Nettitreffit + Tinder

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Kapteeni Ankan urotyöt, 21.10.2016.

1. yberkurko

yberkurko

Rekisteröitynyt:
    01.02.2017
    En vain nauti yleisesti uusien ihmisten tapaamisesta, joten muutama arvomaailmaltaan täysin sopimaton saa jäädä mätsäämättäkin.
    Varmaan yksi syistä, että kumppanin etsintä on aina ollut haaste mulle. Uusien ihmisten tapaamisista nauttivat kohdannevat useampia ja ovat tilanteessa kaiketi rennompia.

2. Limainen setämies

Limainen setämies

Rekisteröitynyt:
    02.04.2019
    Mitenkäs 50v+ limaiset setämiehet. Kuinkas helppoa on tätä nykyä saada tuoretta piparia tinderin välityksellä vai pitääkö tyytyä vain eltaantuneisiin korvapuusteihin?

Viimeksi muokattu: 22.08.2019
  3. Stargate2017

Stargate2017

Rekisteröitynyt:
    02.09.2017
    Hmm no ei ainakaan mitään vakavaa suhdetta ole tullut Tinderin kautta ja useimmat naiset jotka kiinnostuneita asuu kaukana.

Hauskaa kun mainitsit ulkomaat. En kerro minne mutta olen saanut työpaikka tarjouksen ulkomailta sanoivat jo että saan sen paikan jos haluan.

Tosin nyt on vielä se asia että minut on hyväksytty jatko haastatteluun toiseen työpaikkaan ja se on Suomessa.

Kova treeni jatkuu jos menen ulkomaille työpaikka etuna on huomattava bonus rahallinen tuki liikuntaan minun tarvitse vain valita kuntosali ja työpaikka maksaa paljon.

Jos menen ulkomaille se työpaikka alkaisi noin 1 kuukauden kuluttua koko aika työ minun ala siis IT ala.

Minun määräaikainen työsuhde loppui juuri ja oli kehno osa-aikainen työ. En paljasta minne olen menossa mutta kokeilen varmaan sen maan deittailua.

Voin nyt mukavasti pitää kuukauden loman alkaen seuraavasta viikosta ja sitten ulkomaille jos ei Suomesta tule parempaa työpaikkaa.

joku ja Myrkky tykkäävät tästä.
  4. JaySon

JaySon

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Eli siis suomeksi: kesän aikanako ei ole piparia Tinderistä lohjennut?

Saitko muuten ne uudet kuvat otatettua?

5. yberkurko

yberkurko

Rekisteröitynyt:
    01.02.2017
    Toivottavasti ei ole muslimimaa. Menee deittailu vaikeaksi ja vaaralliseksi. Onnea matkaan joka tapauksessa:)

6. cular

cular

Rekisteröitynyt:
    21.11.2016
    Vähän jännitystä kuuluu nuoren miehen elämään :cool:

7. Rokkijani

Rokkijani

Rekisteröitynyt:
    31.10.2016
    Minun pitää varmaan kyllä Tinderin suhteen luovuttaa. Näyttää suurin osa olevan siellä kuitenkin eri planeetalta.

Itse olen siis siivousekspertti, joka ei tuloineen ja statuksineen ole ehkä modernin menevän naisen mielestä se seksikkäin ammatti. Ymmärrän, että korkeampaa elintasoa ja matkustelua harrastavat naiset eivät kelpuuta enkä minä heille mitään tarjoaisikaan.

Lapset ovat mahtavia ja tulen toimeen erinomaisesti, mutta omia en halua. Tämä on tietysti este usein enkä halua myöskään hypätä sellaiseen kuvioon, jossa on esim. kolme lasta jo. Ihan liian iso rooli minulle. Sellaiseen pitää oikeasti pystyä sitoutumaan. Lapsia omaavia sinkkunaisia on Tinderissä paljon - tai sitten, jos ei ole lapsia niin koiria on tyyliin neljä. :dead:

No, olen tälläinen luonnossa viihtyvä mystikkotyyppinen mies. Nyt sanotte, että onhan näitä vegaanihippityttöjä. Heille olen taas esim. maahanmuuttopolitiikan suhteen ihan liian tiukka. :rofl:

Ulkonäölläni sentään huomiota saan, että edes jokin asia menee kohdilleen. Olen nyt sitten alkanut lirkuttelemaan työkaverin kanssa. :vihellys:

rogerpe tykkää tästä.
  8. Kerosiini

Kerosiini

Rekisteröitynyt:
    20.02.2017
    Virhe.

typer, alms, Vaakajenga ja 4 muuta tykkäävät tästä.
  9. Luukkonen

Luukkonen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Luot itse itsellesi sen tilanteen ettei naisia ole näkyvissä.

Lähes kaikilla on lapsia ja jos niitä et halua niin karsit 49,9% naisista pois. Se ettei naisella saa olla yhtään lapsia edellisistä suhteista karsit toiset 49,9% pois, joten hankalaksi menee, ei mahdottomaksi sillä itse löysin tuollaisen helmen mutta vuoden se otti.

Työ ja raha ei ole este, toki sitä pintaliitolorttoa nyt kiinnosta kaikki epäoleellinen niin jaksatko sellaista muka kattoa? Normaalille ihmiselle se työ on tärkein ja että sitä työtä on.

Älä ole niin ehdoton, ei se parisuhdekkaan toimi jos on 100% ehdoton kaikessa.

10. Rokkijani

Rokkijani

Rekisteröitynyt:
    31.10.2016
    Minusta joissakin asioissa pitääkin olla ehdoton. Olen kyllä hyvinkin kompromissivalmis ihminen muuten, mutta tietyt asiat ovat sellaisia, että en jousta. Samalla tavalla yhdenkään lasta haluavan naisen ei pidä joustaa minun takiani. Nuo on liian isoja asioita joustamiseen.

Huumorilla minä suhtaudun oikeasti tähän. Jos joku sopiva löytyy niin mahtavaa, mutta menee tämä elämä hyvin näinkin. Ei tässä itkua tuherreta eikä kirota ketään.

Ihmemies, Kaitzschu ja Räbätäti tykkäävät tästä.
  11. JaySon

JaySon

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Olen kyllä samoilla linjoilla tuosta että on tiettyjä asioita mistä ei kannata tinkiä, yksi on juurikin tuo muksujen hommaaminen.

Itse en niitä tule hommaamaan ja onneksi nykyinen mimmikään ei niiden perään ole. Jos joskus menee kupit jakoon ja joutuu uutta valkkaamaan niin muksut saa joko olla jo lähes aikuisia tai sit niitä ei ole ollenkaan riesana.

rogerpe tykkää tästä.
  12. Räbätäti

Räbätäti

Rekisteröitynyt:
    08.01.2017
    Tilanne ei kyllä ole ollenkaan tuo mitä lapsiin tulee. Lapsettomia on vaikka miten paljon, myös meitä jotka ei koskaan lapsia halutakaan. Ja lapsiasia jos mikä on sellainen, jossa kompromisseja ei pidä tehdä. Itsellä ihan sama asenne, että lapset on showstopper. Jos en ole itse halunnut lapsia tehdä niin vielä vähemmän haluan muiden tekemiä lapsia arkeeni.

MedHot, Vaakajenga, Myrkky ja 6 muuta tykkäävät tästä.
  13. yberkurko

yberkurko

Rekisteröitynyt:
    01.02.2017
    Onneksi mulla ei ole tuota rajoitetta, etten lapsia haluaisi, mutta "valmispakettiakaan" en halua; hankaloittavat liikaa tapailua ja liikaa konfliktimahdollisuuksia: ex, joka usein lasten takia on mukana kuviossa jotenkin ja lasten kasvatus, kun on osaton lapseen. Täytyisi
    olla melko special case, että noita haasteita uhmaisin ja eihän minullakaan ole lasta, joten ei ole tekopyhä toive.

Testoman tykkää tästä.
  14. Albireo

Albireo

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jos tässä jotain on oppinut, niin ei vi**u enää koirallista. Ei ainakaan sellaista, joka aloittaa aamun varhaisella haukkumisella. Siis se koira.

JaySon, Rahi ja Ihmemies tykkäävät tästä.
  15. Myrkky

Myrkky

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Itsehän tapasin IRL naisen jolla saman rotuisia koiria mitä itsellä, ja muita vähän oudompia lemmikkejä. Tuohon lapsiasiaankin löytyi ekalla ns. tapaamisella yhteinen sävel, kumpikaan ei halua. Arvomaailmakin on hyvin pitkälti sama. Jopa pukeudutaan samaan tyyliin, ei siis tuulipukuun kuitenkaan;) Ihmeellisiä sattumia netin ulkopuolella voi tulla eteen joskus.

16. Luukkonen

Luukkonen

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Enhän mä sanonut että lapsettomia on mahdoton löytää, olenhan itsekkin sellaisen löytänyt mutta hankalaa se on ja mahdollisuus löytää kumppani pienenee huomattavasti.

Tuolla periaatteista luopumisesta en tarkoittanut niin että pitää luopua kaikista, vaan punnita kokonaisuutta, jos kuvitellaan että viidestä asiasta neljä osuu kohdalleen niin kaataako se yksi koko mahdollisen seurustelun?

17. Stargate2017

Stargate2017

Rekisteröitynyt:
    02.09.2017
    Ei ole musliimimaa. Hieman vaarallisempi kuin Suomi. Ryöstö, taskusvarkaita voi tapahtua. Prostituutio on laillista.

Minulla ei ole tapana juoda paljon ja terve järki ei yksin kadulla yöllä pimeään kujaan.

Mitä tulee sitten rikollis liigat järjestäytynyt rikollisuus niin turisteja eivät murhaa turistien rahat otetaan esim. prostituutio ja huumet. Huumet ei ole laillista ja ei kinnosta minua.

Deittailu siinä maassa joka on hieman vaarallisempi kuin Suomi, niin jos se nainen halua Online deittailun kautta eka treffin keskellä yötä jossakin julmetun syrjässä pitäisi herätä herätyskellot vaarasta.

Viimeksi muokattu: 23.08.2019
  18. Rokkijani

Rokkijani

Rekisteröitynyt:
    31.10.2016
    Eihän ne asiat aina ihan mustavalkoisia ole. Sanotaanko, että tapaisin aivan ihanan naisen, jonka kanssa kaikki arvot ym. kohtaisi, hänellä olisi yksi lapsi ja tyytyväinen siihen tilanteeseen. En minä nyt lähtisi tyrmäämään mahdollisuutta kunhan ei mitään hullua ex-ukkoa ole ja muuta sellaista draamaa. Tälläisessä tilanteessa haluaisin varmasti oppia tuntemaan myös lapsen mahdollisimman hyvin, mutta suurperhe ei kyllä takuulla ole minun juttuni.

Luukkonen tykkää tästä.
  19. Myrkky

Myrkky

Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kuulostaa thaikkulalle, mutta eipä siinä mitään. Jos ikinä pääsisin, niin varmasti lähtisin vilkaisemaan mikä on meno tuolla. Omat velvoitteet pakottaa pysymään suomessa. Ehkä toisessa tilanteessa ja jos ei olisi muuta, niin tuollainen reissu kuulostaisi ihan hyvältä.

20. Stargate2017

Stargate2017

Rekisteröitynyt:
    02.09.2017
    Menen sinne IT alan työpaikan takia. Kerropas onko Thaimassa paljon IT alan työpaikkoja suomalaiselle? Enpä usko. Jos Thaimaassa on IT alan työpaikkoja niissä ei arvosteta suomen ja ruotsinkielen taitoja. Jos menet taas ja löydät sen harvinaisen IT alan työpaikan Thaimaassa niin siinä vaaditaan englantia ja silloin kilpailu on kyllä kova varmaan amerikkalaiset hakee sitä silloin myös.

Tiedoksi myös Thaimaassa ei pahin mitä voi tapahtua ole mikään ryöstö vaan murha. Thaimassa murhataan paljon.

On aika moni paikka missä nykyään tarjotaan IT alan työpaikkoja joku headhuntteri otti yhteyttä esim jopa IT alan työpaikasta jopa Afrikassa. Afrikkaan en aio koskaan matkustaa edes.

Se sanottuna ei tarvitse mennä kauas saadakseen tuollainen kuvaus suurinpiirtein koko Itä Eurooppa (Suomi on poikkeus ei sovi tuohon kuvaukseen) ja Venäjä sopii tuohon kuvaukseen.

Viimeksi muokattu: 24.08.2019
  21. petepeluri

petepeluri

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Jos lapsi on se yksi asia, niin kaataa.

smartti ja Räbätäti tykkäävät tästä.
  22. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Vain tilaajille mutta otsikko tiivistää asian aika hyvin: Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta

Kuvaajien mukaan naisen ihanneikä miehelle noudattelee aika lailla naisen omaa ikää tuonne neljänkympin kohdalle ja jää siihen kunnes nainen on noin 50 ja ottaa sitten naisen iän lähes kiinni. Miehillä koko matkan tasainen 20-21. Jutun mukaan kyse ei ole pelkästä "jos saisi valita" arvosta vaan ilmenee konkreettisesti viestin kohteista jne. Että turha kai ihmetellä että homma on vaikeeta. "Naiset on nirsoja" ja miehen pitäis saada parikymppinen :smoke:

Dataan pohjautuen siis, ei "kuka vaan jolla on pillu saa tuhat viestiä" tuuhiointiin. Ja sitten tulee näitä algoritmeja ja valitetaan kun ei kuulemma omaa kuvaa näytetä kenellekään. This is why we can't have nice things?

MedHot ja jipsu tykkäävät tästä.
  23. B-Kasetti

B-Kasetti

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016

Tuosta lainaamastasi tekstistä vois ymmärtää että kaikki jotka sulle näytetään on sellasia kehen periaatteessa sitten pitäis olla mahdollisuudet :eek: Jos neloset ei näe kaseja eikä kasit nelosia. Totuus taitaa kyllä olla että neloset näkee ylöspäin mut kasit ei näe alaspäin.

Itse en ole pitkiin aikoihin tinderiä käyttänyt, kai sitä voisi kokeilla vaikka mielestäni en ole paremman näköinen kun viimeksikään.

Ihmemies tykkää tästä.
  24. yberkurko

yberkurko

Rekisteröitynyt:
    01.02.2017
    Mun veikkaus ihanne-iästä naiselle olisi 23-26, kun pahin teineys on takana ja opiskelutkin monella ainakin alkavat olla loppusuoralla, sekä ulkonäkö on vielä nuoren hehkeä.
    Mulle ainakin, mutta kaikki täysjärkiset ja luonteeltaan yhteensopivat 18-35 ovat mahdollisia (en kyllä odota että moni ikähaarukan alapäässä olisi niin kypsä, tai edes kiinostunut 31v miehenturjakkeesta)

joku ja Stargate2017 tykkäävät tästä.
  25. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    No sekin tuossa jutussa tulee ilmi, ettei algoritmi voi ihmisen käytöstä kovin hyvin ennakoida. Suurin osa ei pariudu suurimman osan kanssa vaikka mikä olisi. Tuo algoritmi perustuu ilmeisesti hyvin puhtaasti naamoihin ja niiden pyyhkimiseen eri suuntiin, ei siihen, että ketkä lopulta toisistaan tykkää.

26. Limainen setämies

Limainen setämies

Rekisteröitynyt:
    02.04.2019
    Niin tuossa on kyse vain siitä kuka sormella pyyhkäisee pixelitaulukon mihinkäkin suuntaan. Ei mitään muuta. :rofl:

hesari nyt on roskajulkaisu joten en edes viitsi katsoa mitä muuta skeidaa tuolla on.

Limaisena setämiehenä tottahan toki tuore pipari kiinnostaa. Joskus Limaiselle setämiehelle kelpaa pipari kuin pipari jos on suuri tarve.

27. Räbätäti

Räbätäti

Rekisteröitynyt:
    08.01.2017
    Joo ei tarvii 39-vuotiaana naisihmisenä enää parisuhteista haaveilla, saati Tindereihin koskea. Onneksi olen saanut parisuhde-elämääkin elää lähes koko aikuisikäni, niin ei tarvii katkeroitua vaan osaan nauttia sinkkuuden monista hyvistä puolista. Mutta yleisesti ottaen onhan tuo kohtaanto-ongelma aika surullinen ja mittakaavassaan jäätävä homma.

Trotor ja jipsu tykkäävät tästä.
  28. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    No hyvä muistaa, ettei ne miehet keskimäärin saa kuin lähempänä omaa ikäänsä olevan naisen. Paitsi ne, jotka sitä parikymppistä teinimorsianta turhaan yritettyään menee suoraan "kiltti mies ei saa naista"-sektorille.

29. Räbätäti

Räbätäti

Rekisteröitynyt:
    08.01.2017
    Tästä päästään siihen, että eikös se olisi molemminpuolinen häviö jos minä tyytyisin mieheen, joka tyytyisi minuun kun ei sitä nuorempaakaan saanut.

wanderer_, Kaitzschu ja Jurppii tykkäävät tästä.
  30. yberkurko

yberkurko

Rekisteröitynyt:
    01.02.2017
    Niin ihanteet ja todellisuus ovat monasti kaksi eri asiaa. Harvoin suurella ikäerolla löytyy sellaista yhteistä, jonka päälle oikeaa suhdetta rakentaa.
    Useimmat haluaisivat olla miljonäärejäkin, mutta eivät katkeroidu, siitä etteivät ole.

Edit
    @Tinttara Ihastuminen ja rakkaus on niin kummallinen asia, että silloin toinen näyttää ja tuntuukin paremmalta, kuin objektiivisesti ajatellen. Silloin ei tyydytä, vaan vähämerkityksiset toiveet painuvat unhoon.
    Ihan omakohtaista kokemusta on, exkin (muuten noin 2v mua vanhempi sivuhuomautuksena) näytti ensinäkemän perusteella huomattavasti vähemmän viehättävälle, kuin tutustumisen ja ihastumisen jälkeen. Kai siinä keskittyy niihin hyviin puoliin ja oppii pitämään heikompia vähämerkityksisempinä.

Jurppii tykkää tästä.
  31. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Kaikki on tyytymistä jossain määrin.

jipsu ja erihyva tykkäävät tästä.
  32. Räbätäti

Räbätäti

Rekisteröitynyt:
    08.01.2017
    Näinhän se on. Se on sitten yksilön oma valinta tyytyykö tyytymiseen vai onko kokonaan ilman.

wanderer_ ja jipsu tykkäävät tästä.
  33. vaappu79

vaappu79

Rekisteröitynyt:
    23.05.2017
    Tottakai on. Mutta ilman minkäänlaista kompromissia saa kyllä olla sinkku aina.
    Tyytyminen on vähän huono sana ja sillä on todella negatiivinen kaiku.

erihyva tykkää tästä.
  34. SampoTexaa

SampoTexaa

Rekisteröitynyt:
    14.05.2017
    Tinderöiti vastaa jo työtä (lähde:reddit)

2 Years Of Using Tinder In 11 Different Countries As An Age 20 Male

35. petepeluri

petepeluri

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Mikä on lähempänä omaa ikäänsä?

36. B-Kasetti

B-Kasetti

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Tarkoitin lähinnä sitä että ulkonäön pitäisi riittää, toki jutuillaan voi sitten munata koko homman.

Repesin tuolle "Had Herpes" :D

JaySon ja Ihmemies tykkäävät tästä.
  37. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Kaikki mikä on lähempänä on lähempänä. Vain hyvin pieni osa miehistä pariutuu 20-vuotiaan kanssa. Suurin osa sellaisen, joka on enemmän tai vähemmän lähempänä omaa ikää :D

Ihan varmasti sukupuolien välillä on ulkonäön merkitys erilainen joten sekin sotkee. Tuon Hesarin jutun mukaan valtaosa miehistä pyyhkii oikealle "kuumaa" naista vaikkei mikään mätsää noin muuten. Ne miehet puolestaan, jotka pelkällä naamalla saa naisen innostumaan, ovat taas hyvin harvassa.

Se kai koko jutun pointti onkin. Vain naamaan perstuva deittailusovellus "toimii" (ei toimi) suurelle osalle naisia mutta vain harvoille miehille. Ellei sitten osaa tuoda kuvassa esiin muita hyviä puoliaan, joista lähinnä rahan kuvittelun olevan helposti vihjailtavissa :p

38. Erkki_erikeepperi

Erkki_erikeepperi

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Mä melkein oksensin heti kun näin tuon Hesarin otsikon. Täysin feministinen näkökulma koko asiaan, joka siivuuttaa täysin tietyt nettideittailuun liittyvät faktat kuten sen, että miehiä on tarjolla jopa moninkertainen määrä naisiin nähden ja että naiset swaippaavat huomattavasti nirsommalla sihdillä kuin miehet.

Miehet tosiaan haaveilevat nuorista kauniista naisista. Eli toisin sanoen miehet on miehiä. Mitä Hesari ajatteli tälle asialle tehdä, muuttaa ihmisen DNA:ta jotenkin?

Kuitenkin käytännössä vanhemmat ja rumemmatkin naiset todistetusti pariutuu ja se on niille kertaluokkaa helpompaa kuin vastaaville miehille, ainakin tiettyyn rajaan saakka, ja se raja menee ehkä jossain viidenkympin jälkeen.

Ne ei todellakaan ole miehet, jotka nettideittailussa keskimäärin toimii pariutumisen jarruina ja esteinä!!!

Kyynisesti sanoen, laihduta 20 kiloa niin eiköhän ala natsata. Ja tämä vinkki perustuu ihan siihen käsitykseen, joka mulla on keskiverrosta 39v suomalaisnaisesta.

39. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Datan perusteella nimenomaan nettideittailussa homma ei pelaa oikein kenellekään enää. Muualla pariutuminen ei kärsi noista tinderin ongelmista.

jipsu ja Räbätäti tykkäävät tästä.
  40. Erkki_erikeepperi

Erkki_erikeepperi

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    En osaa sanoa pelaako vai eikö pelaa ja missä määrin pelaa, mutta on täysin naurettavaa tästä nimenomaan miehiä käydä syyttämään kuten Hesari tekee!!

Jos jotain sukupuolta on pakko syyttää, niin naisten syyttämiseen löytyy huomattavasti paremmat argumentit.

41. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Luitko edes juttua?

ttppii ja jipsu tykkäävät tästä.
  42. Erkki_erikeepperi

Erkki_erikeepperi

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    En todellakaan tilaa mitään Hesaria. Luin otsikon ja melkein oksensin.

43. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    No turhaan me varmaan väännetään jutun sisällöstä jos vain 50% meistä on sen edes lukenut :facepalm:

LJ123, MedHot, Tarnado ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  44. Erkki_erikeepperi

Erkki_erikeepperi

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Otsikko kertoo kaiken tarvittavan, ja kerro toki, jos otsikko olikin nyt harhaanjohtava.

Ja itsehän sä sanoit, että otsikko tiivisti jutun hyvin...

45. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Niin, siellä on aika loogisesti selitetty asiat ja miten ne vaikuttavat ja miksi lopulta kenelläkään ei ole kivaa. On se kumma kun tämä on se yksi asia maailmassa, jossa sen enempää lähteet, logiikka kuin raaka datakaan ei sulle kelpaa.

Summaten: Palvelussa on miehiä ja naisia. Naiset kiinnostuvat keskimäärin ikäisistään miehistä. Miehet kiinnostuvat 20-vuotiaista naisista. 20-vuotiaat naiset saa valtavan, osin asiattoman viestiryöpyn lähes koko miesskaalalta ja lähinnä säikähtävät ja vittuuntuvat ja menettävät uskonsa palveluun. Miehet taas vittuuntuvat kun juuri kukaan ei saa vastausta itselleen. Yli 20-vuotiaat naiset päätyvät "saattaisi auttaa jos laihduttaisit 20kg" sektorille ikäistensä, myös ylipainoisten miesten toimesta.

=> Erilaiset algoritmit ja sitten ei kenelläkään miehellä ole kivaa kun profiilia ei ilmeisesti näytetä juuri kenellekään ellei naama ole huippua. Ja tämä taas kusee homman miehiltä koska harva mies pelkällä naamallaan voi kaataa naisia.

Oletko miettinyt, että miten homma toimisi jos jokainen mies tavoittelisi vain ikäistään ja "tasoistaan"? Ai niin mutku miehellä on se luonto, joka pakottaa vonkuu teiniä :vihellys:

jipsu ja Räbätäti tykkäävät tästä.
  46. Erkki_erikeepperi

Erkki_erikeepperi

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Suosituin deittisovellus on Tinder, ja Tinderissä kukaan ei lähetä kenellekään yhtään viestiä ennen kuin match toteutuu.

Jutussa ei VARMAANKAAN mainittu myöskään mitään siitä, että deittisovelluksissa on tyypillisesti miehiä moninkertainen määrä naisiin nähden, saati sitten pohdittu, että miten tämä puolestaan vaikuttaa dynamiikkoihin. Ja tämän asian sivuuttamiselle ei ole mitään muuta syytä kuin Helsingin Sanomien tarkoitushakuinen TELAKETJUFEMINISMI.

En minä sitäkään mieti, että millaista maailmassa olisi, jos maapallo olisi litteä, lehmät lentäisi, torstai olisi joulupukki ja naiset olisivat innokkaampia seksin suhteen kuin miehet.

Eli aivan typerää jossitella tuollaisilla. On aivan normaalia biologiaa, että miehiä kiinnostaa etenkin nuoret ja kauniit naiset, mutta harvan miehen seksuaalinen mielenkiinto PELKÄSTÄÄN niihin kohdistuu. Vastaavasti naisillakin on omat kriteerinsä kumppanin suhteen, ja käytännössä naisilla on paljon tiukemmat kriteerit kuin miehillä, etenkin seksisuhteiden osalta.

Ja voi olla, että vanhoilla naisilla ei tietenkään ole yhtä paljon markkina-arvoa kuin nuorilla naisilla, mutta siitä huolimatta esimerkiksi 39-vuotiaalla naisella on vielä tilanne aika hyvä miehiin verrattuna. Toki ulkonäöstään täytyy pitää vähän huolta, sillä jos näyttää 6-kymppiseltä mummolta niin sitten ei varmaankaan Brad Pittejä joka oven takana odota.

47. Jurppii

Jurppii

Rekisteröitynyt:
    18.05.2017
    Niin ja kun et sitä artikkelia lue etkä tiedä mistä on kyse niin väität vastaan vaikka et tiedä mitä siellä sanotaan? Siellä ei ollut Tinderin datasta kyse vaan toisesta lähes samansuuruisesta 50M vs. 60M käyttäjää :facepalm:

No olisko vielä typerämpää syyttää naisia deittailun pilaamisesta jos sen takana on oikeasti "miesten luonto", jolle ei voi mitään ja josta ei saa miehiä syyllistää? Meinaatko, että miehillä on luonto ja sitten naisten pitää vaan sopeutua niin, että pahin pallinaamakin saa naista?

Joopa joo, faktat ja logiikka mäkeen kun kyse on siitä mistä puute :kahvi:

Räbätäti tykkää tästä.
  48. Erkki_erikeepperi

Erkki_erikeepperi

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Ainakin Suomessa Tinder on suosituin deittisovellus, eikä Suomessa millään sovelluksella ole varmasti 60 miljoonaa käyttäjää.

Jos Helsingin Sanomat pohtii jutussaan lähinnä jonkun Amerikan deittiskenen tilannetta, niin siinä tapauksessa otsikon voi laskea click-baitiksi, koska siitä helposti saa käsityksen että viitataan Suomen tilanteeseen.

Tästä huolimatta mun pointti esimerkiksi miesten moninkertaiseen määrään liittyen pätee.

Miehillä on luonto ja naisilla on luonto. Luonto on luonto.

Jos deittiskene on pilalla, niin on naurettavan tarkoitushakuista siitä nimenomaan miehiä syyttää - paitsi miesten määrään liittyen, sillä määrien epäsuhtahan onkin oikeastaan merkittävin skeneä pilaava osatekijä. Ja jos määristä voi jotain syyttää, niin lähinnä sitten HS:n toimittajia ja lukijoita eli vihervasemmistolaisia suvakkeja, jotka tuovat tänne miehiä lisää Irakista koko ajan! Myös pohjoismainen hyvinvointiyhteiskunta osaltaan vähentää naisten riippuvuutta miehistä eli heikentää suhdelukuja eli siitäkin voi "syyttää" samaa sylttytehdasta. (En varsinaisesti vastusta pohjoismaista hyvinvointiyhteiskuntaa, kunhan totesin tilanteen.)

Ja yksi mikä skeneä pilaa on se, että ilmeisesti molempia sukupuolia oikeastaan kiinnostaa pariutuminen yhä vähemmän. Sovelluksia käytetään mutta ei ole kovin suurta aitoa hinkua pariutua. Toki sairas markkinatilanne myös ruokkii tätä välinpitämättömyyttä eikä ole lopulta hyväksi kummallekaan sukupuolelle.

Ihmemies tykkää tästä.
  49. Räbätäti

Räbätäti

Rekisteröitynyt:
    08.01.2017
    Kiitos, vaikutat vilpittömältä ja empaattiselta ihmiseltä, mutta en haluaisi painaa alle 40 kiloa.

Ps. En tiedä natsaisiko muutenkaan, en ole ns. markkinoilla vaikka sinkku olenkin. Oletin vain että ei, koska "miehet on miehiä".

Cereal killah tykkää tästä.
  50. Räbätäti

Räbätäti

Rekisteröitynyt:
    08.01.2017
    En tiennytkään, että Hesarilla on niin laaja levikki, että vihervassareiden feministipropaganda saa naiset katoamaan deittisovelluksista kaikilla mantereilla :rolleyes: