Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 339
Onko syy miehessä joka tykkää kulke normi kuteissa vai puolisossa joka vaatii jotain ihme hm vaatteita?
Ei ne cittarin taikka prisman vaatteet ole sen kummempia ja varmasti kelpaavat. Taikka ostat vaikka Ivalosta

Täällä kanssa vaateketjujen eettisyydestä

"Euroopan suurin vaateketju Hennes & Mauritz on ollut jo pitkään kuluttajaboikottien kohteena ja joutunut kehittämään toimintaansa entistä eettisempään suuntaan. H&M saikin tutkimuksen parhaat arvosanat. "
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 000
Katselin uteliaisuudesta Tinderissä myös naisten profiileja useaan otteeseen ja ero miesten profiileihin oli todella suuri. Naisilla on hyvät kuvat, joissa hymyillään, on meikkiä (jos käyttää), hiukset on laitettu nätisti ja suurin osa naisista on kuvissa pukeutunut siisteihin, omaan vartaloonsa sopiviin vaatteisiin. Miehet taas eivät hymyile kuvissaan, ovat kulahtaneissa vaatteissa, jotka eivät sovi heidän vartalotyypilleen ja kaiken kruunaa epäsiistit hiukset ja/tai parta.
Ihan uteliaisuudesta, mitä "eivät sovi heidän vartalotyypilleen" tarkoittaa? Tai mitä epäsiistit hiukset tarkoittaa, sitäkö että ne on sekaisin? :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Mitä tohon pukeutumiseen tulee niin itse henkkohtaisesti suosin vähä kalliimpaa jotka kestää pidempään, mutta silti New Yorkerista vaan tulee usein ostettua, koska nyt on ihan semi-hyvää laatua ja näyttää hyvältä päällä. Sanoisin ennemmin, että ostakaa vaatteita jotka sopii teidän naamaan, vartalotyyppiin, kehoon, ja että värit ovat sopivat. Ei ole kovin vaikeaa peilin edessä nähdä vaateostoksilla, että sopiiko kyseinen vaate sinulle vai ei. Ei vaadi imo kovin paljoa panostusta. Ottakaa myyjä avuksi, tai kaveri.

+ hiuksia ja partaa on ihan fiksu siistiä aika-ajoin. Hyvän parturikampaajan ansiosta olen löytänyt omaan naamavärkkiini sopivan hiustyylin jota siistin n. 6vk välein, maksaa sen 30-40€ per kerta. Toki vaatii vähä vahaa/pulveria/lakkaa, että homma pysyy niinkuin haluan.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 656
Jos pukeutumiseen kaipaat neuvoja, niin monissa kaupoissa Stockmann, Halonen jne. on palvelua tähän. Auttavat mielellään.
+1 tälle. Harmi vaan monessa liikkessä ”palvelu” on välillä sellaista että koita tätä paitaa, meet vaihtamaan päälle ja myyjän kommentti on aina sama ”näyttää kivalta” (vaikka ei oikeasti edes näyttäisi).

En tiedä löytyykö Suomesta miehille tyylikonsultteja tai vastaavia jonka kanssa voisi käydä vaatekaapin ja kengät läpi ja miettiä mitkä sopii yhteen ja millä hankinnoilla voisi täydentää. Pienelläkin määrällä pärjää jos ne on hyvin valittu.

Toki jos on oikein pelimies niin tulee suoraan tallilta likaisilla kulahtaneilla farkuilla ja tekee silti vaikutuksen, mutta harva sellainen on. Toisen ääripään virhe on pukeutua niin että yrittää selvästi liikaa tai on ylipukeutunut.

Kannattaa muistaa että vaatetus vaikuttaa myös itseluottamukseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 361
Pakko myöntää että omassakin tuttavapiirissä on muutama näitä bändipaita + reisitaskuhousut + crocsit tyyppejä joista saisi ihan ihmisen näköiset kun voisi vähän joustaa siitä omasta "tyylistä". Sitten ihmetellään kun ei flaksi käy ja äijä näyttää joltain vietnam sotaleffan paikalliseen UFF keräyslaatikkoon pudonneelta.

Ei nyt tarvitse mikään Kongon Sapeur olla, mutta ihan perus siistit farkut + kauluspaita ja asialliset kengät riittää moneen.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Mikä tämä kauluspaita vaatimus on nykypäivänä?
Se on kai tietyissä piireissä, ei o tähän mennessä kukaa ikinä valittan ku kulkee (vaellus) tyylisissä vaatteissa villatakki päällä ja näyttää Vikingille, partoinee ja hiuksinee, toki parta ja hiukset on siistit aina.
Vaimoki sanonu et hitto ku nykyää kaikki tuijottaa mua(eikä enää sitä), niin miehet ku naiset :D

Sopivaa kauluspaitaa en ole löytän kaupoista miesmuistii, jos on hartiat sopivat ni mahankohalle menis 2-3 mun kokosta, selkä ja hihat kans aina liian lyhkäsiä niissä, ni ruutupaita on ajanu mulla kauluspaidan edelle vaik niissäki samaa ongelmaa.
Pakko myöntää että omassakin tuttavapiirissä on muutama näitä bändipaita + reisitaskuhousut + crocsit tyyppejä joista saisi ihan ihmisen näköiset kun voisi vähän joustaa siitä omasta "tyylistä". Sitten ihmetellään kun ei flaksi käy ja äijä näyttää joltain vietnam sotaleffan paikalliseen UFF keräyslaatikkoon pudonneelta.

Ei nyt tarvitse mikään Kongon Sapeur olla, mutta ihan perus siistit farkut + kauluspaita ja asialliset kengät riittää moneen.
Crocsin/varvastossujen käyttäjät pitäs viedä saunan taakse, niin naiset ku miehet, samaten nää naiset ketkä käyttää treenihousuja julkisilla paikoilla vaik selvästi ei käy treenailemassa.. :darra:

Mut joo, jos menis itse asiaa.. noi naiset omalla tavalla aika sikoja Tinder käyttäjiä, porukassa duunissa kattelee toisten Tinder accoja ja arvostelee miesten ulkonäköä,pukeutumista,harrastuksia ja kuvia / tykkäilee toisten puolesta henkilöitä, BTW kukaa niistä ei o tykänny noista miesten pullistelu kuvista :D
Moni niistä on kyl sanonukki et on siellä vaa kattelemassa, et ketä varattuja tuttuja löytyy sieltä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Jos kaikki miehet eläisivät elämäänsä tarkoituksenmukaisesti ja intohimojaan kohti, pitäisivät Tinderiä vain lisäravinteena muuhun maailmaan, swaippaisivat oikealle vain niitä "merkityksellisiä" profiileja, pitäisivät huolta itsestään, ottaisivat hyvät kuvat ja laittaisivat kauluspaidan päälle, peli kääntyisi paljon neutraalimmaksi.
 

Brooke Logan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
512
Se on kai tietyissä piireissä, ei o tähän mennessä kukaa ikinä valittan ku kulkee (vaellus) tyylisissä vaatteissa villatakki päällä ja näyttää Vikingille, partoinee ja hiuksinee, toki parta ja hiukset on siistit aina.
Vaimoki sanonu et hitto ku nykyää kaikki tuijottaa mua(eikä enää sitä), niin miehet ku naiset :D

Sopivaa kauluspaitaa en ole löytän kaupoista miesmuistii, jos on hartiat sopivat ni mahankohalle menis 2-3 mun kokosta, selkä ja hihat kans aina liian lyhkäsiä niissä, ni ruutupaita on ajanu mulla kauluspaidan edelle vaik niissäki samaa ongelmaa.

Crocsin/varvastossujen käyttäjät pitäs viedä saunan taakse, niin naiset ku miehet, samaten nää naiset ketkä käyttää treenihousuja julkisilla paikoilla vaik selvästi ei käy treenailemassa.. :darra:

Mut joo, jos menis itse asiaa.. noi naiset omalla tavalla aika sikoja Tinder käyttäjiä, porukassa duunissa kattelee toisten Tinder accoja ja arvostelee miesten ulkonäköä,pukeutumista,harrastuksia ja kuvia / tykkäilee toisten puolesta henkilöitä, BTW kukaa niistä ei o tykänny noista miesten pullistelu kuvista :D
Moni niistä on kyl sanonukki et on siellä vaa kattelemassa, et ketä varattuja tuttuja löytyy sieltä.
No joo tuo kauluspaita on sellainen helppo valinta josta lähteä eteenpäin. Ei se tarkoita, että joku toinen vaate olisi automaattisesti huonompi. Kuvailusi perusteella näytät erittäin asialliselta se villapaita päällä ja sopii hyvin tuohon viikinki lookkiin. Et siis näytä vanhalta alkoholisoituneelta merimieheltä. :)

Siisteys on kaiken a ja o.
 
Viimeksi muokattu:

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 656
Sopivaa kauluspaitaa en ole löytän kaupoista miesmuistii, jos on hartiat sopivat ni mahankohalle menis 2-3 mun kokosta, selkä ja hihat kans aina liian lyhkäsiä niissä, ni ruutupaita on ajanu mulla kauluspaidan edelle vaik niissäki samaa ongelmaa.
Kaupan kauluspaidat sopii yleensä vain jos olet lihava ohuella kaulalla etkä harteikas. Muutamalla merkillä on sentään athletic fit malleja. Kannattaa sijoittaa se noin satku hyvään mittatilaus-paitaan.

Farkkujen kanssa joku valkoinen pukupaita on yleensä kyllä aika hirveä combo. Sen sijaan chinot + farkkutakki toimii. Oma mielipide. Farkun kanssa vaikka flanellia (älä tunge sitä housuihin) tai siisti ohut villapaita.

En ota vastuuta vinkkien toimivuudesta kun naisista ei aina tiedä! :)
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 000
Kaupan kauluspaidat sopii yleensä vain jos olet lihava ohuella kaulalla etkä harteikas. Muutamalla merkillä on sentään athletic fit malleja. Kannattaa sijoittaa se noin satku hyvään mittatilaus-paitaan.

Farkkujen kanssa joku valkoinen pukupaita on yleensä kyllä aika hirveä combo. Sen sijaan chinot + farkkutakki toimii. Oma mielipide. Farkun kanssa vaikka flanellia (älä tunge sitä housuihin) tai siisti ohut villapaita.

En ota vastuuta vinkkien toimivuudesta kun naisista ei aina tiedä! :)
Mulla ei kyllä ole ollut ongelmia kaupan kauluspaitojen kanssa, vaikka olen normaalipainoinen. Tosin enpä myöskään käy salilla...
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Mulla ei kyllä ole ollut ongelmia kaupan kauluspaitojen kanssa, vaikka olen normaalipainoinen. Tosin enpä myöskään käy salilla...
Jep ja varmaan muutenki normi kokonen et kokoja löytyy, itehän tilaan kaikki vaatteet netistä kun ei kaupoissa ole sopivia.
Kaupan kauluspaidat sopii yleensä vain jos olet lihava ohuella kaulalla etkä harteikas. Muutamalla merkillä on sentään athletic fit malleja. Kannattaa sijoittaa se noin satku hyvään mittatilaus-paitaan.

Farkkujen kanssa joku valkoinen pukupaita on yleensä kyllä aika hirveä combo. Sen sijaan chinot + farkkutakki toimii. Oma mielipide. Farkun kanssa vaikka flanellia (älä tunge sitä housuihin) tai siisti ohut villapaita.
Ei tu kyl kauluspaitaa käytettyä muutako hautajaisissa, eikä kyl oikeen chinotkaa mee jalkaa ku liian kapeita.

Mut joo alkaa menee jo offtopic..

EDIT: just esim kävin tommosen villa hupparin ostamassa.
Vajaa 100e joutuu tostaki pulittaa, merkki vaatteita ku on.
1677926941898.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.03.2023
Viestejä
522
Ihan tavallinen t-paita ja farkut on ihan hyvä. Itse en oikeen välitä kauluspaitatyypeistä, mutta ei se nyt mikään hylkyyn johtava virhe ole :D
 
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
591
Olen läpi nuoruuden ja nuoren aikuisuuden käyttänyt farkkujen kanssa kauluspaitoja, siis kyllästymiseen asti. Nyt "setämiehenä" viihdyn @n0ppa :n sekä Ukrainan presidentin tavoin paljon paremmin rennon peittävissä fleece-takeissa parransänkeni kanssa :D. Olo on kodikkaampi ja koen myös jotenkin korostavani näin pukeutumalla omaa ehkä ajoittain massasta poikkeavaa luonnettani ja ajattelutapaani.

Kauluspaita on toki sellainen miehekkään neutraali ja tyylikäs ylävartalon pukine, mutta jotenkin mua ärsyttää siinä se tietynlainen urbaani konformismi ja ehkä tietynlainen älyllinen ja sosioekonominen elitismi mitä sillä silitetyllä kauluspaidalla kenties pyritään viestimään. Olen minäkin kaupungissa syntynyt ja sellaisessa asuva korkeakoulututkinnon omaava henkilö, mutta nykyään kauluspaitaa käytän vain äärimmäisen virallisissa tilanteissa.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 339
Nuorena käytin kävelykenkiä, farkkuja ja kauluspaitaa, nykyään farkkuja ja villapaitaa, lenkkaritkin saattavat olla jalassa. Juhliin pukeudun taas paremmin kuin nuorena. Joskus tulee käytettyä renessanssi paitaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Tärkeä aihe tämä ja vaatetusta ei ole tullut paljoa ajateltuakaan. Nyt jälkeenpäin kun pohtii, niin
onhan sillä varmasti ollut vaikutusta, kerrankin näytin treffeillä suurinpiirtein tältä :D

äijä näyttää joltain vietnam sotaleffan paikalliseen UFF keräyslaatikkoon pudonneelta.
Nainen taas oli pukeutunut hienoon pukuun ja joku muotikäsilaukkukin oli. Viimeksi treffeillä sitten puin uudet vaatteet, mutta nainen olikin pukeutunut vielä paljon hienommin, kuin elokuvista melkeinpä, kimaltelevia koruja ja tekokynsiä yms. :D
Kuvista ei voinut tuota naisen pukeutumista arvata, olivat ihan tavallisia suurinpiirtein marjanpoimija tuulipuku kuvastoa.
 

Mxz-tuhoaja

Bronto Skyliftin herra
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
359
+1 tälle. Harmi vaan monessa liikkessä ”palvelu” on välillä sellaista että koita tätä paitaa, meet vaihtamaan päälle ja myyjän kommentti on aina sama ”näyttää kivalta” (vaikka ei oikeasti edes näyttäisi).

En tiedä löytyykö Suomesta miehille tyylikonsultteja tai vastaavia jonka kanssa voisi käydä vaatekaapin ja kengät läpi ja miettiä mitkä sopii yhteen ja millä hankinnoilla voisi täydentää. Pienelläkin määrällä pärjää jos ne on hyvin valittu.

Toki jos on oikein pelimies niin tulee suoraan tallilta likaisilla kulahtaneilla farkuilla ja tekee silti vaikutuksen, mutta harva sellainen on. Toisen ääripään virhe on pukeutua niin että yrittää selvästi liikaa tai on ylipukeutunut.

Kannattaa muistaa että vaatetus vaikuttaa myös itseluottamukseen.
Stockalta saa yksityisen muotineuvojan tunniksi 30€ hintaan tuossa "tyylipäivitys tunnissa" jutussa. Muotipalvelu | Stockmann

Tuttu jonka työssä pitää näyttää suht siistiltä käyttänyt tuota pari kertaa ja hakenut kasan vaatteita ja ollut ihan tyytyväinen kun ei itse tarvitse etsiä ja miettiä kunhan sovittaa ja maksaa vaatteet. Ekalla kerralla kasa vaatteita oli kai sen 300€ ja tokalla kerralla meni melkein 1000€ kun oli pukua ja blaseria ja kenkiä jotka kai sitten kestävät sen 5-10v.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
364
Suhteeseen voi päätyä monella tapaa, vaikka Tinderistä tai TechBBS:stä.

Livenä en ole koskaan päätynyt suhteeseen.

Tässä omat suhteeseen päätymistapani:
1) 90-luvulla varasin kirjastosta nettiajan ja surffailin sivustolle jota Pelit-lehdessä oli mainostettu: erään rock-yhtyeen suomalainen faniyhdistys. Jäseniä pystyi selaamaaan esim. lempilevyn perusteella. Panin ylös kahden naisen osoitteet, joille lähetin kirjeen. Toisen kanssa kirjoittelin kai vain 2 kirjeen verran, toisen kaukana asuvan tapasin 9 kuukauden päästä, ja 3 kuukautta oltiin kaukosuhteessa, kunnes en lukulomani takia halunnut enää panostaa häneen. En kyllä yo-kokeisiin lukemiseenkaan, vaan Naganon olympialaisten seuraamiseen.

2) 1998 toukokuussa Ylen teksti-tv:n kirjeenvaihtopalstalla oli ilmoitukseni. Vuoden päästä sain kirjeen eräältä turkulaisnaiselta. Eka tapaamisemme kesti 13 yötä, seuraavat sitä vähemmän. 2001 elokuussa näin viimeisen kerran, vielä oli tapaaminen sovittu seuraavallekin päivälle, mutta edellisenä iltana oli rakastunut kämppiksensä veljeen, joka oli pyytänyt kävelylle. Kengät oli kuulemma tanssittu puhki.

3) Treffimestassa samana päivänä kun Tiktok voitti jonkun kisan MTV3:lla ja Raisa Räisäsen katoamista edeltävänä päivänä laitoin hakusanaksi Hendrix. Yhdelle vastasin, mm. niin että lihapadat tuoksuvat mutta jäävät nyt väliin koska kirjoitan sinulle näin pitkästi. 3-4 kertaa nainen jäi kiinni siitä että hänellä oli deitti-ilmoitus deittinetissä, yleensä hän etsi naisseuraa. Eli ei kovin sitoutunut suhde. 2004 tammikuussa näin viimeisen kerran.

4) Kissin chatissa juttelin eräälle joka varmaan oli koulun koneella myös. Seuraavana päivänä taisi alkaa molemmilla kesäloma, eikä kummallakaan ollut kotona ainakaan laajakaistanettiä. Vaihdettiin numerot. Hommasin matkapuhelinliittymän 3 viikon päästä. Tekstailtiin "koko kesä". Koulujen alkamisviikolla soitin hänelle ekaa kertaa. Hän kutsui luokseen viikonlopuksi. Tavattiin myös kahtena muuna kertana. Viimeisen tapaamisen jälkeen seuraavana päivänä Kissin chatissa joku luokkakaverinsa sanoi minulle ettei ymmärrä mitä se nainen näkee minussa, tms. Nainen ei myöskään vastannut tekstareihini. Menin rantaan penkille istumaan. Sorsia vaappui lähistöllä sympaattisesti äännellen. Välillä vilkuilin puhelintani onko naisesta kuulunut. Ilma oli raukean syksyinen. Alkoi väsyttää joten menin kotiin nukkumaan. Nukuin pari tuntia, kunnes nousin ylös katsomaan eduskunnan kyselytuntia. Luin samalla teksti-tv:tä. 131 sivulla oli pieniä ulkomaan parin rivin uutisia. Joukossa myös että pienlentokone on törmännyt toiseen WTC-pilvenpiirtäjään. Myös kyselytunnin ylälaidassa meni vartin välein tuoreimpia uutisia. Ajattelin olikohan se vahinko vai oliko joku väsynyt elämiseen. Johtuiko sumusta. Vähitellen uutiset paisuivat, ja ehkä puolen tunnin päästä myös kyselytunti keskeytettiin. Lähetyskin siirtyi Ylen uutisstudiolle. Parin tunnin päästä kun kumpikin torni oli sortunut aloin tekstailla sen naisen kanssa. Hän vaikutti etäiseltä. 5-6 viikon päästä minulle selvisi mitä oli tapahtunut. Sinä päivänä kun viimeksi nähtiin hän oli sanonut että joku koulukaverinsa tulee luokseen teelle. Hän oli päätynyt suhteeseen sen naisen kanssa. Se oli ollut myös sama nainen joka Kissin chatissa oli sanonut minulle ettei tajua mitä se nainen näkee minussa. Joskus pari vuotta myöhemmin kuljin naisen ohi torilla, kerran tai kaksi. Hän oli siis opiskelujen jälkeen muuttanut samaan kaupunkiin.

5) Kissin chatissa kysyin aina naispuolisilta nikeiltä kuiskauksella "ikäs ja mistä". Tämän nikki oli sukupuoleton, joten kysyin vain sukupuolta aluksi. Epäilin onko oikeasti nainen, koska nikki ei kuitenkaan ollut erityisen naisellinen, vaan enemmän goottihevarimieheen viittaava. Sanoin että jos osaat vastata seuraavaan kysymykseeni 5 sekunnissa niin uskon sinut naiseksi: mikä on valokynä. Nainen sanoi että sillä saa piiloon tummat silmänaluset. Juteltiin ja yksi sähköposti myöhemmin kirjoiteltiin. Ghostasin hänet kuitenkin koska treffasin muita naisia ja kirjoittelin monen muun kanssa. Joskus 3 viikkoa myöhemmin törmäsimme taas chatissa, ja hän alkoi jutella. Kyseli tulisinko viikonloppuna luokseen kylään. Sanoin että voisin tulla, mutta pitäisi vielä tarkemmin sopia lähempänä ajankohtana. No lauantaina soitin hänelle illalla ja kysyin haluatko että tulen. Sanoi että joo. Kertoi mille pysäkille tulee vastaan. Menin kuitenkin yhden pysäkin ohi, joten piti kävellä takaisinpäin. Long story short, reilu 3,5v myöhemmin yhteydenpitomme päättyi. Hän sairastui anoreksiaan ja muutama kuukausi suljetulla oltuaan tavattiin ulkomaailmassa enää vain kerran. Hän palautti kirjoja jotka olin mielisairaalaan hänelle vienyt. Siitä vähän aavistelin että ei enää nähdä. Tekstariin hän laittoi ettei jaksa olla kenenkään kaveri (suhteemme oli siis päättynyt jo 2,5v aiemmin, hänen alettuaan suhteeseen naispuolisen luokkakaverinsa kanssa). 3-4 kertaa olemme kävelleet toistemme ohi kadulla, torilla, tai kirpparilla, mutta kumpikin on ollut kuin ei tunnistaisi toista.

6) Deitti-ilmoituksestani oli ketju hevosharrastajien keskustelupalstalla. Osallistuin ketjuun itsekin. Perustellen mm. miksi haluan että nainen katselee jalkapalloa. Joku Vakiota harrastava nainen sanoi että on samaa mieltä, ja aikoo vastata minulle. Tavattiin huhti- ja toukokuussa. Mutta sitten hänestä ei kuulunutkaan mitään. Alkuun selitti että luki pääsykokeeseen, mutta myöhemmin paljasti että oli joku FB-suhde silloin. Heinäkuussa olin samalla suunnalla erään naisen mökillä, sieltä lähdettyäni tekstasin naiselle että voitais nähdä jos haet mut sieltä ja sieltä juna-asemalta 2 tunnin päästä. Sanoi että hakee. Olin muutaman yön silloin ja seuraavassa kuussa noin viikon luonaan, silloin hän mm. ennen nukkumaanmenoa jutteli Mesessä jonkun kitaristimiehen kanssa. Päätyi sen kanssa jonkinlaiseen suhteeseen. Syyskuussa se kuitenkin oli kai ohi, ja nainen halusi kylään mun luokse. Suostuin. Nainen oli ostanut punaisia irtokarkkeja puolen kilon pussin, joita yksitellen halusi syöttää minulle. Naisen saapumispäivänä mulla oli illaksi sovittu treffit. Kun nainen kuuli tästä hän lukittautui vessaan puoleksi tunniksi itkemään. Lohdutin kuitenkin että ei siinä kauaa mene, ja jos haluaa niin perun ne. Tunnin jälkeen hän ei enää itkenyt, joten pääsin lähtemään ananashampurilaistreffeilleni. Nainen oli viikonloppuna mukana sählyharrastuksessani ja viikon alussa kotonani kun minä työssä. Kävi työpäiväni aikana ostamassa R-kioskilta kondomin, joka kuitenkaan ei mahtunut minulle. Sen jälkeen en häntä nähnyt.

7) Eräs nainen joka samana keväänä oli laittanut Cityssä yksityisviestin, mutta jolle en vastannut koska hänen nimimerkissään oli ikä. Se on tyhmää koska ikä muuttuu, joten kerran vuodessa pitäisi muuttaa nimimerkkiäkin, joka taas Cityssä tai muuallakaan yleensä ei ole mahdollista. Heinäkuun vikana päivänä hän oli keskusteluketjuun laittanut että hänelle ei ole väliä iskureplalla, ainut millä on väliä on se millainen se mies on. Laitoin naiselle yksityisviestinä edellisen kauppakuittini sisällän. Saarioinen maksalaatikko 400g, Valio ab-piimä 1l, jne. Viestiteltiin melkein 2 kuukautta. Kaverini soitti joistain bileistä että tiedätkö onko se Boten Annan boten vene, katsotko netistä. Sanoin että ei se ole vene vaan botti. Ja selostin sen hittikappaleen perusidean. Kaverini sanoi että nähdäänkö baarissa parin tunnin päästä. Sanoin että kyllä se käy. Sitten baarissa kaveri oli jo lähdössä toiseen baariin. Sanoin että jäädään vielä hetkeksi, koska yks nainen saattaa tulla. Koska oli sanonut olevansa sinä iltana kavereidensa kanssa baarissa. Ja tuo baari jossa olin oli yleinen alkuillan baari, ja matkan varrella sieltä jonne nainen oli kertonut menevänsä. No vartin päästä tuli nojaamaan baaritiskiin. Long story short, lähes 4 vuoden päästä suhteemme päättyi, vaikka olikin suurimman osan ajasta avoin on/off suhde. Kaveruus päättyi noin 6v sen ekan näkemisen jälkeen. Nainen palautti rahat kirppispöydältään ostamastani silloisen ukkokaverinsa toimimattomasta dvd-soittimesta.

8) selasin valokuvaopiskelijoiden kuvia koulun nettisivuilla. Pidin jostain kuvasta ja etsin naisen Facebookista. 4kk päästä ystävänpäivänä laitoin viestin, "tervetuloa luokseni laittamaan pannukakkuja". Nainen vastasi "nyt meni kyllä viestisi väärälle". Mietin että olipa hölmö viesti, koska nimi on melko harvinainen, ja kyllähän mä naamasta näen onko oikea henkilö kysymyksessä. Mietin että tässäkö se sit oli, 4kk olen joka ilta ja yö ihastuneena miettinyt mitä mä pistän sille ja mitä mun pitää sanoo sille että pääsen tapaamaan sitä ja suhteeseen sen kanssa, ja sitten se on ei pelkästään epärehellinen vaan myös tyhmä!!! Mutta koska olin jo niin syvällä suossa niin koetin hammasta purren tarpoa vaan menemään hölmön viestin sivuuttaen, kuin sitä ei olisi olemassakaan, ja laitoin perustelut miksi viesti meni juuri oikealle. No long story short, Johanna Tukiaisen hääpäivänä tavattiin ja 11 kuukautta kerettiin olla suhteessa, kunnes lopputyötään väsätessään selasi Wikipediaa ja törmäsi asperger-artikkeliin ja "tajusi mulla olevan se" ja että hänellä ei ole, eli olemme liian erilaisia.

9) Joku itsellään aspergerin diagnosoinut nainen mainosti miten sopiva olisi minulle. En vastannut yhteydenottoonsa. Toisella palstalla raivosi minulle että miten voin valittaa naisseuran löytämisen vaikeudesta kun en vastaa edes viesteihin. No paremman puutteessa parin kuukauden päästä tapasin hänet. En hirveästi viihtynyt seurassaan, mutta paremman puutteessa vielä kolmesti tavattiin (kaukosuhteissa voi olla vain 4 tapaamista ja 30 yhdessä nukuttua yötä, kun taas saman kaupungin suhteissa esim. 100 tapaamista ja 2 yhdessä nukuttua yötä, joten älkää sanoko että jos tapaamisia on ollut vain 3-5 niin ei se mikään suhde edes ollut...).

10) Huhtikuussa 2014 ihastuin taideblogisivuillaan tähän naiseen, eikä koskaan kohdattu, 2017 maaliskuussa huomasin että hän oli poistanut minut FB-kavereistaan (olin laittanut päivitykseeni YouTube-linkin Dice Clayn roisiin läpänheittoon mm. vähemmistöistä).

11) Heinäkuussa 2018 ihastuin kuvien ja FB-päivitysten perusteella tähän naiseen, muttei koskaan kohdattu tai edes viestitelty.

Tässä siis yhteenvetoa nais"suhteistani". 1997-2013 pelitti välillä liiankin kovaa, mutta sitten eipä juuri mitään konkreettista. Ei voi johtua mistään muusta kuin Tinder-algoritmista.

ps: lyhyemmät jutut kuten pari kuukautta jatkuvat baarisäädöt tai failure to launch mut ollaan sitten kavereita -hommelit jätin pois. Ja sellaset joissa nainen oli mulle nro uno mutta nainen treffaili selkäni takana ja vatsani edessä vaikka keiden kanssa.
Tulee kultainen 90-luku mieleen näistä tarinoista, tai siis osasta niistä. Ei laajakaistoja eikä älypuhelimia, voi veljet. Olin vasta kakara silloin, olisi ollut kyllä hienoa päästä elämään 80-90lukua vähän vanhempana.

Boten Anna taisi tulla ulos sinä vuonna kun olin rippileirillä. Vai tuliko vasta seuraavana, en muista. Olin tulisesti ihastunut yhteen tyttöön siellä, mutta en tietenkään osannut tehdä mitään asialle. Oli vielä samassa ryhmässäkin ja sain mä halin siltä leirin lopuksi mutta ei siitä luonnollisesti mitään tullut. Boten Annasta tulee silti edelleen mieleen tuo tyttö ja nuo, vielä huolettomat vuodet.


Tämä keissi oli samaan aikaan sekä :zoom: :zoom: :zoom: että :rofl2: :

kuukautta kerettiin olla suhteessa, kunnes lopputyötään väsätessään selasi Wikipediaa ja törmäsi asperger-artikkeliin ja "tajusi mulla olevan se" ja että hänellä ei ole, eli olemme liian erilaisia.

pari vuotta sitten tapasin kivannäköisen runotytyön Tinderissä. Juttu luisti nopeasti sanallisesti lahjakkaan naisen kanssa. Ensitreffeistä tulikin sitten yllättäen ensimmäiset ja viimeiset.

Hain hänet kotoaan, joka oli kaupungin vuokratalo. Yksiönsä sohvalla istui sammumistilassa oleva äijä oksennus rinnuksillaan. Kämppänsä oli kuin sikolätti, kuten narkkarikämpät ovat. Meinasin jo lähteä karkuun, mutta daami kiilasi mukaan. Daamilla oli suu täynnä Mynthonia ja tuoksui voimakkaasti hajuvesille yrittäessään peittää alkoholin hajua.

Daami tilasi ruokapaikassa kolme kossushottia alkupalaksi ennen kuin pääruoka tuli. Kävi vessassa kesken ruokailun, hetken päästä silmät seisoivat päässä. Sitten alkoi sekoilu; Ensin vänkäsi että mennään minun luokseni muka panemaan, sitten alkoi syyttämään ahdistelusta, otti lisää pillereitä laukustaan (tällä kertaa avoimesti) ja huuhtoi väkevällä viinalla siinä määrin suurella määrällä kurkustaan, että ravintola lopetti tarjoilun ja tarjoilija pyysi portsarin kanssa meitä poistumaan. Daami laittoi pihvin lautaselta käsilaukkuunsa, muka evääksi.
Selväksi tuli, että tämä daami ei ole minua varten. Viedessäni häntä kotiinsa, hän yritti ottaa minulta väkisten suihin ajaessani autoa. Saatoin minuun nojailevan daamin kotiovelleen vain todetakseni että sekavasti käyttäytyvien miesten määrä yksiössään oli kasvanut neljään ja ovi oli auki käytävään saakka.

Sääli. Tuon (todella kauniin) naisen upeat ja hienot runot ja mielenkiintoiset kirjoitukset kertoivat mielenkiintoisesta ja lahjakkaasta ihmisestä, joka kuitenkin oli sitten ryssinyt elämänsä ja itsensä, tulevaisuutensakin, sekakäyttäjänä. -Niin paljon meni hänessä hukkaan. Elääköhän tuo edes enään ?
Tämä oli sitten vähän surullisempi tarina. Vaan enpä itsekään ryhtyisi kenenkään narkkarin päihdetyöntekijäksi, kun harvemmin sitä kai niin raitistutaan. (Sama juttu kun nainen luulee parantavansa alkoholisti-miehen).
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
364
Useampi nainen on sanonut, että jos eivät näe miehen profiilissa pituutta niin se on yhtäkuin mies on todennäköisesti joku 160-senttinen.

Suosittelisin kyllä kaikkia vain laittamaan sen pituuden rohkeasti profiiliin. Miksi tuhlata omaa ja muiden aikaa, jos se on toisessa päässä lähtökohtaisesti ongelma?

Ylipäätänsäkään omasta mielestä pituudella ei pidemmän kaavan mukaan saa mitään erityistä hyötyä. Sillä voi päästä treffeille naisten kanssa, jotka ovat asian suhteen tarkkoja, mutta ns. jatkoon pääsyssä se ei auta pätkän vertaa. Ihan samalla tavalla pakkeja tulee treffien jälkeen 190+ pituisille miehille kuin muillekin.
Laitoin kerran enkä huomannut silloin eroa tykkäysten määrissä. Ehkä laitan uudestaan tai sitten lähtee tinderi ns vessasta alas kohta, sen verta vähiin on tykkäykset käyneet viime aikoina. Voisi tuota Valo-deittiä ehkä kokeilla. Toisaalta nyt tuntuu taas siltä, että ei nettideittailusta mitään tule. Pitäisi tutustua jossain livenä. Mielellään niin että lähtökohtana ei edes ole deittailu.

Miksi naiset ei voi laittaa sitä painoaan suoraan profiiliin? Helpottaisi kaikkien elämää jollei sitä piiloteltaisi. Kyllä se siellä treffeillä tulee esiin jos se paino on esim. +90 kg. Tämä siis tuohon miesten pituusihmettelyyn. Eli jos painoa ei ole ilmoitettu ja profiilissa vain kasvokuvia niin voidaan suoraan olettaa että painoa on melkoisesti?
Juuh, olen samaa mieltä tästä kaksinaismoralismista johon varmaan viittaat, toisaalta se lihavuus paljastuu yleensä kyllä kuvista. Joko suoraan, tai sitten on niitä pelkkiä epäselviä kasvokuvia.

Ihan aikuisten vinkkinä, kannattaa se yksi kuukausi (usein saa jotain tarjouksia) nyt ainakin maksaa ettei tarvii ihmetellä ketä ne tykkäykset siellä piilossa on. Säästää aikaa, vaivaa, hermoja ja vaikka mitä.
Jos haluaa ajaa miesten etua yleisesti niin ei kannata missään tapauksessa maksaa. Ei yhtään rahaa algoritmille. Noh jokainenhan toki pohtii lähinnä omia mahdollisuuksiaan, paha sitä on mennä tuomitsemaan.

Miksi incel käsitetään nykyään tyyppinä, joka ei ole koskaan naiseen koskenutkaan?

Sitten, kun otetaan "involuntarily celibate" sen oikean merkityksen mukaan, ainakin joka toinen naimisissa oleva mies on ajautunut incel-tilaan. Erittäin moni sellainen mies, joka on ollut parisuhteessa tai jopa edelleen parisuhteessa jää pillutta vonkaamisesta huolimattakin.
Kirjaimellisesti se tarkoittaa sitä että ei saa seksiä vaikka haluaisi. Laajassa merkityksessä sisältää jopa ne parisuhteessa olevat. Ja naiset tottakai. Termin keksijäkin taisi olla itse asiassa nainen.

Kapeammassa merkityksessä se tarkoittaa niitä vihaisia miehiä jotka syyttävät yhteiskuntaa ja naisia puutteestaan. Tämä on valtamedian/normisomen rummuttama määritelmä. Ja toisaalta incel-foorumeilla on kyllä sisäänpääsykriteerit, niihin kuuluu tietenkin sukupuoli (mies) ja ei siellä hyvällä katsota jos on flaksi käynyt edes joskus.

Jos on yli kolmekymppinen neitsyt, niin hälytyskellot soi ihan kohtuullisesti.
Jos vastaan tulisi 30v neitsytnainen niin ehkä se ajatuksia herättäisi. Jos ei näe kuvaa/livenä, olettaisin että ulkonäössä on jotain pielessä. Jos ulkonäkö olisi kunnossa, epäilisin jotain muuta mutta ei se mikään kynnyskysymys olisi tutustumiselle.

Helpommin vetäisin vasemmalle naisen jolla on esim 30 tai 100 partneria takana. Mutta varmaan tässä asiassa näkemykset seuraavat kertojansa tilannetta.

Kuinka monella vastentahtoisessa selibaatissa elävälle miehelle kelpaisi nainen kuin nainen? Tuo vielä neitsyt eli ei ole saanut kertaakaan.
incel-nainen ja kelpuuttaa miehen kuin miehen

tai

incel-mies ja kelpuuttaa naisen kuin naisen


Ensimmäisiä on varmaan olemassa muttao len melko varma että jälkimmäisiä on paljon enemmän. Vielä jos tuohon laittaa "melkein naisen kuin naisen" niitä vasta paljon onkin.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
427
Vauhtiviikot menossa. Huomaa että on kevät ja tuuli ei tuule, ja vaikka kuka tarjoaa salmiakkia ja vaikka mitä.

Viime viikolla tuntiin 11 matchiä Match Groupin toisesta sovelluksesta kuin Tinder. Eilen 4. Osalle laitoin viestin, mutta enimmäkseen hymiöitä tai "funny" tullut takaisin, enpä itsekään jaksa panostaa Vietnamissa tai Turkissa asuville naiselle viestittelyyn.

Suomalaisesta sovelluksesta tammikuiselta matchilta avausviesti (vasta toinen koko sovelluksesta 8 kuukauden aikana).

Valosta eka päivänä tulleiden 3 Liken lisäksi 3 Likeä ja eka Superlike (tässä tapauksessa näkee naisen profiilin ja voi laittaa Liken, en ole vielä laittanut koska en kerkeäisi viestitellä). Yksi laittoi avausviestin "Mpi" ja heti perään "Moi" - vaikutti "älykkäältä botilta", mutta jatkoviestit osoittuvat todelliseksi ihmiseksi: bottien viestintä on siirappista kun taas harva bot alkaa sitruunaiseksi.

Tinderissä 7 viikkoon 0 Likeä ja 0 viestiä, laitan tähän vain kontrastiksi - eli edelliset noin 1000-1500 Likeäni johtaneet 0 matchiin, isoin kuiva kausi Tinderissä 103 kuukauden käyttöni aikana).

FB Datingissä "kaveripyyntö" uudenvuodenaaton matchilta joka poisti sekä matchin että 04:30 laittamansa FB-kaveripyynnön, kun en ollut noin 24 tuntiin reagoinut. FB Dating paljastaa että tuskin olivat laskuhumala/krapula-toimenpiteitä, koska nainen paljastuu absolutistiksi.

Hiki tulee ihan pelkästä raportoinnista. Nyt kuitenkin vedän henkeä ja pyyhin suutani vienosta vaahdosta.

Ovatko muut havainneet naisten aktivoitumista talveen verrattuna?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
913
Aloitin eilen illalla Tinderin pelailun alusta. Montakohan bottia laittoi likeä, kun profiilia vasta tehdessä tuli jo seitsemän likeä. Siis siinä vaiheessa, kun vasta kuvia lisäilin ja täydentelin profiilia+tekstejä.
Nyt aamulla 18 likeä ja 1 match. Yhtään "Hups, jäit osumasta paitsi" ei osunut kohdalle.
Katellaan taas vähän aikaa jaksaako laittaa tikkua ristiin asioiden eteen.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
427
Tinder ei enää anna sitä ilmoitusta "Hups, jäit osumasta paitsi". Tai ainakaan mä en ole about joulukuun jälkeen nähnyt sitä, vaikka Likejen määrä tippui 14 -> 9.

Eilen tuli yks Like, eli eka noin seitsemään viikkoon. Otin puolet kuvista pois (8 -> 4), ja profiilitekstistäkin pari lausetta.

Boost-mainos tuli, vai olikohan Superboost, 0,99e olisi maksanut. "10-kertaista näkyvyys 30 minuutiksi!" Eli näkyvyyttä lisää 270 minuutin edestä. 7 viikossa olen saanut yhden Liken, eli Like per 1200 tuntia. Tuntia kohden siis 0,001 Likeä. 4,5 tuntia kohden siis 0,0045 Likeä. Eli melkein puoli prosenttia Likestä. 220 Boostilla siis saisin keskimäärin Liken. Liken hinta siis pauttiarallalleisson 218 euroa. Jostain syystä passasin.

Koskaan ennen ei ole Boostia minulle mainostettu. Ehkä ne mainokset laitetaan vaan niille ketkä eivät ole yli kuukauteen saaneet yhtään Likeä. Harvoin silloin se näkyvyys isoin ongelma on, vaan joku kuva tai profiilitekstin lause.

Botit muuten kadonneet kokonaan FB Datingista. Ja Tinderissä 2-3 tulee kuussa vastaan. Aiemmin jo matcheja bottien kanssa tuli ton verran.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
913
Tinder ei enää anna sitä ilmoitusta "Hups, jäit osumasta paitsi". Tai ainakaan mä en ole about joulukuun jälkeen nähnyt sitä, vaikka Likejen määrä tippui 14 -> 9.
Kyllä se edelleenkin tulee, jos vedät vasuriin jonkun sieltä like-listalta. Jostain syystä se ei välttämättä edes poista sitä sieltä listasta. Vedin ainakin yhden (jonka nimi näkyi ja sutatusta kuvasta pystyi päättelemään samaksi henkilöksi) vasuriin ja tuli ilmoitus hetken päästä menetetystä matchista, mutta liket ei vähentynyt.
Kyllä ne liket aikaisemmin mullakin väheni hiljalleen, kun ei tullut selailtua vähään aikaan ollenkaan. Osa varmaan tilinsä poistaneita tms.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
427
Joo tänään tuli mullekin (on saattanut tulla 1-2 kertaa aiemmin tänä vuonna mutten vaan muista). Vartti selailun jälkeen. Ennen tuli 2-4 minsaa raksittamisen jälkeen.

Luku pysyi 10:ssä.

Saattaa olla että ennen ne ilmoitukset oli aitoja, ja nyt vaan jekutusta yrittää saada maksamaan käytöstä.

Oletan että useimmilla Likejä näkyy ainakin tuo 10. Oletan että vasta kymmenen päälle olevat on oikeita Likejä, ja 10 on vain Tinderien omien feikkien tai bottien "pohjakassa".
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Tässä tein analyysia treffailuista. Edellisen suhteen ero tuli siis 12/2020. Sen jälkeen vielä jonku aikaa tavattiin panemisen merkeissä, joka oli siis huono asia oman henkisen hyvinvoinnin kannalta.
Ei mennyt kauaa ku lähdin hakemaan irtareita jostai maaliskuun lopulta ja tää jatku sinne lokakuun loppuun asti. Petikumppanien laskemisen lopetin jossain kohtaan, kai niitä toistakymmentä oli, lähemmäs ainakin. Parin kanssa näki enemmän kuin kerran. Ihastumisiakin tuli matkalla. Deittailin myös ihmisiä ihan parisuhdemielessäkin. Silloin marraskuu-joulukuu akselilla kun tärähti ja kovaa yhden mimmin kanssa, synkkas niin että voiko edes olla näin hyvä ollakseen totta, joka sitten pakitti sen enempää siihen paneutumatta. Tajusin, että pakko ottaa huilia tästä touhusta. Samalla tajusin, että tuo seksin hakeminen oli tavallaan myös kokemus. Mulla ei ollut koskaan ollut aikaisemmin kokemusta seksistä muualla kuin kumppanin kanssa, kyllästyin siihen.

Nyt on housut pysyny jalassa sieltä loka-marras vaihteesta asti kun tajusin, että kuinka tyhjä olo mulle jää aina irtareiden jälkeen. Nyt onkin ollut iha helvetisti parempi fiilis yleisesti. Omat elämäntavoitteet ovat saaneet paremmin tulta alleen ja maanantaina alkaa myös uusi työ PK-seudulla, joten ehkä sinnekin muutettava :)

Mä oon tässä treffaillut jonkun verran ja kivoja mimmejä tullu vastaan, mut kenenkään kanssa ei ole tullut vielä ihastumista ja/tai wow fiilistä. Hyvinkin mahdollista, että housut pysyy jalassa siihen asti kun löytyy se jonka kanssa asioita tulee viemään jo pikkusen pidemmälle.

Vasta vähä yli vuoden ollut sinkkuna, joten mihinkä tässä kiire. Oma arki rullaa mainiosti nykyään!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
801
Tuossa exän kanssa panemisessa täytyy todellakin kummallakin olla se mindsetti että tämä on pelkkää panemista. Jos siinä vähänkään alkaa miettimään päivää pidemmälle ja on vielä tunteita pelissä niin alkaa kyllä mielenterveys olemaan koetuksella.
Sama pätee toki kaikenlaisiin FWB juttuihin.
Empiirinen tutkimus osoittaa että varsinkin FWB jutuissa kummallakin on eri tunteet ja harvoin ne kohtaa täysin. Onkin normaalia että toinen alkaa maalailemaan pilvilinnoja toista enemmän joka saattaa satuttaa loppupelissä aivan vitusti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 343
Tuossa exän kanssa panemisessa täytyy todellakin kummallakin olla se mindsetti että tämä on pelkkää panemista. Jos siinä vähänkään alkaa miettimään päivää pidemmälle ja on vielä tunteita pelissä niin alkaa kyllä mielenterveys olemaan koetuksella.
Sama pätee toki kaikenlaisiin FWB juttuihin.
Empiirinen tutkimus osoittaa että varsinkin FWB jutuissa kummallakin on eri tunteet ja harvoin ne kohtaa täysin. Onkin normaalia että toinen alkaa maalailemaan pilvilinnoja toista enemmän joka saattaa satuttaa loppupelissä aivan vitusti.
Siis se oli semmosta sekaisen erotuskan ja nautinnon kiellettyä hedelmää. Aivan helvetin hyvältä tuntui panna siinä exää, varmaa koki samaa, mut ei se voinu jatkua. Ei sitä eroa päässy käsittelemään. Kyllä, MT alkoi olemaan koetuksella.

Ja mitä näihin FWB juttuihin tulee, tai yhden-illan-tapaamis-panemisiin, niin se oli vaihe elämässä. Onpaha koettu. Ei jaksanut sitä henkistä vuoristorataa sen pidempää mitä ylempänä mainitsin. On aika iso kynnys nykyään siis lähteä yhden illan juttuu viettää, todennäköisesti en, siitä ei jää mitää käteen. Pysyvämpää haussa :) Taino voin mä viettää sitä iltaa muuten, paitsi panohommissa, toki jos asiat siihen vie vahvan seksuaalisen energian voimasta, en kieltäydy, mut enpähä ole itseäni niin paljo likoon edes laittanut.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
34
Tuossa exän kanssa panemisessa täytyy todellakin kummallakin olla se mindsetti että tämä on pelkkää panemista. Jos siinä vähänkään alkaa miettimään päivää pidemmälle ja on vielä tunteita pelissä niin alkaa kyllä mielenterveys olemaan koetuksella.
Sama pätee toki kaikenlaisiin FWB juttuihin.
Empiirinen tutkimus osoittaa että varsinkin FWB jutuissa kummallakin on eri tunteet ja harvoin ne kohtaa täysin. Onkin normaalia että toinen alkaa maalailemaan pilvilinnoja toista enemmän joka saattaa satuttaa loppupelissä aivan vitusti.
Omakin empiirinen havaintoni on, että tämä on aika yleistä. Minä itse ja kaverinikin on pannut exäänsä eron jälkeen. Huomannut kyllä, että sen jälkeen tullut törkeän huono olo ja morkkis. Tietenkin sitä on hakenut panetukseen apua ja läheisyyden tunteen puutteen täyttämistä. Kaverini on vienyt tämän vielä pidemmälle tietyllä tavalla, että pystyvät puhumaan todella avoimesti exän kanssa seksi kokemuksista muiden ihmisten kanssa ja yleisesti eron jälkeisestä elämästä. Kaverini pohtinutkin, että pystyisikö luomaan todella avoimen kaverillisen suhteen exään ilman tunteita. Oma eroprosessini on tältä osin huomattavasti enempi alkutekijöissä. Emme ole exäni kanssa käsitelleet kunnolla eroa oikeastaan ollenkaan. Toisaalta se on tuntunut vielä liian aikaiselta. Eihän kaikki välttämättä käsittele ollenkaan. Jokaisen ero, parisuhde ja sen taustat on tietenkin erilaiset.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
96
Tässä hetken aikaa tullut tapailtua yhtä ihmistä. Nyt enemmän tutustuneenä hänen perheeseensä esiin on tullut se, että oma poliittinen ajatusmaailma suhteessä hänen perheeseensä on aika lailla erilainen. Lisäksi ehkä oman, sekä tapailemani henkilön perheen välillä on havaittavissa enemmän tai vähemmän suuri luokkaero.

Jotenkin olen aikoinaan välttynyt näiltä ajatuksilta ja siltä, että kyseiset asiat eivät sinällään vaikuttaisi omaan ajatusmaailmaan, mutta nyt viime aikoina nämä ovat alkaneet pyörimään omissa ajatuksissa enemmän ja enemmän nimenomaa negatiivisessä mielessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 361
Jos itse ajattelee että kaikkeen voi itse vaikuttaa, kaikki hyvä elämässä tulee töiden ja rahan kautta ja toinen kitisee päivät pitkät sohvalla kun ei tuet riitä kun töitä ei viitsi tehdä, niin kyllä siinä kohtaa on yhtälö ihan toivoton.

Samaten joku vihreiden, sdp:n tai vasemmiston ajatusmaailma on jotenkin omaan katsantokantaan nähden aivan älytön joten aika vaikeaa olisi tällaisen ihmisen kanssa tulla toimeen.
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
96
Jos itse ajattelee että kaikkeen voi itse vaikuttaa, kaikki hyvä elämässä tulee töiden ja rahan kautta ja toinen kitisee päivät pitkät sohvalla kun ei tuet riitä kun töitä ei viitsi tehdä, niin kyllä siinä kohtaa on yhtälö ihan toivoton.

Samaten joku vihreiden, sdp:n tai vasemmiston ajatusmaailma on jotenkin omaan katsantokantaan nähden aivan älytön joten aika vaikeaa olisi tällaisen ihmisen kanssa tulla toimeen.
Niin. Ehkä tarkemmin mietittynä haasteita itselle tulee siinä, että oma elämä ei ole ollut se kaikista helpoin ja on sisältänyt haasteita matkan varrella, josta sitten oma maailmankuva on muodostunut. Tähän peilaten vastapuolen elämä tuntuu jotenkin todella kaukaiselta ja sitä luonnollisesti siivittää myös vastapuolen poliittinen näkökanta ja muu ajatusmaailma.

Sinällään kyse ei ole siitä, että hyvä tulisi rahan ja työnteon kautta vs. lorviminen sohvalla, vaan enemmänkin siitä, että vaikka kuinka tekisi asioita täysin oikein, välttämättä elämä ei kohtele kaikkia samalla tavalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 361
Juu, eikä tule minullakaan. Tuo nyt oli esimerkki täysistä vastakohdista jotka harvoin täydentää toisiaan.
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
364
Aloitin eilen illalla Tinderin pelailun alusta. Montakohan bottia laittoi likeä, kun profiilia vasta tehdessä tuli jo seitsemän likeä. Siis siinä vaiheessa, kun vasta kuvia lisäilin ja täydentelin profiilia+tekstejä.
Nyt aamulla 18 likeä ja 1 match. Yhtään "Hups, jäit osumasta paitsi" ei osunut kohdalle.
Katellaan taas vähän aikaa jaksaako laittaa tikkua ristiin asioiden eteen.
Alkuun annetaan näitä täkyjä ja sitten niitä tykkäyksiä pihdataan että ostaisi goldin. :tdown: En ole ostanut enkä osta.

Yks mätsi tuli taas, mitähän sille kirjoittaisi. Lähinnä thaimaalaisten kanssa olen saanut juttua aikaiseksi, suomalaiset harvemmin viitsii edes vastata. Thaikkujen kanssa taas on vaikeeta päästä eteenpäin kun asuvat yleensä myös Thaimaassa.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
913
Huomaa kyllä viikonlopun vaikutuksen, ku oisko nyt 11 matchia viikonlopun saldo. Hyvä jos ees parin kanssa saa enemmän keskustelua. Match-keskustelu rate on yleensäkin aika heikko.
Yksi bottikin jopa vastasi, ku ihan vaan algoritmien takia heitin botti-kuittailua.... siis jopa bottikin voi olla suomineitoa puheliaampi
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 000
Tässä hetken aikaa tullut tapailtua yhtä ihmistä. Nyt enemmän tutustuneenä hänen perheeseensä esiin on tullut se, että oma poliittinen ajatusmaailma suhteessä hänen perheeseensä on aika lailla erilainen. Lisäksi ehkä oman, sekä tapailemani henkilön perheen välillä on havaittavissa enemmän tai vähemmän suuri luokkaero.

Jotenkin olen aikoinaan välttynyt näiltä ajatuksilta ja siltä, että kyseiset asiat eivät sinällään vaikuttaisi omaan ajatusmaailmaan, mutta nyt viime aikoina nämä ovat alkaneet pyörimään omissa ajatuksissa enemmän ja enemmän nimenomaa negatiivisessä mielessä.
Millaista ajatusmaailmaa tai luokkaeroa siis tarkoitat tässä tapauksessa, jos saa kysyä?
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
96
Millaista ajatusmaailmaa tai luokkaeroa siis tarkoitat tässä tapauksessa, jos saa kysyä?
Mitenhän asian sanoisi sopivan yleisluontoisesti.

Poliittinen ero on yksi. Toinen on se, että vaikka rahaa löytyy ja sitä käytetään, niin ei ymmärretä, että kaikilla sitä ei ole. Tietyllä tapaa sellainen omassa kuplassa eläminen ymmärtämättä mitä kuplan ulkopuolella tapahtuu.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
5 000
Mitenhän asian sanoisi sopivan yleisluontoisesti.

Poliittinen ero on yksi. Toinen on se, että vaikka rahaa löytyy ja sitä käytetään, niin ei ymmärretä, että kaikilla sitä ei ole. Tietyllä tapaa sellainen omassa kuplassa eläminen ymmärtämättä mitä kuplan ulkopuolella tapahtuu.
Ilmeisesti siis tarkoitat tuolla poliittisella erolla stereotyyppisen kokoomushenkistä "jokainen on oman onnensa seppä" -juttua?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
968
Mitenhän asian sanoisi sopivan yleisluontoisesti.

Poliittinen ero on yksi. Toinen on se, että vaikka rahaa löytyy ja sitä käytetään, niin ei ymmärretä, että kaikilla sitä ei ole. Tietyllä tapaa sellainen omassa kuplassa eläminen ymmärtämättä mitä kuplan ulkopuolella tapahtuu.
Politiikka on muutenkin mistä ei pitäisi jutella ikinä kenenkään kanssa. Jos rahaa löytyy ja sitä käytetään niin eikös se ole vain hyvä juttu... Mitä enemmän rahaa käytetään sitä enemmän sitä valuu myös sinne köyhemmille.
 
Liittynyt
10.05.2018
Viestejä
96
Politiikka on muutenkin mistä ei pitäisi jutella ikinä kenenkään kanssa. Jos rahaa löytyy ja sitä käytetään niin eikös se ole vain hyvä juttu... Mitä enemmän rahaa käytetään sitä enemmän sitä valuu myös sinne köyhemmille.
Kyse ei ole siitä, että käyttäisi rahaa, vaan se, että ei ymmärretä, että kaikilla sitä rahaa ei ole.

Noh, tämä tästä. Paljon tästä ongelmasta on myös omassa päässä ja tunnistan myös sen, että sitä voi olla hyvä käydä läpi.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 430
Kyse ei ole siitä, että käyttäisi rahaa, vaan se, että ei ymmärretä, että kaikilla sitä rahaa ei ole.
No nää on vähän näitä. Kun on tottunut elämään omaa elämäänsä jollakin tapaa ja käynyt läpi tietynlaisen elämänpolun, niin eipä sitä kukaan pysty kaikissa tilanteissa ajattelemaan kaikkia muita mahdollisia tapoja elää elämäänsä. Toisin sanoen, ihan yhtä kuplassa me kaikki eletään, irrallaan radikaalisti omasta elämästämme poikkeavien ihmisten arkitodellisuudesta, eikä kukaan niitä oman kuplansa rajoja hahmota jos ei aktiivisesti niitä ala etsimään.

Mutta jos nyt pysytään tässä pariutumisteemassa, niin vaikka monesti puhutaan siitä kuinka "vastakohdat viehättää" jne., niin kyllä todellisuus on kuitenkin se, että pitkän ja onnellisen parisuhteen pohjalla on oikeasti edes suurinpiirtein päälinjoiltaan yhteneväiset maailmankuvat. Toista ihmistä ei voi muuttaa ja jos lähtökohta parisuhteeseen on se, että ristiriitaiset maailmankuvat ovat koko ajan törmäyskurssilla ja molemmat yrittää jollakin tavalla toista käännyttää omaan maailmankuvaansa, niin edessä on pelkästään tarpeetonta kitkaa ennen savuavaa romua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
364
Jaah, tuli mätsi johon en muista edes törmänneeni. :confused: Näitä on kyllä tullut ennenkin mutta silloin ne olivat yleensä aasialaisia feikkejä.

Sitten on toinen mätsi jolle laitoin viestiä. No nyt sen profiili ei enää avaudu. Mikähän vittu? Ilmeisesti yleinen ongelma kuitenkin.

Vähän yllätyin positiivisesti kun muutama aika nätti tullut mätsiksi. Vähän sellaisia taiteilija/hippityttöjä kaikki. Ei ehkä mun tyyppiäni, tai sitten ovatkin, mutta olenko minä niiden tyyppiä? Treffeille kun vielä pääsis. :lonely:
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 656
Samaten joku vihreiden, sdp:n tai vasemmiston ajatusmaailma on jotenkin omaan katsantokantaan nähden aivan älytön joten aika vaikeaa olisi tällaisen ihmisen kanssa tulla toimeen.
Eli haluat naisen joka on persu (yöks), kokoomuslainen (varakas nirppanokka joka haluaa eliittikumppanin), keskustalainen (en keksi mitään stereotypiaa tästä, maaseutu lähellä sydäntä?) tai sellaisen jota ei politiikka kiinnosta (yleensä sitten joku elämänkoululainen)?

Good luck sir!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Lisäksi ehkä oman, sekä tapailemani henkilön perheen välillä on havaittavissa enemmän tai vähemmän suuri luokkaero.
Kuulin kerran, että joku, olisiko ollut Norjan prinssi, olisi ottanut vaimokseen siivoojan tai vastaavan tavallisen ammatin omaavan naisen, joten eipä näitä kannata liikaa pohtia.
Ja itselle tässä nyt sattuikin niin, että nainen onkin tällä kertaa köyhempi johtuen opiskelusta, mutta sen jälkeenhän voi asia taas kääntyä toisinpäin.
Lähinnä sitä on tullut pohdittua, että mitä keksisi kirjoitella, kun toinen on hiljainen ja kertoo vain, että opiskelee. Aika hyvin silti on kirjoittelu edennyt ja saa nähdä jos sitä joskus taas pääsisi treffeillekkin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 606
Kuulin kerran, että joku, olisiko ollut Norjan prinssi, olisi ottanut vaimokseen siivoojan tai vastaavan tavallisen ammatin omaavan naisen, joten eipä näitä kannata liikaa pohtia.
Ja itselle tässä nyt sattuikin niin, että nainen onkin tällä kertaa köyhempi johtuen opiskelusta, mutta sen jälkeenhän voi asia taas kääntyä toisinpäin.
Lähinnä sitä on tullut pohdittua, että mitä keksisi kirjoitella, kun toinen on hiljainen ja kertoo vain, että opiskelee. Aika hyvin silti on kirjoittelu edennyt ja saa nähdä jos sitä joskus taas pääsisi treffeillekkin.
Erot koulutuksessa ja palkkatuloissa on yleensä ongelma lähinnä naiselle, silloin kun hän on "ylempänä"... Naiset haluaa tyypillisesti vähintään "tasoisensa" miehen tässä suhteessa.

Miehille taas asialla ei ole niin väliä. Perus duunarinainen voi olla suorastaan parempi vaihtoehto kumppaniksi kuin uraputkinainen...
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
413
Lähinnä sitä on tullut pohdittua, että mitä keksisi kirjoitella, kun toinen on hiljainen ja kertoo vain, että opiskelee. Aika hyvin silti on kirjoittelu edennyt ja saa nähdä jos sitä joskus taas pääsisi treffeillekkin.
Kannattaako laittaa paukkuja naiseen, joka on kovin hiljainen eikä kerro oikein mitään itsestään ja treffeille lähteminenkin tuntuu haasteelliselta? Äkkiseltään tulee mieleen, että aika saattaa kulua kirjoitteluun ja treffailuun mielenkiintoisempien kumppaniehdokkaiden kanssa ja sitten on niitä "varamiehiä", jotka voi pitää kiinnostuneina hyvin pienellä vaivalla. Eikö homman pitäisi edetä niin, että ensin muutama viesti, sitten soitellaan pari kertaa ja treffeille? Olettaen siis, että molemmat osapuolet on kiinnostuneita viemään hommaa eteenpäin?
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 430
Miksi helvetissä haluaisin miehenä jonkun köyhän elätettävän sen sijaan että voisi hyvinkin tienata paljonkin enemmän mitä itse?
No, tähän on varmaan niin montaa näkemystä kuin on ihmisiäkin, mutta sanotaan näin, että jos on kiinnostunut vaikka vähän isomman perheen perustamisesta, niin se on todennäköisesti vähän yksinkertaisempaa jonkun ei-niin-uratykki-naisen kanssa. Toki tekeehän ne uratykitkin lapsia, mutta todennäköisesti määrä jää aika pieneksi, kun ensin pitää tehdä sitä uraa sinne pitkälle yli kolmekymppiseksi ja sittenkin on kiire päästä takaisin grindaamaan. Tämä on tietenkin aivan törkeä yleistys ja onhan se nykyään suoranaista naisvihaa edes ajatella jonkun suosivan sellaista perinteisempää perhemallia, jossa nainen on enemmän lasten kanssa kotona ja mies tienaa leijonanosan perheen elannosta, ainakin sen aikaa kun lapset ovat pieniä. Eihän sellaista nyt kukaan voi haluta, nainen varsinkaan!
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 606
Miksi helvetissä haluaisin miehenä jonkun köyhän elätettävän sen sijaan että voisi hyvinkin tienata paljonkin enemmän mitä itse?
Ei miestä lähtökohtaisesti kiinnosta naisen rahat, tai ei se ainakaan ole naisessa mikään tärkein juttu.

Ehkä joku Matti Nykänen oli poikkeus makkaraperijättärensä kanssa, mutta se mies kyllä sai nuorta ja nättiäkin pyllätintä enemmän kuin riittävästi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 321
Viestejä
4 329 996
Jäsenet
72 195
Uusin jäsen
Ahaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom