Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
On niillä sikäli varaa olla nirso, että feministisen hyvinvointivaltion vuoksi ne eivät tarvitse miestä yhtään mihinkään.
No samalla "järkeilyllä" miehillä on varmaan sitten kans varaa nirsoilla niin paljon kuin sielu sietää. Jos yh-mammalla on niin helppoa niin eiköhän lapseton sinkkumieskin ilman elättäjää pärjää :facepalm:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
No samalla "järkeilyllä" miehillä on varmaan sitten kans varaa nirsoilla niin paljon kuin sielu sietää. Jos yh-mammalla on niin helppoa niin eiköhän lapseton sinkkumieskin ilman elättäjää pärjää :facepalm:
Niin pärjääkin, ja yhä useampi mies luovuttaa pelin kun on liian hankalaa, tämähän näkyy kaikkein parhaiten varmaan Japanissa.

Mutta joka tapauksessa miehen ja naisen tarpeet on hieman erilaiset, ja lähtökohtaisesti miehellä olisi kyllä käyttöä kotona odottavalle takuupillulle, joka kenties tekee kotihommiakin.

Yh-äidin tarpeista iso osa on jo tyydytetty sen lapsen tai lasten muodossa, ja talouden turvaa feministinen hyvinvointiyhteiskunta.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Mutta joka tapauksessa miehen ja naisen tarpeet on hieman erilaiset, ja lähtökohtaisesti miehellä olisi kyllä käyttöä kotona odottavalle takuupillulle, joka kenties tekee kotihommiakin.
Hieman erilaiset :)
Välillä pitäisi muistella miksi sitä emäntää itselleen etsii, onko se takuupillu tai kodinkone se juttu, vai jotain muuta. Astianpesukone ja robotti-imuri tekee osan hommista. Takuupillu on varminta käydä ulkomailta. Sit mitä muita ominaisuuksia elämäänsä kaipaa, kannattaa miettiä tarkasti
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Niin pärjääkin, ja yhä useampi mies luovuttaa pelin kun on liian hankalaa, tämähän näkyy kaikkein parhaiten varmaan Japanissa.

Mutta joka tapauksessa miehen ja naisen tarpeet on hieman erilaiset, ja lähtökohtaisesti miehellä olisi kyllä käyttöä kotona odottavalle takuupillulle, joka kenties tekee kotihommiakin.

Yh-äidin tarpeista iso osa on jo tyydytetty sen lapsen tai lasten muodossa, ja talouden turvaa feministinen hyvinvointiyhteiskunta.
No jos sun tarpeisiin kuuluu tiskaava ja ruokaa laittava pillunkantaja niin kyllä mä sitten uskon, että ei ole varaa nirsoilla. Jotenkin vaan luulen, ettei tuo ole sen yleisempi elämäntavoite miehellä kuin yh-äidillä löytää osansa taakasta kantava mies.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
647
Jotenkin vaan luulen, ettei tuo ole sen yleisempi elämäntavoite miehellä kuin yh-äidillä löytää osansa taakasta kantava mies.
Jotenkin vain tämä „osansa taakasta kantava“ -heitto kuvastaa ankeata mentaliteettia, mitä parisuhteesta odotetaan. Miten olisi, että sekä tarjoaa että hakee elämäänsä positiivisia fiiliksiä ja asioita? Kauppa käy paremmin, kun myy kivaa seuraa eikä sitä ahkeraa työjuhtaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Muutamia ominaisuuksia jotka itse koen negatiiviseksi naisen profiilissa (siis ennen mahdollista mätsiä, mätsin jälkeen olen todennäköisesti hyväksynyt jonkun miinuksen seuraavista):
- tatuoinnit
- liikaa lävistyksiä
- lihavuus
- pituus mainittu, >175cm (tästä on kyllä hyvä varoittaa)
- lapset/ex-puoliso mainittu tai kuvassa
- etsii itselleen seuraa harrastuksesta josta en pidä (esim. tanssi)
- maalattu naama josta ei pysty näkemään ihmistä läpi. Pahin ehkä poistetut kulmakarvat ja näyttää kuin tussilla olisi piirretty uudet vähän erikohtaan
- elämänkoulu käytynä ja juoksut juostu
- negatiivinen asenne miehiin, eli pitkä lista siitä mitkä asiat nyppii
- mainitsee olevansa vegaani, mahdollisesti siis odottaa saavansa vegaaniseuraa
- teksti kirjoitettu kokonaan kielellä jota en ymmärrä
- etc.
Näin sanoo kaveri joka avautuu siitä että naiset haluavat pidemmän miehen. Vaatimaton "muutaman" eli reilu 10 kohdan (+ etc.) lista negatiivisista asioista joista jokunen voi olla pakon edessä tingittävissä. Hauskaa kaksinaismoralismia! :D

Jos tarvii ammattilaisen apua siihen että saa itsestään edes yhden "sinnepäin" valokuvan ja muutaman hauskan lauseen tekstiä niin en ole varma kantaako siivet treffeille saakka vaikka mätsi tulisikin.

Musta täällä suhtaudutaan ihmeellisen laskelmoivasti tuohon appsiin. Silloin kun itse sitä renkkasin niin kyllä niitä mätsejä tuli ja ulkona olis saanut juosta ihan riittämiin. Olin vaan sen verran laiska etten juuri jaksanut ja oli vähän muita virityksia työn alla. Mutta ei tuollaisesta kannata stressata! Se on vaan appsi eikä määritä ketään ihmisenä yhtään paremmaksi tai huonommaksi kuin ketään toistakaan.

Kohta tulee kevät ja tämänkin langan sinkut pääsee ihastelemaan kun hiehot päästetään kesälaitumille! :D
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 294
Näin sanoo kaveri joka avautuu siitä että naiset haluavat pidemmän miehen. Vaatimaton "muutaman" eli reilu 10 kohdan (+ etc.) lista negatiivisista asioista joista jokunen voi olla pakon edessä tingittävissä. Hauskaa kaksinaismoralismia! :D

Jos tarvii ammattilaisen apua siihen että saa itsestään edes yhden "sinnepäin" valokuvan ja muutaman hauskan lauseen tekstiä niin en ole varma kantaako siivet treffeille saakka vaikka mätsi tulisikin.

Musta täällä suhtaudutaan ihmeellisen laskelmoivasti tuohon appsiin. Silloin kun itse sitä renkkasin niin kyllä niitä mätsejä tuli ja ulkona olis saanut juosta ihan riittämiin. Olin vaan sen verran laiska etten juuri jaksanut ja oli vähän muita virityksia työn alla. Mutta ei tuollaisesta kannata stressata! Se on vaan appsi eikä määritä ketään ihmisenä yhtään paremmaksi tai huonommaksi kuin ketään toistakaan.

Kohta tulee kevät ja tämänkin langan sinkut pääsee ihastelemaan kun hiehot päästetään kesälaitumille! :D
Eikun sillä naisella, joka täyttää nämä parisuhdemarkkinatieteilijöiden vaatimukset ei saa olla mitään kriteereitä. Menestyksen puute naismarkkinoilla on myös naisten, mamujen ja playereiden syytä ja sinä olet vain poikkeus tilastoissa eikä kenelläkään muulla käy flaksi kun tinderitkin on niin täynnä miehiä, ettei se tavallinen mies kelpaa kenellekään. Käyttäjällä @JormaVeitikka kuitenkin on pilluhommia riittävästi, kunhan huolestuneena kirjoittelee muiden puolesta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Myös sellaiset naiset jotka mainostavat olevansa tositarkoituksella liikkeellä ovat toki kaikkein tarkimpia ketä hyväksyvät.
No eikös tämä ole suorastaan loogista? Pitkän ajan kanssa ne pikkuviatkin alkavat nyppiä kuin kuollut pikseli monitorin alanurkassa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No eikös tämä ole suorastaan loogista? Pitkän ajan kanssa ne pikkuviatkin alkavat nyppiä kuin kuollut pikseli monitorin alanurkassa.
Mut onhan tuollainen ihan kohtuutonta kun kiltti ja kunnollinen miesparka ei kaipaa kuin takuupillun, joka vähän tiskaa ja kokkaa myös :(
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Mut onhan tuollainen ihan kohtuutonta kun kiltti ja kunnollinen miesparka ei kaipaa kuin takuupillun, joka vähän tiskaa ja kokkaa myös :(
Käy Shenzhenissä poika noilla spekseillä, varo yli kolmikymppisiä kuitenkin jos et yanderea erikseen metsästä
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
No jos sun tarpeisiin kuuluu tiskaava ja ruokaa laittava pillunkantaja niin kyllä mä sitten uskon, että ei ole varaa nirsoilla. Jotenkin vaan luulen, ettei tuo ole sen yleisempi elämäntavoite miehellä kuin yh-äidillä löytää osansa taakasta kantava mies.
Mä en kaipaa mitään kodinhoitajaa enkä "taakankantajaa", mutta lähtökohtaisesti miehen haluihin kuuluu säännöllinen seksi (enemmän kuin naisilla), ja kotiasioissa miehet lienee keskimäärin kädettömämpiä kuin naiset, joskin ovat varmasti kehittyneet paljon lähihistoriassa.

Pointti oli, että yh-äiti tarvitsee miestä vähemmän kuin mies naista. Naisen suurin luonnollinen vietti on lasten hankkiminen, ja yh-äidillä se osuus on jo vähintäänkin osaksi tyydytetty. Hyvinvointiyhteiskunta taas huolehtii taloudellisesta puolesta, ja panomiespelimiehet voivat käydä vähän sutaisemassa silloin tällöin, jos parrua tekee mieli, mutta aika paljon on naisia, joiden ei pahemmin tee edes mieli.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Näin sanoo kaveri joka avautuu siitä että naiset haluavat pidemmän miehen. Vaatimaton "muutaman" eli reilu 10 kohdan (+ etc.) lista negatiivisista asioista joista jokunen voi olla pakon edessä tingittävissä. Hauskaa kaksinaismoralismia! :D

Jos tarvii ammattilaisen apua siihen että saa itsestään edes yhden "sinnepäin" valokuvan ja muutaman hauskan lauseen tekstiä niin en ole varma kantaako siivet treffeille saakka vaikka mätsi tulisikin.
Pakkohan jostakin on karsia, täällä on monesti sanottu että Tinderin algoritmi vaatii että miehen on oltava nirso. Jos kaikki käy niin algoritmi pudottaa automaattisesti jonon viimeiseksi, eikä se jotensakiin kivasti otettu kuva päädy koskaan naisten silmien eteen. Nykyisellä profiililla kokeillut tälläista ohjetta, 30% kuvista pyyhkin oikealle. Karsin suunnilleen noilla perusteilla joukkoa vähemmäksi, + sitten ne viimesen päälle missin näköset myös vasemmalle, eli selkeästi yli oman tasoiset mimmit.

Ehkäpä pitäisi kokeilla vielä yhdellä profiililla pyyhkiä oikealle vain niitä vähemmän houkuttelevia profiilia, jotka jää keskiverron alle. Kokeiltu jo että laittaa kaikille sydämiä, ei tule mätsin mätsiä jos ei heti alussa satu kohdalle, algoritmi kyllä toimii siinä mielessä. Voi kyllä jäädä viimeiseksi Tinder profiiliksi kun fiksuille treffeille oikeasti pääsee helpommin kun tapaa naisia muualla kuin baarissa tai Tinderissä.

Ammattilaisen pitäisikin osata tehdä se profiili kuvaamaan henkilöä, turha treffeillä juoksu on ajanhaaskausta, molemminpuolin. Jonkun tutkimuksen mukaan joka 20. treffit kantaa johonkin vakavampaan, ei ollut Suomessa tehty tutkimus, eli turha noin huonoa prosenttia ainakaan tarkoituksella tehdä vielä huonommaksi.
 
Liittynyt
16.01.2018
Viestejä
235
Ikää 30. Tinderiä käyttänyt nyt 6kk. Matcheja kyllä tulee (nyt noin 400) ja olen jopa vähän nirso. Tämä toki kuulostaa hyvälle, mutta tästä ei sitten etenekkään ja oma taktiikka onkin vain kiltisti odotella että naispuolinen henkilö tekee aloitteen. Noh, tätä tapahtuu aika harvoin, mutta kuluneen syksyn aikana se johti kolmeen noin kuukauden kestävään tapailuun. Kiinnostus lopahti siinä kuukauden kohdilla samantien näihin. Yhdenyön juttuja en ole Tinderin kautta kokenut.

Selkeästi ongelma onkin tuo aloitteen tekeminen. Lähettämäni aloitteet ovat luokkaa partiolainen vanhainkodissa ja useasti se johtaa vain vastapuolen yksipuoliseen vastaukseen ilman mitään keskustelua edesauttavaa viestintää, siitä sitten turhaudun ja jätän homman sikseen.

Ehkä ongelma on loppupeleissä päänsisäinen ja pitäisi vaan käyttää enemmän energiaa aloitteisiin ja omaan aktiivisuuteen (vaikkakin ns. swaippailua ja tytön aloitteen jälkeistä viestittelyä teen mielestäni tarpeeksi)
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Kai se riippuu myös elämänkokemuksesta, että löytääkö ns. annettujen vihjeiden pohjalta (kuvissa olevista yksityiskohdista tms.) mitään järkevää sanovaa. Naseva one-linerikaan ei auta, jos sen jälkeen ei osaa viedä keskustelua eteenpäin. Samaa vikaa itsellä, että kun kiinnostuksenaiheet pyörivät tietokoneissa ja harrastuksia on neljän seinän ulkopuolella hyvin vähän, niin vaikea löytää mitään keskusteltavaa varsinkin kun naisista suurimmalla osalla ei ole profiilissa tekstiä ollenkaan. Joskus ei edes tiedä, että mitä hemmetin kieltä niille puhuisi.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Ongelmahan on pohjimmiltaan se, että naisilla ja miehillä on loppupelissä aika vähän mitään yhteistä. :D

Itse pidän naisia miltei arkkivihollisina tietyssä mielessä. Ne yrittää kaikin voimin pihdata pilluaan ja mä yritän ovelasti harhauttaa niiden puolustuksen. Sitähän se pohjimmiltaan on ollut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 702
Ongelmahan on pohjimmiltaan se, että naisilla ja miehillä on loppupelissä aika vähän mitään yhteistä. :D

Itse pidän naisia miltei arkkivihollisina tietyssä mielessä. Ne yrittää kaikin voimin pihdata pilluaan ja mä yritän ovelasti harhauttaa niiden puolustuksen. Sitähän se pohjimmiltaan on ollut.
Täytyy sanoa etten itsekään olisi voinut tuota paremmin sanoa. Pätee netteideittailussa ja IRL hommissa, ja no, lähinna melko kaikessa. Samaa mieltä:D:tup:

Sillä että nettijutut jätin samantien mitä aloitin, sitten nykyinen kohde on sellainen mistä nyt ei oikein saa selvää - aina, ja exä on ihan omaa lukuaan.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Itse suhtaudun naisiin vähän samalla tavalla kuin rikkaiden ihmisten lapsiin tai muihin kultalusikka suussa syntyneisiin, eli pidän niitä etuoikeutettuna joukkona ihmisiä, jotka ovat "enemmän tasa-arvoisia" kuin miehet ja jotka ovat Suomessa paljon paremmassa asemassa kuin me miehet. Jokainen nainen on tietysti yksilö eikä kaikkia elämä ole välttämättä hyvin kohdellut, mutta lähtökohtaisesti keskivertonaisella on helpompi elämä luvassa kuin keskivertomiehellä Suomessa.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Kyllä ne naiset haluavat seksiä siinä missä sinäkin eivätkä suinkaan pihtaile vittuilun vuoksi. Tarjontaa vain on niin paljon ja jatkuvasti, ettei pelkkä tilaisuuden tarjoutuminen riitä mielihalujen heräämiseen. Kuulostat siltä, että ylenkatsot suomalaista "tasa-arvoisempaa" naista, joten oikea ratkaisu on sitten hakea nainen jostain perslävestä, missä valkoinen suomalainen heteromies on automaattisesti ylempää kastia.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Kyllä ne naiset haluavat seksiä siinä missä sinäkin eivätkä suinkaan pihtaile vittuilun vuoksi.
No ei todellakaan halua naiset seksiä yhtä paljon kuin miehet, eivät sinkkuna eivätkä parisuhteessa. Voisin kaivaa tähän aiheesta tukun tutkimuksia, mutta en juuri nyt jaksa.

Ilmeisesti miehet haluavat seksin lisäksi myös parisuhdetta enemmän kuin naiset.

Eli oikeastaan naiset on aika kylmätunteisia pihtarikusipäitä. :D
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 294
Ongelmahan on pohjimmiltaan se, että naisilla ja miehillä on loppupelissä aika vähän mitään yhteistä. :D

Itse pidän naisia miltei arkkivihollisina tietyssä mielessä. Ne yrittää kaikin voimin pihdata pilluaan ja mä yritän ovelasti harhauttaa niiden puolustuksen. Sitähän se pohjimmiltaan on ollut.
Itse tulen naisten kanssa ihan yhtä hyvin toimeen kuin miestenkin kanssa
No ei todellakaan halua naiset seksiä yhtä paljon kuin miehet, eivät sinkkuna eivätkä parisuhteessa. Voisin kaivaa tähän aiheesta tukun tutkimuksia, mutta en juuri nyt jaksa.

Ilmeisesti miehet haluavat seksin lisäksi myös parisuhdetta enemmän kuin naiset.

Eli oikeastaan naiset on aika kylmätunteisia pihtarikusipäitä. :D
Suomalaisten seksielämää tutkineen Osmo Kontulan mukaan suomalaisnaisilla on seksisuhteita yhtä paljon kuin miehillä.

25–29-vuotiailla suomalaisnaisilla on ollut selvästi enemmän seksikumppaneita muihin eurooppalaisiin verrokkimaihin verrattuna.

Suomalaisnaisilla oli vuonna 2007 tehdyn tutkimuksen mukaan ollut tutkimusta edeltävän viiden vuoden aikana keskimäärin neljä eri seksikumppania, kun keskiarvot Espanjassa, Kreikassa, Norjassa, Portugalissa ja Ranskassa vaihtelivat samalla ikäluokalla 1,5–2,5 välillä.

———————–>

Kontulan mukaan Suomi on ensimmäinen maa maailmassa, jossa päästiin vuonna 2007 tilanteeseen, jossa alle 35-vuotiailla miehillä ja naisilla on ollut yhtä paljon seksikumppaneita. Alle 25-vuotiaita tarkasteltaessa naisilla oli jo ollut enemmän kumppaneita kuin miehillä.

Kontula uskoo nuorten suomalaisnaisten seksuaalisen aktiivisuuden johtuvan suurimmalta osin verrokkimaita vapaamielisemmästä ilmapiiristä. Esimerkiksi Etelä-Euroopassa miesten seksisuhteet ovat edelleen hyväksytympiä kuin naisten.

Vuonna 1971 tutkituilla naisilla oli ollut elinikänsä aikana keskimäärin 2,6 eri seksikumppania. Vuonna 2007 keskiarvo oli jo 10,4.

Sama suuntaus heijastuu myös tutkittaessa naisia, joilla on ollut elämänsä aikana vähintään 20 eri seksikumppania. Vielä vuonna 1971 yli 20 kumppania oli ollut vain kahdella prosentilla naisista, vuonna 1992 10 prosentilla ja vuonna 2007 jo 20 prosentilla.


Jo 10v sitten tilanne oli tämä ja ei kyllä näytä nyt siltä, että naiset pihtaa vaan ihan siltä, ettei ne halua nimenomaan sulle antaa :smoke:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Itse tulen naisten kanssa ihan yhtä hyvin toimeen kuin miestenkin kanssa

Suomalaisten seksielämää tutkineen Osmo Kontulan mukaan suomalaisnaisilla on seksisuhteita yhtä paljon kuin miehillä.
Sinä puhut nyt ihan eri asiasta. Miehet harrastaa Suomessa jopa vähemmän seksiä kuin naiset, ikäluokasta riippuen. Mutta ei se johdu mistään halun puutteesta, vittu nyt järki käteen! Naiset saavat seksiä suurin piirtein sen verran mitä haluavat, ja miehet taas saavat seksiä suurin piirtein sen verran mitä sattuvat naisilta saamaan. Siinä on aika iso ero! Ihan täysin naisten ehdoilla ja naisten vauhdin mukaan mennään siis keskimäärin. Miehet eivät sanele seksin määrää vaan naiset sen sanelee.

Jos olisi mahdollista, mä voisin harrastaa seksiä vaikka 365 eri naisen kanssa joka vuosi. Vähempikin riittäisi, mutta toi kyllä menisi ihan hymyssä suin, ei siinä mitään.

Käytännössä harrastan seksiä olosuhteiden pakosta jopa vähemmän kuin suomalaismiehet keskimäärin, joten kivasti minäkin omalta osaltani osallistun näiden sun "tilastojen" vääristämiseen! Itse asiassa olen hyvin pienen osan elämästäni päässyt edes siihen keskivertoon. Ja vittu ei ole ollut halusta kiinni, VITTU P*RKELE!

"Mika on ottanut seksin välillä puheeksi vaimon kanssa, mutta vaimo kokee, ettei seksi kuulu enää keski-ikään."

Vaikka kyseessä onkin yksittäistapaus, niin on toi silti aika tavallinen tarina, ja useimmin osat menee nimenomaan noin päin. Tottakai mieskin voi olla haluton. Mutta useimmiten se on nainen.

Ja aika nössö mies tämä Mika kyllä. Mitä järkeä hukata elämänsä tuolla tavalla tossun alla ja pihdattuna.
 
Viimeksi muokattu:

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 294
Sinä puhut nyt ihan eri asiasta. Miehet harrastaa Suomessa jopa vähemmän seksiä kuin naiset, ikäluokasta riippuen. Mutta ei se johdu mistään halun puutteesta, vittu nyt järki käteen! Naiset saavat seksiä suurin piirtein sen verran mitä haluavat, ja miehet taas saavat seksiä suurin piirtein sen verran mitä sattuvat naisilta saamaan. Siinä on aika iso ero! Ihan täysin naisten ehdoilla ja naisten vauhdin mukaan mennään siis keskimäärin. Miehet eivät sanele seksin määrää vaan naiset sen sanelee.

Jos olisi mahdollista, mä voisin harrastaa seksiä vaikka 365 eri naisen kanssa joka vuosi. Vähempikin riittäisi, mutta toi kyllä menisi ihan hymyssä suin, ei siinä mitään.

Käytännössä harrastan seksiä olosuhteiden pakosta jopa vähemmän kuin suomalaismiehet keskimäärin, joten kivasti minäkin omalta osaltani osallistun näiden sun "tilastojen" vääristämiseen! Itse asiassa olen hyvin pienen osan elämästäni päässyt edes siihen keskivertoon. Ja vittu ei ole ollut halusta kiinni, VITTU P*RKELE!
Kenen kanssa ne harrastaa sitten seksiä jos partnereiden määrä sukupuolten välillä on likimain sama? :kahvi:
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 294
Taidat olla vähän yksinkertainen. Luepa vielä uudestaan kirjoitukseni oikein ajatuksen kanssa.
Eli naiset ei halua panna, mutta silti panevat yhtä paljon(tai jopa enemmän) kuin miehet ja harmillisesti arpa ei jostain syystä koskaan osu sun kohdalle? Meinaatko, että naisten pitäis tahtomattaan antaa sitä pillua sulle?
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Eli naiset ei halua panna, mutta silti panevat yhtä paljon(tai jopa enemmän) kuin miehet ja harmillisesti arpa ei jostain syystä koskaan osu sun kohdalle? Meinaatko, että naisten pitäis tahtomattaan antaa sitä pillua sulle?
Onko sulla lukihäiriö tms? Jotenkin ei nyt millään tunnu menevän jakeluun.

Naiset haluavat panna niin paljon kuin naiset haluavat panna, ja myös panevat. Noin keskimäärin.

Miehet taas panevat sen verran kuin naiset haluavat panna, eikä sen verran mitä miehet itse haluaisivat panna, mikä olisi aika paljon enemmän.

Josset vieläkään tajua niin olkoot, ei jaksa, liian lyhyt elämä, eikä muutenkaan kansakunnan yhä laskevaa keskiverto älykkyysosamääräkäyrää vastaan jaksa ylämäkeen tapella, siinä menee ikä ja terveys. Tässä iässä jaksaa typeriin nettiväittelyihin keskittyä koko ajan yhä vähemmän.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mä en kaipaa mitään kodinhoitajaa enkä "taakankantajaa", mutta lähtökohtaisesti miehen haluihin kuuluu säännöllinen seksi (enemmän kuin naisilla), ja kotiasioissa miehet lienee keskimäärin kädettömämpiä kuin naiset, joskin ovat varmasti kehittyneet paljon lähihistoriassa.

Pointti oli, että yh-äiti tarvitsee miestä vähemmän kuin mies naista. Naisen suurin luonnollinen vietti on lasten hankkiminen, ja yh-äidillä se osuus on jo vähintäänkin osaksi tyydytetty. Hyvinvointiyhteiskunta taas huolehtii taloudellisesta puolesta, ja panomiespelimiehet voivat käydä vähän sutaisemassa silloin tällöin, jos parrua tekee mieli, mutta aika paljon on naisia, joiden ei pahemmin tee edes mieli.
Kyllä sä olet ollut ihan väärien naisien kanssa tekemisissä (yllätys kun sun viestejä lukee:rofl:) jos nainen haluaa vähemmän seksiä kuin mies.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Itse tulen naisten kanssa ihan yhtä hyvin toimeen kuin miestenkin kanssa

Suomalaisten seksielämää tutkineen Osmo Kontulan mukaan suomalaisnaisilla on seksisuhteita yhtä paljon kuin miehillä.

25–29-vuotiailla suomalaisnaisilla on ollut selvästi enemmän seksikumppaneita muihin eurooppalaisiin verrokkimaihin verrattuna.

Suomalaisnaisilla oli vuonna 2007 tehdyn tutkimuksen mukaan ollut tutkimusta edeltävän viiden vuoden aikana keskimäärin neljä eri seksikumppania, kun keskiarvot Espanjassa, Kreikassa, Norjassa, Portugalissa ja Ranskassa vaihtelivat samalla ikäluokalla 1,5–2,5 välillä.

———————–>

Kontulan mukaan Suomi on ensimmäinen maa maailmassa, jossa päästiin vuonna 2007 tilanteeseen, jossa alle 35-vuotiailla miehillä ja naisilla on ollut yhtä paljon seksikumppaneita. Alle 25-vuotiaita tarkasteltaessa naisilla oli jo ollut enemmän kumppaneita kuin miehillä.

Kontula uskoo nuorten suomalaisnaisten seksuaalisen aktiivisuuden johtuvan suurimmalta osin verrokkimaita vapaamielisemmästä ilmapiiristä. Esimerkiksi Etelä-Euroopassa miesten seksisuhteet ovat edelleen hyväksytympiä kuin naisten.

Vuonna 1971 tutkituilla naisilla oli ollut elinikänsä aikana keskimäärin 2,6 eri seksikumppania. Vuonna 2007 keskiarvo oli jo 10,4.

Sama suuntaus heijastuu myös tutkittaessa naisia, joilla on ollut elämänsä aikana vähintään 20 eri seksikumppania. Vielä vuonna 1971 yli 20 kumppania oli ollut vain kahdella prosentilla naisista, vuonna 1992 10 prosentilla ja vuonna 2007 jo 20 prosentilla.


Jo 10v sitten tilanne oli tämä ja ei kyllä näytä nyt siltä, että naiset pihtaa vaan ihan siltä, ettei ne halua nimenomaan sulle antaa :smoke:
Mitä tässä 6kk aktiivisesti Tinderissä ollut niin harvinainen on nainen joka ei toisilla treffeillä housuja pois ota ja kuten olen monesti sanonut niin pillua tuolta saa kyllä vaikka kuinka helposti, mutta kun sitä ei ole pelkästään hakemassa niin vähiin jää se syvällisempi tutustuminen.

Yhden kanssa tuli tosiaan oltua 6kk päivittäin kunnes puhalsin pelin poikki vaikka on todella mukava tapaus ja vieläkin harrastusten kautta ollaan tekemisissä melkein viikottain, mutta hänen muutto toiselle paikkakunnalle jatko-opiskelu/työkuviot ei nyt osu yhteen sitten ei millään mun kuvioiden kanssa niin mitäpä sitä turhaan jatkaamaan kun joka tapauksessa ero tulee ennemmin tai myöhemmin.

Mähän olen todella nirso ja ikähaarukka varsinki on tiukka, mutta niin sieltä taas löytyi sellainen tapaus että taitaa lähteä tinder tauolle, koska itse en pelaa monen naisen kanssa samaan aikaan jos vähänkään se yksi näyttää sellaisia merkkejä että tässä voisi olla jotain enmmän kuin 1-2kk satunnainen pano.
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Kai se riippuu myös elämänkokemuksesta, että löytääkö ns. annettujen vihjeiden pohjalta (kuvissa olevista yksityiskohdista tms.) mitään järkevää sanovaa. Naseva one-linerikaan ei auta, jos sen jälkeen ei osaa viedä keskustelua eteenpäin. Samaa vikaa itsellä, että kun kiinnostuksenaiheet pyörivät tietokoneissa ja harrastuksia on neljän seinän ulkopuolella hyvin vähän, niin vaikea löytää mitään keskusteltavaa varsinkin kun naisista suurimmalla osalla ei ole profiilissa tekstiä ollenkaan. Joskus ei edes tiedä, että mitä hemmetin kieltä niille puhuisi.
Sosiaaliset taidot kehittyy hakeutumalla sosiaalisiin tilanteisiin ja pakottautumalla juttelemaan mitä mieleen tulee. Jo yleensä sillä että on kiinnostunut toisesta ihmisestä aidosti ja kuuntelee pääsee aika pitkälle eikä lopulta kauheasti tarvitse itsestä höpötellä kun naiset tykkäävät lätissä itsestään ja omista asioista hyvin usein. Kannattaa ennakkoluulottomasti koettaa erilaisia uusia harrastuksia edes hetken aikaa niin kyllä niitä keskustelunaiheitakin sitten tulee kun vain tekee asioita ja hakeutuu uusiin tilanteisiin, samalla se elämänkokemuskin kasvaa ja mukavuusalue laajenee siinä sivussa.

Ongelmahan on pohjimmiltaan se, että naisilla ja miehillä on loppupelissä aika vähän mitään yhteistä. :D

Itse pidän naisia miltei arkkivihollisina tietyssä mielessä. Ne yrittää kaikin voimin pihdata pilluaan ja mä yritän ovelasti harhauttaa niiden puolustuksen. Sitähän se pohjimmiltaan on ollut.
Itse suhtaudun naisiin vähän samalla tavalla kuin rikkaiden ihmisten lapsiin tai muihin kultalusikka suussa syntyneisiin, eli pidän niitä etuoikeutettuna joukkona ihmisiä, jotka ovat "enemmän tasa-arvoisia" kuin miehet ja jotka ovat Suomessa paljon paremmassa asemassa kuin me miehet. Jokainen nainen on tietysti yksilö eikä kaikkia elämä ole välttämättä hyvin kohdellut, mutta lähtökohtaisesti keskivertonaisella on helpompi elämä luvassa kuin keskivertomiehellä Suomessa.
En tiedä miten paljon näissä on vitsiä mutta ei se varmaan ihme ole jos pillusta on puute kun ei suhtauduta kuin mihin tahansa toiseen ihmiseen vaan rakennetaan jotain viholliskuvaa ja nostetaan jalustalle/pidetään jotenkin erityisenä. Samanlaisia vajakkeja naisissa on kuin miehissäkin, ei kuitenkaan kannata lähtökohtaisesti ajatella että jokainen nainen on "kuin hemmoteltu rikkaan perheen lapsi" tai yrittää kaikin voimin pihdata pilluaan jota pitää harhauttaa. Kyllä nuo pakosti näkyvät ulospäin ja se vaikuttaa luonnollisesti sitten siihen saamiseenkin.

Mitä muuten edes tarkoittaa "tavallinen perusmies" jota myös terminä viljellään? Kyllä ihan tavallinen perusmieskin voi olla kiinnostava ihminen jolla on kiinnostavia ajatuksia ja juttuja kerrottavana. Tinder toki on siinä mielessä vähän ikävä että jos on ns. "alle" keskiverron ulkonäöltä (lyhyt, läski, ei kovin komea naama) niin kyllä se saaminen varmasti on hieman helpompaa ihan livenä kun voi kompensoida sosiaalisilla taidoilla. Toisaalta naisilla preferenssitkin vaihtelevat paljon, esim joillain on fetissi "nallekarhumaisiin" miehiin, joillain kaljupäihin, joillain pitkätukkiin jne. Tyylillä jo itsessään voi vaikuttaa aika paljon jos naama on "ihan ok", samoin voi aina laihduttaa ja harrastaa jotain liikuntaa. Lyhyydelle sitten ei vain voi mitään, onneksi suomessa on myös lyhyitä naisia mutta tietysti se haastavampaa on.
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 294
Mitä muuten edes tarkoittaa "tavallinen perusmies" jota myös terminä viljellään? Kyllä ihan tavallinen perusmieskin voi olla kiinnostava ihminen jolla on kiinnostavia ajatuksia ja juttuja kerrottavana. Tinder toki on siinä mielessä vähän ikävä että jos on ns. "alle" keskiverron ulkonäöltä (lyhyt, läski, ei kovin komea naama) niin kyllä se saaminen varmasti on hieman helpompaa ihan livenä kun voi kompensoida sosiaalisilla taidoilla. Toisaalta naisilla preferenssitkin vaihtelevat paljon, esim joillain on fetissi "nallekarhumaisiin" miehiin, joillain kaljupäihin, joillain pitkätukkiin jne. Tyylillä jo itsessään voi vaikuttaa aika paljon jos naama on "ihan ok", samoin voi aina laihduttaa ja harrastaa jotain liikuntaa. Lyhyydelle sitten ei vain voi mitään, onneksi suomessa on myös lyhyitä naisia mutta tietysti se haastavampaa on.
Tässähän on se takana, että @JormaVeitikka ja muut Laasaslaiset ovat sitä mieltä, ettei naisella, joka mahtuu heidän kriteereihinsä saisi olla sellaisia kriteerejä tai vaatimuksia mihin he eivät mahdu.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Se on kyllä dilemma jos tarjolla on vain yh-mammoja (jotka ei kelpaa) etsimässä elättäjää mutta joille peli on liian helppoa (kun aina saavat jonkun) :think:
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Tässähän on se takana, että @JormaVeitikka ja muut Laasaslaiset ovat sitä mieltä, ettei naisella, joka mahtuu heidän kriteereihinsä saisi olla sellaisia kriteerejä tai vaatimuksia mihin he eivät mahdu.
Harvalla naisella mitään ihmeellisiä kriteereitä edes on, riittää että tulee juttuun ja kemiat kohtaa. Ehkä jotain suuntaa antavaa alustavaa kriteeristöä on mutta varaa joustaa on paljon oikeasti kuitenkin. Sellaisiakin tapauksia nähnyt paljonkin että ehdottomasti ei saa miehellä olla lapsia koska vihaa lapsia mutta sitten vuoden päästä ollaankin yhdessä sellaisen miehen kanssa ja asiassa on pehmennytty.

Sellaiset äärivaativat prinsessat ovat kyllä aivan marginaalia eikä niistä kannata välittää.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Harvalla naisella mitään ihmeellisiä kriteereitä edes on, riittää että tulee juttuun ja kemiat kohtaa. Ehkä jotain suuntaa antavaa alustavaa kriteeristöä on mutta varaa joustaa on paljon oikeasti kuitenkin. Sellaisiakin tapauksia nähnyt paljonkin että ehdottomasti ei saa miehellä olla lapsia koska vihaa lapsia mutta sitten vuoden päästä ollaankin yhdessä sellaisen miehen kanssa ja asiassa on pehmennytty.

Sellaiset äärivaativat prinsessat ovat kyllä aivan marginaalia eikä niistä kannata välittää.
Totta ja kyllä mä voin sanoa että olen useammalle nyt sanonut että kiitos mutta ei kiitos, kun se kipinä ja kiinnostus ei herää niin mitä sitä turhaan jatkamaan.

Täällä taas tuntuu miehillä olevan mitä erikoisempia vaatimuksia, vaikka itse olen "nirso" niin ei mua haittaa lapset, tatuoinnit, elukat tai lävistykset, mutta ainoa mikä on ehdoton ei on lihavuus ja tupakka.

Ulkonäöllä on toki merkitystä, mutta se ei ole prioriteetti yksi, voin sanoa että olen monelle todella kauniille sanonut että ei kiitos, kun se joku asia mättää ei ulkonäkö merkitse mitään.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Itse olen huomannut, että yh-äitien kanssa ei kannata edes mätsätä/jutella. Vaikka mielestäni juttelen heille ihan normaalisti, niin jotenkin joku asia on aina enemmän tai vähemmän pielessä. Lapsettomien naisten kanssa on vaan paljon rennompaa ja hauskempaa keskustella.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
557
Itse olen huomannut, että yh-äitien kanssa ei kannata edes mätsätä/jutella. Vaikka mielestäni juttelen heille ihan normaalisti, niin jotenkin joku asia on aina enemmän tai vähemmän pielessä. Lapsettomien naisten kanssa on vaan paljon rennompaa ja hauskempaa keskustella.
Jos elämän suunnitelmallisuus tasolla että pannaan ilman kumia vaiheessa ettei tunneta kunnolla tai kyetä ekoja riitoja setvimään eroamatta niin kyllä se paljon henkilöstä ja tämän kypsyydestä kertoo :smoke:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Eli naiset ei halua panna, mutta silti panevat yhtä paljon(tai jopa enemmän) kuin miehet ja harmillisesti arpa ei jostain syystä koskaan osu sun kohdalle? Meinaatko, että naisten pitäis tahtomattaan antaa sitä pillua sulle?
Mikähän on syynä tuohon että luvut ovat tasoittuneet? Ainakin seksin ostaminen on koitettu tehdä vaikeammaksi.
Jos suomalaisilla sukupuolilla on kovasti eroa seksisuhteiden määrässä, ero johtuu kenties seuraavista:
  • Käydään huorissa, ulkomaalainen on "aina tuore"
  • maahanmuuttajat toisena osapuolena
  • homoseksuaalisuus (homot, lesbot, bi)
  • ulkomaanmatkat
Tuohan on tosi hyvä asia että seksisuhteita on suunnilleen sama määrä. Tosin tutkimus puhuu keskimäärästä, ei jakaumasta. Tutkimus ei taida ottaa kantaa siihen jakautuuko normaali heteroseksi miesten kesken yhtä tasaisesti kuin naisilla. Onko sitten niin että se vähentynyt pillun saaminen ulkomaalaisilta johtuisi mm. yleistyneistä sukupuolitaudeista. Tai niin että taudit ovat entistä vahingollisempia, jolloin pienikin todennäköisyys nostaa riskin suureksi.

Toisekseen on olemassa myös seksittömiä seurustelusuhteita, jossa molemmat saa sitä kaipaamaansa läheisyyttä. Tosin monelle lienee selvää ettei seksitön seurustelu yleensä kestä pitkään.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Jännästi täällä tuntuu jengi elävän jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa naiset haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehet, eivätkä pihtaa ja nussivat pahimmassa hädässä vaikka aidanuloketta.

Olisipa kiva tietää, että millaisella passilla tuohon todellisuuteen pääsee! Tahtoo sinne!

Tässä ulottuvuudessa jossa minä elän, miesten seksuaalinen turhautuneisuus kasvaa koko ajan tutkimusten mukaan, ja puolet miehistä elää puutteessa. Olisi kyllä monella miehellä käyttöä tuollaiselle passille, jolla pääsisi mainittuun rinnakkaistodellisuuteen! Mikäs siellä olisi ollessa, voisi nussia kaiket päivät, vaikka eri naisia joka päivä kun naisetkin niin innokkaasti haluaa sekstailla.

Disclaimer: Mulla oli viime vuonna toistakymmentä maksutonta seksikumppania, kyllä mä siis naista saan ja näin poispäin, mutta se työ minkä se vaatii on sellaista, mitä kukaan nainen koskaan ei olisi valmis tekemään, eikä naiset todellakaan halua seksiä lähellekään yhtä paljon kuin viriili mies. Poikkeuksia löytyy sääntöön, mutta ne ovat harvinainen poikkeus eikä mikään sääntö. Jos naisilla olisi yhtä suuri sukupuolivietti kuin miehillä, niin ei ainakaan nuoret ihmiset kirjaimellisesti muuta tekisikään kuin nussisivat kaiket päivät ja joka paikassa. Kaupungin porttikongit, puistot ja yleiset vessat olisi täynnä nussivia ihmisiä!
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jännästi täällä tuntuu jengi elävän jossain rinnakkaistodellisuudessa
Mä pahasti pelkään, että rinnakkaistodellisuus on sinun päässäsi, sinä vedät kokemusasiantuntijuudellasi kaikkiin muihin yleistäen (yllättäen myös naisiin) ja sinun oma taustasi ja suhtautuminen koko asiaan on aivan muuta kuin ns normityypillä. Sun suhtautuminen koko aiheeseen on niin pakonomaista, että vain NATO:sta ja itänaapurista keskustelu ei mene välittömästi pillupulaan ja pillunkantotelineiden lihavuuteen mutta kaikki muu jollain twistillä sitten siihen saadaankin johdettua.

Sulla on ihan jäätävä asennevammakasa ja ilmeisesti luulet, että voit jotenkin smoothisti vetää edelleen niin että kukaan ei huomaa. Onhan tätä juttua nyt tullut siihen pisteeseen asti, että koko naissukupuoli on vihollinen, jonka kanssa et keksi mitään muuta yhteistä kuin panemisen ja joka julmasti yrittää estää sinua pääsemästä heidän pillulleen. Sitä hätää on sitten lievitetty kaiken maailman keinoilla (siis näitä liftaajatyttöjen etsimisiä yms), jotka ainakin meikäläisen näkökulmasta on sitä tasoa, että jos nää jutut susta tiedettäisiin niin yksikään nainen ei koskaan mukaasi enää lähtisi. Tän kaiken kruunaa se, että tiedostat itsekin asuvasi jossain skutsissa, jossa naisia nyt ylipäätään ei ole saatavilla ja ainakin viestittelyn ajankohdista päätellen painat vielä jotain vuorotyötä tai muuten valvot kun normijengi vetää unta palloon.

On olemassa niitä miehiä, joiden ehkä vaan kannattaisi keskittyä siihen itsensä ammatilliseen ja taloudelliseen kehittämiseen ja käydä huorissa kun siltä tuntuu.
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Hahhah, Jurppia jurppii, vai toisin päin, no kuitenkin sun kanssa keskustelu on kuin löisi päätä seinään, tai pahempaa.

Ihan turhaan tässä nyt muhun henkilöidytään, kun tutkimukset varsin kiistatta osoittaa, että miehet elää tässä maassa puutteessa. Ja seksiä harrastetaan koko ajan yhä vähemmän, mikä ei siis ole miesten haluista kiinni, koska miehet elää siis puutteessa, kuten todettua.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
441
Jännästi täällä tuntuu jengi elävän jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa naiset haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehet, eivätkä pihtaa ja nussivat pahimmassa hädässä vaikka aidanuloketta.
Olen itsekin ihmetellyt. Seksihalujen ero ei kyllä ole edes mielipidekysymys, vaan kirjallisuus on täysin yksiselitteinen asian kohdalla. Ihmetyttää vain miten ihmiset tulevat niin vääriin johtoäätöksiin omien havaintojensa pohjalta, että asiasta pitää keskustella. Vähän sama kuin sanoisi, että miehet ovat naisia fyysisesti vahvempia.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ollaan taas saavutettu se piste, jossa Jormaa ei taas vitutakkaan ja hän oikeastaan saakin paljon pillua mutta onkin huolissaan muista miesraukoista. Aikansa valitettuaan on pakko taas napata voittajan viitta hartioille. Piiri pieni pyörii :facepalm:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Olen itsekin ihmetellyt. Seksihalujen ero ei kyllä ole edes mielipidekysymys, vaan kirjallisuus on täysin yksiselitteinen asian kohdalla. Ihmetyttää vain miten ihmiset tulevat niin vääriin johtoäätöksiin omien havaintojensa pohjalta, että asiasta pitää keskustella. Vähän sama kuin sanoisi, että miehet ovat naisia fyysisesti vahvempia.
Jatkossa tällaisia typeriä väittelyitä saadaan käydä yhä enemmän ja enemmän, koska suomalaisten keskimääräinen älykkyysosamäärä laskee noin 0,25 pisteellä vuodessa. Joutuu yhä enemmän vääntämään itsestäänselviä asioita rautalangasta, eikä silti mene jakeluun.

Tulevaisuudessa seksihaluissa voi tapahtua muutoksia, jos keksitään asiaan täsmälääke, tai jos ylipainoepidemia saadaan hoidettua lääketieteellisesti. On siis periaatteessa mahdollista, että asian suhteen palataan vielä jonnekin 1980-luvulle, jolloin naisillakin oli suht terve tarve päästä nussimaan, vaikka silloinkin tietysti miehet halusivat enemmän.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 224
Onhan se vähän erikoista että ne jotka saa eniten pillua, valittaa siitä ettei pillua saa tarpeeksi, eikä tarpeeksi helposti. Näin oikein rankalla kädellä yleistäen, tämän ketjun perusteella :vihellys:
 

JormaVeitikka

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 453
Onhan se vähän erikoista että ne jotka saa eniten pillua, valittaa siitä ettei pillua saa tarpeeksi, eikä tarpeeksi helposti. Näin oikein rankalla kädellä yleistäen, tämän ketjun perusteella :vihellys:
Ei siinä mitään erikoista ole. Ajan kuva on yleisestikin se, että kumppaneita on enemmän kuin ennen, mutta seksiä määrällisesti vähemmän. Juuri näin myös omalla kohdallani, mutta se ei ole mikään oma valinta, vaan mieluummin olisi vaikka toisinpäin eli vähemmän kumppaneita mutta enemmän seksiä. Nykyaikana tuntuu olevan vaan hyvin vaikeaa löytää mielekästä pitkäaikaista seuraa. Enemmän se on sitä, että vongataan ja vongataan ja vongataan vähän lisää ympäriinsä, ja sitten aina välillä jotain lohkeaa jostain.

Olen myös huomannut, että edes hyvän seksin antaminen ja siihen panostaminen ei takaa sitä, että suhde kestäisi kovin pitkään. Nykyajan deittailussa on kertakäyttökulttuuri.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Olen myös huomannut, että edes hyvän seksin antaminen ja siihen panostaminen ei takaa sitä, että suhde kestäisi kovin pitkään. Nykyajan deittailussa on kertakäyttökulttuuri.
Niin. Koska koet sen naisen vihamieliseksi pillunkantotelineeksi, jonka kanssa sinulla ei ole muuta yhteistä kuin paneminen ja oman kokemuksesi pohjalta oletat, että hyvällä panemisella suhteen pitäisi pysyä naisenkin mielestä koossa. Mä vähän luulen, että mikään määrä tän hieromista ei saa sua näkemään, mikä tässä sinun kuviossasi mättää :vihellys:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 248
Viestejä
4 192 509
Jäsenet
70 895
Uusin jäsen
olsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom