Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
Keskivertomies löytää seuraa Tinderissä, mutta onhan se nihkeää verrattuna keskivertonaiseen. Muutenkin koko show pyörii melko pitkälti naisten ehdoilla. Elämä on.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Keskivertomies löytää seuraa Tinderissä, mutta onhan se nihkeää verrattuna keskivertonaiseen. Muutenkin koko show pyörii melko pitkälti naisten ehdoilla. Elämä on.
Juu eikä keskiverto mies saisi olla hirveän nirso, mikäli seuralaisia aikoisi oikein keräillä. Mulle riittäisi yksi elämänkumppaniksi sopiva:rolleyes:
Nyt olen kokeillut ihan huvin vuoksi goldia ja täytyy sanoa, että naisista 80% joilta tykkäyksiä on tullut näyttää mua 10v vanhemmilta tai muutoin...keskivertoa selvästi rumempi. Keskiverto perusnäteiltä on tullut kai 4 tykkäystä reilusta 30stä. Ei yhtään tosi kauniilta, mutta sitä en odottanutkaan (vaikka joskus ihan treffeillekin asti olen jostain kohtalon oikusta pari saanut viedä).
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
Tuo on miesten oma vika.
No toi on paskin ja feministisin "argumentti" mitä olen kuullut aikoihin liittyen yhtään mihinkään asiaan.

Pääasiassa sukupuolten epätasa-arvo Tinderissä johtuu siitä, että miehiä on noin kaksinkertainen määrä. On siihen muitakin syitä mutta tuossa tärkein. Jokaista "keskivertonaista" kohti on noin kaksi "keskivertomiestä", mikä johtaa siihen, että se keskivertonainen on arvokasta tavaraa ja ne miehet ei ole minkään arvoisia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 026
Miehissä on myös huomattavan paljon niitä, jotka eivät harrasta seksiä oikein kenenkään kanssa koska eivät saa, tai ainakaan riittävästi.. Itse asiassa noin puolet miehistä elää puutteessa.

Naisten osalta taas vastentahtoinen selibaatti on konseptina vähän "meh" eli melkein naurettava.
Ei se ole naurettavaa. On naisia (nuoriakin) jotka elävät vastentahtoisessa selibaatissa. Vai tarkoitatko että kaikki hoituisi sillä, että he menisivät torille huutamaan että tulkaa ottamaan? Enkä puhu edes tässä niistä naisista, jotka ovat puutteessa parisuhteessa.

Samalla tavalla miehet saisivat, kunhan vain ulosanti olisi oikeanlaista.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ei se ole naurettavaa. On naisia (nuoriakin) jotka elävät vastentahtoisessa selibaatissa. Vai tarkoitatko että kaikki hoituisi sillä, että he menisivät torille huutamaan että tulkaa ottamaan? Enkä puhu edes tässä niistä naisista, jotka ovat puutteessa parisuhteessa.

Samalla tavalla miehet saisivat, kunhan vain ulosanti olisi oikeanlaista.
Nainen ei voi olla incel. Aina voi mennä alasti torille huutaa pirinisteille että tulkaa ottamaan ja saa munaa. Mies voi olla incel vaikka ei nyt läskiä panis koska kukapa panis. Ja sitten tietty se luonto eli ei voi mitään jos ei oman ikäinen kiinnosta.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
Ei se ole naurettavaa. On naisia (nuoriakin) jotka elävät vastentahtoisessa selibaatissa. Vai tarkoitatko että kaikki hoituisi sillä, että he menisivät torille huutamaan että tulkaa ottamaan? Enkä puhu edes tässä niistä naisista, jotka ovat puutteessa parisuhteessa.

Samalla tavalla miehet saisivat, kunhan vain ulosanti olisi oikeanlaista.
Kyllä naisten vastentahtoinen selibaatti on miehiin verrattuna lähestulkoon naurettava ajatuskin. Naisille seksin saanti on aika triviaalia, eikä naisia toki seksi pelkkänä seksinä niin paljon kiinnostakaan kuin miehiä.

Ja jos jotain poikkeuksia sääntöön onkin, niin ne on nimenomaan poikkeuksia sääntöön eikä sääntö. Miehistä sen sijaan jonkin tason puutteesta kärsii jopa puolet, kyselyiden mukaan. Ja jos koko miehen elämänkaarta mietitään niin miltei jokaisella miehellä on varmasti kuivia kausia elämässään.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Keskivertomies löytää seuraa Tinderissä, mutta onhan se nihkeää verrattuna keskivertonaiseen.
Tuo on kyllä semmoinen satuolento tuo keskivertomies ettei vakavassa keskustelussa sitä oikein kannata käyttää. Suurin osa väestöstä on niin passiivista ja jumissa paheissaan että keskiarvon ylittäminen ei pitäisi olla mikään iso saavutus.

Taas sama juttu kun töiden haussa, viimeinen 20% merkitsee enemmän kuin ensimmäinen 80% kun haetaan yhtä henkilöä, hopeamitalleita ei näissä kisoissa jaeta.

Aina elämässä ei mene nallekarkit tasan ja itse kukin voi mennä peilin eteen ja koittaa vastata itselleen rehellisesti. Jos olisit hakemassa parisuhdetta aidan toisella puolella, valitsisitko itsesi jos vapaasti saisit valita vai onko parempia vaihtoehtoja realisesti olemassa.

Jos et ole paras vaihtoehto niin mitä pitää parantaa että olisit?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jos et ole paras vaihtoehto niin mitä pitää parantaa että olisit?
Tähän sitten se "ai että en vittu kelpaa itsenäni vai ja pitäis muuttua naisen saadakseen vaikka aina sanottiin että oo oma ittes vaan??!" ja olkiukkoilla että pitäis jotain riikinkukkoilua metroseksuaalina varmaan että nykyisin naisen sais.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
Tuo on kyllä semmoinen satuolento tuo keskivertomies ettei vakavassa keskustelussa sitä oikein kannata käyttää. Suurin osa väestöstä on niin passiivista ja jumissa paheissaan että keskiarvon ylittäminen ei pitäisi olla mikään iso saavutus.

Taas sama juttu kun töiden haussa, viimeinen 20% merkitsee enemmän kuin ensimmäinen 80% kun haetaan yhtä henkilöä, hopeamitalleita ei näissä kisoissa jaeta.

Aina elämässä ei mene nallekarkit tasan ja itse kukin voi mennä peilin eteen ja koittaa vastata itselleen rehellisesti. Jos olisit hakemassa parisuhdetta aidan toisella puolella, valitsisitko itsesi jos vapaasti saisit valita vai onko parempia vaihtoehtoja realisesti olemassa.

Jos et ole paras vaihtoehto niin mitä pitää parantaa että olisit?
Asioista keskusteleminen yksilötasolla on tietenkin eri asia kuin väestötasolla.

Väestötasolla peli on kuitenkin aika rikki miesten näkökulmasta, ja huomattavasti vaikeampaa kuin naisille. Kukin yksilö voi toki aina parantaa peliään monin tavoin. Väestötasolla asia on vähän sama kuin ylipainon kanssa eli painonpudotus on yksilölle periaatteessa helppoa mutta väestötasolla ihmiset kuitenkin käytännössä lihoaa koko ajan lisää.

Toisaalta paraskaan pelimies ei saa seksiä läheskään niin helposti kuin keskivertonainen. Että sikäli.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Väestötasolla peli on kuitenkin aika rikki miesten näkökulmasta, ja huomattavasti vaikeampaa kuin naisille.
Rehellisesti ottaen pitää olla eri mieltä. Peli voi olla kovempaa miesten puolella jos mittaat vain saatko kepiä uitettua perjantai-iltana millä todennäköisyydellä, mutta kun otat koko elämän mittaisen tarkastelujakson mukaan tähän niin miehillä on enemmän toleranssia mokata ja nousta pystyyn tästä puhtaasti biologian takia.

Ai miten niin. No naisilla sosiaalinen kysyntä on kovinta 18-25v:nä jolloin kokemusta on kovin vähän ja tämä vain laskee tämän jälkeen. 30v jälkeen kysyntää on vuosi vuodelta vähemmän ja vaihtoehdot vähenevät jatkuvasti samalla kun ikkuna perheen perustamiseen kapenee jatkuvasti.

Lyöt tähän päälle kultuurin jossa painotetaan verotettavan työnteon itsetarkoituksellisuutta elämässä niin kovin harva naisista osaa pelata korttinsa optimaalisesti ja käsikorttien arvot tippuvat kokoajan kun vuodet kuluvat.

Kovin harva kuitenkaan kokee työtään niin tärkeäksi että elää vain tehdäkseen sitä, niin on ihan relevantti kysymys onko se ainoa asia mitä sinulla on elämässä viidenkympin jälkeen?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 406
No toi on paskin ja feministisin "argumentti" mitä olen kuullut aikoihin liittyen yhtään mihinkään asiaan.

Pääasiassa sukupuolten epätasa-arvo Tinderissä johtuu siitä, että miehiä on noin kaksinkertainen määrä. On siihen muitakin syitä mutta tuossa tärkein. Jokaista "keskivertonaista" kohti on noin kaksi "keskivertomiestä", mikä johtaa siihen, että se keskivertonainen on arvokasta tavaraa ja ne miehet ei ole minkään arvoisia.
Miehet antavat enemmän tykkäyksiä kuin naiset, ja nostavat naista ylemmäs jalustalle, kun sillä 2/5 naisellakin on vientiä älyttömästi. Ehkä osan selittää se että oman tuntuman mukaan miehet ovat epätoivoisempia pariutumisen suhteen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 406
Kyllä naisten vastentahtoinen selibaatti on miehiin verrattuna lähestulkoon naurettava ajatuskin. Naisille seksin saanti on aika triviaalia, eikä naisia toki seksi pelkkänä seksinä niin paljon kiinnostakaan kuin miehiä.

Ja jos jotain poikkeuksia sääntöön onkin, niin ne on nimenomaan poikkeuksia sääntöön eikä sääntö. Miehistä sen sijaan jonkin tason puutteesta kärsii jopa puolet, kyselyiden mukaan. Ja jos koko miehen elämänkaarta mietitään niin miltei jokaisella miehellä on varmasti kuivia kausia elämässään.
Seksin saanti on varmasti triviaalia jos panee ketä tahansa, harva vain tekee niin.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 026
Kyllä naisten vastentahtoinen selibaatti on miehiin verrattuna lähestulkoon naurettava ajatuskin. Naisille seksin saanti on aika triviaalia, eikä naisia toki seksi pelkkänä seksinä niin paljon kiinnostakaan kuin miehiä.

Ja jos jotain poikkeuksia sääntöön onkin, niin ne on nimenomaan poikkeuksia sääntöön eikä sääntö. Miehistä sen sijaan jonkin tason puutteesta kärsii jopa puolet, kyselyiden mukaan. Ja jos koko miehen elämänkaarta mietitään niin miltei jokaisella miehellä on varmasti kuivia kausia elämässään.
Miksi nuo ei pätisi naiseen? Vasta luin naisesta joka oli puutteessa jo miettinyt heittäytyvänsä vastaantulijan eteen. Oma mies antoi vain kaksi kertaa kuussa. Jokaisella ihmisellä on varmasti kuivia kausia elämässään, halut ei vain voi matsata koko ajan ja suhteissakin on taukoja. Enkä oikein usko että ilman suhdetta voisi täyttää seksin tarpeen, jos on lapsia ja haluaa useammin kuin kerran viikkoon. Sinkku nyt voi lähteä vaikka joka ilta taikka kutsua naisen luokseen.

Joka tapauksessa tarvitaan rinki, jos haluaisi saada aina kun haluaa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
Miksi nuo ei pätisi naiseen? Vasta luin naisesta joka oli puutteessa jo miettinyt heittäytyvänsä vastaantulijan eteen. Oma mies antoi vain kaksi kertaa kuussa. Jokaisella ihmisellä on varmasti kuivia kausia elämässään, halut ei vain voi matsata koko ajan ja suhteissakin on taukoja. Enkä oikein usko että ilman suhdetta voisi täyttää seksin tarpeen, jos on lapsia ja haluaa useammin kuin kerran viikkoon. Sinkku nyt voi lähteä vaikka joka ilta taikka kutsua naisen luokseen.

Joka tapauksessa tarvitaan rinki, jos haluaisi saada aina kun haluaa.
Puutteessa eläminen parisuhteen sisällä on huomattavasti yleisempää miehillä kuin naisilla. Typerää edes kinastella tällaisesta asiasta.

Lisäksi se nainen löytää seksiä parisuhteensa ulkopuolelta huomattavasti helpommin kuin mies, jos tarve vaatii.

Ja "kuivat kaudet" on miehillä ihan eri asia kuin naisilla. Ihan jos lähdetään siitä liikkeelle että keskivertopoika on elänyt vuosia puutteessa ennen kuin ensimmäisen kerran saa elämässään seksiä. Itselläni meni siinä noin kahdeksan(8) vuotta! Tytöillähän on tyypillisesti vähän "päinvastainen" ongelma, eli saavat seksiä liiankin hyvin ja liiankin aikaisin. On se järkyttävä kohtalo niilläkin, voi hellanlettas sentään!
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Puutteessa eläminen parisuhteen sisällä on huomattavasti yleisempää miehillä kuin naisilla. Typerää edes kinastella tällaisesta asiasta.

Lisäksi se nainen löytää seksiä parisuhteensa ulkopuolelta huomattavasti helpommin kuin mies, jos tarve vaatii.

Ja "kuivat kaudet" on miehillä ihan eri asia kuin naisilla. Ihan jos lähdetään siitä liikkeelle että keskivertopoika on elänyt vuosia puutteessa ennen kuin ensimmäisen kerran saa elämässään seksiä. Itselläni meni siinä noin kahdeksan(8) vuotta! Tytöillähän on tyypillisesti vähän "päinvastainen" ongelma, eli saavat seksiä liiankin hyvin ja liiankin aikaisin. On se järkyttävä kohtalo niilläkin, voi hellanlettas sentään!
Jos sä haluat ulkopuolisen kuvan siitä, miltä nämä sun argumentit näyttää ulospäin niin kokeile tätä: "Venäjä on ystävällinen ja hyväntahtoinen naapuri. Typerää edes kinastella tällaisesta asiasta. Jos tilastot näyttää, että Venäjä on ollut aggressiivinen niin se on vain luonnollista tavoitella laajempaa maa-aluetta kansalleen ja siitä on ihan turha Venäjää syyttää. Naapurit sen sijaan..."
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
Mulla meni joku 15 vuotta ainakin, että ei kahdeksan mitenkään susihuono suoritus ole :rofl:
Tiedän, ja aika monella miehellä on sitten eri pituisia kuivia kausia myöhemmin sen ekan kerran jälkeenkin.

Itse koen, että olen tavallaan pärjännyt naisten kanssa sen verran hyvin olosuhteisiin nähden, ettei hirveästi ole varaa valittaa enkä valitakaan, mutta kuitenkin jos tarkemmin ajatellaan, niin on niitä pahan puutteessaelon vuosia ollut aika runsaasti mullakin. Ja olen erittäin kateellinen naisille, jotka saavat seksiä noin sata kertaa helpommalla (ja halvemmalla kun otetaan epäsuorat kustannukset huomioon)...

Mutta samapa tuo enää. Mulla on nyt asiat hyvin ja jos nykyinen suhde loppuu, elän mielelläni ilman naisia vaikka pari vuotta ja vedän henkeä... Vituttaa kuitenkin kun feministeillä ei ole mitään käsitystä siitä, mitä miehen elämä on verrattuna naisiin.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
8 vuotta siitä lukien kun haluja ensimmäisen kerran ilmeni ja käteenveto alkoi.
Eli 20v+ olit sillon, kun yleistäen nämä halut herää siinä 12-13 vuotiaana.
Tästä voi päätellä, että et ollu haluttua kauraa naisten mielestä.
Itsellä meni 2-3 vuotta tästä samaisesta virstaanpylväästä ensimmäiseen kertaan, mutta mahdollisuudet olis ollu saada heti halujen herättyä, mutta ne tilanteet tuli niin yllättäen ja vastasin kieltävästi.
Ja mitä tulee puutteeseen parisuhteen sisällä, niin asiasta voi keskustella. Myös käteen voi vetää, jos nainen/mies ei halua yhtään enempää seksiä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
Eli 20v+ olit sillon, kun yleistäen nämä halut herää siinä 12-13 vuotiaana.
Tästä voi päätellä, että et ollu haluttua kauraa naisten mielestä.
Itsellä meni 2-3 vuotta tästä samaisesta virstaanpylväästä ensimmäiseen kertaan, mutta mahdollisuudet olis ollu saada heti halujen herättyä, mutta ne tilanteet tuli niin yllättäen ja vastasin kieltävästi.
Ja mitä tulee puutteeseen parisuhteen sisällä, niin asiasta voi keskustella. Myös käteen voi vetää, jos nainen/mies ei halua yhtään enempää seksiä.
20v ei ole miehelle mitenkään erityisen epätavallinen ajankohta menettää poikuus. On se keskivertoa hieman myöhäisempää, mutta ei mitenkään kovin epätavallista.

Nörttihän mä olin, en sitä mitenkään kiistä.

Jos taas sulla oli mahdollisuus saada seksiä heti 12-vuotiaana (muiltakin kuin naapurin keski-ikäiseltä Pertiltä), niin olit kyllä harvinainen poikkeustapaus etkä todellakaan tyypillinen poitsu.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
En tiedä onko panetus keskimäärin miehiä suhteisiin ajava voima. Sen tarpeen saan näppärästi hoidettua itsekkin ihan, mutta läheisyyttä (niin henkistä kuin fyysistä) ja hellyyttä kaipaan. Lisänä vielä, että oma jälkikasvukin olisi haaveena (tosin sillä ehdolla vain, että on sellainen kumppani jonka kanssa haluaa).
Ehkä olen liian vanhoollinen tässä kysymyksessä toivoessani loppuelämän kumppania, jonka kanssa elää ja kasvattaa lapset:bored:

Edit.
Mitä tuohon seksikysymykseen tulee, oli mulla velhous ihan parista kuukaudesta kiinni. Tosin myöhään herännyt ja tarvitsen henkisen yhteyden ja luottamuksen niin intiimeihin asioihin. Varmaan vain seksiä olisi aiemminkin saanut kohtuu vaivalla.
Edit2.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Mullakin tais se 8v mennä siitä kun halut heräs. tosin ne kyllä heräs varmaan jo 8-vuotiaana.. :D

oon kyllä siinä mielessä ollut aika siunattu että piprua ja läheistyyttä on tullut lähes aina halutessaan, välillä silloinkin kun on yrittänyt pysytellä ihan vaan itsekseen (kuten nyt tämän hetkinen suhdekin). Ei vaan voinut jättää tätä korttia katsomatta.

Edelleen toitotan että tinderiä parempia keinoja löytää sitä piparia on ihan se fb ja niiden eri ryhmät. :D
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
20v ei ole miehelle mitenkään erityisen epätavallinen ajankohta menettää poikuus. On se keskivertoa hieman myöhäisempää, mutta ei mitenkään kovin epätavallista.

Nörttihän mä olin, en sitä mitenkään kiistä.

Jos taas sulla oli mahdollisuus saada seksiä heti 12-vuotiaana (muiltakin kuin naapurin keski-ikäiseltä Pertiltä), niin olit kyllä harvinainen poikkeustapaus etkä todellakaan tyypillinen poitsu.
En ole tutkinut keski-ikää poikuuden menettämiseen ja jotenkin ajattelin että viimeistään 17v sitä olis kaikki kokeillu. Olen siis ollut väärässä.
Joo myönnän olevani vähän poikkeustapaus tässä. Ala-asteellakin koulussa hengasin suurimman osan ajasta tyttöjen kanssa, mutta vapaa-aikana poikien.
Kerran kuukaudessa oli nuorisotalolla disko ja sinehän oli pakko päästä tanssiin hitaita ja alkaa ”seurusteleen” ja ne sitten jätettiin ennen seuraavaa diskoo, että pääsi taas pokaan uusia.

Enkä pidä itteeni mitenkään hyvännäkösenä, eli ehkä mulla on vaan käyny tuuri.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
En ole tutkinut keski-ikää poikuuden menettämiseen ja jotenkin ajattelin että viimeistään 17v sitä olis kaikki kokeillu. Olen siis ollut väärässä.
17v on ikä, jolloin pojat keskimäärin menettää poikuuden. Ei siis ikä, johon mennessä "kaikki" sen menettää.

Jos joku menettää poikuuden esimerkiksi 14-vuotiaana, niin sitten vastapainoksi joku toinen menettää sen vasta 20-vuotiaana. Tosin ehkäpä tekniikkafoorumilla ei tarvitse käydä tarkemmin selittämään miten "keskiarvo" toimii...

Toisaalta luulisin, että poikuuden ja neitsyyden menettämisen keskimääräinen ikä on nykyaikana nousussa, koska ihmiset sekoilee ja sekstailee vähemmän kuin ennen ylipäätään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 182
Tuohon poikuuden menettämiseen niin itse olin koko nuoruuden hyvin lihava ja pelasin tietokoneella. "Yllättäen" naiset eivät olleet kiinnostuneita. Meni vasta siinä 21-22v. Nykyään 27 (kohta 28) ja paljon itsevarmempi.

Ja olen myös semmonen persoona, että tuskin noi panohommat ilman tunteita onnistuisi. Tarvitsee myös luottamusta yms. Toki mitään en poissulje :D

Niin ja tässä viime vuodet tehny kehonmuokkausta. Vaikka naamalärvi ei olekaan komeimmasta päästä (jos edes keskitasoa), näkyy sitten muualla. Ja vaikuttaa tottakai positiivisesti itsetuntoon.

Vähän offtopic.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 182
En tiedä onko panetus keskimäärin miehiä suhteisiin ajava voima. Sen tarpeen saan näppärästi hoidettua itsekkin ihan, mutta läheisyyttä (niin henkistä kuin fyysistä) ja hellyyttä kaipaan. Lisänä vielä, että oma jälkikasvukin olisi haaveena (tosin sillä ehdolla vain, että on sellainen kumppani jonka kanssa haluaa).
Ehkä olen liian vanhoollinen tässä kysymyksessä toivoessani loppuelämän kumppania, jonka kanssa elää ja kasvattaa lapset:bored:
Et ole ainoa. Itsekin oikeasti tähtään pitkälle. Tässä vaiheessa ei ole muksut mielessä, mutta olen aika varma, että se päivä koittaa joskus.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Et ole ainoa. Itsekin oikeasti tähtään pitkälle. Tässä vaiheessa ei ole muksut mielessä, mutta olen aika varma, että se päivä koittaa joskus.
Sikäli hyvä juttu, että parisuhde nyt kuitenkin on useammin myös naisten mielessä ja se on miehelle huomattavasti helpompi löytää kuin ainaista irtopillua, joka tuntuu olevan viime päivät ollut ketjun kantava voima.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
Parisuhteissakin nainen on käytännössä niskan päällä miehiin nähden, niin seksielämän kuin parisuhteen kestonkin kannalta. Kaksi kolmasosaa avioeroistakin on naisten viereillepanemia.

Ja itse en myöskään ymmärrä, että miten tuollainen parisuhde niin vain "löydetään" ilman että on ensin jotain kevyempää sänkysekoilua kyseisen naisen kanssa. Ellei ääriuskovaisia piirejä oteta lukuun.

Tuosta tuli mieleen, että taannoin baarissa joku keski-ikäinen nainen yritti tulla mua iskemään teemalla "tosissani etsin nyt vakavaa suhdetta, ei tässä iässä enää leikitä", ja tämä teema siis otettiin esille noin 5 sekuntia sen jälkeen kun näin naisen. Ja naama oli vakava. En tiedä tehoaako tuollainen sitten johonkin mieheen, ehkä, ehkä ei.

Erään toisen naisen kanssa juttu sujui ihan mukavasti ja jonkinlaista molemminpuolista kiinnostusta tuntui olevan. Tuli sitten puhe, että missä hän asuu ja selvisi, että aika lähellä mun kotia. Sen jälkeen nainen töksäytti "pillua et kyllä saa". Siihen meni mun fiilikset sitten. Pitäkööt tunkkinsa ihan vapaasti, en mä tuollaista asennetta jaksa. Eikä pointti ole, että olisin välttämättä tarvinnutkaan pillua heti ekana iltana vaan se miten nainen tuon töksäytti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Parisuhteissakin nainen on käytännössä niskan päällä miehiin nähden, niin seksielämän kuin parisuhteen kestonkin kannalta. Kaksi kolmasosaa avioeroistakin on naisten viereillepanemia.

Ja itse en myöskään ymmärrä, että miten tuollainen parisuhde niin vain "löydetään" ilman että on ensin jotain kevyempää sänkysekoilua kyseisen naisen kanssa. Ellei ääriuskovaisia piirejä oteta lukuun.
= On niin vaikeeta enkä edes käsitä, miten niin voisi käydä

Tuosta tuli mieleen, että taannoin baarissa joku keski-ikäinen nainen yritti tulla mua iskemään teemalla "tosissani etsin nyt vakavaa suhdetta, ei tässä iässä enää leikitä", ja tämä teema siis otettiin esille noin 5 sekuntia sen jälkeen kun näin naisen. Ja naama oli vakava. En tiedä tehoaako tuollainen sitten johonkin mieheen, ehkä, ehkä ei.

Erään toisen naisen kanssa juttu sujui ihan mukavasti ja jonkinlaista molemminpuolista kiinnostusta tuntui olevan. Tuli sitten puhe, että missä hän asuu ja selvisi, että aika lähellä mun kotia. Sen jälkeen nainen töksäytti "pillua et kyllä saa". Siihen meni mun fiilikset sitten. Pitäkööt tunkkinsa ihan vapaasti, en mä tuollaista asennetta jaksa. Eikä pointti ole, että olisin välttämättä tarvinnutkaan pillua heti ekana iltana vaan se miten nainen tuon töksäytti.
= Mistä tulikin mieleeni tapaus, miten just niin kävi minulle mitään edes yrittämättä

:kahvi:
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 026
20v ei ole miehelle mitenkään erityisen epätavallinen ajankohta menettää poikuus. On se keskivertoa hieman myöhäisempää, mutta ei mitenkään kovin epätavallista.

Nörttihän mä olin, en sitä mitenkään kiistä.

Jos taas sulla oli mahdollisuus saada seksiä heti 12-vuotiaana (muiltakin kuin naapurin keski-ikäiseltä Pertiltä), niin olit kyllä harvinainen poikkeustapaus etkä todellakaan tyypillinen poitsu.
upload_2019-8-27_14-33-59.png

Tuossa on keskimääräiset aloitusiät. Voi toki aina ajatella että tytöt eivät halua ja pojat taas panisivat kaikkea mikä liikkuu. Mutta käyrästä näkee eetä miehet saavat nykyisin nuorempana kuin vaikka 90-luvulla tai sitä ennen. Tosin en tiedä onko tilanne millainen tällä vuosikymmenellä. Aloitusiässä on kuitenkin vain vuosi eroa tuoreimman tiedon mukaan.

Edit:
upload_2019-8-27_14-42-59.png

Tyttöjen halukkuus on kasvanut, joten siltä osalta tilanne on tasoittunut.

Lähde: FINSEX seksielämän aloittaminen - Väestöliitto
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 182
Ja itse en myöskään ymmärrä, että miten tuollainen parisuhde niin vain "löydetään" ilman että on ensin jotain kevyempää sänkysekoilua kyseisen naisen kanssa. Ellei ääriuskovaisia piirejä oteta lukuun.
Nykyinen nainen (joka saattaa olla kohta exä, sukset ristissä, jne. :D) ainakin omien puheiden perusteella ihastui meikään kun olin niin ymmärtäväinen ja hyvä kuuntelemaan. Otin siis naisen huomioon. Ekat treffit oli hyvin kliseiset, mutta juttua piisasi parikin tuntia. Tähän lisäksi olen persoonaltani hyvin rauhallinen ja lempeä, ehkä naisen näkökulmasta jopa hieman mysteeri.

Saattoi olla vain yksittäistapaus, mutta kyllä niitä voidaan vain löytää. Netissä ihan ekana tavattiin.

"pillua et kyllä saa"
Omaan korvaan kuullostaa enemmänkin huumorilta. Tuohon voisi vaikka mitä kivaa heittää perään :) Tosin taustoja en sen enempää tiedä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190

Tuossa on keskimääräiset aloitusiät. Voi toki aina ajatella että tytöt eivät halua ja pojat taas panisivat kaikkea mikä liikkuu. Mutta käyrästä näkee eetä miehet saavat nykyisin nuorempana kuin vaikka 90-luvulla tai sitä ennen. Tosin en tiedä onko tilanne millainen tällä vuosikymmenellä. Aloitusiässä on kuitenkin vain vuosi eroa tuoreimman tiedon mukaan.
Miesten seksielämä alkaa siis puolen vuoden tarkkuudella samaan aikaan kuin 1960-luvulla, jolloin seksuaalinen vallankumous alkoi.. Tässä on otettava sekin huomioon, että 1960-luvulla pojat kehittyivät fyysisesti myöhemmin kuin nykyään, joten siinäkin toi puolen vuoden ero vähintäänkin kompensoituu, mutta käytännössä eroa ei siis juuri ole 1960-lukuun.

Mutta nyt voi kyllä olla, että aloitusiät on nousussa tällä hetkellä, ainakin sellainen on kutina. Jostain tulevista tutkimuksistahan se sitten varmaan paljastuu aikanaan.

Omaan korvaan kuullostaa enemmänkin huumorilta. Tuohon voisi vaikka mitä kivaa heittää perään :) Tosin taustoja en sen enempää tiedä.
Leikiksi mä sen vedinkin, heitin jotain että seksi onkin ihan jo pois muodista ja kukapa sitä haluaisikaan enää harrastaa tms... :D Surullista tietysti on se, että tuossa on totta toinen puoli, vaikkei se MINUUN tietenkään päde koska olen viriili parrumies.

Oli miten oli, niin kiinnostus kyseiseen naiseen meni, koska ei vaan enää napannut sitten.

Kuvaavaa on, että mun piti muusta syystä poistua hetkeksi naisen luota, ja muutaman minuutin päästä unohdin että kyseistä naista oli olemassakaan, vaikka mun oli kai tarkoitus vielä palata siihen pöytään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 406
Parisuhteissakin nainen on käytännössä niskan päällä miehiin nähden, niin seksielämän kuin parisuhteen kestonkin kannalta. Kaksi kolmasosaa avioeroistakin on naisten viereillepanemia.

Ja itse en myöskään ymmärrä, että miten tuollainen parisuhde niin vain "löydetään" ilman että on ensin jotain kevyempää sänkysekoilua kyseisen naisen kanssa. Ellei ääriuskovaisia piirejä oteta lukuun.

Tuosta tuli mieleen, että taannoin baarissa joku keski-ikäinen nainen yritti tulla mua iskemään teemalla "tosissani etsin nyt vakavaa suhdetta, ei tässä iässä enää leikitä", ja tämä teema siis otettiin esille noin 5 sekuntia sen jälkeen kun näin naisen. Ja naama oli vakava. En tiedä tehoaako tuollainen sitten johonkin mieheen, ehkä, ehkä ei.

Erään toisen naisen kanssa juttu sujui ihan mukavasti ja jonkinlaista molemminpuolista kiinnostusta tuntui olevan. Tuli sitten puhe, että missä hän asuu ja selvisi, että aika lähellä mun kotia. Sen jälkeen nainen töksäytti "pillua et kyllä saa". Siihen meni mun fiilikset sitten. Pitäkööt tunkkinsa ihan vapaasti, en mä tuollaista asennetta jaksa. Eikä pointti ole, että olisin välttämättä tarvinnutkaan pillua heti ekana iltana vaan se miten nainen tuon töksäytti.
Joissain suhteissa on, toisissa ei.

Parisuhteen löytää käymällä vaikka treffeillä :eek:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
Joissain suhteissa on, toisissa ei.

Parisuhteen löytää käymällä vaikka treffeillä :eek:
Niin ja treffeillä on tavallista harrastaa seksiä, ainakin toisilla tai kolmansilla jatkotreffeillä.

Meinaan, että lienee aika epätavallista tänä päivänä noin vain "hypätä parisuhteeseen" ennen kuin suhde on ollut hieman vähemmän vakavalla tasolla. Yleensä ensin peuhataan ja sitten suhde kehittyy vakavaksi sen jälkeen pikku hiljaa. Eikä päinvastoin kuten ennen vanhaan 1800-luvulla. Tosin tuskin silloinkaan se aina ihan niin meni kuin Jeesus ja pappi olisi toivonut...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
@Erkki_erikeepperi , kerrotko mihin nyt yrität pyrkiä tuolla seksin harrastamisjutulla tiettynä osana parisuhteen muodostamista? Jotenkin tuo 1800-luku ei mun mielestä kuulu enää edes vertailukohdaksi, ei ole järin validia miten silloin oli asiat. :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Meinaan, että lienee aika epätavallista tänä päivänä noin vain "hypätä parisuhteeseen" ennen kuin suhde on ollut hieman vähemmän vakavalla tasolla. Yleensä ensin peuhataan ja sitten suhde kehittyy vakavaksi sen jälkeen pikku hiljaa. Eikä päinvastoin kuten ennen vanhaan 1800-luvulla. Tosin tuskin silloinkaan se aina ihan niin meni kuin Jeesus ja pappi olisi toivonut...
Ehkä tässä nyt kuitenkin haettiin sitä, että oltiin vakavalla mielellä liikenteessä ja asiasta oli esimerkiksi etukäteen keskusteltu chattaillen tms. ja profiileissa tarkoitusperiä selvennetty erotuksena siihen että pokataan joku baaripano ja homma vähitellen kehittyy vakavaksi :facepalm:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
@Erkki_erikeepperi , kerrotko mihin nyt yrität pyrkiä tuolla seksin harrastamisjutulla tiettynä osana parisuhteen muodostamista? Jotenkin tuo 1800-luku ei mun mielestä kuulu enää edes vertailukohdaksi, ei ole järin validia miten silloin oli asiat. :D
Ajan takaa sitä, että ei ole välttämättä kovin rakentavaa kuuluttaa suoraan hakevansa "vakavaa parisuhdetta", koska yleisesti ottaen suhteet ei kehity vakaviksi nollasta sataan sormea napsauttamalla... Avoimella mielellä ja pilkkeellä silmäkulmassa saavutetaan mielestäni parempi ja realistisempi lopputulos.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 406
Niin ja treffeillä on tavallista harrastaa seksiä, ainakin toisilla tai kolmansilla jatkotreffeillä.

Meinaan, että lienee aika epätavallista tänä päivänä noin vain "hypätä parisuhteeseen" ennen kuin suhde on ollut hieman vähemmän vakavalla tasolla. Yleensä ensin peuhataan ja sitten suhde kehittyy vakavaksi sen jälkeen pikku hiljaa. Eikä päinvastoin kuten ennen vanhaan 1800-luvulla. Tosin tuskin silloinkaan se aina ihan niin meni kuin Jeesus ja pappi olisi toivonut...
Toiset ovat tarkempia tavarastaan, eikä kolmannella kerrallakaan irtoa.

Tapailullahan se yleensä alkaa, mutta äkkiä se voi myös muuttua vakavammaksi.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ajan takaa sitä, että ei ole välttämättä kovin rakentavaa kuuluttaa suoraan hakevansa "vakavaa parisuhdetta", koska yleisesti ottaen suhteet ei kehity vakaviksi nollasta sataan sormea napsauttamalla... Avoimella mielellä ja pilkkeellä silmäkulmassa saavutetaan mielestäni parempi ja realistisempi lopputulos.
No jos sä haluat entisestään rajoittaa valikoimaasi niihin, jotka ovat etsimässä vaihtoehtoisesti vain pientä seikkailua niin senkun panttaat tarkoitusperiäsi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 406
Ajan takaa sitä, että ei ole välttämättä kovin rakentavaa kuuluttaa suoraan hakevansa "vakavaa parisuhdetta", koska yleisesti ottaen suhteet ei kehity vakaviksi nollasta sataan sormea napsauttamalla... Avoimella mielellä ja pilkkeellä silmäkulmassa saavutetaan mielestäni parempi ja realistisempi lopputulos.
Se että ilmoittaa haluavansa vakavaa parisuhdetta ei tarkoita että sen pitäisi tapahtua sormia napsauttamalla ensitapaamisella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Nyt ei liittyen kenenkään kommentteihin erityisesti mutta miten hitossa deittailusta, seurustelusta ja panemisesta on saatu tehtyä näin monimutkaista? :D Ehkä itse olen yksinkertaisesti liian daiju tajuamaan kaikkia prosessin osia. :D
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Nyt ei liittyen kenenkään kommentteihin erityisesti mutta miten hitossa deittailusta, seurustelusta ja panemisesta on saatu tehtyä näin monimutkaista? :D Ehkä itse olen yksinkertaisesti liian daiju tajuamaan kaikkia prosessin osia. :D
Muutenkin keskustelu on hämmentävää kun eniten valittaa ja vastaan vänkää se, joka on joka väliin kuitenkin muistuttamassa, että itsellä ei ongelmia :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 190
Nyt ei liittyen kenenkään kommentteihin erityisesti mutta miten hitossa deittailusta, seurustelusta ja panemisesta on saatu tehtyä näin monimutkaista? :D Ehkä itse olen yksinkertaisesti liian daiju tajuamaan kaikkia prosessin osia. :D
Nykyaika on muutenkin monimutkaista, työelämä mukaanlukien, ja kyllä se tuntuu ihmissuhteisiinkin pätevän.

Ja ehkä tässä on vähän sitäkin, että ihminen ei ole oikeasti ihan niin yksiavioinen eläin kuin kirkko on aiemmin yrittänyt uskotella.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 379
Viestejä
4 200 024
Jäsenet
70 893
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom