. Fifty/sixty viitsiikö tehdä omaa profiilia.
Ja siis noissa luvuissa on vaikka kuinpa paljon jotain inaktiivista historiadataa, oikeastihan siellä kun tsekkaili jotain "viimeksi kirjautuneita" niin pyöri hyvin rajallinen määrä ainakin naisia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 253
Meitä on kuule niin moneen lähtöön täällä että netissä ihmisistä saa helposti väärän kuvan. Itsellä oli Tinderissä juuri tälläinen lista mitä olen ja mitä toivon että nainen olisi ja kaikki muuta olevat skippasin heti enkä jäännyt "naureskelemaan" jonkun skumppalasi kuvia tai listoja. Hyvä vain että kertovat heti mitä hakevat niin ei tarvitse tuhlata molempien aikaa vain huomatakseen ettei tässä nyt olla edes samassa kirjassa tuon kanssa.
Niin et näköjään tajunnut sitä pointtia, eli tuo on hyvä asia että listaa mitä itse ON ja mitä haluaa että nainen ON, minä käytin menestyksellä ihan samaa. Se on aivan eri asia, kuin että listaa negatiivisesti mitä EI halua, ilman että lyö pöytään mitään mitä ON tai haluaa OLLA.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Niin et näköjään tajunnut sitä pointtia, eli tuo on hyvä asia että listaa mitä itse ON ja mitä haluaa että nainen ON, minä käytin menestyksellä ihan samaa. Se on aivan eri asia, kuin että listaa negatiivisesti mitä EI halua, ilman että lyö pöytään mitään mitä ON tai haluaa OLLA.
Jos se nainen sanoo että miehen pitäisi olla tätä ja tätä niin sehän tarkoittaa samalla että mies ei saa olla sitä ja sitä, erona vain se että kummin päin se on kirjoitettu, tuosta nyt ei kannata mitään negatiivista hakea. Toki sitähän tämä nyky yhteikunta on että haetaan ne kaikesta se negatiivinen puoli vaikka siinä vain luki ettei tykkää "leijona tatuoinneista", "kaljan lipittämisestä" tai "kikkelikuvista".
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
No niin. Vaikka tiesinkin, ettei ole Tinder mua varten niin akateemisesta mielenkiinnosta latasin sen ja pidin profiilia siellä reilun viikon. Maksoin vielä Goldista, jotta näen tykkäykset. Tässä empiirisen kokeen saldoa:

Vaikka olen keski-ikäinen aivan tavallisen näköinen nainen ja profiilissa ilmaisin etten hae irtoseksiä, niin tykkäysten määrä oli pökerryttävä. Ensimmäisinä tunteina sata meni rikki nopeasti ja lisää tuli koko ajan. Suurimman osan ajasta pidin profiilin piilossa ja vaihdoin näkyväksi vain kun selasin itse sovellusta. Kaikkiaan reilussa viikossa tuli varmasti lähemmäs 1000 tykkäystä. Ja siis korostan: olen tämän ketjun perusteella varmaan tasoa 2/5 ja monelle jo ikäni puolesta ehdoton ei. Puheet naisten saamasta huomiovyörystä eivät siis ole tuulesta temmattuja ja selittävät varmasti paljon sitä, miksi naiset toimivat Tinderissä siten kuin toimivat. Suurin osa miesten profiileista on aika... Noh, mitäänsanomattomia eikä erotu massasta.

Miehet jotka tykkäsivät olivat ns. kaikentasoisia, toki ihan tavallisia tietysti eniten. Tuli vaikutelma, että miehet tosiaan swaippaa ihan kaikki oikealle - ihan sama mitä mun profiilissa luki ja oliko profiilien perusteella mitään yhteistä. Tämä oli oikeastaan aika ärsyttävää.

Itse vetelin vasuriin kaikki tekstittömät profiilit, samoin kaikki kuvattomat tai nimettömät. Ei voi olla liian iso vaiva kertoa itsestä jotain edes muutamalla sanalla. Törmäsin paljon myös profiileihin, joissa ikä oli selvästi valehdeltu alakanttiin :facepalm:

Punttisalia/liikuntaa ei kannata mainostaa harrastuksena jos sitä ei oikeasti harrasta ja se näkyy. Ei me kaikki naiset edellytetä trimmattua kroppaa. Itse swaippasin vasuriin kaikki profiilit, joissa punttis on mainittu ekana harrastuksena tai profiilista löytyi yksikin salipullistelukuva.

Kannattaa siis miettiä, mikä sun kohderyhmä oikeasti on. Jos urheilu/kuntoilu ei ole aidosti sun juttu ja sua ensisijaisesti määrittävä asia, niin ehkä ei ole pakko sitä urheilullisuutta puoliväkisin korostaakaan? Tuntui että 90% profiiliinsa jotain kirjoittaneista, edes niitä emojeja, oli mielenkiinnon kohteiden osalta toistensa kopioita.

Samaa kategoriaa punttisalin esiintuomisen kanssa on kuvat paljaasta kropasta. Jos haluat antaa vaikutelman, että olet wt ja etsit pelkkää seksiä niin laita ihmeessä suttuinen peiliselfie paljaasta keskivartalosta. Jos hakusessa on jotain muuta niin älä saatana :facepalm:

Sitten ne aurinkolasikuvat. Joo yksi on ihan fine jos haluaa näyttää coolilta alistajat päässä, mutta jos sulla on joka kuvassa isot arskat niin herää epäilys että häpeät naamaasi. Vasuriin menee.

Vanhat ja/tai suttuiset kuvat. Sama kuin yllä; herättää epäilyksiä -> vasuriin. Kerro ainakin jos joku kuva on vuosia vanha ja pistä joukkoon joku tuorekin.

Epätoivoa ("ihanan nallekarhun kainalo vapaana just sulle") tai negatiivisuutta ("jos oot sitä tai tätä niin swaippaa vaan vasuriin") huokuvat tekstit. Joo ei herätä mitään positiivisia fiboja.

Selvästi muualta kopioidut mukanokkelat tekstit vailla informaatioarvoa :facepalm: Ole mieluummin oma itsesi. Paitsi jos olet tosi outo. Oudot profiilit menee vasuriin, mutta ehkä etsitkin sitä yhtä uniikkia lumihiutaletta (spoiler alert: tuskin löydät Tinderistä).

Koska olen kranttu, myös elämänkoululaiset ja kirjoitustaidottomat meni vasuriin. Jos haluat fiksun naisen niin sun pitäisi antaa itsestäsikin sellainen vaikutelma ja kirjoittaa esim. yhdyssanat oikein. Tämä voi tuntua hiusten halkomiselta, mutta jos naisella on ne 1000 tykkäystä siellä jonossa niin yllättävätkin asiat alkaa saada painoarvoa, kun karsintaa tehdään vain muutamien kuvien ja sanojen perusteella.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
No niin. Vaikka tiesinkin, ettei ole Tinder mua varten niin akateemisesta mielenkiinnosta latasin sen ja pidin profiilia siellä reilun viikon. Maksoin vielä Goldista, jotta näen tykkäykset. Tässä empiirisen kokeen saldoa:

Vaikka olen keski-ikäinen aivan tavallisen näköinen nainen ja profiilissa ilmaisin etten hae irtoseksiä, niin tykkäysten määrä oli pökerryttävä. Ensimmäisinä tunteina sata meni rikki nopeasti ja lisää tuli koko ajan. Suurimman osan ajasta pidin profiilin piilossa ja vaihdoin näkyväksi vain kun selasin itse sovellusta. Kaikkiaan reilussa viikossa tuli varmasti lähemmäs 1000 tykkäystä. Ja siis korostan: olen tämän ketjun perusteella varmaan tasoa 2/5 ja monelle jo ikäni puolesta ehdoton ei. Puheet naisten saamasta huomiovyörystä eivät siis ole tuulesta temmattuja ja selittävät varmasti paljon sitä, miksi naiset toimivat Tinderissä siten kuin toimivat. Suurin osa miesten profiileista on aika... Noh, mitäänsanomattomia eikä erotu massasta.

Miehet jotka tykkäsivät olivat ns. kaikentasoisia, toki ihan tavallisia tietysti eniten. Tuli vaikutelma, että miehet tosiaan swaippaa ihan kaikki oikealle - ihan sama mitä mun profiilissa luki ja oliko profiilien perusteella mitään yhteistä. Tämä oli oikeastaan aika ärsyttävää.

Itse vetelin vasuriin kaikki tekstittömät profiilit, samoin kaikki kuvattomat tai nimettömät. Ei voi olla liian iso vaiva kertoa itsestä jotain edes muutamalla sanalla. Törmäsin paljon myös profiileihin, joissa ikä oli selvästi valehdeltu alakanttiin :facepalm:

Punttisalia/liikuntaa ei kannata mainostaa harrastuksena jos sitä ei oikeasti harrasta ja se näkyy. Ei me kaikki naiset edellytetä trimmattua kroppaa. Itse swaippasin vasuriin kaikki profiilit, joissa punttis on mainittu ekana harrastuksena tai profiilista löytyi yksikin salipullistelukuva.

Kannattaa siis miettiä, mikä sun kohderyhmä oikeasti on. Jos urheilu/kuntoilu ei ole aidosti sun juttu ja sua ensisijaisesti määrittävä asia, niin ehkä ei ole pakko sitä urheilullisuutta puoliväkisin korostaakaan? Tuntui että 90% profiiliinsa jotain kirjoittaneista, edes niitä emojeja, oli mielenkiinnon kohteiden osalta toistensa kopioita.

Samaa kategoriaa punttisalin esiintuomisen kanssa on kuvat paljaasta kropasta. Jos haluat antaa vaikutelman, että olet wt ja etsit pelkkää seksiä niin laita ihmeessä suttuinen peiliselfie paljaasta keskivartalosta. Jos hakusessa on jotain muuta niin älä saatana :facepalm:

Sitten ne aurinkolasikuvat. Joo yksi on ihan fine jos haluaa näyttää coolilta alistajat päässä, mutta jos sulla on joka kuvassa isot arskat niin herää epäilys että häpeät naamaasi. Vasuriin menee.

Vanhat ja/tai suttuiset kuvat. Sama kuin yllä; herättää epäilyksiä -> vasuriin. Kerro ainakin jos joku kuva on vuosia vanha ja pistä joukkoon joku tuorekin.

Epätoivoa ("ihanan nallekarhun kainalo vapaana just sulle") tai negatiivisuutta ("jos oot sitä tai tätä niin swaippaa vaan vasuriin") huokuvat tekstit. Joo ei herätä mitään positiivisia fiboja.

Selvästi muualta kopioidut mukanokkelat tekstit vailla informaatioarvoa :facepalm: Ole mieluummin oma itsesi. Paitsi jos olet tosi outo. Oudot profiilit menee vasuriin, mutta ehkä etsitkin sitä yhtä uniikkia lumihiutaletta (spoiler alert: tuskin löydät Tinderistä).

Koska olen kranttu, myös elämänkoululaiset ja kirjoitustaidottomat meni vasuriin. Jos haluat fiksun naisen niin sun pitäisi antaa itsestäsikin sellainen vaikutelma ja kirjoittaa esim. yhdyssanat oikein. Tämä voi tuntua hiusten halkomiselta, mutta jos naisella on ne 1000 tykkäystä siellä jonossa niin yllättävätkin asiat alkaa saada painoarvoa, kun karsintaa tehdään vain muutamien kuvien ja sanojen perusteella.
Mä en alussa edes rahaa käyttänyt, mutta sitten kun käytin niin viikossa oli satoja tykkäyksiä parhaimillaan, vaihtelua tuntui olevan yllättävän paljon.

Totta kai naisilla on enemmän vientiä ja he käyttäytyvät sen mukaan, mutta jos miehet ei käyttäytyisi kuten käyttäytyvät nykyään niin asenteet muuttuisivat todella paljon myös naisilla.

Mutta muuten todella hyviä neuvoja kaikille sinkkumiehille, toki kaikki tämä oli ainakin itselläni ihan tiedossa olevaa faktaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 253
Suurin osa miesten profiileista on aika... Noh, mitäänsanomattomia eikä erotu massasta.

Miehet jotka tykkäsivät olivat ns. kaikentasoisia, toki ihan tavallisia tietysti eniten. Tuli vaikutelma, että miehet tosiaan swaippaa ihan kaikki oikealle - ihan sama mitä mun profiilissa luki ja oliko profiilien perusteella mitään yhteistä. Tämä oli oikeastaan aika ärsyttävää.
Niin siis tuo profiilien onttous pätee yhtä lailla naisiinkin, mulla oli siellä aikanaan ihan yleistä että swaippaa 20 kertaa putkeen vasemmalle.
Ja tiedän että moni mies tekee niin että swaippaa kaikki naiset oikealle (vaatii joystick-mäistä ranneliikettä 200 swaippausta minuutissa + gold paketin) ja sitten alkaa selaamaan niitä matchejä.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Laitetaas nyt vielä positiivisiakin havaintoja vinkkinä tekkiläisille: huolella laadittuja profiileja oli ihan kiva katsoa ja lukea, siis kun oli vaivauduttu kirjoittamaan jotain eikä pelkkiä emojirivejä. Selkeydestä, esim. ranskalaisista viivoista plussaa. Samoin se oli positiivista huomata, että monet ilmoitti reilusti oliko jo lapsia. Jotkut myös avoimesti sen, että etsivät pelkkää seksiä ja/tai oli jo parisuhde. Esittelyssä enemmän on enemmän.

Yksi loistava mieleenjäänyt idea oli kuvatekstit. Hyvin valitut kuvat, vaikka eivät sinänsä kovin ihmeellisiä olisikaan vaan ihan tavallisia sukujuhla-, matka-, bile- tai harrastuskuvia höystettyinä pienellä selityksellä avasi persoonaa ihan toisella tavalla. Näitä ei ollut kuin parilla eli tällä vois halutessaan erottua.

Hymyilevät kuvat antaa AIVAN erilaisen ensivaikutelman kuin jurottavat. Hyvistä/huonoista kuvista on täällä paljon keskusteltu, mutta hymyn merkitystä ei voi kylliksi korostaa tässäkään kontekstissa. Hymyilevä, selkeä kasvokuva ILMAN aurinkolaseja parsain ensimmäiseksi kuvaksi :tup: Kuvat lemmikin tai lapsen kanssa ovat myös varsin valloittavia, toki lasten naamat peitettynä ;)

Kaikki miehet harrastaa näköjään matkailua tai liikuntaa tai molempia, mutta erotut jos kerrot vähän muutakin. Tai jos oikeasti harrastat vaikka sitä matkailua niin silläkin erottuu, kun kertoo että miten usein ja minkätyyppisiä reissuja.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Niin siis tuo profiilien onttous pätee yhtä lailla naisiinkin, mulla oli siellä aikanaan ihan yleistä että swaippaa 20 kertaa putkeen vasemmalle.
Ja tiedän että moni mies tekee niin että swaippaa kaikki naiset oikealle (vaatii joystick-mäistä ranneliikettä 200 swaippausta minuutissa + gold paketin) ja sitten alkaa selaamaan niitä matchejä.
Varmasti pätee naisiinkin. Kuten todettu, naisten ei tarvitse tuolla juurikaan panostaa. Miehille se kuitenkin on ilmeisesti ongelmia ettei tykkäyksiä tule, joten tasa-arvoista tai ei, miesten kannattaisi oikeasti profiiliinsa panostaa. Ja kun ei se erottuminen tosiaan edes vaatisi paljoa, ei tarvii studiokuvia eikä novelleja, niin ihmettelen miten vähän (=ei lainkaan) miehet keskimäärin ovat nähneet vaivaa.
 
Liittynyt
03.03.2019
Viestejä
387
Se että mies hymyilee voidaan myöskin katsoa heikkouden merkiksi. Ei suun tarvitse olla kuitenkaan kuin pajatson kuppi, mutta naama peruslukemilla antaa itsevarman kuvan.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Varmasti pätee naisiinkin. Kuten todettu, naisten ei tarvitse tuolla juurikaan panostaa. Miehille se kuitenkin on ilmeisesti ongelmia ettei tykkäyksiä tule, joten tasa-arvoista tai ei, miesten kannattaisi oikeasti profiiliinsa panostaa. Ja kun ei se erottuminen tosiaan edes vaatisi paljoa, ei tarvii studiokuvia eikä novelleja, niin ihmettelen miten vähän (=ei lainkaan) miehet keskimäärin ovat nähneet vaivaa.
Johtuu ihan naisista.

Naisilla hirveet vaatimuslistat profiileissa. Sitten kun nämä nirppanokat avaavat suunsa, niin heidän ensimmäinen viesti on "Moi" ja perään joku emoji. Vastaat huvikses samalla tavalla, niin keskustelu kuolee :D

Suurin osa pelkkiä tyhjäpäitä ja kun profiileista otetaan tissi ja persekuvat pois, niin jäljelle ei jää mitään.

Lisäksi juurikin nuo "ei yhden illan juttuja" "no ons" on juurikin niitä, jotka jakavat ensimmäisillä treffeillä. Hitrate mulla 100% näissä.

Miksi panostaa, kun naiset ovat tuollaisia. Paskasta ei saa timantteja, joten miksi nähdä vaivaa?
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Se että mies hymyilee voidaan myöskin katsoa heikkouden merkiksi. Ei suun tarvitse olla kuitenkaan kuin pajatson kuppi, mutta naama peruslukemilla antaa itsevarman kuvan.
What?? :lol::facepalm:

Johtuu ihan naisista.

Naisilla hirveet vaatimuslistat profiileissa. Sitten kun nämä nirppanokat avaavat suunsa, niin heidän ensimmäinen viesti on "Moi" ja perään joku emoji. Vastaat huvikses samalla tavalla, niin keskustelu kuolee :D

Suurin osa pelkkiä tyhjäpäitä ja kun profiileista otetaan tissi ja persekuvat pois, niin jäljelle ei jää mitään.

Lisäksi juurikin nuo "ei yhden illan juttuja" "no ons" on juurikin niitä, jotka jakavat ensimmäisillä treffeillä.

Miksi panostaa, kun naiset ovat tuollaisia. Paskasta ei saa timantteja, joten miksi nähdä vaivaa?
Kuullostaa siltä, että sunkaan ei kannata olla Tinderissä. Vois kuitenkin luulla, että sä haluaisit tehdä positiivisen vaikutuksen niihin naisiin, jotka eivät ole kuvailemasi kaltaisia, eikö? :confused:
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Näinhän se on nykyään, naiset ovat tehneet itsestään täysin tarpeettomia miehille poislukien panohommat.
Juuri näin. Itse kokeilin toista sovellusta, niin tuli jopa heti kaksi järkevää ja koulutettua ihan tavallista naista. Jos näiden treffien jälkeen ei tule mitään, niin thai friendly tulille.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Johtuu ihan naisista.

Naisilla hirveet vaatimuslistat profiileissa. Sitten kun nämä nirppanokat avaavat suunsa, niin heidän ensimmäinen viesti on "Moi" ja perään joku emoji. Vastaat huvikses samalla tavalla, niin keskustelu kuolee :D

Suurin osa pelkkiä tyhjäpäitä ja kun profiileista otetaan tissi ja persekuvat pois, niin jäljelle ei jää mitään.

Lisäksi juurikin nuo "ei yhden illan juttuja" "no ons" on juurikin niitä, jotka jakavat ensimmäisillä treffeillä. Hitrate mulla 100% näissä.

Miksi panostaa, kun naiset ovat tuollaisia. Paskasta ei saa timantteja, joten miksi nähdä vaivaa?
Koska kuitenkin kiinnostaa ja tekee mieli eikä ilmankaan tahdota olla? Tissi ja persetypyillä vielä jonkun ihmeen kautta kova kysyntä. MGTOW-liikekin romahti pelkäksi miehet itkee netissä ilman naista-liikkeeksi :tdown:
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
What?? :lol::facepalm:


Kuullostaa siltä, että sunkaan ei kannata olla Tinderissä. Vois kuitenkin luulla, että sä haluaisit tehdä positiivisen vaikutuksen niihin naisiin, jotka eivät ole kuvailemasi kaltaisia, eikö? :confused:
Itse teen kuten moni muukin. Swaippaan kaikki oikealle, ja poistan sitten kaikki taisteluhelipotterin kokoiset pois.

Ja oikeassa olet. En näe päänvaivaa tinderissä, kun se ei nykyään toimi ja porukka on ihan latvalahoa.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Ei näistä mun jutuista tarvii misogyynien hikeentyä. Mä vaan ajattelin, että joku tekkiläinen, joka oikeasti haluaa naisen Tinderistä löytää (muuhunkin kuin seksiin) voisi hyötyä yhdestä naisnäkökulmasta tässä kovin miespainotteisessa keskustelussa. Toki nää on vain mun kokemus ja näkemys, mutta toisaalta en usko olevani ihan yksinkään mielipiteideni kanssa.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Itse teen kuten moni muukin. Swaippaan kaikki oikealle, ja poistan sitten kaikki taisteluhelipotterin kokoiset pois.

Ja oikeassa olet. En näe päänvaivaa tinderissä, kun se ei nykyään toimi ja porukka on ihan latvalahoa.
Swaippaat kaiken oikealle ja ihmettelet kun matchejä ei tule koska tuolla swaippaat kaiken oikealle saat juuri tuon aikaan, se ohjelma on ohjelmoitu noin.

Toimit itse kuin latvalaho ja sitten ihmetellään kun ei löydy seuraa?:facepalm:
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Swaippaat kaiken oikealle ja ihmettelet kun matchejä ei tule koska tuolla swaippaat kaiken oikealle saat juuri tuon aikaan, se ohjelma on ohjelmoitu noin.

Toimit itse kuin latvalaho ja sitten ihmetellään kun ei löydy seuraa?:facepalm:
Jos lukisit aiemman viestini, niin huomaat että minulla tämä sovellus on rikki ainakin tällä puhelinnumerolla. Ilmaisversio ja saan swaipata oikealle päivässä niin paljon, kun haluan, mutta sammuttaessani sovelluksen ja käynnistäessöni sen uudelleen, niin samat naamat tulevat samassa järjestyksessä.

Noinko se on ohjelmoitu.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Ai niin ja semmoinen huomio vielä, että sinänsä ihan asialliset profiilit, mutta jotka oli kuin 90-luvun seuranhakuilmoituksesta napakymppikliseineen, ei herätä edes tällaisen keski-ikäisen naisen mielenkiintoa vaan ovat lähinnä vähän koomisia. Siis sellaiset "Elikäs tässä raitis, rehellinen ja luotettava nallekarhu etsii elämänsä naista kainaloon ja selänpesijää rauhallisiin koti-iltoihin. Juoksut on juostu, mennään yhdessä vaikka marjaan." :lol: Vaikka asia olisikin noin, niin sen voisi muotoilla jotenkin... vähän tuoreemmin ja kiinnostavammin. Noista piirtyi aina Salmelaisen kuva silmiin ja Klasun pianosäestys alkoi soida välittömästi päässä :D Sitäpaitsi tuon tyyppisessä virkkeessä ei tule juuri mitään oikeaa informaatiota.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 509
Räbätin kokeesta näkee, miksi miehet eivät valkkaa: koska naiset valkkaavat kuitenkin, ja nuukalla seulalla vieläpä :beye:

Joten sama painaa kaikille vähänkään sinnepäin oleville tykkäystä, joiden kohdalla hommat ei ole ehdoton no-no :tup: Ei tarvitse ihmetellä miten tulee 1000+ likeä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Se ei tee miehestä naistenvihaajaa että näkee naisten paskanjauhannan lävitse.
Mutta tämä tekee:

Näinhän se on nykyään, naiset ovat tehneet itsestään täysin tarpeettomia miehille poislukien panohommat.
Tai sitten tilanne on aina ollutkin noin ja viesti oli nollasisältöistä "pääsinpä sanomaan ikävästi" edgyilyä :kahvi:

Räbätin kokeesta näkee, miksi miehet eivät valkkaa: koska naiset valkkaavat kuitenkin, ja nuukalla seulalla vieläpä :beye:

Joten sama painaa kaikille vähänkään sinnepäin oleville tykkäystä, joiden kohdalla hommat ei ole ehdoton no-no :tup: Ei tarvitse ihmetellä miten tulee 1000+ likeä.
En tiedä mutta veikkaan, että tuollainen toiminta jotenkin rikkoo omia saumoja algoritmien kautta tai ylipäätään niin, että naisia ei kiinnosta se tavismies koska on ne 1000 tykkäystä.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Räbätin kokeesta näkee, miksi miehet eivät valkkaa: koska naiset valkkaavat kuitenkin, ja nuukalla seulalla vieläpä :beye:

Joten sama painaa kaikille vähänkään sinnepäin oleville tykkäystä, joiden kohdalla hommat ei ole ehdoton no-no :tup: Ei tarvitse ihmetellä miten tulee 1000+ likeä.
Mun pointti olikin se, että koska me naiset valkataan niin se ei riitä, että mies swaippaa kaikki oikealle. Puoli tuntia tekstin hiomiseen ja kuvien valintaan tuottaisi monelle jo varmasti paljon paremman tuloksen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 420
Viestejä
4 217 289
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
jlehtira

Hinta.fi

Ylös Bottom