Kun vielä muutamia vuosia sitten Tinderissä ja muilla nettisivuilla deittailin ja treffeillä kävin, niin kyllä ne kaikki naiset myönsi sen minkä täällä moni on jo todennut, että vientiä riitti niin paljon kuin halusi. Itse jouduin näkemään vaivaa että pääsi tapaamaan.
Jos nainen on yhtään järkevän kokoinen, eli unohdetaan ne aivan järkyttävät läpitatuoidut siiderivalaat, niin kyllä vientiä riittää vaikka ikä alkaisi jo nelosella. Ei tarvitse olla prinsessa vaan aivan normaali nainen. Moni sanoi että viestimäärään aivan hukkuu. Itse olen pitkä, koulutettu, vakityössä ja varmaan kohtuu ok näköinenkin, mutta ei ikinä tullut mitään viestipaljoutta. Ja lopulta keskityin aivan oman ikäisiini, koska ne muutamat nuoremmat jotka meikäläisestä vielä kiinnostui olivat selvästi aivan pintaliitäjiä ja lompakko oikeasti vain kiinnosti.
Tinderin miesvoittoisuudesta tulee väkisin mieleen, että jos naisella on yhtään heikompi luonne, niin kyllä se voi aiheuttaa jotain sitoutumiskammoa ja houkuttaa pettämään ja vaihtamaan, koska tietää että valinnanvaraa on aivan loputtomasti. Miksi tyytyä kun aina voi saada paremman. Avaa vain Tinderin ja miehiä on taas tarjolla enemmän kuin ehtii panna, valitsee sieltä vain minkä haluaa.
Yksikin nuori nainen Tinderistä kertoi minulle, että hänen kämppiksensä taktiikka on tapailla samaan aikaan yli kymmentä tinder kaveria ja parhaimpien panojen (tai tuuheimpien lompakkojen) kanssa jatkoon.
Luulisin että on aika harvassa ne nuoremmat naiset jotka ihan oikeaa rakkautta hakee vanhemmista miehistä.
Näin miehen näkökulmasta (katkerana omanikäisen ryppy-selluliitti-suonikohjun kanssa) olisi se varmaan hienoa kävellä kaupungilla kun käsivarressa on tiukka mimmi, mutta kuitenkin tiedät että tilanne näyttää tältä: