Palasin viikonlopuksi reissusta ja sovittiin tapaaminen paikkaan josta kumpikin pääsee helposti livistämään sen kummempaa draamaa. Neiti ehdotti kahvilaa, mutta mentiin onneksi oluelle, kun sanoin että en viihdy kahvilassa ilta-aikaan. Mainitsin myös ennen tapaamista että turha odottaa mun maksavan ja tarjoavan
En ole vieläkään varma luuliko hän sitä vitsiksi, mutta maksoin silti ekat juomat koska olin myöhässä ja mun matka sovittuun kuppilaan oli alle vartti kun taas hän matkusti puolisen tuntia. Kivasti tultiin juttuun ja kolme tuoppia myöhemmin ehdotin että voidaan mennä mun luokse punkkulasilliselle ja kuuntelemaan vuorotellen omia lempibiisejä spotifysta. Painotin että mulla ei ole mitään "odotuksia" illan suhteen ja saatan kyllä asemalle kiltisti sitten kun hän haluaa lähteä. Väsytti vähän muutenkin jo, eli win-win omalla tavallaan.
Juotiin mun miniyksiössä sitten alkostoren halpispunkkua muutama lasi ja mua väsytti jo tosi paljon. Kysyin että koskas niitä junia menee, tai sitten voi jäädä kyllä yöksikin ja voin ite tarvittaessa nukkua sohvalla. Ei oltu siis kosketeltu tai muuta vielä. Likka kiipesi sänkyyn, sanoi laittavansa kellon soimaan ja pyysi viereen. Tässä mun oli pakko sanoa että jos tunnettaisiin paremmin, niin mun lakanoille ei yleensä mennä ulkovaatteissa. Loppu yö menikin panemiseksi eikä tullut nukuttua yhtään. Saatoin aamulla asemalle ja tekstareihin on alkanut ilmaantua pususydänhymiötä ja ilmeisesti molemmat odotetaan uutta tapaamista ja ollaan suunniteltu jotain muutakin tekemistä. Saunaa ja sen sellaista. Useampikin suhde on itellä alkanut tinderin avulla, mutta tää oli jotenkin antoisin kun ei ollut mitään odotuksia. Puhtaita seksitreffejäkin on tullut harrastettua taannoin, mutta silloin se on aina ollut molemmille selvää jo ekoista viesteistä. 45min välimatka on mulle ihan helvetisti liikaa vaikka oma aikataulu kyllä joustaisi helposti ettei tarvitse joka päivä käydä omassa kotona. Katsotaan, sanoi lääkäri