Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
Rimaa pitää laskea ja tulla pilvilinnoista pois ja vaikka kuinka nainen pitää itsestään huolta niin 40v ikä jo näkyy varsinkin jos vielä muksuja löytyy niin ne oikeasti timmit naiset on tosi harvassa, rivien välistä taas paistaa se klassinen haetaan jotain mihin ei ole mahdollisuutta ikimaailmassa...
Voin omasta kokemuksesta sanoa, että ikä ei välttämättä ole este ja kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa (ja ketun koloon), eli sopivien tähtikuvioiden vallitessa saattaa huonoillakin korteilla olla mahdollisuus pelata itsensä huomattavasti nuoremman hyvännäköisen naisen pöksyihin. Mutta helppoa se ei ole, ja toisaalta jos joskus onkin näennäisen helppoa, on sen helppouden saavuttaminen saattanut vaatia paljon turhaa ja vähemmän turhaa työtä toisaalla.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Helsingissä asustan ja tinderi on hiljainen :oops:

Kait täällä sinkkunaisia on näkyy katukuvassakin, mutta ovat tosi nuoria ja en ole ihan varma ovatko he niin tällaisen insinöörin perään perään, kun aika monella näkyy olevan käsikädessä joku pakolaisen näköinen eksoottinen kaveri.

Jotenkin tuntuu että naiset ovat melko ronkeleita nykyään ulkonäön suhteen ja eivät tosiaan tyydy kuin siihen unelmiensa prinssiin, eli jos ei oo tosiaan jokin komistus, niin ei ole mahiksia eteenpäin. Ja Tinderin kuvia olen vaihtanut todella ahkerasti ja aina välillä profiilin nollannut. Vähän oon kade niille joilla geenit ovat antaneet komeutta...

Mitä tuttavapiirejä seurannut, niin ne mukavat kiltit "naapurintytöt", joille kelpaa "tylsä" pellavapää jukolanjussi, ovat kaikki avioituneet ja pari kolme muksua jo tähän ikään mennessä. Tässä 30+ ikäluokassa täytyy varmaan alkaa realistisesti asennoitumaan että siirtyy uusioperheeseen jos ei halua kuolla yksin kärttyisenä. Itse siis 36 ja jokin 30-40V nainen olisi varmaan realistinen tavoite.

Nimimerkki täällä on läppää, eikä tosiaan ole treffipalstoilla käytössä.
Kyllä niitä kauniita naisia on rumienkin kainalossa näkynyt.
En ole sinun kuvia nähnyt, mutta voisit kokeilla ottaa kuvia jotka saavat näyttään paremmalta kun oikeesti oot. Otat siis monesta kuvakulmasta kuvia eri etäisyyksiltä jne. ja katot missä näytät parhaimmalta ja alat ottaan vaan sellasia kuvia. Tätä kikkaa käyttää moni ruma nainenkin.
Myös vaatetukseen ja tyyliin kannattaa panostaa.

Voisi olla ihan P-Amerikkakin parempi paikka. Lukemattomia työmatkoja tehnyt USA:ssa ja aivan eritavalla ne tummat kaunottaret katsoo silmiin ja hymyilee kuin kotimaan blondiinit.
Suomeen vaan ei noita ulkomaan kaunottaria montaa ole tullut, ainakaan sinkkuina, taitaa 99.9% olla tummia miehiä vaan.
P-amerikassahan ne hymyilee tyyliin kaikille jotka silmiin katsoo ja hymyilee. Ei siis tarkota että olis jotenkin kiinnostunu. Vähän eri meininki kun suomessa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
888
rivien välistä taas paistaa se klassinen haetaan jotain mihin ei ole mahdollisuutta ikimaailmassa...
Joo tämän alan vähitellen itsekin tajuamaan, kuten kirjoitinkin että tässä iässä täytyy alkaa katsomaan naisia jotka ovat jo toisella kierroksella ja lapsia löytyy jo edellisestä liitosta.

Sitä vielä vähän aikaa sitten kuvitteli olevansa nuori, mutta sitten tajusi että hyvänenaika, koulukavereiden muksut alkavat parhaimmillaan lentämään jo pesästä opiskelemaan.

Mutta ei tämä ole pelkästään riman korkeudesta kiinni. Muutaman kerran olen käynyt treffeillä aivan mahdottomien läskärien kanssa, ja kun ihan mielenkiinnosta aina kysyn naisen mielipidettä ensin että tuleeko toiset treffit ennekuin paljastan oman kantani daamista, mutta torjutuksi olen tullut silti.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Kannattaa pitää sekin mielessä, että harva ihastuu ihan heti, ainakaan jos "omantasoisesta" kohteesta on kyse. Nettideiteillä voi siis tulla pelkkää ei-kemiaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka harrastus-, työ- tai opiskelukavereina saattaisikin vähitellen lämmitä puolin ja toisin.

Ja tinderissä on se paha puoli naisilla että jos se ihastumisen tunne ei tule heti niin neeext. Koska se on vain niin helppoa ja peli jää helposti päälle, aina haetaan parempaa ja näitä on paljon.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
548
Mutta ei tämä ole pelkästään riman korkeudesta kiinni. Muutaman kerran olen käynyt treffeillä aivan mahdottomien läskärien kanssa, ja kun ihan mielenkiinnosta aina kysyn naisen mielipidettä ensin että tuleeko toiset treffit ennekuin paljastan oman kantani daamista, mutta torjutuksi olen tullut silti.
Johtunee siitä, että moni nainen ei kestä sitä, että mies on heihin verrattuna "liian hyvässä" kunnossa. Näin moni kuvissa hehkeä, todellisuudessa melko lailla rupsahtanut, daami minulle deittailuaikoina kertoi.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ja jos asiaa nyt oikein pohtii niin ei se, että nainen on läski, tarkoita, että se ihastuu keneen vaan. Kyllähän se on ihan tiedetty ongelma, että tietty osa porukoista ei kelpaa toisilleen eikä muille pelkillä ulkoisilla avuilla.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Kannattaa pitää sekin mielessä, että harva ihastuu ihan heti, ainakaan jos "omantasoisesta" kohteesta on kyse. Nettideiteillä voi siis tulla pelkkää ei-kemiaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka harrastus-, työ- tai opiskelukavereina saattaisikin vähitellen lämmitä puolin ja toisin.
Tämä on totta kokemukseni mukaan. Nykyisen tyttöystävän kanssa tavattiin tinderissä, silloin olikohan kolmilla treffeillä käytiin ja jäi siihen. Olikohan puolisen vuotta myöhemmin hän huomasi messengerissä olin aktiivisena ja laittoi viestiä. Ihan kavereina tavattiin pari kolme kertaa taas ja sitten uskallauduin jälleen yrittämään josko olisi kiinostunut enemmästä. Ja Jee!

Olin kai jo ekoilla tapaamisilla onnistunut antamaan niin positiivisen vaikutelman (vaikka kai ei niin romanttisessa mielessä), että hän muisti ja päätti laittaa viestiä, kun näki mun "aktiivisuus pallukan" mesen yläpalkissa. :happy:

Tosin en ehkä osaa pitää häntä ihan oman tasoisenani... Vähän korkeampi on subjektiivinen mielipiteeni:oops:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Silloin kun itse treffailin niin aika pian muodostui sääntö, että ei mitään kahvitteluja. Sen verran pitää panostaa molempien, että alustavasti uhraa vapaaillan. Voihan sitä pois lähteä kesken jos homma ei vaan toimi mutta kaikki tapaukset jotka kehittyi johonkin meni pitkäksi vaikka ei nyt välttämättä panemiseksi. Valehtelua väittää, että pari drinkkiä ei helpottaisi alkujännitystä ja rentouttaisi tunnelmaa ja jos toinen on absolutisti niin ei ole mun tyyppiä muutenkaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 349
Minun mielestä taas niitä paria drinkkiä ei tarvitse alkujännityksen vähentämiseen. Tietysti riippuu siitä ketkä tapaavat, mutta ainakin omalla kohdalla näin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Johtunee siitä, että moni nainen ei kestä sitä, että mies on heihin verrattuna "liian hyvässä" kunnossa. Näin moni kuvissa hehkeä, todellisuudessa melko lailla rupsahtanut, daami minulle deittailuaikoina kertoi.
Huomannut saman ilmiön. Itse en ole vielä missään timmissä kunnossa, mutta edistystä on tapahtunut. (ihan vaan disclaimerina) Muutaman naisen kanssa jutellut jotka ovat itse aika tukevia ja he kyllä reagoi negatiivisesti jo pelkästään siihen minun _tavoitteeseen_ eli timmiin kroppaan. Alkaa hirveä haukkuminen ja päänaukominen treenattuja miehiä kohtaan jne. Sanotaan että kalorien laskeminen on sairasta yms. Onneks tuollasesta puheesta tietää heti että mitä siellä on vastassa jos nettitreffeistä on kyse...
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
Ei naisten kanssa yleensä kannata mistään paino-asioista keskustella, ei siinä miehenä oikein voi voittaa... Poikkeus on, jos nainen on selkeästi sun kanssa "samalla viivalla" fyysisesti ja henkisesti, mutta hyvin varovaisesti näihin asioihin kannattaa kuitenkin ottaa kantaa.

Ja jos haluat esimerkiksi omalla treenaamisellasi tai laihduttamisellasi retostella, niin ehkä sitten kannattaa vähän vetää leikiksi eikä niin haudanvakavasti selittää.

Tosin jos läskien akkojen kanssa keskustelee, etkä ole niistä kiinnostunut ja sulle on ihan sama mitä ne susta ajattelee, niin sitten voi käyttää vaikka tylympääkin tekstiä, samapa tuo...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Ei naisten kanssa yleensä kannata mistään paino-asioista keskustella, ei siinä miehenä oikein voi voittaa... Poikkeus on, jos nainen on selkeästi sun kanssa "samalla viivalla" fyysisesti ja henkisesti, mutta hyvin varovaisesti näihin asioihin kannattaa kuitenkin ottaa kantaa.

Ja jos haluat esimerkiksi omalla treenaamisellasi tai laihduttamisellasi retostella, niin ehkä sitten kannattaa vähän vetää leikiksi eikä niin haudanvakavasti selittää.

Tosin jos läskien akkojen kanssa keskustelee, etkä ole niistä kiinnostunut ja sulle on ihan sama mitä ne susta ajattelee, niin sitten voi käyttää vaikka tylympääkin tekstiä, samapa tuo...
Yleensä kun harrastuksista tulee puhe niin kerron ihan että salilla tulee käytyä ja syömiset seuraan suht tarkkaan ja että painoa yritän pudotella. Sen enempää ei tarvitse sanoa kun sieltä jo sitten kysellään todella tarkasti että mitä teen ja kerrotaan sitten että mikä on sairasta jne.

Tietää jo että naisella ei ole kunnon kroppakuvia ja triggeröityy noin --> elopaino lienee reippaasti yli kolmenumeroinen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
Tietää jo että naisella ei ole kunnon kroppakuvia ja triggeröityy noin --> elopaino lienee reippaasti yli kolmenumeroinen.
Aika hyvin jo arvaa pelkistä kasvokuvistakin, että onko siellä pläski... Ja ihan jo siitäkin tietysti, että "piilottelee" kroppaansa eikä halua sitä kuvissa esitellä.

Parhaimmillaan/pahimmillaan naisella voi olla vaikka Instagram täynnä pelkkiä kasvokuvia, ja kropasta ei minkäänlaista kuvaa missään...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Yleensä kun harrastuksista tulee puhe niin kerron ihan että salilla tulee käytyä ja syömiset seuraan suht tarkkaan ja että painoa yritän pudotella. Sen enempää ei tarvitse sanoa kun sieltä jo sitten kysellään todella tarkasti että mitä teen ja kerrotaan sitten että mikä on sairasta jne.

Tietää jo että naisella ei ole kunnon kroppakuvia ja triggeröityy noin --> elopaino lienee reippaasti yli kolmenumeroinen.
Molemmin puolin hyvä homma, että tulee nopeasti selville ettei yhteistä tulevaisuutta ole. Kyllähän se nainenkin aistii, että jos äijä oikeasti laskee syömisiään ja puhuu ensitreffeillä painon pudottamisesta niin ne vaatimukset siirtyy kohta myös siihen naiseen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Molemmin puolin hyvä homma, että tulee nopeasti selville ettei yhteistä tulevaisuutta ole. Kyllähän se nainenkin aistii, että jos äijä oikeasti laskee syömisiään ja puhuu ensitreffeillä painon pudottamisesta niin ne vaatimukset siirtyy kohta myös siihen naiseen.
Kerron kun kysytään että "miksi käyt salilla?" Eipä mulla ole mitään vaatimuksia että naisen pitäisi olla laiha. Treenaaminen alkoi kyllä ihan puhtaasti sen takia että tosiaan olisi paremman näköinen ja vientiä olisi enemmän, mutta siitä on kyllä muotoutunut tärkeä harrastus muutenkin. Mulla on tiettyjä tavoitteita omalle kropalle ja jos joku parisuhde löytyisi niin se ei saisi olla haitaksi niiden tavoitteiden suhteen. Ja joku nainen jota ei liikunta kiinnosta ja joka raahaisi kilokaupalla herkkuja kaapit täyteen ja vittuilisi kun itse yrittää pitää tiukkaa linjaa niin ei tosiaan kyllä ole oikea millään tasolla.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
Sanomattakin lienee selvää, että parisuhde toimii parhaiten, kun molemmilla osapuolilla on suurin piirtein samanlaiset näkemykset elintapojen suhteen.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Molemmin puolin hyvä homma, että tulee nopeasti selville ettei yhteistä tulevaisuutta ole. Kyllähän se nainenkin aistii, että jos äijä oikeasti laskee syömisiään ja puhuu ensitreffeillä painon pudottamisesta niin ne vaatimukset siirtyy kohta myös siihen naiseen.
Itsellä on se tietty naisihanne ja se ei muutu vaikka itse salilla kävisin. Ehkä nainen jopa tiippuu niistä ihanteista jos alkaa innostuun ja liikaa tiputtelee painoa, ellei nyt sit olla oltu naimisissa vuosia jo.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 695
Sanomattakin lienee selvää, että parisuhde toimii parhaiten, kun molemmilla osapuolilla on suurin piirtein samanlaiset näkemykset elintapojen suhteen.
Jep. Elintavat pitäisi olla ne parit ensimmäiset kysymykset parisuhdetta etsiessä. Millaiset ruokailutottumukset sulla on? Miten paljon harrastat liikuntaa? Miten käytät rahaa?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
Oletteko muuten huomanneet, onko teidän naisihanteenne muuttunut oleellisesti vuosien saatossa vai onko se aina ollut samanlainen?

Itse voin sanoa, että olen aina tykännyt tietyntyyppisistä naisista ja varmaan tulen aina pitämäänkin, ei se siitä mihinkään muutu, pikemminkin tunne tästä ihanteesta vain korostuu kun ikää tulee lisää. Joskus kauan sitten nuorempana on ehkä yrittänyt olla tykkäävinään vähän monipuolisemmasta skaalasta, mutta pohjimmiltaan ihanne on aina ollut samanlainen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jep. Elintavat pitäisi olla ne parit ensimmäiset kysymykset parisuhdetta etsiessä. Millaiset ruokailutottumukset sulla on? Miten paljon harrastat liikuntaa? Miten käytät rahaa?
Ehkä ensin kannattaisi kuitenkin testata se kaikkein vaikein eli kiinnostutteko edes alustavasti toisistanne. Lista edellä menemällä kun tapaa karkoittaa ne vähätkin potentiaaliset.

edit: Vai meninkö sarkasmiin? :think:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
47
Kiitän motivoimisesta:happy:
Mutta ikää tulee itselle ja potentiaalisille kumppaneille samoin.
Jos minulla on tähtäimessä se 30-40 ikähaarukka, niin se on hyvin kilpailtu niistä muutamasta normaalipainoisesta ja tervejärkisestä yksilöstä jotka vielä sinkkuina jäljellä. Välillä tuntuu että kaikki järkevät naiset ovat peheet jo perustaneet. Jäljellä ovat lähinnä siiderivalaat ja muutama timmikroppainen onnenonkija etsimässä joko tummaa kumppania tai paljon rahaa.

Pakkaa sekoittaa tosiaan nämä rikkaat toimitusjohtajat ym. papat jotka vaihtavat omat vanhentuneet kumppaninsa pois ja lähtevät hakemaan ne tiukimmat kolmikymmpiset talteen runsaiden setelinippujen turvin. Noh, en ottaisi naista joka antaa rahasta, mutta ovat nekin poissa markkinoilta ja efektiivisesti heikentävät meikäläisen mahdollisuuksia.

Kai se eriävä geeniperimä on viehättävää. Eurooppalaiset naiset tykkäävät kovasti afrikkalaisista ja arabi miehistä. Ilmeisesti minulla on parhaat mahdollisuudet onnistua tummaa ihonväriä edustavan naisen kanssa.
Itsekkin kyllästyin viime vuonna Tinderiin, vaikka muutoin onkin ihan ok suosio ollut naisten keskuudessa ja päätin kokeilla muita sovelluksia. MeetMe osoittautui ihan hyväksi ja nykyinen naiseni onkin Etelä-Amerikasta. Brasiliassa naiset tuntuvat olevan hulluina vaaleisiin miehiin ja oman kokemukseni perusteella he ovat lämpimiä ja sosiaalisia. Kaikki ei tosin puhu englantia, mutta suosittelisin tsekkaamaan paikallista tarjontaa.
Tosin aikaisemmin on myös ollut samanlaista fiilistä myös ranskalaisten naisten suhteen, joten ei kannata heittää kirvestä kaivoon, vaikka soomalaine naine saattaakin masentaa nii h*****tisti.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Oletteko muuten huomanneet, onko teidän naisihanteenne muuttunut oleellisesti vuosien saatossa vai onko se aina ollut samanlainen?

Itse voin sanoa, että olen aina tykännyt tietyntyyppisistä naisista ja varmaan tulen aina pitämäänkin, ei se siitä mihinkään muutu, pikemminkin tunne tästä ihanteesta vain korostuu kun ikää tulee lisää. Joskus kauan sitten nuorempana on ehkä yrittänyt olla tykkäävinään vähän monipuolisemmasta skaalasta, mutta pohjimmiltaan ihanne on aina ollut samanlainen.
Ehkä sen voi sanoa muuttuneen, muttei merkittävästi kaiketi. Hienosäätöä lähinnä.
Pidän kauniskasvoisista naisista, mutta se määritelmä ehkä on elänyt hieman sen mukaan jos on ollut ihastunut johonkuhun. Samoin vartalo ...sanoisinko yleiskäsitteeksi feminiini, mutta paino ja tarkempi vartalonmuoto preferenssi vaihtelee. Esim. Pidin tyttöystävääni hieman turhankin hoikkana ensitapaamisella, mutta nyt tuntuu juuri oikealta.
Eli mulla ihmistä kohtaan tuntemani tunteet vaikuttavat kauneusihanteeseen jonkin verran.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Helsingissä asustan ja tinderi on hiljainen :oops:

Kait täällä sinkkunaisia on näkyy katukuvassakin, mutta ovat tosi nuoria ja en ole ihan varma ovatko he niin tällaisen insinöörin perään perään, kun aika monella näkyy olevan käsikädessä joku pakolaisen näköinen eksoottinen kaveri.

Jotenkin tuntuu että naiset ovat melko ronkeleita nykyään ulkonäön suhteen ja eivät tosiaan tyydy kuin siihen unelmiensa prinssiin, eli jos ei oo tosiaan jokin komistus, niin ei ole mahiksia eteenpäin. Ja Tinderin kuvia olen vaihtanut todella ahkerasti ja aina välillä profiilin nollannut. Vähän oon kade niille joilla geenit ovat antaneet komeutta...

Mitä tuttavapiirejä seurannut, niin ne mukavat kiltit "naapurintytöt", joille kelpaa "tylsä" pellavapää jukolanjussi, ovat kaikki avioituneet ja pari kolme muksua jo tähän ikään mennessä. Tässä 30+ ikäluokassa täytyy varmaan alkaa realistisesti asennoitumaan että siirtyy uusioperheeseen jos ei halua kuolla yksin kärttyisenä. Itse siis 36 ja jokin 30-40V nainen olisi varmaan realistinen tavoite.

Nimimerkki täällä on läppää, eikä tosiaan ole treffipalstoilla käytössä.
Hesarissa oli just juttu, jonka mukaan selvästi erilaiset poliittiset näkökannat näistä tunteita herättävistä asioista tapaa rikkoa liittoja tai ainakin estää niiden muodostumista. Kiinnitin vaan huomiota kun kirjoitit tuolla toisaalla juttua, jossa annoit ymmärtää, että "vihervasemmistolaiset" nuoret naiset raahauttaa tänne tummaa miestä itselleen tjsp. Asut itsekin Helsingissä eikä siitä mihinkään pääse, että täällä naisenemmistöisellä seudulla suuri osa on yliopistolle tulleita ja kuuluu nimenomaan tuohon ryhmään jos sitä käytetään tavallisen kärjistävästi ja herkästi leimaten. Tuossa tosiaan todettiin, että vaikkei kysely olekaan tieteellinen, ei tullut yhtään vastausta, jossa vanhempien kannoiksi olisi annettu persu ja vihreä:

Parisuhde loppui Halla-ahon vuoksi, liian vihreitä sukulaisia ja sisällissota aina vain – Näin politiikka riitauttaa suomalaisia

Tää sivuaa aihetta (ja varmasti triggeröi 80% täällä kirjoittavista ihan jo sanastonsa vuoksi) kun on tuota yökerhoiskemisen heikentymistä valiteltu. En tiedä saako tuosta sen enempää irti mutta tulipa muiden suusta se, mitä itsekin olen sanonut, että ihmiset haluavat erottaa ulos lähtemisen ja bilettämisen parinhausta ja kokevat jo pelkän yökerhoissa vallitsevan pokaamisen ja hakumeininkin häiritseväksi:

Helsingissä on alettu järjestää juhlia, joissa ahdistelu on harvinaisen selvästi kielletty: Järjestäjien mukaan tavallisissa yökerhoissa ei välttämättä ole ”turvallista”
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Hesarissa oli just juttu, jonka mukaan selvästi erilaiset poliittiset näkökannat näistä tunteita herättävistä asioista tapaa rikkoa liittoja tai ainakin estää niiden muodostumista. Kiinnitin vaan huomiota kun kirjoitit tuolla toisaalla juttua, jossa annoit ymmärtää, että "vihervasemmistolaiset" nuoret naiset raahauttaa tänne tummaa miestä itselleen tjsp. Asut itsekin Helsingissä eikä siitä mihinkään pääse, että täällä naisenemmistöisellä seudulla suuri osa on yliopistolle tulleita ja kuuluu nimenomaan tuohon ryhmään jos sitä käytetään tavallisen kärjistävästi ja herkästi leimaten. Tuossa tosiaan todettiin, että vaikkei kysely olekaan tieteellinen, ei tullut yhtään vastausta, jossa vanhempien kannoiksi olisi annettu persu ja vihreä:

Parisuhde loppui Halla-ahon vuoksi, liian vihreitä sukulaisia ja sisällissota aina vain – Näin politiikka riitauttaa suomalaisia

Tää sivuaa aihetta (ja varmasti triggeröi 80% täällä kirjoittavista ihan jo sanastonsa vuoksi) kun on tuota yökerhoiskemisen heikentymistä valiteltu. En tiedä saako tuosta sen enempää irti mutta tulipa muiden suusta se, mitä itsekin olen sanonut, että ihmiset haluavat erottaa ulos lähtemisen ja bilettämisen parinhausta ja kokevat jo pelkän yökerhoissa vallitsevan pokaamisen ja hakumeininkin häiritseväksi:

Helsingissä on alettu järjestää juhlia, joissa ahdistelu on harvinaisen selvästi kielletty: Järjestäjien mukaan tavallisissa yökerhoissa ei välttämättä ole ”turvallista”
Ainoa mikä noissa "turvallisissa" juhlissa on melko absurdia, on se että otetaan subjektiivinen kokemus syrjinnän ja häirinnän määritelmiksi, kukaan muu ei voi niitä rajoja tietää ennen kuin "uhri" ilmaisee sen.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ainoa mikä noissa "turvallisissa" juhlissa on melko absurdia, on se että otetaan subjektiivinen kokemus syrjinnän ja häirinnän määritelmiksi, kukaan muu ei voi niitä rajoja tietää ennen kuin "uhri" ilmaisee sen.
Oletin, että noissa lähdetään siitä, että kaikki on kiellettyä ennen sallimista. Mutta pointtina siis, että seuranhakua ei lähtökohtaisesti tapahdu eikä kukaan oleta, että ketään saa mennä pokaamaan ja siis lähinnä tähän kejuun liittyen tarkoittaen, että moni ei sitä todellakaan halua ja siksi ei yökerhoissa edes käy. Eipä sillä, itse koen että on aika jyrkkää, ettei edes saa asiallisesti lähestyä mutta jos jotkut haluavat siltäkin vapauden niin mikäs siinä... Kaikki iskemiseen myötämielisesti asennoituva kuulemma tapaa kehittyä nakkikekkereiksi aika nopeasti.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Oletin, että noissa lähdetään siitä, että kaikki on kiellettyä ennen sallimista. Mutta pointtina siis, että seuranhakua ei lähtökohtaisesti tapahdu eikä kukaan oleta, että ketään saa mennä pokaamaan ja siis lähinnä tähän kejuun liittyen tarkoittaen, että moni ei sitä todellakaan halua ja siksi ei yökerhoissa edes käy. Eipä sillä, itse koen että on aika jyrkkää, ettei edes saa asiallisesti lähestyä mutta jos jotkut haluavat siltäkin vapauden niin mikäs siinä... Kaikki iskemiseen myötämielisesti asennoituva kuulemma tapaa kehittyä nakkikekkereiksi aika nopeasti.
Entäpä, jos joku tuntee itsensä häirityksi jo siitä, että joku sattuu vilkaisemaan (ei tuijottamaan) hänen suuntaansa. Jo yleinen jutteleminen tai samoissa tiloissa oleskeleminen voi olla jonkun mielestä häiritsevää sen oletuksen perusteella, jonka on ihmisestä muodostanut (esim jos on oletettu natsiksi, sovinistiksi tai muuksi kyseisten piirien pahimmaksi painajaiseksi).

"Suvaitsevaisilla" on sellainen hassu ominaisuus, että hekin monasti suvaisevat vain oman kantansa mukaiset mielipiteet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Entäpä, jos joku tuntee itsensä häirityksi jo siitä, että joku sattuu vilkaisemaan (ei tuijottamaan) hänen suuntaansa. Jo yleinen jutteleminen tai samoissa tiloissa oleskeleminen voi olla jonkun mielestä häiritsevää sen oletuksen perusteella, jonka on ihmisestä muodostanut (esim jos on oletettu natsiksi, sovinistiksi tai muuksi kyseisten piirien pahimmaksi painajaiseksi).

"Suvaitsevaisilla" on sellainen hassu ominaisuus, että hekin monasti suvaisevat vain oman kantansa mukaiset mielipiteet.
Tuolla on jotkut säännöt jutun perusteella ennalta nähtäväksi. Jutun mukaan ainakin "lempeä katse" on siedettävä.

Sehän noissa on yleensä kai hyvä, että kaikki sääntöjen täsmentäjät pysyy muutenkin poissa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
119
Tavannut nyt erästä naishenkilöä 4 kertaa. Ollaan melko samanlaisia ja molemmilla ollut aina hyvät fiilikset. Mutta hän ei ole koskaan ollut parisuhteessa (30v), ei siinä mitään.

Sanomansa mukaan on tapaillut useita miehiä lyhyempiä ja pitempiä aikoja, mutta ei ole kuitenkaan ilmeisesti ikinä syntynyt muuta kuin kaverifiilistä. Hän tykkää kun ottaa lähelle/kainaloon, mutta itse hänen on vaikea tehdä aloitetta siihen, koska ei tunneta kovin hyvin ja ollaan ns. Kavereita vielä vain.

Dear eki. Väkisin alkaa tulla semmosta fiilistä, että jokin suojaus estää häntä lähentymästä tai päästämästä ketään lähemmäks, että siitä vois syntyä enemmän kuin kaveruutta, odottaa semmosta tunnetta, mitä ei ehkä tule, jos ei uskalla päästää ketään lähemmäksi?

Kenties mahdoton tapaus tai hirveästi kärsivällisyyttä vaativa?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 950
Eihän naiseuteen muutenkaan "aloitteellisuus" sillä tavalla kuulu kuin miehuuteen, eli tavallaan se on ihan asioiden normaali haara ja tilanne, että mies ottaa kainaloon... Eikä tätä nyt sitten pidä ymmärtää väärin, vaan pointti oli, että tietty kainous ja alistuvuus on naiselle aika yleistä.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
119
Lähinnä se ihmetyttää, tuommonen läheisyys on hänelle tietyllätapaa vastenmielistä kun ollaan vaan "kavereita" mutta silti tykkää siitä
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
119
Virheetöntä ei tarvii missään nimessä. Vaan se, että mitä siinä on takana, kun on omien sanojen mukaan jopa surullinen kun miestä ei ole koskaan ollut/löytynyt...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tavannut nyt erästä naishenkilöä 4 kertaa. Ollaan melko samanlaisia ja molemmilla ollut aina hyvät fiilikset. Mutta hän ei ole koskaan ollut parisuhteessa (30v), ei siinä mitään.

Sanomansa mukaan on tapaillut useita miehiä lyhyempiä ja pitempiä aikoja, mutta ei ole kuitenkaan ilmeisesti ikinä syntynyt muuta kuin kaverifiilistä. Hän tykkää kun ottaa lähelle/kainaloon, mutta itse hänen on vaikea tehdä aloitetta siihen, koska ei tunneta kovin hyvin ja ollaan ns. Kavereita vielä vain.

Dear eki. Väkisin alkaa tulla semmosta fiilistä, että jokin suojaus estää häntä lähentymästä tai päästämästä ketään lähemmäks, että siitä vois syntyä enemmän kuin kaveruutta, odottaa semmosta tunnetta, mitä ei ehkä tule, jos ei uskalla päästää ketään lähemmäksi?

Kenties mahdoton tapaus tai hirveästi kärsivällisyyttä vaativa?
Oot nettideittailemassa jotain, josta tuli neljän tapaamisen jälkeen kaveri mutta ei sen enempää? Ei se kuulosta oikein parisuhteen alulta. Henkilö voi olla sitoutumiskammoinen, ei halua päästää ketään lähelleen tai sitten ihan vaan... mikäs se sana oli, aromanttinen? Jos siis ei kenenkään kanssa ole koskaan ollut "rakastunut".
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Tavannut nyt erästä naishenkilöä 4 kertaa. Ollaan melko samanlaisia ja molemmilla ollut aina hyvät fiilikset. Mutta hän ei ole koskaan ollut parisuhteessa (30v), ei siinä mitään.

Sanomansa mukaan on tapaillut useita miehiä lyhyempiä ja pitempiä aikoja, mutta ei ole kuitenkaan ilmeisesti ikinä syntynyt muuta kuin kaverifiilistä. Hän tykkää kun ottaa lähelle/kainaloon, mutta itse hänen on vaikea tehdä aloitetta siihen, koska ei tunneta kovin hyvin ja ollaan ns. Kavereita vielä vain.

Dear eki. Väkisin alkaa tulla semmosta fiilistä, että jokin suojaus estää häntä lähentymästä tai päästämästä ketään lähemmäks, että siitä vois syntyä enemmän kuin kaveruutta, odottaa semmosta tunnetta, mitä ei ehkä tule, jos ei uskalla päästää ketään lähemmäksi?

Kenties mahdoton tapaus tai hirveästi kärsivällisyyttä vaativa?
Vaihtoon vain, mulla oli melkein vastaava tapaus, akka oli ollut 12v sinkkuna ja ei se osannut ajatellakaan parisuhdetta. Ei sanonut sitä suoraan mutta teki päätökset aina itsensä kautta, osti ruuat ym. pienet arkiasiat aina niin kuin itse halusi ja kun kysyin asiasta niin ei kuulemma tajunnut edes ajatella että joku vois tykätä erilaisesta tms. Seuraavalla kerralla taas sama homma, jos siivosin niin hän siivosi seuraavana päivänä koska oli tottunut aina niin tekemään, eli ei tarvinnut minua elämäänsä.

Hyvä pano, ei muuta.
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Tinderissä yli 30 mätsiä, joista alle kymmen kanssa pääsyt viestittelemään. Muut on mykkiä tai poistavat mätsin jos pistää viestiä. Ilmeisesti trendi on vain kerätä mätsejä ja kerskua niistä kavereille.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
119
Siis ymmärsin, että hän haluaa ottaa iisisti ja tutustua hyvin, vielä ei ole mitään kaverikorttia tullut. Puhuu kyllä, että parisuhde olisi hakusessa.

Mutta joo, olen tuohon kanssa päätymässä, että jotain pelkoa on ottaa askelta eteenpäin, kun muut on saanut vain kaverikorttia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Tinderissä yli 30 mätsiä, joista alle kymmen kanssa pääsyt viestittelemään. Muut on mykkiä tai poistavat mätsin jos pistää viestiä. Ilmeisesti trendi on vain kerätä mätsejä ja kerskua niistä kavereille.
Kaipa tuo on ihan oikea johtopäätös. Jollet nyt sitten hauku huoraksi ja kysy koska nussitaan :D
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Seuraavalla kerralla taas sama homma, jos siivosin niin hän siivosi seuraavana päivänä koska oli tottunut aina niin tekemään, eli ei tarvinnut minua elämäänsä.

Hyvä pano, ei muuta.
Näitä tuntuu olevan paljon nykyisin. Osalla on varmaan se mielikuva ja pakkokäytös, että ei tuo mies mitään osaa, vaikka kokkaat, siivoat ja hoidat pienet askareet pyytämättä.

Ääripäänä sitten ne naiset, jotka ei osaa vettä keittää näin kärjistettynä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
891
Tuli tinderin oppirahat maksettua, eli kävin tapaamassa yhtä naista joka näytti kuvissa oikeenkin nätiltä. Vartalosta ei ollut oikeen kunnon kuvaa pistänyt, selvisi heti miksi. Oli ns turvoksissa joka paikasta. Ei oikeen BBW iske, vaikka voisivatkin muuten olla ihan mukavia.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tinderissä yli 30 mätsiä, joista alle kymmen kanssa pääsyt viestittelemään. Muut on mykkiä tai poistavat mätsin jos pistää viestiä. Ilmeisesti trendi on vain kerätä mätsejä ja kerskua niistä kavereille.
Juttua kolmasosan kanssa ei liene huono saavutus? Suurin osa mätseistä on vaan sitä että kuvan perusteella mahdollinen tyyppi ja that's it. Joillekin niitä tulee nopeasti enemmän kuin voi keskustella ja osa omistasi on varmasti sellaisia, joilla on kädet täynnä niin sanotusti.

Näitä tuntuu olevan paljon nykyisin. Osalla on varmaan se mielikuva ja pakkokäytös, että ei tuo mies mitään osaa, vaikka kokkaat, siivoat ja hoidat pienet askareet pyytämättä.

Ääripäänä sitten ne naiset, jotka ei osaa vettä keittää näin kärjistettynä.
No kyllä tuo kuulostaa siltä, että on vaan tottunut niin yksineloon, ettei parisuhteessa asioiden yhdessä sumpliminen enää tapahdu luontevasti.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Siis ymmärsin, että hän haluaa ottaa iisisti ja tutustua hyvin, vielä ei ole mitään kaverikorttia tullut. Puhuu kyllä, että parisuhde olisi hakusessa.

Mutta joo, olen tuohon kanssa päätymässä, että jotain pelkoa on ottaa askelta eteenpäin, kun muut on saanut vain kaverikorttia.
Anna vaan sille vähän aikaa jos sua tosiaan se nainen kiinnostaa. Kannattaa osottaa kiinnostusta ja läheisyyttä, niin vois alkaa lämmetä. Ei kannata kohdella kun kaveria, koska sit se alkaa kohteleen sua kun kaveria.
Ei nyt kuitenkaan kannata pitkiä aikoja odotella sen lämpenemistä, koska sit voi olla että sitä ei koskaan tule.
Tähän vois kirjottaa pitkän listan mitä saattaa tapahtua tuon tyyppisen naisen kanssa parisuhteen aikana, mutta en viitti niillä pelotella koska ne ei tietenkään päde kaikkiin ton tyyppisiin naisiin. Jotkut on niitä jatkuvia ongelmatapauksia ja jotkut avauduttuaan on aivan täydellisiä kumppaneita. Toivotaan että on jälkimmäinen, mutta jos viitteitä alkaa tuleen ongelmatapauksesta, niin pakkohan se on jakoon laittaa.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
160
Tavannut nyt erästä naishenkilöä 4 kertaa. Ollaan melko samanlaisia ja molemmilla ollut aina hyvät fiilikset. Mutta hän ei ole koskaan ollut parisuhteessa (30v), ei siinä mitään.

Sanomansa mukaan on tapaillut useita miehiä lyhyempiä ja pitempiä aikoja, mutta ei ole kuitenkaan ilmeisesti ikinä syntynyt muuta kuin kaverifiilistä. Hän tykkää kun ottaa lähelle/kainaloon, mutta itse hänen on vaikea tehdä aloitetta siihen, koska ei tunneta kovin hyvin ja ollaan ns. Kavereita vielä vain.

Dear eki. Väkisin alkaa tulla semmosta fiilistä, että jokin suojaus estää häntä lähentymästä tai päästämästä ketään lähemmäks, että siitä vois syntyä enemmän kuin kaveruutta, odottaa semmosta tunnetta, mitä ei ehkä tule, jos ei uskalla päästää ketään lähemmäksi?

Kenties mahdoton tapaus tai hirveästi kärsivällisyyttä vaativa?
Boldatut kohdat ovat keissin ytimessä. Voi hyvin olla että leidillä on ns. luontainen jarru päällä, kun ei ole aiempaa parisuhdekokemusta. Eli ujostaa, pelkää, jännittää mitä tapahtuu jos/kun hyppäisi uuteen tuntemattomaan eli mahdolliseen ensimmäiseen parisuhteeseen.

Todennäköisesti leidin kanssa eteneminen vaatii kärsivällisyyttä, aikaa ja hidasta lämmittelyä "neitsytmatkallaan" kohti ensimmäistä parisuhdetta. Toisaalta kuka näistä tietää...mutta jos nyt olet aidosti kiinnostunut tyttelistä, keskustele avoimesti asiasta hänen kanssaan, tue ja anna aikaa. Homma saattaa edetä tai sitten ei. :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Pessimistisin tulkinta on se, että jossain vaiheessa ihmisen elämää voi tulla se vaihe vastaan, ettei vaan enää "kykene" parisuhteeseen, ainakaan samassa osoitteessa.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Tavannut nyt erästä naishenkilöä 4 kertaa. Ollaan melko samanlaisia ja molemmilla ollut aina hyvät fiilikset. Mutta hän ei ole koskaan ollut parisuhteessa (30v), ei siinä mitään.

Sanomansa mukaan on tapaillut useita miehiä lyhyempiä ja pitempiä aikoja, mutta ei ole kuitenkaan ilmeisesti ikinä syntynyt muuta kuin kaverifiilistä. Hän tykkää kun ottaa lähelle/kainaloon, mutta itse hänen on vaikea tehdä aloitetta siihen, koska ei tunneta kovin hyvin ja ollaan ns. Kavereita vielä vain.

Dear eki. Väkisin alkaa tulla semmosta fiilistä, että jokin suojaus estää häntä lähentymästä tai päästämästä ketään lähemmäks, että siitä vois syntyä enemmän kuin kaveruutta, odottaa semmosta tunnetta, mitä ei ehkä tule, jos ei uskalla päästää ketään lähemmäksi?

Kenties mahdoton tapaus tai hirveästi kärsivällisyyttä vaativa?
Ehkä hän on vain hitaasti lämpiävää sorttia ja/tai demiseksuaali? En itsekään lämpene välttämättä muutamilla ekoilla treffeillä juuri kädestä pitelyä enempää ja joskus ihastuminen seuraa vasta kuukausien tutustumisen jälkeen - ja sitten se saattaakin iskeä kunnolla. Tiedän että on paljon kaltaisiani naisia, tosin useimmat kiertääkin Tinderit ja ylipäätään nettideittailun kaukaa. Ei oikein suosi nää nettihommelit tällasia joille jonkin sortin "kaveruus" ja rauhallinen alku on melkein pakollinen välivaihe ennen mahdollista ihastumista.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
119
Ehkä hän on vain hitaasti lämpiävää sorttia ja/tai demiseksuaali? En itsekään lämpene välttämättä muutamilla ekoilla treffeillä juuri kädestä pitelyä enempää ja joskus ihastuminen seuraa vasta kuukausien tutustumisen jälkeen - ja sitten se saattaakin iskeä kunnolla. Tiedän että on paljon kaltaisiani naisia, tosin useimmat kiertääkin Tinderit ja ylipäätään nettideittailun kaukaa. Ei oikein suosi nää nettihommelit tällasia joille jonkin sortin "kaveruus" ja rauhallinen alku on melkein pakollinen välivaihe ennen mahdollista ihastumista.
Eipä taida tarvita miettiä, huomenna oli tarkotus tavata ja nyt tulee viestiä ettei tämä homma lähde :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 226
Eipä taida tarvita miettiä, huomenna oli tarkotus tavata ja nyt tulee viestiä ettei tämä homma lähde :facepalm:
Eipä siinä, ole kiitollinen että hän teki asian helpoksi etkä päätynyt epämääräiseen suhteeseen. Muussa tapauksessa olisi voinut koittaa miettiä että onko hänessä jotain potentiaalia jota voisi "muokata" haluamaansa suuntaan pikku hiljaa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
119
Ehkä se huominen vielä katsotaan. Ei ole kuulemma yhteyttä, mutta ei hänkään niin aktiivisesti ole syvällisempiin juttuihin mennyt :tdown:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 430
Viestejä
4 161 390
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom