- Liittynyt
- 07.12.2021
- Viestejä
- 107
Minä ennen vannoin nastarenkaiden puolesta.
Valitin kitkarenkaista perus ulinatyylillä ilman kokemusta.
Pari vuotta takaperin ensimmäinen talvi ensimmäisellä nelikolla missä oli valmiina kitkat. Tais olla Continental Viking Contact 7. Vähä epäilin aluksi että mitähän tästä tulee ja melkein ostin nastat ennen talvea tilalle. Ensimmäisten ajojen jälkeen ei ollut enää paluuta nastarenkaisiin eikä vajaavetoisiin kun käyttöautoista puhutaan.
Täksi talveksi tuli uudet Nokian kitkat, älyttömän hyvät renkaat. Hiton hiljaiset ja pitävät. Toki V90 D5 AWD tosi raskas auto niin vielä paremmin pärjää kitkoilla
Harrasteautot voivat olla vajaavetoisia ja takapotku talviliukureissa voi olla nastat, vielä parempi kun edessä olisi nastat ja takana mallia nypityt nastat tai kitkat
.
Valitin kitkarenkaista perus ulinatyylillä ilman kokemusta.
Pari vuotta takaperin ensimmäinen talvi ensimmäisellä nelikolla missä oli valmiina kitkat. Tais olla Continental Viking Contact 7. Vähä epäilin aluksi että mitähän tästä tulee ja melkein ostin nastat ennen talvea tilalle. Ensimmäisten ajojen jälkeen ei ollut enää paluuta nastarenkaisiin eikä vajaavetoisiin kun käyttöautoista puhutaan.
Täksi talveksi tuli uudet Nokian kitkat, älyttömän hyvät renkaat. Hiton hiljaiset ja pitävät. Toki V90 D5 AWD tosi raskas auto niin vielä paremmin pärjää kitkoilla
Harrasteautot voivat olla vajaavetoisia ja takapotku talviliukureissa voi olla nastat, vielä parempi kun edessä olisi nastat ja takana mallia nypityt nastat tai kitkat