LOL part 2
Hienoa kontribuutiota tähän keskusteluun! LOL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL part 2
On niillä sikäli varaa olla nirso, että feministisen hyvinvointivaltion vuoksi ne eivät tarvitse miestä yhtään mihinkään.
Niin pärjääkin, ja yhä useampi mies luovuttaa pelin kun on liian hankalaa, tämähän näkyy kaikkein parhaiten varmaan Japanissa.No samalla "järkeilyllä" miehillä on varmaan sitten kans varaa nirsoilla niin paljon kuin sielu sietää. Jos yh-mammalla on niin helppoa niin eiköhän lapseton sinkkumieskin ilman elättäjää pärjää
Hieman erilaisetMutta joka tapauksessa miehen ja naisen tarpeet on hieman erilaiset, ja lähtökohtaisesti miehellä olisi kyllä käyttöä kotona odottavalle takuupillulle, joka kenties tekee kotihommiakin.
Niin pärjääkin, ja yhä useampi mies luovuttaa pelin kun on liian hankalaa, tämähän näkyy kaikkein parhaiten varmaan Japanissa.
Mutta joka tapauksessa miehen ja naisen tarpeet on hieman erilaiset, ja lähtökohtaisesti miehellä olisi kyllä käyttöä kotona odottavalle takuupillulle, joka kenties tekee kotihommiakin.
Yh-äidin tarpeista iso osa on jo tyydytetty sen lapsen tai lasten muodossa, ja talouden turvaa feministinen hyvinvointiyhteiskunta.
Jotenkin vaan luulen, ettei tuo ole sen yleisempi elämäntavoite miehellä kuin yh-äidillä löytää osansa taakasta kantava mies.
Muutamia ominaisuuksia jotka itse koen negatiiviseksi naisen profiilissa (siis ennen mahdollista mätsiä, mätsin jälkeen olen todennäköisesti hyväksynyt jonkun miinuksen seuraavista):
- tatuoinnit
- liikaa lävistyksiä
- lihavuus
- pituus mainittu, >175cm (tästä on kyllä hyvä varoittaa)
- lapset/ex-puoliso mainittu tai kuvassa
- etsii itselleen seuraa harrastuksesta josta en pidä (esim. tanssi)
- maalattu naama josta ei pysty näkemään ihmistä läpi. Pahin ehkä poistetut kulmakarvat ja näyttää kuin tussilla olisi piirretty uudet vähän erikohtaan
- elämänkoulu käytynä ja juoksut juostu
- negatiivinen asenne miehiin, eli pitkä lista siitä mitkä asiat nyppii
- mainitsee olevansa vegaani, mahdollisesti siis odottaa saavansa vegaaniseuraa
- teksti kirjoitettu kokonaan kielellä jota en ymmärrä
- etc.
Eikun sillä naisella, joka täyttää nämä parisuhdemarkkinatieteilijöiden vaatimukset ei saa olla mitään kriteereitä. Menestyksen puute naismarkkinoilla on myös naisten, mamujen ja playereiden syytä ja sinä olet vain poikkeus tilastoissa eikä kenelläkään muulla käy flaksi kun tinderitkin on niin täynnä miehiä, ettei se tavallinen mies kelpaa kenellekään. Käyttäjällä @JormaVeitikka kuitenkin on pilluhommia riittävästi, kunhan huolestuneena kirjoittelee muiden puolesta.Näin sanoo kaveri joka avautuu siitä että naiset haluavat pidemmän miehen. Vaatimaton "muutaman" eli reilu 10 kohdan (+ etc.) lista negatiivisista asioista joista jokunen voi olla pakon edessä tingittävissä. Hauskaa kaksinaismoralismia!
Jos tarvii ammattilaisen apua siihen että saa itsestään edes yhden "sinnepäin" valokuvan ja muutaman hauskan lauseen tekstiä niin en ole varma kantaako siivet treffeille saakka vaikka mätsi tulisikin.
Musta täällä suhtaudutaan ihmeellisen laskelmoivasti tuohon appsiin. Silloin kun itse sitä renkkasin niin kyllä niitä mätsejä tuli ja ulkona olis saanut juosta ihan riittämiin. Olin vaan sen verran laiska etten juuri jaksanut ja oli vähän muita virityksia työn alla. Mutta ei tuollaisesta kannata stressata! Se on vaan appsi eikä määritä ketään ihmisenä yhtään paremmaksi tai huonommaksi kuin ketään toistakaan.
Kohta tulee kevät ja tämänkin langan sinkut pääsee ihastelemaan kun hiehot päästetään kesälaitumille!
No eikös tämä ole suorastaan loogista? Pitkän ajan kanssa ne pikkuviatkin alkavat nyppiä kuin kuollut pikseli monitorin alanurkassa.Myös sellaiset naiset jotka mainostavat olevansa tositarkoituksella liikkeellä ovat toki kaikkein tarkimpia ketä hyväksyvät.
No eikös tämä ole suorastaan loogista? Pitkän ajan kanssa ne pikkuviatkin alkavat nyppiä kuin kuollut pikseli monitorin alanurkassa.
Käy Shenzhenissä poika noilla spekseillä, varo yli kolmikymppisiä kuitenkin jos et yanderea erikseen metsästäMut onhan tuollainen ihan kohtuutonta kun kiltti ja kunnollinen miesparka ei kaipaa kuin takuupillun, joka vähän tiskaa ja kokkaa myös
Mä en kaipaa mitään kodinhoitajaa enkä "taakankantajaa", mutta lähtökohtaisesti miehen haluihin kuuluu säännöllinen seksi (enemmän kuin naisilla), ja kotiasioissa miehet lienee keskimäärin kädettömämpiä kuin naiset, joskin ovat varmasti kehittyneet paljon lähihistoriassa.No jos sun tarpeisiin kuuluu tiskaava ja ruokaa laittava pillunkantaja niin kyllä mä sitten uskon, että ei ole varaa nirsoilla. Jotenkin vaan luulen, ettei tuo ole sen yleisempi elämäntavoite miehellä kuin yh-äidillä löytää osansa taakasta kantava mies.
Pakkohan jostakin on karsia, täällä on monesti sanottu että Tinderin algoritmi vaatii että miehen on oltava nirso. Jos kaikki käy niin algoritmi pudottaa automaattisesti jonon viimeiseksi, eikä se jotensakiin kivasti otettu kuva päädy koskaan naisten silmien eteen. Nykyisellä profiililla kokeillut tälläista ohjetta, 30% kuvista pyyhkin oikealle. Karsin suunnilleen noilla perusteilla joukkoa vähemmäksi, + sitten ne viimesen päälle missin näköset myös vasemmalle, eli selkeästi yli oman tasoiset mimmit.Näin sanoo kaveri joka avautuu siitä että naiset haluavat pidemmän miehen. Vaatimaton "muutaman" eli reilu 10 kohdan (+ etc.) lista negatiivisista asioista joista jokunen voi olla pakon edessä tingittävissä. Hauskaa kaksinaismoralismia!
Jos tarvii ammattilaisen apua siihen että saa itsestään edes yhden "sinnepäin" valokuvan ja muutaman hauskan lauseen tekstiä niin en ole varma kantaako siivet treffeille saakka vaikka mätsi tulisikin.
Ongelmahan on pohjimmiltaan se, että naisilla ja miehillä on loppupelissä aika vähän mitään yhteistä.
Itse pidän naisia miltei arkkivihollisina tietyssä mielessä. Ne yrittää kaikin voimin pihdata pilluaan ja mä yritän ovelasti harhauttaa niiden puolustuksen. Sitähän se pohjimmiltaan on ollut.
No ei todellakaan halua naiset seksiä yhtä paljon kuin miehet, eivät sinkkuna eivätkä parisuhteessa. Voisin kaivaa tähän aiheesta tukun tutkimuksia, mutta en juuri nyt jaksa.Kyllä ne naiset haluavat seksiä siinä missä sinäkin eivätkä suinkaan pihtaile vittuilun vuoksi.
Itse tulen naisten kanssa ihan yhtä hyvin toimeen kuin miestenkin kanssaOngelmahan on pohjimmiltaan se, että naisilla ja miehillä on loppupelissä aika vähän mitään yhteistä.
Itse pidän naisia miltei arkkivihollisina tietyssä mielessä. Ne yrittää kaikin voimin pihdata pilluaan ja mä yritän ovelasti harhauttaa niiden puolustuksen. Sitähän se pohjimmiltaan on ollut.
Suomalaisten seksielämää tutkineen Osmo Kontulan mukaan suomalaisnaisilla on seksisuhteita yhtä paljon kuin miehillä.No ei todellakaan halua naiset seksiä yhtä paljon kuin miehet, eivät sinkkuna eivätkä parisuhteessa. Voisin kaivaa tähän aiheesta tukun tutkimuksia, mutta en juuri nyt jaksa.
Ilmeisesti miehet haluavat seksin lisäksi myös parisuhdetta enemmän kuin naiset.
Eli oikeastaan naiset on aika kylmätunteisia pihtarikusipäitä.
Mikan, 47, vaimo on halunnut seksiä kerran 12 vuoden aikana: ”Eniten kaipaan läheisyyttä ja sitä, että joku vielä haluaa minua”Kyllä ne naiset haluavat seksiä siinä missä sinäkin eivätkä suinkaan pihtaile vittuilun vuoksi.
Sinä puhut nyt ihan eri asiasta. Miehet harrastaa Suomessa jopa vähemmän seksiä kuin naiset, ikäluokasta riippuen. Mutta ei se johdu mistään halun puutteesta, vittu nyt järki käteen! Naiset saavat seksiä suurin piirtein sen verran mitä haluavat, ja miehet taas saavat seksiä suurin piirtein sen verran mitä sattuvat naisilta saamaan. Siinä on aika iso ero! Ihan täysin naisten ehdoilla ja naisten vauhdin mukaan mennään siis keskimäärin. Miehet eivät sanele seksin määrää vaan naiset sen sanelee.Itse tulen naisten kanssa ihan yhtä hyvin toimeen kuin miestenkin kanssa
Suomalaisten seksielämää tutkineen Osmo Kontulan mukaan suomalaisnaisilla on seksisuhteita yhtä paljon kuin miehillä.
"Mika on ottanut seksin välillä puheeksi vaimon kanssa, mutta vaimo kokee, ettei seksi kuulu enää keski-ikään."
Sinä puhut nyt ihan eri asiasta. Miehet harrastaa Suomessa jopa vähemmän seksiä kuin naiset, ikäluokasta riippuen. Mutta ei se johdu mistään halun puutteesta, vittu nyt järki käteen! Naiset saavat seksiä suurin piirtein sen verran mitä haluavat, ja miehet taas saavat seksiä suurin piirtein sen verran mitä sattuvat naisilta saamaan. Siinä on aika iso ero! Ihan täysin naisten ehdoilla ja naisten vauhdin mukaan mennään siis keskimäärin. Miehet eivät sanele seksin määrää vaan naiset sen sanelee.
Jos olisi mahdollista, mä voisin harrastaa seksiä vaikka 365 eri naisen kanssa joka vuosi. Vähempikin riittäisi, mutta toi kyllä menisi ihan hymyssä suin, ei siinä mitään.
Käytännössä harrastan seksiä olosuhteiden pakosta jopa vähemmän kuin suomalaismiehet keskimäärin, joten kivasti minäkin omalta osaltani osallistun näiden sun "tilastojen" vääristämiseen! Itse asiassa olen hyvin pienen osan elämästäni päässyt edes siihen keskivertoon. Ja vittu ei ole ollut halusta kiinni, VITTU P*RKELE!
Taidat olla vähän yksinkertainen. Luepa vielä uudestaan kirjoitukseni oikein ajatuksen kanssa.Kenen kanssa ne harrastaa sitten seksiä jos partnereiden määrä sukupuolten välillä on likimain sama?
Eli naiset ei halua panna, mutta silti panevat yhtä paljon(tai jopa enemmän) kuin miehet ja harmillisesti arpa ei jostain syystä koskaan osu sun kohdalle? Meinaatko, että naisten pitäis tahtomattaan antaa sitä pillua sulle?Taidat olla vähän yksinkertainen. Luepa vielä uudestaan kirjoitukseni oikein ajatuksen kanssa.
Onko sulla lukihäiriö tms? Jotenkin ei nyt millään tunnu menevän jakeluun.Eli naiset ei halua panna, mutta silti panevat yhtä paljon(tai jopa enemmän) kuin miehet ja harmillisesti arpa ei jostain syystä koskaan osu sun kohdalle? Meinaatko, että naisten pitäis tahtomattaan antaa sitä pillua sulle?
Mä en kaipaa mitään kodinhoitajaa enkä "taakankantajaa", mutta lähtökohtaisesti miehen haluihin kuuluu säännöllinen seksi (enemmän kuin naisilla), ja kotiasioissa miehet lienee keskimäärin kädettömämpiä kuin naiset, joskin ovat varmasti kehittyneet paljon lähihistoriassa.
Pointti oli, että yh-äiti tarvitsee miestä vähemmän kuin mies naista. Naisen suurin luonnollinen vietti on lasten hankkiminen, ja yh-äidillä se osuus on jo vähintäänkin osaksi tyydytetty. Hyvinvointiyhteiskunta taas huolehtii taloudellisesta puolesta, ja panomiespelimiehet voivat käydä vähän sutaisemassa silloin tällöin, jos parrua tekee mieli, mutta aika paljon on naisia, joiden ei pahemmin tee edes mieli.
Kyllä sä olet ollut ihan väärien naisien kanssa tekemisissä (yllätys kun sun viestejä lukee) jos nainen haluaa vähemmän seksiä kuin mies.
Itse tulen naisten kanssa ihan yhtä hyvin toimeen kuin miestenkin kanssa
Suomalaisten seksielämää tutkineen Osmo Kontulan mukaan suomalaisnaisilla on seksisuhteita yhtä paljon kuin miehillä.
25–29-vuotiailla suomalaisnaisilla on ollut selvästi enemmän seksikumppaneita muihin eurooppalaisiin verrokkimaihin verrattuna.
Suomalaisnaisilla oli vuonna 2007 tehdyn tutkimuksen mukaan ollut tutkimusta edeltävän viiden vuoden aikana keskimäärin neljä eri seksikumppania, kun keskiarvot Espanjassa, Kreikassa, Norjassa, Portugalissa ja Ranskassa vaihtelivat samalla ikäluokalla 1,5–2,5 välillä.
———————–>
Kontulan mukaan Suomi on ensimmäinen maa maailmassa, jossa päästiin vuonna 2007 tilanteeseen, jossa alle 35-vuotiailla miehillä ja naisilla on ollut yhtä paljon seksikumppaneita. Alle 25-vuotiaita tarkasteltaessa naisilla oli jo ollut enemmän kumppaneita kuin miehillä.
Kontula uskoo nuorten suomalaisnaisten seksuaalisen aktiivisuuden johtuvan suurimmalta osin verrokkimaita vapaamielisemmästä ilmapiiristä. Esimerkiksi Etelä-Euroopassa miesten seksisuhteet ovat edelleen hyväksytympiä kuin naisten.
Vuonna 1971 tutkituilla naisilla oli ollut elinikänsä aikana keskimäärin 2,6 eri seksikumppania. Vuonna 2007 keskiarvo oli jo 10,4.
Sama suuntaus heijastuu myös tutkittaessa naisia, joilla on ollut elämänsä aikana vähintään 20 eri seksikumppania. Vielä vuonna 1971 yli 20 kumppania oli ollut vain kahdella prosentilla naisista, vuonna 1992 10 prosentilla ja vuonna 2007 jo 20 prosentilla.
Jo 10v sitten tilanne oli tämä ja ei kyllä näytä nyt siltä, että naiset pihtaa vaan ihan siltä, ettei ne halua nimenomaan sulle antaa
Sosiaaliset taidot kehittyy hakeutumalla sosiaalisiin tilanteisiin ja pakottautumalla juttelemaan mitä mieleen tulee. Jo yleensä sillä että on kiinnostunut toisesta ihmisestä aidosti ja kuuntelee pääsee aika pitkälle eikä lopulta kauheasti tarvitse itsestä höpötellä kun naiset tykkäävät lätissä itsestään ja omista asioista hyvin usein. Kannattaa ennakkoluulottomasti koettaa erilaisia uusia harrastuksia edes hetken aikaa niin kyllä niitä keskustelunaiheitakin sitten tulee kun vain tekee asioita ja hakeutuu uusiin tilanteisiin, samalla se elämänkokemuskin kasvaa ja mukavuusalue laajenee siinä sivussa.Kai se riippuu myös elämänkokemuksesta, että löytääkö ns. annettujen vihjeiden pohjalta (kuvissa olevista yksityiskohdista tms.) mitään järkevää sanovaa. Naseva one-linerikaan ei auta, jos sen jälkeen ei osaa viedä keskustelua eteenpäin. Samaa vikaa itsellä, että kun kiinnostuksenaiheet pyörivät tietokoneissa ja harrastuksia on neljän seinän ulkopuolella hyvin vähän, niin vaikea löytää mitään keskusteltavaa varsinkin kun naisista suurimmalla osalla ei ole profiilissa tekstiä ollenkaan. Joskus ei edes tiedä, että mitä hemmetin kieltä niille puhuisi.
Ongelmahan on pohjimmiltaan se, että naisilla ja miehillä on loppupelissä aika vähän mitään yhteistä.
Itse suhtaudun naisiin vähän samalla tavalla kuin rikkaiden ihmisten lapsiin tai muihin kultalusikka suussa syntyneisiin, eli pidän niitä etuoikeutettuna joukkona ihmisiä, jotka ovat "enemmän tasa-arvoisia" kuin miehet ja jotka ovat Suomessa paljon paremmassa asemassa kuin me miehet. Jokainen nainen on tietysti yksilö eikä kaikkia elämä ole välttämättä hyvin kohdellut, mutta lähtökohtaisesti keskivertonaisella on helpompi elämä luvassa kuin keskivertomiehellä Suomessa.
Mitä muuten edes tarkoittaa "tavallinen perusmies" jota myös terminä viljellään? Kyllä ihan tavallinen perusmieskin voi olla kiinnostava ihminen jolla on kiinnostavia ajatuksia ja juttuja kerrottavana. Tinder toki on siinä mielessä vähän ikävä että jos on ns. "alle" keskiverron ulkonäöltä (lyhyt, läski, ei kovin komea naama) niin kyllä se saaminen varmasti on hieman helpompaa ihan livenä kun voi kompensoida sosiaalisilla taidoilla. Toisaalta naisilla preferenssitkin vaihtelevat paljon, esim joillain on fetissi "nallekarhumaisiin" miehiin, joillain kaljupäihin, joillain pitkätukkiin jne. Tyylillä jo itsessään voi vaikuttaa aika paljon jos naama on "ihan ok", samoin voi aina laihduttaa ja harrastaa jotain liikuntaa. Lyhyydelle sitten ei vain voi mitään, onneksi suomessa on myös lyhyitä naisia mutta tietysti se haastavampaa on.
Harvalla naisella mitään ihmeellisiä kriteereitä edes on, riittää että tulee juttuun ja kemiat kohtaa. Ehkä jotain suuntaa antavaa alustavaa kriteeristöä on mutta varaa joustaa on paljon oikeasti kuitenkin. Sellaisiakin tapauksia nähnyt paljonkin että ehdottomasti ei saa miehellä olla lapsia koska vihaa lapsia mutta sitten vuoden päästä ollaankin yhdessä sellaisen miehen kanssa ja asiassa on pehmennytty.Tässähän on se takana, että @JormaVeitikka ja muut Laasaslaiset ovat sitä mieltä, ettei naisella, joka mahtuu heidän kriteereihinsä saisi olla sellaisia kriteerejä tai vaatimuksia mihin he eivät mahdu.
Totta ja kyllä mä voin sanoa että olen useammalle nyt sanonut että kiitos mutta ei kiitos, kun se kipinä ja kiinnostus ei herää niin mitä sitä turhaan jatkamaan.Harvalla naisella mitään ihmeellisiä kriteereitä edes on, riittää että tulee juttuun ja kemiat kohtaa. Ehkä jotain suuntaa antavaa alustavaa kriteeristöä on mutta varaa joustaa on paljon oikeasti kuitenkin. Sellaisiakin tapauksia nähnyt paljonkin että ehdottomasti ei saa miehellä olla lapsia koska vihaa lapsia mutta sitten vuoden päästä ollaankin yhdessä sellaisen miehen kanssa ja asiassa on pehmennytty.
Sellaiset äärivaativat prinsessat ovat kyllä aivan marginaalia eikä niistä kannata välittää.
Jos elämän suunnitelmallisuus tasolla että pannaan ilman kumia vaiheessa ettei tunneta kunnolla tai kyetä ekoja riitoja setvimään eroamatta niin kyllä se paljon henkilöstä ja tämän kypsyydestä kertooItse olen huomannut, että yh-äitien kanssa ei kannata edes mätsätä/jutella. Vaikka mielestäni juttelen heille ihan normaalisti, niin jotenkin joku asia on aina enemmän tai vähemmän pielessä. Lapsettomien naisten kanssa on vaan paljon rennompaa ja hauskempaa keskustella.
Mikähän on syynä tuohon että luvut ovat tasoittuneet? Ainakin seksin ostaminen on koitettu tehdä vaikeammaksi.Eli naiset ei halua panna, mutta silti panevat yhtä paljon(tai jopa enemmän) kuin miehet ja harmillisesti arpa ei jostain syystä koskaan osu sun kohdalle? Meinaatko, että naisten pitäis tahtomattaan antaa sitä pillua sulle?
On tässä elämässä ehkä 10.000 kertaa jo vedetty käteen. Alkaa jo kohta riittää...Vetäsit siekin jorma jormaas kätteen niin tarviis tuommosta koiran eloa harrastaa.
Jännästi täällä tuntuu jengi elävän jossain rinnakkaistodellisuudessa
Jännästi täällä tuntuu jengi elävän jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa naiset haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehet, eivätkä pihtaa ja nussivat pahimmassa hädässä vaikka aidanuloketta.
Jatkossa tällaisia typeriä väittelyitä saadaan käydä yhä enemmän ja enemmän, koska suomalaisten keskimääräinen älykkyysosamäärä laskee noin 0,25 pisteellä vuodessa. Joutuu yhä enemmän vääntämään itsestäänselviä asioita rautalangasta, eikä silti mene jakeluun.Olen itsekin ihmetellyt. Seksihalujen ero ei kyllä ole edes mielipidekysymys, vaan kirjallisuus on täysin yksiselitteinen asian kohdalla. Ihmetyttää vain miten ihmiset tulevat niin vääriin johtoäätöksiin omien havaintojensa pohjalta, että asiasta pitää keskustella. Vähän sama kuin sanoisi, että miehet ovat naisia fyysisesti vahvempia.
Ei siinä mitään erikoista ole. Ajan kuva on yleisestikin se, että kumppaneita on enemmän kuin ennen, mutta seksiä määrällisesti vähemmän. Juuri näin myös omalla kohdallani, mutta se ei ole mikään oma valinta, vaan mieluummin olisi vaikka toisinpäin eli vähemmän kumppaneita mutta enemmän seksiä. Nykyaikana tuntuu olevan vaan hyvin vaikeaa löytää mielekästä pitkäaikaista seuraa. Enemmän se on sitä, että vongataan ja vongataan ja vongataan vähän lisää ympäriinsä, ja sitten aina välillä jotain lohkeaa jostain.Onhan se vähän erikoista että ne jotka saa eniten pillua, valittaa siitä ettei pillua saa tarpeeksi, eikä tarpeeksi helposti. Näin oikein rankalla kädellä yleistäen, tämän ketjun perusteella
Olen myös huomannut, että edes hyvän seksin antaminen ja siihen panostaminen ei takaa sitä, että suhde kestäisi kovin pitkään. Nykyajan deittailussa on kertakäyttökulttuuri.