Ei pelkkä kemia takaa avioliittoon pääsemistä. Sitä on jos on, näkee ensi kohtaamisella.
Ensikohtaamisella saa ensivaikutelman. Miltä toinen näyttää, yleinsä heti perään kuulee äänen (toinen ärsyke) mahdollisesti myöhemmin ihminen alitajuisesti rekisteröi (varsinkin nuorempana) asioita joita kuvittelee oikeiksi valinnoiksi ja sen perusteella ihastuu. Ihastuminen on sponttaani reaktio joka on nuorempana vahvempi, koska vanhempana haluaa ensinnäkin kieltää lapsellisia tunteita sekä koittaa ajatella rationaalisemmin, että olikohan se nyt kuitenkaan elämän tärkein kysymys, että naisella on oltava punaiset kynnet.
Jep.
Todistetusti joku pystyy ihastumaan vaikka äärimmäisen lihavaan naiseen ja haluaa syöttää tätä (Feeder). Tälläkään käyttäytymisellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko mahdollinen uhri käynyt lenkillä tai harrastaako säännöllistä liikuntaa
Lähinnä ihastuminen tapahtuu siis vain havahtumisesta siihen, että hän sopii seuraavaksi uhriksi.
Toisille se voi olla vaikka sirot jalat (tutki kiinan historiaa). Siinä ei paljon kiinnosta nauraako eukko paskoille vitseille jos sinulla on riittävästi rahaa ja hänellä nätti siro jalkapöytä..
Toiset taas ihastuvat esimerkiksi älykkyyteen. Sitä ei näe naamasta, sitä ei näy säärien pituudesta. Sitä ei voi päätellä kaula-aukosta tai perseen muodosta. Se voi silti olla kiehtovaa ja jopa kiihottavaa puolin ja toisin. Se on sitten hyvä päätellä ohi kävellessä, että onko sitä älykkyyttä vai ei. Yleinsä siitä kyllä aika nopeasti pääsee eroon laukomalla vaikka "lähetääx cheekin keikalle" tai lisäämällä "mul on aik ihq beba" selfieitä instagramiin tunnin välein.. Olen myös erikoistunut itse vakavalla naamalla sarkastisten kommenttien laukomiseen, jolla on taipumus aiheuttaa pahaa oloa yksinkertaisemmissa kanssaeläjissä.
Mistä se nyt yhtäkkiä tulisi vaikka kolmansilla treffeillä, jos kahdella aikaisemmalla sitä ei ole ollut?
Miksi ei? Minä en ainakaan ole "sosiaalisesti niin lahjakas, että kykenisin edes kuukauden päästä tuntemaan henkilön niin hyvin, että tietäisin haluanko jatkaa vai en". Tottakai ne pahimmat tapaukset pitää ja pystyy karsimaan pois raakalla kädellä, mutta lupaavia ei.
Heillä on luultavasti ollut sitä alusta asti, vaikka ei olekkaan johtanut ihastumisiin tms.
TADAA, nyt se on auki, nyt se on kiinni...
Eli kemiaa voi olla, mutta se on piilossa
Et olekkaan ihan niin yksinkertainen kun kuvittelin
Mistä se nyt yhtäkkiä tulisi vaikka kolmansilla treffeillä, jos kahdella aikaisemmalla sitä ei ole ollut?
Jostain muualta kun ensivaikutelmasta?
Mutta joo, ei kannata jatkaa jos tulee jotain sellaista vastaan josta on ehdoton ei. Vaikka minulle se cheek. Jos ekalla tapaamisella tulee niin paljon negatiivisia asioita, ettei ole mitään järkeä jatkaa pidemmälle niin toki kannattaa jättää leikki kesken.
En sitten tiedä miksi sellaisille deiteille pitää edes alunalkaen ajautua? Eikö ne pitäisi kyetä keskustelemaan veke jo ennen treffejä. Toki ajanhukkaa, mutta pahinta ajanhukkaa on ajautua jonkun wnb catfish kanssa ulos?