Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jokainen suht. normaali nainen saa sellaisen miehen/miehiä kuin vaan haluaa, poislukien se että niitä rahamiehiä ei kyllä persaukisessa Suomessa meinaa riittää jokaiselle. Tuntuu että noilla misseilläkin on ongelmia kun ei jääkiekkoilijoita ja muita vastaavia tahdo löytyä edes niiden tarpeisiin. Ehkäpä siitä se johtuukin kun ei niitä lapsia synny, kun tarpeeksi korkeatasoisia alfoja ei olekaan riittävästi.
Olipas ristiriitainen pätkä noinkin lyhyeksi :D
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 084
Mies on vahvempi ja viisaampi sukupuoli, joten jos ajatellaan asioita tarpeeksi monennella tasolla, niin periaatteessa kaikki johtuu miehestä, siitä lähtien että annettiin naisille äänioikeus... :D Ihan itse kaivettu kuoppa siis...
jep. Eräiden ei tartte valittaa ulkonäöstä kun heittää pussin päähän. Ei sitten pääse naisille nousemaan flirttailusta kusi päähän. Lapsia voi tehdä niin paljon kun huvittaa, eihän se ole naisen asia lainkaan eikä pillunperäänkään tartte vongata.. Mitäs minä näitä suomalaisia arvoja täällä olen puolustamassa :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Tinder bugaa nyt kunnolla. Saan ilmoituksia viesteistä, joita en näe. Yksi omakin viesti hävisi. Toinen valittaa, ettei oo saanut viestiä vastauksistani. YM...
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Tää on aika tuuhea skenaario. Miehissä on täysin paskalaatuista tavaraa varmaan suurin osa.
Siis mikä ajatuksessa, että normaalihko nainen pystyisi pariutumaan helpohkosti on vikana? Ja miten miesten paskuus liittyy asiaan?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Siis mikä ajatuksessa, että normaalihko nainen pystyisi pariutumaan helpohkosti on vikana? Ja miten miesten paskuus liittyy asiaan?
Siinä luki: "saa sellaisen miehen/miehiä kuin vaan haluaa", ihan sanantarkkaan lainatakseni.

Ja jos nyt ihan suurennuslasilla niin teksti jatkui siihen, että rikkaita, alfoja, jääkiekkoilijoita yms. ei riitä kaikille, mikä kumosi tuon väitteen jo saman viestin sisällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Vieläkö tinder näyttää smart photosia käytettäessä että minkä se rankkasi "parhaaksi kuvaksi"? Joskus tuollainen toiminto oli, nyt ollut smart photos päällä yli viikon eikä ole vieläkään tullut näkyviin mikä on paras
 
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
20
Vieläkö tinder näyttää smart photosia käytettäessä että minkä se rankkasi "parhaaksi kuvaksi"? Joskus tuollainen toiminto oli, nyt ollut smart photos päällä yli viikon eikä ole vieläkään tullut näkyviin mikä on paras
Eikös se vaan siirrä ensimmäiseksi sen kuvan, jonka kohdalla on eniten painettu sydäntä?
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
En itsekkäät alkaisi deittailemaan vuokralla asuvaa tai työtöntä. Toisen ammatilla taas ei ole mitään väliä.
Hahah, itse asun vuokralla kun olen laskenut että näin saan enemmän rahaa sijoittamiseen. Sijoitettuna on toki rahaa saman verran kuin monella omistusasunnossa. Et siis deittailisi minua vain siksi että asun vuokralla? Myös kovapalkkainen työ löytyy.

No okei, olen lisäksi mies että ymmärrän jos homma kaatuisi jo siihen ;)

Edit: Mutta sanotaan nyt sekin että jos joku asuisi kaamessa vuokra-murjussa tai paskakuntoisessa omistusasunnossa huonolla alueella niin kyllä tämä aiheuttaisi vähän mutkia matkaan deittailussa :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Tampereeelta löysin / hän löysi minut mahtavan punapään. 7 vuotta mua nuorempi, mutta juuri sopivan ikäinen.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 084
Hahah, itse asun vuokralla kun olen laskenut että näin saan enemmän rahaa sijoittamiseen. Sijoitettuna on toki rahaa saman verran kuin monella omistusasunnossa. Et siis deittailisi minua vain siksi että asun vuokralla? Myös kovapalkkainen työ löytyy.

No okei, olen lisäksi mies että ymmärrän jos homma kaatuisi jo siihen ;)

Edit: Mutta sanotaan nyt sekin että jos joku asuisi kaamessa vuokra-murjussa tai paskakuntoisessa omistusasunnossa huonolla alueella niin kyllä tämä aiheuttaisi vähän mutkia matkaan deittailussa :)
Mikä on kovapalkkainen duuni, näin omasta mielestäsi?
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Tää menee kyllä aika paljon ohi aiheen..
Mikä on kovapalkkainen duuni, näin omasta mielestäsi?
Yli 4k/kk. Tähän on perustelutkin valmiina: Nimittäin jos kauheesti yli tuon tienaa niin tuloja ei enää kannata ottaa palkkana.
4k€ voi olla kovan kuuloinen palkka jos sen verran saa uran alkupuolella, nuorena kun ei ole mitään kuluja tai vastuita. Mutta jos tienaa ton 4k€, sulla on as.laina, 2-3 lasta, puoliso...Tuossa vaiheessa kuluja on paljon enemmän kuin silloin kun asut betonikuutiossa, ei vakuutuksia, ei autoa, ei mitään kuluja. Eli sanoisin suoraan että mun mielestä 4k€ ei ole mikään kova palkka. Toki tätä keskustelua voidaan jatkaa toisessa ketjussa :)

Jottei koko viesti mene OT niin sen verran palkasta ja sen vaikutuksesta parinmuodostukseen että ehkä just jossain nettideittailussa, tinderhommissa jne. niin palkka on yksi asia joka vaikuttaa kun haarukoidaan ihmisiä. Oikeassa elämässä kun tutustuu johonkin niin ei palkalla ainakaan mulle ole merkitystä. Tietysti antaa paremmin rahkeita kun tietää että toisella on "hyvä työpaikka" joten se tuo tiettyä turvaa. Jos tuolta pohjalta arvioisin niin omasta mielestä 4k€ on hyvä kk-palkka. Joillekin ihmisille raha meinaa enemmän ja joillekin vähemmän. Kyllä se niin on että jos tarpeeksi on rahaa niin vetää ehkä puoleensa tietynlaisia ihmisiä..eikä se välttämättä huono ole mutta rahakkailla ehkä suhdemarkkinoilla tietty etu puolellaan.
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
Tää menee kyllä aika paljon ohi aiheen..

4k€ voi olla kovan kuuloinen palkka jos sen verran saa uran alkupuolella, nuorena kun ei ole mitään kuluja tai vastuita. Mutta jos tienaa ton 4k€, sulla on as.laina, 2-3 lasta, puoliso...Tuossa vaiheessa kuluja on paljon enemmän kuin silloin kun asut betonikuutiossa, ei vakuutuksia, ei autoa, ei mitään kuluja. Eli sanoisin suoraan että mun mielestä 4k€ ei ole mikään kova palkka. Toki tätä keskustelua voidaan jatkaa toisessa ketjussa :)
...
On se itselläkin palkka yli 4k, mutta pikkaisen varmaan saivartelin kun puhuin nimenomaan kovasta palkasta, en kovista tuloista. Tarkoitan siis sitä että mikäli palkka on esim. 6k, kannattaa järjestellä tulot muutoin kun makselemalla palkasta kamalasti veroja. Pyörittää oman yrityksen kautta tai vastaavaa.
Onhan joku 7k varmaan siis "kova palkka", mutta itse haluaisin rahat jotenkin muuten kuin "palkkana" tuossa kohtaa :p
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
4k€ voi olla kovan kuuloinen palkka jos sen verran saa uran alkupuolella, nuorena kun ei ole mitään kuluja tai vastuita. Mutta jos tienaa ton 4k€, sulla on as.laina, 2-3 lasta, puoliso...
Kaikki meistä ei osta puolisoa Aasiasta elätettäväksi vaan puolisolla on omat tulonsa ja hän tukee perhettä ehkä 30–50-prosenttisesti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
149
Omaisuuteen ja statukseen liittyen tuli itsekin aiemmin joskus tässä ketjussa kommentoitua. Nyt minulla lukee profiilissa, mitä teen työkseni, mutta aiemmin ei. Teen siis monenlaisia siivoushommia ihan normisiivouksesta erikoisempiin pesukeikkoihin yms. Ulkonäön perusteella minusta on moni ollut kiinnostunut, mutta työkuvioiden tullessa puheeseen, se vain väljähtyy, vaikka kuinka innokasta alkuun olisi ollut.

Ymmärrän toki ihmisen egon tarpeen tyydyttää itseään etsimällä joku korkean statuksen omaava, mutta jotenkin on niin karua, että se vaikuttaa niin voimakkaasti. Itselleni ei ole väliä toisen työkuvioilla - pääasia, että elämässä on jokin suunta ja yritys. Eniten arvostan vapaa aikaa ja toivon sitä olevan myös toisella.

Nyt tulevan treffikumppanin kanssa ollaan vain höpötelty ihan niitänäitä ja vapaa ajan kuvioita. :)
Onneksi itse olen menestyvä yritysjohtaja ja muutenkin alfan näköinen, niin ei ollut vaikeaa löytää Tinderistä naisseuraa. :)
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
Eikös toi ole vain hyvä asia, että kullankaivurit tipahtaa heti kättelyssä? :)

Tuossa ammatissa joutuu varmaan käymään keskimääräistä useammilla treffeillä ennen kuin natsaa, mutta toisaalta voi ainakin luottaa siihen ettei tuleva nuorikko anna vittujakaan (pun intented) pankkitilin saldosta tai turhista titteleistä. :tup:
Miehen varallisuuden vaikutus viehättävyyteen on ihan fakta joka perustuu biologiaan. Nainen haluaa mahdollisimman turvatun elämän itselleen ja ennenkaikkea mahdolliselle jälkikasvulleen. Kullankaivajista puhutaan, mutta täytyy tehdä ero tämän edellämainitun, ja sitten varsinaisen kullankaivuun välillä, jossa nainen etsii tahallaan mahdollisimman rikkaan (ja esim. vanhan) miehen. En sano että joku siivooja on paha, mutta jos on työtön tai on jotain mt-/alkoholi- yms. ongelmia niin siinä voi olla hyvin vaikea löytää nainen.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mitä sillä on väliä miksi ei? En minäkään alkais seurustelemaan vuokralla asujan, työttömän tai opiskelijan kanssa, eikä mun sitä tarvitse selitellä. Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa omien kriteerien mukaan ja hyvähän se on että on valinnanvaraa että saa juuri sellaisen kun haluaa.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
700
Mitä sillä on väliä miksi ei? En minäkään alkais seurustelemaan vuokralla asujan, työttömän tai opiskelijan kanssa, eikä mun sitä tarvitse selitellä. Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa omien kriteerien mukaan ja hyvähän se on että on valinnanvaraa että saa juuri sellaisen kun haluaa.
Ei sillä mitään väliä olekaan. Kysyin ihan puhtaasta mielenkiinnosta koska en ole aiemmin törmännyt siihen, että omistusasuminen olisi jollekin merkittävä tekijä seurustelukumppanin valinnassa. Ei ollut mitenkään tarkoitus ottaa kantaa siihen onko se oikein vai väärin.

Miksi itse et alkaisi seurustelemaan vuokralla asujan kanssa?
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Asun vuokralla rumassa yli 20-vuotiaassa betonikuutiossa Stadin mamu-lähiössä, mutta jos vaan sen emännän löytäisin niin välittömästi ostaisin meille hienon oman asunnon. Ei ole vielä kukaan tullut edes kysymään että missä asun :-/
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Asun vuokralla rumassa yli 20-vuotiaassa betonikuutiossa Stadin mamu-lähiössä, mutta jos vaan sen emännän löytäisin niin välittömästi ostaisin meille hienon oman asunnon. Ei ole vielä kukaan tullut edes kysymään että missä asun :-/
Voisko toimia toisinpäin? Esim @Niamu ei alkaisi ollenkaan sun kanssa deittailemaan mutta jos asuisit omistusasunnossa niin voisi natsata.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Voisko toimia toisinpäin? Esim @Niamu ei alkaisi ollenkaan sun kanssa deittailemaan mutta jos asuisit omistusasunnossa niin voisi natsata.
Mutta kun ei kukaan edes kysy omistanko asuntoa. kun naama on tällainen niin ei väliä vaikka omistaisin mitä.

Tietty jos laittaisi Tinderiin oman kuvan sijalle palkkakuitin ja kertoisi että merenrata tontti Hesassa niin ehkä tämäkin peikko saisi pillua.
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
Hahaha, itse asun hienossa vuokraluukussa kohtuu edullisesti ja "omaisuus" on betoniseinien sijasta tuottavammissa instrumenteissa. Omaisuutta siis löytyy varmaan saman verran kuin monen omistusasunnosta, noh, ainakin se tuottaa paremmin.

Mutta hyvä tietää että jos @Niamu:n haluan iskeä niin siinä tilanteessa ostan jostain mamu-lähiöstä halvan kopin ja muutan sinne. Tän jälkeen privaviestiä Niamulle :shy:
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Aikamoista persekipeyttä tuntuu tuo omistusasumisen preferointi aiheuttavan. Vielä kun siitä maininnut nimimerkki oli käsittääkseni miespuolinen, eli ei edes varakkaita miehiä jahtaava golddigger-naaras. Voihan omistusasuminen kertoa myös vakaasta elämäntilanteesta tai yhtenevistä elämänarvoista mitä rahankäyttöön tulee.
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
Aikamoista persekipeyttä tuntuu tuo omistusasumisen preferointi aiheuttavan. Vielä kun siitä maininnut nimimerkki oli käsittääkseni miespuolinen, eli ei edes varakkaita miehiä jahtaava golddigger-naaras. Voihan omistusasuminen kertoa myös vakaasta elämäntilanteesta tai yhtenevistä elämänarvoista mitä rahankäyttöön tulee.
En itse ainakaan peppukipeyttä tunne mutta vaan ihmetyttää. Jos annan helpon esimerkin:

1. Valitsen vain varakkaita, koulutettuja ja hyvätuloisia naisia.
- Hyviä perusteita, kuulostaa ihan järkevältä.

2. Valitsen vain omistusasuvia naisia, naisella täytyy olla BMW-merkkinen auto tai naisella tarvitsee olla Nokian osakkeita.
- Nämä herättävät oman mielenkiintoni että miksi nyt näin.


Ja toki jokainen voi preferoida vaikka punahiuksisia, Adidas-merkkisiä kenkiä käyttäviä tms. Nämä on jokaisen henk-koht -juttuja. Jengi voi ihmetellä mutta dissaaminen on vähän väärin.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Juu, ja yksittäiset ominaisuudet ovat usein sellaisia, joista voi vähän tinkiä, jos kokonaisuus on erittäin positiivinen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 970
Se on hyvä että pääsee ihan valitsemaan, etenkin jos on ehdotonta vaatimuslistaa.

Itselle tuli voimakas ihastus ihan puskista ja onneksi samoin kävi myös ihastukseni kohteelle. Siinä kohtaa ei vielä ollut tarkkaa tietoa toistemme omaisuudesta, enkä usko että työtilanteella ja koulutustasollakaan ollut merkitystä mun aivomyrskylle.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Etenkin kun nykyaikana nuorten ja vanhempienkin aikuisten omistusasuminen tapaa tarkoittaa pankin omistamassa asunnossa asumista.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Jos on vakivirka ja/tai työ yhtään isommassa kaupungissa niin tyhmää se on rikastuttaa asuntosijoittajia omasta palkasta. Ennemmin maksaa lainaa pois ja parinkyt vuoden päästä asunto oma.

Tietty jos epämäärinen työ jossain syrjässä, niin voi olla ihan järkevä olla vuokralla vaikka piedempääkin: jos tulee potkut niin uudet työt löytyy helpommin kasvukeskuksista.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
702
Kauheeta vääntämistä, analysointia ja kikkailua täällä. Ihan oikeasti se, että on vaan oma itsensä eikä yritä olla yhtään mitään muuta toimii. Ainakin jos haluaa löytää sen oikeasti itselleen sopivan kumppanin.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Se on hyvä että pääsee ihan valitsemaan, etenkin jos on ehdotonta vaatimuslistaa.

Itselle tuli voimakas ihastus ihan puskista ja onneksi samoin kävi myös ihastukseni kohteelle. Siinä kohtaa ei vielä ollut tarkkaa tietoa toistemme omaisuudesta, enkä usko että työtilanteella ja koulutustasollakaan ollut merkitystä mun aivomyrskylle.
Kyllä minäkin tuossa tapasin yhden todella vetävän näköisen mimmin kun olin vielä sinkkuna, kaikki oli päälisin puolin enemmän kuin kohdillaan, no sitten alkoi selviämään miksi siellä vuokralla asuttiin ja kitkuteltiin vaikka oli vakityö ym. ja en lähde niitä tässä enempää purkamaan, mutta vaikka kuinka oli asiat menossa jo oikeaan suuntaan niin silti mielessä kalvoi se ajatus että mitä jos sama toistuu vielä joskus ja niin puhalsin pelin poikki heti.

Kyllä mulla on oikeus valita kumppani juuri niiden kriteerien mukaan mitkä on mulle tärkeitä ja elämänhallinta on ellei tärkein niin heti sijalla kaksi!
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 736
Omistusasunto ei kuitenkaan takaa elämänhallintaa tai varallisuutta. Aika helposti sen lainan saa. Itsekkin tunnen useamman ihmisen, jolla on vain ajan kysymys milloin se lainan maksu kaatuu takaajien päälle.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Omistusasunto ei kuitenkaan takaa elämänhallintaa tai varallisuutta. Aika helposti sen lainan saa. Itsekkin tunnen useamman ihmisen, jolla on vain ajan kysymys milloin se lainan maksu kaatuu takaajien päälle.
Toki tässä täytyy sanoa ettei asumismuoto ole kuin yksi osa kokonaisuutta, myös koulutustaso, työt, perhe, harrastukset, vapaa-aika, ulkonäkö, luonne ym. vaikuttaa ja kyllä sieltä sitten löytyi se täydellinen ihminen ja näin 6kk jälkeen vauhti vain kiihtyy...
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 594
Se on hyvä että pääsee ihan valitsemaan, etenkin jos on ehdotonta vaatimuslistaa.

Itselle tuli voimakas ihastus ihan puskista ja onneksi samoin kävi myös ihastukseni kohteelle. Siinä kohtaa ei vielä ollut tarkkaa tietoa toistemme omaisuudesta, enkä usko että työtilanteella ja koulutustasollakaan ollut merkitystä mun aivomyrskylle.
Mitäs sitten kun se voimakkain ihastumisvaihe menee ohi, ja huomataan että arvot, toiveet elämältä jne. ovat aivan eri suuntaiset? Toinen haluaa lapsia ja toinen ei, jne.


Ihminen muuten huomioi asioita toisesta alitajuisesti, ilman että tiedostaa "valikoineensa", vaikka todellisuudessa niin on jo tapahtunut.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 311
Itse olen asunut aikuisiälläni noin 15 eri asunnossa, vaimoni on muuttanut vielä useammin. Taidan olla liian vaihtelunhaluinen omistusasumiseen, joten ehkä joidenkin on ihan hyvä tsekata myös tuo ehdokkaasta jos mielessä siintää vaikka rauhallinen omistusasuminen ja juurien levittäminen maaperään. Lasten koulutkin tulee katsottua siten että voisi muuttaa rauhassa ilman että koulu vaihtuu.Omassa mielessä siintää vielä halu kokeilla asumista ulkomailla kunhan lapset lentävät pesästä, tämän suhteen ei vielä tietoa onnistuuko. Elämäntyylin olisi hyvä käydä suhteellisen yksiin.
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
Toki tässä täytyy sanoa ettei asumismuoto ole kuin yksi osa kokonaisuutta, myös koulutustaso, työt, perhe, harrastukset, vapaa-aika, ulkonäkö, luonne ym. vaikuttaa ja kyllä sieltä sitten löytyi se täydellinen ihminen ja näin 6kk jälkeen vauhti vain kiihtyy...
Jos ajattelee vähän pidemmällä tähtäimellä asioita niin joku opiskeluitaan viimeistelevä lääkäri joka juuri nyt vielä hetken asuu siellä opiskelija-asuntolassa ei sekään välttämättä ole mikään huono "sijoitus".
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ihminen muuten huomioi asioita toisesta alitajuisesti, ilman että tiedostaa "valikoineensa", vaikka todellisuudessa niin on jo tapahtunut.
Näin se mullekkin kävi sen yhden kanssa, kaikki olisi hyvin mutta joku sanoi ei. Vasta jälkeenpäin ymmärsin mikä siinä hankasi vastaan kun en saannut sitä oikeaa tunnetta ja onneksi kuuntelin itseäni enkä puskenut väkisin ihastumista eteenpäin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 970
Mitäs sitten kun se voimakkain ihastumisvaihe menee ohi, ja huomataan että arvot, toiveet elämältä jne. ovat aivan eri suuntaiset? Toinen haluaa lapsia ja toinen ei, jne.


Ihminen muuten huomioi asioita toisesta alitajuisesti, ilman että tiedostaa "valikoineensa", vaikka todellisuudessa niin on jo tapahtunut.
Pidän ihastumista hyvänä lähtönä suhteelle ja sitähän se ihastuminen on, alitajuista valintaa. Toki suuret linjat ja kynnyskysymykset kannattaa alkuvaiheessa keskustella. Jos isoja esteitä ei ole, itse en ainakaan jarruttele yhtään.
Ihastuminen on mahtavaa ja hienoa aikaa, josta kannattaa nauttia ja kokea yhdessä kaikenlaista. Arki tulee sitten myöhemmin, jolloin katsotaan suhteen laatu kunnolla ja rakennetaa sitä ehkä realistisemmin eteenpäin.

edit. Ihastuksen aikana dopamiini palkitsee yhteisistä kokemuksista, jota voi myöhemmin muistella rakkaansa kanssa, jos suhde jalostuu ja jatkuu ihastumisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 616
Pidän ihastumista hyvänä lähtönä suhteelle ja sitähän se ihastuminen on, alitajuista valintaa. Toki suuret linjat ja kynnyskysymykset kannattaa alkuvaiheessa keskustella. Jos isoja esteitä ei ole, itse en ainakaan jarruttele yhtään.
Ihastuminen on mahtavaa ja hienoa aikaa, josta kannattaa nauttia ja kokea yhdessä kaikenlaista. Arki tulee sitten myöhemmin, jolloin katsotaan suhteen laatu kunnolla ja rakennetaa sitä ehkä realistisemmin eteenpäin.
Tuolla ilman jarruja menolla saa kyllä hyvin karkotettua ihmisiä (kokemuksesta). Toisaalta sitten taas jos toisella sama fiilis niin menee monesti parisen kuukautta tosi mukavasti.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
120
Tämähän on kyllä hienoa, eka tapaaminen, ei mennyt ehkä alkuun ainakaan ihan nappiin, mutta lähti siitä sit. Jälkeenpäin viestiteltiin ja oli jäänyt vähän ristiriitaset ajatukset tapaamisesta. No siinä monen tunnin viestittelyn ja seuraavan päivän pitkän puhelun jälkeen oli selvästi kiinnostusta toistemme asioista ja paljon samaa ajatusmaailmaa, hyvä fiilis jäi. Sit tiputtaakin pommin, että ei kuitenkaan halua tavata uudestaan kun ei ollut sitä kuuluisaa kemiaa. Oli muuten vaan kiinnostunut kuulemaan meikäläisestä ja taustoista ym. Wtf? Eli tinderruletti pyöräytti jonkuun toisen?
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tämähän on kyllä hienoa, eka tapaaminen, ei mennyt ehkä alkuun ainakaan ihan nappiin, mutta lähti siitä sit. Jälkeenpäin viestiteltiin ja oli jäänyt vähän ristiriitaset ajatukset tapaamisesta. No siinä monen tunnin viestittelyn ja seuraavan päivän pitkän puhelun jälkeen oli selvästi kiinnostusta toistemme asioista ja paljon samaa ajatusmaailmaa, hyvä fiilis jäi. Sit tiputtaakin pommin, että ei kuitenkaan halua tavata uudestaan kun ei ollut sitä kuuluisaa kemiaa. Oli muuten vaan kiinnostunut kuulemaan meikäläisestä ja taustoista ym. Wtf? Eli tinderruletti pyöräytti jonkuun toisen?
Turha noita sen suuremmin on mielessä pyöritellä. Huti on huti ja onneksi ei itseäsikään tainnut paljoa kiinnostaa. Kuka mistäkin syystä...
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ennemmikin vaikutti just siltä mikä on hakusessa.
Jaa, tulkkasin että sullakin oli ristiriitaiset fiilikset koko tapauksesta mutta ilmeisesti vain ekoista treffeistä siis. No mutta sinänsä ei muuta mitään, syytä on turha kovin syvästi miettiä. Tuskin mikään sellainen, jonka olisit voinut jotenkin välttää helposti ellei itsellesi tule jotain selkeetä mokaa mieleen.
 
Liittynyt
02.08.2018
Viestejä
676
Tämähän on kyllä hienoa, eka tapaaminen, ei mennyt ehkä alkuun ainakaan ihan nappiin, mutta lähti siitä sit. Jälkeenpäin viestiteltiin ja oli jäänyt vähän ristiriitaset ajatukset tapaamisesta. No siinä monen tunnin viestittelyn ja seuraavan päivän pitkän puhelun jälkeen oli selvästi kiinnostusta toistemme asioista ja paljon samaa ajatusmaailmaa, hyvä fiilis jäi. Sit tiputtaakin pommin, että ei kuitenkaan halua tavata uudestaan kun ei ollut sitä kuuluisaa kemiaa. Oli muuten vaan kiinnostunut kuulemaan meikäläisestä ja taustoista ym. Wtf? Eli tinderruletti pyöräytti jonkuun toisen?
Mitä itse teet jos ei vaan ole kemiaa? Olisko hänen pitänyt lähteä toisille treffeilla ja jatkaa sun kanssa pelleilemistä vaikkei mitään tunteita syty? Toimitko jumalauta itse näin naisten kanssa?
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 084
Mitä itse teet jos ei vaan ole kemiaa? Olisko hänen pitänyt lähteä toisille treffeilla ja jatkaa sun kanssa pelleilemistä vaikkei mitään tunteita syty? Toimitko jumalauta itse näin naisten kanssa?
Kyllä.

Omalta osaltani kokeilin junnuna miten "tunteilla syttyy" ja kymmenen vuotta meni kaivoon. Jos nyt ajattelisi vaikka "järjellä" ja kokeilisi vähän pidempää kuin "kokeilematta paskaa" perjaatteella.

Yleinsä en märehdi menneitä, mutta se mitä omassa henkilöhistoriassa on vituttanut on just se mimmien diskaaminen jonkun ihan vitun typerän syyn perusteella, joka on vaikuttanut juuri tuohon "kemiaan".
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
120
Tämä juuri se pointti, mistä se helvetin oikea kemia tulee yhden tapaamisen ja viestittelyn jälkeen?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 793
Viestejä
4 318 417
Jäsenet
72 113
Uusin jäsen
pelle

Hinta.fi

Ylös Bottom