Anteeksi tietämättömyyteni tai jos loukkaan, mutta onko tämä @joku jokin hahmo vai oikea henkilö?
Olen ihan oikea henkilö. Ainakin luulen olevani. Ja Yulia on mun tuleva vaimo, joka haluaa mun kanssa 3 lasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anteeksi tietämättömyyteni tai jos loukkaan, mutta onko tämä @joku jokin hahmo vai oikea henkilö?
Parodiaakin mailmaan mahtuu, mutta nykyään kiireisessä elämässä ja varsinkin hieman valtavirrasta poikkeaville nettitreffailu saattaa jopa olla yksi potentiaalisimmista väylistä löytää sopiva kumppani
Miksi?
En itse ainakaan peppukipeyttä tunne mutta vaan ihmetyttää. Jos annan helpon esimerkin:
1. Valitsen vain varakkaita, koulutettuja ja hyvätuloisia naisia.
- Hyviä perusteita, kuulostaa ihan järkevältä.
2. Valitsen vain omistusasuvia naisia, naisella täytyy olla BMW-merkkinen auto tai naisella tarvitsee olla Nokian osakkeita.
- Nämä herättävät oman mielenkiintoni että miksi nyt näin.
Ja toki jokainen voi preferoida vaikka punahiuksisia, Adidas-merkkisiä kenkiä käyttäviä tms. Nämä on jokaisen henk-koht -juttuja. Jengi voi ihmetellä mutta dissaaminen on vähän väärin.
Okei. Tuohon varmaan vaikuttaa aika paljon se minkä ikäistä kumppania etsii, ehkä tuo väittämä pitääkin paikkansa esim +35v ikäluokassa.Suurinosa vuokralla asujista on itse sössinyt omat raha-asiansa. Toki joukkoon mahtuu myös äärimmäisen pieni joukko niitä jotka eivät ole sössinyt raha-asioitaan.
Ite olen joskus jutellessa huomannut, että monet naiset ajattelevat asunnon oston olevan ajankohtainen sitten kun on kumppani. Itse jos sitä oottelisin kävis kalliiksi.Okei. Tuohon varmaan vaikuttaa aika paljon se minkä ikäistä kumppania etsii, ehkä tuo väittämä pitääkin paikkansa esim +35v ikäluokassa.
Nuoremmilla on monesti koulutus-, työ- ja perhekuviot sen verran auki, että mun kokemuksen mukaan monet asuu vuokralla ja ostaa siinä n. 30v tienoilla ensiasuntonsa kun on esimerkiksi koulut käyty ja vakituinen työpaikka hankittu siitä kaupungista missä haluaa asua, vaikkei mitään elämänhallinnan tai taloudenpidon ongelmia olisikaan.
oon oikea henkilö ja asun Helsingissä.
@honor-käyttäjä
Ootko tuota asioiden perinpohjaista keskustelua miettinyt? Aka. kissan pöydälle nostamista.
Ei ole. Tässä on vaan se, että sitten kun sitä haluamaansa alkaisi saada, niin tässä muutoin on ihminen jonka kanssa hyvin voisi kuvitella olevansa lopun ikäänsä niin ettei tarvitsisi muita edes vilkuilla. Niin vahvasti sitä kohtaan tunnen.Onko järkeä olla ihmisen kanssa miltä ei saa haluamaansa? Ihmeen kauan olet jaksanut tuota
Missä sosiaalityöntekijä? Entä "Yulia" "32v" "Lontoosta"?Kannattaa vann miehenä tehdä aloite. Mäkin olin nuorempana tuollainen. Mutta nyt on asenteet oikeat. BTW löysin Tinderistä kivan 26v tytön. Asuu Kouvolassa.
Nyt on oltava varovainen, kun on se mun oma countrygirl Venäjältä.
Yulia on sieltä Venäjältä. Moskovan ulkopuolelta. Sosiaalityöntekijä on Lontoossa asuva Puolasta kotoisin oleva Joanna ja mun kaveri. Ja varanainen. Tää Kouvolalainen on Jasmina.
On minulla sitten Tallinnasta, Riikasta ja Liettuastakin naisia.
@honor-käyttäjä , minusta tuossa valitettavasti käy ilmi jonkinasteinen haluttomuus sen naisen puolelta. Jos ette ole harrastaneet seksiä (no yhdyntää) koko aikana, niin onhan se nyt outoa. Onko kyseinen nainen seurustellut monta kertaa? Jollain tosi nuorella ja kokemattomalla voi tietysti olla pahojakin estoja.
@honor-käyttäjä , minusta tuossa valitettavasti käy ilmi jonkinasteinen haluttomuus sen naisen puolelta. Jos ette ole harrastaneet seksiä (no yhdyntää) koko aikana, niin onhan se nyt outoa. Onko kyseinen nainen seurustellut monta kertaa? Jollain tosi nuorella ja kokemattomalla voi tietysti olla pahojakin estoja.
Oletko tavannut ketään tosielämässä?
Luulen että siellä on vaan ne estot niin voimakkaat taustalla.
... pääasia että saan viettää hänen kanssaan aikaa ja ees rämplätä sitä vaginaa...
löpistiin tunnin puhelu sen aloitteesta. Työjuttuja kylläkin sataprosenttisesti
Tullut tätä io-techiä jo tovi seurailtua sivusta, niin kai tässä voisi vihdoin luoda tunnuksenkin, kun jonnekin täytyy päästä kirjoittamaan omasta treffailun tilasta tällä hetkellä. Ei oikein tänhetkinen tilanne ole se itselle miellyttävin... tulee varmaan aikamoinen wall of text.
Tuli mätsättyä toukokuun lopulla yhden mimmin kanssa, joka opiskeli aikanaan samaa alaa kuin minä tällä hetkellä. Jutustelut lähti ihan kivasti liikkeelle, ja puhelinnumeron sain käytännössä heti. Jatkettu siitä saakka juttua Whatsappissa. Mimmi on tosi urakeskeinen, niin aika paljon puhuttiin varsinkin alussa (ja kyllä edelleenkin) töistä ja töissä jaksamisesta, mutta aina välillä sieltä on aukeillut pikkupätkiä myös mimmin siviiliminästä. Long story short, se on tässä kuukausien aikana kertonut että rakastuminen tai edes minkäänlainen fyysisten aloitteiden tekeminen on hankalaa, koska perhesuhteet on olleet aika vaikeita eikä koe, että olisi saanut lapsena rakkautta. Tänä päivänä tämä näkyy mm. siinä, ettei se anna poskipusuja - siis ollenkaan - eikä muutenkaan tee minkäänlaisia fyysisiä aloitteita, vaikka kyllä suutelee mielellään jos teen itse aloitteen.
No, ei tässä mitään, mutta luulen että olen itse paljon ihastuneempi häneen kuin hän minuun. Molemmilla (lienee) tavoitteena kunnollinen seurustelusuhde, mutta tutustumista vaikeuttaa se, kun nähdään omasta mielestäni liian harvoin, suunnilleen kerran viikkoon. Viestitellään kyllä päivittäin ja välillä soitellaankin, mutta ei se ole sama asia. Ja se fyysinen puoli... kunnolla ei ole sekstailtu kertaakaan, mutta pari kertaa olen sentään looraa päässyt sormin näpelöimään. Vastapalveluksia ei ole tullut, varmaan samasta syystä kuin tuon poskipusujen välttelyn kanssakin. En ole halunnut häntä painostaa missään asiassa, ja kärsivällisyydestä onkin tullut useampaan kertaan kiitosta. Ja se nyt on vielä ihan ookoo, ei se madon uittaminen mulle se maailman tärkein juttu ole, pääasia että saan viettää hänen kanssaan aikaa ja ees rämplätä sitä vaginaa. Mutta kun siitäkin tapaamisten järjestelystä on tullut viime aikoina aika haasteellista - tai oikeastaan se on aina ollut sitä. Aikataulut menee usein ristiin, jolloin viikonloput jää melkein ainoiksi mahdollisiksi tapaamispäiviksi. Paitsi jos se on ollut viikolla yövuorossa, kun se ainakin hänen mukaansa vie ihan kaikki mehut, ja vaikka keskellä viikkoa tehty yövuoro jotenkin vaikuttaa kai sitten vielä lauantaina ja sunnuntainakin. Ja koska sen suhteet vanhempiin on melko olemattomat, niin se pitää ystäviä niiden tilalla, ja ne on sille tosi tärkeitä. Niin tärkeitä, että se toisinaan näkee mieluummin niitä, vaikka se tarkoittaisi ettei me kaks sillä viikolla nähtäisi ollenkaan. Se on toisaalta vähän jopa outoa, koska ainakin itselläni suhteiden alkuvaiheissa on aina käynyt (ja nytkin) niin, että tekisi koko ajan mieli kyhnyttää lusikassa ja tavata vaikka joka päivä - ja tässä suhteenalussa ei näytä olevan sentapaista intohimoa: vaikka silloin kun sitten lopulta satutaan näkemään, niin tapaamiset menee lähes poikkeuksetta aamuyölle kun saatetaan suudella huomaamattamme tunteja. En vaan ymmärrä että miksi se "oli niin ihanaa!" -muisto jotenkin karkaa siltä vuorokaudessa, eikä se tunnu tuntevan että olisi kiva se uusia mahdollisimman pian.
Eilen, kun aamulla ehdottamani tapaaminen vaihtui siihen että se oli mennyt tapaamaan koko illaksi parasta ystäväänsä (aamulla sanoi mulle, että meiän tapaaminen riippuu kuinka väsynyt on illalla, koska tulossa aamu-ilta -siirtymä), ja muutenkin päivän aikana ei ollut viestitellyt ollenkaan mikä siis ei ole sen tapaista, niin menin sitten siitä kehittelemään jotkut teoriat päässä että se on alkanut harkitsemaan koko suhteen lopettamista (esim. sillä perusteella että ei pysty tarjoamaan mulle sellaista fyysisyyttä mitä ehkä odottaisin tai mitä ikinä; masentuneen mieli keksii kaikenlaista). Tätä siis on edeltänyt kolme peräkkäistä kieltäytymistä yökylästä n. kuukauden aikana ja kaksi peruttua tapaamista. Laitoin melko pitkän viestin, jossa ehdotin että jos se ehdottaisi jatkossa tapaamiset, enkä mä (sekä muuta kaikkea sekalaista pöljää) ja jotenkin vielä siinä korostin sitä että kun mun tekis mieli vaan koko ajan tavata mutta että pitäis itsellä opetella paremmin sopeutumaan kerta-viikkoon -rytmiin. Eli tuli jostain syystä käännettyä vielä omaksi viaksi. Se kyllä vastasi ettei halua pahoittaa mun mieltä ja että tasapainoilu työn, kaverisuhteiden, oman elämän ja mun välillä on välillä tosi haastavaa. No ei mitään, vaihdettiin normaaliin tapaan pusu-emojit (joo, lapsellista tiedän) ja hyvänyöntoivotukset. Tänään ei ole kuitenkaan taas viestejä kuulunut ja mietin, annoinko itsestäni jotenkin epätoivoisen, alistuneen kuvan eilisillä viesteilläni - no varmaan annoin. Se nyt on kuitenkin varmaan pienin paha tässä tunteiden sekamelskassa.
Jos tätä nyt koittais jotenkin tiivistää vaikka plussilla ja miinuksilla:
+Samanhenkinen mimmi kun on samalla alallakin
+Yhdessä tosi hauskaa, saa nauraa paljon, älyllisiä keskusteluita
+Etenkin kesällä oli niin kiihkeitä suutelusessioita että tunnelmaa olisi voinut leikata veitsellä, eli kemiaa on
+Samanlaiset elämäntavoitteet
+Takuulla, siis aivan satavarmasti uskollinen eikä pyöritä useampaa jannua samaan aikaan ja/tai harrasta seksisuhteita tai edes yhden illan juttuja
+Päivittäistä viestittelyä jo kuukausia, sekä soitteluita
+Tunnustanut ihastuksensa (aina sen jälkeen kun olen sen itse sanonut ensin)
+Hiton upeat tissit
-Helvetin hankalaa sopia tapaamisia, ja jo sovitutkin voivat peruuntua yllättäen
-Ei ilmeisesti koe samaa tunnetta kuin minä, että haluaisi nähdä aina tilaisuuden tullen
-Ei tee fyysisiä aloitteita, pihtaa myös seksiä. Ensimmäistä hipelöintiäkin ehti edeltää ajatus että lasketaanko tämä seksuaaliseksi ahdisteluksi, kunnes lopulta napit aukesi
-Tosi vaikea ennustaa, millä vauhdilla juttu etenee, jos ylipäätään etenee, kun aina välillä tuntuu että on yhtäkkiä saatettu ottaa jopa takapakkia
-Keskustelut Whatsappissa ja naamatustenkin pyörii aika pitkälti töiden ympärillä
-Pitää mua varmaankin itsestäänselvyytenä, varsinkin mun typerien eilisten viestien jälkeen.
En oikein tiedä mitä tämän kanssa täytyisi tehdä. Tykkään tästä mimmistä ihan helkkaristi, ja haluaisin olla todella paljon hänen kanssaan, mutta vaikeata se on kun tuntuu etten ole vielä kovin korkealla prioriteetilla hänen elämässään. Tähän väliin "ootte tunteneet vasta neljä kuukautta" -kommentit yms mutta aiemmissa suhteissa siinä ajassa on kerinnyt tapahtua vaikka ja vallan mitä. Tietysti jos sössin itse oman tilanteeni eilen, niin tavallaanhan ongelma on ratkaissut sitten itse itsensä. Vituttaisi kyllä vain aloittaa kaikki taas ihan alusta, kun etenkin alussa suoraan sanoen vihaan deittailua; se alun tutustumisvaihe on ihan perseestä. Eikä sillä että niitä deittejä ihan jonoksi asti olisikaan... tämän ja eksän välillä meni joku viisi kuukautta. Sinä aikana (kuin myös edelleen) seksuaalinen tyydytys ollut kirjaimellisesti omissa käsissä. Ainakin ensin täytynee passivoitua, ja odottaa että sieltä päästä tulee seuraava viestittelynaloitus, kun tulee. Oon ihan liikaa varmasti puskenut päälle, ja nyt siellä on kaikessa hiljaisuudessa alettu lyömään liinat kiinni. Ehkä se pari päivää hiljaiseloa saattaisikin näyttää, että mitä siellä toisessa päässä todella ajatellaan.
No joo, tämmöinen vuodatus, mutta pakko oli jonnekin kirjoittaa anonyymisti. Tinderiä tulee aina pahimpien yksinäisyyden hetkien aikana yhäkin näplättyä, vissiin jotenkin siinä toivossa että sieltä tulisi yhtäkkiä vastaan joku heittäytyvämpi, mutta kun ei sieltä tule. Se on tällä hetkellä tää tai ei mitään. Ja yksin en haluaisi olla, mikä vielä varmasti edesauttaa sitä et se saattaa ajatella mut jopa takertuvaksi, kun viestit on välillä sen mukaisia. Oon nostanut sen ihan liian korkealle korokkeelle. Jälkiviisaana, jos joku sanoo, että esitä välinpitämätöntä - niin jumalauta sitä neuvoa kannattaa kuunnella. Itsestäänselvyytenä oleminen on paskin mahdollinen tilanne. En tiedä mitä haen tällä viestillä: ehkä tää pelkkä ajatusten tekstiksi laittaminen jo auttaa. Ehkä joku osaa tsempata. Ehkä jopa neuvoa.
Kysymys koski varmaan näitä tinderistä bongattuja ulkomaan ihmeitä.Oi kyllä oon tavannut. Elämää on sen verran takana.
Tähän vielä lisätäkseni vanhan viisauden, joka on ainakin omissa naiskuvioissa pitänyt aina paikkansa: miehen ei tarvitse arpoa, kiinnostaako naista vai ei - nainen näyttää sen kyllä. Jos miehellä tulee kuitenkin asian suhteen epäilyjä, kuten tässä keississä, niin silloin ollaan jo suistumassa väärille raiteille ellei olla jo niillä.
Ehdottaisin, että passivoidut hieman, eli ei mitään konkreettisia aloitteita puoleltasi. Jos naista kiinnostaa, hän kyllä alkaa aktivoitumaan kun aistii, että pallo alkaa karkaamaan. Jos ei ala, niin peli on selvä ja ei muutaku seuraavan kimppuun.
Mä mietin jo maanantaina sitä, että jos ei viikonloppunakaan tuu tapaamista, niin sitten nostaisi sen kuuluisan kissan pöydälle ja sanoa, että en minä mitään kirjekaveria sieltä Tinderistä lähtenyt etsimään. Toivon ettei tarvitsisi, mutta katsotaan. Käsipeli siis toimii vaan yhteen suuntaan: mä räplään, lopuksi se kiittää, ja pistää reidet (ja napit) kii. Osin tarkoituksellakin olen tyytynyt tähän, ettei ole tullut kerralla liian isoa palaa sille haukattavaksi, kun muutenkin oon vienyt hommaa eteenpäin selkeesti asteittain. Ensi kerralla sitä voisi ehdottaa jo muutakin puuhaa, vaikka vastauksen tiedänkin 99% varmuudella; mutta silloin sekin viimeistään tietää myös mun toiveista.Kannattaisi mielestäni ihan vaan ottaa asia puheeksi kunnolla. Jos se pohja suhteelle on kunnossa niin en usko että homma siihen kaatuu. Toimiiko käsipeli molempiin suuntiin?
Jätkä on kyllä niin pahasti koukussa. Toivottavasti tilanne ei oikeasti ole niin epätoivoinen miltä kirjoitettuna näyttää.
Ei tuo kuvailemasi alku ainakaan kuulosta siltä, että sieltä kumpuaisi hedelmällinen suhde. Kuulostaa vähän samalta kuin pitkään kestänyt avioliitto. Seksiä ei tipu ja toimit sylkukuppina jolle voi oksentaa kuinka töissä työkaveri/esimies/asiakas/alainen/työpaikka on sitä ja tätä. Kuuntelet kiltisti toivoen joskos joskus tästä tulisi jotain. Tosin kun avioliitossa sitä ei jaksa enää kuunella noita toisen työ jorinoita.
Jollain tasolla ymmärtää jos sulla on ollut jotain forever alone kompleksia ja nyt tuntuu, että siellä on mahikset elämänsä typyyn.
Seuraavaksi kun räpellät jalkojen välissä eikä tule mitään elettä vastapalveluksista niin huikkaa lopuksi, että haittaako jos käyn tuolla vessassa heittämässä pojat veteen (tai jotain muuta järkevää).
Kiinnostan mä sitä varmaankin jollain tasolla, kun se on noinkin kauan jo roikkunut mukana ja joka päivä pitää yhteyttä. Sitten että kiinnostanko seksikumppanina, niin sen kanssa onkin juuri niitä eri tason epäilyjä joista tässä on ollut jo puhettakin. Varmaan se myöskin toivoo (kai) seurustelusuhdetta, mutta vois se kyllä tehdä itsekin sen eteen töitä ja siirtää esimerkiksi osan kaverimenoistaan. En ole varma mitä näistä tasoista tarkoitit tuolla kiinnostamisella ja minkä osalta pallon karkaamisen aistimiselta, mutta oikeastaan kaikkien kohdalla tuo neuvo passivoitua on kyllä hyvä. Itsekin olen sitä jo monena viikkona yrittänyt toitottaa itselle mutta ei vaan onnistu; jos nyt onnistuis. Puheeksi näitä asioita en osaa (tai uskalla) ottaa, niin täytyy ainakin nyt ensin toivoa että se alkaisi itse omassa päässäänkin pohtia, mitä oikein haluaa ja mikä on tärkeää. Tosi paljon kiitoksia sun kommentista!
Mä mietin jo maanantaina sitä, että jos ei viikonloppunakaan tuu tapaamista, niin sitten nostaisi sen kuuluisan kissan pöydälle ja sanoa, että en minä mitään kirjekaveria sieltä Tinderistä lähtenyt etsimään. Toivon ettei tarvitsisi, mutta katsotaan. Käsipeli siis toimii vaan yhteen suuntaan: mä räplään, lopuksi se kiittää, ja pistää reidet (ja napit) kii. Osin tarkoituksellakin olen tyytynyt tähän, ettei ole tullut kerralla liian isoa palaa sille haukattavaksi, kun muutenkin oon vienyt hommaa eteenpäin selkeesti asteittain. Ensi kerralla sitä voisi ehdottaa jo muutakin puuhaa, vaikka vastauksen tiedänkin 99% varmuudella; mutta silloin sekin viimeistään tietää myös mun toiveista.
Joo, olen todellakin koukussa ja siksi homman kaatuminen totaalisesti siihen että se alkaisi vaikka kokea painostusta on asia, mitä olen parhaani mukaan vältellyt. Tiiän ja myönnän että tässä on munattomuutta reippaalla kädellä. Tiiän myös sen että jos se lähtis syystä tai toisesta, niin se olis masennus ja psykakäynti tiedossa just sillä sekunnilla.
Hahah, tuollainen loppuhuikkaus olis kyllä melko jäätävää tunnelmalle D En taida ehkä ihan tota tehdä, mutta kiitos aamun nauruista kuitenkin. Noin muuten oot viestissäsi ihan oikeassa, tää on paikoitellen tosi, tosi turhauttavaa - mutta kun kuitenkin kytee se toivo että vielä se siitä syttyy ja muuttuu oma-aloitteisemmaksi ja halukkaammaksi, jos ei viikoissa niin edes kuukausissa. Riippuvuutta, takertuvuutta, näitä kaikkia joo. Koitan kuitenkin koko ajan kamppailla ja tasapainotella päässäni sen estojen sekä sen suhteen, missä asioissa ollaan jo edetty ensitapaamisesta, välillä.
@Mestaritonttu ja @Luukkonen Neuvo fyysisestä aloitteesta pidättäytymisestä on hyvä, mut ei onnistu käytännössä, tiiän sen itestäni. Kun nähdään niin ei pysty pitään näppejä ollenkaan kurissa. Ja Mestaritontulle siis tarkennus, että kyllä se suutelee takaisin (suulle) eli on sillä tavalla mukana, mutta ei kaulalle, ei poskelle, ei minnekään, eikä suullekaan oma-aloitteisesti. Se on ollut näin ihan ensitreffeistä asti.
Kiitti kaikille kommenteistanne! Näitä on ollut mukava lukea ja sitä kautta selventää omia ajatuksiakin ja toimintatapoja.
@honor-käyttäjä ,
luuletko ihan oikeasti, että naisen estot/traumat/lukot/aseksuaalisuus katoaisivat mihinkään kuin taika-iskusta, jos kerrankin sänkyyn saakka päädytte?
Nuo estot tulevat olemaan mahdollisessa suhteessakin aina läsnä, ellei jopa ihan siinä keskiössä möllöttämässä ahdistusta luomassa kummallekin(!). Hän kuulostaa oikein hyvältä kalakaverilta, mutta seurustelukumppaniksi ei, ellet tahdo pitää platonista suhdetta.
Itse huomannut kyllä sen tinderissä, että siellä naiset ei tiedä yhtikäs mitään mitä haluavat. Omalla pärstäkertoimella ei tunnu kans tulevan mätsejä joita haluaisi.
Puheliaana, urheilullisena ja kaikkien kanssa toimeen tulevana kyllä saa livenä paljon paremmin keskustelua aikaiseksi. Ehkä se on vain keskityttävä hoitamaan opiskelut loppuun ja miehistyttävä. Itselle tuli murrosikä niin myöhään, että nyt 26-vuotiaana moni olettaa mua about 21-22 vuotiaaksi.
Kaikki arpominen ja "ei tiedä mitä haluavat" voi olla ihan vaan kiemurtelua kun ei ole kiinnostunut. Tai sitten se ei ole kiemurtelua mutta kuitenkin selkeä merkki siitä, että ei kiinnosta ja toiselle aika siirtyä seuraavaan.
Koska meillä ei ole mitään henkilökohtaista tunnesidettä tai muuta pelissä niin voimme tarkastella asiaa objektiivisesti ja siinä valossa kyllä valitettavasti "seuraavaa kehiin" on ihan hyvä idea jos ei homma sillä määrällä puhumista ratkea, mihin itse pystyy. Ei naiset tuohon lopu ja suurin osa ei ole noin haastavia tapauksia.
On myös vähän huono merkki, että nainen ottaa vastaan seksuaalisia palveluksia, mutta ei tee itse vapaaehtoisesti mitään vastaan. Jos jostakusta ihmisestä tykkää ja tämä kiinnostaa seksuaalisesti, niin kyllähän sitä haluaa silloin tuottaa toiselle nautintoa. En tiedä, miten pahasti traumoittunut pitäisi olla, että muuttuisi täysin itsekkääksi seksiasioissa.
Ite olen joskus jutellessa huomannut, että monet naiset ajattelevat asunnon oston olevan ajankohtainen sitten kun on kumppani. Itse jos sitä oottelisin kävis kalliiksi.
... Niin taas tuli märkää rättiä. Se tavallinen: olet hyvä tyyppi ja teet jonkun varmasti onnelliseksi, mutta en tunne kipinää (tai millä nimellä kukin sen ilmoittaa...)
Tulee näinä hetkinä aina välillä mieleen kuinka narsistinen paska tai juopporenttu pitäisi olla, jos "hyvän tyypin" osa on tää.