Tämä juuri se pointti, mistä se helvetin oikea kemia tulee yhden tapaamisen ja viestittelyn jälkeen?
Lyhyesti: Karisma, ulkonäkö, huumorintaju, äly, sosiaalinen status jne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä juuri se pointti, mistä se helvetin oikea kemia tulee yhden tapaamisen ja viestittelyn jälkeen?
Jep, eli juurikin sitä pinnallista.
Ei yhden deitin ja muutaman tunnin tekstittelyn jälkeen kuitenkaan olla kiintyneitä vielä millään tavalla.
Ja siinä vaiheessa nyt nimenomaan ei pitäisi odottaakaan mitään muuta kuin "pinnallisen" kiinnostuksen heränneen. Mitä ikinä se syvempi sitten onkaan tässä tapauksessa kun huumorintaju, äly, sosiaalinen pääoma jne menee "pinnallisuuksiin"...
Mutta kun ei kukaan edes kysy omistanko asuntoa. kun naama on tällainen niin ei väliä vaikka omistaisin mitä.
Tietty jos laittaisi Tinderiin oman kuvan sijalle palkkakuitin ja kertoisi että merenrata tontti Hesassa niin ehkä tämäkin peikko saisi pillua.
Mitä tapahtuisi jos sulle laitettaisiin täydellisesti sopivat vaatteet, tukka, parta yms. kuntoon, ruokavalio täydelliseksi, sopivalla liikunnalla kroppa kuntoon. Siihen lisäksi harjottelisit sosiaaliset taidot kuntoon ja poistaisit sosiaalisia rajoitteita? Olisiko kasvojen luuston rakenteella enää paljoakaan merkitystä? Noi mainitsemani asiat voi nimittäin tehdä kuka vaan, jos niin päättää. Koitas piruuttas ja tuu sitten raportoimaan!
Unohtakaa se tinderi, siinä vaiheessa kun kävi flaksi ja vedin laatikosta factory new lapaset (CS GO) on näitä nättejä naisia alkanut ilmaantumaan steamin puolelle pyytämättäkin!!.
Ei ole mitään "kemiaa". Se on vain hölynpöly-termi sille, että ihastuttaako toinen vai ei ja haluaako toisen kanssa olla vastaisuudessakin tekemisisssä parisuhdemielessä.
Sitten on ne systeemit, joissa on sovitut avioliitot yms. paskaa ettei kukaan vahingossa ihastu ulkonäköön, älyyn, huumorintajuun tai muuhun "pinnalliseen" turhuuteen
Steamissa niitä huijaritilejä tosiaan riittää, ei tarvita kuin kaikille näkyvä tili niin kaveripyynnöt ovat taattuja
...
Jos mä olisin yksinvaltias niin määräisin että kaikkien naisten täytyy käydä murojen kanssa vähintään 10:llä deitillä vaikkei kiinnostaisi paskaakaan (pillua on myös annettava).
Sieltä niitä tunteiden vastakaikuja kaivetaan vaikka lapiolla kunnes akka on kypsä! Jos vuoden koeajan jälkeen ei muro vieläkään sytytä naista niin ehkä tässä tilanteessa suotakoon että nainen saa käydä uuden uroon kanssa treffeillä.
Vai mitä mieltä muut?
Mutta jostain se pitää silti lähteä ja jos se ei lähde edes pinnasta niin mistä sitten?
Pikemminkin haluaisin kuulla, että mihin sitä sitten pitäisi toisessa ihastua jos nuo luettelemani ovat pinnallisia? Lompsaa en tosin tainnut mainita...
Mitä tapahtuisi jos sulle laitettaisiin täydellisesti sopivat vaatteet, tukka, parta yms. kuntoon, ruokavalio täydelliseksi, sopivalla liikunnalla kroppa kuntoon. Siihen lisäksi harjottelisit sosiaaliset taidot kuntoon ja poistaisit sosiaalisia rajoitteita? Olisiko kasvojen luuston rakenteella enää paljoakaan merkitystä? Noi mainitsemani asiat voi nimittäin tehdä kuka vaan, jos niin päättää. Koitas piruuttas ja tuu sitten raportoimaan!
Ihminen ja aivot tekee niin paljon asioita alitajunassa mitä ei oikeasti edes tiedosteta joten turha näitä on miettiä mksi joku sanoo heti ensi tapaamisen jäkeen että ei kiitos ei natsaa.
Itse tein ihan samaa monta kertaa, ihminen oli oikein mukava ja juttu luisti mutta silti joku ei vaan syttynyt ja ainakin mun mielestä on reilua puhaltaa peli heti poikki.
Minustakin kannattaa kuunnella tuota omaa sisäistä ääntä, vaikka sille ei aina osaa selitystä sanallisesti etsiä. Tiedostetaan kuitenkin niin monella tasolla ja parinmuodostuksessa ne viisaammat äänet taitavat usein olla siellä tiedostamattoman puolella - sieltä se hankaus tulee ja sitä ei kannata unohtaa. Kun natsaa niin sen huomaa kyllä omassa fiiliksessä.
Siksihän onkin tärkeää, että kokee näitä eri tuntemuksia niin oppii itsestään erottelemaan, milloin mennään lujaa hyvällä tavalla ja milloin mennään metsään. Ihminen tunne itsesi.
Niin ja siis sitten löytäisit sen mallin vartaloisen naisen, jolla on d kupin tissit jotka eivät roiku, tyrkkyperse ja näkyvätvatsalihakset?
Jos et vielä ole ymmärtänyt että ulkoisesti ihmiset näyttää just siltä mitä he ovat. Jos tykkää jostain muusta kuin kehonrakennuksesta, on varmaan ihan turha alkaa sitä harrastamaan vain jotta saisi.. Naisille on näköjään ihan fine alkaa laittamaan niitä "Rakastaa minua sellaisena kuin olen eikä sellaisena kuin minun haluaisi muuttuvan".
Edelleenkään sinä et vissiin tiedä miltä kukin tällä foorumilla näyttää, mitä urheilee ja miten pukeutuu?
Minustakin kannattaa kuunnella tuota omaa sisäistä ääntä, vaikka sille ei aina osaa selitystä sanallisesti etsiä. Tiedostetaan kuitenkin niin monella tasolla ja parinmuodostuksessa ne viisaammat äänet taitavat usein olla siellä tiedostamattoman puolella - sieltä se hankaus tulee ja sitä ei kannata unohtaa. Kun natsaa niin sen huomaa kyllä omassa fiiliksessä.
Siksihän onkin tärkeää, että kokee näitä eri tuntemuksia niin oppii itsestään erottelemaan, milloin mennään lujaa hyvällä tavalla ja milloin mennään metsään. Ihminen tunne itsesi.
... Jos et vielä ole ymmärtänyt että ulkoisesti ihmiset näyttää just siltä mitä he ovat...
Tottakai itseensä pystyy vaikuttamaan. Se on vain se kuinka paljon kannattaa olla jotain muuta kun mitän on vain toisen takia...
Vai itsensä takia? Kyllä minä näen panostamisen saadakseni jotain haluamiani asioita panostamisena itseeni ja omaan elämääni.
Muutenkaan mä en oikein ymmärrä, että miten joku kropan kuntoon treenaaminen/laihduttaminen tai siisti kampaus tai vähän pukeutumiseen paneutuminen olisi "olla jotain muuta kuin itsensä". Tietty jos läski on osa luonnettasi niin sitten. Mutta ei treenaamisen seurauksena saatu parempi vartalo ole mitään teeskentelyä tai esittämistä.
Muutenkaan mä en oikein ymmärrä, että miten joku kropan kuntoon treenaaminen/laihduttaminen tai siisti kampaus tai vähän pukeutumiseen paneutuminen olisi "olla jotain muuta kuin itsensä". Tietty jos läski on osa luonnettasi niin sitten. Mutta ei treenaamisen seurauksena saatu parempi vartalo ole mitään teeskentelyä tai esittämistä.
Vai itsensä takia? Kyllä minä näen panostamisen saadakseni jotain haluamiani asioita panostamisena itseeni ja omaan elämääni.
Tässä on vain se vaara, että ei sisäiset äänet aina ole oikeassa. Monet avioerotkin lähtee siitä, kun omaa onnettomuutta projisoidaan puolisoon, vaikka todellisuus on esimerkiksi työpaikka tai parisuhteen ulkopuoliset puutteet. Toki asiana vähän eri luokkaa, mutta kuvastaa sitä, että oma sisäinen ääni ei välttämättä ole oikeassa. Siitähän sanonta "ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella" yleensä lähtee.
Ei kaikki nauti urheilusta tai treenaamisesta. Paskin lähtökohta millekään tekemiselle on se, että asettaa siihen ulkopuolisen vaatimuksen. Treenaan, että naiset pitävät minusta. Luen lääkäriksi, että saan muilta arvostusta. Nämä ovat niitä lähtökohtia, mistä noin yleisesti tavallinen ihminen ajautuu erittäin todennäköisesti epäonnelliseksi sekä katkeroituu. Mutta siinä olen samaa mieltä, että valittaminen asiasta on turhaa. Elämä on pitkälti kompromisseja, eikä voi vaatia liikoja. Valittaminen on ensimmäinen lähtökohta muutokselle - se on se sisäistäminen, että muutosta pitäisi tapahtua. Uhriutuminen on paskin asenne, minkä voi omata. Ylipaino, huonot sosiaaliset taidot, itsevarmuuden puute yms. asiat ovat kuitenkin pitkälti korjattavissa olevia asioita. Jos hoikkana ja timminä olisi helppoa pysyä, ei olisi ylipainoisia. Jos hyvät sosiaaliset taidot olisivat helppo saavuttaa, ei olisi introverttejä hissukoita. Jos yleinen piittaamattomuus muiden mielipiteistä ja näin ollen oman egon turhan suojelun karsiminen olisi helppoa, kukaan ei olisi epäitsevarma. Asiat, joilla maailmassa on suurta merkitystä populaatiotasolla, ovat lähtökohtaisesti vaikeita saavuttaa.
Maalasin ja alleviivasin tuon kohdan josta olen eri mieltä. Introvertillä ei välttämättä ole huonoja sosiaalisia taitoja tai ole hissukka ainakaan puheliaisuus mielessä, mutta ei hakeudu joukkoihin ja viihtyy yksin. Se on ihan tutkitustikin ominaisuus jolle on melko selkeä perinnöllisyys.
Ennemmin sanoisisn ettei moukkia olisi, jos hyvät sosiaaliset taidot olisi helppo saavuttaa.
Moukkamaisuus on pitkälti käytöstapojen ja etiketin puutetta. Kuka tahansa oppii ne kyllä.
Narsismi on sairaus, ei käytöstä.No, itse luen moukkamaisuuteen esimerkiksi narsismin. Jos se määritellään sinun tavallasi, olen samaa mieltä.
Kiitos ja kumarrus, joku tajusi koko pointin...Veikkaan, että missasitte Eramaanketun pointin.
Oletan hänen tarkoittaneen, että sen 150kg naisen suuret intohimot elämässä eivät oletettavasti liity liikuntaan. Paino on kysymyksessä toissijainen. Alkamalla "himoliikkujaksi" ilman intohimoa hän tuskin olisi niin onnellinen, että olisi edukseen ja mies joka jakaa naisen todellisia intohimoja ja siten oletettavasti kuuluisi olla ihannemies naiselle tuskin on itsekkään intohimoinen liikkuja. Tekisikö mies joka haluaa himoliikkujanaisen tuon kyseisen naisen onnelliseksi.
Onnellisuus ja itsensä hyväksyntä kantavat melko pitkälle, mutta tietysti ulkoista habitustaan on hyvä kohentaa niillä keinoin kun se on mielekkään vaivan takana.
Onneksi olkoon. Minulle on tärkeintä, että panostan asioihin joista pidän ja josta nautin. Enkä etsi sitä mallia vaan samanlaista (arvostaa niitä samoja asioita kuin minä), joten minä en odota, että toinen on esim hoikka tai äärettömän hyväkuntoinen.Vai itsensä takia? Kyllä minä näen panostamisen saadakseni jotain haluamiani asioita panostamisena itseeni ja omaan elämääni.
Narsismi on sairaus, ei käytöstä.
Se tuntuu näillä muutamalla tätä threadia lukevalla jurputtimella olevan niin pielessä, että ette edelleenkään tajua, ettette tiedä kanssakeskustelijoista yhtään mitään.. Ilmeisesti kuitenkin täällä kaikki muutkin juoksee yli 3k coopperissa kun on niin paljon varaa arvostella muita?
Toki introvertti voi pakottautua olemaan sosiaalisempi ja olla hyvinkin itsevarma ja määrätietoinen jopa luonnostaan. Mutta mikäli kyse on intovertista eikä ujoudesta ihminen uupuu niin tehdessään nopeammin ja tarvitsee aikaa palautumiseen. Ihmissuhdepuolella siten voi olla haaste ainakin jos toinen osapuoli on luonnostaan paljon sosiaalista kontaktia ja menoa kaipaava.Kyllä tuo introverttius on ainakin sosiaalisesti haitallisilta osin mahdollista korjata. Itsekin olen töiden puolesta väkisin oppinut olemaan määrätietoisempi ja sosiaalisempi. Tämä puolestaan kääntyy työn ulkopuolella itsevarmuudeksi, epäröimättömyydeksi ja pyrkimykseen viedä hommat loppuun.
En usko, että kukaan varsinaisesti arvostelee muita. Mutta jos asiaa ajatellaan toisesta näkökulmasta. On kaksi vaihtoehtoa:
Tuo 1. on se, mitä neuvovat yleensä toitottaa. Se johtaa parantuneeseen mahdollisuuteen löytää ihmisiä, jotka kiinnostuvat. Toisaalta vaihtoehto 2. johtaa siihen, että vuoden päästä on erittäin todennäköisesti tismalleen samassa tilanteessa. Toki eksternalisointi toimii erittäin pätevänä itsekuvan suojelun keinona, mutta ratkaisu se ei ole mihinkään. Ainoa henkilö, johon voit suoraan itse vaikuttaa, olet sinä itse.
- joko tekee itsestään parhaimman mahdollisen version, jolla korostaa asioita mitä vastapuoli kumppanistaan hakee
- jatkaa samaa mitä tekee nyt, uhriutuu ja valittaa, kun muiden näkökulmat eivät kohtaa omia
Kyllä tuo introverttius on ainakin sosiaalisesti haitallisilta osin mahdollista korjata. Itsekin olen töiden puolesta väkisin oppinut olemaan määrätietoisempi ja sosiaalisempi. Tämä puolestaan kääntyy työn ulkopuolella itsevarmuudeksi, epäröimättömyydeksi ja pyrkimykseen viedä hommat loppuun.
...
Pinnalliset ihmiset myös pariutuvat pinnallisesti, koska pinnallisuus on niiden listan kärjessä ja kärsivät sitten seuraukset. Voihan siinä lotossakin käydä hyvin..
Toi on kova! Itse en ole edes parhaimmassa kunnossa päässyt alle 50 min, ja iän myötä tuo kunto taitaa ennemmin hitaasti laskea kuin nousta tällä treenaamisella, joten taidankin varata ajan vähintään kemialliseen kastraatioon niin pääseepähän panetuksestaTäällä elää jatkuvasti tämä lynkkaus mieliala, että me ikuiset poikamiehet ollaan laiskoja paskoja CS-jonneja peräkammarin poikia eikä tehdä mitään pukeutumisen ja kroppamme eteen ja itse olemme tähän pillun puutteeseen syyllisiä.
Noh, kerrotaan sitten, käyn säännöllisesti parturissa, pidän huolta pukeutumisesta, juoksen 10km noin 40 minuuttiin. Millään näistä ei ole ollut apua parisuhdemarkkinoilla. Sliippaus ei tepsi, kun naiset ottaa sen söpön resupekan runopojan paijattavaksi.
Täällä elää jatkuvasti tämä lynkkaus mieliala, että me ikuiset poikamiehet ollaan laiskoja paskoja CS-jonneja peräkammarin poikia eikä tehdä mitään pukeutumisen ja kroppamme eteen ja itse olemme tähän pillun puutteeseen syyllisiä.
Noh, kerrotaan sitten, käyn säännöllisesti parturissa, pidän huolta pukeutumisesta, juoksen 10km noin 40 minuuttiin. Millään näistä ei ole ollut apua parisuhdemarkkinoilla. Sliippaus ei tepsi, kun naiset ottaa sen söpön resupekan runopojan paijattavaksi.
...
Niin, @SundeR miten hyvässä kunnossa tässä pitää sitten olla?
@█ █ █ █ █ , Tai miten olisi kolmas vaihtoehto:
3. tekee itsestään parhaimman mahdollisen version, jolla korostaa asioita mitä itse haluaa olla.
Näkisin että tuo olisi tavoiteltavampi vaihtoehto kuin aiemmin mainittu 1. kohta. Se miksi sitten ihmiset eivät tuohon pyri selittyy kaikella mitä ikinä voi keksiä. Todellisia syitä usein ei juurikaan ole (todellisella tarkoitan jotain mikä olisi käytännössä mahdotonta toteuttaa).
Ainakin omalla kohdalla pyrin olemaan ns, optimissa olettamani hyödyn ja panostuksen suhteen, eli suht vaivattomasti varsin ok tilanteessa. Jos en tällaisenaan kelpaa niin olen asian kanssa sujut, sliipattu 'mallipoika' en ole enkä sellaiseksi myöskään halua identifioitua.
3. Etsiä sellainen henkilö kenen arvosteluasteikon yläpäähän ei kuulu näkyvät vatsalihakset (vain kaksi ylintä erottuu).
Ei etsi itselleen arnoldia. Yksinkertaisesti ihmisellä on vain rajallinen määrä aikaa vuorokaudessa ja vaikka kaikilla on mahdollisuus pysyä "siedettävässä kunnossa" on siitä aika pitkä matka "huippu urheilijaksi" ja edes huippu urheilijoilla ei ole välttämättä näkyviä vatsalihaksia...
Totta, siinä olen samaa mieltä, että jokaisen tulisi tehdä parhaansa ollakseen juuri paras itsensä eikä ruikuttaa yksin himassa miksi kaikki on perseestä.
Pinnalliset ihmiset haluavat pinnallisuuden takia pitää itsestään huolta. Urheilijat, jotta menestyisivät harrastuksessaan josta pitää. Läskit & normaalit eivät juuri koe intohimoa liikunnasta joten ovat vain "laihoja tai lihavia läskejä" kuten suurin osa "hyväkuntoisiksi itseään kuvailevat naiset". Se, että on hoikka ei tee hyväkuntoiseksi ja se, että on hyväkuntoinen ei tee lihaksikkaaksi.
Pinnalliset ihmiset myös pariutuvat pinnallisesti, koska pinnallisuus on niiden listan kärjessä ja kärsivät sitten seuraukset. Voihan siinä lotossakin käydä hyvin..
Huomaa myös, että "me" ei valiteta edelleenkään täällä ettei toosaa saa tai miksi asiat ovat niin kuin ovat. Vaan parempi pinnallinen kansa tulee tarjoamaan vaihtoehtoja x, koska se on heillä "toiminut".