Osa varmasti testaa vain arvoaan.Siinä tapauksessa matchin katoaminen kuulostaa vähän omituiselta. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi jotenkin satunnaisempaa nuo osumat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osa varmasti testaa vain arvoaan.Siinä tapauksessa matchin katoaminen kuulostaa vähän omituiselta. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi jotenkin satunnaisempaa nuo osumat.
Menee helposti siihen, kun loppuu jutun aiheet kesken.Mistä olen jääny paitsi jos CV liittyy nykypäivänä tinder treffeihin![]()
No mun edellinen kaatui juuri siihen, että mulla ei oo omistusasuntoa, eikä liiemmin rahaa ts talouteen.
No mun edellinen kaatui juuri siihen, että mulla ei oo omistusasuntoa, eikä liiemmin rahaa ts talouteen.
Omaisuuteen ja statukseen liittyen tuli itsekin aiemmin joskus tässä ketjussa kommentoitua. Nyt minulla lukee profiilissa, mitä teen työkseni, mutta aiemmin ei. Teen siis monenlaisia siivoushommia ihan normisiivouksesta erikoisempiin pesukeikkoihin yms. Ulkonäön perusteella minusta on moni ollut kiinnostunut, mutta työkuvioiden tullessa puheeseen, se vain väljähtyy, vaikka kuinka innokasta alkuun olisi ollut.
JahasEn itsekkäät alkaisi deittailemaan vuokralla asuvaa
JahasEli joku äitinsä kellarissa asuva on houkuttelevampi vaihtoehto?
Vaikka se asunto olisi omistusasunto?Jos äidin kellarissa asuu niin eikös tuokin luokitella vuokralla olevaksi vaikka ilmaiseksi siellä asuisi...
Kukaan ei ole ikinä kysynyt omaisuuteen tai tulotasoon liittyviä asioita.Onko muilta siis kysytty jotain muutakin kuin kuinka paljon sinulla on omaisuutta, kuinka paljon tienaat kuukaudessa ja mikä olet koulutukselta tai ammatiltasi sekä onko armeija käyty? Noista jos vielä pääsee läpi niin sitten kysellään vanhemmista johon homma tökkää viimeistään.
Vaikka se asunto olisi omistusasunto?
Eikö kaikki asunnot ole omistusasuntoja?
Semmoinen mullakin on haussa, joka voisi tehdä mulle lapsen. Yksi koirahullu K olisi ollut muuten hyvä, muttei suostunut uuteen lapseen, vaikka oli 34-vuotias. Rupsahtanut oli muoto, jota käytti. Edellinen lapsi synnytetty 1,5 vuotta sitten.
Ihan yhtä surullista on se, että joutuu kasvamaan vanhempien riidoissa ja vieläpä kärsimään niistä sekä kantamaan nuorempien sisarusten osalta vastuutaEi vittu suoraansanottuna.En ole itse YH-perheestä ja vaikka lapsi voikin kasvaa suht. normaalina ilman äitiä tai isää, niin tietoisesti se ei saisi olla tavoitetila. Jos yhtään on järkeä ja moraalia miehellä, niin ei tommoseen leikkiin ryhdy ja on vaikka ilman lasta sitten.
Mielestäni on aika ikävää kun netistä noita tuntuu nykyään olevan tyrkyllä avoimesti entistä enemmän. En tiedä onko tämä nyt sitten sitä pride-kulttuuria vai mitä paskaa, mutta pitäisi nyt joku vastuu olla niillä jotka pyrkii lasten vanhemmiksi.
Aikalailla surullista touhua.
Ihan yhtä surullista on se, että joutuu kasvamaan vanhempien riidoissa ja vieläpä kärsimään niistä sekä kantamaan nuorempien sisarusten osalta vastuutaVoisin jopa uskaltaa väittää, että sitä rankinta paskaa.. Ei muuten hepota seuraavan uhrin löytämistä, kun käy ilmi, ettei ole missään tekemisissä äitiin ja hyvin vähän pakolla isään..
Suomi kärsii pahasta vauvapulasta, ja yhteiskunnan kannalta on ihan sama millaiseen perheympäristöön niitä lapsia syntyy, kunhan syntyy. Yksilötasolla tottakai kuvailemasi ydinperhe olisi optimaalista lapselle, mutta jos tosi filosofisesti ajatellaan, niin 10 vuoden kuluttua se lapsi on joka tapauksessa mieluummin elossa ja olemassa, kuin ettei olisi koskaan syntynytkään tuollaisen moralisoinnin vuoksi...Ainahan sitä nyt kaikenlaiset ihmissuhdesekoilut ovat perseestä, mutta omasta mielestäni lähtökohtaisesti lapselle kuuluisi aina äiti, isä ja kunnollinen kasvuympäristö. Jos tarkoitushakuisesti lähtee tekemään lasta ilman että joku noista kolmesta toteutuu, niin mielestäni syy on kyllä sen joka siihen ryhtyy ja aika syvältä jotka noin itsekkäästi lasta haluavat että eivät noista välitä.
Johtuisikohan vaikka siitä, että miehissä on enemmän lapsettomia kuin naisissa..Kovasti on muuten milffejä tuolla suomi24:ssa nykyään. Niistä naisista jotka ilmoittavat lapsitilanteen on ikäluokissa 18-40 vuotta 34,5% milffejä. Vastaavasti miehistä isiä on vaan 16,3%. Aika jännä toi ero ja vaikka laittaisi +10 vuotta ikää tuohon päälle niin erotus pysyy edelleen suurena. Tietenkin naiskäyttäjien pieni määrä hämää, mutta mistähän toi ilmiö mahtaa johtua?
Suomi kärsii pahasta vauvapulasta, ja yhteiskunnan kannalta on ihan sama millaiseen perheympäristöön niitä lapsia syntyy, kunhan syntyy. Yksilötasolla tottakai kuvailemasi ydinperhe olisi optimaalista lapselle, mutta jos tosi filosofisesti ajatellaan, niin 10 vuoden kuluttua se lapsi on joka tapauksessa mieluummin elossa ja olemassa, kuin ettei olisi koskaan syntynytkään tuollaisen moralisoinnin vuoksi...
Johtuisikohan vaikka siitä, että miehissä on enemmän lapsettomia kuin naisissa..
![]()
Eli meneekö tuo nyt niin että osa naisista tekee sitten niitä lapsia monen miehen kanssa ja tämä ilmiö johtuu siitä?
Suurella osalla miehistä on useita lapsia, menestyvillä miehillä tyypillisesti hyvin useita lapsia, ja sitten taas suurella joukolla ei ole ainuttakaan...Toisinpäin, osa miehistä tekee lapsia monen naisen kanssa.
Toisinpäin, osa miehistä tekee lapsia monen naisen kanssa.
Suurella osalla miehistä on useita lapsia, menestyvillä miehillä tyypillisesti hyvin useita lapsia, ja sitten taas suurella joukolla ei ole ainuttakaan...
Tällä tavalla se luonto toimii, ja näin sen tavallaan "kuuluukin" olla luonnonlakien mukaan, tosin kristinusko ja sen yksiavioiset avioliitto-konseptit tätä joksikin aikaa muutti.. Nyt ollaan seksin osalta palaamassa tavallaan asioiden alkulähteille, eli parhaat miehet saavat yhä enemmän seksiä ja alemman tason miehet jäävät helposti näppejä nuolemaan. Toisaalta syntyvyys on rajussa laskussa, eli kovan luokan panomiehellekään ei välttämättä lapsia hirveästi synny, eikä se tietysti niitä välttämättä hirveästi haluakaan.
Mies on vahvempi ja viisaampi sukupuoli, joten jos ajatellaan asioita tarpeeksi monennella tasolla, niin periaatteessa kaikki johtuu miehestä, siitä lähtien että annettiin naisille äänioikeus...No joo, luontoon kuului myös se että lähtökohtaisesti jokainen sukukypsä nainen teki niitä lapsia niin paljon kun pystyi. Nykyisellään tilanne on vinksahtanut aika pahasti ja en nyt kyllä syyttäisi siitä ainakaan miehiä, koska niiden puutetta naiset eivät ainakaan kärsi nyky-yhteiskunnassa elleivät niin itse halua.
Olipas ristiriitainen pätkä noinkin lyhyeksiJokainen suht. normaali nainen saa sellaisen miehen/miehiä kuin vaan haluaa, poislukien se että niitä rahamiehiä ei kyllä persaukisessa Suomessa meinaa riittää jokaiselle. Tuntuu että noilla misseilläkin on ongelmia kun ei jääkiekkoilijoita ja muita vastaavia tahdo löytyä edes niiden tarpeisiin. Ehkäpä siitä se johtuukin kun ei niitä lapsia synny, kun tarpeeksi korkeatasoisia alfoja ei olekaan riittävästi.
jep. Eräiden ei tartte valittaa ulkonäöstä kun heittää pussin päähän. Ei sitten pääse naisille nousemaan flirttailusta kusi päähän. Lapsia voi tehdä niin paljon kun huvittaa, eihän se ole naisen asia lainkaan eikä pillunperäänkään tartte vongata.. Mitäs minä näitä suomalaisia arvoja täällä olen puolustamassaMies on vahvempi ja viisaampi sukupuoli, joten jos ajatellaan asioita tarpeeksi monennella tasolla, niin periaatteessa kaikki johtuu miehestä, siitä lähtien että annettiin naisille äänioikeus...Ihan itse kaivettu kuoppa siis...
...Jokainen suht. normaali nainen saa sellaisen miehen/miehiä kuin vaan haluaa...
Tää on aika tuuhea skenaario. Miehissä on täysin paskalaatuista tavaraa varmaan suurin osa.
Siis mikä ajatuksessa, että normaalihko nainen pystyisi pariutumaan helpohkosti on vikana? Ja miten miesten paskuus liittyy asiaan?
Eikös se vaan siirrä ensimmäiseksi sen kuvan, jonka kohdalla on eniten painettu sydäntä?Vieläkö tinder näyttää smart photosia käytettäessä että minkä se rankkasi "parhaaksi kuvaksi"? Joskus tuollainen toiminto oli, nyt ollut smart photos päällä yli viikon eikä ole vieläkään tullut näkyviin mikä on paras
Jaa, ehkä eka kuva on sitten ollut paras kun ei ole mitään muuttunut. Ennen tuli sellainen top photo -kehys siihen ympärille.Eikös se vaan siirrä ensimmäiseksi sen kuvan, jonka kohdalla on eniten painettu sydäntä?
En itsekkäät alkaisi deittailemaan vuokralla asuvaa tai työtöntä. Toisen ammatilla taas ei ole mitään väliä.
Hahah, itse asun vuokralla kun olen laskenut että näin saan enemmän rahaa sijoittamiseen. Sijoitettuna on toki rahaa saman verran kuin monella omistusasunnossa. Et siis deittailisi minua vain siksi että asun vuokralla? Myös kovapalkkainen työ löytyy.
No okei, olen lisäksi mies että ymmärrän jos homma kaatuisi jo siihen
Edit: Mutta sanotaan nyt sekin että jos joku asuisi kaamessa vuokra-murjussa tai paskakuntoisessa omistusasunnossa huonolla alueella niin kyllä tämä aiheuttaisi vähän mutkia matkaan deittailussa![]()
Mikä on kovapalkkainen duuni, näin omasta mielestäsi?
Mikä on kovapalkkainen duuni, näin omasta mielestäsi?
4k€ voi olla kovan kuuloinen palkka jos sen verran saa uran alkupuolella, nuorena kun ei ole mitään kuluja tai vastuita. Mutta jos tienaa ton 4k€, sulla on as.laina, 2-3 lasta, puoliso...Tuossa vaiheessa kuluja on paljon enemmän kuin silloin kun asut betonikuutiossa, ei vakuutuksia, ei autoa, ei mitään kuluja. Eli sanoisin suoraan että mun mielestä 4k€ ei ole mikään kova palkka. Toki tätä keskustelua voidaan jatkaa toisessa ketjussaYli 4k/kk. Tähän on perustelutkin valmiina: Nimittäin jos kauheesti yli tuon tienaa niin tuloja ei enää kannata ottaa palkkana.
Tää menee kyllä aika paljon ohi aiheen..
4k€ voi olla kovan kuuloinen palkka jos sen verran saa uran alkupuolella, nuorena kun ei ole mitään kuluja tai vastuita. Mutta jos tienaa ton 4k€, sulla on as.laina, 2-3 lasta, puoliso...Tuossa vaiheessa kuluja on paljon enemmän kuin silloin kun asut betonikuutiossa, ei vakuutuksia, ei autoa, ei mitään kuluja. Eli sanoisin suoraan että mun mielestä 4k€ ei ole mikään kova palkka. Toki tätä keskustelua voidaan jatkaa toisessa ketjussa
...
Kaikki meistä ei osta puolisoa Aasiasta elätettäväksi vaan puolisolla on omat tulonsa ja hän tukee perhettä ehkä 30–50-prosenttisesti.4k€ voi olla kovan kuuloinen palkka jos sen verran saa uran alkupuolella, nuorena kun ei ole mitään kuluja tai vastuita. Mutta jos tienaa ton 4k€, sulla on as.laina, 2-3 lasta, puoliso...
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.